AUDIO Limbaj de primar care imparte 800.000 euro, bani publici, partenerilor de afaceri. Radu Mazare: HotNews sa ma pupe in fund!

de Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 4 august 2009, 21:10 Actualitate | Politic


Primarul municipiului Constanta, Radu Mazare, intrebat intr-o conferinta de presa despre dezvaluirile facute de HotNews.ro pe marginea contractelor de 800.000 de euro de la Primarie pentru achizitia de stiri pozitive, a declarat: “I-am spus ca o sa ma pupe in fund si pe mine”. Radu Mazare s-a aratat indignat de faptul ca HotNews.ro a publicat un material care arata cum a cheltuit 800.000 de euro din bugetul Primariei pentru a cumpara publicitate de la o televiziune patronata de partenerii sai de afaceri. HotNews.ro a urmarit interesul public al cheltuirii banilor publici de catre politicienii aflati in functii de conducere, la fel cum am facut-o si in cazul ministrilor Elena Udrea sau Sorina Placinta.


Audio Radu Mazare:

Radu Mazare
Asculta mai multe audio Politica
Primarul Radu Mazare a sustinut marti, 4 august, o conferinta de presa pentru a da explicatii dupa ce ANI a anuntat ca primarul Constantei este in stare de incompatibilitate. La finalul conferintei, intrebat de jurnalistii prezenti despre contractele de publicitate facute publice de HotNews.ro saptamana trecuta, Radu Mazare s-a lansat intr-un sir de injurii la adresa HotNews.ro.

Mentionam ca am luat decizia de a face publice cuvintele jignitoare ale primarului Mazare dupa ce acesta s-a exprimat intr-un cadru public. In urma cu o saptamina, intrebat despre cheltuirea celor 800.000 de euro din bugetul Primariei pentru publicitate, Mazare a adresat reporterului HotNews.ro aceleasi injurii, la telefon, dar am considerat ca dialogul era nesemnificativ pentru fondul problemei. La acel moment, am preferat, din respect pentru cititorii HotNews.ro, sa prezentam doar informatiile legate de modul in care Mazare a cheltuit 800 000 de euro pentru contracte de publicitate prin care a achizitionat stiri pozitive.

HotNews.ro a urmarit interesul public in ceea ce priveste cheltuirea banilor publici. La fel am facut si in cazurile ministrului Sorina Placinta (PDL), acum cercetata de ANI, si a ministrului Elena Udrea (PDL) .

Revenind la conferinta de marti, 4 august, Radu Mazare a fost intrebat de reporterii prezenti despre contractele de publicitate si despre ancheta HotNews.ro publicata joi 30 iulie. Iata ce a raspuns acesta:

“Cei de la HotNews, care sunt o institutie de presa care il pupa in fund pe Basescu toata ziua, au facut o ancheta procurareasca (potrivit Dexonline.ro cuvantul procurareasca nu exista:)  - n.red.), fara sa...  Au facut o ancheta exact ca cei de la ANI fara sa ceara documente. Au facut-o cu rea-vointa exact ca procurorii de la DNA. Le-am spus ca stiu cine sunt, ca il pupa in fund pe Basescu si le-am urat si le-am spus ca o sa ma pupe si pe mine in fund pentru ceea ce ma cerceteaza. Ziaristu'-procuror care il pupa in fund pe Basescu a facut o ancheta rau-voitoare. I-am spus ca o sa ma pupe in fund si pe mine.”

Reamintim ca Joi 30 iulie, HotNews.ro a publicat articolul “Cum a platit Radu Mazare 800 de mii de euro bani publici catre televiziunea partenerilor de afaceri ca sa cumpere stiri si imagine pozitiva pentru Primaria Constanta”. Inainte de a publica articolul l-am sunat pe primarul Radu Mazare pentru a-i solicita un punct de vedere. Dupa discutia pe tema celor doua contracte de publicitate in valoare de 800 000 de euro, Radu Mazare a revenit telefonic cu urmatorul mesaj: “Alo, domnu' ziarist care il pupati in fund pe Basescu, stiti ceva? Sa ma pupati si pe mine in fund! Contractele mele sunt legale. Asta va transmit eu la HotNews: sa ma pupati in fund!”

Radu Mazare nu este singurul politician care injura sau intimideaza jurnalistii.
  • Traian Basescu: “Mai, pasarica, n-ai si tu treaba azi?”. 2007
  • Gigi Becali: “Hai, pa, jigodie!”, 2009
  • Ion Iliescu: “Mai animalelor” 1992, “Eu vad ca sint magari in presa” 2005






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8651 vizualizari

  • +22 (26 voturi)    
    Atata poate aceasta scursura a societatii!!! (Marţi, 4 august 2009, 21:26)

    Marian [anonim]

    Numai niste hoti sau imbecili puteau sa voteze aceasta facatura de om ca primar! In era Vanghelie si Mazare, iata ce se intampla in mass-media:
    CENZURA LA ROMANIA LIBERA! MARIUS VASILEANU A FOST CENZURAT DE ROMANIA LIBERA!!! PENTRU CA L-A CRITICAT PE NISTORESCU, ADRIAN PAUNESCU SI TOATE JAVRELE COMUNISTE DIN PRESA! CITITI PE BLOGUL LUI IOAN T. MORAR DE PE COTIDIANUL SAU LA TISMANEANU.WORDPRESS.COM. CITITI SI DATI MAI DEPARTE!!!
    • -14 (32 voturi)    
      Apropo de imbecili (Marţi, 4 august 2009, 22:16)

      IceCub [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Numai un imbecil ca tine poate sa faca cateva zeci de mii de oameni (Constanteni) imbecili!! Lasa-ma sa ghicesc: ai votat cu Basescu si EBA... asa ca sa traiesti la fel de bine cum ai trait pana acum!
      • +12 (26 voturi)    
        Apropo de limbaj (Marţi, 4 august 2009, 23:07)

        ddoina [utilizator] i-a raspuns lui IceCub

        Lasa-ma sa ghicesc: dupa limbajul pe care-l folosesti esti PSDist , tot atat de "cult" ca si Mazare.
        • -1 (19 voturi)    
          Nu este mai omule PSD-ist (Miercuri, 5 august 2009, 0:32)

          adik [utilizator] i-a raspuns lui ddoina

          Este constantean.
          Sunt de acord cu el.
          Ce drept are marian sa-l "faca" hot si imbecil pentru ca l-a votat pe Mazare (daca l-a votat)?

          Daca ai fost macar o data la vot in ultimii 20 de ani, ai votat pe cineva la prezidentiale.
          Pe oricine ai votat, ai votat un dobitoc. Pentru ca toti au gand numai la furat.
          Atunci? Si tu esti hot si imbecil?
          NU.
          • +8 (12 voturi)    
            cine se aseamana se aduna (Miercuri, 5 august 2009, 9:30)

            cetatean de onoare [anonim] i-a raspuns lui adik

            asa-i, dar cand il votezi din nou pe unul ca Mazare, cu atitudinea lui, cu hotiile si aroganta lui, inseamna ca ori esti de-al lui, ori ai orbul gainii.

