VIDEO Traian Basescu: Am respins propunerile facute de Victor Ponta pentru Cultura si Buget, Rozalia Biro si Claudiu Mandea, ca fiind necorespunzatoare

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 7 august 2014, 17:04 Actualitate | Politic


Traian Basescu la Cotroceni
Foto: Presidency.ro
Presedintele Traian Basescu a declarat joi, la Palatul Cotroceni, ca a respins propunerile premierului Victor Ponta pentru Ministerul Culturii si cel al Bugetului, Rozalio Biro respectiv Claudiu Mandea, motivand respingerea prin faptul ca sunt necorespunzatoare. Presedintele a precizat ca, daca in cazul Rozaliei Biro nu ar ezita sa o numeasca pentru un minister in care e nevoie de experienta in administratie, in cazul in care ar fi propusa, in cazul lui Claudiu Mandea, Basescu a declarat ca "e bine sa nu se mai revina nici macar pe alte portofolii".

Presedintele Traian Basescu declara inca de marti ca probabil ii va respinge pe Claudiu Manda si Rozalia Biro, propunerile premierului pentru functiile de ministru delegat pentru Buget, respectiv ministru al Culturii dupa ce ii ceruse public vineri premierului Victor Ponta sa transmita doua noi nume pentru cele doua portofolii.

Premierul Victor Ponta a raspuns afirmand ca asteapta ca presedintele Traian Basescu sa respinga printr-un act oficial propunerile de ministri pentru Buget si Cultura si abia apoi va face alte doua nominalizari.

Vezi mai jos principalele declaratii ale lui Traian Basescu (sursa - Administratia Prezidentiala):

  • Buna seara. Am doua subiecte. Unul este legat de propunerile prim-ministrului cu privire la titularii Ministerului Culturii si Ministerului Bugetului si a doua, un mic comentariu legat de Acordul de colaborare institutionala. Va fi declaratie, nu conferinta de presa.
  • In ceea ce priveste propunerea legata de doamna Rozalia Biro, pentru Ministerul Culturii, am respins propunerea prim-ministrului cu mentiunea ca este o propunere necorespunzatoare functiei. Vreau sa fac un comentariu legat de doamna Rozalia Biro. Oricand in timpul mandatului meu, prim-ministrul o va propune pentru Ministerul Dezvoltarii Regionale sau pentru Ministerul Transporturilor, adica ministere care sunt legate de experienta in administratie, va asigur ca nu voi ezita sa o numesc pe doamna Rozalia Biro intr-o astfel de functie, dar nu la Ministerul Culturii unde cunosterea limbii romane consider ca este un lucru esential, cunoasterea deplina a limbii romane.
  • Sigur, unii ar putea spune ca multi dintre noi, vorbitorii de limba romana, facem greseli. Asa este, dar la Ministerul Culturii mi se pare ca trebuie un ministru foarte bun cunoscator si al limbii romane. In ceea ce priveste cea de-a doua propunere, legata de nominalizarea domnului Iulian-Claudiu Manda in functia de ministru al Bugetului, de asemenea am respins-o ca fiind necorespunzatoare. Iar in ceea ce il priveste pe domnul Manda este bine sa nu se mai revina nici pe alte portofolii.


