Emil Boc: Dispar sporul pentru limbi straine si sporul de antena, raman sporul de vechime si cel de noapte

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 30 ianuarie 2009, 18:27 Actualitate | Politic


Guvernul are ca prioritati anul acesta absorbtia fondurilor comunitare, sprijinirea IMM-urilor, pentru mentinerea locurilor de munca, protejarea celor cu pensii si salarii mici", a declarat premierul Emil Boc. El a adaugat ca anul acesta, incepand din lunile martie-aprilie, vor fi eliminate sporurile precum cel de limbi straine sau de antena, insa vor fi mentinute cele prevazute de Codul Muncii: sporul de vechime si cel de noapte.

Emil Boc despre prioritatile Guvernului si eliminarea sporurilor:

  • "Prioritatile Guvernului sunt reprezentate de absorbtia fondurilor comunitare, sprijinirea IMM-urilor, pentru mentinerea locurilor de munca, protejarea celor cu pensii si salarii mici."
  • "Anul acesta vom reduce sau elimina unele sporuri si stimulente care impovareaza bugetul."
  • "Vom respecta insa Codul Muncii. Sporul de noapte si cel de vechime, spre exemplu, sunt prevazute de Codul Muncii si nu ne vom atinge de ele. In schimbul altor sporuri pot fi acordate insa ore sau zile libere."
  • "Sporurile pentru limbi straine vor fi eliminate."
  • "Sporul de 75% pentru personalul care lucreaza cu fonduri europene se va acorda doar personalului care gestioneaza (nu soferului), si doar pe baza de performanta."
  • "Sporul de antena va fi acordat numai acolo unde exista periculozitate, pe baza de masuratori."

Emil Boc despre fondurile europene:

  • "Dupa primele intalniri in cadrul Comitetului Interministerial cu privire la absorbtia fondurilor comunitare, am ajuns la concluzia ca Romania nu poate atrage bani europeni pentru plati efective decat daca sunt auditate sistemele de management si control din cadrul programelor operational sectoriale, iar programele de audit sunt recunoscute de UE."
  • "Sunt 7 programe operational-sectoriale de unde Romania poate atrage importante resurse financiare europene. Aceasta este partea buna a lucrurilor."
  • "Din nefericire, Romania nu poate atrage bani europeni pentru plati efective decat daca sunt auditate sistemele de management si control din cadrul programelor operational-sectoriale."
  • "Altfel spus, banii europeni vin de fapt in 3 transe: avans, plati intermediare si plati finale. Platile intermediare nu pot fi facute Romaniei decat in conditiile in care sistemele de audit si management din interiorul programelor operational-sectoriale sunt recunoscute de UE."
  • "In vechea guvernare, pana in 22 decembrie 2008, doar un singur program operational sectorial a fost auditat de catre CE. E vorba de programul operational sectorial Asistenta tehnica, a carui auditare a fost aprobata in 10 septembrie 2008. Vechea guvernare a reusit aceasta performanta, de a avea un singur program operational sectorial auditat, care sa permita Romaniei sa atraga bani pentru platile intermediare facute in acest domeniu."
  • "Alte doua programe operational sectoriale au fost auditate la inceputul acestui an: Programul Cresterea Competitivitatii Economice si Programul Mediu - ambele pe 16 ianuarie 2009."
  • "Patru programe nu sunt inca auditate: Transport, Regional, Dezvoltarea resurselor umane, Dezvoltarea Capacitatii Administrative."
  • "Ministrii responsabili trebuie sa finalizeze documentele pentru auditarea acestor programe sectoriale pana la data de 25 februarie."
  • "Faptul ca nu au fost auditate programele operational sectoriale la 2 ani de la intrarea in Uniunea Europeana demonstreaza propria noastra incapacitate de a atrage fonduri europene, inainte de a ne plange la Europa ca nu reusim sa atragem acesti bani."
  • "Am cerut si scurtarea termenelor de la depunerea proiectelor pana la punerea lor in practica."






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10554 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    75 % ?? (Vineri, 30 ianuarie 2009, 18:45)

    kin3zu78 [utilizator]

    Care este criteriul de li se da 75 % spor la salariu celor care lucreaza cu fonduri europene ?? Au 4 oo , sau care este faza ??
    • +2 (4 voturi)    
      pai iti spun eu (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:01)

      florin [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      La fonduri de la buget pot fi oameni cat mai prosti, ca sa poata fura cine trebuie si sa nu intrebe nimeni nimic; La fonduri europene tre sa fie unii mai buni, ca aia verifica ce e cu banii lor, si il lasa pe Boc fara oo
    • +4 (4 voturi)    
      ca sa ramana (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:29)

      PaulR [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      Criterii: Lucreaza cu sume foarte mari de bani, pot fi corupti si mai ales daca nu sunt platiti relativ ok pleaca toti in privat. Mare parte din cei care lucreaza cu fonduri europene in sistemul public pleaca din sistem dupa 1-2 ani, dupa ce au capatat ceva experienta.
      Cum convingi pe cineva care evalueaza proiecte de zeci de milioane de euro sa ramana in sistemul public pe 10-12 milioane cand el stie ca cel care a scris respectivul proiect (consultantul) castiga de 5-10-20 ....de ori mai mult ca el?
      • 0 (0 voturi)    
        Intrebare (Vineri, 30 ianuarie 2009, 20:59)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui PaulR

        Unde ai vazut, in Romania, un functionar care deruleaza proiecte cu fonduri europene, ca are 1000 - 1200 lei ?
        • 0 (0 voturi)    
          salarii (Vineri, 30 ianuarie 2009, 23:56)

