VIDEO Guvernul si-a asumat raspunderea pe Legea salarizarii. Emil Boc: Incet, dar sigur, tara se indreapta spre crestere economica

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 14 decembrie 2010, 14:15 Actualitate | Politic


"Incet, dar sigur, tara se indreapta spre crestere economica", a declarat marti premierul Emil Boc, prezent in Parlament. Seful Executivului a anuntat ca "in temeiul Articolului 114, guvernul isi angajeaza raspunderea pe Legea salarizarii".

"Cel mai important mesaj pentru personalul platit din fonduri publice este ca va beneficia, anul viitor, de o majorare cu 15% in raport cu salariul din luna octombrie", a declarat Boc, citat de Agerpres.

"Daca anul 2010 a fost cel al constrangerilor bugetare, 2011 va fi cel al dezvoltarii, al cresterii economice si al consolidarii reformelor structurale ale statului, iar legea salarizarii personalului platit din fonduri publice, ocupa un loc extrem de important in cadrul acestora", a spus premierul.

Potrivit lui Boc, proiectul de lege este complex si vine sa rezolve o problema scadenta a societatii romanesti, legata de salarizarea personalului platit din fonduri publice.

"Niciun guvern nu a venit in Parlament cu o lege unitara a salarizarii bugetarilor", a afirmat Boc, care a spus ca in 2001 "avem bani la buget pentru 1.290.000 de bugetari", in timp ce in decembrie 2008 existau 1.328.000 de bugetari. Statul va cheltui 39 de miliarde de lei pentru plata bugetarilor.

Potrivit premierului, "esenta procesului de reforma e aceea de a cheltui atat cat producem".

"Romania nu va intra pe viitor in derapaje daca luam masuri acum", a declarat Boc.

Prin acest proiect de lege, Executivul a decis ca salariile de baza din sectorul public vor fi majorate anul viitor cu 15% raportat la nivelul din luna octombrie, iar salariul de baza minim brut pe tara va creste de la 600 lei la 670 lei. Reprezentantii sindicatelor se declara nemultumiti ca executivul nu a tinut cont si de propunerile lor pe marginea legii.

PNL si PSD vor depune impreuna o motiune de cenzura pe Legea salarizarii unice, obiectivul declarat fiind ca legea sa nu fie adoptata pana la 31 decembrie, astfel incat, de la inceputul anului viitor, salariile sa fie majorate cu 25%, a declarat luni liderul social-democratilor, Victor Ponta.

In cazul adoptarii motiunii, Guvernul isi pierde mandatul. Luni dimineata, in cadrul unei sedinte fulger, Executivul a aprobat sase amendamente dintre cele 24 depuse de parlamentari la proiectul legii-cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice si la proiectul legii de aplicare pentru 2011.

La randul sau, presedintele PNL, Crin Antonescu a declarat ca in cazul in care motiunea de cenzura nu va trece, liberalii nu exclud posibilitatea de a ataca acest act normativ la Curtea Constitutionala.


Citeste mai multe despre   


















3537 vizualizari

  • -5 (25 voturi)    
    prietene.... (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:26)

    bogdan [anonim]

    voi tot duceti tara spre crestere economica de cam 6 ani....si noi tot ne afundam in datori externe imposibile de platit....
    • +6 (8 voturi)    
      cei care au disparut de pe statele de plata (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:41)

      GeorgeT [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      au iesit la pensie , sau plecat singuri.
      Nu exista vointa reala de reforma economica, doar dorinta reala de a se pastra scaunele si puterea , puterea de a imparti banii publici.
      • 0 (2 voturi)    
        si? (Marţi, 14 decembrie 2010, 17:21)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui GeorgeT