  • Mergand la Acordul de colaborare institutionala, afirm in continuare ca domnul prim-ministru Victor-Viorel Ponta s-a grabit anuntand denuntarea acestui acord, pentru ca el are importanta lui, chiar daca nici domnia sa nici eu nu am respectat unul din punctele din acord legat de modul de adresare.
  • Dar in rest, esenta acordului trebuia mentinuta, pentru ca nu este o simpla foaie de hartie fara valoare asa cum inteleg ca destui analisti sau vorbitori la televiziune au incercat sa demonstreze aseara. Este un document politic, fara valoare juridica, dar un document politic extrem de important pentru Romania. Inainte de a va aduce argumentul de ce este foarte important pentru Romania as vrea sa mai clarificam doua lucruri.
  • Unii dintre cei care au discutat despre acest acord de colaborare institutionala cautau sa vada cine sunt garantii, ce cancelarii din Europa sau de peste Ocean au cerut ca acest acord sa existe.
  • Afirm o data si, sper pentru totdeauna, nimeni niciodata n-a indraznit sa ceara ori prim-ministrului, ori mie, sa avem un asemenea acord. As fi considerat-o si eu, sunt convins ca si prim- ministrul, ca fiind un amestec nejustificat in treburile functionale ale unui executiv din Romania. Repet: nimeni, niciodata, nu a cerut nici mie, nici prim-ministrului Victor-Viorel Ponta sa existe un astfel de acord.
  • Am sa va spun si izvorul lui. Mi-am dat seama de neincrederea de care se bucura Guvernul de la Bucuresti dupa alegeri, dar in urma tentativei de lovitura de stat din vara anului 2012, si am preferat sa generez un proiect de document, pe care, pana la urma premierul l-a acceptat, in linii mari, in forma propusa de mine, pentru a crea garantii politice pentru a credibiliza guvernul care s-a instalat in urma alegerilor, cu un vot de aproape 70%.
  • Dar chiar avand 70% in alegeri, nicio cancelarie nu privea cu incredere catre Guvernul Romaniei si, atunci, am preferat aceasta forma, care a fost de natura sa reduca suspiciunile in relatiile partenerilor nostri europeni si transatlantici cu privire la ce va face acest guvern. In lipsa acestui document, ar fi urmat o lunga perioada de expectativa, care ar fi asteptat sa vada care este comportamentul guvernului instalat dupa alegerile din 2012, avand in vedere ca aceeasi majoritate crease evenimentele din vara anului 2012.
  • Deci a fost o solutie, daca vreti, care a venit din experienta pe care am acumulat-o si mi-am dat seama ca fiind prezentat chiar de mine acestor cancelarii, partenerilor nostri europeni si americani, va fi credibil si pot sa va spun ca el a adus rezultatele scontate. Romania a trecut mai usor de perioada de suspiciune de dupa alegerile din 2012, suspiciuni care erau legate de respectarea statului de drept si a independentei justitiei.
  • As vrea sa mai fac o mentiune. In scrisoarea, pe care premierul mi-a transmis-o ieri, in care anunta denuntarea acestui acord de cooperare institutionala, se citeaza lucruri pe care eu nu le-am spus. Eu nu am spus niciodata ca l-am pacalit pe premier. Cel care a pronuntat cuvantul a fost un ziarist, un ziarist care si-a facut meseria, a incercat sa provoace un tip de discutie si trebuie sa recunosc ca raspunsul meu nu a fost unul extrem de transant, dar in niciun caz eu nu am utilizat expresia ᅡpacalitᅡ la adresa prim-ministrului. Pot utiliza altele si nu voi ezita sa o fac, dar nu l-am pacalit, pentru ca a fost un lucru foarte serios.
  • Daca imi reprosez ceva este ca reactia mea nu a fost suficient de clara, dupa ce ziaristul, un foarte bun ziarist, de altfel, a facut provocarea, iar eu nu am reactionat intr-o linie mai clara, dar nu am utilizat expresia ca l-am ᅡpacalitᅡ pe premier, asa cum si-o asuma in scrisoare. Deci nu ezita domnul Victor-Viorel Ponta sa minta. E stilul lui, asta e, sau modul lui de a face politica, prin minciuna. De asemenea, nu pot sa nu reactionez la invectivele pe care mi le-a adersat si mie, si familiei si oricui. Va asigur ca acesta este comportamentul lui cand este la distanta, imi adreseaza invective, imi vorbeste foarte urat, ma trimite la brutarie, cand e in mijlocul maselor si, mai ales, cand nu e singur.
  • El trebuie sa mai fie cu cineva ca sa fie curajos sau la distanta suficienta. Altfel, va asigur ca in relatia directa cu mine, chiar pare bine educat. Uneori excesiv de bine educat, chiar catre slugarnic. Ceea ce socheaza la el este dublul standard, cand e in fata mea, repet, pare bine educat, excesiv de bine educat, pana la slugarnic, cum se indeparteaza putin, cum spune tot ce-i da prin cap.
  • Am sa-l tin mai aproape. Asa... Cred ca-l strica anturajul. Bun. Iar daca are obiectii asupra observatiilor pe care le fac atunci cand este cu mine pare bine educat si docil, sa-mi spuna si ii voi face probele de care are nevoie pentru a-si aduce aminte cum se poarta cand e cu mine.
  • De ce insa nu este potrivita denuntarea acordului? El nu este nimic altceva decat confirmarea ca Romania isi va mentine linia politica de pana acum si care este agreata de toti partenerii nostri, si partenerii europeni si partenerii transatlantici.
