Alegeri parlamentare partiale: Candidatul USL, castigator la alegerile din Maramures, cel al PDL, la alegerile din Neamt

de D.Galantonu, C.Ciociltan     HotNews.ro
Duminică, 21 august 2011, 21:31 Actualitate | Politic


Candidatul USL Florin Tataru a castigat alegerile din Colegiul uninominal 2 Maramures, conform rezultatelor oficiale finale comunicate, in noaptea de duminica spre luni de catre Biroul Electoral de circumscriptie Maramures, potrivit Mediafax.

Dupa numararea voturilor din cele 79 de sectii de votare, Florin Tataru a intrunit 42,67% dintre optiuni (9433 de voturi) fiind urmat de Mariana Popa (PDL) cu 35,48% dintre optiuni (7845 de voturi). Candidatul PER a primit 4338 voturi (19,62%) si cel al PRM a primit 493 de voturi (2,23%).

La Neamt, dupa numararea voturilor din 20 de sectii de votare (82 in total) situatia se prezinta astfel: Adrian Radulescu (PDL)- 59,31% (2286 voturi), Liviu Harbuz (PSD)- 40,69% (1568 voturi).

Prezenta la vot la alegerile parlamentare partiale pentru Camera Deputatilor a fost, duminica, la ora 21.00, de 55,88 % in Colegiul uninominal 6 Neamt si de 28,46 % in Colegiul uninominal 2 Maramures, conform datelor furnizate Mediafax de autoritatile electorale locale.

Peste 135.000 de cetateni cu drept de vot din judetele Neamt si Maramures au fost asteptati la urne duminica, la alegeri partiale in urma carora vor fi atribuie doua mandate de deputat.

Cele doua locuri, ambele apartinand PSD, au devenit vacante dupa decesului deputatului PSD Victor Surdu, ales in anul 2008 deputat in Colegiul uninominal 6 (Neamt), si dupa ce deputat PSD Catalin Chereches (ulterior membru PNL), ales in Colegiul Colegiul 2 (Maramures), a optat pentru functia de primar al Municipiului Baia Mare.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9494 vizualizari

  • -46 (62 voturi)    
    Demonstrat stiintific: moldoveni's grei de cap (Duminică, 21 august 2011, 22:01)

    Louis [anonim]

    Daca ii mai si plimbi cu autobuzu' ... Sarma maaa ! :)))
    • +16 (28 voturi)    
      Ba dimpotriva, moldovenii sunt pragmatici (Luni, 22 august 2011, 0:26)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui Louis

      Nu mai cred in promisiuni irealizabile. Din intamplare am vazut pe OTV ca un realizator s-a chinuit o ora sa gaseasca un ascultator care sa creada ca Mazare de Constanta va imparti la sarmani averea unui egiptean bogat. Si cand tocmai suna o amarata bucuresteanca sa se inscrie si ea la asemenea pomana, reporterii au trimis-o la munca :-).
      • -15 (19 voturi)    
        Ce pragmatism, (Luni, 22 august 2011, 6:49)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Gigel

        la tine, uitandute la OTV. :))
    • +14 (28 voturi)    
      Ai o problemă (Luni, 22 august 2011, 0:45)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui Louis

      Deşi sunt bucureştean de generaţii bune, îţi pot spune că ai o problemă: CAPUL îţi este de om, dar urechile îţi sunt de MĂGAR!
      • -14 (22 voturi)    
        perfect miticesc raspunsul tau (Luni, 22 august 2011, 2:58)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        total pe langa si fara nici un subiect.
        zi si tu cev ca lumea sa zica ... ai dreptate.
        cu ce nici macar tu nu stii.
        mai vrei niste bani de la noi sa mai construiesti ceva pe la tine prin bucale?
        ca din ce trimait eu incolo.. abia vine ceva inapoi.
      • -8 (8 voturi)    
        @felis_tigris (Luni, 22 august 2011, 7:17)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui felis_tigris

        Ba problema e la tine, si n-are legătură cu faptul că esti bucureştean. Tu ăi fi membru PP şi te-aşteptai ca acuma să se fi inaugurat primele centre de la care sâ-ti ridici cei 20 k€ promişi de 2 ani de zile.
    • +13 (23 voturi)    
      Demonstrat stiintific de Vanghelie (Luni, 22 august 2011, 0:48)

      sspaga [anonim] i-a raspuns lui Louis

      Or fi ei mai greu de cap, dar macar nu au votat un interlop cu buna stiinta, se pare ca le-au prins bine lubenitele de la Geoana. Asa alegatori asa alesi, o tara plina de trantori, interlopi, hoti si pomanagii, se pare ca o sa ajunga la putere USL (din pacate pentru dezvoltarea tarii) deoarece au votanti.....multi.
      • -7 (11 voturi)    
        da USL (Luni, 22 august 2011, 6:54)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui sspaga

        are multi votanti in moldova, dar toti sunt cum sunt ! Adica prosti !
    • -7 (13 voturi)    
      lasa ca daca urli mai trimit astia niste trenuri (Luni, 22 august 2011, 2:56)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Louis

      asa ca mai bine nu mai zicem nimic... stam si ne miscam prin umbra... si la momentul oportun.. adio Romania. Sa ii lasam sa se manance intre ei. sa isi contruiasca ei capitala lor cu banii lor.
    • +9 (13 voturi)    
      il meriti! (Luni, 22 august 2011, 7:15)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Louis

      si pe Tataru (cu ce e diferit de dl.Costel?) si pe Crin ca presedinte si pe Ponta ca premier. Si schimba robinetele ca sa treaca carnatii gratis pe care-i va da USL la guvernare.
  • +43 (61 voturi)    
    Unde sunt procentele mele? (Duminică, 21 august 2011, 22:04)

    denvarel [utilizator]

