Victor Ponta despre stenogramele aparute in presa: Ne aduc tuturor aminte de ce va lasa mostenire regimul Basescu: ura, mizerie, metode subterane...

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 21 octombrie 2012, 18:31 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta scrie duminica pe blogul personal, intr-o postare intitulata "Despre stenograme si autosesizari", ca este de acord cu decizia Inspectiei Judiciare a CSM de a se autosesiza cu privire la aparitia in mass-media a interceptarilor efectuate in dosarul lui Sorin Blejnar, in care apare si presedintele Traian Basescu, dar acuza institutia de "dubla masura", intrebandu-se de ce CSM nu a procedat la fel si cand au aparut in presa stenograme despre el. Potrivit lui Ponta, aceasta practica a stenogramelor aparute in spatiul public "ne aduc tuturor aminte de ce va lasa mostenire regimul Basescu: ura, mizerie, metode subterane", pentru ca "de la el si de la Morar a inceput". De asemenea, premierul spune ca, personal, nu il cunoaste pe procurorul din cazul Blejnar, dar crede insa ca "doamna Macovei il stie mult mai bine".

"Am aflat, din relatarile de presa, ca CSM s-a autosesizat in legatura cu stenogramele aparute din dosarul in care este judecat Sorin Blejnar si in care sunt surprinse discutii intre acesta si presedintele Traian Basescu. Vreau sa precizez de la bun inceput ca sunt de acord cu aceasta actiune, daca par sa existe anumite probleme privind respectarea procedurilor judiciare de catre procurorul de caz. Stenogramele ne aduc tuturor aminte de ce va lasa mostenire regimul Basescu: ura, mizerie, metode subterane... De la el si de la Morar a inceput aceasta practica. A lupta pentru justitie este una - corect si laudabil. A folosi stenograme pentru a murdari spatiul public - e cu totul altceva...", a scris Victor Ponta, duminica, pe blog.

Premierul apreciaza ca "CSM a procedat corect cerand ancheta", dar puncteaza ca are "cateva anunturi/intrebari:

- Dar de ce doar acum? De ce, de pilda, nu s-au sesizat la fel la inceputul anului, cand au aparut in presa stenograme si despre mine?

- Voi cere si oficial CSM sa imi trimita (ca simplu cetatean, nu ca prim ministru) rezultatele anchetei interne, daca exista, referitoare la cine a dat in presa convorbirea telefonica de doua vorbe dintre mine si procurorul George Balan (reamintesc ca, in acel caz, spre deosebire de cazul actual, nu exista nici rechizitoriu, nici cerere de arestare, nici dosar in instanta - asa cum e in cazul Blejnar). Iar daca o astfel de ancheta s-a demarat, as vrea sa stiu care sunt criteriile pe baza carora unele anchete sunt anuntate public si altele nu!

- Voi mai cere CSM sa investigheze legatura mea cu procurorul din cazul Blejnar. Eu, personal, nu-l cunosc! Cred insa ca doamna Macovei il stie mult mai bine..."

Victor Ponta mai noteaza ca "CSM este o institutie care trebuie sa apere interesele tuturor, atunci cand se ridica semne de intrebare asupra respectarii procedurilor judiciare. Amintesc de faptul ca, din acest punct de vedere, Romania a avut suficiente probleme la CEDO".

"Suntem membri ai Uniunii Europene de peste cinci ani. Independenta Justitiei, respectarea procedurilor, drepturile omului, principiile statului de drept nu mai pot fi doar cuvinte goale folosite doar cand acestea corespund unor interese de moment. Ne-am saturat cu totii de dubla masura a unor institutii, care reactioneaza intr-un fel cand e vorba de cetatenii obisnuiti, dar total diferit atunci cand vine vorba de Traian Basescu!", a incheiat Victor Ponta.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4359 vizualizari

  • +56 (66 voturi)    
    hai sictir... (Duminică, 21 octombrie 2012, 18:49)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    hotul striga hotul
    • +14 (18 voturi)    
      E bolnav... (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:06)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ...n-ai ce sa-i faci!
    • +22 (28 voturi)    
      sau (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:24)

      Dragos.C [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      zise Poanta aka Bula plagiatoru´.
      • -8 (12 voturi)    
        argumentele voastre sunt imbatabile !! (Luni, 22 octombrie 2012, 8:47)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Dragos.C