  • Unii spun, comenteaza: ᅡpai sunt doar extrase din Constitutieᅡ. Nu este adevarat. Sunt foarte multe lucruri care au facut, spre exemplu, obiectul prioritatilor, pe care eu le-am avut in politica externa sau in politica de aparare si care trebuiesc mentinute, iar prin acest acord constatam impreuna ca trebuie mentinute si va reamintesc doar enuntand titluri: Orientarea strategica a Romaniei, Apartenenta Romaniei in NATO si Parteneriatul strategic cu Statele Unite. Sigur ca atunci cand anunti ca denunti un astfel de acord, toti se vor intreba: ᅡVa face Romania un parteneriat strategic cu China, cu Federatia Rusa?ᅡ Noi avem acorduri, spre exemplu, cu China, de cooperare, care vizeaza, in mod deosebit, cooperarea economica.
  • Dar, politic, partenerul nostru strategic este NATO, Uniunea Europeana, Statele Unite. Parteneriatul strategic pentru secolul XXI il avem cu Statele Unite. Nu avem dreptul ca in astfel de momente, mai ales cand avem situatia regionala pe care o avem, sa dam cancelarilor impresia ca prin denuntare se pot schimba si liniile strategice ale politicii externe a Romaniei. Cred ca este gresita denuntarea. Un alt element, este legat de securitatea Romaniei.
  • Am convenit ce avem de facut pentru securitatea Romaniei, nu e scris in Constitutie ca mecanism, de aceea nu trebuia denuntat acordul, care era o garantie ca ne continuam politicile de securitate. Un alt element, independenta justitiei. Acest lucru este scris in Constitutie. Dar undeva, in acest document, se vorbeste ca ne angajam sa nu atacam institutiile justitiei si sa nu contestam hotararile judecatoresti, sa nu atacam ANI, sa nu atacam hotararile judecatoresti ca oameni politici, sa nu atacam DNA, sa nu atacam DIICOT, Parchetul General. Ori, chiar zilele trecute, purtatorul de cuvant al domnului Victor Ponta, domnul Sova, eticheta unele procese ca fiind procese politice. La asta vrea sa foloseasca denuntarea acordului?
  • De asemenea, aici este mentionat si nu este mentionat in Constitutie si sunt referinte la accelerarea procesului de integrare in Uniunea Europeana si in structurile NATO prin denuntarea acordului. Intrebarea care se pune este: acceleram, temporizam procesele de integrare? Pana una-alta, aveam un document politic pe care toti il stiau si stiau ca ne propunem accelerarea proceselor de integrare. Prin denuntare ce mai ramane? Se ridica semnele de intrebare pentru ca procesele de integrare depind de politicile interne si de politica de integrare pe care o are fiecare stat al Uniunii Europene. Acceleram drumul nostru catre Schengen, acceleram drumul nostru catre integrarea in euro zona, in zona euro, catre trecerea la moneda euro sau prin denuntare vedem ce o sa fie. Criteriile de la Maastricht, toate cinci, sunt indeplinite pentru a intra in zona euro. Deci, iata intrebari la care vor trebui date raspunsuri in perioada urmatoare si nu as vrea sa omit, ca tot aici este inscris ca obiectiv de interes national este absorbtia fondurilor europene.
  • Vazand absorbtia catastrofala si ca anul trecut a trait din propaganda pe care a facut-o pe seama incasarilor de pe urma contractelor semnate de guvernul lui Boc, vazand absorbtia catastrofala probabil ca prim-ministrul denunta acordul pentru a iesi si din aceasta obligatie pe care o avea creata prin acordul de cooperare institutionala. Si, de asemenea, pentru a-i aduce aminte si premierului si comentatorilor care nu asaza importanta politica a acestui document acolo unde se afla, as cita din raportul Comisiei Europene cu privire la MCV, este traducerea raportului care a fost transmis Parlamentului European. Si, iata, la pagina 7, gasim urmatoarea formulare: ᅡNoul guvern si-a facut deja cunoscut angajamentul fata de independenta sistemului judiciar si suprematia statului de drept in cadrul acordului institutional de colaborare dintre presedinte si prim-ministru" si in continuare decurg niste puncte care sunt preluate in raportul MCV ca obiective de realizat urmare a acestui acord.
  • Deci, inca o data, mentionez ca prim-ministrul s-a pripit, ii recomand sa mai rabde pana pe 22 decembrie 2014 acest acord, pentru ca il ajuta si il scuteste de multe explicatii si pe el si guvernul lui si da partenerilor nostri sentimentul de stabilitate in drumul european al Romaniei si in consolidarea relatiei transatlantice si in respectarea statului de drept.
  • Fac un apel la premier sa reanalizeze decizia pe care a luat-o, eu pot sa cred si faptul ca fiind foarte cald ieri poti deveni nervos, accept si ideea ca premierul nu s-a uitat la emisiune si nu a vazut exact ce am spus eu si ce a spus ziaristul si a mers pe preluarile pe care le-au facut televiziunile fara a da exact dialogul la care, repet, raspunsul meu nu a fost suficient de prompt, dar in niciun caz nu imi poate atribui formularea pe care a mentionat-o in scrisoarea prin care ma anunta ca denunta acordul de cooperare institutionala. Eu va doresc la tuturor o zi buna, o seara buna si putin mai putina caldura. La revedere!".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13533 vizualizari