            PS: tare mi-ar placea ca votul unui cetatean sa conteze proportional cu anii de scoala pe care ii are.
          • +5 (9 voturi)    
            pentru constanteni (Miercuri, 5 august 2009, 9:48)

            altul din afara [anonim] i-a raspuns lui adik

            Luati si voi exemplu de la clujeni. Au scapat de Funar si totul merge pe acolo. Cred ca ar fi timpul sa scapati si voi de al vostru :). Nu e necesar sa votati tot un PDL-ist :)) ca sa nu intelegeti gresit dar Mazare deja detine jumatate de Constanta si voi muriti de foame. Il doare FIX unde trebuie de voi. Nu credeti ca ar trebui vedeti si ceva schimbat pe acolo? Aviz si Focsanenilor :)) ca si ei mor de foame pe spatele lui Oprisan.
            • +4 (8 voturi)    
              haha (Miercuri, 5 august 2009, 10:21)

              si inca un altul [anonim] i-a raspuns lui altul din afara

              la fix remarca ta. dar cei mai multi se imbata cu apa rece. astia sunt super experti in manipularea naivilor (ca sa fiu elegant)
            • -1 (3 voturi)    
              Tot pentru constanteni... (Miercuri, 5 august 2009, 16:04)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui altul din afara

              Din cate am inteles, dl Mazare e la al doilea mandat.... Personal nu stiu in ce stare este orasul Constanta...pt ca pe unde am mers eu de fiecare data cand am fost...era ok, cel putin din privinta drumurilor, dar nefiind de acolo, nu cunosc problemele orasului.
              Insa ce vroiam sa va intreb....omul asta face treaba in orasul vostru? Exista alt om mai capabil decat Mazare pt postul de primar? Nu ma refer la furaciuni....pt ca aboslut toti primarii fura. Ma refer la competenta...
              Daca nu exista altul mai bun decat Mazare...atunci nu vad care-i problema daca vorbeste cum vorbeste sau daca e el mai excentric asa...important e ca face treaba.
              Totusi e primar...nu presedinte, ca sa-si controleze iesirile...nu ca basescu ar fi vreun as in ale diplomatiei...
            • 0 (0 voturi)    
              DE ACORD CU...ANONIM (Vineri, 14 august 2009, 5:20)

              karla [anonim] i-a raspuns lui altul din afara

              Cata dreptate ai ...dar ...intrebarea este cat din cei care voteaza au acces la internet? si apoi toti batrani pentru 1l ulei si 1 kg de zahar care sant din buget nu din banii lui mazarica....ii mai da odata votul la un escroc....sarlatan....si legea ..DOARME..sau sant impreuna la afaceri ..ca altfel nu se poate explica....cum se face...ca nimeni.....nu spune nimic,
      • +6 (10 voturi)    
        nu esti mai nesimtit decat mazare (Miercuri, 5 august 2009, 0:18)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        icecub, capacitatea de actiune a unui primar nu se masoara in numarul de euro furati sau cel de injuraturi. daca ati fi oameni inteligenti si integri, l-ati da imediat jos pe mazare dar faptul ca acest animal este la al doilea mandat dovedeste ca marian a avut dreptate.
      • -2 (4 voturi)    
        Sunteti jalnici, (Miercuri, 5 august 2009, 6:56)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        PSD/istilor. Epitetele ar putea fi mullte iar caratcterizarea cu siguranta ca nu v/ar face cinste. Se vede treaba ca la voi singurii neuroni activi sunt cei cu... handicap. La voi, singura ratiune de a exista este sa/i jigniti pe cei care nu sunt de acord cu voi. Urati, scuipati, jigniti, .... Atata sunteti in stare. La voi nu conteaza nimic decat prostanacul, bombonelul, spagaristul, analfabetul, demagogoul, imbecilul, ... adica numai oameni de calitate. Cu reducere insa. Nici macar la solduri nu aveti succes. Pentru a cumpara unul de la voi, ar trebui sa ma platiti, nu sa platesc. Mi/e scarba ca respir pe aceeasi planeta cu voi. Voi sunteti exemplul a ceea ce nu trebuie sa fie un om. Oglinda aia care nu reflecta nimic. Idealul nimicului. Atat.
    • +2 (4 voturi)    
      Sa nu uitam ce spunea Bombo... (Miercuri, 5 august 2009, 12:04)

      troglodit [anonim] i-a raspuns lui Marian

      In stenogramele alea, ca Mazare e bun de contrabanda si atat.
      Asa ca frati constanteni, nu-l mai votati! So pe el, DNA!!

      PS Vina o poarta justitia din Romania - mai ales judecatorii din "vechea garda" care nu mai au ce pierde si sunt de partea mafiei...pana la ultimul leu.
  • +21 (23 voturi)    
    E UN TAMPIT ! (Marţi, 4 august 2009, 21:34)

    cela [anonim]

    acest Radu Mazare. Si un tupeist si fara bun simt. Pt. el nu se poate face o COMISIE ???? Si ptr. multi altii ca el . ???
    • -5 (13 voturi)    
      Comisiile... (Marţi, 4 august 2009, 22:18)

      IceCub [anonim] i-a raspuns lui cela

      Siiiiigur... in tara asta pentru orice rahat se face comisie, ca e la moda. Spune-mi daca vre-o comisie din asta a rezolvat ceva in Romania ultimilor 20 de ani.
    • +4 (6 voturi)    
      comisie ... (Miercuri, 5 august 2009, 9:50)

      GT [anonim] i-a raspuns lui cela

      Uitate pe aici ... comisiile nu au succes decat pentru PDL :). Restul sunt intangibili.
  • +11 (13 voturi)    
    ashoole (Marţi, 4 august 2009, 21:37)

    seby [anonim]

    mai omul asta,face traznai una dupa alta,pana la urma o sa se infunde singur,nush cata minte are el,dar foamea dupa banii inebuneste pe om:)
  • +17 (19 voturi)    
    Multumiri cetatenilor Constantei (Marţi, 4 august 2009, 21:37)

    cetateanul [anonim]

    Si-au adus si ei contributia la scufundarea tarii cu un Becalii al lor. Este omul care va sime nevoile, cum stia bietul primar ca nu vor constantenii carti gratis ci samba, sa vada fese de brazilience. Asa o sa ajungem cu o tehnlogie de varf, manele, mititei petreceri, fese mulatre, furam toti cat putem, in loc de politicieni corupti aducem alti si corupti si prosti. Eu nu inteleg de ce nu-l faceti pe Vanghelie presedinte si pe Mazare priministru?
    • -5 (13 voturi)    
      Nu fi asa rau (Marţi, 4 august 2009, 22:06)

      instru [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul

      Doar pe marinarul de Base l-am ales presedintele tuturor romanlor, in mod direct... Ba mai rau, Becali e europarlamentar roman !
      Daca nu vrem sa emigram mai bine am incerca sa facem ceva. Pentru prima data in ultimii 20 de am un om care are demnitatea de a-i reprezenta pe toti romanii si-a anuntat candidatura !
    • +4 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 august 2009, 22:13)

      [anonim] i-a raspuns lui cetateanul

    • -7 (13 voturi)    
      Mazare vs. Vanghelie (Marţi, 4 august 2009, 22:22)

      IceCub [anonim] i-a raspuns lui cetateanul

      Prietene nu mai vorbi prostii. As alege 10 ca Mazare in locul analfabetului de Vanghelie sau Becali. Nu mai bateti voi apropouri la Constanteni atata timp cat il aveti in ograda pe vanghelie.