        Ce-mi place pe Hotnews !!!!....
        Numai oameni inteligenti, cu exprimari elegante, cu argumente indelung cumpanite...o placere !
        Cand nu mai aveti ce sa spuneti, pentru ca cele zise de Ponta, citate aici, sunt , din pacate, foarte adevarate, jigniti.
        Postarile voastre au valoarea mazgaliturilor din gangurile intunecate, de pe peretii dosnici sau ai toaletelor publice...cred ca va apartin si alea.
        Asta e, Internetul este, inca, liber oricui.
        • +3 (3 voturi)    
          Mizeria a inceput cu Iliescu, continua cu Ponta! (Luni, 22 octombrie 2012, 15:56)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Dar sa nu uiti ca mizeria a inceput cu Iliescu, si continua cu unul ca tine !

          Vezi ca trebuie sa-i dai Portul Constanta lu' Mazare care sa-l vanda la arabi !

          fmmv de hoti si criminali...
        • +3 (3 voturi)    
          Hmm (Luni, 22 octombrie 2012, 17:08)

          robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Teoretic, ai dreptate. Dar ne-am saturat multi dintre noi sa vedem cum minciuna este vanduta zilnic pe post de adevar. ZILNIC! Si nu mai avem rabdare sa reluam argumentatia, asa ca un "Hai sictir" este perfect potrivit in context... Pentru cine vrea sa auda/vada/inteleaga. Oricum, argumentele noastre se lovesc de un zid in cazul celor "de rea credinta", ca sa-l citez pe tatucul infect (fie-mi permisa lipsa argumentatiei epitetului anterior). Este mai mult pentru noi, cei bine intentionati, inteligenti, informati (sic!). Un "ping" ca suntem inca pe aici, inca preocupati de mizeria in care ne scufundam din ce in ce mai adanc...
        • +3 (3 voturi)    
          alte tale nu exista... (Luni, 22 octombrie 2012, 17:39)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          un om educat nu poate sa gandeasca ca tine...
  • +51 (61 voturi)    
    The plagiator (Duminică, 21 octombrie 2012, 18:56)

    cristiroma [utilizator]

    Ponta, tu rezolva-ti mai intai problema cu plagiatul. Pana atunci, ciocu mic.
    • +26 (32 voturi)    
      Eleganta si prestanta la Ponta ! (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:17)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui cristiroma

      Pai nu e clar , tot Basescu e vinovat . El si Monica Macovei sunt capii acestei conspiratii pe baza de interceptari pe telefonul fix de la Cotroceni , vezi butonul 3 , pe care n-a apucat sa sune Crin , pentru ca biroul era sigilat .
    • -5 (7 voturi)    
      Plagiatul, mereu plagiatul....dar flota? (Luni, 22 octombrie 2012, 8:58)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cristiroma

      cat a pierdut Romania de pe urma plagiatului lui Ponta?
      Concret (financiar) praful de pe toba !
      cat a pierdut Romania de pe urma ministrului Basescu?
      O intreaga flota !!
      Nici el nu mai are pe ce barcutza sa mai fie capitan!
      Doar daca se duce si el, ca muuuulti romani, sa lucreze in strainatate.
      Ceea ce ii doresc din tot sufletul.
      Cat mai repede !

      P.S. Da, stiu replica: Romania a pierdut enorm, imposibil de cuantificat cat, din cauza stricarii imaginii sale (...cu un ministru plagiator....)
      Dar cine umbla cu para pe la toate cancelariile straine, pe la toate ziarele occidentale?
      Ca pana se lamuresc aia ca sunt reclamatii inventate, fabricate (ca la ei nu prea se practica asa ceva...)......ne captusim cu imaginea de tara de hoti, mafioti, fara justitie, cu nenumarate lovituri de stat si cu intelectuali impuscati in serie pe strada (vezi bietul Cartarescu care cand iese sa-si ia tigari, fuge in zigzag, se arunca pe burta si se taraste pe sub tarabe)
  • +49 (59 voturi)    
    da, victoras (Duminică, 21 octombrie 2012, 18:58)

    costinescu [utilizator]

    si noi, cand vedem un xerox sau o reclama la xerox, ne aducem aminte imediat de mostenirea pe care o lasi tu
  • +23 (29 voturi)    
    ...petru retarzii ignoranti.... (Duminică, 21 octombrie 2012, 19:01)

    titirica [utilizator]