  • -35 (47 voturi)    
    Demisioneaza in 5 minute ? (Joi, 7 august 2014, 17:08)

    Velma Kelly [utilizator]

    ...
    • -21 (35 voturi)    
      Nu.. (Joi, 7 august 2014, 17:17)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      in 10.
    • +29 (39 voturi)    
      Si daca? (Joi, 7 august 2014, 17:21)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Daca demisioneaza pe cine vei mai blama pentru orice?
      • +18 (20 voturi)    
        Cum, pe cine? (Joi, 7 august 2014, 19:02)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Ai uitat ca pe rege l/au injurat 45 de ani?
        Comunistii nu sunt vinovati de nimic!
        Ceilalti sunt de vina pentru orice mojicie fac ei!
        Javrele!
        Cat despre Nae Girimea... personaj de Caragiale.
        Doar un amarat de comst fad, limitat, imberb, imatr, imorat, neted la circumvolutii, .... simplu, un amarat si atat!
    • -27 (35 voturi)    
      Nope (Joi, 7 august 2014, 17:22)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Are de transmis mesajul pentru judecatorii care iau maine decizia ca Voiculescu trebuie condamnat.

      Suplimentar o sa zica ceva si de coabitare / Ponta ca sa para ca vrea sa vorbeasca despre altceva de fapt.
      • +9 (13 voturi)    
        Da.. (Joi, 7 august 2014, 19:42)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Ai nimerit-o si de data asta, ca mai mereu.

        A fi condamnat, nu inseaman neaparat inchisoare. Poate sa ia si cu suspendare. Ceea ce ar fi nedrept in cazul felixului. Dar nu-mi fac probleme, tu si ce ca tien o sa mergeti la parnaie sa-l vizitati si sa-l consolati. O sa treaca usor cei 7 ani. Mai o carte, mai un septic, mai o lacrima etc. merge.
    • -8 (22 voturi)    
      ne mai arata o inregistrare (Joi, 7 august 2014, 17:30)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      cu Ponta semnand pactul de coabitare, insotita de comentariul "uite ce a mai facut pisicul asta, hăhăhă!"

