Guvernul ii raspunde lui Barroso: CE nu are informatii complete privind listele electorale si termenul de raspuns la Curtea Constitutionala

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 10 august 2012, 22:54 Actualitate | Politic


Guvernul ii raspunde presedintelui Comisiei Europene (CE) si isi reafirma angajamentul de a da curs intocmai si la timp tuturor cererilor Curtii Constitutionale si partenerilor europeni, dar remarca faptul ca CE nu are informatii complete privind transmiterea listelor electorale, aflate la BEC, scrie Mediafax.

Executivul apreciaza totodata ca este foarte posibil ca presedintele CE, Jose Barroso, sa nu fi fost informat de existenta unui termen de raspuns fixat chiar de Curtea Constitutionala.

Guvernul a reactionat astfel printr-un comunicat transmis dupa ce presedintele CE, Jose Manuel Barroso, si-a exprimat "preocuparea" in legatura cu recentele evolutii politice din Romania, cerand Guvernului sa trimita rapid CCR listele electorale pentru a se putea lua o decizie privind referendumul si declarandu-se ingrijorat de presupusele "presiuni" asupra Curtii.

In comunicat, Guvernul arata ca a luat act de scrisoarea transmisa de Barroso si remarca mesajul echilibrat "adresat de fapt tuturor actorilor politici din Romania", apreciind ca este pentru prima data cand Comisia Europeana observa in mod oficial ca Traian Basescu si PDL pot fi facuti raspunzatori pentru presiuni la adresa Curtii Constitutionale.

Guvernul sustine ca mesajul lui Barroso vine practic in continuarea si totodata completarea apelului pe care premierul Victor Ponta l-a lansat de curand tuturor celor implicati in rezolvarea crizei politice, respectiv un indemn la ratiune, respect reciproc si pentru deciziile Curtii Constitutionale, abtinere de a prejudeca decizii ale institutiilor in drept.

"In ceea ce priveste masurile privind transmiterea listelor electorale catre Curtea Constitutionala, este evident ca informatiile de care dispune Comisia Europeana pe acest subiect sunt incomplete. Listele solicitate de Curte, la care se face referire, sunt in responsabilitatea Biroului Electoral Central, iar verificarea lor se face in termenul stabilit de Curtea Constitutionala. Subliniem ca exista un termen fixat prin decizie a Curtii (31 august a.c.) pentru a primi listele si nu exista niciun indiciu care sa infirme dorinta de incadrare in acest termen. Este foarte posibil ca presedintele Barroso sa nu fi fost informat de existenta unui termen de raspuns fixat chiar de Curtea Constitutionala", transmite Guvernul.

Executivul reia apelul adresat tuturor fortelor politice sa se abtina de la exercitarea oricarei presiuni asupra Curtii Constitutionale si sa inceteze cu amenintarile la adresa functionarilor publici si a autoritatilor administratiei publice locale, adaugand ca, in egala masura, Guvernul isi reafirma angajamentul de a raspunde intocmai si la timp tuturor solicitarilor primite fie din partea Curtii Constitutionale, fie a partenerilor europeni ai Romaniei.

Comunicatul Guvernului

Guvernul Romaniei a luat act de scrisoarea transmisa de Presedintele Comisiei Europene, José Manuel Barroso, si remarca mesajul echilibrat adresat de fapt tuturor actorilor politici din Romania. Este pentru prima data cand Comisia Europeana observa in mod oficial ca Traian Basescu si PDL pot fi facuti raspunzatori pentru presiuni la adresa Curtii Constitutionale.

Mesajul domnului Barroso vine practic in continuarea si totodata completarea apelului pe care premierul Romaniei, dl. Victor Ponta l-a lansat de curand tuturor cei implicati in rezolvarea crizei politice. Este vorba despre un indemn la ratiune, respect reciproc, respect pentru deciziile Curtii Constitutionale, abtinere de a prejudeca decizii ale institutiilor in drept.

In ceea ce priveste masurile privind transmiterea listelor electorale catre Curtea Constitutionala, este evident ca informatiile de care dispune Comisia Europeana pe acest subiect sunt incomplete. Listele solicitate de Curte, la care se face referire sunt in responsabilitatea Biroului Electoral Central, iar verificarea lor se face in termenul stabilit de Curtea Constitutionala.

