Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din cadrul Universitatii din Bucuresti organizeaza cursuri de nivel MASTER in Administratie Publica sub forma invatamantului la distanta in anul universitar 2008-2009.

Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din cadrul Universitatii din Bucuresti organizeaza cursuri de nivel MASTER in Administratie Publica sub forma invatamantului la distanta in anul universitar 2008-2009.

Formula de organizare specifica invatamantului la distanta favorizeaza buna desfasurare a programului de pregatire academica pentru persoanele care doresc sa lucreze si sa studieze in acelasi timp. Durata studiilor este de 18 luni (3 semestre).

In perioada 8 - 20 septembrie 2008 se fac inscrieri pentru programul de Master IDD in domeniul "Administratie Publica" organizat de Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti. Informatii cu privire la structura programului si procedura de inscriere gasiti la adresa www.sas.unibuc.ro sau la secretariatul facultatii: (021) 311 21 68 / 0723 26 79 74 / 0729 52 65 60.

Inscrierile se fac la:

Universitatea Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Bdul. Schitu Magureanu nr.9, sector 5, Bucuresti.

Persoana de contact: Mirela Anghelescu - Tel: 021 – 3140326

Claudia Petrescu - Tel: 0722 933 151

Email: claupetrescumaster@yahoo.com

Taxa de scolarizare este de 1250 RON pe semestru si se achita la BCR in contul RO47RNCB0076010452620044 sucursala Sector 5 Bucuresti, dupa afisarea rezultatelor. Admiterea pentru invatamantul la distanta se face doar pe baza mediei examenului de licenta.

Actele necesare inscrierii la concursul de admitere Master - Sesiunea septembrie 2008:

  • cerere tip de inscriere (formularele de inscriere se ridica de la secretariatul facultatii);
  • CV-ul candidatului in care sa existe o adresa valida de email ;
  • diploma de bacalaureat – copie legalizata;
  • diploma de licenta – copie legalizata;
  • foaia matricola din facultate – copie legalizata;
  • certificatul de nastere in copie legalizata;
  • certificatul de casatorie in copie legalizata (in cazul in care candidatul si-a schimbat numele);
  • buletin de identitate in copie xerox;
  • 4 fotografii tip Buletin de Identitate;
  • adeverinta medicala de la medicul de familie;
  • chitanta atestand plata taxei de inscriere la concursul de admitere -150 RON – plata se face la casieria facultatii.
  • dosar plic.

Descriere program master Administratie Publica

Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din cadrul Universitatii din Bucuresti organizeaza cursuri de nivel MASTER in Administratie Publica sub forma invatamantului la distanta. Formula de organizare specifica invatamantului la distanta favorizeaza buna desfasurare a programului de pregatire academica pentru persoanele care doresc sa lucreze si sa studieze in acelasi timp. Durata studiilor este de 18 luni (3 semestre).

Masterul de Administratie Publica raspunde nevoilor de pregatire profesionala a functionarilor publici in contextul reformei administratiei publice din Romania.

Modalitatea de lucru:

Programul de Master IDD organizat de catre Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala ofera studentilor la inceputul fiecarui semestru manualele corespunzatoare cursurilor, electronic si in forma tiparita. La manuale este anexata tema de examen, in general aceasta avand formatul unui proiect de cercetare individual, pe care studentul o realizeaza utilizand experienta de la locul de munca (administratie publica). Proiectul de cercetare (sau referatul) finalizat este trimis prin e-mail sau depus la secretariat, la data limita stabilita de fiecare profesor, in fiecare sesiune de examene.

In cadrul programului sunt organizate cursuri intensive in perioada de presesiune, care faciliteaza studentului contactul direct cu profesorii, audierea cursului in forma intensiva si posibilitatea de a discuta cu profesorii pe marginea proiectelor de cercetare (sau referatelor) care urmeaza sa fie notate. Sesiunea de cursuri intensive este o activitate optionala pentru studenti.

Contactul cu profesorii pe parcursul scolarizarii este realizata prin e-mail, telefon sau contact direct in cadrul orelor de consultatii stabilite de fiecare profesor. Masterul de Administratie Publica se adreseaza la un prim nivel cursantilor care vor sa inceapa o cariera in administratia publica locala si centrala (ministere, agentii guvernamentale, prefecturi, primarii, consilii judetene, agentii locale), dar si in zona privata (organizatii neguvernamentale). In plus, el se adreseaza si eventualilor cursanti care lucreaza deja in cadrul administratiei publice locale si centrale.

Acest master raspunde nevoilor de pregatire profesionala a functionarilor publici in contextul reformei administratiei publice din Romania. Absolventii acestei specializari de master pot lucra in urmatoarele pozitii:

- specialisti, experti, analisti, consilieri in institutii centrale (ministere, agentii guvernamentale)

- experti in institutii, organizatii nonguvernamentale

- functionari publici in cadrul administratiei publice locale

- functionari publici in cadrul administratiei publice centrale