          PaulR [utilizator] i-a raspuns lui Alex

          Pai daca nu ar avea sporurile respective cat crezi ca ar avea salariul? Cu tot cu sporuri nu trec de 15-17 mil (cel putin cei tineri). Sunt functionari debutanti care lucreaza pe programe europene pe un salariu de 7-8 milioane. Cam cat timp crezi ca stau ei in sistemul public?
          iti spun eu: foarte putin. Se pare ca multi sunteti convinsi ca toata lumea care lucreaza la stat are salariile astronomice pe care vi le vantura televiziunile sau primul ministru prin fata ochilor. Ei bine nu e chiar asa,
          • 0 (0 voturi)    
            nu-i plange tu pe aia... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 2:38)

            serena [anonim] i-a raspuns lui PaulR

            ... care administreaza fonduri, ca nu e chiar asa cum crezi. un om intrat in minister de 2 ani are un salariu minim pe luna de 75 de milioane de lei vechi, iar in lunile in care a mai luat sporuri a avut chiar 120 de milioane pe luna. si sunt bani toti pe catrtea de munca. nu e de mirare ca in 2 luni a facut credit de casa, la nivelul anului 2007. deci sporurile sunt consistente, baza de la care se pleaca e consistenta. acum se plang ca au doar 75 de milioane pe luna, ca le merge prost. as vrea si eu suma asta si sa stau. ca e o perioada proasta, in care nu au avut de lucru si au atarnat toata ziua pe internet si pe conversatii cu prietenii. asa ca...
          • 0 (0 voturi)    
            700 - 800 lei ? Vraji (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 3:02)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui PaulR

            Eu stiu angajati in consilii judetene, la directii de intergrare europeana, care au minim 2200 lei in net, la 26-28 ani.
            Si nu au treaba mare cu gestionarea fondurilor europene, eventual doar sa aiba habar.
            Asa ca las-o mai moale ca macane.
            Toti ratatii si incompetentii si-au gasit locul in aceste servicii.
            • 0 (0 voturi)    
              Aruncati in mizerie de un guvern iresponsabil (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 9:37)

              Mihai [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Eu am cu tot cu sporuri, inclusiv cel de vechime, 12 milioane. Nu va uitati numai la functionarii imbuibati de la nivel central si local, ca sunt o gramada care dupa o viata de munca iau salariu la fel sau mai mic decat mine. Rusine guvernului Boc ca ne arunca in mizerie!! Fara sporuri o sa primesc probabil 9-10 milioane. Am auzit ieri pe cineva ca atat primeste si cineva care lucreaza in industria agro-alimentara. Da, dar eu am terminat o facultate, un masterat si am raspundere mult mai mare decat cel care conduce un tractor si are 8 clase.
              Dar, comunismul vad ca revine! La baza e clasa muncitoare, care produce nu intelectualii!
              • +1 (3 voturi)    
                banii (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 11:20)

                oschy [anonim] i-a raspuns lui Mihai

                Am lucrat pe proiecte cu finantare externa. In timpul lui Nastase erau niste comisioane (spagi) onorabile, de bun simt.
                In timpul lui Iuda Tariceanu se intrecea orice limita. Cum s-a concluzionat si in presa, 30-50 % din fonduri erau pentru spaga la toate esaloanele, pana la nivelul central.
                Proiecte care meritau 20.000 roni se faceau cu 100.000 roni cu complicitatea primariilor (beneficiarul), a consiliilor judetene, a DNA, a garzii financiare, a ministerelor.
                Banii de la UE ii dadea Iuda Tariceanu firmelor lui Finkelstein. Aia erau destepti iar romanii prosti. Si comisioanele curgeau.
                Cei care lucreaza cu fonduri UE n-ar trebui sa mai primeasca salarii deloc. Le ajung spagile. Uitati-va la Miki Mihailescu.
                Sunt firme facute de consilieri judeteni, politicieni de alta meserie, care intocmesc proiecte si iau comisioane grase numai pentru faptul ca avizeaza documentatiile la judet si la guvern pe filierele construite de Iuda Tariceanu.
              • -2 (2 voturi)    
                re: (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 11:48)

                adib [anonim] i-a raspuns lui Mihai

                daca spui ca ai atita scoala de cce nu te duci la privat pe salariu mai mare daca nu iti convine ??? doar ca acolo trebuie sa-ti meriti si banii, nu prea merge cu mess-ul, hi5, etc ;)
                • 0 (0 voturi)    
                  da (Duminică, 1 februarie 2009, 10:24)

                  mihai [anonim] i-a raspuns lui adib

                  Eu lucrez la privat si am o suma care, ziceam, e onorabila. Acum observ ca sunt politicieni ticalositi pe functii diferite care castiga de zece ori mai mult pe luna fara nici o treaba de facut. Si castiga din banii mei, ca ma ard la impozite de nu ma vad. Si mai sunt si obraznici pe deasupra.
                • 0 (0 voturi)    
                  Mai lasa demagogia... (Duminică, 1 februarie 2009, 14:55)

                  Mihai [anonim] i-a raspuns lui adib

                  Nu am internet la birou. Asta spre stiinta dumitale. Si nu am auzit ca ar exista institute de cercetare private...
                  Eu acolo lucrez... Si nu mi se pare cinstit sa primesc acelasi salariu ca un muncitor cu 8-12 clase...
              • 0 (0 voturi)    
                ... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 15:46)

                gaina [anonim] i-a raspuns lui Mihai

                pai cu cine sa vorbesti...romanu' nu gandeste el doar reda ceea ce i se spune
            • 0 (0 voturi)    
              incurcati lucrurile (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 10:06)

              x [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Intr-adevar consilierii de integrare europeana au intrat cu salarii mari si in ministere. Dar nu ei sunt cei care lucreaza cu fonduri europene si care au parte de sporul de 75%. Ei au salarii mari si fara acest spor chiar daca au 23-28 de ani in medie si nici un fel de experienta.
            • 0 (0 voturi)    
              x (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 12:57)

              Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Nu este nici o vraja! Eu lucrez in administratie intr-un judet si iau 7 milioane pe luna. Nu este peste tot la fel.
        • 0 (0 voturi)    
          Si inca cate example iti pot da..... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 0:10)

          Raluca [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Si inca cate example iti pot da.....
          • 0 (0 voturi)    
            Da-mi exemple, te rog (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 3:04)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Raluca

            Eventual si cu responsabilitatile postului. In cazul acesta ar fi parerea ta putin mai credibila.
        • 0 (0 voturi)    
          sunt multi fara (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 6:39)

          ionni [anonim] i-a raspuns lui Alex

          sunt multi ba baiatule, iar cei care chiar lucreaza nu beneficiaza de 75%
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 15:52)

          bubu [anonim] i-a raspuns lui Alex

          eu sunt unul
      • 0 (0 voturi)    
        citeste mai intai (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 0:06)

        kllaus [anonim] i-a raspuns lui PaulR

        tocmai se plange premierul ca nu suntem capabili sa atragem fonduri europene, dar tu vrei sa platim salarii pentru lipsa de performanta. Gandeste!, nu s-a interzis inca.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 0:33)

