Proba de curaj si imaginatie pentru Traian Basescu. Jocul de poker de la Cotroceni ​

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 31 august 2010, 14:05 Actualitate | Politic


Se anunta negocieri grele la Cotroceni. Traian Basescu are putine optiuni, cam toate proaste. Daca nu-l schimba pe Emil Boc, face remaniere degeaba. De mazilit, nu poate, daca nici Boc nu se lasa. Stim asta din Constitutie, de la Tariceanu si ceilalti. Toti s-au proptit in usa cand nu s-au mai inteles cu seful statului. L-ar putea trimite acasa la Cluj cu ajutorul Parlamentului, daca o parte din pedelisti ar vota o motiunea de cenzura, dar asta s-ar putea intampla doar peste o luna jumate-doua. Ce va face insa cu tripleta Blaga-Videanu-Berceanu? Va avea curajul sa renunte, in fine, la serviciile lor? Sau se va limita la tapi ispasitori gen Seitan, Vladescu, Sandu, adica ministri inofensivi politic? Sau chiar va invita PSD si PNL sa formeze un nou Guvern?

De ce, pentru Traian Basescu, va fi o proba de curaj si imaginatie? Varianta de Guvern pe care o va sustine in aceste zile va fi ca un turnesol pentru viitorul sau la Cotroceni. Vom vedea daca seful statului se teme de tripleta BVB. Vom afla cat de captiv este, cat se slab si vulnerabil. Vom intelege si daca ii mai pasa de viitorul PDL, partid aflat in fierbere. In caz ca vom asista la o pseudo-remaniere, la sacrificii ritualice, inseamna ca nu-l mai intereseaza soarta unui partid intrat in putrefactie. Daca va aduce opozitia la putere, risca sa-si termine mandatul la Cotroceni mult inainte de termen. Sa zicem ca va forta schimbarea lui Boc, la pachet cu tripleta BVB.

Nu va risca, in acest caz, suspendarea? Daca Boc se va imbatosa subit, la fel ca predecesorii sai? Nu m-ar mira ca tripleta sa-si joace cartea dur, la fel ca in decembrie 2009. Si atunci s-a intamplat ceva - ceva nelamurit pana astazi - cand cei trei au urcat dealul Cotrocenilor speriati ca Basescu nu-i va include in Guvern si au iesit ministri. Inteleg ca si in zilele noastre au o carte in maneca, dispusi sa o joace oricand: amenintarea cu suspendarea. Pe scurt, tradare si santaj.

Si apoi: in varianta unei schimbari radicale, pe cine sa puna in fruntea Guvernului si PDL? Pe Macovei? Pe Baconschi? Pe prima o detesta aproape tot partidul, al doilea nu trece testul stalpului. Un primar de orin tara? Pe unul ca Falca, l-ati vedea la Guvern? Ar fi cam trist. Sa aduca din afara? Pe cine? Predoiu, tehnocrati, alte solutii de import? Care, cine, de unde? Abia l-a gasit pe Croitoru anul trecut. Altfel spus, criza de lideri, criza de solutii. Veti spune: bun, dar Constitutia lasa remanierea exclusiv in mana premierului Boc iar schimbarea sefului Guvernului se poate face doar in Parlament. Ce treaba are Traian Basescu cu toate astea? Are. Este o tema in care s-a bagat singur iar astazi va trebui sa sa gaseasta si niste raspunsuri. O proba de curaj si imaginatie. Astazi isi scrie manifestul politic pentru restul mandatului.
  • Tu ce pozitie crezi ca va sustine Traian Basescu: o remaniere mica, o varianta dura care sa-i vizeze si pe Boc, Blaga, Berceanu, Videanu sau va sustine schimbarea culorii politice a Guvenului?






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9756 vizualizari

  • -12 (36 voturi)    
    Eu nu inteleg ce e asa greu... (Marţi, 31 august 2010, 14:16)

    Catalin [anonim]

    Ce tot spuneti voi ca il schimba pe Boc, cand asta ar insemna iesirea PDL de la guvernare din cauza ca Parlamentul nu ar vota un nou premier PDL sau o formula cu PDL la guvernare ? Chiar si PDL-istii din Parlament sunt satui de cat de prosti sunt cei din guvern, iar UDMR-ul nu stiu cat de multumit e de sustinerea PDL pentru Laszlo Tokes.

    Basescu fuge de Parlament ca dracu de tamaie. Remaniera va fi o frectie. Sper sa il schimbe pe Cseke ca sa treaca UDMR-ul de partea opozitiei si sa scapam mai repede de prostii astia.
    • +7 (21 voturi)    
      Cand nu ai solutii - noua optiune e frectie... (Marţi, 31 august 2010, 14:32)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      ...la un picior de lemn!

      Indiferent ce masuri se vor lua tot prost va fi pentru noi!
      • +10 (28 voturi)    
        Lasa ca vine cvintetul Nastase 4 case... (Marţi, 31 august 2010, 15:14)

        Manu [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        ...in loc de tripleta BVB si o sa curga lapte si miere. Mai rezista si tu 2-3 luni.
        Cat despre BVB, pe cine ati vrea in loc dle Tapalaga, ca n-ati dat nicio sugestie? Iar o luam de la capat cu economisti de catedra, profesori universitari si politologi, ca pe vremea CDR-ului? Am toata stima, de ex., pt Cristian Preda (si il cunosc personal), insa dpdv al expertizei, el se situeaza la acelasi nivel - zero barat - ca (!) Crin Antonescu. Cine nu are un Blaga si un Videanu (paradoxal, pe ei nu-i cunosc personal), sa-si cumpere... Evident ca au si ei un pret, insa este mult mai mic decat cel pe care l-am plati odata inscaunata hidra pesedista, iar jaful 2000-2004 este marturie vie, nu-i chiar atat de indepartat in timp.
        • -5 (21 voturi)    
          Roi de lacuste (Marţi, 31 august 2010, 15:43)

          Zulu [anonim] i-a raspuns lui Manu

          "Jaful 2000-2004" este o joaca de copii fata de JAFUL 2008-2010. Se cheama diferenta dintre amatori si profesionisti. Acest merit trebuie sa-l recunesc pedeleului!
        • -6 (18 voturi)    
          Solutie (Marţi, 31 august 2010, 15:55)

          Catalin [anonim] i-a raspuns lui Manu

          Ce-ar fi sa aduca la Transporturi pe unul care a terminat sef de promotie la facultatea de Transporturi, la Finante-Banci pe unul care a terminat sef de promotie la ASE (apropos, Vosganian a terminat sef de promotie la ASE), si la economie tot un sef de promotie ? E asa greu ?

          ...pai normal ca e greu, in PDL (partidul prostilor) nu s-au inscris sefi de promotie ci doar "absolventi" de facultati particulare gen Elena Udrea care au avut note mari doar la tupeu...
          • +8 (16 voturi)    
            asta cu sefu de promotie (Marţi, 31 august 2010, 16:04)

            gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui Catalin

            este o mica prostie. una este sa fii sef de promotie si asta sa ai calitati manageriale sau leadership. einstein ar fi fost un ministru dezastruos, de exemplu.
            • -4 (10 voturi)    
              Sboc leadership UTC (Marţi, 31 august 2010, 16:32)

              G [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Uite ce sef de promotie a fost Sboc si uite ce calitati de leadership are.