Subliniem ca exista un termen fixat prin decizie a Curtii (31 august a.c.) pentru a primi listele si nu exista niciun indiciu care sa infirme dorinta de incadrare in acest termen. Este foarte posibil ca presedintele Barroso sa nu fi fost informat de existenta unui termen de raspuns fixat chiar de Curtea Constitutionala.

Guvernul Romaniei reia apelul adresat tuturor fortelor politice sa se abtina de la exercitarea oricarei presiuni asupra Curtii Constitutionale si sa inceteze cu amenintarile la adresa functionarilor publici si a autoritatilor administratiei publice locale.

In egala masura, Guvernul isi reafirma angajamentul de a raspunde intocmai si la timp tuturor solicitarilor venite fie din partea Curtii Constitutionale, fie a partenerilor europeni ai Romaniei.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9361 vizualizari

  • +93 (103 voturi)    
    Of course (Vineri, 10 august 2012, 23:03)

    Orpheus [utilizator]

    Astia au mereu nesimtirea sa zica "voi nu stiti nimic, va demonstram noi ca avem dreptate... candva"!

    Ar trebui judecati cu totii ca tradatori de tara!
    • +44 (52 voturi)    
      scuze (Vineri, 10 august 2012, 23:28)

      Hermione [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Uluita de nesimtirea guvernului care o tine pe-a lui, ti-am dat un minus din greseala..........
    • +13 (15 voturi)    
      Mai au de omorat electori... (Sâmbătă, 11 august 2012, 8:55)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Pragul de eliminat din liste ar fi cam 2 milioane (ca sa nu aiba emotii cu voturile multiple si celelalte fraude descoperite de procuratura)
      Cum functionarii aia se mirau de cei 40.000 de morti (doborati de vreo molima) raportati la Gorj in vreo 10 zile, pragul va fi atins, chiar daca Muntenia si Moldova vor arata mai pustiite de populatie (scriptic macar) ca dupa invaziile tatare..
      • +1 (1 vot)    
        ZOMBIE VOTEAZA (Luni, 13 august 2012, 8:48)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Ce nu inteleg este - daca "omori "pe hartie niste oameni (sa zicem din cei plecati din tara, despre care ar exista date ca lipsesc de mult si vor mai sta mult), trebuie sa emiti o serie intreaga de hartii pt a te acoperi. Nu poti inhuma un om, fara acte. Se platesc ajutoare de inmormantare, se scad de la pensii, cas, etc, etc. E ca in bancul cu soacra tinuta in casa dupa moarte, ca sa-i incasezi pensia - o scoti cand vine postasul la geam. Doar ca aici e diferit - o ascunzi la votare si o scoti la pensii ?
        Cum naiba se gandisera ca poate functiona procedura asta, fara repercusiuni, tinand cont de numarul institutiilor si functionarilor implicati ?
  • +72 (76 voturi)    
    Aha! (Vineri, 10 august 2012, 23:08)

    trei.culori [utilizator]

    Deci guvernul nu se potoleste. Eu am inteles asa: sigur ca trimitem, sigur ca e urgent, dar mai avem timp!
    • +8 (10 voturi)    
      nu se potolesc..... (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:08)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui trei.culori

      ....si nici nu au de gand sa o faca.
      Singurii care ii pot potoli suntem noi, la alegerile legislative din toamna cand va trebui sa iesim cu totii la vot si sa ii respingem pe acesti politicieni dusmanosi noua.
      Reanoiesc apelul facut acelora dintre dvs care doriti sa schimbati ceva in tara asta, ca in toamna: SA VOTAM DOAR INDEPENDENTII CARE NU FAC PARTE DIN PARTIDE SI CARE NU AU MAI FOST IN PARLAMENT.
      UNUL DINTRE EI AI PUTEA FI CHIAR TU ! TREBUIE SA IESIM DIN APATIE SI SA CONTRIBUIM ACTIV LA SCHIMBAREA ACESTEI CLASE POLITICE !.
      AMIN !
      • +1 (1 vot)    
        Inca o data ... (Duminică, 12 august 2012, 19:37)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ... fiti atenti dupa ce criterii votati la toamna.