    Pe care le-am avut?
    Ce frumos canta USL dupa ce au aratat ca sunt departe rau de cele 51% cu care se stiau in buzunar.
    • -19 (21 voturi)    
      3 la 2 (Luni, 22 august 2011, 7:58)

      nepapagalul [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Procentele sunt exact cu au fost prezise! In cinci alegeri partiale de pana acum, trei mandate au fost adjudecate de USL si doua de PDL. Asta inseamna, rotunjit, 67% pentru USL contra 33% PDL.
      • +14 (16 voturi)    
        acum inteleg :) (Luni, 22 august 2011, 10:14)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nepapagalul

        daca si pontacu si antenescu folosesc aceiasi matematica precum tine atunci d-aia tipa ca au 65%.
        procentele scrise de tine sunt pt o proportie de 1/2 nu 2/3 asa cum ai dat exemplu. refa calculele. nici macar din rotunjire nu iese ce ai debitat tu mai sus.

        ca sa nu mai vorbesc ca asta nu duce la adevaratele procente din tara. asa cum spui tu, uslasii au 60% si PDL-ul are 40%. si restul de partide?

        o prima concluzie se poate trage din aceste alegeri. la o prezenta mica la vot castiga usl-ul la o prezenta mare la vot castiga pdl-ul.
        s-a vazut asta si cand a castigat base al doilea mandat. cei care nu voteaza in mod normal, atunci cand voteaza nu voteaza pt usl. acela este alegatorul roman dezamagit de clasa politica, dar cand pericolul psd se apropie, iese la vot.
        inaite de aceste alegeri spuneam ca usl-ul(3 partide) nu vor scoate mai mult de 40% la alegerile generale. deja sunt aproape de acest procent. pana la anu, or sa fie la egalitate cu pdl-ul in cer mai bun caz.

        ce ma doare e ca in maramures a castigat un infractor periculos care se pare ca in parlament va activa in comisia drepturilor omului. el care a secestrat si amenintat un om... dar usl-ul nu prea are ce oameni de calitate sa promoveze. promoveaza doar oameni santajabili. macar pe ala sunt sigur ca nu o sa fuga la ceilalti in conditiile in care il au la mana :)

        penibil...
      • +3 (5 voturi)    
        3 la 2 ?la ce? (Luni, 22 august 2011, 10:43)

        nervu' [anonim] i-a raspuns lui nepapagalul

        Dupa cum vad eu lucrurile in USL sunt 3 partide(PSD,PNL si PC) ,iar PDL este unul singur,deci daca PDL a scos 33 % inseamna ca nu sunt chiar asa de jos cum striga USL-asii!!!
    • -10 (14 voturi)    
      errata (Luni, 22 august 2011, 8:41)

      nepapagal [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      In comentariul meu anterior (care inca asteapta aprobarea WM-ului!) n-am calculat corect precentele! Corect este 60% contra 40%.
      • +11 (13 voturi)    
        mere cu pere! (Luni, 22 august 2011, 9:21)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui nepapagal

        calculele d-vs ar fii corecte daca ... nu amestecati mere cu pere! Din cate tin eu minte cele 5 alegeri partiale reprezinta nivele diferite de reprezentare, cu motivatii si interese diferite, deci cinstit ar fi sa faceti media pe fiecare nivel nu sa le luati global... e o chestie de statistica totusi...
        • +2 (2 voturi)    
          Lasa-l ma sa calculeze cum vrea el (Luni, 22 august 2011, 15:46)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui dodu

          Nu are nici o legatura cu logica dar altfel nu mai are motiv sa strige ca a fost fraudat.
          Daca era realist vedea din prima ca sta prost in sondaje si suplinea printr-un candidat valoros, ca de aia sunt alegerile uninominale.
          Dar s-a imbatat cu calcule ca cele pe care le face mai sus si a obtinut rezultatul actual cu un candidat care mai are un pic si este ascuns de justitie pentru 5-7 ani.
          De unde nu e nici dumnezeu nu cere.
  • +39 (51 voturi)    
    Deci egalitate.. (Duminică, 21 august 2011, 22:07)

    mircea [anonim]

    PSD si USL tot trambiteaza ca se intorc la putere, dar din alegerile astea nu reiese asta..

    USL sunt ahtiati dupa putere si bani dupa atatia ani de stat in opozitie..daca ajung cred ca nu le ajunge nici bugetul Germaniei, nu al Romaniei sa dea la toti sponsorii, baronii, smecherii care au inceput sa faca foamea pe criza si dupa toate legile date de Boc care pun ordine si mai opresc furtul..deh statul mafioto-securisto-corupt organizat de PSD si PNL nu putea sa mearga la infinit..au mai ramas ultimele redute judecatorii si csm-ul lor de cacao care apara coruptii in loc sa apere legile
    • +1 (13 voturi)    
      ... (Luni, 22 august 2011, 0:11)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Cred ca pe site-uri intotdeauna cand sunt alegeri posteaza numai membri de partid...pt ca nu inteleg care e miza unui om obisnuit, neimplicat in politica?