          PaulR [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

          Spre deosebire de tine kllaus eu am si alte surse de informare in aceasta chestiune in afara de ce zice premierul. Premierul are si motive de natura politica pentru afirmatii de genul asta. Una din cauzele pentru care avem intarzieri in acest domeniu este si faptul ca nu au fost in stare sa tina in sistem oamenii competenti. Si care e solutia ta? Daca nu au fost atrase destul fonduri pana acum (si asta nu tine doar de institutiile statului) le scadem si salariile celor care au ramas? In modul acesta sigur se va rezolva situatia! Precizez ca nu lucrez la stat si ca nu iti apreciez finalul nepotrivit si jignitor.
          • 0 (0 voturi)    
            Observatie si intrebari (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 3:08)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui PaulR

            Despre ce fonduri vorbesti ?
            Cine sa le atraga ?
            Cu ce bani ?
            Daca lucrezi in privat, iti permiti sa muncesti gratis ?
            Totul pleaca de la incompetenta primarilor si a calitatii indivizilor care alcatuiesc consilile locale.
      • +1 (1 vot)    
        Ai perfecta dreptate!!! (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 0:09)

        Raluca [anonim] i-a raspuns lui PaulR

        Insa nimeni nu intelege aceste lucruri: ca ai si tu o familie si o casa de intretinut si ca sa evaluezi acele proiecte ti-ai stricat pchii in calculator citind legislatie, ca la imprimanta nu-ti permiti sa scoti ca nu ai hartie sau toner. E foarte greu sa intelegi!!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Inteleg foarte bine ! (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 3:13)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Raluca

          Raluca, vorbeam de salarii.
          Te inteleg perfect, dar este vorba despre salarii nejustificate.
          Evaluarea se face punctual, relativ simplu. Mai greu este pina citesti proiectul si incerci sa-l intelegi.
          • +1 (1 vot)    
            ce vorbesti? (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 9:00)

            vizatu [anonim] i-a raspuns lui Alex

            ce salarii tati?
            am 25 ani.
            m-am angajat debutant cu 400 ron/luna in 2006
            acum dupa 6 concursuri din care 2 le-am picat ca erau altii cu pile, am ajuns si eu pe treapta maxima.
            vrei tu sa sti cat intra pe card lunar? de zici ca sunt asa mari salariile???

            pai sa iti spun:
            2.500 RON cu tot cu sporul de 75%
            daca se aprobau si orele suplimentare care le faceam vineri noaptea si sambata (deoarece vinerea se depun cele mai multe proiecte la sfarsitul sesiunilor), repet daca le luam, luam inca maxim 5oo ron...
            deci de 3 4 ori pe an luiam 3.000.

            pai ce e asta???

            si tati verific proiecte zi si noapte si verific de 3 ori mai multe proiecte decat se depun deoarece consultantii vin inainte de depunere sa ne mai intrebe cate ceva si nu au proiectele in regula...

            pai vrei sa-ti spun ca in APDRP de 1 an nu mai sunt Directori Generali, au plecat majoritatea in privat ca e mult mai bine???

            ei poate castigau dublu cat mine, nu cred ca mai mult...

            demagogia asta ieftina ar trebui taxata!

            pai ne suparam intr-o zi si POC nu mai intra un singur EURO in tare pt agricultura...

            sigur nu e asta solutia.
            si sigur trebue platita eficienta,
            dar BOC aseara nu a vorbit decat de POR si POS
            de FEADR nu a vorbit NIMIC

            pe FEADR in 2008 s-au depus proiecte in valoare de 5.000.000.000 EURO (MILIARDE) din care datorita repartizarii anuale a fondurilor au fost deja contractate 700 MILIOANE dar nu vor pute fi contractati toti acesti bani pt ca depasesc aloarea!!!

            PAI AR TREBUI SA PRIMIM COMISION LA CATE PROIECTE SE DEPUN LA NOI!!!
            asta este performanta FRATILOR pt 1.500 de angajati!!! care iau salarii cu tot cu 75% de 2.500 RON!!!

            Mai ganditi-va.
            • 0 (0 voturi)    
              Raspuns (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 12:02)

              Alex [anonim] i-a raspuns lui vizatu

              Eu cred ca primesti corect salariul, la cantitatea de munca care o depui.
              Daca vrei comision suplimentar pentru ca iti faci treaba, conform fisei postului, te astept in privat.
            • 0 (0 voturi)    
              functionari (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 18:23)

              nedrept [anonim] i-a raspuns lui vizatu

              Ma enervez teribil in ultimul timp vazand cum se intoxica lumea cu privire la ”casta” functionarilor care nu fac decat sa bea cafele si sa consume banul public degeaba. habar nu aveti!!!! va ganditi ca functionarul e doar femeia care va incaseaza impozitele la ghiseu, insa nu aveti nici cea mai mica idee despre ce inseamna munca in consilii judetene si primarii mari. cu atat mai putin ce inseamna sa implementezi un proiect european, dupa ce l-ai si castigat in prealabil. este o cantitate enorma de munca, necesita cunostinte, seriozitate, zeci de ore suplimentare pe care oricum nimeni nu ti le plateste (si aici vorbesc de nopti intregi, week enduri petrecute la birou ca sa respecti termenele limita, ca sa pregatesti zecile de bibliorafturi pe care le presupune un proiect etc.). bineinteles ca mi se va raspunde: daca stai peste program inseamna ca nu ai fost in stare sa termini lucrul in cele 8 ore de program. raspund, repetandu-ma: habar nu aveti!!!! Salariile? intre 7-8 milione si ... o, da, marea suma de 20 milioane castigata dupa ani in care legile salarizarii bugetarilor nu au fost decat o bataie de joc, cand promovarea era blocata si ne petreceam viata stand la mila parintilor!!! si, da, multi dintre noi suntem momiti de consultantii privati care isi vand proiectele, identice, cator 10-20 de clienti creduli, cu sute de milioane.... suntem foarte ”curtati” pt anii de experienta pe care onor consultantii nu ii au, si da, unii au curajul sa plece acolo, iar altii doar sa se epuizeze in putinele ore libere lucrand ”la negru” pt ca nu-i asa, dreptul nostru la munca este limitat prin lege. fara sporuri voi ajunge probabil la un salariu de 14-15 milioane, gandindu-ma cu amar la cele 50 milioane de euro pe care eu si colegii i-am adus doar anul trecut institutiei. dar cine sa ma creada??? bineinteles ca voi fi ironizat din nou de cei care il cred pe boc (si de ce nu pleci in privat daca esti asa grozav etc???). si raspund din nou, repetandu-ma: habar nu aveti!!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        salarii (Luni, 2 februarie 2009, 11:15)

        maria [anonim] i-a raspuns lui PaulR

        eu personal cunosc persoane care lucreaza pe 10-12 mil pentru proiecte legate de finantare europeana. mi se pare absolut normal sa primeasca acest spor in lumina acestei salarizari derizorii. in plus, cei tineri, cu tot cu sporuri nu depasesc 20 mil.
    • 0 (0 voturi)    
      RobinBooc:sa luam de la saraci si sa dam la bogati (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 10:36)