        Securitatea, inainte de '89, a avut in Romania jumatate de milion de informatori. Doar pt. o mica parte din acestia dosarele au fost facute publice. Ceilalti sunt in continuare santajabili - nici un om care s-a pretat la a fi informator nu se risca sa-si strice relatile cu prietenii si cunoscutii mai putin apropiati daca i se impune sa faca o magarie. Oamenii astia, plus cei care de buna voie se arunca cu capul inainte in haznaua USL, in speranta unor foloase materiale, sunt o mare masa de manevra din care USL poate scoate la nesfarsit independenti. De-aia, un candidat independent nu ofera nici o garantie.

        In loc de a vota doar independenti, eu propun criterii usurel diferite:
        - votati doar oameni pe care-i cunoasteti, nu votati dupa partid si-atat; mai bine nu va dati votul decat sa-l dati la nimereala
        - evitati sa votati oameni din partide mici, aparute peste noapte - gen DD-nu-stiu-cum - specialitatea PSD e infiltrarea partidelor mici, asa au distrus PNTCD si PNL, chiar daca astea isi ziceau istorice
        - informati-va pe cat posibil in avans despre candidati de la colegii lor de lucru - un om care e respectat si apreciat la el la lucru va face treaba buna si in parlament
        - pt. fiecare candidat, cautati sa vedeti daca are vreo afacere cu statul - cei care au afaceri cu statul e mai bine sa nu ajunga in parlament, deoarece asta reprezinta un conflict de interese
        - nu votati candidati saraci lipiti - saracia e un factor motivant pt. furt, mai ales cand te trezesti dintr-o data cu oameni cu bani in jur, care te tenteaza cu tot felul de afaceri necurate

        De aceea e important sa votam doar oameni despre care ne-am informat. Chiar si-asa vom gresi, doar ca vom gresi mai putin, si vom avea un parlament mai curat, in care nu sunt doar lichele.
    • +5 (9 voturi)    
      Comment sters de user (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:47)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui trei.culori

      • 0 (2 voturi)    
        ptr polonyca (Duminică, 12 august 2012, 19:41)

        mitutza [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        daca ti-e rusine ca esti roman, de ce te consideri roman, ca oricum nu traiesti in Romania... nu mai citi ziarele romanesti, ca oricum LATRI degeaba... nu ai facut nimic ptr tara... poate ai furat si acum o duci bine in stranatate si esti platit ca sa denigrezi... ce rusine...
  • +50 (54 voturi)    
    Atentiune natiune ! (Vineri, 10 august 2012, 23:28)

    uica_john [utilizator]

    I sa vedeti cum Mr. Ponta se ia in gura cu intreagul CE. Asta da tupeu dom'le, sa te tragi de sireturi si sa incepi sa negociezi, sa explici si sa-i updatezi si pe astia cu punctul tau de vedere. Tocmai cu presedinetele in exercitiu al CE.
    • +5 (5 voturi)    
      este evident... (Sâmbătă, 11 august 2012, 14:42)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui uica_john

      ...ca el nu doreste sa fim in UE !!!! ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru natiunea romana ! iar cei 7 milioane de stupizi care vor *schimbare* pot solicita ca ei nu vor sa calatoreasca liber in UE si doresc sa stea la cozi pentru vize !
      Mai mult, de acum vor cumpara doar produse romanesti, asta ca sa demonstreze cat de dornici sint pentru schimbare ! si eu , in naivitatea mea, credeam ca nu mai dorim sa ne intoarcem in comunism !
  • +44 (50 voturi)    
    Mitomanul (Vineri, 10 august 2012, 23:30)

    Rasmus [utilizator]

    minte asta de nu am vazut!
  • +63 (67 voturi)    
    cel mai "corect si cinstit" guvern (Vineri, 10 august 2012, 23:30)

    profesoras [utilizator]

    tocmai a devenit cel mai absurd! Incredibil! Le spune CE sa se potoleasca si ei raspund: "da, aveti dreptate, Basescu e de vina."