      Toti se cearta de parca vor castiga ceva de pe urma alegerilor(sau ca Romania va merge spre mai bine)...
    • -17 (29 voturi)    
      Intrebari (Luni, 22 august 2011, 2:14)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Pentru pdl ar ajunge un buget cat al germaniei?
      Esti convins ca pdl-ul fura mai putin?
      Tie cat iti revine daca ramane pdl-ul?
      • +22 (22 voturi)    
        Faptul (Luni, 22 august 2011, 8:13)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui evoque

        ca a avut curajul sa ia masuri nepopulare(de altflel,singurele care se puteau lua ,criticate pana la absurd de opozitie si de pulimea goala) pentru a tine tara pe linia de plutire-asta imi ramane de la PDl.
        Vi se pare putin?
        • -7 (9 voturi)    
          toti sunt democrati si reformatori... (Luni, 22 august 2011, 10:01)

          marius [anonim] i-a raspuns lui Jar

          ...pe banii altora!
      • +15 (17 voturi)    
        Jjele (Luni, 22 august 2011, 9:17)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        Sunt convons ca pdl fura mai putin chiardaca ponta a declarat , recunoscund ca psd fura, "au furat mai mult ca noi". Guvernul pnl psd a reusit sa lase tara pe minus desi au avut un surplus imens, astia, de bine de rU, au tinut tara pe linia de plutire. Daca ai scoate capul din cotet ai reusi sa intlegi ca IN CONTEXTUL ACTUAL in Romania lucrurile merg chiar bine, spre disperarea celor ca tine, uslasi de nadejde.
    • -11 (13 voturi)    
      Analiza perefecta. (Luni, 22 august 2011, 9:25)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Numai ca ai incurcat partidul ,,mafioto-securisto-corupt " ai zis USL in loc de PDL.
      Ai dreptate ati pus mana pe tot mai au ,,ultimele redute" si Romania va fi a voastra,va doresc succes si sa ramaneti singurul partid.
      • +1 (1 vot)    
        Securist? (Luni, 22 august 2011, 15:34)

        Ser [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        Unde este cel mai mare securist dovedit? La ce partid?
    • +4 (10 voturi)    
      PDL sa fie linistit, sa se bazeze pe electorat! (Luni, 22 august 2011, 9:53)

      E.U. [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Poporul infometat si cu datorii va intelege sa puna interesul national mai presus de propria burta. Va intelege ca nu poate sa aleaga hotii din USL in dauna bravului Boc.
      Boc trebuie sa iasa din nou ca sa continuie reforma, sa taie din posturile de bugetari, sa reorganizeze spitalele si invatamantul pana cand numarul de morti in ambulante si de repetenti la Bac nu vor mai constitui niste breaking news.

      Imi pare rau ca nu mai candideaza Domnul Presedinte, dar eu cred ca putem modifica Constitutia, iar apoi, pe principiul tradatorului Iliescu, Domnul Presedinte sa mai poata candida odata!
  • +33 (47 voturi)    
    pentru U.S.L (Duminică, 21 august 2011, 22:11)

    ionescu [anonim]

    U.S.L. lasativa pagubasi daca acum nu ati cistigat dar la au fiti siguri ca nu luati nici 40%
    • +15 (25 voturi)    
      atentie la prezenta la vot (Luni, 22 august 2011, 3:08)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      unde prezenta a fost mai buna, a castigat un pedelist.
      unde a fost sub 30% au castigat lubenitele de dabuleni.:-)
      morosenii au avut treaba, au mai avut de cosit, de prasit porumbul, de fiert palinca. de trebaluit pe langa casa.
      votul e pierdere de timp, pentru multi romani...
      din pacate.
  • +41 (51 voturi)    
    Rusine Maramures ! (Duminică, 21 august 2011, 22:21)

    Andy Latimer [utilizator]

    In 1990,cand toata tara vota cu comunistii lui Iliescu, Toader Stetca se ridica Demn impotriva fesenistilor.... Inimaginabil cum oamenii pot vota pesedeul acolo...
    • -13 (25 voturi)    
      dragul meu (Luni, 22 august 2011, 0:32)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

      eu inteleg propaganda.
      dar fi si tu bun, opreste aberatia asta cu FSN.
      FSN s'a transformat in PD si apoi in PDL. Sau la voi istoria nu conteaza?
      • +15 (19 voturi)    
        Daca tot vb de FSN... (Luni, 22 august 2011, 8:14)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Hai sa fim corecti, nu vrei? FSN-ul nu s-a transformat in ce spui tu....ci s-a impartit in 2 in 1992, FSN(PD) si FDSN(PDSR),...devenite ulterior PDL si PSD (in mare aceiasi membri)...
        La baza...aceiasi comunisti, deci alegerea naturala ar fi PNL, nu? Dar...PNL-ul s-a bagat cu fosta securitate, asa ca...alege tu daca poti.
        • +13 (15 voturi)    
          putina istorie (Luni, 22 august 2011, 9:41)

          lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Daca vreti sa fim si mai corecti, situatia a fost urmatoarea: unii fsn-isti mai tineri si cu idei mai reformatoare n-au fost pe placul lui Iliescu, prin urmare l-a debarcat pe Roman, care era si presedinte FSN, de la conducerea guvernului si apoi si-a luat vechii tovarasi si impreuna au infiintat FDSN.