      Bokassa [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      Dupa 15 ani ca functionar public am ajuns si eu in sfarsit la gradul maxim / treapta maxima. Cu cei 75% ajung la 2200 RON lunar. Va las pe voi sa judecati daca e exagerat de mult pentru un inginer de sistem IT care se ocupa de toate, incepand cu dat cu mopul in camera serverelor si terminand cu coordonarea pompoasei “retele unice de management a informatiei”. Dar in viziunea Bo(c)ului, eu nu sunt decat un sofer care trebuie sa se intoarca la cei maxim 1000 RON fara sporuri spre deosebire de blondele care intre doua cafele si trei tigari “gestioneaza fonduri europene” pe bani frumosi. Daca o tine tot asa, in cateva luni piticul frustrat din palatul Victoria o sa ajunga sa faca e-guvernare pe socotitoare cu bile…
  • -1 (9 voturi)    
    incompetenti (Vineri, 30 ianuarie 2009, 18:52)

    eugen [anonim]

    de la preluarea mandatului am avut parte doar de declaratii publice si de lamentari datorate situatiei financiare lasate de raposatul guvern!masuri efective de contracarare a crizei sau macar de exercitare efectiva a guvernarii nu exista pina in acest moment!actul de guvernare functioneaza n baza inertiei capatate de la guvernul tariceanu si daca membrii guvernului boc nu ar mai aparea din cind in cind in public sa ne mai distreze cu idei de tipul "sezon estival de la paste pina in noiembrie" sau "statiune balneo in nordul bucurestiului" sau "armele furate din unitatea militara de la ciorogirla nu reprezinta un pericol pt ca nu s-a furat si munitie" etc,etc am putea sa ne imaginam ca nu exista un guvern!iar criza este tinara....tare sint curios ce se va intimpla cind situatia va fi cu adevarat grava,si sigur va fi la cit sint astia de competenti si de rapizi in a lua decizii si de consecventi in aplicarea acestor decizii!
    • +1 (9 voturi)    
      Competentule (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:21)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui eugen

      Pentru competenti de talia matale, un singur raspuns: deficit bugetar de 5.2%!
    • 0 (0 voturi)    
      re: incompetenti (Vineri, 30 ianuarie 2009, 21:10)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui eugen

      Iubesc la nebunie romanu pe care guvernul nu il baga in seama si face ce vrea cu anii zice ca nu e bine, apoi vin unii care fac declaratii publice in care spun ce au de gind sa faca si iara nu ii convine... El, romanu tot asteapta, nici el nu stie ce asteapta, dar el intotdeauna asteapta ceva care nu o sa se intimple... de ce? pentru ca el stie doar sa astepte...
    • +3 (3 voturi)    
      incompetenti (Vineri, 30 ianuarie 2009, 21:14)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui eugen

      atat sunt in stare/ii duce capul, atat fac.
      niste mincinosi ordinari (vezi promisiunile din campania electorala) si niste cacaciosi care nu ies din cuvantul lui basescu.
      n-au bani in visteria tarii dar duduia cea blonda de la ministerul turismului face plimbari pe la targurile de turism din germania si spania si viseaza la cai verzi pe pereti.
      pana cand sa-i mai toleram?
      isi vor lua salariile pe decembrie si ianuarie daca tot nu au facut nimic.
      ca nu-s capabili se vede si din modul cum gestioneaza criza de la Ciorogarla. Asa arata o tara membra NATO?
  • +3 (5 voturi)    
    sprijin IMM (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:06)

    Me [anonim]

    CAS marit cu 3.5%. Bun sprijin pt IMM.
  • -2 (8 voturi)    
    minciuni in campanie (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:08)

    niki [anonim]

    V-am votat odata dar a doua oara n-o sa ne mai prostiti.Am crezut ca sunteti mai buni decat guvernul Tariceanu dar sunteti muuuuult mai .........rai!!!!!!
    • +2 (6 voturi)    
      raspuns lu' niki-nuli (Vineri, 30 ianuarie 2009, 20:21)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui niki

      Sunt convins ca esti un mare mincinos. Daca nu esti un mare prostovan. Poti sa alegi.
      Oricum, in ambele variante, sunt sigur ca n-ai condus in viata ta nici macar un chiosc de ziare.
  • 0 (8 voturi)    
    Vaca de muls numita buget ! (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:10)

    Stefan A. [anonim]

    Domnul Boc, incet incet, ne ilumineaza pe toti cu halul in care a ajuns bugetul de stat !
    Vaca de muls numita buget, dadea pensie si salar aceleiasi persoane.
    Acum aflam ca dadea si sporuri de 75 % anumitor tovarasi.
    Stai sa auzi cite vor mai iesii la iveala !
    Se intelege astfel de ce sintem saracii UE !
    La placinte, inainte !
  • +4 (6 voturi)    
    incurajator (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:16)

    sipi [anonim]

    desi am fost reticent la numirea lui...vad ca ataca subiecte pe care toata lumea le stia dar pe care mediul politic niciodata nu le-a atacat....sper sa le si puna in aplicare..si asta ar fi chiar extraordianr
  • +2 (4 voturi)    
    auditarile pentru fonduri structurale (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:18)

    structuralu" [anonim]

    Boc spune Faptul ca programele nu au fost auditate programele operational sectoriale la 2 ani de la intrarea in Uniunea Europeana demonstreaza propria noastra incapacitate de a atrage fonduri europene, inainte de a ne plange la Europa ca nu reusim sa atragem acesti bani."