    Nu cred ca Barroso va intarzia cu replica.
    • +51 (53 voturi)    
      ... (Vineri, 10 august 2012, 23:53)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui profesoras

      A ajuns sa ne explice ce trebuie sa intelegem din scrisorilelui Barroso.
      Bine ca nu i-au falsificat paragrafele din scrisoare cum a facut cu paragrafele din comunicarile Curtii Constitutionale.
    • +9 (9 voturi)    
      Replica sunt fondurile... (Sâmbătă, 11 august 2012, 8:57)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui profesoras

      .. adica le taie! Cine ar da bani unei tari unde milioane de oameni apar si dispar scriptic cum vrea un guvern nauc?
  • -42 (46 voturi)    
    Joe Barroso? (Vineri, 10 august 2012, 23:34)

    Petru Moldovan [utilizator]

    E ceva dubios in articolul asta, Joe Barroso suna a personaj de western nu a sef de UE...
  • +72 (76 voturi)    
    Nostalgie ... (Vineri, 10 august 2012, 23:38)

    mercedes [utilizator]

    Mi-e dor de Guvernele Boc.
    • +6 (6 voturi)    
      Da... (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:20)

      CtrlV [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

      Si el, si restul Europei!

      Catre Siberiaaaaa!!!!!
  • +64 (68 voturi)    
    Cât tupeu!!! (Vineri, 10 august 2012, 23:39)

    ro. [utilizator]

    Unde a văzut Ponta că "Comisia Europeana observa in mod oficial ca Traian Basescu si PDL pot fi facuti raspunzatori pentru presiuni la adresa Curtii Constitutionale"?
    • +41 (43 voturi)    
      Pe Antene a vazut!!! (Vineri, 10 august 2012, 23:54)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui ro.

      In curand vor/vom vedea in reluare foiletoanele antenelor pe TVR2Cultural.

      Ce pacat ca Barroso nu se uita si el la Antene!!!
      • +1 (1 vot)    
        Da' de unde, ... (Duminică, 12 august 2012, 19:40)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Harold

        ... au dat stire ca inchide TVR Cultural - ca sa eficientizeze costurile la TVR, cica.

        Cre' ca li se imputineaza cadrele, cu atatea ziare si posturi TV pe care tre' sa le acopere, si nu le-ajunge pt. a politiza si TVR complet - dupa ce-am auzit recent pe TVR Info, acolo deja au politizat tot.
    • +43 (49 voturi)    
      tupeu ai tu.. (Sâmbătă, 11 august 2012, 0:08)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui ro.

      cum indraznesti sa il contrazici pe copypaste...nu l mai deranjati va rog...lasati l sa si termine a 2 a tema de doctorat : ``utilizarea justitiei in conformitate cu interesele unor escroci``..
    • +39 (41 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 11 august 2012, 0:21)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui ro.

      nu se vede nici urma de base in scrisoarea lui jose, in schimb ctrl - vp il vede peste tot.

      e clar din ce a spus barroso ca se referea la mini-recensamant, la presiunile facute de somnoros si de plagiator asupra instituiilor pentru a "omori" 1.6 milioane de romani de pe liste, la incitari la incalcarea legii, astfel incat ccr sa fie sub presiune cand ia decizia. la o adica lingaii sa poata zice
      "cum de ccr a invalidat recensamantul cand doar 15 milioane de romani au drept de vot? cvorumul s-a atins"

      ma rog, poate pot sa-i pacaleasca pe retarzii de la a3, se pare ca nu le merge cu jose.

      inca odata, ar trebui sa ne simtim norocosi. fara ue si usa, acum eram la nivelul belorusiei. fara presiunile si amenintarile lui mark, jose si viviane, probabil multi dintre noi am fi fost in locul lui adi. iar adi ar fi fost liber.