      P.S. Si cu soselele alea suspendate din Bucuresti cum era?
      • +7 (9 voturi)    
        ai ceva interese? (Miercuri, 5 august 2009, 0:23)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        dupa cum il aperi pe acest animal, ai ceva interese pe plaja. altfel nu vad nici un motiv. daca o aparai pe monica macovei intelegeam sa o faci fara un motiv ascuns. dar pe aceasta maimuta nu o apara decat partenerii de afaceri si mafiotii.
      • +6 (6 voturi)    
        Sunt la fel (Miercuri, 5 august 2009, 7:26)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        Nu sunt mari deosebiri intre Mazare si Vanghelie. Ambii fedesenari, ambii populisti, ambii demagogi. Poate mazare e un pic mai alfabetizat. Dar de votat tot pensionarii pomanagii ii voteaza. Iar electoratul responsabil atat din Constanta cat si din sectorul 5, se abtine de la vot, permitandu-le ascensiunea. Votati bine! Nu votati partidul lui Vanghelie (si al lui Mazare)
      • -1 (3 voturi)    
        Iti plang de mila IceCub (Miercuri, 5 august 2009, 9:33)

        emigrantul [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        Noi aici in Spania il avem pe Zapatero, nu-mi place de el, este socialist, dar inainte de a fi seful tarii a fost profesor la o univesitata de drept, celalat din opozitie de care-mi place Mariano Rajoy, licentiat in drept , a detinut inalte functii in administratie , apoi a fost de mai multe ori ministru si este fiul unui judecator, presedinta comunitatii de Madrid este de Esperanza Aquirre, care are titlu nobiliar de marchiza, adica la maniere face cat toate femeile alea toampe din politica romaneasca.
  • +12 (12 voturi)    
    mazare (Marţi, 4 august 2009, 21:40)

    oana [anonim]

    daca mai avea cineva un dubiu ca mazare este un troglodit accesorizat cu haine si masini scumpe, acum se poate convinge.

    nici nu am cuvinte sa mi exprim indignarea. un astfel de om este primarul orasului in care am crescut. ordinarul!
  • +7 (7 voturi)    
    o sa pupe si el ... la alegerile urmatoare (Marţi, 4 august 2009, 21:49)

    axel [anonim]

    Inca vreo cateva articole tintite pe el si o sa pupe si el .... la urmatoarele alegeri!
    Nasol cand iti pui presa in cap.
    • -1 (1 vot)    
      crezi? (Miercuri, 5 august 2009, 10:25)

      altul [anonim] i-a raspuns lui axel

      tu chiar crezi ca spui...baga mazarica vreun milion la alegeri si iese super primar - ba poate sa inregistreze si record de votanti...
  • +12 (12 voturi)    
    Au cazut ei mafioti mai mari... (Marţi, 4 august 2009, 21:50)

    Marcel [anonim]

    O sa cada si mafiotul de Mazare. Din pacate, probabil ca va mai trece ceva vreme, dar se va intampla si lucrul asta.
  • +13 (13 voturi)    
    bravo PSD! (Marţi, 4 august 2009, 21:54)

    j [anonim]

    Jigodia aceasta si cu Vanghele face parte din artilieria grea a lui Geoana.Mazare este omul timpurilor prezente si viitoare din Romania.Pentru un popor cu din ce in ce mai putina glagorie,cu analfabeti cu patalamale obtinute fara a invata nimic,cu tineret care nu are in cap decat manele,sex,masini bengoase si obtinerea banului prin orice mijloace(apropo de cei doi medicinisti) ,oameni gen Mazare va fi idealul politicianului roman.
  • -10 (12 voturi)    
    Impartialitate (Marţi, 4 august 2009, 21:56)

    un simplu cititor [anonim]

    ..adevarul este ca hotnews....incepe sa fie c-am SUBIECTIV. Pacat....incepusem sa-mi placa. Mazare,cum ofi el..cu bune cu rele...macar face ceva pt. batrani si copii.

    Apropo...stiti cine e in actionariatul firmei care detine hotnews.ro ? Stiti ce afinitati politice are ? ...ar fi f interesant de aflat...asta asa....sa fim si noi detectivi. :)

    O umila parere : ati inceput sa semanati cu perechea "fantastica" de la Realitatea TV (16-18 Deschide Lumea)...cei mai groaznici , obositori si agasanti jurnalisti TV.

    O ultima intrebare : Noi ce castigam citind astfelde articole ???
    • +2 (2 voturi)    
      Nu conteaza actionarii (Marţi, 4 august 2009, 22:41)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui un simplu cititor

      conteaza cine ii controleaza pe actionari
    • +6 (6 voturi)    
      impartiali (Marţi, 4 august 2009, 23:00)

      cj [anonim] i-a raspuns lui un simplu cititor

      eu zic ca-s impartiali. Uite cine-s sefii hotnews:
      Administratori:
      TIMBOLSCHI IONEL MARGARIT
      Asociati:
      SALISTEAN DIANA TEREZA
      PREOTEASA MANUELA
      SIMA CRISTIAN
      TIMBOLSCHI IONEL MARGARIT
      WOINAROSKI ANDREI
      • +4 (4 voturi)    
        Respect lor! (Miercuri, 5 august 2009, 0:03)

        adik [utilizator] i-a raspuns lui cj

        Nu-i cunosc. Nu am auzit de ei.
        Dar, au facut o treaba buna.
        As vrea sa fiu ca ei. De la administrator as avea multe de invatat.
        Actionarii au investit cu cap.

        Nu sunt de acord 100% cu continutul site-ului, dar pentru ei am 100% respect.

        PS Scuze, dar nu ai dovedit impartialitatea site-ului enumerand niste nume.
        Dar, nu-i problema.
    • +7 (7 voturi)    
      m-ai lamurit (Miercuri, 5 august 2009, 0:26)

      lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui un simplu cititor

      adevarul ca e mai bine sa citesti libertatea. nu te pune nimeni sa-ti obosesti creierul ala mic pe care il ai citind articole prea lungi. citeste cancan si uita-te la vacanta mare. e mai odihnitor pentru tine. traim intr-o tara democratica. nu te pune nimeni sa citesti pe hotnews. mazare nu mai are nici un ziar in constanta? sau si ala e prea greu pentru tine.
    • +3 (3 voturi)    
      Ce face pt. copii? (Miercuri, 5 august 2009, 9:45)

      Vlad I [anonim] i-a raspuns lui un simplu cititor

      Uite Becalii dupa parerea mea a facut mult rau romanilor, milioane de romani au inchis ochii si s-au vazut "ca Becalii" cu masina, bani, la tv, adica au trecut cu vederea ca a furat, ca injura, om putin educat etc, degeaba ar ajuta el o mana de copii, exemplul este ceva puternic in mintea omului. La fel Mazare, aparand cu aiere de smecher, intr-o costumatie nepotrivita pt. un om politic. Nu cred ca oamenii putin educati sunt cei mai potrivit sa conduca o tara in sec XXI, care este un secol complex, nu apt pt. cei care se pricep doar la afacei tip balci. Mazare a crezut ca populatia activa care citeste ziarele si care dau tonul in ro. sunt ca smecherii de pe plaje.
    • +3 (3 voturi)    
      simplu cititor psdist platit sa scrie comentarii (Miercuri, 5 august 2009, 11:40)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui un simplu cititor

      :) . Deci tinere, ca sa stie lumea, ca tu stii deja.

      Mazare practica in ograda lui acelasi tip de populism ieftin practicat de curand de toti mafiotii psd-pc, vanghelie, piedone sunt numai doua exemple. Sistemul este simplu. Se face ceva pentru cei ce chiar voteaza(pensionari de exemplu) - cateva bancute, cateva cluburi de pensionari, o reducere la transport pe care oricum nu o folosesc prea mult pensionarii (sa fim seriosi). Asa se iau ochii la fraieri. Iar in spate se ruleaza banii taticule, BANII ! Pricepi? Ei dau 10% pentru votaci, iar restul merge la prieteni.