    “Adică le tăiem finanţarea, dar îi ţinem aşa, cât de cât sub control”....

    qed
  • +37 (47 voturi)    
    Moșteniri... (Duminică, 21 octombrie 2012, 19:04)

    AdrianCalin [anonim]

    Păi dacă e să vorbim de moșteniri cred că e important de spus faptul că, până acum, toți politicienii au lăsat niște moșteniri otrăvite. În ce-l privește pe Ponta moștenirea lui este lipsa de scrupule și îngroparea oricărei tentative de a-i trage la răspundere pe impostorii care se cred doctori. Nu mai vorbesc de modul în care o anumită parte a culturii românești, care era apreciată în străinătate, a fost "pedepsită" pentru că Ponta nu înțelege mai mult decât un cântec al lui Fuego.
  • +28 (38 voturi)    
    Ponta, mostenitor demn al regimului Basescu (Duminică, 21 octombrie 2012, 19:10)

    denvarel [utilizator]

    "Stenogramele ne aduc tuturor aminte de ce va lasa mostenire regimul Basescu: ura, mizerie, metode subterane"
    Se pare ca Ponta se bucura ca un copil de mostenirea primita si o duce cu voiosie mai departe. Sau nu avem o guvernare USL acum? Ca sunt un pic confuzionat.

    Si nu mi-e clar de ce trebuia sa se sesizeze CSM-ul in cazul lui la inceputul anului. Era presedintele Romaniei? Era prim ministru?
    • -6 (12 voturi)    
      Presedinte (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:02)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Mai "denvarel",adica presedintele Basescu e mai cu mot decat orice om di Romanica,de ce pentru altii zeci care au aparut in spatiul public vestita si cinstita CSM a tacut chitic ba chiar a laudat procurorii ca-si fac traba si acum hopa,Zeus a fost auzit ce vorbea cu Sorin si s-au sesizat.
      In alta ordine de idei,Base al vostru a fost intrebat daca-l cunoste pe Blejnar dupa inregistrari si,senin,hotarat a spus "nu-l cunosc" si inainte-l numea "Sorine",bine ca nu-i spunea Sorinel.
      Minciuna in direct a fost atunci,voi il tineti in brate,asta va este omul cinstit si drept,halal presedinte.
    • -12 (22 voturi)    
      Base (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:37)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Base este Zeus,nu trebuie ascultat,hopa si CSM-ul sa vade ce si cum,dar cand zeci de cetateni au fost ascultati cu stenograme in presa a tacut chitic.
      In alta ordine de idei,Zeus nu-l cunostea pe Sorinel ,cel putin asa a declarat in direct la televizor,desi in stenograme mai ca nu-l mangaia,asta este cinstitul vostru presedinte.
      • +11 (13 voturi)    
        Incredibil (Luni, 22 octombrie 2012, 9:51)

        cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Voi stiti sa faceti analiza pe text? Sau s-o iau altfel. Intelegeti ceva dintr-un text, sunteti in stare? Sau la orice problema traducerea o face Antena 3? Si un elev de liceu ar fi in stare sa spuna ca persoana T. Basescu din convorbire este interesata de recuperarea unei creante a statului si il previne pe Blejnar asupra unei posibile curse in care ar putea intra statul roman. Dar Antena 3 a tradus altfel textul. De la ei reiese ca aceasta convorbire este o dovada ca presedintele ii da indicatii lui Blejnar in chestii corupte. Cum electoratul USL are doar mici si bere in cap normal ca ia de bun totul.
  • +37 (45 voturi)    
    auzi la el (Duminică, 21 octombrie 2012, 19:20)

    Angoasat [utilizator]

    mizerie..pai tu esti cel mai bun exemplu de mizerie..plagiator
  • +11 (13 voturi)    
    ponta (Duminică, 21 octombrie 2012, 19:26)

    zot [utilizator]

    nu poate fi decat ponta si copy-paste
  • +10 (12 voturi)    
    Previzibil (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:00)

    voltaren [utilizator]