      ws
      • +12 (14 voturi)    
        in fapt... (Sâmbătă, 11 august 2012, 12:18)

        nedumeritu [utilizator] i-a raspuns lui ws

        toata lumea discuta discutii. s-a desfasurat un referendum pe baza unei cifre anuntate de onor ministrul usl- cifra nedenuntata pana la data referendumului- rezultatul a fost cel corespunzator invalidarii si revenirii presedintelui la cotroceni, PUNCT. de aici incolo, orice discutie este nula si neavenita. de ce s-a intrat in aceasta tevatura creata de usl, de ce a intrat ccr in capcana grosolana a usl si nu a luat o decizie de bun simt, este inexplicabil..... ca a fost sau nu cvorum, ca trebuia sau nu sa participe o anumita parte a populatiei- sunt raspunsuri inutile, referendumul s-a desfasurat si nu a avut rezultatul dorit de usl- asi. acest lucru trebuie explicat CE .
  • +61 (63 voturi)    
    ... (Vineri, 10 august 2012, 23:43)

    dragos234 [utilizator]

    Barroso s-a adresat lui Ponta sa respecte CC, pt ca il viza pe Ponta nu pe Basescu. Daca avea ceva cu Basescu, ii transmitea lui Basescu.
    Dar guvernul crede ca e ca la Antena 3, sa aduca vorba de Basescu indiferent de subiectul discutiei.
    • +1 (1 vot)    
      Calitate (Duminică, 12 august 2012, 16:03)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      In ce calitate,Basescu este un simplu cetatean dintr-un garaj,ce sa-i spuna CE unui simplu cetatean guraliv,eventual sa taca din gura.
  • +47 (51 voturi)    
    absolut normal (Vineri, 10 august 2012, 23:45)

    costinescu [utilizator]

    cam ce puteau sa intelega cei din guvern daca scrisoarea lui baroso a fost tradusa de antonescu?
  • +32 (36 voturi)    
    pana nu il injura cineva pe limba lui, nu se lasa! (Vineri, 10 august 2012, 23:52)

    amacedon [utilizator]

    Propun sa scoatem din guvern politicienii care au facut dreptul pentru ca mereu o sa avem probleme cu taraganarea deciziilor, reinterpretarea evidentului si dezgroparea tuturor hodorogilor ca putrezesc in fotolii de procurori, pentru bani.
  • +42 (44 voturi)    
    barroso (Vineri, 10 august 2012, 23:52)

    buncrestin [utilizator]

    vezi daca Barroso nu s-a uitat la Antena3, iar a luat-o pe ulei! ce basist
  • +16 (18 voturi)    
    Iar minte! (Sâmbătă, 11 august 2012, 0:06)

    ro. [utilizator]

    Guvernul poate să tipărească din nou listele electorale şi să le trimită la Curtea Constituţională.

    Dacă CCR le-ar fi cerut pe cele folosite la referendum, s-ar fi adresat Autorităţii Electorale Permanente.
  • +34 (36 voturi)    
    este evident acest aspect (Sâmbătă, 11 august 2012, 0:09)

    visio [utilizator]

    un guvern de plagiatori, nu poate furniza informatii corecte...
    altceva nou?
    sa ne fie clar: Victor Ponta este mai slab pregatit decat Elena Ceausescu; aia nu a avut conditii sa invete; a crescut intre razboaie, a cunoscut foamea, etc.
    Ponta a beneficiat de curent electric si ce a facut? a plagiat...
  • -32 (32 voturi)    
    Eh ... (Sâmbătă, 11 august 2012, 1:27)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... a trimis si Barroso o scrisoare pe sistem "stim (sau nu) ca aveti un termen pentru liste da simtim nevoia sa ne bagam in seama si sa va zicem sa le dati repede". De fapt ce sa-i ceri? Ei au crezut ca e lovitura de stat si ca sunt arestati judecatorii CCR initial ... nu ma mira ca sunt prost informati si de data asta.
    • +38 (40 voturi)    
      Felix informat ala Felix informatorul (Sâmbătă, 11 august 2012, 3:04)

      maxxie jazz [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Pai da, prietene, pentru ca el nu e informat de un informator, el are asa, niste incompetenti gen Gadea si Badea, care ii fac niste rapoarte din inertia degetelor. Da, dragi prieteni, Europa e o proasta si Basescu e de vina. Antena 3 ar trebui sa ia Oscarul pentru veridicitate sau premiul KGB pentru profesionalism spalare creier.
      Eu zic asa: ce-ar fi sa-i pastrezi tu pe ai tai si sa ne lasi pe noi in Uniunea Europeana, cu Barosso, personajul ALES in aceasta functie?!
      Dar stai, ca voi aveti ceva cu aia alesi. Daca nu-s informatori, n-au ce sa caute la putere.
      Halal!
      • -6 (6 voturi)    
        Nu prietene... (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:15)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui maxxie jazz

        ...se ia decizia CCR-ului se traduce si ce sa vezi ... se vede termenul acolo. Simplu si eficient.