        si daca au iesit la pensie nu mai sunt pe statele de plata?
    • +3 (11 voturi)    
      Serios? (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:56)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Nu cumva cu imprumuturile alea se platesc furturile alora de dinainte?
      Te pomenesti ca inotai in bani pe vremea lui bombo!
      Imposibil de platit?
      Dar nu a fost si imposibil de furat?
      Mama ei de logica!
      • +5 (7 voturi)    
        destul de serios (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:12)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        nu furturile alora dinainte se platesc. ca nu se platesc facturi. din banii imprumutati se platesc salarii!
        poti sa-i acuzi pe aia dinainte de populism. ca au marit salariile si acum n-au mai putut fi platite. dar asta a facut si asta cu salariile profesorilor marite cu 50%.
        cat despre furturi... e prea mult de scris pentru ambele tabere.
      • 0 (8 voturi)    
        dada (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:26)

        eu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        hai mai yogibeer ca macane... esti membru cu carnet PDL... cata credibilitate poti avea tu..
        • -2 (6 voturi)    
          Nu sunt membru! (Marţi, 14 decembrie 2010, 17:02)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Sunt liber!
          Intre cele doua tabere, oricat ar fi de rea cea cu pedeleaua, mi/e scarba de cei 65 de ani de comunism!
          Crezi ca ma intereseaza ce credibilitate imi acorzi tu?
          Credibilitatea mea este egala cu a ta!
          Numai ca tu esti... rosu!!
      • 0 (6 voturi)    
        sincer (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:48)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        cred ca acele imprumuri acopera cheltuielile unora pe masini scumpe si genti de mii de euro, dar e o simpla supozitie..
        • -2 (6 voturi)    
          Asa e! (Marţi, 14 decembrie 2010, 17:03)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

          Tovarasul crin parca a plecat cu un BMW, nu?
          Cam cand era el ministrel de sporturi!
          Cam repede uiti, este?
          • +2 (6 voturi)    
            lol (Marţi, 14 decembrie 2010, 17:14)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            nu am zis ca ceilalti sunt buni,

            dar...una e un autoturism si alta e cam tot ce se poate si chiar mai mult, nu crezi?
            • -1 (3 voturi)    
              Sunt de acord cu tine! (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:33)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

              pesedii au furat tot!! in 17 ani au avut timp, nu?
              Numai tu nu vrei sa vezi!
              Te/au prostit antenele si irealitatea!
              Iar tu, pelican, inghiti tot!
              • +1 (1 vot)    
                ma bucur! (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:21)

                bogdan [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                nu stiu cine ce a furat, daca a furat, dar cert este ca la astia sa spart borcanu...
                si pe mandatele lor sa ajuns unde sa ajuns!
              • 0 (2 voturi)    
                daca e asa... (Miercuri, 15 decembrie 2010, 0:31)

                DEBUTUS [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                de ce nu au dat astia in plin sa rastigneasca si sa ingroape pe marii hoti, de care zici tu?

                poate ca toti sunt o apa si un pamant?
              • +1 (1 vot)    
                care 17 ani amice? (Miercuri, 15 decembrie 2010, 11:00)

                YogiBear [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                uiti ca 4 ani am fost condusi de cdr? adica pntcd+pnl+pd?
                psd a fost la putere pana in 96, din 2000 pana in 2004 si 2009. mie mi-au iesit 11 ani - din care unul cu pdl in barca.
                pdl a fost al putere din 97 pana in 2000, din 2004 pana in 2006 si din 2008 incoace. 10 ani.
                a furat psd 11 ani dar nici cu pdl nu mi-e rusine. si dupa pibul din anii in care au fost al putere cele 2 partide si dupa investitiile mi se pare evident care au furat mai mutl sau au guvernat mai prost
                • 0 (2 voturi)    
                  Ce matematica folosesti? (Miercuri, 15 decembrie 2010, 13:32)

                  , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui YogiBear

                  1990-1996 PDSR
                  1996-2000 (CDR) control PDSR, doar d'aia tapu a zis ca l/au invins structurili
                  2000-2004 PSD
                  2006-2008 PSD + PNL
                  Sunt 16?
                  1 alaturi de pdl?
                  Ia aduna si vezi, da 17?
                  Sunt 17 ani de influenta PSD?
                  Asa ca nenea bula, cu B, este ca ai stat in cu P, a lui ilici si nastase, 17 ani?
                  • -1 (1 vot)    
                    nu confunda lucrurile (Joi, 16 decembrie 2010, 12:08)