              Azi utecist, maine comunist, nu?
          • +7 (13 voturi)    
            Cu Vosganian... (Marţi, 31 august 2010, 16:08)

            Manu [anonim] i-a raspuns lui Catalin

            ...ti-ai dat singur raspuns la propunerea-ti inteleapta: cel mai prost (si totodata hot)ministru de Finante din istorie. Imi amintesc, de asemenea, ca si Ciorbea a fost sef de promotie... Iar absolvirea Transporturilor ca sef de promotie nu te face automat eligibil ca ministru: pune un sef de promotie la Medicina ministru la Sanatate si sa vezi cum toti romanii vor plesni de sanatate, nu alta...
            • +2 (2 voturi)    
              CU Vosganian (Miercuri, 1 septembrie 2010, 7:55)

              georgel [anonim] i-a raspuns lui Manu

              Mai tine minte cineva cine este domnul acele ff comprtent care a fost desemnat Comisar European si s-a facut de tot cacatul la Bruxeles el si mai ales Romania care l-a propus? Domnul acela care in fiecare zi apare pe la tv si tine lectii despre orice .Este la fel de penibil ca toti colegii sai!
          • 0 (6 voturi)    
            romani cu experienta manageriala (Marţi, 31 august 2010, 17:42)

            nouvelobs [anonim] i-a raspuns lui Catalin

            cred ca un absolvent, fie el si stralucitor, nu poate face fata diverselor probleme ..nu are experienta din pacate si functionarii aia invechiti in rele ..il scot rapid din joc.

            din fericire insa avem rezerve NEBANUITE. cunosc tipi hyper-competenti din trei generatii despartite de 5 ani. culmea unul chiar a terminat transaporturile si a ramas in romania si se descurca in privat fara contracte de la stat. ceilalti sunt in UE. ei asteptau acum 5 ani un semn de la "puterea" din romania. binenteles basescu si-a impus cadrele din categoria grea, BVB, si usoara boc, udrea... acolo la categoria "usoara" putea introduce o noua generatie. Nu a facut-o - funeriu este complet depasit fiind venit din cercetare si culmea actioneaza contra educatiei si cercetarii - si a ratat o sansa imensa sa reformeze o clasa politica corupta.
          • +6 (6 voturi)    
            acum vreo 15 ani (Marţi, 31 august 2010, 18:38)

            par-alb [anonim] i-a raspuns lui Catalin

            IBM mergea rau. L-au adus pe Makkula -fost CEO la COCA-COLA si a redresat IBM. La ce o fi fost sef de promotie Makkula? La computere main-frame sau la bauturi gazoase? Vezi ca e mai usor sa scrii ineptii decat sa gandestii??? Sau esti ruda cu Ageamian (sef de promotie si la pian si la poezie, vicepresedinte al Uniunii Scrritorilor).
            • -3 (3 voturi)    
              tabulating machine co (Marţi, 31 august 2010, 23:34)

              ai bi em [anonim] i-a raspuns lui par-alb

              uitati ca la ibm "board"-ul a avut si mai are in componenta oameni care conduc universitati de top din state. in fapt un super manager, tipul "vanzator" foarte bun nu poate realiza nimic fara o echipa de "tehnicieni". daca relatia merge "tout va bien dans le meilleur du monde". la fel si in politica.
        • +2 (8 voturi)    
          Videanu? (Marţi, 31 august 2010, 17:00)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Manu

          Cu Blaga, pot sa incerc sa inteleg.
          Dar Videanu demn de a fi cumparat ??!!!!
          La fel de bun de cumparat ca porcul de Ajun, cumparat, taiat....
          Dar poate aveti cunostinte... de alta natura privitoare la domeniul de expertiza al lui Videanu!
        • -3 (3 voturi)    
          Sa si-i cumpere... de ce...? (Marţi, 31 august 2010, 23:00)

          Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Manu

          Stai asa ca n-am inteles, stimabile care ii cunosti personal pe toti. Poate ca unii economoisti de catedra ar putea da dovada de inadecvare in lumea reala, insa sata doar daca sunt prosti economisti de catedra. Oricum, ei macar inteleg fenomenele carora oamenilor de afaceri de genul monopol de partid + santaj le sunt complet straine (a se vedea Berceanu & asfaltangii, marmoragiul Videanu sau Blaga cu certificatul lui de "revolutionar distins" intr-o comuna din Bihor si privilegiile economoce aferente). Dar dincolo de asta n-amintele care sunt nu meritele - ca poate iti cer prea mult daca te rog sa detaliezi asa ceva - dar macar avantajele si aturile tripletei BVB. Care o fi pedigree-ul unui fost primar general trantit de propriul electoral pentru ca "a facut" NIMIC un mandat intreg, al celui mai longeviv (si perseverent in a-si reocupa functia) ministru al transporturilor din tara cu cem mai jalnica infrastructura din Europa (atentie, Europa nu UE!) si al unui fost sef la Vami si actual ministru de interne intr-o tara in care vamile reprezinta o hemoragie constanta de venituri bugetare si politia politica a ramas o realitate? Chiar astept sa ne luminezi cu un raspuns - asta bineinteles daca sefii tai politici sau cei care te platesc sa ai opinii iti dau voie sa incerci sa si gandesti mai articulat...
          • +3 (3 voturi)    
            bre gogule (Miercuri, 1 septembrie 2010, 2:00)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Gogu M.

            da' ce te arde asta cu "daca iti dau sefii voie sa gandesti" si alte filtile... nevoie mare, cred ca nici nu poti sa mai dormi de grija lui!! cainele moare de drum lung... intreaba pe cineva care e continuarea! in afara de un concurs de scuipat-viteza, ce altceva ai mai castigat pe lumea asta? ca vad ca te semnezi cu un nume faimos, nici dreaq n-a auzit de tine - da' te pricepi, ceva de speriat! esti plin de solutii - nu zic de care ca imi cenzureaza adminu'! hai pa, bai valoare!
            • -1 (1 vot)    
              Ca bine zici, mai coa(n)e... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:32)

              Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui zaboo

              In cazul tau chiar nu-i nevoie sa incerci gandesti, liber sau altfel, ca te vezi de la o posta ca esti mult dar prost. Chiar daca te-ar lasa seful sa o aci ar fi tot degeaba, iar sa ti-o ordone (sa gandesti adica) ar fi inutil ca n-ai cu ce.

              Dar nu dispera, e nevoie si de curatatori eficienti de scuipati si closete, asa ca lasa fleacurile si tine-o tot asa! Stai linistit ca decat sa te chinui sa mai scremi "cugetari politice" gen Gâgă, vei gasi mult mai multa satisfactie sa faci luna niste latrine murdare... Mult succes in ramura!
        • -1 (5 voturi)    
          Sigur, Nastase 4 case... (Marţi, 31 august 2010, 23:27)

          Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Manu

          La cat esti de stupid si rudimentar esti, aplaudat infect portocaliu, cred ca ai fost programat in Dos. N-au aflat analfabetii IT de la PDL ca intre timp au aparut si alte limbaje de programare. Deh, constat ca si acolo tot pitipoance si absolventi de ratati de S. Harte sau Romano-Americana ati angajat.

          Hai sa-ti spun eu si alte realizar, ale altui insi: sef agentie Navrom in strainatate inainte de '89 (deci, clar ca lumina zile pentru oricine cu bun-simt elementar Secu). dosarul Flota inchis poitic, presedinte maidanez (furt de bunuri proprietate privata cu dovezi filmate - caz de autosesizare a parchetului, if you go By the book + condus dupa consum de alcool -idem), cazul "casa din Mihaileanu", cazul FIICA 1, "o tanara care are si ea dreptul la un amarat de apartament de 1 mil. de dolari", cazul FRATELE asociat in afaceri dubioase, cazurile FINII (Falca cel penal si Bercea cel mondial). Ba, pentru ca la cat esti de jalnic mi-ai starnit compasiunea, avem si un bonus special: cazul FIICA 2 (alta tanara, care are si ea dreptul sa ajunga europarlemantar - evident in mod independent si pe merit), cazurile "ciocu' mic ca te-am spart" 1 si 2 (adica copilul si adultul, aplicabile la orice varsta pentru nesimtitii care misca in front), cazurile "va mint pentru ca de fapt ma p...is pe voi" (demisia, "cresterea economica", promulgarea dublarii prin lege a salariilor in educatie, etc etc).