      Felicitari Hotnews. Pacat ca sunteti cam singurii.
  • +6 (8 voturi)    
    intrebare (Marţi, 4 august 2009, 21:56)

    clujean [anonim]

    in afara de tupeu, cu ce e acest interlop constantean mai rau decat, spre pilda, Puiu Popoviciu, Carabulea, baronii asfaltului, "constructorii romani", etc?
    • +2 (2 voturi)    
      Raspuns (Miercuri, 5 august 2009, 14:19)

      Dema-gogu [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Nesimtire, infatuare, obraznicie, multe afaceri dubioase si... mosia Constanta.
      Si mai are cinstita calitate de functionar public, "Reprezentant al obstei".
      Bineinteles ca pentru aceasta scursura a societatii masura tuturor lucrurilor este Banul.
      Mi-e scarba de el, intro societate civilizata ar sta cu mana intinsa sau ar infunda puscaria.
      Dar noua, romanilor, aceste muhaele ne plac drept modele.
  • +6 (6 voturi)    
    insfarsit (Marţi, 4 august 2009, 21:56)

    instru [utilizator]

    Insfarsit o publicatie care are... ce mai mult decat doua boabe de mazare in ceea ce priveste relatia cu specia asta a "politicienilor romani"
  • +6 (6 voturi)    
    Oare de ce..... (Marţi, 4 august 2009, 21:57)

    Nicu [anonim]

    ..........aceasta investigatie nu are ecou in randul ziaristilor ? Iata de ce, Radu Mazare iIsi permite sa vorbesca urat, si-si va permite si mai multe, pentru ca ziaristii l-au facut mare si tare. Asa ca...suportati toti ceea ce a fost ridicat pe piedestal de altii.Nu e vorba de cei de la Hotnews, dar,printre ziaristi, sunt si unii care va tarasc pe toti in aceeasi oala. Uitati-va acum cu taxa pentru autostrada. Mare scandal. Dar despre taxa la Mamaia cat tam-tam s-a facut?
  • -1 (3 voturi)    
    un golan (Marţi, 4 august 2009, 22:04)

    kalu [anonim]

    care poate sa zica orice ca nu pateste nimic. Dar hai sa vad ca Hotrnews are "balls" sa-l dea in judecata.
    P,S - chestia ca nu se pun la mintea lui nu tine.
    • -4 (6 voturi)    
      Pentru ce sa il dea in judecata? (Marţi, 4 august 2009, 22:27)

      IceCub [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Pentru ce sa il dea Hotnews (aka. Oficiosul Electronic) in judecata? In baza unui articol scris pe genunchi? Atata timp cat omul este acoperit de hartii (dupa cum spune in conferinta de presa), redactia Hotnews nu va face decat sa se infunde singura.
      • +6 (8 voturi)    
        un om normal... (Marţi, 4 august 2009, 23:14)

        mit o'cannoo [utilizator] i-a raspuns lui IceCub

        Ar fi venit cu acte si alte dovezi ca sa-si probeze buna intentie in semnarea acelor contracte, ar fi cerut un drept la replica (perfect legal si obligatoriu pt. Hotnews) si ar fi cerut scuze publice.
        Insa domnul Mazare are fetisuri cu pupaturi in fund, de unde pot numai presupune ca viata sexuala a dansului este cel putin bizara si nu poate fi data ca exemplu de comportament demn de urmat, asa cum ar trebui sa fie o persoana publica...
        Mai ai si alte nedumeriri, papusel?
        • -4 (6 voturi)    
          Am eu nedumeriri. (Marţi, 4 august 2009, 23:39)

          adik [utilizator] i-a raspuns lui mit o'cannoo

          De cand, intr-o societate normala, un om trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia si bunele intentii.
          Eu cred ca daca acuzi pe cineva de ceva, tu tre' sa iti dovedesti acuzatiile.
          Ce zici?
      • +3 (3 voturi)    
        e acoperit de hartii? (Miercuri, 5 august 2009, 0:28)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        e acoperit de hartii verzi poate. dintr-alea cu care plateste in cuba si brazilia. cred ca e ata de acoperit ca judecatorii nu o sa-l vada din cauza teancului de pe masa.
  • +4 (4 voturi)    
    trebuie sa aveti intelegere... (Marţi, 4 august 2009, 22:12)

    egroeg [anonim]

    a vorbit el cu gura dar a gandit cu ...ca oricum cap nu are dupa cum o arata evenimentele in care a fost "vedeta" in ultima perioada.
    • -1 (7 voturi)    
      ... evenimentele... (Marţi, 4 august 2009, 22:34)

      IceCub [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Mah da vreti sa ma mai lasati in pace cu evreii si holocaustul?!?! De parca evreii ar fi cine stie de sfinti sau mari binefacatori ai Terei. Nu au fost singura natie prigonita. Este o aberatie si un ABUZ LA LIBERTATILE CETENESTI faptul ca exista legi care sa limiteze libertatea de exprimare cand vine vorba de holocaust.
      • +4 (4 voturi)    
        in intarziere... cu mintea... (Marţi, 4 august 2009, 23:05)

        mit o'cannoo [utilizator] i-a raspuns lui IceCub

        Mah, da de unde jtii tu k la kestia ku evreii s a referit cand a zis ca e vedeta in ultima perioada?
        Sa stii ca nu asa se exprima regretele ca l-ai votat ci remuscarile :-)
  • +6 (6 voturi)    
    leguma de la Constanta (Marţi, 4 august 2009, 22:24)

    indiferentul [anonim]

    Dupa ce suntem fraieri ca sa nu spun altfel ca votam asemenea exemplare, mai si le acordam atentie ca sa se simta si mai importanti.

    Un primar care are un limbaj asemanator cu al vacarului din satul meu.Dar macar omul ala are si bun simt si munceste cinstit.
  • +9 (9 voturi)    
    opriti vidanja, sa se-adune Mazare (Marţi, 4 august 2009, 22:26)

    schmoukiz [utilizator]

    Felicitari, constanteni, pentru ceea ce alegeti cu perseverenta sa va reprezinte "smecheria". Clujenii l-au avut pe timpuri pe Funar, care prin comparatie pare chiar benign, dar s-au mai dezmeticit intre timp.
    • -5 (9 voturi)    
      Constantenii, Clujenii, etc... (Marţi, 4 august 2009, 22:50)

      IceCub [anonim] i-a raspuns lui schmoukiz

      Mltumim pentru "aprecieri"! :p

      Cred ca te inseli totusi cand vine vorba de Clujeni - nu cred ca s-au dezmeticit, ca m-am lamurit si cu Boc al lor.

      As avea o rugaminte totusi la clujeni: daca tineti asa de mult la Boc luati-l fratilor la Cluj si legati-l de primarie sa nu mai puna piciorul in veci pe la Guvern!!!

      Cat despre Bucuresteni, aceeasi rugaminte in cazul lui Vanghele.
      • +5 (5 voturi)    
        am obosit (Miercuri, 5 august 2009, 0:33)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        am obosit sa-ti tot dau replici. am ajuns la vorba din batrani: sa nu polemizezi cu un prost, lumea nu va vedea diferenta dintre voi doi.
      • 0 (2 voturi)    
        pt. IceCub (Miercuri, 5 august 2009, 10:02)

        romanul [anonim] i-a raspuns lui IceCub

        Amice vad ca totusi pricepi cum stau treburile, deci merita sa-ti dam raspuns, Vanghelie este votat in Buc. de oamenii saraci dintr-un sector sarac, ma bucur totusi ca nu-l iei si pe asta in brate. Acum, Constanta ar merita un primar mai decent, sunt orasele infinit mai mici cu primari mai seriosi, chiar Base care este un rechin mult mai mare nu-si permite sa apara in sacou verde cu trabuc si ochelari de soare. De fapt unde ai vazut tu la Bruxelles ca oamenii vin imbracati ca Mazare cu lant de aur la gat? Este chiar asa greu sa vii imbracat sobru? uite-o pe coana Udrea vine in roz, chiar asa ved ei fotografiile de la Bruxelles cu politicieni in bermude si papuci in picioare.
  • +6 (6 voturi)    
    multumesc (Marţi, 4 august 2009, 22:31)

    zeze [anonim]

    am inceput sa va citesc cu ocazia inaugurarii revistapresei.ro, si va citesc zilnic! va doresc succes in a deranja toti politicienii decadenti ai romaniei! presa este a cetatenilor si avem dreptul natural sa fim informati in mod just! nu sunt din constanta dar va multumesc in numele constantenilor pentru informatile despre mazare, ca banii lor sunt cei ce intretin eforturile de a fi boer a unei persoane de o conditie indoielnica!
  • +4 (6 voturi)    
    oricum... (Marţi, 4 august 2009, 22:40)