      acest demers se cheama mediere intre stat si societate si intra in atributiile Presedintelui (Art. 80 din Constitutie)
      • -7 (7 voturi)    
        rade el rade (Vineri, 8 august 2014, 1:10)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        dar nu-i rasul lui;;; Mai are cat? 3 luni, 4! Dupa aceea DNA, chestii, probleme. Dar, oricum, tine drept, cu capul in zid, fara compromisuri. Se aseamana, intr-un fel lui N Ceausescu. Structura mentala comuna, deh!
    • +25 (33 voturi)    
      Nu. (Joi, 7 august 2014, 17:40)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Nu. Il va pune iar la punct pe seful tau.
    • +22 (28 voturi)    
      Vrabia Mihai Viteazu (Joi, 7 august 2014, 17:49)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Crezi ca daca repeti acest mesaj de un milion de ori va deveni o optiune?
      Presupun ca in manualul de manipulare al sefului tau scrie ca da...
    • +32 (38 voturi)    
      Ma, nea Nae! (Joi, 7 august 2014, 17:50)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      N'ai inteles nici acum, este?
      Pai cum crezi tu ma Naica, tocmai acu' cand infractorii din Parlament si Guvern nu'l mai pot atinge, vrei tu ca Baselu' sa taca?!?.
      Daca nici acu' nu te'ai prins/intelegi/dumirit ca pentru Base voi sunteti niste mici copii, inseamna ca n'ai sa intelegi niciodata. Poate rozaliu' sa fie pe aproape, altfel... sunteti cu doua ture in urma.
      Ghinionul vostru stii care este?
      Sa'ti spun tot eu:
      O sa il regrete (si inteleaga!) pe Base din ce in ce mai multa lume, asa de multa ca peste zeci de ani or sa vrea sa'i ridice statuie.
      Si sa-ti spun tot eu ce o sa scrie pe piedestalul statuii:
      Pentru contributia majora adusa democratizari Romaniei. Pentru cel care a pus bazele JUSTITIEI INDEPENDENTE in Romania.
      Dixit, mai Naica.
      Hai sa traiesti.
      • -5 (7 voturi)    
        Stii... (Vineri, 8 august 2014, 1:12)

        lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Statui se ridica decedatilor. Nu-ti preferi, draga, totusi idolul in viata, fie si la racoare la o adica, decat pe piedestal?
      • +8 (8 voturi)    
        Prietene, sunt perfect de acord cu tine (Vineri, 8 august 2014, 2:31)

        Je2 [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        Mai ales cu ultima parte a comentariului tau. Peste mult timp, cand se va sterge rahatul manipularii A3 de pe mintile majoritatii indobitocite, Base va fi un adevarat erou.

        Si chiar o merita, mai mult decat oricare alt om politic de dupa 1989. Chiar o merita. Sa nu uitati momentele astea toti cei care-l huliti azi si daca macar atunci o sa va vina mintea la cap, sa va dati singuri o palma.

        Aveti tot respectul meu domnule Presedinte si va multumesc in numele copilului meu pentru tot ce ati facut pentru Romania.
    • +12 (16 voturi)    
      Ce vrei sa spui? (Joi, 7 august 2014, 18:36)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      Ce are demisia cu continutul articolului?
    • +3 (7 voturi)    
      pai... (Joi, 7 august 2014, 19:14)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      ce-are sula cu prefectura? ce dureri au unii neica...!
  • +15 (17 voturi)    
    Refuza... (Joi, 7 august 2014, 18:33)

    Laurentiu78 [utilizator]

    propunerile la cele 2 ministere...
  • +12 (14 voturi)    
    Bine ca ne scapa (Joi, 7 august 2014, 19:11)

    mopsu [utilizator]

    de o bipeda care stie si o limba straina( recte lb, romana) iar celalalt cica il invata altii ce trebuie sa spuna! Cum dracu nu te revolta asa jigodisme? Daca stati la bere si nu iesiti la vot...
  • +11 (17 voturi)    
    Adevarat (Joi, 7 august 2014, 19:22)

    solar [utilizator]

    Basescu reda absolut adevarat cum toata presa in plenul ei a citat rezumativ spusele lui Basescu in interviul in cauza.. Inca odata lipsa de profesionalism a presei si a unor ziaristi , ahtiati dupa senzational , da cu bata in balta la cel mai deplorabil mod. Inclusiv HOTNEWS a folosit citarea rezumativ-aproximativa a cuvintelor lui Basescu.Lucruri elementare ale profesiei jurnalistice nu se regasesc in practica multor asa zisi ziaristi . Pana aceste elemente nu dispar fie si partial din presa romaneasca nu putem vorbi despre niciun progres democratic si intelectual in Romania.Breasla asta are nevoie ca de apa si aer de primenire, profesionalizare inalta si probitate morala. altfel ne ducem dracului pe valea istoriei in jos.Nu dau lectii, domnilor jurnalisti, vedeti cu ochii vostri ce se intampla. E bine?
  • +14 (20 voturi)    
    se pot spune multe.... (Joi, 7 august 2014, 19:57)