          Acest FDSN (care ulterior s-a chemat PDSR) s-a scindat nou dupa ce au pierdut alegerile din 1996. Dintre vechii tovarasi ai lui Iliescu, unora le-a venit mintea la cap in ceasul de pe urma si au infiintat ApR condusa de Melescanu. Acest ApR a fuzionat mai tarziu cu PNL si poate asa se explica si simpatia unor lideri PNL pentru PSD.

          Pana la urma Iliescu a ramas in PSD cu toate fosilele comuniste si cativa oportunisti care s-au asezat mereu in tabara castigatoare gen Nastase.

          Ulterior unii s-au plimbat si pe la PD, PSDR, PSD , PNL de nu mai stii care si cum (vezi cazul Severin sau Roman)

          In concluzie, se trage PD din FSN, care la randul lui se trage din PCR, dar din nefericire toate partidele din Romania isi au obarsia in nomenclatura comunista.

          Acestea fiind spuse e clar ca de-a lungul timpului in PD s-au gasit oameni cu o minte mai deschisa in timp ce in PSD s-au adunat adeptii neconditionati ai lui Iliescu (pro-sovietici, comunisti pana-n maduva oaselor, kgb-isti etc.)
      • +14 (16 voturi)    
        serios! (Luni, 22 august 2011, 8:40)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        Si PSD-ul e creat din spuma marii, neintinat si nepatat! Acum inteleg eu de ce Antonescu a predat PNL-ul, cu chei cu tot, PSD-ului... :) Si ce ma ajuta istoria acum? Tepes -kaput, PNTCD - kaput, PNL - kaput, la alegerile viitoare vom avea USL si PDL in meniu...
        • +5 (7 voturi)    
          PSD e partid istoric.... (Luni, 22 august 2011, 10:08)

          dadan [utilizator] i-a raspuns lui dodu

          PSD este partid istoric si trebuie tratat cu aceiasi atentie ca si PNL si PNT ca doar e continuatorul PCR-ului....poate ca revolutia romana a fost doar o rafuiala in PCR , Iliescu detronandu-l pe Ceausescu intr-un mod miselesc , caracteristic dealtfel (vezi mineriadele)... si avand in vedere setea de libertate a oamenilor in 90 a ales sa faca doar rebranding cu sigla partidului si sa mimeze o scena politica pluripartita prin reactivarea unor copii ale apartidelor dizidente infestate de securisti
      • +9 (11 voturi)    
        Adevarul (Luni, 22 august 2011, 9:20)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        Din fsn au plecat cei mai de dreapta si au format pd. Cei de stanga, inclusiv iliescu, au ramas in fsn si si-au schimbqt ulterior numele in pdsr, actualmente ii gasesti in usl. Restul e tacere. Ai foarte mult tupeu sa spui ca pdl inseamna fsn si sa votezi cu usl.
        • -1 (3 voturi)    
          hai sa iti raspund doar tie (Luni, 22 august 2011, 11:33)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          DIn FSN au plecat cei vechi si care au avut functii inPCR si au infiintat FDSN. Conform a ce spui tu aia sunt de dreapta. Cei care au ramas in FSN sunt aia mici. Activistii de partid. Oamenii cu propaganda. Si ei fiind extrem de dreapta s'au inscris in internationala socialista si si'au spus PD.
          PD cu PNL (un partid de stanga si unul de dreapta) au candidat impreuna. Nu au facut mare branza, asa ca cel pe care l'au avut candidat la prezidentiale a urlat: Frauda! (si de atunci toti urla frauda cand pierd) SI uite asa am iesit si eu din casa sa votez sa il puna pe Tariceanu prim ministru.
          Apoi am vazut ca in momentul in care prim ministrul nu a facut cum a vrut presedintele, acesta a cerut alegeri anticipate. Am zis atunci ca nu mai am de ce vota. Presedintele in loc sa isi vada de treaba lui vroia sa fie si prim ministru.

          Sincer... nu ma mai intereseaza politica. Vreau doar sa nu mai aud propaganda. Minciuni atat sfruntate ca de la astia de acuma de mult nu am mai auzit.
          Ia nu incerca sa imi explici tu mie cum sta treaba ca stiu ce se intampla in politica asta mai bine decat tine. Ca idiotii ca tine cred tot.. asta e altceva. Asta e scopul vosru in viata. Eu chiar doar incerc sa iti deschid ochii. Eu nu mai votez decat daca pot sa votez cu nu. Sa le opresc accesul.
          Dar sincer... e cam greu sa deschizi ochii unor oameni cu jurnalism de genul Antena 3, B1, Cotidianul si Hotnews. INdoctrinarea in tara asta e la putere.
          • +1 (3 voturi)    
            jumate de adevar nu e adevar in sine (Luni, 22 august 2011, 12:48)