                    YogiBear [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                    basescu a fost ministru pe vremea lui constantinescu. sau si pe el l-au invins structurile? in ce sens l-au invins structurile pe constantinescu? daca era bun votra lumea cu conventia si la urmatoarele alegeri.
                    in 2006-2008 psd n-a avut niciun ministru. aaa ca n-au trecut motiunile de cenzura atunci e altceva. era nevoie de stabilitate :P la fel ca si acum
                    • +1 (1 vot)    
                      Cine amesteca lucrurile? (Joi, 16 decembrie 2010, 12:58)

                      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui YogiBear

                      Nu cumva de vina este si Basarabi, pentru ca acolo s/a nascut Basescu?
                      Vezi tu, asa fac cei care sunt comunisti!
                      Amesteca lucrurile pentru ca responsabilitatea sa nu fie a nimanui!
                      Mai invata!
        • +2 (4 voturi)    
          Cifrele arata un pic mai nuantat (Marţi, 14 decembrie 2010, 17:43)

          ion [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          bogdan, uite care sunt cifrele:
          In 2004 se cheltuiau pe salarii, pensii si ajutoare sociale cam 49% din incasarile bugetare (care cam bateau cu cheltuielile)

          In 2009 salariile, pensiile si ajutoarele sociale au depasit 70% din incasarile bugetare! Care incasari sunt mult, mult mai mari in valoare absoluta decat in 2004. Exprimate in euro sau in lei.

          E usor sa spui: nu sunt bani ca fura unii, dar pur si simplu e prea mult cu partea sociala, s-au umflat mult prea mult acele cheltuieli.

          Tine cont ca, de exemplu, din partea ramasa in buget cu cheltuielile materiale o mare parte (cam 50%) sunt medicamentele compensate. Unde nu prea functioneaza comisionul. Da, se fac si acum licitatii masluite si se mai risipesc banii. Si nu stiu cat de repede vom scapa ca tara de asa ceva (nu definitiv, dar macar sa se practice la scara mai redusa)

          Dar privind procentele in buget e cam clar ca salariile, pensiile si ajutoarele sociale nu au cum sa ramana la nivelul asta. Germania foloseste 5,5% din PIB cu salariile bugetarilor, noi depasisem 9% din PIB in 2009.
          • +1 (5 voturi)    
            deci... (Marţi, 14 decembrie 2010, 18:15)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui ion

            daca lucrurile sunt asa cum le expui, atunci pot sa intreb si eu: Pai cine a fost domne la putere din 2004 pana in 2009 (per la care te referi)?
            Ca eu nu am fost, cine a adus bugetul in situatia asta?

            daca era o povara de la vechea guvernare, de ce nu au luat masuri pana acum?

            si daca tot ei au fost la conducere, cum isi permit sa vina cu idei de genu...de acum o sa avem crestere ca noi am facut si noi am dres, tot dupa ce ei au guvernat???

            la ultimele alegeri domnul presedinte acuza "mogulii"......pai prietene nu sunt ai tai, nu tu i'ai lasat sa se dezvolte?
      • 0 (4 voturi)    
        ca astia n-au furat... (Marţi, 14 decembrie 2010, 16:43)

        me [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        le-o fi jena
        • -2 (6 voturi)    
          Ba au furat! (Marţi, 14 decembrie 2010, 17:04)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui me