    Dar stie el ca echipa care face acete auditari pentru comisie are fo 10 oameni si trebuie sa auditeze sisteme de mamangement din toate tarile membre si pentru fiecare Program operational. Numai pentre cele noi 10 state membre sint peste 100 de pOS/uri. Asa ca mai putin vina pe noi si maimulta obiectivitate
  • +9 (11 voturi)    
    I-auzi frate! (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:19)

    Gimmy [anonim]

    Spor de limba straina!!.. asta dupa ce in anuntul de concurs este stipulata obligativitatea cunoasterii unei limbi straine!!
    :))
    Adica te obliga la spor salarial...
    Sa fie primit!
  • +1 (3 voturi)    
    Stati o clipa (Vineri, 30 ianuarie 2009, 19:51)

    Cristi [anonim]

    Sa ma bata mama daca eu inteleg ceva din ce spune d Boc. Fiti atenti aici :

    "... absorbtia fondurilor comunitare, sprijinirea IMM-urilor, pentru mentinerea locurilor de munca, protejarea celor cu pensii si salarii mici..."
    ca apoi in urmatoarele paragrafe sa vorbeasca de sporuri valabile NUMAI LA BUGETARI !!

    Intrebare : Ce treaba are absortia de fonduri europene cu plata salariilor in sistemul de stat frate !!! ... Rad si curcile de ei ca nu ne baga nimeni in seama nici cu partea dorsala.
    Pai aia de la UE chiar asa de prosti or fi incat sa nu se uite in urma sa vada ce sume am atras respectiv ce sume am alocat proiectelor si cel mai important CE S-A FACUT PANA ACUM ??? - asta este valabil pt sectorul privat ca de acolo PROVIN IMM-urile

    La BUGETARI : cat timp sunt prevazute in CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ... dl Boc nu cred ca are ce sa faca, dpdv legal trebuie SEMNAT un nou contract cu sindicatele. Si nu prea cred ca au cum sa le mai prosteasca ca anul trecut.
    Cu stima.
    • +2 (2 voturi)    
      Mai citeste o data! (Vineri, 30 ianuarie 2009, 20:42)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Ca vaz ca-ti da cu virgula..
  • +3 (5 voturi)    
    Spor limbi straine? (Vineri, 30 ianuarie 2009, 20:38)

    Ciobanu [anonim]

    Stie cineva cine lua spor de limbi straine? Eu sunt cercetator stiintific, stiu trei limbi straine, le vorbesc la congrese si workshopuri, public in limbi straine, dar nu am auzit de spor pentru asa ceva. Poate pentru limba rromali? Sau limba rusa?
    • +1 (3 voturi)    
      Limbi straine (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 0:10)

      Vadim [anonim] i-a raspuns lui Ciobanu

      Tu faci cercetare in limba "rromali", sau rusa? In ce limbi vorbesti cand te duci sa te plimbi pe la conferinte te priveste pana la urma. Daca eu trebuie sa vorbesc/citesc/scriu o limba straina (pe toata durata programului meu) si sa traduc din/in ea - mi se pare ca e justificat sa primesc un spor de 12% fata de colegii mei din aceeasi institutie care lucreaza doar in limba romana (avand aproximativ aceleasi indatoriri).
      • -1 (3 voturi)    
        Vadime, citeste cu atentie (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 8:12)

        Ciobanu [anonim] i-a raspuns lui Vadim

        Vadime, citeste cu atentie! Si eu lucrez in limbi straine ca si tine si nu iau nimic in plus. La conferinte nu ma plimb ci prezint rodul gandirii mele. Nu e vorba ca ma duc acolo si vorbesc o limba starina ci ca lucrez in aceasta limba. Nu traduc din ea. Si nu sunt l. rusa sau rromali; alea erau cu semnul intrebarii. Ai vazut ?????
  • 0 (2 voturi)    
    sporuri (Vineri, 30 ianuarie 2009, 20:48)

    mircea [anonim]

    .Renuntarea la monitorizarea FMI a dus la vandalizarea bugetului de ciocoii noi care si au dat mana indiferent de culoarea politica pentru a si da legi personale pentru privilegii,sporuri,reducerea stgiului de cotizare pentru pensii.Juristii care trebuiau sa lupte pentru dreptate au fost primii care au cerut privilegii pentrucei care lucreaza cat si pentru cei pensionati deja-li s au recalculat pensiile dupa noua metodologie.Va dati seama ce forta malefica au si cum se ajuta la furtisaguri din fondul de pensii al celor care azi o duc greu in saracie .Credeti ca le pasa?
  • +1 (1 vot)    
    nu luati stimulentele de la Ministerul de Finante! (Vineri, 30 ianuarie 2009, 20:51)

    ionescu [anonim]

    Domnule prim ministru, domnule ministru de finante va rugam nu ne luati stimulentele. Suntem muritori de foame altmintri.. Va rugam, avem salarii foarte mici si muncim din greu iar fara stimulente nu avem cum sa supravietuim. Rezultatele in colectare se vad si sunt cuantificabile. Nu dorim decat sa fim platiti in functie de performante si cum spuneam mai devreme la Administratiile Financiare rezultatele din colectare sunt cuantificabile si ierarhia valorii este in functie. Nu stricati ceea ce a inceput sa functioneze aprope normal.
  • 0 (2 voturi)    
    Sporuri (Vineri, 30 ianuarie 2009, 21:10)

    Ascaridis [anonim]

    Sper ca Dl Boc Poc sa nu aiba vreo idee "maiastra" sa scoata sporul de noapte, de ATI si alte sporuri de prin Spitale, ca vor ramane spitalele goale si se va umple Romania de spori !
    Atentie cu domeniul sanitar ca nu e de gluma! Nu comparati munca de facut injectii si scris in fise pe timpul zilei cu munca de reanimare ! La reanimare chiar se munceste 24/7 si e raspundee, nu gluma !
    Aveti grija si la cei din medii toxice si sectii de contagiosi ca o sa va treziti cu bacilii la usa Palatului Victoria sa va intrebe de sanatate....
  • -2 (2 voturi)    
    spor limbi straine (Vineri, 30 ianuarie 2009, 21:23)

    anonim [anonim]

    Degeaba afirmi ca stii limbi straine si le folosesti in diverse ocazii. Cine iti plateste participarea si deplasarile la aceste manifestari? Tot prostul de STAT, ca pe tine nu te vad in stare. Esti prea sarac... spiritual.
    Ramai ceea ce te numesti! Un Jiji..
    • 0 (0 voturi)    
      @ anonim (Vineri, 30 ianuarie 2009, 21:52)

      ws [anonim] i-a raspuns lui anonim

      daca nu stii, puteai sa intrebi, si ti se raspundea.

      deplasarile pentru conferinte, colaborari, stagii samd
      pot fi platite din mai multe surse de finantare.