            dodu [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

            la momenult constituirii aliantei DA, PD - era un partid de centru stanga si PNL - de dreapta, ironia face ca dupa opt aprope 10 ani, PNL-ul sa migreze pe stanga, iar PDL-ul spre dreapta(uitativa si la afilierile internationale, printre altele...)
            In ceaa ce priveste anticipatele din 2004, gresiti! Propunerea a fost discutata in alianta DA si avea ca scop ca pe valul de incredere al aliantei, aceasta sa obtina majoritate in parlament si eliminarea PC(PUR la momentul respectiv) si UDMR din ecuatie. Cai mai mari opozanti ai ideii au fost initial PSD-ul care il acuzau pe Basescu ca doreste eliminarea opozitiei din parlament si instaurarea dictaturii. Din pacate Tariceanu a vrut si el altceva...deosebit! varu' Goagal va va da mai multe detalii
            PS 1: cu FSN-ul si FDSN-ul, l-as da ca exemplu pe Melesanu azi mare liberal... de unde si simpatia mare cu PSD-ul al liberalilor, va las pe d-vs sa detaliati cu alti membrii marcanti....
            PS 2: Subestimarea si defaimarea unui adversar de dialog nu va face cinste, ci dimpotriva va dezvaluie limitarile.... de pe vremuri partidul nu cerea multe: erau suficiente chestii de genul "fascist", "nazist", "dusman al poporului"...
            • -1 (1 vot)    
              hehe.. incredibil. (Luni, 22 august 2011, 16:46)

              cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui dodu

              marele partid socialist care tocmai a castigat alegerile urland ca e de stanga.... devine peste noapte de dreapta.. si tu vorbesti de Melescanu? Pe bune incerci varianta asta?
              Ai invatat ceva logica vreodata? Stii sa argumentezi? Sau argumentele tale sunt la fel ca ale oricarui politician.
              Dragul meu, nu am incredere deloc nici in PNL, nici in PDL, nici in PSD. Singura chestie care o spun e ca la PDL nu mai conteaza deloc ca azi zic una si maine alta.
              Ceilalti sunt putin (nu cu mult) mai constanti in ce spun. ASta e tot.
              Dar e mai greu cu gandirea.. stiu,
              • +1 (1 vot)    
                esti anarhist? (Luni, 22 august 2011, 17:57)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

                pt ca nu este clar ce solutie propui tu. eu voi vota intotdeauna pdl cand de cealalta parte a baricadei se afla psd + actualul pnl (antonescu este un mic dictator in realitate) + pc (voiculescu).
                ca pdl este un partid cu multi mincinosi in el este normal, doar e format din oameni politici romani, toti sunt mincinosi. realitatea este insa ca pdl-ul actual, de bine de rau, mai are si oameni buni pe-acolo, a reusit sa tina tara pe linia de plutire, au limitat cheltuielile bugetare, incearca sa faca ceva. ca mai si fura? haha, pai suntem in romania, e normal sa fure, asta deja nu mai este un argument in discutie, toti au facut-o si o vor face in continuare.
                asadar, vino cu o solutie, pt ca daca tu critici pdl + basescu inseamna ca iti doresti la putere pe cei din gasca psd+pnl+pc, pt ca alta alternativa nu exista in clipa de fata.
  • +39 (59 voturi)    
    NU SUNT MEMBRU PDL (Duminică, 21 august 2011, 22:25)

    IOLANDA [anonim]

    Ma bucur enorm ca oamenii nu s-au lasat inselati de adunatura pestrita numita usl ,nu zic ca pdl-ul e usa de biserica ,au o groaza de ..................dar macar au avut curaj sa ne salveze de a ajunge in situatia Greciei .Numai pentru acest lucru merita sa castige alegerile ,sper sa incerce sa arunce balastul peste bord .Stiu ca nu sunt singura ca re spera !
    • -16 (30 voturi)    
      pdl (Luni, 22 august 2011, 1:35)

      iotiobag [utilizator] i-a raspuns lui IOLANDA

      corect!pdl-ul este asa de bun incit il meritati pentru urmatorii 50 de ani.eu personal nu mai trimit bani in tara daca tot o duceti asa de bine!
      • +15 (17 voturi)    
        Ce inteligent ! (Luni, 22 august 2011, 8:13)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui iotiobag

        Daca-i trimiti, sau nu,e treaba ta , oricum ii trimiteai familiei tale nu-i trimiteai tarii.
      • +9 (11 voturi)    
        pfuai (Luni, 22 august 2011, 9:23)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui iotiobag

        pai daca nu mai trimiti bani in tara ajungem ca Grecia/ Noroc cu banii trimisi in tara de tine ca nu a scazut si mai drastic consumul. Fara cele 2 miliarde de euro trimise de tine in tara o sa se duca Romania muuuult in jos
      • +2 (2 voturi)    
        Aha (Luni, 22 august 2011, 16:46)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui iotiobag

        io cred ca esti printre putinii din diaspora,venit acum,de esti propsd!!!
        Noroc ca restul ne interesam de ce se intampla in tara si NE PASA!!!!!!!!!!!!!
    • -12 (24 voturi)    
      situatia greciei (Luni, 22 august 2011, 2:19)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui IOLANDA