          Acuma ia mars de va adunati toti intelectualii PDL - aia de stiu sa citeasca + cei ce stiu sa scrie + cei care au invatat aritmetica + comisarul politic care sa-i supravegheze pe suspectii ceilalti, si faceti voi scorul intre Nastase si Zeus al vostru cel delirium tremensist. O sa vedeti ca, cel putin de data asta, castigati detasat. Hai Chioru', traiasca Betivu'!!!
          • +2 (4 voturi)    
            Mosule... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 8:10)

            Manu [anonim] i-a raspuns lui Gogu M.

            ...esti dus rau, zau asa! Am incercat sa citesc cap-coada laturile varsate mai sus, dar cred ca erai in sevraj cand ai scris. Iar daca nu erai in sevraj si toate mizeriile le-ai scos din putul gandirii proprii (upgradate, desigur), inseamna ca esti un demn urmas al minerilor care in '90 au distrus sediile opozitiei in cautare de valuta si droguri (pt ca asa le repeta irealitatea de atunci, TVR-ul). Hai, pa, si sa nu indraznesti sa mi te mai adresezi vreodata, ca m-a luat cu fiori reci! PS: Iti doresc sa ai parte de tot atatia bani cat crezi tu ca primesc de la Pdl.
            • -1 (1 vot)    
              Amice, esti dobitoc... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:02)

              Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Manu

              ... asta ca sa-l citez pe Nenea Iancu, un nene despre care insa nu-mi fac iluzii ca ai auzit pe la PDL. Nu, ne e ruda si nici fin al lui Băşescu, si nici afaceri cu asfalt sau marmura nu face.

              In privinta comparatiei tale, raspunsul este da, dar in varianta radio Erevan: adica te anunt, ca vad ca asta ai omis, ca PDL-ul e la putere si Băşescu e şeful lor, ca Năstase e in opoyitie in tara si in prartid de prin 2004, ca serviciile sunt controlate de putere si nu de opozitie (aici stiu ca ti-e greu sa ma crezi, ca Zeus ti-a zis ca e altfel, dar fa un efort), iar diferenta dintre cei doi e ca nastase e un gainar lacom dar marunt iar Chioru' este un sef de mafie de real succes :sau succesuri" si cu oarecare aplecare nativa spre activitatea asta. cat despre comparatia Realitatea 2010 - TVR 1990, ar fi de ajuns sa arunci o privire comparativa peste audiente (daca ai stii ce-s alea) ca sa vezi ca la la ora de educatia politica vi s-a identificat in mod gresit dusmanul de moarte. Desigur, toate cele de mai sus ar presupune sa nu fi o javra imbecila si lobotomizata, ceea ce nu e cazul.

              Cat despre minerii pe care i-ai pomenit, in privinta lor ai avut oarecum dreptate: ei exista, sunt aprox 80%-90% dintre cei care l-au votat pe Popeye pentru a doua oara si se regasesc 100% in cei care, ca si tine, l-ar vota si a zecea oara no matter what si le-ar crapa capul celor cu alte pareri. A, si care ii asteapta cu nerabdare orice prilej pentru a-i aplica reprize de anilingus marelui carmaci.

              In final (si apropos de crapat capul), te anunt ca (inca) n-ati ajuns sa le puteti baga, LEGAL, pumnul in gura celor care "misca in front" in piata publica, nici macar pe un site portocaliu ca asta. Asa ca las-o mai relaxat cu disciplina si cu instructiunile de genul "sa nu indraznesti sa..." adresate mie. La o asemenea obraznicie nu-ti pot spune decat, aport ,mars inapoi in cocina sau, daca vrei (desi e nitel cam abscons pentru tine) HAI SICTIR, scatofil si coprofag infect!
            • -1 (1 vot)    
              PeSeu (pentru prosti) (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:24)

              Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Manu

              Uitasem sa spun ca cei d-alde tine ar avea nevoie de legiferarea importantei si progresivei reguli (nu-i mai stiu numarul) din decalogul sefului, care zica ca lucrurile vizibile si palpabile din realitatea (nu R-tv, care-ti da tie fiori reci pe organul i-ratiunii) exista, DACA seful nu ordona ca sa fie altfel. Asta apropos de toate chestiile din insiruirea mea privindu-l pe Carmaci, acumulate in timp si pentru "manipularea" carora nu i-ar fi ajuns lui musiu Funeriu si celorlalti servi PDL zilele sa numere pixelii albastri.

              In final, ca sa-ti raspund la urare, iti doresc si eu sa ai atatea batai de cap cate realizari are regimul Basescu si atata sanatate cat rahat mananci, de nevoie sau din placere. A, si sa stii ca daca nu e de placere mimezi bine, putini se prind.

              Si acu' sa nu se umfle fasolea-n tine, ca ti-am urat de bine bah: o sa traiesti cel putin 120 de ani fericit!
            • -1 (1 vot)    
              PeSeu (pentru prosti) (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:25)

              Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Manu

              Uitasem sa spun ca cei d-alde tine ar avea nevoie de legiferarea importantei si progresivei reguli (nu-i mai stiu numarul) din decalogul sefului, care zica ca lucrurile vizibile si palpabile din realitatea (nu R-tv, care-ti da tie fiori reci pe organul i-ratiunii) exista, DACA seful nu ordona ca sa fie altfel. Asta apropos de toate chestiile din insiruirea mea privindu-l pe Carmaci, acumulate in timp si pentru "manipularea" carora nu i-ar fi ajuns lui musiu Funeriu si celorlalti servi PDL zilele sa numere pixelii albastri.

              In final, ca sa-ti raspund la urare, iti doresc si eu sa ai atatea batai de cap cate realizari are regimul Basescu si atata sanatate cat rahat mananci, de nevoie sau din placere. A, si sa stii ca daca nu e de placere mimezi bine, putini se prind.

              Si acu' sa nu se umfle fasolea-n tine, ca ti-am urat de bine bah: o sa traiesti cel putin 120 de ani fericit!
          • +3 (3 voturi)    
            Ce-o fi DOS? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:06)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Gogu M.

            Eu stiam ca DOS, cum ii zice si numele, e un sistem de operare nu un limbaj de programare.. Dar de, ce stiu eu care n-am absolvit scoli de vara la partid... Restul postului recunosc, nu l-am citit ca e prea lung..
            • -1 (1 vot)    
              Bravo soro... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:11)

              Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Dianora

              Inca un genial care facea mai bine sa taca. Multumesc ca mi-a adus la cunostinta ca Dos e sistem de operare, ma simt deja complet transfigurat si iluminat.

              Si acuma vezi, poate gasesti pe cineva sa-ti explice ca programele (sau operatile, inclusiv limbajele de programare) ruleaza (sau mai exact rulau) sub el. Si poate mai gasesti pe inca cineva care sa-ti spuna, din amintiri, cum se lucra in programare in/pe vremea aia.
              OK, done, next! Alte genii mai ESTE?
            • -1 (1 vot)    
              Bravo soro... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:12)

              Gogu M. [anonim] i-a raspuns lui Dianora

              Inca un genial care facea mai bine sa taca. Multumesc ca mi-a adus la cunostinta ca Dos e sistem de operare, ma simt deja complet transfigurat si iluminat.

              Si acuma vezi, poate gasesti pe cineva sa-ti explice ca programele (sau operatile, inclusiv limbajele de programare) ruleaza (sau mai exact rulau) sub el. Si poate mai gasesti pe inca cineva care sa-ti spuna, din amintiri, cum se lucra in programare in/pe vremea aia.
              OK, done, next! Alte genii mai ESTE?
    • 0 (2 voturi)    
      Pasarea malai viseaza ... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 8:26)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Dupa socotelile mele, de la ultimele alegeri parlamentare, cu constituirea grupului independentilor, majoritatea aliantei constituite in jurul PDL a crescut. Indiferent daca da sau nu remaniere, ma indoiesc ca un nou premier va fi din alt partid decat PDL.

