Alți doi vicepreședinți PNL îl iau în derâdere pe Cioloș: Dl tehnocrat stă în tribune, sparge semințe și își dă cu părerea de antrenor / Un sinecurist

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:17 Actualitate | Politic


Deputatul PNL Florin Roman
Foto: Facebook
Vicepreședintele liberal Florin Roman a reacționat, și el, la atacul lui Dacian Cioloș la PNL, spunând că ”maturizarea politică e necesară chiar și pentru cei care se cred mai catolici decât Papa”.

”Am văzut o postare a unui fost premier tehnocrat, ajuns ministru al agriculturii și mai apoi comisar european pe agricultură, cu sprijinul PNL. Acum îi “miroase” PNL. Adică singurul partid care a demonstrat că a bătut și poate bate PSD. În timp ce dl tehnocrat stă în tribune, sparge semințe și își dă cu părerea de antrenor, noi cei de la PNL jucăm dur în teren: 27 de atacuri câștigate la CCR, legile justiției întoarse în parlament, moțiuni simple și de cenzură, atacuri la baionetă la miniștri incompetenți ai PSD. 

El nu e în stare să-și înregistreze încă un partid, în timp ce PNL are în spate voturile românilor care au dat 1100 de primari, 1500 de viceprimari, 15000 de consilieri locali și județeni. Prin atacul la PNL, dl tehnocrat nu face decât jocul PSDragnea. Păcat, nu a înțeles că adversarul lui nu e PNL ci Dragnea și PSD. Maturizarea politică e necesară chiar și pentru cei care se cred mai catolici decât Papa...”, scrie Florin Roman pe Facebook.


Vicepreședinte PNL Gigel Știrbu: Cioloș mușcă mâna care l-a hrănit. Iohannis l-a numit premier, PNL - ministru

Și vicepreședintele PNL Gigel Știrbu a scris duminică, pe Facebook, că fostul premier Dacian Cioloș este un „sinecurist” care a obținut funcțiile de ministru și comisar european de la clasa politică pe care acum o critică.

„Un sinecurist acuză! De fiecare dată când nu se simte băgat în seamă, Dacian Cioloș, iese, cum altfel decât pe Facebook, și atacă Partidul Național Liberal. Acest sinecurist uită că PNL l-a susținut pentru funcția de prim-ministru al României la alegerile parlamentare din 2016. De data aceasta a afirmat faptul că PNL este un partid care refuză să se reformeze. Nu îmi dau seama la ce reformă se referă Cioloș, dar când mă uit cum a obținut el toate funcțiile deținute, înțeleg că pentru el <reformat> înseamnă să pupi ghiulul oricui îți oferă o funcție într-un loc călduț”, a scris Știrbu, conform Mediafax.

Liberalul a adăugat că Cioloș are un caracter care „lasă de dorit”.

„Dacian Cioloș este un om cu un caracter ce lasă de dorit și încearcă sistematic să muște mâna care l-a hrănit. Așa a procedat și când l-a criticat pe Președintele Iohannis, spunând că el n-ar fi numit-o premier pe Viorica Dăncilă. N-ar trebui să uite că într-un moment în care el rătăcea pe la Bruxelles, Iohannis l-a numit în funcția de premier al României. Toate funcțiile deținute de-a lungul timpului i-au fost acordate de oamenii pe care acum îi blamează. Să nu uite că PNL i-a dat portofoliul Agriculturii în guvernul condus de Tăriceanu, iar aceeași clasă politică nereformată i-a oferit și postul de comisar european. Nu cumva este cel mai bun produs al actualei clase politice?”, a precizat Știrbu.

Vicepreședintele PNL îi cere lui Cioloș să explice de ce l-a susținut în Guvernul său pe „omul lui Liviu Dragnea”.

„Poate fostul premier ne va explica și motivul pentru care l-a susținut pe Vasile Dâncu în guvern, știind foarte bine că este omul lui Liviu Dragnea. Sau poate acesta era și motivul?”, a conchis Știrbu.


Dacian Cioloș, lider al Mişcării România Împreună, atacă PNL, despre care spune că face parte din ”clasa politică veche” și refuză să se reformeze. ”Ei așteaptă să cadă PSD natural și ei să le ia locul. Experiențele din 1996 cu CDR și din 2004 cu Alianța DA ne-au arătat ca nu funcționează acest model”, acuză fostul premier.


