    Dorian [anonim]

    Mazare nu va pati nimic, pt. ca are un nume, nu e un anonim, ca Ridzi. :-( E puternic, are "spate", e stapanul litoralului, e intangibil. N-avem idee ce interese se leaga de pacaliciul asta cu fata de manelist... Cum s-a stins si poveste cu Spiru Haret, asa se va stinge si asta cu Mazare. Unde-i PSD-ul pe felie, se asterne linistea... :-| Iubesc tara asta!!!
    • +4 (6 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Miercuri, 5 august 2009, 7:32)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Dorian

      Pedeseristii sunt toi curati. Dreptatea e doar pentru cei ce nu sunt membrii pdsr. Nici Mazrea nu va pati nimic cum nu a patit nici nastase, nici Vanghelie, nici sotia lui Paunescu si nici multi altii. Noi vrem egalitate//Dar nu pentru catei.
  • -7 (7 voturi)    
    hahahaha (Marţi, 4 august 2009, 22:44)

    Dragos Stefan [anonim]

    Genial! Cu FLIT v-a dat! hahahaha
  • +10 (10 voturi)    
    DERBEDEUL A FOST SINCER (Marţi, 4 august 2009, 22:51)

    XXXX [anonim]

    El nu este ca toti oamenii sa aiba diverse componente ale corpului. El este fund. Este in intregime fund.
  • -7 (7 voturi)    
    chiar (Marţi, 4 august 2009, 22:58)

    dog [anonim]

    la urma urmei, degeaba va faceti atata reclama, ca , o sal pupati in fund, va dati seama ca sa va fi pana la urma, dupa articolul asta efemer, chiar o sa il pupati in fund si gata, adio, degeaba va agitati
  • +11 (11 voturi)    
    un dop (Marţi, 4 august 2009, 23:00)

    mit o'cannoo [utilizator]

    La unii capul este pe post de dop, doar ca sa nu-i ploua direct in gat... Cam asta e parerea mea despre oamenii care voteaza asemenea personaje. Cum poti pune botu' la o chestie de genul "contract de publicitate pe 4 ani"? Inseamna 16500 euro pe luna, iar asta pentru ce???? Informarea batranilor, informare despre programul de asfaltare... Astea da gogosi.
    Ba PROSTILOR, astea sunt stiri pe care o televiziune locala este OBLIGATA de bunul simt sa le emita, sunt stiri de interes public, asta e menirea unui post TV: SA INFORMEZE. Nu trebuie platita publicitate pentru asa ceva.
    Clauzele contractuale sigur sunt legale, insa spalatoria de bani e prea pe fata. E ceva de genul: eu te platesc pe tine sa faci un lucru pe care oricum l-ai fi facut ca asa sunt eu baiat bun si vreau sa ma asigur ca faci ceea ce oricum ai fi facut. Aici e marea pacaleala.
    Nu i-o veni si lui Oprescu o idee de asta sa ne informeze cand termina el de pavat trotuarul din spatele gradinitei nr X?
  • -7 (7 voturi)    
    Stiu ca o sa iau multe minusuri (Marţi, 4 august 2009, 23:01)

    adik [utilizator]

    Dar daca cineva imi arata in articolul despre cei 800.000 de euro o singura DOVADA prezentata de autor in favoarea acuzatiilor aduse lui Mazare, eu mananc tastatura.

    Astept citate din articol care prin care cineva imi poate arata ce dovezi a adus ziaristul in sprijinul acuzatiilor aduse lui Mazare.

    Nu presupuneri, nu tampenii.

    Gata, a devenit si hotnews victima politicienilor:-)) Vrajeala. Ratingu' e stapanul inelelor.

    Pe vremurile astea, daca nu te injura un politician, nu existi.
    Si daca nu te injura nimeni, il provoci, inventezi, exagerezi, faci ceva.

    PS Pentru cine cunoaste si contextul, espresia “Mai, pasarica, n-ai si tu treaba azi?”. a fost chiar eleganta.
    • +4 (6 voturi)    
      La ce dodava te referi (Marţi, 4 august 2009, 23:19)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui adik

      1. Contractul exista.
      2. Suma exista

      Actionarii televiziunii sunt oameni de afaceri apropiati lui.Rizdi si-a cumparat publicitate pe banii nostri. Iar Mazare la fel.

      Una e anchetata, cu mari sanse de a scapa.
      Altul isi permite sa faca astfel de afirmatii.

      PS: Se pare ca asta are cosmaruri cu Base.
      • -6 (6 voturi)    
        Asa, si? (Marţi, 4 august 2009, 23:47)

        adik [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Contractul exista. Corect.
        Suma exista. Corect.

        Licitatia a fost organizata. Corect?

        Te-ai inscris tu la licitatie si te-a nedreptatit cineva cu ceva?
        Au fost contestatii la licitatie?

        Atunci? despre ce vorbim?

        Probabil ca are "relatii" cu juma' din oamenii de afaceri din Constanta. E PRIMARUL ORASULUI!! 3 mandate!!!

        Daca "dadea" contractul trustului Realitatea era acuzat ca e "pe mana" cu Vantu.
        Bla, bla. Putem face multe scenarii.

        Deci, revenim, daca poti sa-mi citezi dovezi aduse de ziarist in sprijinul acuzatiilor, e ok.
        Daca nu, permite-mi sa nu accept speculatiile ca fiind adevaruri.
    • +12 (12 voturi)    
      pofta buna! :-) (Marţi, 4 august 2009, 23:24)

      mit o'cannoo [utilizator] i-a raspuns lui adik

      Daca ai citi articolul catre care duce link-ul de la inceput ai vedea descrierea unei metode de a spala bani acoperita de contracte perfect legale.
      Iar daca DNA-ul descurca bine itele afacerii, Mazare isi poate lua la revedere de la Constanta, nu are imunitate de nici un fel.
      • -2 (8 voturi)    
        Am citit articolul despre care zici. (Marţi, 4 august 2009, 23:57)

        adik [utilizator] i-a raspuns lui mit o'cannoo

        Intelege-ma, stiu ca este o metoda de a spala bani.

        Nu sunt fan Mazare.
        Nu sunt constantean.

        Dar, mai omule, m-am saturat de acuzatii fara dovezi.

        Asta a ajuns Romania.
        Tu nu iti dai seama ca la noi este de ajuns sa acuzi pe cineva? Atat.

        Cand spun ca "este de ajuns" ma refer la faptul ca AICI SE TERMINA TOTUL!! Ca la noi nimeni nu mai vrea continuarea. Nimeni nu mai vrea dovezi.
        Nimeni nu mai este interesat de condamnarea vinovatului.

        Tu nu inlelegi ca acest comportament al politicienilor si al presei ne manipuleaza? Ca am ajuns sa ne multumim cu jumatatile de masura?

        S-a mai intamplat ceva cu Nastase? Nu.
        De ce? Pentru ca noi il consideram vinovat. Pentru ca noi il consideram condamnat.
        Nu ne mai intereseaza continuarea.

        Si? Nastase e bine mersik. Noi ne dam cu parerea, il injuram, dar ii numaram in continuare ouale.