      In alta ordine de idei, desi sunt de acord ca activitatea actualului guvern e cam schioapa, ma bucur fara limite de faptul ca in vremurile astea de rahat (adica de criza economica) nu avem guvern PSD. Actualul guvern, desi cu nepricepere gramada, macar incearca sa ia masuri care trebuiau luate de mult. Toate guvernele PSD si PNL anterioare n-au facut insa decat sa agraveze problemele structurale ale Romaniei. N-am cum ma astepta ca daca ar veni acuma la guvernare sa incerce sa repare ce tot ei au stricat. Ma refer aici in mod esential la doua probleme majore: o administratie de stat supradimensionata si excesiv de centralizata si un aparat de stat cu mult prea multi angajati platiti mult prea bine.
    • -2 (2 voturi)    
      cojones (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:09)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      sa ai tupeul sa-i scuipi pe toti in fata, mi se pare o proba de curaj. o tara intreaga geme iar tu alegi sa-i sfidezi si sa pastrezi in scaune niste hoti, iar mi se pare o proba de curaj.
      ceea ce se intampla acum seamana perfect cu remanierile de guverne ale lui Iliescu, cu nastase si dan ioan popescu. va mai amintiti? si aia erau putred de bogati...
      si mai schimbau cate un fraier dar primul ministru si ministrul economiei ramaneau pe loc...
      si a urmat apoi CDR cu PNL si PD si taranistii....
      si aia s-au remaniat, au facut averi, s-au mai remaniat un pic, au mai facut averi...
      si mergeau la cotroceni unde un tap bezmetic ridica din umeri si mai tragea o dusca cu zoe petre...
      ce tara minunata, ce conducatori potriviti!
  • -7 (33 voturi)    
    Tripleta BVB (Marţi, 31 august 2010, 14:17)

    Mihai [anonim]

    Cand tripleta te santajeaza cu dosarul si nu numai,chiar daca te numesti Zeus,tot gluga de coceni esti!
    • +2 (16 voturi)    
      cred (Marţi, 31 august 2010, 14:33)

      el [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      ca mai multa nevoie au cei 3 de basescu decat basescu de ei.
      pai si cei 3 ce varianta de back-up au? nu prea vad decat tot la umbra lu' zeus.

      baselu isi va termina linistit mandatul la cotroceni (nu poti tara membra UE sa suspenzi presedintele ales. ca asa vor niste baieti....) dar pana atunci mai face cateva mutari interesante.
      • +1 (3 voturi)    
        basescu (Miercuri, 1 septembrie 2010, 4:44)

        mosu [anonim] i-a raspuns lui el

        Eu cred ca Basesxu tine la partidul lui chiar si asa cum a ajuns acum.Daca vrea sa isi salte partidul la urmatoarele alegeri,pentru ca oricum raul care trebuia facut a fost facut,i-as lasa pe cei din opozitie sa preia frinele,si sa demonstreze cit de neputinciosi sint.Asa isi va da electoratul seama cit de caraghiosi sint cei care critica acum si isi dau ifose de salvatori
    • +9 (21 voturi)    
      Tapalaga, tripleta si frunza (Marţi, 31 august 2010, 14:58)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Domnule Tapalaga,
      Poate explicati intr-un articol viitor de ce ministrul creator de frunze si dungi pe asfalt nu este niciodata mentionat de dumneavoastra.
  • +9 (21 voturi)    
    consecventa (Marţi, 31 august 2010, 14:18)

    zv [anonim]

    Nu va schimba nimic pe fond.
    De altfel, nici nu cred ca este cazul intr-o perioada cand guvernul lucreaza.
    Remanierea este doar un subiect suculent de presa si o tema a opozitiei lase si fara idei.
    Ziaristii nu trebuie sa uite ca tara si cetatenii nu fac parte dintr-un joc pe calculator.
    Basta cu scenaritele si jocurile. M-am saturat. De-asta nu mai deschid televizorul. Cand naiba mai si muncim ?
    Cine sa ne mai DEA ?
    • +2 (20 voturi)    
      Guvernul lucreaza...hahahaha (Marţi, 31 august 2010, 14:30)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui zv

      Ce lucreaza guvernul stimabile? Unde? Cand?
      Nu vezi ca mai noi vor sa taie niste salarii care n-au nici o legatura cu bugetul statului?..asta lucreaza guvernul? Ptiuh...jalnic.
      • +12 (18 voturi)    
        hahahaha (Marţi, 31 august 2010, 14:45)

        terebent [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Si de ce ma rog te doare pe tine capul de salariile alea pe care vrea guvernul sa le taie??? Prostia romanului e mare, ii place sa fie furat si mintit si batjocorit... astfel nu vad cum un om care plateste taxe, impozite si contributii sociale nu ar fi de acord cu masurile de austeritate promovate de guvern... Dau in fiecare luna cate 1400 ron pentru servicii de sanatate si nu am un spital bun in care sa ma duc, sa nu mai vorbesc de medici si asistente care iti cer spaga pentru ca iti spune "Buna ziua".
        • 0 (16 voturi)    
          Dar sunt de acord cu masurile (Marţi, 31 august 2010, 15:01)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui terebent

          Insa acolo unde chiar au sens. Nu te apuci tu ca Guvern si incalci legile tarii si legislatia europeana doar ca sa tai niste salarii care si-asa nu le platesti din buzunarul tau.
          Ei...probabil ca e o manevra de a destabiliza BNR-ul si astfel sa controleze tiparnita, ca altfel nu vad cum ar iesi bugetul national in castig.
  • -1 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 31 august 2010, 14:19)

    bustiuci [anonim]

    din aproape în aproape se poate realiza ceva măret

    Mult succes.
  • +11 (17 voturi)    
    ...ar trebui demisi toti... (Marţi, 31 august 2010, 14:20)

    John [anonim]

    …mincinosi si puturosi – da – dar si prostanaci – schimbarea nu poate veni decat prin reeducare intensiva – nu uitati >>> educatia comunista si neocomunista a avut nevoie de cca 40 + 20++ ani pentru a crea acesti ‘bun de nimic’…
    • +7 (13 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 31 august 2010, 14:38)

      [anonim] i-a raspuns lui John

      • 0 (4 voturi)    
        ..posturile la concurs... (Marţi, 31 august 2010, 16:03)

        Boris [anonim] i-a raspuns lui

        ...international...adusi din EU...romani sau orice altceva dar capabili...afara cu neispravitii...
  • +3 (7 voturi)    
    remaniere mica (Marţi, 31 august 2010, 14:22)

    Andrei [anonim]

    Conducerea PDL o sa-i linisteasca pe colegii de partid care ar vota impotriva Guvernului actual. O sa faca mici modificari guvernului ca sa se vada ceva schimbare si atat.
    Si PSD + PNL vor latra degeaba ca nu vor avea succes cu motiunea de cenzura.