1749 vizualizari

  • +26 (54 voturi)    
    hm (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:27)

    feroviarul123 [utilizator]

    Auzi bai PNL? tu mai ții minte de un partid numit PNTCD? Ca s-ar pute sa fii și tu la fel ca aia o simpla nota în subsolul Wikipedia. Tocmai aroganta voastră o sa va ducă toți votanții la USR și Cioloș.
    • +16 (46 voturi)    
      E clara treaba (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:43)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      avem doua forte politice:
      1. cea veche- fdsn- spart in psd+alde &pnl (fosti grupati in usl -cel care a decis votul primarilor in primul tur) plus base&udrea si ungurii...
      2. cea noua formata din miscarea romania impreuna + uniunea salvati romania

      dupa 30 de ani de guvernare "veche" suntem in situatia de azi...
      hai sa votam doar oameni noi si capabili, hai sa ne salvam tara !!!!
      • +6 (6 voturi)    
        Asta zic si eu de 3 ani, votati cu partide noi! (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:52)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Avem partide noi, hai sa le sustinem, sa dam jos nomenklatura PSD/PNL/ALDE/UDMR/etc. si tara va incepe sa se vindece.
        • -3 (3 voturi)    
          ha-ha-ha!!!!!!!!!!!!!! (Luni, 5 noiembrie 2018, 4:55)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          tara aia se va vindeca atunci cind """se va intoarce mortul de la groapa"""....poporul ala are prea multi penali , imb-cili , lasi si o mentalitate de ra-at care face imposibil vreun progres in orice domeniu al societatii...uitati va ce mocirla umana exista acolo dupa 28 de ani dupa ce "altii" v au scapat de cismar si comunism....
          • +1 (1 vot)    
            siberia...pleaca! (Luni, 5 noiembrie 2018, 21:51)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

            lasa-i pe rusi ca ei stiu sa ne distruga mai bine...
      • -7 (11 voturi)    
        Daaaaa, Romania 100, mare forta politica (Duminică, 4 noiembrie 2018, 18:09)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Daaaaa, Romania 100, mare forta politica. Aproape la fel de mare ca Macovei Five. Cum care Macovei5?
    • +3 (9 voturi)    
      pe cat de mult urasc partidul PSD... (Duminică, 4 noiembrie 2018, 18:02)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      daca ar ramane bataia finala intre PSD si PNL, as vota cu PSD.

      PNL e plin de scursuri umane fatarnice... e plin de fripturisti si de tradatori.

      Nea asta care nu i se ridica nici la degetul mic lui Ciolos, eu n-am auzit in viata mea de el. E un ilustru necunoscut!

      La gunoi cu PNL-ul!
    • +5 (7 voturi)    
      Cine e asta ???? (Duminică, 4 noiembrie 2018, 19:38)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Nu am auzit in viata mea de el !! Cine e de fapt ?? Si d c vorbeste asa necuviincios cu Ciolos care , pana una alta , a fost ditamai Comisar Eu ...???!!!!! Ce fel de neica-nimeni e asta , de unde a aparut ???
  • +14 (34 voturi)    
    Faptul ca (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:38)

    Ord [utilizator]

    se ataca si vorbesc ca niste mediocri, nu ca oameni politici, arata defapt mentalitatea si structura PNL-ului. Un partid de panda cu aceleasi apucaturi ca PSD-ul, cu un bazin electoral mai mic, din ce in ce mai mic datorita iesirilor de acest fel. Problema putea sa fie rezolvata simplu: Sunt unele probleme si incercam sa le rezolvam si sa aducem oameni noi si o noua/tanara vizune in partid. Atacurile astea de "cartier" nu avantajeaza pe nimeni.
    • +9 (27 voturi)    
      Sa stii (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:52)

      Jean05 [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      ca poate fi un avantaj ca nu vad posibilitatea unei schimbari, poate asa isi pierd alegatorii, acestia vazandu-le apucaturile psd-iste.
      Si da, chiar atacuri ,,de strada'' dau astia, la usr este destul de acid atacul catre psd iar Ciolos momentan este foarte diplomat, nu l-am auzit sa atace in termeni urati, clar se adreseaza altei mase de alegatori.
  • +22 (42 voturi)    
    PNL (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:42)

    CRMS [utilizator]