      Si daca ajungea romanica in situatia greciei si aveai un salar de 1500 euro lunar erai multumita?Chiar crezi ca arunca balastul peste bord ii arunca pe cei care nu sunt aserviti si spun ca reformeaza statul. Cuvintele mari pompoase sunt cele mai inselatoare.
      Nu ca compostul usl-ist ar fi mai bun, dar cateodata este mai bine sa vezi o piesa de teatru si cu alti actori.
      • +14 (14 voturi)    
        Grecia (Luni, 22 august 2011, 8:20)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui evoque

        a ajuns unde a ajuns,dupa ce s-a imprumutat ca sa dea salarii de 1500 euro.Acum, le ies pe nas si,ai rabdare,ca asta e doar inceputul...
        Ai grija,sa nu plangi dupa mintea cea de pe urma a romanului!
      • +11 (13 voturi)    
        piesa de teatru... cu actori noi? (Luni, 22 august 2011, 8:44)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui evoque

        dar tocmai actorii aia care vor piesa noua de teatru sunt de speriat! Un imberb politic si "Chiulangiul suprem" sa ma reprezinte pe mine, ca popor? Si asta doar de dragul schimbarii... ca sa nu mai vorbim ca in meniu figureaza si nume de renume cu un trecut de "lupta glorioasa" pentru modernizarea tarii : Iliescu, Nastase, Felix....
        • +1 (3 voturi)    
          "LUPTA GLORIOASA" (Luni, 22 august 2011, 10:57)

          IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui dodu

          pentru :
          1.aservirea tarii intereselor rusesti
          2.salvarea si in special imbogatirea urmasilor bravilor luptatori nomeclanturisti
          3.situarea lor deasupra legii ,dupa principiul "ce am furat in famiglie ramaie "
          4.aruncarea cate unui oscior poporului infometat ,oscior prezentat drept "mare bogatie "
          5.deci :bogatia a noastra,justitia a noastra ,politica a noastra ,...asta e lupta lor gloriasa
      • +3 (5 voturi)    
        grecia (Luni, 22 august 2011, 12:18)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        60% din populatia activa din grecia este bugetara.
        faptul ca au avut salariu de 1500 de euro nu inseamna ca economia duduia. dovada ca sunt aproape de faliment.
        si ala e cel mai bun exemplu de guvernare socialista. si grecia si spania si portugalia au avut guvern socialist cand au intrat in criza.
        tarile cu guverne de dreapta au trecut mai usor peste criza.
        am vazut ce poate usl-ului. in 2008 au marit pensii si salarii, au crescut numarul de bugetari si au lasat un deficit de 5,7% in an de crestere economica. deficit ce a trebuit sa fie acoperit de guvernul boc si de aici si imprumutul.
        sa nu mai spunem de banii de la bcr care au disparut prin primariile psd si pnl.
        astia sunt acei "alti actori" de care vorbesti. vrei iar sa ne imprumutam?
        grecia este un exemplu de asa nu. nu cum il prezinti tu :) e simplu sa cresti salariile sa ajungi la 1500 de euro. se poate face in cateva saptamani. dar putem sa-i platim? grecia mai poate sa-i plateasca?
    • +10 (12 voturi)    
      Stimata (Luni, 22 august 2011, 7:00)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui IOLANDA

      IOLANDA! subscriu la speranta,dar sper sa devina realitate !
  • +33 (41 voturi)    
    Cine este mai stupefiat? (Duminică, 21 august 2011, 23:06)

    denvarel [utilizator]

    Dupa emisiunea de pe Irealitatea am vazut ca cei mai suparati de rezultate nu erau USL-istii. Moderatorii si musiu Chiriac erau de-a dreptul interzisi. Au amestecat pungi electorale cu autobuze, amenintari ale primarilor si implicarea bisericii, au evaluat la 12 euro 2kg de faina 1de sare si 1l de ulei si la 1000000 euro totalul mitei presupus dat de PDL. Pe scurt au aruncat zeci de acuzatii dar in imagini nu am vazut nici macar o sigla a vreunui partid in pungi.
    Nu mai vorbesc despre vreo inregistrare a amenintarilor sau a predicilor preotilor incriminati.
    Erau de-a dreptul socati!
    • -11 (15 voturi)    
      Te-am prins! Te uiti la Realitatea Tv! (Luni, 22 august 2011, 8:21)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Pai, nu esti dintre cei care zic , plini de mandrie, ca au sters posturile mogulilor din programarea televizorului?
      Rusine denvarel !
      • +4 (6 voturi)    
        cu ochii pe dusmani (Luni, 22 august 2011, 10:15)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        latrinele sunt de-a dreptul infecte insa de amuzament ma mai uit si eu cate o data pe sapt pe iRealitatea sa vad cat de departe merge manipularea si injosirea moderatorilor.... e un studiu daca vrei, al artei manipularii grosiere aplicat cu sarguinta zilnic oamenilor care s-au obisnuit sa preia informatia gata rumegata , multi nemaiputand face acest minim efort mental de a discerne intre informatii - daca scrie mare la TV asa o fi ce conteaza ce interese se ascund in spate...
        • +2 (2 voturi)    
          Exact! (Luni, 22 august 2011, 16:48)

          Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui dadan

          Afla vrajitorule,ca si diaspora se uita si pe irealitatea,ca asa se cuvine,sa cunosti tactica si miscarile pe care le face dusmamul!!!!!!!!!!!!!Hahahahhah....
  • +23 (33 voturi)    
    Sindicatele si taranii tarati pri tribunale (Duminică, 21 august 2011, 23:21)

    Anticoruptie [utilizator]