      - din granturi (care pot fi acordate de guvernul romaniei sau nu), oricum cercetatorul a concurat cu alte persoane pentru banii aceia, nu i-au fost dati pur si simplu de catre stat

      - poti obtine finantare de la o fundatie, sau de la o organizatie privata

      - poti fi invitat de o universitate sa tii o prezentare, caz in care acea institutie plateste toate cheltuielile

      dupa cum vezi, statul e mai degraba inexistent in toata povestea asta.

      regards,
      ws
      • 0 (0 voturi)    
        limbile lui ciobanu (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 17:32)

        anonimus [anonim] i-a raspuns lui ws

        ws, adica WAX
  • 0 (0 voturi)    
    salarii uriase si declaratii false de avere (Vineri, 30 ianuarie 2009, 21:56)

    dodo [anonim]

    daca nu din initiativa Guvernului cine ar putea sa ceara sa se publice acele ministere, persoane care au incasat venituri de 3-4 ori mai mari ca salariul de baza. Doar sunt bani publici si ar fi firesc sa fie cunoscuti ,fiindca sigur acele persoane au mintit si in declaratiile de avere.
  • +2 (2 voturi)    
    textul legii, pt premierul poloboc (Vineri, 30 ianuarie 2009, 22:11)

    marin nelu [anonim]

    ca sa nu mai bata campii unu ca boc si alti papagali ca el, care printre altele se considera mari juristi, iata care este si textul legii prin care se acorda acel spor de 75% pentru personalul care gestioneaza fonduri comunitare si care va fi acordat, citez: "doar persoanelor care au legătură directă cu atragerea de fonduri europene, doar pe bază de performanţă, care să se materializeze cu atragerea de fonduri europene", postez continutul acestei legi in forma sa actualizata:
    LEGE nr. 490 din 10 noiembrie 2004 (actualizată)
    privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare
    ART. 1
    (1) Personalul de specialitate din cadrul structurilor care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare comunitare acordate României prin instrumentele de preaderare PHARE, ISPA şi SAPARD, prin Fondul European pentru Garantare înAgricultură, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală şi prin fondurile structurale şi de coeziune poate fi constituit din personal contractual sau, după caz, funcţionari publici.
    (2) În termen de 30 de zile de la data publicării prezentei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I, prin hotărâre a Guvernului se vor aproba structurile din cadrul ministerelor şi instituţiilor care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare comunitare,
    numărul şi structura posturilor, precum şi criteriile de încadrare a personalului pe funcţii specifice.
    ART. 2
    Salariile de bază corespunzătoare funcţiilor în care este încadrat personalul prevăzut la art. 1 pot fi majorate cu minimum 50% faţă de cele prevăzute de lege, dar nu mai mult de 100%.
    ART. 3
    Drepturile salariale prevăzute de prezenta lege vor fi acordate structurilor respective,
    potrivit bugetelor aprobate.
    ART. 4
    Personalul prevăzut la art. 1 poate beneficia şi de alte drepturi salariale din fondurile
    comunitare, în limita sumelor aprobate cu această destinaţie prin acordurile de finantare.
    • +1 (1 vot)    
      Legile si boc (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 17:34)

      anonimus [anonim] i-a raspuns lui marin nelu

      Idiotul asta nu cunoaste alta lege decat ordinul primit de la basescu. atat!
  • +1 (1 vot)    
    sporuri (Vineri, 30 ianuarie 2009, 22:13)

    darian [anonim]

    Stie vreunul din voi cat reprezinta (procent din bugetul 2008, suma) aceste sporuri si cum va salva economia eliminarea acestor sporuri. Credeti ca ni le vor trimite noua acasa cu mandat postal? Credeti ca le vor da patronilor sa ne plateasca salariile. Va vor da afara oricum. iar pentru unii e mana cereasca criza, pot sa concedieze dand vina pe criza. Se scumpeste carnea si ma doare-n cot ca nu o mai cumpara ala de are spor. Problema e ca nu o mai cumpar eu, iar producatorul o sa vrea profit si-l va face ridicand pretul din nou. Si uni tot vor avea bani si eu nu. Dar voi? Traiti din porcii astia?
  • -3 (3 voturi)    
    spor de calculator (Vineri, 30 ianuarie 2009, 22:24)

    Cactus [utilizator]

    Dar de sporul de calculator ce spuneti? De asta stiati? Ha ha.
    • +1 (1 vot)    
      Daca nu stiai..... (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 0:17)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui Cactus

      Apropo...daca si tu lucrezi 8 -10 sau chiar 12 ore cu ochii in calculator, ai si tu dreptul la acest spor si sa stii....chiar iti prinde bine cand iti spune ca la 27 de ani ai nevoie de ochelari. Asa ca.....mai gandeste-te inainte sa te asezi in fata unui monitor.
      • +1 (1 vot)    
        Ultimul stinge lumina (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 2:01)

        fondul gol [anonim] i-a raspuns lui Raluca

        Raluca, tu cu cine incerci sa te intelegi? Pai bizonii astia i-au votat pe cei care ne-au condus si ne conduc, cu succes spre dezastru. Noi mai invatam putin si plecam, ii lasam pe ei sa faca implementare de programe pe gratis, voluntar, munca patriotica.
    • 0 (0 voturi)    
      Ca să vezi de ce (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 10:38)

      IP [utilizator] i-a raspuns lui Cactus

      La stat şi la privat, există ceva numit norme de protecţie a muncii. De a căror luare la cunoştinţă trebuie să semnezi cînd te angajezi. Iar acolo zice aşa: 1. secretarele, dactilografele şi altă lume care lucrează preponderent cu calculatorul sînt persoane supuse riscului unei boli profesionale care afectează articulaţiile degetelor. 2. angajatorul trebuie să-ţi ofere calculatoare cu protecţie a ecranului şi suport pentru picioare, fiindcă poziţia mereu pe scaun la calculator nu e naturală.
      Iar de multe ori angajatorul stat n-are bani să-ţi dea toate astea.
      De-asta există şi sporul de calculator, pentru că dacă lucrezi astfel 8 ore pe zi, rişti să ieşi la pensie pe caz de boală profesională cam în 5 ani.
  • -2 (2 voturi)    
    diminuari,anulari (Vineri, 30 ianuarie 2009, 22:52)

    dezinformatu [anonim]