    Adevarata valoare a PNL-ului se va vedea la urmatoarele alegeri cand va avea de concurat cu USR si cu Ciolos.
    Multi nu vor fi uitat ca ati fost parte a USL-ului si nici ca l-ati luat in brate iar pe Crin Antonescu unul din artizanii USL-ului.
    Ar fi culmea sa votez PNL la europarlamentare ca sa-l trimit la Bruxelles pe Crin!
    • -9 (29 voturi)    
      La fel de multi (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:15)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      nu vor fi uitat indemnul la boicot al usr-ului de la referendum. Si nu vor face altceva decat sa le respecte dorinta. Ghinion!
      • +5 (7 voturi)    
        Uau, ce postac esti (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:53)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        Tu faci greseala de a crede ca romanii nu gandesc, cand de fapt numai postacii tai PSDisti nu gandesc.
      • +5 (7 voturi)    
        Romanii (Duminică, 4 noiembrie 2018, 19:36)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

        au boicotat referendumul,ma,nu USR-ul.
        Cei mai multi dintre participantii la referendum sunt aia speriati de afurisenia popilor.Asa ca...
    • +4 (6 voturi)    
      Perfect adevarat !!!! (Duminică, 4 noiembrie 2018, 19:40)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Ca sa nu mai zic de ....Blaga !!!!:)))
  • +16 (30 voturi)    
    Cred (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:46)

    Jean05 [utilizator]

    Ca acest pnl-ist a vrut sa-i explice cu frumosul lui Ciolos ca nu stie cate combinatii poate face pnl si de asta sa se teama de fapt.
    Insa am vazut anul acesta la cate legi votate a fost pnl-u' ,,opozitia''.
    Si acum daca incep sa dea in partidele noi care intr-adevar vin cu un suflu nou si au sanse de a crea o opozitie pentru raposatul psd, in loc de a incerca o apropiere, sper sa vorbim si de astia la trecut.
    Probabil ataca si pentru ca ii sperie o opozitie asa cum ei nu pot fi.
  • +19 (35 voturi)    
    Catre Domnu' vice PNL (Duminică, 4 noiembrie 2018, 15:46)

    rov [utilizator]

    Te comporti ca unul din PNT-CD...
    Timpul vostru a apus, am vazut de ce sunteti in stare.
  • +6 (24 voturi)    
    ??? (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:09)

    nedumeritul [utilizator]

    nu inteleg ce spune PSD-ul nici PNL-ul. Probabil facultatea pe care am absolvit-o nu e suficiebnta pentru a intelege. Gandirea mea functioneaza pe baza de silogisme adica 1+1 fac 2 si 2+1 fac 3. In schimb inteleg ce spune Ciolos.
    • 0 (2 voturi)    
      Trebuie sa fii absolvent de Stefan Gheorghiu (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:54)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      sa intelegi ce spune PSD...
  • +6 (24 voturi)    
    NU UITATI ... (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:22)

    8736 [utilizator]

    ....si nu va mai lasati amagiti:
    P N L = P S D 2.0
  • -5 (27 voturi)    
    Citesc comentariile... (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:29)

    Anges [utilizator]

    ...si imi dau seama de ce PSDul o sa mai castige odata.
    La alegerile din Buc PNL+USB (USRul de atunci) + PMP > PSD. Si totusi a iesit Firea.
    Motivul pt care Buc care traditional, si pe vremea cand Iliescu iesea presedinte, ramanea ne-rosu, a ajuns asa, nu a fost forta PSDului, ci ascensiunea USBului, care si-a deghizat neo-marxismul cu farduri de dreapta si a muscat din cota PNLului si PMPului.
    • -5 (9 voturi)    
      ma bucur (Duminică, 4 noiembrie 2018, 18:44)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Anges

      Ca este cineva aici cu care se pot discuta aspecte ,cu adevarat concrete, ale politicii.
      Care sunt ideile/principiile (neo) marxiste promovate de USR (cred ca asta ai vrut sa spui prin USB) ?
      Astept cu infrigurare....
      • +3 (3 voturi)    
        E nevoie de o dezbatere pentru asta? (Duminică, 4 noiembrie 2018, 21:20)

        Iomen [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Nu vrei dezbatere si daca PSD e un partid socialist cu reminescente comuniste sau unul social-democrat cu tendinte de dreapta?
        • -3 (3 voturi)    
          Da bre, pesedoiu ie nasol... (Duminică, 4 noiembrie 2018, 22:31)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

          Da bre, pesedoiu ie nasol, cum spui mata.