    Cine se face vinovat de de acoperirea scandalului din PNL ?
    Bineanteles ca presedintele Basescu , care a vrut cu orice pret sa acopere mediatic scandalul din PNL . Si nici Monica Macovei nu e straina . Ce facem acum cu indignarea moderatorilor tv . , chiar si-au racit gura de pomana , au ingalbenit ecranele cu o stire bomba , ura si mizeria revarsate prin canalele de stiri nu o revendica nimeni ?
  • +10 (12 voturi)    
    I-ar fi fost mai bine... (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:05)

    Rollo [utilizator]

    ...sa fie Basescu un presedinte cartofar si betiv, sa piarda noptile si ziua sa doarma, nefacand nimic altceva decat sa dea declaratii de presa si sa tina discursuri total rupte de realitate. Insa un presedinte de tara are cu totul alte atributii si sincer apreciez faptul ca s-a interesat de problema recuperarii datoriilor. Oricum, nu este nimic ilegal in acele stenograme, exceptand faptul ca au fost publicate... ilegal. In calitatea lui de conducator al unui guvern pus la colt de UE si de institutiile internationale de justitie, sa faci asemenea declaratii este cel putin imoral. Insa m-am obisnuit si cunosc stilul comunist: nu recunosc nimic, nu vad paiul din ochiul lor si acuza incontinuu adversarul/ii politic/i. Este o poama aleasa a vechilor si actualilor nomenklaturisti, acest individ...
  • +14 (16 voturi)    
    Amintirea Dvs care va fi ...? (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:08)

    3333333333 [utilizator]

    Amintirea Dvs. care va fi Dle. Ponta ? O perioada de gangsterism politic practicat prin actiuni de tip comando alaturi de celalat neispravit, presedinte al cooperativei liberale la umbra careia v-ati adapostit precum maestrul Iliescu la umbra partidului lui Sergiu Cunescu... Poate fuzionati si Dvs...!!! O perioada in care nu s-a facut nimic pentru redresare economica pentru ca nu aveti, nu puteti, nu stiti sau nu doriti sa faceti ceva... Intreaga gasca de mafioti de provincie care va inconjoara nu are decat un singur obiectiv : puterea absoluta si transformarea acestei amarite tari in mosia voastra personala... Poate pica ceva si de la Moscova.... Populatia va fi tinuta in chingi bine cu ajutor de la Tarul Putin... Dl. Iliescu va jubila...
  • +19 (23 voturi)    
    nu prea inteleg (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:30)

    Lucian* [utilizator]

    poate sa-mi spuna si mie cineva ce a spus aiurea Basescu in stenograma aia?
  • +9 (11 voturi)    
    .....de Craciun se taie porcul.. (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:35)

    paganini [utilizator]

    ce tupeu are omul asta....cum naiba il mai rabda pamantul...!?
  • +8 (10 voturi)    
    guvernantilor...... (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:54)

    Wanga [utilizator]

    vrem sa guvernati nu sa aruncati toata ziua petarde ca la a facut, ca ala a furat, ca ala manaca ceva, si asa mai departe..
    vine iarna, vine zapada, si banii sunt tot mai putini, concedierile bat la usa, piinica ne-a scumpiti de la o zi la alta, si voi tot cu caru cu promisiuni umblati si cu invectivele si pisica in ograda altora...
    daca sunt intradevar vinovati la puscarie cu ei, dar faceti dracului ce ati promis pentru electortul vostru ca se pierde cum nu va inchipuiti!!
    lasati campania malagambista si dovediti ca sunteti mai buni ca aia de dinainte, jupanilor!
    si mai laes nu va bazati ca mare parte din romani sunt chiar asa de redusi m intali cum va sunt prezentati de consilierii platiti cu lefuri babane!!
  • +9 (11 voturi)    
    Romania trebuie (Duminică, 21 octombrie 2012, 20:54)

    Kepler [utilizator]

    sa scape cit mai repede de acest individ.
    E rusinos: Prim-ministru si Prim-plagiator!
    Despre scurta sa epoca se va spune: o Romanie a
    minciunii sfruntate!
  • +7 (9 voturi)    
    Ce ma mira ... (Duminică, 21 octombrie 2012, 21:02)

    Eu the first [utilizator]

    ... e ca nici unul dintre comentariile anterioare astuia nu pune in discutie continutul stenogramelor.