    Am fost plecat 2 saptamani din tara.Am auzit ca exista in discutie un proiect de lege pentru plafonarea la maxim 20 % a tuturor comisioanelor pe care le pot lua functionarii publici pentru lucrarile pe care le dau firmelor lor sau apropiatilor lor.S-a votat deja ? In acest mod nu mai este nevoie sa se faca reduceri de personal.
  • -4 (4 voturi)    
    da (Vineri, 30 ianuarie 2009, 23:25)

    yeah [anonim]

    eu nu inteleg de ce nu se elimina cu totul sporurile!!

    eu personal lucrez la firma privata, si asa ceva nu exista, in afara de prima de pasti si de craciun

    si daca se vrea ceva mai eficient cu bugetarii e foarte simplu....

    IMPOZIT 80% PENTRU ORICE SALAR CARE DEPASESTE 4000 lei
    • +2 (2 voturi)    
      ba nu (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 9:40)

      IP [utilizator] i-a raspuns lui yeah

      Citeşte-ţi, te rog, contractul de muncă, şi vei vedea că cel puţin spor de vechime sigur ai. Dacă postul pe care-l ocupi necesită ceva învăţătură, o să vezi chiar că Statul ăsta de-l înjuri tu obligă firmele ca, pentru posturile necesitînd studii superioare, să pornească de la un salariu minim de aproximativ 2 ori salariul minim pe economie.
      Hai să se mute toată lumea în privat şi să lăsăm pensionarii să facă muncă voluntară pentru stat. Ştii ce bine o să fie? Ştii cît de repede şi corect or să ţi se încaseze impozitele? Şi ce educaţie minunată vor primi copiii tăi în cele 8 clase obligatorii? Şi cît de la timp vor primi părinţii tâi pensiile?
      • 0 (0 voturi)    
        minciuni (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 10:43)

        j [anonim] i-a raspuns lui IP

        De ac.multe sporuri s-au bucurat numai acei care sunt in agentii si ministere.Unde lucrez eu venitul maxim pt.cei cu studii superioare si peste 20 de ani vechime este de 1800 iar pt cei care au studii medii si vechime 20-30 ani este 925 de lei net.Ac.bani includ si sporul de vechime.Spor de calculator,de antena sau mai stiu eu ce ,nu exista.Port ochelari +2,5 si asta numai din cauza calculatorului.Nu se spune nimic ca functionarul public spre deosebire de ceilalti bugetari nu are voie sa desfasoare ata activitate,ca prin legea lui COzmanca ani intregi nu ai putut sa avansezi in functie, ca acea prima de vacanta care este modica este castigata in justitie pt. ca ac.Cozmanca care a avansat legea spre promulgare a trecut-o in legea functionarului public alaturi de al 13 salar, dar banii nu s-au mai avansat pt.prima de vacanta ca prostii stau si inghit ca si pana acuma.
    • 0 (0 voturi)    
      normal ca nu intelegi (Duminică, 1 februarie 2009, 8:36)

      John [anonim] i-a raspuns lui yeah

      sporurile au rostul lor... daca eu vorbesc 3 limbi straine, iar colegul meu doar una, m-as simti mai motivat sa primesc un spor (ca nu suntem la fel), iar el ar putea invata sa il primeasca si el. Astfel, creste calitatea resursei umane din companie. Spor de antena> e normal ca daca lucrez in fiecare zi in mediu toxic sa imi dea un spor sau sa elimine toxicitatea. De eliminat nu pot, asa ca.....
  • 0 (0 voturi)    
    75% (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 11:55)

    ion [anonim]

    Ce sa mai vb eu sunt functionar la apia si sunt consilier asistent 3 si i-au in mana cu tot cu sporul de 75% 1250 lei pe luna si cand ne mai baga ore mai i-au 2-3 milioane, asta este salariu? si mai mergem si pe camp la controale si stam pana seara si acum nu mai plateste nici ore suplimentare. daca taie si sporul de 75% ce mai i-au 9 mil?
    atunci sa duca boc pe camp si sa masoare parcele.
    • 0 (0 voturi)    
      IAU (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 16:23)

      viv [anonim] i-a raspuns lui ion

      iau ... nu i-au ... ca ma faci sa zic ca ai salariu prea mare
  • 0 (0 voturi)    
    sporuri? (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 15:44)

    gaina [anonim]

    dar contractele supraevaluate de tot felul dirijate catre oamenii vostrii nu se sisteaza? vorbesti de infrastructura dar aproape tot ce s-a contruit in tara asta s-a facut in bataie de joc si pe bani foarte multi, dar na da bine la public sa tai de la bugetari si sa te faci ca nu vezi unde sunt gaurile negre ce absorb banii publici....din pacate sunt multi ignoranti care chiar pun botul la masurile populiste care oricum nu vor aduce vreun avantaj.
  • 0 (0 voturi)    
    la apia se taie sporul de 75% (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 15:51)

    barbosu maria [anonim]

    la apia se taie sporul de 75%,deoarece eu fac toata munca si cea de femeie de servici si a sefului care este un incompetent pus politic stau de dimineata pana seara tarziu pentru un salar de 2800 si cu o vechime de aproape 30 de ani
  • +1 (1 vot)    
    domnul boc este un incompetent (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 16:28)

    andrei [anonim]

    aceste decizii nu fac alt ceva decat sa opreasca obtinerea bde performante.
    in foarte multe cazuri orele suplimentare sunt inerente.nu toti salariatii doresc sa faca ore suplimentare.
    celelalte sporuri "LEGALE"acordate fac in asa fel ca munca si eforturile suplimentare sa fie rasplatite.
    prin aceste exemple boc nu face altcrva decat sa dea si catre alte forme,private sau organizatii,idei nefericite de reducere a veniturilor salariale catre angajati acestora,care vor aplica deviza;ei se fac ca ne platesc noi ne facem ca muncim,si uite un viitor faliment generator de someri care vor veni tot in carca statului care si asa este falimentar;teoretic.
    daca boc nu mai are alte solutii dupa doart doua luni de guvernare,am eu o solutie ;sa reactiveze legea 18 a ilicitului si va umple visteria statului cu miliarde de euro si puscariile cu mii de baroni politici.
  • -1 (1 vot)    
    ...... sfaturi pt. Premierul Boc......!!!! (Sâmbătă, 31 ianuarie 2009, 21:53)

    euinue [anonim]