    brahmenau [utilizator]

    dar macar Basescu nu minte!!!! Si nu stiu cum, dar are mereu dreptate. Analizele lui sunt pertinente si punctuale.
    Am ajuns deja sa-l comparam pe ponta cu Boc si sa regretam ca Boc nu mai este premier...
    Cum ar fi cu ponta la Cotroceni? Cati l-ar regreta pe Basescu?
    Si mai e ceva, in presa din Europa de Vest ponta nici nu e bagat in seama....
    • +12 (12 voturi)    
      Cu Ponta la Cotroceni (Joi, 7 august 2014, 20:19)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui brahmenau

      ajungi curand ca Republica Malgasha.
      Dupa nush cati plagiatori pe la cultura, culminand cu celebrul tractorist Calorifer, dupa Bineeee Cati, dupa celebrul Fistichiu, dupa Fatuca de la Harvard Cea Fara de Experienta, acum voia sa bage un Sef de Camin Cultural si pe Bipeda.
      Atata il duce capul pe Dottore, si cine se aseamana se aduna.
    • +5 (5 voturi)    
      Minte si el. (Joi, 7 august 2014, 20:33)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui brahmenau

      .face si el gafe, are rautati si ranchiuni.. etc. Da' Poanta e un caz patologic in ceea ce priveste minciuna.
    • -4 (8 voturi)    
      hai ma (Joi, 7 august 2014, 20:34)

      invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui brahmenau

      Cum nu minte? Ah, romanul are memorie scurta, ca la cate minciuni a debitat ar fi trebuit sa aiba mai putin de 1% din voturi...

      Ai uitat de "imi dau demisia in 5 minute"? Sau de "nu vreau sa castig la masa verde"? Sau de "nu ne va afecta criza", "sunt bani pentru pensii si salarii", "nu o sa ne imprumutam de la FMI" etc...

      Parca mai spusese ca va da casa din Mihaileanu inapoi, dar bineinteles ca dupa aceea s-a facut ca ploua. Mai era si faptul ca "n-am gratiat pe nimeni in acest mandat" etc...

      Cireasa de pe tort, cum ca EBA are facultate facuta in state... :))
      • +4 (6 voturi)    
        Mai citeste in dictionare sa vezi ce e minciuna (Joi, 7 august 2014, 22:39)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

        Tot ce spui, cu 2 exceptii sunt doar afirmatii, nu minciuni. Afirmatii pe care e drept ca nu le-a respectat, din diverse motive: s-a razgandit, s-au schimbat date, etc. Singurele care s-ar incadra la minciuni sunt cele relative la gratieri si la facultatea fiicei. Dar nici pe astea nu stiu cand si in ce conditii le-a facut, poate poti da niste link-uri la inregistrari si apoi dovezi privind minciuna.
        • -1 (3 voturi)    
          minciuna = neadevar (Joi, 7 august 2014, 23:34)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          http://bit.ly/1r2BdXF si http://bit.ly/V5tv4C

          Cand se discuta despre gratierea lui Gica Popescu: "In acest mandat, nu am gratiat pe nimeni, nici macar pe motive umanitare. Am preferat sa respect judecatorul". In realitate insa a gratiat-o pe Nicoleta Constantin (fost Maracin), numita si "avocata mafiei imobiliare" din Bucuresti. Pentru a doua oara, ca o mai gratiase o data in primul mandat pentru o alta condamnare. Probabil niste obligatii sau ceva de genul :))

          http://bit.ly/V5uHVK

          Citat: "Fiica mea este mult mai desteapta decat o credeti, e totusi un copil care a terminat in Statele Unite, la James Madison University, si-a echivalat studiile si aici..."