          Da' omul te-a intrebat de doctrina-ideologia USR. Uimeste-l, uimeste-ne cu raspunsul tau ! Uimeste-ne ca in afara de M___ PSD mai poti ceva.
    • +4 (6 voturi)    
      te inseli stimabile (Duminică, 4 noiembrie 2018, 21:20)

      ostrogotul [utilizator] i-a raspuns lui Anges

      Vina e a PNL-ului, care a luat-o pe aratura. A guvernat cu Ponta. Cat de jos a putut sa cada.....Orban il lauda pe Ponta pe vremuri. Acum a devenit luptator anticoruptie? Hai sa fim seriosi....SI mai stii ceva? Cine a tradat odata, o sa mai tradeze....Tu ai incredere in tradatori?
  • +4 (20 voturi)    
    !!! (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:33)

    nlln [utilizator]

    .."stă în tribune, sparge semințe și își dă cu părerea de antrenor, noi cei de la PNL jucăm dur în teren.."

    Frumoasa exprimare, miroase a PSD.

    Nu jucati dur in teren.
    Nu aveti cum.
    Este blat.

    Vorbim dupa europarlamentare.
  • +4 (22 voturi)    
    romane, romane, (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:40)

    nahir [utilizator]

    vorbește USJ-ul din tine.
    Omul doar ți-a atras atenția că ar fi bine, dacă chiar sunteți în opoziție, să vă asociați cu ei și tu, dăduși cu mucii în fasole și cu bățul în baltă.
    Tot uslaș ai rămas romane. Te crezi superior. Din ce cauză?
  • +4 (20 voturi)    
    e clar (Duminică, 4 noiembrie 2018, 16:43)

    zigot [utilizator]

    toti politicienii vechi ( prin comportament), cred ca a fi om politic inseamna sa fii corupt, incompetent, fara simtul datoriei, fara simtul patriotic, numai sa iti aperi clica, indiferent de partid si numai aparent sa mimezi
    opozitia (ei in fapt nu sunt niciodata in opozitie);
    mai niciunul nu a avut realizari in activitatea profesionala inainte de a fi in politica;
    Ciolos a demonstrat in toata activitatea sa profesionala este competent: cand a fost ministru agriculturii, la CE fost comisar european la agricultura, ca PM roman.
    peste tot a fost incoruptibil, activitate transparenta,
    economie sanatoasa in timpul mandatului sau desi nu avea un partid care sa il sustina;
    un om onest, un adevarat roman cum putini mai se vad in functii politice!
    • -2 (4 voturi)    
      Mda, la vremuri noi tot noi (Duminică, 4 noiembrie 2018, 18:54)

      ids [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      Undeva s-a pierdut ca Ciolos e de 13 ani in politica si a primit la investirea guvernului sau sprijinul PSDului condus de Dragnea. Sigur n-au fost compromisuri.
      Cine a uitat, sa reciteasca stirile; internetul nu uita!
  • +6 (28 voturi)    
    PNL...isti (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:01)

    paonipao [utilizator]

    timpul trece pe langa voi si nu va dati seama!
    Problema voastra nu este Ciolos ci faptul ca nu vreti sa scapati de figurile ce v-au bagat in usl si de altii ce nu va lasa sa va restructurati din temelii...!
    USR si Ciolos vor castiga alegerile iar voi veti face alianta cu psd in opozitie!
    Sper sa se intample lucrul asta!
  • -1 (9 voturi)    
    incremeniti in proiect (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:08)

    sxn2 [utilizator]

    Hmmm!!!???
    PNL are in spate votul a ..........
    Eu am votat PNL tot timpul, acum nu stiu sincer cate voturi mai are in spate.
    NU se reformeaza, au o problema.
    • -2 (6 voturi)    
      Ce inseamna sa se reformeze? (Duminică, 4 noiembrie 2018, 20:37)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui sxn2

      Sa treaca la socialism? Sa pupe icoana lu’ Marx ca Ciolos si Barna?
  • +4 (4 voturi)    
    Tehnocrat (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:17)

    _eu_ [utilizator]

    Acest termen - tehnocrat - este folosit de unii pentru a manipula opinia publica. Marea majoritate nu stiu ce inseamna acest cuvant, insa isi amintesc discutiile in bataie de joc referitoare la guvernul tehnocrat, care desi a fost competent, nu a avut sustinere politica si fiecare partid a incercat sa isi spele imaginea denigrand guvernul tehnocrat al lui Ciolos.