    ........... cateva sfaturi pt. dl Premier Boc , legat de fabula aceea cu furnica . De ce este criza in Romania? Pt. ca la noi sunt numai sefi .......... . iata cum sta problema...... Premerul da ordin sa faca ceva ministrului . care il da consilierului ...... (mai sunt) care il da CSAT-ului ..... , care il da Directorului General (al unei societatzi de stat) care il da Directorului de Divizie ..Directie...Director Sucursala (pe judetz)...Director Tehnic , care il da Serviciului care il da ....... sefuui direct care il da executantului (in sfarsit ajunge ordinul la furnicutza , il realizeaza si il da inapoi , urmand aceeasi pasi . Vedetzi cat este lantzul de lung , numai cu sefi , cu salarii foarte mari si sporuri de conducere(si altele) . Acest lantz se poate diminua pt. a putea sa dam salarii si la profesori sau in sanatate , cu toate ca si acolo lantzul este acelasi , si peste tot . Orice tzare care a redus din acest lant a avut de castigat , care nu a facut-o este/intra in criza , pt. ca nu mai se poate onora acest lantz facut din interes. Nu cred ca o sa poata face nimic dl Premier Boc . Poate are grija sa controleze si pe cei din armata , politzie , jandarmerie , etc. , pt. ca si acolo lantzul este foarte lung (General ........... soldat), au salarii mari , la greu (sa se i-a de la cei cu salariu mare si sa dea la cei cu salariu mic , sa se sjunga la o medie , pt. ca si ei mananca la fel ca ceilaltzi , chiar daca au o scoala in plus , este pus pe o functzie si este platit , conform functziei (sa se reduca aceste functzii , ca lantzul sa fie cat mai mic , el s-a marit pana cat acum nu mai suporta si nu mai sunt bani , pt acest lantz , ce tinde spre infint (credeau unii).....!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    solutie (Duminică, 1 februarie 2009, 20:04)

    andrei [anonim]

    revin cu parerea mea,care pana la urma trebuie sa genereze un efect social.sa ne trezim pana nu este prea tarziu si pentru guvernanati.
    se fura!!!!!!.sine de cale ferata,guri de canale,mercur,benzina,bani......orice.
    o mana de oameni fac averi de care nici ei nustiu ca le au.
    noi platim cu stoicism toate birurile.
    va aduc dinou in discutie reactivarea legii 18;ilicitul.
    asta deoarece nu stiu daca de ceva vreme mai exista garda financiara.
    asa ca haidti sa cerem presedintelui sa organizeze referendum pentru legea ilicitului si abia apoi pentru schimbarea constitutiei care sa-i mareasca prerogativele cu care sunt de acord in limita bunului simt.cineva trebuie sa controleze tot cese peterece in tara asta dar la randul lui sa fie controlat si sa raspunda daca a fraudat.
    ce ziceti???? sunteti de acord?
    hai la treaba!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Spor de 75% (Joi, 26 februarie 2009, 23:54)

    locke [anonim]

    Taie, Bocule, taie, tata, toate sporurile! Da-l p-ala de 75% in functie de performanta (performanta insemnand ce?!), asa, foarte bine!
    Asteapta-te la performanta, prioritizeaza jmekeria asta cu absorbtia de fonduri europene, sigur ca da, voi munci cu mare spor, drag si daruire in conditiile in care imi iei sporul de 75% si ala de 10% limba straina si voi ramane cu un salariu de 10 milioane. Mai-mai ca atunci cand am la plata factura contractorului strain care ne face cai ferate minutate, factura de cateva sute de mii de euro sau milioane, imi vine sa trec contul meu in dispozitia de plata, sa bag otzarica mana in banii astia europeni. Umflu niste coco si plec din tara asta de cacat pe care cu mandrie o conduceti.
    Sa vii tu, Boace, apoi in locul meu sa absorbi fonduri comunitare pana ti-o iesi pe nas. Da' pe salariu de 10 milioane!
    Hai, mi-e somn, ma culc si eu putin, maine ma trezesc cand m-oi scula, trec si eu pe la birou. Cum e vorba aia? Daca ei se fac ca ne platesc, ne facem si noi ca muncim.
    Tot inainte!
    • 0 (0 voturi)    
      de acord cu matale (Duminică, 1 martie 2009, 20:10)

      altu [anonim] i-a raspuns lui locke

      e seara si tarziu.. mi-e greatza de tara asta de kkt... cu 75% salariul meu se ridica la fabuloasa suma de 1200 RON
  • 0 (0 voturi)    
    SPORUL DE ANTENA ESTE ACORDAT ILEGAL (Miercuri, 15 iulie 2009, 11:55)

    un profesionist [anonim]

    SPORUL DE ANTENA ESTE ACORDAT ILEGAL Explicatia este urmatoarea : buletinele emise de SNR (Societatea Nationala de Radiocomunicatii) sunt perfect legale dar ele comunica niste valori depasite ale nivelurilor valorilor de declansare a actiunilor si atat - fara a le interpreta conform H.G. 1136/2006 .
    In general se face o mare confuzie intre depasirea valorilor de declansare a actiunilor - cand conform art.8 din H.G. 1136/2006 se evalueaza daca sunt depasite valorile limita de expunere ( se recomanda studii dozimetrice).
    Daca in urma studiului de dozimetrie numerica se constata depasiri ale valorilor limita de expunere se impune aplicarea art.16 din H.G.1136/2006 lit.a-g ( masuri de SSM - adica masuri de "protectia muncii") si nicidecum nu se acorda nici un spor.
    In concluzie cine a acordat "sporul de antena" fara a efectua un studiu dozimetric - in care sa scrie negru pe alb ca s-au depasit valorile limita de expunere ( care sunt mai mari de 1000 de ori decat valorile de declansare a actiunii ) a incalcat legea si nu are acoperire legala .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by