          Si este adevarat ca furt este si un ou si un bou!
          Boul parca era nastase, necoliaciuc, mitrea, stanoiu, puwak, oprisan, mazare, tarau...
          Mai pune niste rami, astia te lasa!
    • -1 (9 voturi)    
      intrebari pentru boc (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:57)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      de ce nu concediati bugetari pe criteriul ultimul venit, primul plecat? de ce nu concediati bugetari angajatai de pdl in 2009? din cei adusi de la cluj-napoca (si carora le platim si locuinta de serviciu)?
      concediati bugetari! avem cel mai mare numar de bugetari pe cap de locuitor! dar nu cocnediati medici, politisti si profesori - avem cei mai putini pe cap de locuitor din toata europa! concediati din cei de al companiile de stat. acolo au salarii babane. profesorii, medicii si politistii nu au salarii mari. daca acum iau spagi sa vedeti ce vor mai lua dupa ce vor ramane si mai putini si vom avea mai mare nevoie de ei.
      si inca o intrebare. cand organizeaza pdl un nou referendum? sa renuntam si al cei 300 de parlamentari ipotetic ramasi. ce nevoie mai avem de ei daca legile le impune puterea executiva si nu cea legislativa?
    • -1 (9 voturi)    
      memoria amice! (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:57)

      bula [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      cum se numea premierul intre 2005 si 2008? da, acela care a lasat deficit INAINTE DE CRIZA de 5,4 %, acela cu procedura de infringment deschisa de CE, acela care a sfeterisit 3 mld. de la privatizarea BCR? Iar datoria externa "imposibil de platit" este de 2000 e/cap, pt. cine stie aritetica. Cine citeste doar fituica de la partid....
      • -1 (5 voturi)    
        nonsens (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:17)

        YogiBear [utilizator] i-a raspuns lui bula

        deficit ai, ai avut, vei avea. nu-l poti lasa ca nu e transmisibil :P
        • -1 (3 voturi)    
          ei (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:39)

          ei [anonim] i-a raspuns lui YogiBear

          ei, ba bine ca nu. deficitul este ca o datorie. vrei sa spui ca datoria nu este transmisibila? ia lasa tu mostenire copiilor o casa cumparata pe credit la care trebuie inca sa achiti ratele... te pomenesti ca copii tai pot spune "dom-le, noi avem casa, ne doare in cot de ratele bancii, nu le platim ca pe-astea nu le-a lasat bula, cu B! mostenire"?
        • +2 (6 voturi)    
          e transmisibil.. (Marţi, 14 decembrie 2010, 16:10)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui YogiBear

          sa-ti explic mecanismul de transmitere: un gigel creste cheltuielile cu o luna inainte sa-si termine mandatul (dec 2008) si cativa gigei dinozauri la ccr spun dup-aia ca aceste cheltuieli sunt un drept castigat.. si nu mai au voie sa scada niciodata. ete deficit.
          stii cat au fost cheltuielile guvernului tariceanu in decembrie 2008? cam cat toate cheltuielie din 2007... dupa ei potopul... daca nici asta nu e tradare nationala.. >:(
      • 0 (6 voturi)    
        amice... (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:45)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui bula

        dai tu cei 2000 euro(partea ta) in contul datoriei externe? daca da, dau si eu.

        si ce planuri au oamenii pt reabilitarea economiei??? sa mai ia ceva de la FMI???
        • 0 (0 voturi)    
          sa nu te inscrii la ASE (Miercuri, 15 decembrie 2010, 8:31)

          bula [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          ca te dau astia afara dupa 1/2 ora. A. datoria externa o platim in fiecare zi (ca o fractiune din taxe si impozite). Se reduce sau se mareste an de an functie de imprumuturile guvernului. B. Stii TU, TU, vreo singura masura de "reabilitare" a economiei care sa nu implice o cheltuiala bugetara? o singura masura? iar daca e cheltuiala bugetara, de unde acoperi gaura (pana cand isi face efectul masura), ca doar pensii si ajutoare si... platesti zilnic? Ai vazut vreun politician=urlator pe sticla GARANTAND ca masura X costa ..., aduce... si isi face efectul in ... luni???? UN SINGUR POLITICIAN? ai vazut vreo schita de buget a opozitiei? nici n-ai sa vezi, pt. ca un buget cere cifre si termene. PS. daca Mercedes iese din criza si fabrica lor de piese de la Sebes (Alba) iese din criza. Nu guvernul RO poate cumpara volane sa le tina pe stoc, caci le cumpara din banii nostri. CAPISCI?
          • 0 (0 voturi)    
            ASE (Miercuri, 15 decembrie 2010, 12:46)