          Dar ca sa-ti aduci aminte:
          https://www.youtube.com/watch?v=sybGWN-nm3Y
          https://www.youtube.com/watch?v=t4NFYtdahXg
          etc...
          • 0 (0 voturi)    
            Multumesc (Vineri, 8 august 2014, 14:07)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

            Cu astea am spus deja ca sunt de acord. Dar celelalte afirmatii nu intra in nici un caz la categoria minciuni.
  • +16 (18 voturi)    
    Da' nu va mai ingramaditi asa mai postaci (Joi, 7 august 2014, 20:00)

    Savitar [utilizator]

    Ia puneti manutza si munciti mai degraba, nu mai asteptati doar pomana la galeata.
    Plina tara de puturosi aserviti steagului rosu.
  • +10 (10 voturi)    
    Puţin respect domnule consilier Borbely (Joi, 7 august 2014, 20:25)

    VASCO [utilizator]

    Este regretabil a discuta problema necunoaşterii limbii române de către candidatul la ministeriatul culturii României, doar pe aspectul unui aşa zis "dialog farsă" de acum trei ani. deoarece de aici până a permite urmaşului fasciştilor Hortişti să batjocorească la el acasă poporul ce vorbeşte pe aceste teritorii limba românească, una din cele mai vii şi curate probe de latinitate, a dăinuirii ei milenare, de la Decebal - Traian la Eminescu. este doar un pas
    Doresc să greşesc dar este grav a face o judecată obiectivă pe acest teren al sovinismului trecut în istorie, dar ca doamna Rozalia Biro cu pregătirea intelectuală formată în cei peste 40 de ani în zona Crişurilor să consemnează în documente oficiale în limba română , dacă este adevărat, că posedă pe lângă limba maghiară şi două limbi străine printre care şi limba română, reprezintă pentru un candidat de ministru în guvernul României o iredentistă grosolana sfidare, da domnule Borbely este o negare conştientă a legitimităţii ca oficiale a limbi române de la Oradea estinsă prin numire peste întregul teritoriu administrat de acest guvern.
    Vorbitorii acestei limbi miracol de supraveţuire milenară au aruncat de mult hulitele opinci Valahe.
    iar în Europa de astăzi un asemenea afront este intolerabil.
  • +5 (7 voturi)    
    Viorel cel usurel,nu mai are carti de joc ! (Joi, 7 august 2014, 21:07)

    Plagarus [utilizator]

    Otto von Bismarck scria că niciodată nu se spun mai multe minciuni ca în timpul războiului, după vânătoare și înainte de alegeri.
    ....sova zice anafrodiziac
    ponta urca in barcutza
    sova calca o broscutza
    oac, oac
    ponta zice:fa prostutzo ai tupeu
    ca sa-l calci pe sub bombeu
  • -13 (15 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 7 august 2014, 21:45)

    Reticentul [anonim]

  • -7 (13 voturi)    
    banc (Joi, 7 august 2014, 22:51)

    ics_11 [utilizator]

    intrebat de merkel daca in constitutie este prevzuta o procedura de suspendare a presedintelui, basescu a raspuns :"NU".
    a doua zi ziarele titreaza : basescu nu i-a spus lui merkel ca nu este prevazuta o procedura de suspendare a presedintelui in constitutia romaniei. merkel a inteles gresit"
    cativa ani mai tarziu, intrebat daca l-a pacalit pe ponta sa semneze pactul de coabitare, basescu a raspuns :DA. DA"
    a doua zi ziarele titreaza : "basescu nu a sps ca l-a pacalit pe ponta. a inteles ponta gresit"
    intrebat daca o numeste ministrul culturii pe dna biro, basescu a raspuns : "NU".
    a doua zi ziarele titreaza : "basescu nu a spus ca nu o numeste pe biro la ministerul culturii. a inteles biro gresit".
    morala : basescu nu pacaleste pe nimeni niciodata
    decat, poate, cativa comentatori care inca il mai sustin si care spera ... sa nu fi fost pacaliti deja. :)
    • +4 (6 voturi)    
      Asa este... (Joi, 7 august 2014, 23:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Morala: Basescu nu pacaleste pe nimeni niciodata si Ponta spune numai adevarul.
    • -1 (3 voturi)    
      Asta e banc ? (Vineri, 8 august 2014, 10:42)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Trist.... E o naratiune absurda , prost gandita si fara nici un efect umoristic.
      • 0 (0 voturi)    
        DA (Vineri, 8 august 2014, 17:34)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        raspunsul meu la intrebarea ta este "NU". asta nu insemana ca prin asta am spus ca nu este un banc. asta daca poti sa intelegi o logica de tip basescian, bine gandita. :)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by