    Sefii sindicatelor au contracte de colaborare cu PSD. Cand Ion Ilici Iliescu da OK, gata greva (mineriada). Se uita ca 9 luni din 10 in 2009 sef la agricultura a fost Sarbu cel batran (PSD) din clanul SARBU? Dar acum se poate incepe greva desi aceasta fusese initial programata in alta data. Data limita a platilor trebuie efectuata pana la sfarsitul lui noiembrie. De ce sunt grevele acum? Romania trezeste-te si nu te lasa pe mana securisto-comunistilor lui Ion Iliescu! Romania se gaseste la rascruce. Ori merge inainte cu Basescu ori se intoarce la trecutul comunist si securist cu Ion Iliescu (Geoana, Oprescu, Antonescu). Apropo, uitasem. Ce a facut Ion Iliescu cu agricultura? A faramitat-o, a falimentat-o, multi romani nu au primit titluri de proprietate dupa 19 ani! Ca sa nu vorbim de zecile de milioane de dosare din instanta, de faptul ca batranii si cei neajutorati au fost deposedati abuziv de o mafie a primariilor de pamanturile ce li se cuveneau de drept. Vezi decretul lege nr.9/31.12.1989 semnat Ion Iliescu– care abroga L nr.19/1968 cu privire la regimul juridic al terenurilor fara constructii din perimetrul construibil al municipiilor si oraselor – Ne punem urmatoarea intrebare legitima. Cine a pus mana pe intravilanele tarii? Iata romani ce preocupari avea tovarasul Ion Iliescu cand oamenii mureau impuscati la Revolutie! Punea la cale un mare JAF pe care l-a patronat cu succes. Acum romanii se plang ca agricultura a ajuns de rasul curcilor? Alegeti in continuare Ion Iliescu(Ponta, Antonescu) si jaful va continua. Cu acte in regula de aceasta data.
    • -12 (20 voturi)    
      err... gramatica si logica (Luni, 22 august 2011, 0:35)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Anticoruptie

      CA jaful sa continue... nu trebuie sa ramana la putere Basescu si Boc? Daca ei nu fura atunci jaful va incepe daca vin altii la putere.
      Sau esti de parere ca mine ca toti fura si urla de altii?
      O sa fure politicienii in tara asta cat o sa fie romanul roman.
      • +10 (12 voturi)    
        daca ai dreptate... (Luni, 22 august 2011, 8:49)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        Si doar acum pe timpul "regimului Basescu" e "jaf si durere" da-ne te rog macar 3 exemple de demnitari trimisi in judecata pe vremea tovarasului Iliescu si a Secretarului U.T.C. Nastase (in afara de basescu). Poate ne mai explica odata Ciuvica cum e cu critica adusa partidului pe vremea lui Nastase... ca el are experienta!
        • -2 (2 voturi)    
          hello ? (Luni, 22 august 2011, 11:38)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui dodu

          acum stiu ca voi astia cu propaganda sunteti cam greu de cap si doar ce vi se spune stiti.
          Unde am zis eu ce spui tu? Stiu ça e greu sa gandesti. Eu doar ma legam de logica si gramatica.
          Macar primesti ceva bani sa aberezi, sa lingi si sa ataci?
          Si ca sa ma leg de ce spui tu... nu ma incalzeste cu nimic ca e trimis cineva in judecata. SI nici daca primeste o sentinat cu suspendare (asta e caz fericit).
          As vrea sa vad o justitie libera de frica. Dar.. pff... mi'e greata. IN tara asta libere nu sunt nici pasarile. Doar au grija cei ca tine.
          • +1 (1 vot)    
            mersi "mai draga"... (Luni, 22 august 2011, 13:20)

            dodu [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

            ca pana azi nu stiam ca sunt "propagandist", "lingau", "aberant", greu de cap"... sincer, am avut nevoie de dumneata sa-mi explici... muream prost, daca nu!
            Nu inteleg cum poti sa te iei matale "de logica si gramatica", cand rapsunsul contine atat de multe epitete su-bantelese cu referire directa la persoana mea! Exact ca la vechile sedinte de partid!
            PS : Dumneata esti exact omul de care tara si partidul are nevoie! Mereu gata de criticat, mereu deprimat, mereu cu ochii in televizor!
  • -2 (10 voturi)    
    procent (Duminică, 21 august 2011, 23:32)

    kido [anonim]

    daca un candidat nu obtine 50% din voturi, se organizeaza al doilea tur?
    • -10 (18 voturi)    
      NU! (Luni, 22 august 2011, 1:58)

      petru [anonim] i-a raspuns lui kido

      In acest caz castiga direct PDL! Ai inteles?
    • -11 (19 voturi)    
      NU (Luni, 22 august 2011, 2:21)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui kido

      Daca un candidat nu obtine 50% din voturi este cosiderat castigator candidatul pdl.
      • +6 (8 voturi)    
        Mai rasfirati tovarasi! (Luni, 22 august 2011, 9:54)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        mai rasfirati...
  • +14 (24 voturi)    
    Asta e manipularea USL!!!!!!! (Luni, 22 august 2011, 0:14)

    Marius [anonim]

    Astea sunt procentele lor!!! De unde 56-58%?!?!? Si ei au stiut dar au zis ca e mai bine sa minta in continuare "plebea"! Iarasi iau oamenii de prosti si de idioti care inghit toate porcariile de pe RTV si A3! Ponto, Antonescule, "apogeul" vostru, a fost de mult, sunteti in mare cadere, romanii (NT si MM) s-au convins ca sunt foarte multi care gandesc cu capul si nu cu altceva, SE POATE!! Nu televiziunile, Felix, Nus, Ilici, Bombonel trebuie sa conduca tara asta, astia sunt exemple de hotie in masa! La anul USL nu sare de 40%, asa ca sa mai ramaneti inca o tura cu ochii in soare, si SUPARATI CA MIRCEA BADEA, CARUIA II UREZ SA NU II IASA NICIODATA CEEA CE VOTEAZA! :)
  • +9 (19 voturi)    
    USL nu avea 60% in sondaje? (Luni, 22 august 2011, 0:15)

    buha [utilizator]