        Acesta este rezultatul faptului ca noi acceptam condamnarile fara dovezi.
        Le foloseste lor, mafiotilor, pentu a scapa.
        • +7 (7 voturi)    
          De ce e Nastase bine mersi? (Miercuri, 5 august 2009, 7:36)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui adik

          Pentru ca il apara parlamentul pedeserist. Nevinovat va fi doar atunci cand justitia il va declara astfel. Si daca ar fi ar avea curajul sa se prezinte in fata justitiei. Cat despre numarat ouale (de gaina , vorba lui tatucu' Iliescu) esti liber sa o faci. Nu generaliza actiunile tale.
          • +3 (3 voturi)    
            Apropo de Nastase ... (Miercuri, 5 august 2009, 14:31)

            GT [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            L-am intrebat pe blog de ce nu isi da demisia si sa mearga in fata justitiei: a sters comentariul. L-am intrebat de ce crede ca este nevinovat cand foarte multi il acuza ... ia ghiciti ... a sters comentariul. I-am aratat link-ul cu Basescu care spune ca e nevinovat si ca "altcineva" e cel care a vandut flota (vedeti cine in link)... l-a sters si pe asta.
            L-am intrebat de ce tot da inainte cu Basescu si flota lui ... acealasi rezultat. "Omuletul" asta cred ca e foarte ocupat cu stersul comenturilor pe blogul lui (unde raspunde tuturor). Am o vaga presimtire ca sterge mii in fiecare zi :)

            Apropo daca nu aveti link-ul:
            http : / / www . filme-youtube . ro / games / Basescu_explica_Dosarul_Flota . html
            (mai stergeti si voi din spatii).
            Nu stiu cat minte si asta aici da macar a spus ce avea de spus.
      • +9 (9 voturi)    
        ati pus punctul pe 'i' (Miercuri, 5 august 2009, 1:12)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui mit o'cannoo

        tv-neptun nu este decat un paravan pt a spala bani-vezi cazul mitrea cu publicitatea SNCFR - si arma politica pt desfiintat rivalii si a face propaganda psd+pnl,practic ajutoarele acordate pensionarilor si copiilor nu se ridica la valoarea contractului de publicitate ,iar audienta postului in Constanta este aproape nula

        PS. constat cu placere ca multi comentatori de pe Cotidianul s au 'refugiat' pe HotNews,iar asta nu face decat s a creasca calitatea comentarilor-Bine ati venit
  • -4 (6 voturi)    
    Subscriu (Miercuri, 5 august 2009, 0:08)

    Woolly Boolly [anonim]

    Achiesez si eu la declaratia domnului Mazare!
    Multumesc domnule Mazare ca sunteti un om cu influenta si puteti spune tare si bine adevarul despre hotnews. Oricum ei sunt niste manipulatori dar cu dumneavoastra nu le merge! BRAVO! FELICITARI!
    • +2 (2 voturi)    
      si atunci de ce stai pe aici? (Miercuri, 5 august 2009, 14:01)

      A Dandanache [utilizator] i-a raspuns lui Woolly Boolly

      Daca ai asa o parere despre hotnews, atunci ce cauti pe aici?. Ca nu te obliga nimeni. Poti foarte bine sa citesti site-uri "impartiale" gen antena3 sau becalitateaTV. Asta in cazul in care ai vrut de fapt sa fii foarte ironic.
  • +7 (7 voturi)    
    televiziunile sunt cu ei (Miercuri, 5 august 2009, 0:15)

    anonim [anonim]

    Nu il intereseaza pentru ca aceasta stire nu va aparea la nici o data la televiziune,toate televiziunile sunt de partea lor.
  • 0 (8 voturi)    
    de aia il apreciez (Miercuri, 5 august 2009, 0:21)

    dedeiu [anonim]

    Spune exact ce vrea oricum nu il atinge nimeni. Justitia din romania este praf! De ce? Fiindca romanii stau in case si nu voteaza de aia. DE AIA IL APRECIEZS PE MAZARE FIINDCA VA ARATA CEEA CE NU FACETI. Este genial cum un politician isi zice parerea grosolan fata de presa si nu pateste nimic. GENIAL.
  • +10 (10 voturi)    
    Raspuns (Miercuri, 5 august 2009, 2:09)

    Un Marinar [anonim]

    A castigat alegerile pt. ca a avut media in Constanta, la inceput si Telegraful si TV Neptun erau tari;
    Nu are probitate morala sa detina o functie politica;
    E un cameleon politic: a sarit dintr-un partid in altul;
    A infiintat o structura de tip mafiot in administratie;
    A calcat in picioare specificul si traditiile Constantei;
    De aceea ii voi raspunde eu in locul Hotnews, in limbajul unei meserii pe care n-a avut niciodata curajul s-o inbratiseze: "Va veni o vreme cand o sa ne pupi tu pe toti in..."
  • +6 (6 voturi)    
    mazare (Miercuri, 5 august 2009, 3:15)

    dany [anonim]

    România este o gradina fara gradinari. Nu a mai plivit nimeni buruienile si aceste au împresurat trandafirii, ba chiar au crescut mai mari ca ei“
    Tara s-a cufundat într-o adînca umbra, unde nimic nu mai conteaza
    România cel mai mare jaf din istoria recenta, pe lînga care ocupatia germana din timp de razboi e o gluma.
    Istoria si-a facut în sfîrsit datoria, si dupa ce sute de ani în am fost jefuiti, umiliti si suprataxati de turci sau austro-ungari, a venit momentul sa fim priviti si tratati ca iobagi de proprii nostrii alesi.
  • +7 (7 voturi)    
    Un derbedeu reprezentativ ptr. Romania? (Miercuri, 5 august 2009, 3:39)

    hotnewsfil [utilizator]

    Radu Mazare, un derbedeu. Este expresia a tot ce poate fi mai rau , mai dezonorant, in politica romaneasca.
    A ajuns nobilimea la conducere in PSD : Vanghlie, Mazare si multi altii. A adus partidul sange proaspat. I-a aruncat la gunoi pe afanisitii de la Cluj, cei care nu detineau arta de a-i cumpara pe alegatorii de soi, cu carnati si cu alte delicatese de carciuma politica.
    Aici ne-a adus Iliescu, cu constitutia lui, cu tot.
    APEL catre concetateni:
    Nu mergeti la vot decat dupa ce se va inlocui actuala constitutie cu una care sa limpezeasca apele, sa separe clar cele trei puteri in stat, sa stabileasca o forma de guvernamant neinterpretativa (fie republica parlamentara, in care presedintele sa fie o papusica aleasa de parlament, care sa dezlege cuvinte incrucisate la Cotroceni, fie republica prezidentiala/semi-prezidentiala, cu un presedinte ales de popor, care sa nu poata fi jucat pe degete, de parlament si/sau de primul-ministru).
    Numai o noua constitutie ne poate salva, poate pune tara pe un drum nou.
    • +5 (7 voturi)    
      Derbedeul a fost votat democratic (Miercuri, 5 august 2009, 8:30)

      Iliescu [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Ce vina are Iliescu, pentru ca acesti constanteni il voteza de buna voie pe derbedeu ?
      Din pacate asta-i constiinta civica. Si cand te uiti ce primar are Sibiul, de exemplu, comparativ cu Constanta, intelegi ca nu sunt toti romanii chiar la fel.
      • +4 (4 voturi)    
        dar votul a fost democratic ? (Miercuri, 5 august 2009, 11:06)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Iliescu

        nu cred ca ati urmarit o campanie electorala la postul tv-neptun-,antenele si realitatea au un izvor nesecat de inspiratie in arta mistificarii si manipularii-
        Daca pt. pensionari si pt cei care nu au avut parte de o minima educatie pot gasi o explicatia cat de cat plauzibila ,nu pot explica pozitia unor prieteni cu o pregatire superioara care imbratiseaza o pozitie pro derbedeu
        Poate daca Constanta ar arata aproape ca un oras european, limbajul insalubru a lui mazare ar constituii doar o pata de culoare,din pacate limbajul este intr o stransa corelatie cu mizeria si interesele mafiote care sugruma un oras care dispune de toate ingredientele pt. a deveni o metropola cu adevarat europeana
      • +1 (1 vot)    
        Anti mazare (Joi, 6 august 2009, 11:46)