    Adica in viziunea lu' Ponta niste stenograme care arata respectul fata de lege sunt in viziunea lu' Ponta dovezi de ura, mizerie si metode subterane.

    Cu ura sunt de acord - in mod cert Voiculescu, Nastase si altii ca ei fac crize de fiere cand se gandesc la Basescu.

    Mizeria ... si asta, mai ales dupa juma' de an de guvernare USL - saracie naste mizerie, si chiar daca n-am fi fost suficient de saraci, guvernul Ponta a rezolvat problema, prin pomeni electorale si o rectificare bugetara de pomina.

    Metode subterane ... aici se refera cumva la modul in care a incercat PSD sa fraudeze alegerile, sa influenteze justitia inca din vremea guvernarii Tariceanu, sa-l faca scapat de justitie pe Nastase? Sau la privatizarile care ne-au lasat cu fundu' gol, in vremea guvernarii Nastase?

    Io stau si ma-ntreb, nu pe de-a-ntregu' retoric: daca asa guverneaza USL acuma, ca justitia inca nu e sub controlul lor, si la Cotroceni e unu' care-i taxeaza daca gresesc, ce-ar face daca n-ar avea nici macar atat control?
  • +8 (10 voturi)    
    cu Nastase nu se fura,nu era ura (Duminică, 21 octombrie 2012, 21:02)

    nedumeritul [utilizator]

    Are dreptate Ponta. Ura lui Morar impotriva hotilor nu e sanatoasa mai ales ca e foarte molipsitoare catre cetatenii care afla de hotii.Pe vremea lui Nastase se fura la greu dar nimeni nu era cercetat si nici condamnat.Nu era transparenta,nu era ura….nici coruptie …..si ce bine era……(si chiar daca se mai fura ,o faceau patrihotii ,nu era un fenomen,era accidental si nu se justifica necesitatea anchetelor...oficial nu se fura,era permisa imbogatirea daca nu incalcai legea)
    Cunoasteti pe cineva care s-a imbogatit "extrem" si nu a incalcat legea?
  • +9 (11 voturi)    
    Plagiatorul mărturisește (Duminică, 21 octombrie 2012, 21:02)

    Fisherman [utilizator]

    ”Independenta Justitiei, respectarea procedurilor, drepturile omului, principiile statului de drept nu mai pot fi doar cuvinte goale folosite doar cand acestea corespund unor interese de moment” zice Ponta.

    Gura plagiatorului adevăr grăiește. Interesele de moment ale celor care-l susțin pe plagiatorul Ponta în fruntea Guvernului României sunt de a minți populația, de a-i abate atenția de la problemele reale ale economiei naționale.

    Faptul că slobozirea în media a unor stenograme mai este acceptată de Societatea Civilă ca fiind unicul mecanism care arată că Justiția încă funcționează este o dovadă clară a presiunilor politice la care încă mai este supus cel mai important stâlp al Statului de Drept:Justiția.

    Dacă nu ar exista astfel de presiuni iar procesul penal și-ar urma, liber, cursul său normal, la viteza pe care i-o permite sistemul birocratic mafiot implementat în România, atunci oricine ar putea simți, la un moment dat, că plagiatorii, impostorii, mituitorii, turnătorii, manipulatorii, etc, adică toată pleava adunată la umbra sistemului care a uzurpat statul de drept, și-au pierdut puterea și că s-au scufundat în uitare.

    Dar în România forța sistemului comunisto-securistoid nu a fost supusă corecțiilor legale.
    De aceea exponenții acestui sistem încă sunt activi și lovesc permanent în drepturile cetățenilor, cu tupeul și nerușinarea celor care știu că sunt sprijiniți de o forță care nu poate fi contrabalanastă de Societatea Civilă din România.
  • +7 (9 voturi)    
    Ma intreb si eu de ce? (Duminică, 21 octombrie 2012, 21:02)

    CetateanulRoman [utilizator]