    Pariez 25% din salariu pe asta!
  • +4 (10 voturi)    
    Mai repede Videanu si Blaga decat BOC (Marţi, 31 august 2010, 14:25)

    terebent [anonim]

    E aproape imposibil de crezut ca Boc va fi remaniat. Nu ar avea de castigat nici Basescu nici PDL si nici Romania de pe urma demiterii premierului in aceaste momente. Din aceasta cauza eu zic ca Blaga si Videanu, posibil ca printre ei sa se afle si Udrea sa se gaseasca pe lista de remaniabili si astfel cei 3 sa aiba calea deschisa spre sefia partidului. Nimeni nu ii va mai critica ca se vor sefi si in guvern si la partid, astfel vor fi reduse la taceri si persoanele din partid care cereau ca sefia partidului sa fie lasata in seama celor care nu au legatura cu guvernarea....
  • +4 (16 voturi)    
    Guvernul Boc,guvern de sacrificiu. (Marţi, 31 august 2010, 14:38)

    mircea [anonim]

    Inlocuirea guvernului Boc cu alt guvern nu-si are rostul.Inseamna sa ai doua guverne de sacrificiu si asta ar fi contraproductiv.De ce credeti ca a fugit PSD de la guvernare,iar PNL a refuzat.Toata palavrageala PSD si PNL este pentru prostime(pulime,vorba lui A.Nastase),pentru cresttere in sondaje.Acum poti lovi guvernul si sa cresti in sondaje.Nemultumirile sunt multe si multi prosti cred ca se pot redresa lucrurile peste noapte.Dar nici Ponta si Antonescu ,si mai ales cei din spatele lor,nu sunt atat de prosti sa riste alegeri anticipate.Asta i-ar duce la parlament unicameral si 300 de parlamentari.Pai nu-i mananca cu fulgi cu tot pe Ponta si Antonescu,actualii parlamentari.Cand in 2011 este o speranta de redresare economica,ei sa plece acasa si sa piarda tot?
  • +12 (18 voturi)    
    Tradare?Santaj? (Marţi, 31 august 2010, 14:39)

    robin_hood [utilizator]

    Am inteles si noi intr-un final de ce BVB au fost numiti ministri.
    Intrebarea este insa alta d-le Tapalaga la care sa vedem cit de repede dati niste raspunsuri : ce fel de dosar au BVB la mana astfel incit "se numesc singuri in guvern" ?
    • -2 (18 voturi)    
      Oare care? (Marţi, 31 august 2010, 14:50)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui robin_hood

      Pt ce e renumit Basescu?
  • +4 (12 voturi)    
    Dow e la 10000 (Marţi, 31 august 2010, 14:40)

    gamma [utilizator]

    Eu zic ca e bine sa-i lase sa se terfeleasca si pe ailalti ca o sa avem revenire economica din parti . Cresterile economice din statele vestice sunt insignifiante si trambitate pt umflarea optimismului . 2 procente sunt mandatoriii de exemplu in america pentru a mentine somajul la acelasi nivel - sub 2 % crestere de fapt situatia se deterioreaza .
  • +4 (12 voturi)    
    una mica (Marţi, 31 august 2010, 14:40)

    luxembourg [utilizator]

    Zeus nu mai este ce a fost si avand in vedere ca si Boc este altceva (cel putin ultima data si-a aratat coltii) va fi ceva sange aratat poporului ca circ a fost si doar asta lipsea
    Probabil ca seitan ala de ala agricultura (chiar nu stiu cum il cheama). Dar BVB si lucruri de genul taiat in carne vie - nu cred
  • -3 (11 voturi)    
    Remaniere (Marţi, 31 august 2010, 14:47)

    Marius [anonim]

    Eu nu l-as da jos pe Boc.
    As face remaniere de imagine, pe cativa ministri si as miza pe revenirea economiei si implicit, revenirea partidului in sondaje.
    In cazul in care economia mondiala reintra in recesiune, vor avea scuza.
    • -1 (15 voturi)    
      partidu e mort si deja pute (Marţi, 31 august 2010, 15:06)

      asus [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Nu isi mai revine partidu veci pururi amin.

      E mort si deja ainceput sa puta de cat de mort e, nu mai e ce resuscita din el.

      Ca PNCDT se intampla. Inainte spre decesul total al PDL.
      • +4 (4 voturi)    
        nu mor caii cand vor cainii (Miercuri, 1 septembrie 2010, 2:03)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui asus

        asa ca nu saliva inainte sa te cheme careva la pomana! mars!
  • +8 (16 voturi)    
    Ceata totala. (Marţi, 31 august 2010, 14:58)

    frankestain [utilizator]

    Citesc si ma ingrozesc,parca acest partid era neprihanit,iar acum descopar ca se vorbeste de, carte in maneca a tripletei BVB,care sunt dispusi sa treaca la amenintari cu suspendarea,despre tradare si santaj.
    Vai de mine...!!!!, eu care incepusem sa cred de la majoritatea postacilor, cum ca acest partid ne va duce pe linia de plutire,ce citesc mai sus este incredibil deja nu stiu ce sa mai cred...
    • +11 (13 voturi)    
      Ei vs noi (Marţi, 31 august 2010, 15:26)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui frankestain

      Atat timp cat noi (cetatenii tarii) ne injuram unii pe altii si facem partizanat la fumigenele aruncate de politicieni nu vom avea nimic in schimbul taxelor platite de noi.
      Voi aveti impresia ca exista vreun partid in romania care nu fura? Fura toti fara deosebire de culoarea politica.
      De ce fura? Pentru ca noi ii lasam sa fure.
      • +8 (12 voturi)    
        Nu te contrazic. (Marţi, 31 august 2010, 15:59)

        frankestain [utilizator] i-a raspuns lui ionut

        Asta sustin si eu,am facut si eu destule comentarii de genul asta.De la furtul si transformarea Revolutiei in Lovitura de stat de catre iliescu&roman,evenimentelor din 13-15 din piata universitati.Am descoperit ca suntem un popor usor de manipulat,prin rotatia partidelor la putere,scandalurile ieftine de coruptie, la care nimeni nu a fost si nu va fi condamnat.Dar ceea ce se intampla acum cu poporul Roman,dezbinarea este fara precedent,ne-au adus prin manipulare sa uram totul,pensionarii,medicii,bolnavii,somerii,
        In timp ce ei continua, si pozitia si opozitia sa-si vada de afacerile necurate , continua sa ne duca in fundul prapastiei in care inca nu am ajuns la fund.
  • +4 (14 voturi)    
    Eu daca as fi Boc, as renunta (Marţi, 31 august 2010, 15:08)

    andrei [anonim]

    O miscare inteligenta ar fi ca Boc sa renunte la mandatul de prim ministru iar Basescu sa nominalizeze pe altcineva cu o credbilitate mai mare si o imagine ceva mai buna. Iar din viitorul cabinet sa nu mai faca parte Baga, Videaanu si Berceanu. Eu daca as fi in locul lor si m-ar interesa soarta partitdului pe termen lung, asa as face. Un pas in spate, renuntarea de buna voie la putere ar fi un act fara precedent in politica romaneasca. Capitalul de imagine pe care l-ar castiga ar fi urias.
    • -1 (7 voturi)    
      noi BVB vrem la ciolan! (Marţi, 31 august 2010, 17:45)

      bvb [anonim] i-a raspuns lui andrei

      noi bvb nu renuntam la ciolan de dragul unor functii onorifice intr un partid pe cale de disparitie, preferam sa ramanem in guvern pt a lua spagi IN CONTINUARE din privatizarile cfr, romgaz,etc ! conturile noastre din elvettia sunt mai importante decat prostii care ne au votat sau fraierii din parlament !
    • 0 (0 voturi)    
      LUI ANDREI (Miercuri, 1 septembrie 2010, 14:34)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Niste lasi asa ar face cum spui tu, s-ar gandi la soarta partidului si ar lasa soarta Romaniei pe mana MAFIEI.
  • +10 (12 voturi)    
    Boc (Marţi, 31 august 2010, 15:13)

    bloc [anonim]

    Boc nu e Tariceanu iar Basescu nu mai e pe val ca acum 3 ani. Restul e gargara. Capul lui B(ot)oc nu va cadea.
  • -1 (11 voturi)    
    Cand singura (Marţi, 31 august 2010, 15:20)

    jean [anonim]

    masura pentru stabilizarea macro-economica este reducerea drastica a deficitului bugetar(taieri de pensii si salarii etc.),o miscare educativa si inteligenta ar fi opozitia sa vina la guvernare...
  • +4 (8 voturi)    
    basescu are toti asii si jokerul ! (Marţi, 31 august 2010, 15:42)

    brukan [anonim]

    basescu si boc joaca aceeasi carte, boc i-a mintit pe bvb , tripleta bvb out , remaniati 8 ministri ! a venit timpul ca si "boierii sa mearga la puskarie, de la toate partidele !
  • +2 (6 voturi)    
    Remaniere in context sau nu (Marţi, 31 august 2010, 15:44)