        Constantean [anonim] i-a raspuns lui Iliescu

        Stimati Ne-constanteni, nu va mai grabiti cu etichetarea celorlalti! Chiar credeti ca noi, constantenii, nu stim ca mazare este expresia perfecta a parvenitismului, a spoielii, a inculturii, mitocaniei, imoralitatii, ilegalitatii, schizofreniei, toate ridicate la rangul de "arta politica"?! Credeti ca nu vedem ca atitudinea lui este precum tinutele vestimentare situate la doua extreme periculoase si neconforme cu statutul de functionar public (tinute de mafiot, de militar sau cele care le concureaza pe ale travestitilor)?! Din pacate, majoritatea este intotdeauna "apanajul" mediocritatii. Este votat de toti pensionarii pe care ii cadoriseste lunar cu celebrele "sacose" luate cu japca de le diversi agenti economici si de cei din cartierele sarace ale Constantei carora le-a dus 2 fantani si un leagan. Vina nu este a constanteanului care nu-l voteaza, ci a sistemului juridic care nu poate/vrea sa recunoasca un infractor atat de evident, de strident.
  • +4 (4 voturi)    
    Fi-ti mindru tov.Iliescu! (Miercuri, 5 august 2009, 4:22)

    Aron Deleanu [anonim]

    Cu Mazare.
  • -8 (8 voturi)    
    BRAVO MAZARE (Miercuri, 5 august 2009, 7:00)

    BIANCA VOINESCU [anonim]

    Imi place de Mazare ca se tine tare si nu / ca Basescu
  • +8 (8 voturi)    
    Exemplu de PDSR-ist model ! (Miercuri, 5 august 2009, 7:49)

    martin [anonim]

    Propun sa se faca si pentru leguminosul de Mazare o comisie daca nu parlamentara, macar mixtata cu administratia locala. Sa intre ca membrii : Van Ghelie; Fratii Negoita imbogatiti tipici prin munca cinstita; unsurosul Banicioiu,dupa ce isi rezolva cu Van Ghelie orientarea sexuala. Pot fi inclusi si niste leberali, in frunta cu Olteanu,dar numai impreuna cu pasarica Gorghiu de Cantemir si obligatoriu Orban ,ca sa le cante si eventual sa faca ceva accidente de bine.
    Rezultatul acestei comisii va fi aspru,dar drept,deci se poate si asa. Mazare va fi proclamat drept cautatul candidat miraculos, bun impotriva spaimei Basescu !
  • +4 (6 voturi)    
    alesi pe kre ii meritam (Miercuri, 5 august 2009, 7:53)

    gssca [anonim]

    intr-o tzara mai putzin bananiera decat romanica, un personaj k acesta era de mult akolo unde e locul celor de o teapa cu el si poate ca nu singurul, dar cum la noi criza de autoritate a institutziilor statului se tot adinceste fara nici o sansa de redresare, iata ca avem parte de acu zilnic, de tot felul de grosolani, maidanisme si jigniri din partea celor kre kipurile ne reprezinta ca de, sunt alesi democratic. nu stiu cum se face dar orice sistem de alegere am incerk tot ei ies in fatza, precum ciupercile dupa ploaie.din pakte nu se intrevede nicio solutzie, ce luminitza, ce tunel, totul e bezna si asa va fi si'n viitoarea 100 de ani, ce'l putzin.
  • 0 (6 voturi)    
    Raspuns la Ridzi si Udrea (Miercuri, 5 august 2009, 8:37)

    messe [anonim]

    Cat a furat Mazare nu este un secret pentru nimeni, nu e tocmai descoperirea secolului. Ca ies la iveala in presa lucrurile astea fix dupa atacul la Ridzi si Udrea mi se pare cam mare coincidenta si ce ma supara cel mai tare nu e ca la noi justitia e comandata politic si mai nou prin presa, ca sunt convins ca asa e si in alte tari, ma enerveaza ca la noi astia nici macar nu incearca sa fie si ei mai subtili un pic, ne sfideaza pe fata.
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 5 august 2009, 9:05)

    A [anonim]

    Ma intreb, oare voi ce credeti ca rezolvati cu schimburile astea acide de replici si atitudinea asta de 2 lei conform careia daca unii nu sunt de acord cu tine sunt prosti.
    Oricum, un mod placut de a incepe ziua, te amuzi cu posturile, unele puse chiar de catre profesionisti in ale postatului pe internet.
    Dar hai ca subiectul asta l-ati rezolvat, sa trecem la urmatorul, ca doar noi, romanii, ne pricepem la toate.
  • +4 (4 voturi)    
    indignare (Miercuri, 5 august 2009, 9:45)

    ardeleanu [anonim]

    un asemenea primar ales de o comunitate de oameni,pe de o parte compromite multimea care la ales,iar pe de alta parte,prin sfidarea continua a celor cu care vine in contact inspira sila si mila pentru bietii oameni,locuitori ai Constantei care vrand-nevrand se compromit zilnic,dupa cum se vede in ultima vreme cu un astfel de trepadus.
  • -5 (5 voturi)    
    ne scuzati, Mazare are dreptate... (Miercuri, 5 august 2009, 9:54)

    jay [anonim]

    ...toata ziua ilpupati in fund pe Basescu. pe el de ce nu l-ati pupa? pana la urma omul va recunoaste profesionalismul...
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Miercuri, 5 august 2009, 10:12)

    hahaha [anonim]

    in maxim 15 ani Constanta isi va declara independenta, intr-o Republica Socialista cu Mazare ca presedinte pe viata.

    la fel se va intampla si in Vrancea cu Oprisan dictator, sau cu zona Bucuresti-Ilfov intr-un ducat, cu il duce: Vanghelie!

    eu v-am zis, sa nu va mirati!!!!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    completare (Miercuri, 5 august 2009, 11:06)

    teo1962 [utilizator]

    Cred ca merita sa va spun tuturor celor de mai sus care ii acuzati pe constanteni ca l-au votat pe mazare pentru ca numai in parte aveti dreptate.
    Lucrurile stau mult mai rau decat isi poate inchipui cineva. E clar ca nu toti constantenii l-au votat, dar la fel ca in toata Romania, un cuvant greu de spus la vot il au pensionarii. Ei, in afara de faptul ca sunt foarte multi, sunt si foarte disciplinati in ceea ce inseamna masinarie de vot. De ce voteaza cu mazare? Pentru ca primesc periodic "ratia" de hrana cu care s-au obisnuit o viata intreaga. Dar la toate acestea participa cu un larg concurs actualii si fostii guvernanti care ii lasa pe batrani la limita saraciei si existentei.
    In afara de acestea, un ajutor nesperat il are mazare si de la toate celelatle partide politice, a caror consilieri sau apropiati ai acestora au primit terenuri, apartamente sau alte favoruri.
    Nici autoritatile locale (justitie, politie, mediu, etc.) nu sunt impotriva lui, asa ca e greu de spus ca i se poate intampla ceva de rau.
    Constantenii nu au decat o vina in toata afacerea asta: ca nu se duc la vot! Asta e.
    • -1 (1 vot)    
      rawspuns pt .teo1962 (Miercuri, 5 august 2009, 16:28)

      ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui teo1962

      nu putem conspira impotriva miilor sau zecilor de mii de pensionari constanteni flamanzi,care daca nu au "asigurata" subzistenta zilnica,cum ar avea atunci acces la internet,spre a vedea saracutii ce e in spatele oglinzii,ce masa de manevra reprezinta.dar nu e totul pierdut,cred ca exista printre ei nu putini intelectuali care ar trebui sa ia atitudine curajoasa,fara teama de ridicol,la o adica sa sparga oglinda.
  • -2 (4 voturi)    
    Doresc să polemizez cu feseneii, (Miercuri, 5 august 2009, 11:40)

    părintele sodomie [anonim]