    MA gindesc ca este o declaratie apropo de "ai de grija cum avem arhiva" . Probabil sperau sa blocheze complet orice reactie a pdl-ului. S-ar putea sa fi reusit! O sa vadem zilele urmatoare. PDL-ul pare foarte tacut! NOroc ca mass-media a reactionat. Din motive diferite , dar a reactionat.
    In acelas timp poporul antenist a inteles ca Base voia 54 milioane! Socrii mei erau revoltati pe chestia asta!
    NASOL! Nu prea ai cum sa destepti lumea. MAi ales cind nu vrea. Si cind refuza sa accepte ca ce li s-a turnat in cap la tv e gunoi. Din acelasi motiv nu renunta la comunism. Refuza sa creada ca au pierdut ani din viata crezind in minciuna.
  • +13 (15 voturi)    
    Copy-tot, Copy-tont (Duminică, 21 octombrie 2012, 21:36)

    Fu Leng [utilizator]

    Uite cine vorbeste, cel care s-a opus cu atata vehementa reformei in justitie pe vremea cand era procuror, pardon, slugoiul lui Nascase....el ne vorbeste despre statul de drept.
    Artizanul loviturii de stat din vara da lectii de democratie. Pe cine crede el ca pacaleste?
  • +13 (15 voturi)    
    ? (Duminică, 21 octombrie 2012, 22:31)

    cotora [utilizator]

    ponta, tu vorbesti ?, care esti hotul si minciunosul din fruntea guvernului ?
  • -9 (9 voturi)    
    si un prim-ministru plagiator (Duminică, 21 octombrie 2012, 23:18)

    visio [utilizator]

    asta a dat basescu Romaniei: un prim-ministru plagiator; o bataie de joc mai mare pentru cei care va platesc salariile, voua bugetarilor lenesi, nici ca gasea...
    asa popor, asa guvernanti...foarte trist pentru o tara care inventeaza avionul, insulina, stiloul, etc....pentru o tara care castiga in fiecare an, premii la inventica si olimpiade internationale....
    un presedinte idiot si un prim-ministru plagiator...
    • +9 (11 voturi)    
      Si cand te gandesti... (Luni, 22 octombrie 2012, 2:58)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ... ca era aproape ca "tara" sa inventeze si caloriferul daca nu le-o lua un rus inainte, precum si alte chestii marete, iarasi daca nu s-ar fi gandit nimeni inainte. Ghinionul ca nu s-a intamplat este, desigur, Basescu.
      • -2 (2 voturi)    
        putem sa ramanem pe subiect? (Luni, 22 octombrie 2012, 12:36)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Catz Kitty

        multumesc.
  • +7 (9 voturi)    
    Noi preferam sa dispari si tu si Antonescu (Luni, 22 octombrie 2012, 9:31)

    marianos [utilizator]

    eu imi voi aduce aminte de USL ca fiind cel care a distrus sperantele romanilor prin cultivarea urii, creearea si intetinerea conflictelor , invrajbirea oamenilor ridicarea minciunii la statutul de politica de stat.
    asta pentru interese personale si de grup

    asa ca HOTULE , poate ca prostesti oameni mai putin informati dar pe cei mai multi NU.
  • +6 (8 voturi)    
    De-abia (Luni, 22 octombrie 2012, 10:45)

    xolv [utilizator]

    De-abia asteptam sa vina linistea a la Nastase, sa puteti fura in liniste!
  • +6 (6 voturi)    
    Mirare.... (Luni, 22 octombrie 2012, 11:51)

    doinar [utilizator]

    Cel mai mult ma mir ca Ponta stie sa scrie....Cum adica,nu are nicun xerox prin preajma?!?!
  • +4 (4 voturi)    
    Greaua mostenire (Luni, 22 octombrie 2012, 14:09)

    Trojan.H [utilizator]

    Intr-adevar, Basescu ne lasa mostenire ceva rau, ne lasa mostenire USL-ul.
  • +3 (3 voturi)    
    mostenirea regimului Ponta (Luni, 22 octombrie 2012, 14:35)

    Mircea Talpos [utilizator]

    Si care e mostenirea regimului Ponta ?! Ura, mizerie, metode subterane..plus lovituri de stat, campanii anti-europene si anti-americane, voturi 200%, dezbinare, populism, nationalism, guvernare din studiourile Antena 3,saracie.
  • 0 (0 voturi)    
    Sinistra guvernare (Marţi, 23 octombrie 2012, 16:09)

    gristero [utilizator]

    Maiestru hot ( as zice gainar, dar nu se cade,doar esti
    procuror!),TUTUROR ne va ramine in amintire sinistra
    perioada a guvernarii tale ! Brrr !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by