    Locke [anonim]

    Sa nu uitam de criza economica de afara. Pdl nu a scazut in sondaje din cauza opozitiei si datorita crizei economice care a facut sa iasa la iveala incompetenta ministrilor. Cred ca dincolo de calcule politice, daca va fi o remaniere, ar trebui pusi oameni capabili sa adopte masuri coerente de redresare a economiei. Daca acesti oameni sunt in pdl, au ei suficienta sustinere ? Remanierea este intarziata si acest aspect are o latura negativa deoarece a condus la un orizont de asteptari care daca nu va fi atins, atunci prabusirea pdl-ului va fi si mai iminenta.
    Din acest motiv, cred ca este posibil sa nu exista nici o remaniere .
  • +1 (9 voturi)    
    Si daca vin ceilalti? (Marţi, 31 august 2010, 15:45)

    Sam [anonim]

    Daca vin PSD, PNL, sau ambele la guvernare ce vor face?
    - angajează la loc bugetarii disponibilizaţi?
    - dau inapoi ce 25% din salariul bugetarilor?
    Sau au aşteptat ca PDL sa ia masurile dure, singurele care se puteau lua in aceasta situatie de criza mondiala si vin acum sa ia ei caimacul?
  • +2 (14 voturi)    
    va merge pina la capat ! (Marţi, 31 august 2010, 15:57)

    serban [anonim]

    Dl Basescu nu va face nici un pas inapoi daca este convins ca nu exista o alta solutie viabila.. si se pare ca nu exista. Vorbaria lui Ponta si gargara lui Antonescu sunt penibile. Nimeni nu are solutii reale de salvare la aceasta ora si mai mult , nimeni nu doreste sa-si asume cu adevarat raspunderea in aceste momente. Se pare ca se repeta scenariul cu Maresalul Antonescu...... nimic nou sub soarele ROMANIEI in perioade de criza. Dl Basescu i-si va asuma rolul pina la capat. Urmeaza clantaii.....
    • +4 (4 voturi)    
      tu ai dreptate! dar n-ai cu cine... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 2:07)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui serban

      ca daca romanul nu era hot, smecher, indoctrinat, indobitocit, usor de manipulat si pomanagiu la stat - eram departe! dar cum crezi ca a capatat iliciov trei mandate?? de destepti ce suntem???
  • +6 (6 voturi)    
    testul stalpului? (Marţi, 31 august 2010, 16:09)

    boldfrank [anonim]

    "Pe Macovei? Pe Baconschi? Pe prima o detesta aproape tot partidul, al doilea nu trece testul stalpului."

    imi explica cineva si mie care este testul stalpului?
    • +4 (8 voturi)    
      testul stalpului (Marţi, 31 august 2010, 16:48)

      dan tapalaga [anonim] i-a raspuns lui boldfrank

      Se intampla acum vreo patru-cinci ani: Basescu fusese invitat de Ponta, pe atunci seful organizatiei TSD, la scoala lor de vara. S-a dus, desi pare greu de crezut, si le-a dat tinerilor tesedisti condusi de Ponta mici ponturi politice. Le zicea sa nu puna mana pe bani (Geoana a uitat repede si a pus in campanie mana pe bani, avem si un filmulet cu asta. Ponta se pare ca a tinut minte) si le mai zicea ca au devenit politicieni cand vor constata ca trec testul stalpului. Adica se aseaza frumusel langa un stalp, pe o strada, iar daca trecatorii il recunosc din prima, va sa zica au trecut testul. Daca nu fac diferenta intre stalp si politician, au picat testul. Cam asta ar fi :) Tu ce zici, Baconschi trece testul stalpului? Il stie lumea?
      • -2 (2 voturi)    
        noi il stim domnule Tapalaga:) (Marţi, 31 august 2010, 21:48)

        nouvel_observateur [anonim] i-a raspuns lui dan tapalaga

        cateva mii...de diasporeni.
        romanii din franta il stiu si cred ca in comparatie cu fostii ambasadori...trecea orice test. plus ca e un tip inalt, bine facut cu prestanta. altfel cei care nu au auzit de Baconschi nu au citit dilema si dilema veche si imi este clar: sub 5% din romani au lecturat revista. oamenii de cultura pot deveni oameni politici importanti..nu neaparat iubiti sau la nivelul asteptarilor. cazul iorga este de notorietate.
        mi-ar fi placut cartarescu ca si ministru al culturii. am zis. si plesu presedinte de tara cu un prim ministru ...hmmm..luat de afara, va rog frumos.
      • 0 (0 voturi)    
        dar marean ? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 17:03)

        panfill flecaru [anonim] i-a raspuns lui dan tapalaga

        l'ar trece ?!
        dupa testul stalpului, dd ar fi crema politicienilor romanesti :-)
  • -3 (7 voturi)    
    ce as face (Marţi, 31 august 2010, 16:11)

    ion [anonim]

    1.eu as vorbi cu tripleta sa se retraga in rindul doi, o perioada,sa treaca greul. le-as asigura functii care sa le permita sa se miste si de unde.prin tehnicile ce le stapinesc,sa poata sprijini partidul; 2.as crea o structura cu figuri noi,mai putin patate:udrea,voinescu,cezar,macovei,de la parlament diversi(pt ca sint citiva pe acolo) 3.as gindi un partid care sa se nasca si sa creasca repede;intii al lui dan diaconescu(cam pt 12 luni,cit ar trebui aplicate urmatoarele si adevaratele masuri) si apoi unul format din cei curati,care sa poata cistiga alegerile(o alianta cu unpr,partid lui diaconescu,...)
  • +10 (12 voturi)    
    Ce este mai bine ? (Marţi, 31 august 2010, 16:19)

    gigi [anonim]

    Curaj pe spinarea oamenilor sau intelepciune si munca in folosul si pentru binele lor?
    Nu Napoleon era curajos ci soldatul din linia I care lupta cu pusca in fata tunurilor pentru el.
    Eu vreau ca in locul acestui circ de doua parale, sa vad , mai repede, cum creste economia, cum se micsoreaza somajul real ( tot , nu numai cel in plata), cum romanilor le este mai bine , cum compatriotii plecati la munca in alte tari se intorc si gasesc de lucru in tara pentru a nu mai fi familii dezradacinate si distruse, ca de vorbe, scenarii , povesti cu Alba ca Zapada si altele mi-a trecut pana peste cap.
    Vreau debirocratizare, vreau sa fie un singur loc unde sa te duci sa completezi actele daca vrei sa deschizi o afacere si tot acolo sa primesti si consiliere, vreau ca atunci cand platesti un impozit sau o taxa sa poti face acest lucru usor, fara a sta la rand , ori din fata calculatorului ori de la automate de taxare asezate in diverse locuri ,vreau sa se reduca evaziunea fiscala si spaga (ca in Romania au crescut numarul de masini de lux noi si vile si produse foarte scumpe vandute in ultimii ani, iar painea , pestele, carnea proaspata , tigarile, alcoolul si alte produse cred ca se vand cu bonuri doar in magazinele mai mari), vreau depolitizarea institutiilor, vreau ca atunci cand un politician i-si da cuvantul sa-l si respecte iar daca nu-l respecta atunci sa plece. Vreau ca Guvernul sa lupte pentru marirea numarului de salariati nu pentru micsorarea lui, si pentru micsorarea salariilor nesimtite, nu pentru marirea lor . Acesta ar fi curaj de politician de prima mana , care ar avea sprijinul si stima mea. Ca daca vreau sa vad poante, panarama si scandal pot sa ma duc pe un pret mult mai mic la circ sa vad un spectacol si acolo pot sa si rad . Pretul la circ este cativa lei iar pretul pentru circul din politica este viata mea si a semenilor mei si a urmasilor nostri , vieti irosite si consumate in zadar.
    • +4 (6 voturi)    
      excelent gigi (Marţi, 31 august 2010, 17:00)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      cu exceptia lui "i-si da cuvantul"
    • 0 (2 voturi)    
      In Romania, numai intr-o poveste SF ar putea fi... (Miercuri, 1 septembrie 2010, 10:09)