            DEBUTUS [utilizator] i-a raspuns lui bula

            A. hai sa traducem datoria externa in zile acum ca da cifre mai mici si mai usor de suportat, nu?

            B. nu te reabilitezi facand imprumuri pentru a plati bugetri, someri, ajutoare sociale sau pensii, tot economic vorbind.

            De cand are fabrica Mercedes la noi? ca eu stiu ca au plecat la unguri ca au infrastructura, sti ce e aia ca eu nu pre o vad la noi? noi facem 3 km de autostrada si dam petrecere!
    • +4 (4 voturi)    
      6 ani? (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:00)

      donache [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      care 6 ani? de 2 ani doar suntem pe scadere economic
      • -2 (6 voturi)    
        6 (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:37)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui donache

        6 ani de cand sunt la putere..."continuintate" acum va amintiti pentru ce ati votat?
        • 0 (8 voturi)    
          Asa-i,ai dreptate. (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:52)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          Ai dracului PDL si Basescu.Au inventat criza economica.Si au fost asa de a-i dracului ca au extins-o la intreaga lume.Ba unii au patit-o mai rau ca noi.Fraieri sunt ca nu-i dau in judecata.Tu cand te scoli te speli pe ochi si te uiti in oglinda?
          • 0 (6 voturi)    
            este, mircea? (Marţi, 14 decembrie 2010, 16:02)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui mircea

            n-au inventat ei criza si nu ei au extins-o in intreaga lume.
            dar parca vad ca din criza ei ne scot, ca e meritul lor, bla bla bla
            daca nut-i asumi vina pentru criza (desi in polonia n-a fost) mi se pare normal sa nu-ti arogi nici merite pentru cresterea economica.
            ei oricum nu pot face asta pentru ca nu au luat masuri pentru crestere economica - au luat masuri pentru acoperirea deficitelor.
            • +2 (2 voturi)    
              O singura intrebare. (Marţi, 14 decembrie 2010, 16:09)

              mircea [anonim] i-a raspuns lui adrian

              Cum poti sa ai crestere economica,cand nu ai cerere?
              • +1 (3 voturi)    
                exista cerere (Marţi, 14 decembrie 2010, 16:41)

                bogdan [anonim] i-a raspuns lui mircea

                de aceea importam, pt ca exista cere pe piata interna....

                de ce nu exportam? pt ca nu prea avem ce....
                deci, dupa mine, exista cerere doar ca nu avem cu ce sa o acoperim!
                • +1 (3 voturi)    
                  Exista cerere? Nu exista export? (Marţi, 14 decembrie 2010, 18:04)

                  ion [anonim] i-a raspuns lui bogdan

                  Nu avem productie pentru piata interna?

                  Si banuiesc ca guvernul trebuia sa se apuce sa fabrice ace, brice si carice, lame si chiloti de dame..

                  Nene, criza nu face decat sa rezolve situatia. Caderea era inevitabila inB Romania.

                  Cand am avut bani la greu ce am facut cu ei? Am investit in imobiliare, sedii, terenuri, sedii de banci, reprezentante de leasing si alti cai verzi pe pereti. Economia te pune repede la punct. Cazi si te faci praf.

                  Resursele alocate aiurea se "topesc" rapid si ai scadere economica. Si poate sa vina si mama mamei economiei mondiale, ca nu are ce face.

                  Ia vezi cate cazuri de investitori imobiliari cunosti? Eu am auzit de jdemii: de la Dan Petrescu, Bucsaru si Gica Popescu, la Tiriac si Misu Negrotoiu. Nici chiar Danut Bittman nu a scapat de asta. E un caz cunoscut in Iasi cu unul care si-a vandut firma de software pe cateva milioane de euro. Acum e dator pana in gat, a investit toti banii in imobiliare si s-a mai si imprumutat din greu.