    Deci:
    Dl. Pereşedinte Băsescu e un bandit & un nesimţit.
    Mulţumesc pt. atenţie.
    Acu' începeţi votu' negativ!
  • +4 (4 voturi)    
    pentru ca poate! (Miercuri, 5 august 2009, 11:55)

    mishu [anonim]

    De ce se exprima asa? Pentru ca isi permite, pentru ca poate, pentru ca i se permite! Pentru ca face parte dintre cei smecheri care stiu ca ponderea voturilor internautilor este prea mica deocamdata si implicit irelevanta sa-l ameninte, iar orientarea speculatiilor electorale este catre categoriile usor impresionabile si usor de cumparat cu 2 beri, 3 mici si reducere de 4 lei la impozitele locale. Si nu in ultimul rand pentru ca traim intr-o tara pe care noi o lasam sa se prostitueze cu toti hotii, smecherii si potentii financiar. Biata de ea, e tavalita prin noroi, furata de ce are mai bun, scuipata in ochi daca se incrunta la ei.
    Si vin alegerile urmatoare, noi platim impozitele, de acolo se duc bani la clientela politica, acestia cotizeaza la partid, partidul cumpara 2 beri, 3 mici si uite asa primesc ei voturile celor care este multi, da' prosti.
    Deci sa recapitulam - traim in Romania iar daca nu suntem multumiti cu ce se intampla aici, putem sa:
    - le numaram ouala
    - emigram in Congo
    - ii pupam in fund
    - tacem dracului din gura, ca-i deranjam
    Bravo Romanie, te admir ca poti suporta atatea...de fapt, nu, mi-e sila ca mai poti rabda!
  • +4 (4 voturi)    
    BRAVO HOTNEWS (Miercuri, 5 august 2009, 12:03)

    Ioana [anonim]

    Yes!!! Nu va lasati! Va urmarim cu mult interes! SI Mazarica sa ne pupe pe toti in fund!
  • +3 (3 voturi)    
    DNA versus Comisiile parlamentare (Miercuri, 5 august 2009, 12:56)

    nu mai sunt "toti-la-fel" ? [anonim]

    Cine POATE sa faca o comisie impotriva lui mazare ?

    Scuze ca n-am citit tot, daca cineva a mai pus intrebarea asta:

    - daca DNA-ul a fost desfiintat mediatic timp de 5 ani de Moguli, pentru ca ar fi chipurile "controlat politic" - desi Comisia Europeana spune tot de 5 ani incontinuu, pe durata a 3 Regimuri POLITICE diferite, ca DNA NU e controlat politic

    - atunci cum sunt Comisiile parlamentare, care NU ancheteaza fapte identice cu cele ale Monicai Ridzi, dar savarsite de PSD ?

    Brusc - in fata LEGII si a interesului PUBLIC - nu mai sunt "toti-la-fel"?
  • +4 (4 voturi)    
    Face o treaba utila derbedeul (Miercuri, 5 august 2009, 14:12)

    hotnewsfil [utilizator]

    Am avut tendinta sa propun cvasi-totalitatii ziaristilor sa se solidarizeze cu HotNews si sa il sanctioneze dur pe derbedeul Mazare.
    Am renuntat fiindca mi-am dat seama ca toti ziaristii au interdictia, de la mogulii lor (exprimata direct sau subinteleasa de subtilele constiinte cumparate), sa nu il deranjeje pe derbedeu, acesta fiind un nebun de pe tabla de sah a politicii, scos la inaintare, la atac golanesc, impotriva presedintelui.
    Face o treaba utila derbedeul.
  • +3 (3 voturi)    
    Fals in acte publice (Miercuri, 5 august 2009, 15:24)

    Dema-gogu [anonim]

    "Cine se scuza se acuza".
    Nu stiu de ce dar justificarea derbedeului mi se pare ca seamana cu un fals in acte publice.
    La vremea aceea, actionarul unic era si administrator. Daca s-ar autosesiza cine trebuie am putea auzi care este realitatea. Copii ale documentelor firmei se gasesc in mai multe locuri pe la banci, pe la fisc, pe la notari. Nu se poate sa-si fi acoperit urmele peste tot. ANI trebuie sa continue.
    Ce daca-i are pe toti functionarii publici din C-ta la degetul mic. Trebuie sa mai existe si oameni cu coloana vertebrala.
    Eroare sau manipularea maselor cu tupeu?
  • -1 (3 voturi)    
    alooo! aaaaloooo!!! (Miercuri, 5 august 2009, 18:52)

    nedormitul [utilizator]

    tovahăşi. băthînii pot să-şi hidice pensiile dă la phimăhie! aloooo!!! să mă pupe în fund! aloooo!
    vă inforhmez că la conthactu cu teveneptun s-a făcut licitaţie şi s-a luat toate măsuhile să vină specialiştii dă la finanţe!!! aloooo! să mă pupe în fund şi pă mine!
  • +3 (3 voturi)    
    Marsav (Miercuri, 5 august 2009, 19:47)

    LGLuck [anonim]

    Poate spune si pentru ce percepe acea taxa de intrare in statiune cand Mamaia este mizera, nu are locuri de parcare si Politia efectiv te vaneaza, pentru ce se include acea taxa de 10% taxa de statiune pt fiecare noapte petrecuta la hotel cand hoteluri nu au parcari.
    Este un escroc cu mandat, o paiata ce trebuie sa plateasca. Este imposibil sa nu fie prins cu ceva acest organism unicelular!
  • +3 (3 voturi)    
    Fara simtul masurii (Miercuri, 5 august 2009, 20:03)

    IQ-Max [anonim]

    Radu Mazare a ajuns Stat in Stat. Datorita imbogatiri sale fara limita, el poate sa faca tot ce vrea fara sa tina cont de conveniente sau macar de cei 7 ani de acasa. Nu mai poate fi oprit in mahalagismul sau de manelist si in comportamentul sau de dandy, decat prin forta legii si a justitiei aplicata rapid si fara menajamente. Trebuie sa-l dati in judecata pentru ultraj. Fiind o persoana publica al carui comportament iese din tipare, Radu Mazare jignind si adresanduse cu injurii atat fata de presedintele tarii cat si fata de agentia de presa Hotnews, trebiue sa-si dea demisia din primaria Constanta si trebuie dat pe mana justitiei care sa-l condamne macar la 5 ani de inchisoare.
  • +3 (3 voturi)    
    CNA da-i bulina rosie lui mazare (Miercuri, 5 august 2009, 20:10)

    mm [anonim]

    Puneti-i bulina rosie la televizor si in toata media: interzis tinerilor sub 18 ani sa asculte acest primat neevoluat numit mazare.
  • -1 (1 vot)    
    mazare (Joi, 6 august 2009, 12:52)

    Oblio [anonim]

    Mazarea, frumoasa, verde
    cand e gata sa de-n copt
    sta ascunsa-ntro pastaie
    si-are boabe, circa opt!

    Asa ca mazarea, pastaie sau boabe, nu poate fi primat! Iar daca e, totusi, atunci e nasol! Am auzit eu ca pateul vegetal contine grasimi animale! Da' ca ,azarea e din carne de maimuta, nu!

    Cat despre indemnul de a se proceda ca la Cluj, oras fara mazare dar cu multa varza, varza de-a binelea, eu zic sa ne mai gandim! Daca mazarea ajunge prim-ministru, fasolea va deveni sirag de margele pentru vanturi; Iulia Vantur...
  • +1 (1 vot)    
    Mazare imaginea PSD (Joi, 6 august 2009, 15:01)

    arkan [anonim]

    Mazare mai pune o caramida la temelia imaginii PSD alcatuita din personaje precum Miki Spaga,A.Nastase,Vanghelie etc.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by