    Ca sa lamurim, tehnocrat inseamna "specialist într-un anumit domeniu", ceea ce mi se pare de bun simt ca minima cerinta pentru cineva pus ministru. Nu poti sa pui o duduie ca Veorica pe post de prim ministru - chiar daca ar fi bine intentionata (ceea ce nu e) tot nu ar reusi sa faca prea multe din lipsa de pricepere. Citeam ca in guvernul Canadei fiecare ministru este specialist pe domeniul pe care este ministru.

    Revenind la tehnocrati, mie mi se pare de bun simt un astfel de guvern! Restul sunt fripturisti care vor sa aiba in palmares o demnitate.
  • +4 (4 voturi)    
    Nenea asta a gresit partidul,ca-i bun de psd (Duminică, 4 noiembrie 2018, 17:28)

    Plagarus [utilizator]

    Un circar de doi lei : ”Ma întorc de la Paris. Zbor cu Wizz AIR, unde se tine cont de prioritate. Printre pasageri și mulți țigani, ca eu nu le zic rromi. E o prostie ca se asimilează cuvântul rrom cu România. Își știu bine rolul: toți cu copilași după ei, la "prioritar". Vorba unei doamne: 5 copii și 15 adulti, cu "prioritate"! scria Florin Roman pe Facebook.
  • +3 (5 voturi)    
    Oameni Buni! (Duminică, 4 noiembrie 2018, 18:04)

    kthor7 [utilizator]

    Votati la toate alegerile urmatoare, fie ele europarlamentare, parlamentare, prezidentiale, locale, numai USR. Votati USR pentru a scapa de acesti ipocriti care se numesc PNL si au transformat partidul intr-o subsidiara a PSD si ALDE. Ei " conlucreaza daca e ceva bun" asa au declarat. Ceva bun pentru cine? Johannis e un tablou plictisitor de ani de zile. El face ce zice Constitutia. De unde? El face blat, la fel ca tot pnl-ul care voteaza cu psd si alde impotriva noastra. Niciunul nu a fost la protest in 10 august. Sa vina acolo in fata jandarmilor si sa scandeze ceva. Nu. Au stat in casele lor linistiti, privind la tv-ul din baie, pe buda, cu pijamaua de matase in gleze. Turcan? Ea vorbeste? Ea si gorghiu sunt ca niste primadone fara carisma si tari numai in discursuri. Are pnl primari??? Are? Sau are tot pesedeul primari, tovarasu' penelist care votezi coduri administrative si modificari ca sa va fie bine la toti. Toti sunteti corupti, veniti din pesede, va plimbati din penele in pesede si alde dupa cum va pica la buzunar. Nu ai tu tovarasele ce are Ciolos. Nu ai minte mai, numai discurs de comunist ai penelistule!
  • -6 (8 voturi)    
    Foarte corect (Duminică, 4 noiembrie 2018, 18:12)

    Nyk1 [utilizator]

    Era și timpul ca cineva să-l pună la punct pe acest fost premier, care n-a reușit în timpul mandatului nici măcar să rezolve chestiunea pentru care a fost ales: înfăptuirea justiției în cazul Colectiv, luarea de măsuri pentru a preveni alte tragedii similare și dotarea spitalelor cu aparatură și personal capabile să trateze în mod omenește arșii.
    • +3 (3 voturi)    
      si (Duminică, 4 noiembrie 2018, 21:37)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      10000 km de autostrazi, elevi premianti cu scoli super dotate, spitale bune, salarii ca in UK etc. Asa este ai dreptate, mai ales ca a avut tot parlamentul de partea lui si era sustinut neconditionat de el.
  • +4 (6 voturi)    
    PNL (Duminică, 4 noiembrie 2018, 19:15)

    JHolden [utilizator]

    a fost al doilea partid la alegerile din 2016 pentru ca, pana atunci, nu prea erau alternative pe scena politica. USR aparuse prea tarziu pentru a fi popularizat (la momentul respectiv, multi oameni il confundau cu USL...).
    Mai vedem in 2020 daca FSN (PSD+PNL+ALDE+UDMR) va dispare sau nu...
  • +4 (6 voturi)    
    PNL e un zombie politic (Duminică, 4 noiembrie 2018, 19:32)

    V. Istina [utilizator]

    Mai misca uneori, dar e mort de mult!

    Si acum va mai permiteti sa-i dati lectii lui Ciolos. Serios?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version