                  Prea putini au mai avut chef sa se apuce de productia bunurilor pentru populatie. E naspa de facut, ai marje de profit mici, ai concurenta dura din afara, etc. In imobiliare!!! Acolo e de mers, acolo ai marja de profit cu 3 cifre.

                  Exista cerere in tara? Hmm, cererea care se bazeaza pe credite bancare (bani imprumutati din afara de fapt) s-a cam topit. Intreaba-i pe aia din imobiliare sau din vanzare de masini cat mai vand. Sau oricine vinde lucruri mai scumpe in tara asta.

                  Cererea se va echilibra incet-incet cu cat producem. Ca nu poti sa tot "ceri" pe baza banilor imprumutati.

                  P.S. Vezi ca exportul "duduie", ca sa preiau expresia unui destept. Si nu e o ironie, e purul adevar. In 2010 am avut record istoric, am depasit si 2008-ul. Exportam intr-o luna cam cat exporam in vremea lui Ceasca intr-un an. Aia care exporta sunt aia care chiar produc ceva, nu baloane de sapun. Doar ca nu putem sa stam intr-un singur motor. Exporturile sunt pe la 30% din PIB. Trebuie sa cam mergem la munca. Nasol.
                  • 0 (4 voturi)    
                    cam ce? (Marţi, 14 decembrie 2010, 18:22)

                    bogdan [anonim] i-a raspuns lui ion

                    cam ce exportam noi asa de impresionant?

                    toti banii aia "la greu" de care vorbesti sunt fabricile taiate bucati si duse la fier vechi, deci pa productie.
                    • 0 (0 voturi)    
                      esti postac sau naiv? (Miercuri, 15 decembrie 2010, 8:35)

                      bulan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

                      citeste datele oficiale de la INS sau pune pe careva de la voi de la partid sa citeasca daca esti analfabet economic. 42% din export sunt "constructii de masini" (clasificarea INS). Producem mai mult otel decat in 1989, mai mult aluminiu, mai mult tonaj naval, telefoane mobile s.am.d. A SCAZUT exportul de materii prime (fierul vechi e materie prima). Mai vrei? iti mai spun, dar mi-e ca tot nu pricepi
                      • 0 (0 voturi)    
                        fff tare (Miercuri, 15 decembrie 2010, 12:35)

                        DEBUTUS [utilizator] i-a raspuns lui bulan

                        acum sa ne asumam merite pentru munca altora, cine exporta masini...Romania sau francezii?

                        este meritul actualei guvernari ca se produce la Dacia?
          • 0 (4 voturi)    
            deviezi de la subiect (Marţi, 14 decembrie 2010, 16:34)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui mircea

            prietene sunt atatea economi care ies din criza iar noi ne afundam din ce in ce mai mult cu datori din ce in ce mai mari. nu avem idei, nu avem solutii si "mintim poporu' cu televizorul"
            PS: pt tn, eu ma trezesc dimineata, nu ce zici tu acolo!
  • +11 (13 voturi)    
    Ok ok (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:28)

    drak latinu [utilizator]

    Dar de ce cresteti salariile la bugetari? Mai trebuie trimisi acasa inca vreo 400.000 de mii de bugetari ca sa fim si noi o tara non ultra mega socialista lu peste prajit!
  • +1 (5 voturi)    
    Cresterea asta de 15% (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:43)

    George [anonim]

    Exemplu:

    In 2009, un profesor avea 1000 lei. A pierdut 25%, deci in octombrie acum avea 750 lei. La anu', ii va creste salariul cu 15% aplicat la salariul din octombrie, deci plusul va fi de 112, 50 lei,adica 113! Noul salariu va fi, deci, de 863 lei. Asadar, fata de 2009, profesorul nostru va avea salariul in 2011 mai mic cu 13,7%, nu cu doar 10, cum spun guvernantii. Deci, atentie!
    • -3 (5 voturi)    
      da (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:18)

      da [anonim] i-a raspuns lui George

      da, stim si noi matematica si ai dreptate. mai mult, e un calcul chiar evident si nu am auzit pe nimeni sa spuna ca diferenta intre salarii e doar de 10%.