      lili [anonim] i-a raspuns lui gigi

      O poveste care sa inceapa cu: Anul 2100, Romania..... Desi, nu cred ca vor ajunge romanii nici in 2100 sa traiasca asa cum va imaginati si v-ati dori Dvs..... Ar fi prea frumos.... dar nu cred ca va fi vreodata..... nici copiii copiilor copiilor nostri nu vor trai asta.....
  • -2 (8 voturi)    
    Greu de anticipat. (Marţi, 31 august 2010, 16:25)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Este cea mai dificila situatie ,in care a intrat guvernul actual ,prin masurile antipopulare luate ptr. a iesi din criza.Sa-i spunem ,guvern de sacrificiu,cu ministri mai putin preocupati de implementarea planului de redresare a acivitatii economico-sociale ,dar care nu renunta la beneficiile ce se obtin intr-un mandat de ministru.Daca tripleta BVB nu se mai teme de Basescu (pt. motivul ca este ultimul mandat),atunci isi vor impune punctul de vedere ,politic, in vederea mentinerii acestei stari si continuarea guvernarii ,cu mici remanieri nesemnificative.Singura solutie ,aplaudata ,ar fi ca Boc sa renunte la mandatul de prim-ministru si toata lumea va fi multumita ,dupa care se pot face orice fel de schimbari guvernamentale.
  • -4 (4 voturi)    
    Greu cu politichia ! (Marţi, 31 august 2010, 16:30)

    CATALIN [anonim]

    dleee tapalaga tot respectul pentru un roman ca dumneavoastra !!!! dar nu va pierdeti printre randuri .nu spun asta de dragul filosofiei dar ma simt oblibligat sa citez pe un mare ganditor roman si cu siguranta cel mai mare "petre tutea " spunea:
    problema omului (omul ca fiinta intrebatoare si cautatoare de solutii utile ,dar neadevarate .in intrebarile fundamentale si in toate celelalte ,am sa incerc sa expun solutii aleatorii,aporii si rataciri. omul autonom nu poate depasi solutia utila si paradoxul).
  • +5 (5 voturi)    
    "Remaniere" doar cu vorba si tesul stalpului (Marţi, 31 august 2010, 16:44)

    Leonard [anonim]

    Nu cred ca Boc va cadea.tripleta BVB nu se stie, dar totusi nu cred.pe viitor partidul lui DDiaconescuTv(vezi afirmatiile lui S.Lazaroiu) plus "independenti".
    Pt cel care vroia sa stie ce este testul stalpului: "Eşti un adevărat politician când te aşezi la colţul străzii şi oamenii se opresc să-ţi vorbească, nu trec pe lângă tine ca pe lângă un stâlp, fără să te cunoască"
  • +9 (9 voturi)    
    nu e loc de prea multa imaginatie (Marţi, 31 august 2010, 17:51)

    claudiopolis [utilizator]

    lucrurile sunt clare:
    1. premierul nu poate fi schimbat de catre presedinte, deci Boc ramane. Oricum avand in vedere ca in lunile urmatoare vor mai fi necesare masuri nepopulare de austeritate, nici n-ar avea sens ca PDL sa-si mai compromita un premier. Inlocuirea actualului guvern "care ia" cu un nou guvern "care da" se poate face cam cu un an inaintea alegerilor
    2. Blaga, Videanu sau Berceanu nu sunt nici pe departe cei mai slabi ministri ai actualului guvern. Dupa parerea mea cel mult unul dintre ei va fi remaniat.
    Proba de curaj si imaginatie va fi cat de mult va fi remaniat guvernul. Vor fi remaniati 2-3 ministri sau jumatate din guvern? Cred ca intre limitele acestea se joaca remanierea
  • -1 (3 voturi)    
    "greii" si "usorii" pdl (Marţi, 31 august 2010, 17:57)

    nouvelobs [anonim]

    am urmarit evolutia pd de la inceput. despartirea lui petre roman de de ilici si protejatii lui era mai mult de fatada. fundamental toti cei din jurul lui roman, "actualii grei pedelisti" erau comunisti sau "isteti si baieti destepti" gen videanu care faceau afaceri foarte bune numai cu statul roman.
    gruparea "liberala" care s-a lipit? stolo, flutur, v.stoica nu au prea multe in comun cu liberalismul european. la "usori" s-au alaturat oportuniste ca udrea, ritzi, anastase. am cunoscut si tineri cu "apetit politic", cultura solida si culmea experienta serioasa pe "afara". nu stiu sa fi reusit vreunul sa treaca de barajul "localilor". multi din sefii pd de organizatii locale sunt pur si simplu analfabeti si de aici "incepe dilema".
  • +1 (7 voturi)    
    Să se remanieze, dar să nu se schimbe nimic! (Marţi, 31 august 2010, 18:03)

    major_ballsack [utilizator]

    În primul rând, toți miniștrii sunt foarte mulțumiți de propria activitate. N-am auzit unul să spună că ar fi loc de mai bine. Ba din contră, Videanu declara - mai în glumă, mai în serios - că guvernul este "perfect". E clar că nu se vor da plecați.

    În al doilea rând, la guvernare este o coaliție foarte fragilă, pe punctul de a fi destrămată de o moțiune de cenzură. Asta înseamnă mai multe lucruri. O dată, președintele nu este liber să taie și spânzure în tot guvernul, presupunând că ar fi măcar în PDL. Apoi, pe drept vor zice miniștrii, nu clătina dom'le barca că poate rămâi fără guvern punct! Mai bine guvern prost decât haos și instabilitate politică majoră.

    În al treilea rând, pe cine să remaniezi cu cine? Nici un partid practic nu are vreo resursă umană, se perindă aceeași imbecili, iresponsabili și hoți, prin rotație. Pleacă Berceanu, vine Mitrea. Sau Orban. Ce mi-e Tanda, ce mi-e Manda. Puțin probabil să găsească persoane competente profesional, cu cariere veritabile din societatea civilă dispuse a se compromite într-un guvernare de probabil scurtă durată, fără sprijin politic, în picaj economic și social.

    Cred că T. Băsescu va pica această probă de curaj și imaginație. Dar nu pentru că nu are curaj sau imaginație, ci pentru că și-a croit un partid politic bun de adus voturi (prin orice mijloace) dar care e inutil pentru guvernare, la fel ca toate celelalte partide.
  • +4 (10 voturi)    
    Rezolvarea simpla a dilemei... (Marţi, 31 august 2010, 18:18)

    Rescatorul [anonim]

    In primul rand, orice revenire la guvernare a PSD, PNL, sau in cardasie. respectiv PSD/PNl/PC, este de neconceput pentru oricare roman cu scaun la cap. Am uitat oare ce au facut aceste partide la guvernare? Aveti impresia ca, daca revin, vor face altceva? Solutia este simpla: Mentinerea actualei majoritati si asteptarea, cu rabdare, caderea rusinoasa a asa-numitei motiuni PSD/PC/PNL (ceea ce se va intampla fara niciun dubiu), daca va mai fi introdusa. Visurile cu alegerile anticipate sunt infantile si iresponsabile. Pe langa costurile unei asemenea aventuri in conditii de recesiune, care membru al parlamentului va vota sa plece inainte de termen? Dupa caderea motiunii, Boc trebuie sa-si dea demisia si presedintele sa numeasca un prim ministru puternic si eficient (nu este greu de gasit) si formarea unui guvern capabil sa faca reforma autentica si eficient in managementul tarii. Altfel, sa ne vedem cu bine la alegerile din 2012! Daca mai apucam.
    • +3 (7 voturi)    
      LUI RESCATORUL (Marţi, 31 august 2010, 19:06)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      Cel mai competent si bun comentariu. FELICITARI !
      • +3 (5 voturi)    
        Multumesc, dar.... (Marţi, 31 august 2010, 21:53)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui carat

        se pare ca nu prea avem prieteni intelegatori pe-aici.
        • +4 (4 voturi)    
          multi vad (Miercuri, 1 septembrie 2010, 2:11)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

          putini cunosc... ;)
          • +4 (4 voturi)    
            Foarte corect! (Miercuri, 1 septembrie 2010, 9:17)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui zaboo