    USL nu avea 60% in sondaje?
    • -3 (21 voturi)    
      invata statistica (Luni, 22 august 2011, 2:52)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui buha

      ce legatura are una cu alta?
      ce legatura are intentia de vot cu votul in sine?
      ce legatura are o tara intreaga cu un colegiu?
      si de fapt ce legatura am eu cu explicatiile?
      doar ca mi'as dori sa mai si ganditi? NU am nici o sansa. mi'as da un minus direct acuma...
      • +6 (8 voturi)    
        las ca-ti dau eu un minus .... (Luni, 22 august 2011, 10:22)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        acest scrutin este un prim test pentru USL - acest test raporteaza sondajele fanteziste ale USL-ului la realitatea cruda - care zice ca pe teren trebe sa ai organizatii puternice si candidati buni ...televiziunile ajuta la discreditarea adversarilor dar nu sunt de ajuns...
        USL priveste acest test la fel de atent ca si PDL caci se vede trendul si situatia reala din tara.
        Faptul ca a reusit USL totusi sa castige intr-un colegiu in care lehamitea a fost exprimata printr-o masiva absenta la vot asta le da cred mult de gandit moderatorilor de talk shou - Ponta si Antonescu....
  • +14 (22 voturi)    
    mm (Luni, 22 august 2011, 2:12)

    dorin_aem [utilizator]

    Dupa ce media a expus magariile facute de Tataru si populatia il voteaza ... cred ca maine poimaine o sa il vad pe Miron Cozma presedinte, Becali prim ministru si Vadim ministru de externe.

    Ne meritam soarta.
    • -2 (10 voturi)    
      si acuma iti dai seama? (Luni, 22 august 2011, 2:53)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui dorin_aem

      Iliescu, Constantinescu, Basescu cum au ajuns presedinti? Nu ca romanii nu voteaza ce trebuie ci ca .. asa au ei chef?
  • +4 (6 voturi)    
    Cifre (Luni, 22 august 2011, 6:45)

    Hepcal Vasile [anonim]

    in colegiul nr.2 din Maramures , la alegerile anterioare a fost declarat castigator , Catalin Chereches - PSD !.
    Duminica , din 10 cetateni cu drept de vot , s-au prezentat la urne 3 !.
    Din cca- 22000 de voturi exprimate , au fost :
    - 9500 pentru candidatul USL (PNL + PSD )
    - 7900 pentru candidatul PDL
    - 4400 pentru candidatul PER ( !? :) )
    - 500 pentru candidatul PRM
    Concluzie
  • +5 (9 voturi)    
    Concluzie: (Luni, 22 august 2011, 7:22)

    Hepcal Vasile [anonim]

    S-au prezentat la vot membrii de partid si simpatizanti reprezentand asa numitul " electorat dur ".
    PDL a obtinut cca. 50% (7000 ) din nr. de voturi obtinute de PSD +PNL +PER+PRM impreuna (14000).
    Intr-o zona unde anterior PSD -ul a castigat iar simpatiile pentru PNL au fost constante , rezultatele denota o lipsa de inspiratie in alegerea candidatului castigator precum si o proasta gestionare din partea USL , a situatiei de criza prin care a trecut ( au sacrificat credibilitatea formatiunii politice pentru a obtine o victorie nesemnificativa cu un candidat controversat - pretul pe care-l vor plati la urmatoarele alegeri va fi mult prea mare fata de beneficiile aduse de un post de deputat)
    Refuzul de a adopta o atitudine morala si corecta a decredibilizat USL-ul , astfel ca in campania urmatoare , in Maramures , candidatii uniunii ,vor avea o problema in a-si sustine programele politice datorita lipsei de credibilitate care se va rasfrange asupra lor - rezultat direct al unui "pragmatism " prost inteles si pagubos!.
  • +6 (10 voturi)    
    O anomalie (Luni, 22 august 2011, 8:05)

    mariage [utilizator]

    Nu a observat nimeni discrepanta dintre numarul de voturi din cele doua circumscriptii? la Maramures la o prezenta la urne de sub 30% au vgotat cam 22000 de oameni in schimb la moldoveni la o prezenta de 55% au votat 4000? unde-i greseala? In rest tare as vrea ca Antenescu si Tonta sa o ia tare-n freza.
    • +1 (3 voturi)    
      Asa e, buna observatia (Luni, 22 august 2011, 10:17)

      cd [anonim] i-a raspuns lui mariage

      Un colegiu de deputat trebuie sa aiba circa 60.000 alegatori. Rezultatele de la Neamt sint prezentate gresit.
  • +5 (7 voturi)    
    Antonescu, Ponta v-ati trezit? (Luni, 22 august 2011, 10:47)

    Constanteanul [anonim]

    Aseara daca taiai cu cutitul din Gadea, Striblea, Badea si invitatii, sa mor eu daca curgea sange. Nu l-am vazut pe Dragnea cu sondajele lui. Stie cineva pe unde umbla nebunaticul? Mai baieti mai aveti un pic si-l depasiti pe Mazare la capitolul circ de prost gust.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by