Mii de dolari – atit au cheltuit, doar pentru o campanie de promovare a vinurilor, principalii producatori ieseni. Este vorba despre cei de la Bucium si de la Cotnari. Ce s-a urmarit in principal? Promovarea produsului si cresterea vinzarilor, insa, pe viitor, se va avea in vedere folosirea celor mai importante produse pentru crearea unui brand al societatii.

Cotnari – o campanie de promovare de vara

„Sa ni videm la un vin bun", plus o fotografie cu o fata sexy, imbracata intr-un costum de baie – acestea sint „punctele forte" pe care mizeaza SC Cotnari SA Iasi pentru a-si face cunoscute vinurile in sezonul estival. Celui care ii cade privirea pe aceasta reclama nu poate sa nu remarce ca va fi una cu impact, cel putin pentru principalii consumatori: barbatii.

Asteptarile sint pe masura, mai ales ca personalul de la Cotnari a cheltuit pentru aceasta campanie de promovare mai mult de 100.000 de euro. „Este o campanie estivala, care va dura pina pe 25 august. Vizam sa atragem cit mai multi clienti, in special de de pe litoral. Dar, din pacate, acum, nu sint atit de multi turisti pe cit am vrea sa fie in aceasta vara.

Avem foarte multe actiuni de promovare a vinurilor Cotnari pe plaja si vom organiza si mai multe concerte", ne-a declarat Laurentiu Anghel, reprezentantul firmei. Cei de la Cotnari ne-au comunicat ca vor avea o campanie de promovare a vinurilor si in toamna, campanie in care se va urmari, de asemenea, apropierea de consumator.

„Este stiut ca oamenii considera ca vinul este un produs ceva mai pretentios. Nu se consuma de obicei la terasa. Din acest motiv, prin aceste campanii, vrem sa incercam sa il transformam intr-un produs de consum in masa", a mai adaugat acesta.

Spumatul de Bucium a facut furori in plina iarna

Cei de la Bucium au mizat in special pe spumantul de Bucium, un produs care are mare catare mai ales in perioada sarbatorilor. Pentru ultima campanie, care s-a desfasurat atit la TV, cit si in magazine, societatea a cheltuit nici mai mult nici mai putin de 200.000 de euro. „In urma campaniei, am avut rezultatele dorite. Ne-au crescut vinzarile la spumant.

Oamenii inca isi mai amintesc de reclama si cred eu ca a meritat sa cheltuim atitia bani. Cu siguranta ca, din toamna, vom demara o noua campanie de promovare, poate una care sa faca din acest produs un brand pentru firma noastra", ne-a declarat Viviana Basan, director marketing la SC Bucium SA.

Cit despre spotul care a intrat in toate casele prin intermediul TV-ului, directorul de creatie al acestuia spune ca s-a dorit promovarea produsului ca unul 100% natural. „Am incercat sa surprindem nu doar senzualitatea sampaniei, ci si efervescenta ei.

Am incercat sa explicam de ce place acest vin spumant: in primul rind, pentru ca se face cu placere, in al doilea rind, pentru ca nu are nimic artificial in componenta lui.

Asa am ajuns la povestea acestui vin spumant, in care strugurii sint zdrobiti in ciubar de picioarele unor femei tinere, in ritm de French can-can interpretat de lautari autentici", explica Silviu Culea, director de creatie Tempo Advertising.