PNL critica intentia Guvernului de a modifica legea drepturilor de autor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 26 ianuarie 2009, 20:41 Ultima ora

PNL critica intentia Guvernului de a modifica legea drepturilor de autor si a altor drepturi conexe. Senatorul liberal Adrian Iorgulescu afirma ca legea votata de Guvernul Tariceanu este perfect corelata cu directivele europene in domeniu, iar modificarea acesteia ar putea periclita intregul sistem de gestiune colectiva a drepturilor de autor.

"Principiul fundamental, care este un principiu sustinut de PNL - subliniez acest lucru cu foarte multa tarie - este principiul negocierii libere dintre parti. In acest moment, autorii, interpretii, producatorii sunt grupati in structuri asociative, in societati de gestiuni colective care apara drepturile autorilor. Cealalta categorie, a utilizatorilor, si ei sunt organizati in formule asociative", a afirmat Adrian Iorgulescu, citat de Rador.

"Prin urmare, tarifele, sistemele de stabilire a raporturilor de plata, a raporturilor contractuale se fac pe baza directa, pe baza de negociere si aplicare a principiilor statuate de cele doua parti. Statul nu trebuie sa intervina in aceasta materie. Eu cred ca asemenea reglementari, care tin de un trecut pe care il consideram apus, nu trebuie sa mai revina", a adaugat fostul ministru al Culturii.

208 vizualizari

nationalizarea (Luni, 26 ianuarie 2009, 23:40)

mihai [anonim]

cea mai buna masura . 2 canal Dunare -Brasov forta de munca - detinutii politici provenind din cei ce-l critica pe chiorul imbecil . 3 drept de autor ? adica faci o capodopera si vrei drept de autor ? dar ce un salariu de 600 de lei nu-ti ajunge ? cine te crezi tu ? tu nu faci parte din clasa muncitoare, a taranilor , din structurile PCR si ale securitatii asa cum face intreg guvernul si Cotroceniul. tu esti un parazit , un dusman al oranduirii socialiste . traiasca tov Bashila ,traiasca tov limbric Boc .traiasca aceste genii Carpatine .ura! ura !ura!