            Mai ales ca trebuie sa si depui putin efort mental ca sa faci o analiza cat de mica.
  • +2 (4 voturi)    
    O SINGURA SOLUTIE POSIBILA (Marţi, 31 august 2010, 18:35)

    minulescu [utilizator]

    O dictatura militara luminata care sa treaca prin filtru fiecare roman de 3-4 ori.
    S-ar putea sa mai ramana jumatate, dar asta-i singura iesire!
    • +4 (4 voturi)    
      O echipa (Marţi, 31 august 2010, 19:09)

      jean [anonim] i-a raspuns lui minulescu

      luminata cu generali unu' si unu',in frunte cu Catalin Voicu.Doamne,ai rabdare cu noi!
  • -2 (6 voturi)    
    l'as numi pm pe videanul (Marţi, 31 august 2010, 18:47)

    daca m'ar chema traian [anonim]

    si l'as muta pe blaga la economie.
    si sa'si lase dosarele la mai. sau sa le dea lui marean :-)

    pana'n ianuarie ar fi gata. terminatzi politic.
    l'as lasa pe boc, ardeleanul onest, sa faca reforma in pdl, care are nevoie de reforma tot la fel de mult ca si tzarisoara.

    in ianuarie, congres pedele cu program nou, reformat si cu alegeri de lideri care sa asigure programul.
    asa se poate scapa de bvb. atat timp cat astia stau ca scaiul si'n guvern si'n partid, nicio sansa. oricat ar vrea boc reforma in partid si stat.

    dupa care bvb se poate muta cu arme si bagaje la origine, la psd. sau isi formeaza partid propriu. poate, urmand parabola lui lazaroiu, vor fi partidul trei crai dela rasarit.
  • -2 (6 voturi)    
    POZITIA care ar fi acceptabila.... (Marţi, 31 august 2010, 20:11)

    Deontologu' lu' Peste [anonim]

    - in care Intaiul Conducator ( care nu a realizat nimic pana acum in afara de VORBE ) , folosindu-si IMAGINATIA si-ar lua CURAJUL necesar pt. a parasi scena politica , dedicandu-se din plin jocului de POKER , sau orice altceva doreste Domnia sa , numai sa ne slabeasca de prezenta lui , devenita peste timp , cu greu suportabila pt marea majoritate a romanilor !
  • -2 (4 voturi)    
    Alte solutii (Marţi, 31 august 2010, 22:03)

    Mihai [anonim]

    Nu stiu cum vedeti voi situatia din Romania dar eu o vad in gri spre negru...Si nu ca as fi pesimist...Dimpotriva, intodeauna cred ca exista solutii.Dar cand ii vad pe acesti incompetenti care sunt la putere, care mimeaza guvernarea si cand vad si opozitia care doar ataca si nu vine cu solutii ma cutremur de ceea ce poate sa se intample....Acest guvern, in mod cert, este cel mai prost posibil, mult mai prost decat cel al CDR-ului sau al lui Nastase care zic eu, sunt etalon in sens negativ. Nu numai ca nu a venit cu solutii ba mai mult, a si ingropat economia, parca ar lucra impotriva si nu pentru poporul roman. Si problema e ca persevereaza in prostie...Nu prea vad alternative, poate doar daca s-ar renunta la ambitiile politice si ar fi adusi in posturi cheie tehnocrati, specialisti, tineri care si-au dovedit competenta peste hotare, la diferite institutii de invatamant superior si care vad altfel viata...Daca nu se intampla ceva, va fi rau, prevad miscari sociale de amploare in toamna pe fondul reducerii veniturilor si pierderii locurilor de munca...Romania trezeste-te!!!
  • +4 (4 voturi)    
    aiurea (Miercuri, 1 septembrie 2010, 2:04)

    MirceaA [utilizator]

    "De mazilit, nu poate, daca nici Boc nu se lasa". Boc nu este o curva, cum este Tariceanu. Boc este un ardelean corect. Nu poti compara afacerile lui Boc cu ale lui Tariceanu.
  • -2 (2 voturi)    
    pocher (Miercuri, 1 septembrie 2010, 8:48)

    adolf [anonim]

    La Cotroceni se intampla BARBUT, nu pocher!
  • 0 (0 voturi)    
    guvern (Miercuri, 1 septembrie 2010, 11:54)

    vio [anonim]

    Demisia guvernului Basescu pardon boc. Inlocuirea cu unguvern de tehnocrati
  • +1 (1 vot)    
    Ce ii mana pe parlamentari la lupta (Miercuri, 1 septembrie 2010, 12:52)

    hotnewsfil [utilizator]

    Toti politicienii, din toate partidele, sunt in campanie electorala. Toti sunt furiosi fiindca se apropie ziua 'numararii bobocilor', cand alegatorii din colegiile electorale vor constata ca alesii lor 'i-au dus cu vorba', i-au amagit cu promisiuni fara acoperire, i-au mintit.
    Fiecare dintre cei cca. 550 de parlamentari a venit in parlament, dupa alegeri, cel putin cu cate cinci angajamente luate in campanie. S-au strans vreo 5000 de astfel de angajamente luate 'in orb', pe vremea cand candidatii nu stiau care vor fi bugetele anuale din urmatorii patru ani; ei se cearta acum cu guvernl fiindca nu le da bani, sa isi multumeasca alegatorii, cu drumuri, cu alimentari cu apa, cu scoli, etc.
    Daca, in calitatea pe care o vanau, de a fi parlamentari (law makers) s-ar fi cantonat numai intr-o propaganda strict politica, in care sa faca numai propaganda doctrinei partidului respectiv, n-ar fi avut nici cea mai mica sansa sa fie alesi. Asta deoarece alegatorii nu mananca doctrine, nu se spala si nu se vindeca exclusiv cu vorbe goale.
    Crescand presiunea, odata cu apropierea alegerilor din 2012, parlamentarii care nu mai au vreo speranta sa primeasca bani de la buget (in special cei din opozitie) acuza guvernul de incompetenta totala. Unii trec din opozitie la putere, via 'independenti' (in coalitie cu PDL), cu speranta sau chiar promisiunea ca vor primi ceva bani cu care sa isi satisfaca alegatorii, macar partial, sa mai poata da ochi cu ei in 2012.
    Deci, parlamentarii care ataca dur guvernul (chiar unii din PDL) o fac din strict interes personal, fiindca nu primesc bani, cheia succesului lor electoral in colegiile pe care le reprezinta. Parlamentarii sunt pragmatici, nu fac politica de dragul politicii. Ei si-au ales aceasta cale de a se chivernisi, au alcatuit retele (partide) care se bat intre ele, fiecare vrand sa apuce o bucata de tort cat mai mare, sa isi asigure o armata de alegatori fideli, de drum lung.
  • -1 (1 vot)    
    Nepatrioti (Miercuri, 1 septembrie 2010, 19:50)

    Myrell [anonim]

    la aceasta ora basescu se afla in fata unei mari probleme: ori guvernul ori el. daca va alege varianta "el" atunci boc va fi sacrificat, la strigatul poporului: capul lui motoc vrem !. in schimb poporul trebuie sa inteleaga in ultimul ceas ca cea mai mare vina o are lapusneanu. miscarile sindicale din aceasta toamna poate vor aduce ceva mai bun pentru romania, cu conditia ca acestea sa fie sustinute de un numar impresioant de participanti {cam ca la greci asa}, pentru ca la urma urmei toti guvernantii tarii sunt reperezentantii poporului.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by