      ce nu stim noi este de ce s-a acordat si aceasta majorare de 15% fara reducerea corespunzatoare a numarului de bugetari. avem un sistem de stat (in special cel administrativ) arhaic, neinformatizat, supra-dimensionat si teribil de ineficient si de dispretuitor cu oamenii.

      cancerul nr. 1 al romaniei este intocmai acest sistem-capusa. ca functionalitate.

      cancerul nr. 1 al romaniei este sistemul de asistanat social, recte pensionarimea cu pensii, e drept, de mizerie, dar acordate pentru ca au *furat* (ei zic, au "lucrat") la CAP cand se treceau zilele pe condica dupa cum urlai la sedintele de partid "jos chiaburii".

      urata tara avem, scuzati-ma!
    • 0 (0 voturi)    
      te rog uita-te in presa de azi (Miercuri, 15 decembrie 2010, 8:42)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui George

      si vei vedea ca in vest, profii stau la scoala 40 de ore pe saptamana, pt. lectii, corectare, pregatire de lectii, s.a. Nu interpretez, ci enunt faptul. Te rgo pe tine sa comentezi!
  • 0 (6 voturi)    
    re (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:52)

    info [anonim]

    el zice ca duce tara in sus....atunci dc marinaru ne ameninta ca suntem in ...... daca nu trec acele legi ???care minte???
  • +2 (6 voturi)    
    calcul total gresit (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:54)

    pragmatic [anonim]

    intrucat bugetul pt. 2011 prevede max. 39 mld. total fond salarii orice derapaj de la legea salarizarii inseamna ori o noua diminuare de salarii ori concedieri suplimentare. Peste 39 mld nu se poate sari (a recunoscut-o si Ponta), iar daca pica acordul cu FMI cade si imprumutul.
  • +4 (8 voturi)    
    Felicitari. (Marţi, 14 decembrie 2010, 14:59)

    haiducul [anonim]

    Imi pare bine saaud ca la anul si la multi ani in sfarsit Romani o vor duce mai bine.
    Iata ca sau tinut de cuvant si au crescut salariile,nu stiu ce se putea intampla daca latrai din pnl-psd+pc erau la guvernare...brrr ma trec fiori.
  • -1 (3 voturi)    
    bugetarii manelisti... (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:07)

    sosocata [utilizator]

    mai devreme dadea cei de la iRealitatea filmulet cu 2 politisti manelisti sau invers si au scris in titlu "politisti dansatori" si apoi condamna legea salarizarii si ii deplang pe cei de la stat ca le taie salariile;...si mai zici sa nu le taie 25% sau mai mult cand ei fac ce fac si mai apar si pe sticla...ca de s-au filmat in birou si au aparut la striri....
  • -1 (5 voturi)    
    incet incet (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:08)

    Georgel [anonim]

    incet incet tara se indreapta spre alegeri electorale.
  • +4 (6 voturi)    
    salarii (Marţi, 14 decembrie 2010, 15:23)

    ion latcan [anonim]

    pentru reducerea fondului de salarii guvernul (daca este corect) sa lase cllentela de partid si sa reduca drastic numarul directorilor de la deconcentrate,deoarece nu fac nimic si nu se justifica plata lor cu sume de care opinia publica nici nu viseaza(nici ziaristii nu au acces la ce sume primesc)
  • +1 (3 voturi)    
    aburelile Dlui Boc... (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:00)

    lili [anonim]

    dar la cata economie stie Dl Boc, asa se vede.....daca in 2011 Romania va avea stagnare, sa zicem MULTUMESC alui de sus, adica tarilor europene care vor trage si Romania dupa ele.... ca dupa reformele Dlui Boc, nici peste 20 de ani nu ne-am reveni..... abureli portocalii.....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version