        Stiu ca va sta in gat Antena 3 dar incercati va rog sa nu va mai aratati disperarea. E un singur post de televiziune acum. Nimic mai mult. Nu poate toata mass media sa-l pupe in dos pe dl Basescu non stop. Din singurul motiv ca suprafata de pupat e limitata. Si nu ai loc de ciurda de la B1 Tv, Evenimentul, Romania Libera, Adevarul etc.

        Barroso e la fel de ales cum e ales si Victor Ponta. Adica e nominalizat de Parlamentul European...mai citeste. Nu strica.

        La ce informator te referi? La Basescu. Stiam stai linistit :))
        • +3 (3 voturi)    
          Si marmota ... (Duminică, 12 august 2012, 19:54)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          De curiozitate, am stat in ultima saptamana si m-am uitat la antene si la realitatea. Dac-as avea timp, m-as apuca sa disec emisiunile, si sa arat in detaliu modul in care posturile astea de televiziune manipuleaza.

          Trendul, in ultima vreme, pare sa fie asta: se aduna niste indivizi, vorbesc repede, ca sa nu ai vreme sa le analizezi afirmatiile, nu argumenteaza niciodata pana la capat, dar sustin pe fond ideea ca e OK ca legea sa fie schimbata retroactiv, pe motive de "moralitate". Constant USL-ul e acuzat de mici greseli, in timp ce Basescu (personal, nu PDL, nu toata opozitia, ci Basescu in mod explicit) e acuzat de o mare doza de reavointa, si de toate relele momentului, asta asa, ca sa dea impresia de echilibru - asta doar pe realitatea, pe antene dezechilibrul e evident.

          Daca matale asta ti se pare ca nu e manipulare, atunci la matale deja si-a facut efectul spalarea pe creier.

          Sau te pomenesti ca matale de fapt chiar esti Gigi Kent? C-atunci se explica cum de postezi in sprijinul USL - doar ti-e si matale frica de puscarie.
    • +4 (6 voturi)    
      daaaaa.. (Sâmbătă, 11 august 2012, 14:49)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ..aia sunt niste idioti, lasa ca-i invata Ponta & Co. cum se face politica !
      sigur ca da !
      mai ai si alte idei ...hm...nastrusnice ???
    • +1 (1 vot)    
      Nu stii tu ... (Duminică, 12 august 2012, 19:50)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ... cum se informeaza guvernele occidentale, sau nu vrei sa stii.

      Au aparut acu' luni bune de zile telegrame timise de ambasada SUA la Bucuresti catra casa, cu informatii din Romania. Daca tu sau alti spalati pe creier va oboseati sa va uitati la ele, ati fi vazut ca oamenii noteaza tot ce se intampla in mass-media, indiferent ca e TV, tiparita sau online, adauga si informatii pe care le primesc din prima mana ca urmare a intalnirilor oficiale, si trimit totul guvernelor lor.

      Treaba n-are nimic necinstit sau clandestin, e doar ceea ce fac ambasadele de peste tot - isi informeaza guvernele de acasa despre starea de fapt in tara in care functioneaza, printre altele.

      Cum treaba asta e facuta de profesionisti, nu de antene, guvernele occidentale sunt informate mai precis si mai amplu decat cetateanul roman de rand, chiar si cel care face eforturi sa se informeze, ca cetateanul de rand n-are acces la ce se discuta la intalnirile oficiale. Guvernele occidentale stiu chiar foarte precis ce porcarii se dau pe antene, care post manipuleaza informatia, ce invitati se duc frecvent la care post, ce simpatii politice are fiecare trust de media etc.

      Asa ca vezi matale, doar la careva care e pe jumatate analfabet, si nu e in stare sa lege doua idei, va prinde chestia ca guvernele occidentale nu-s informate, si c-au crezut prostii.

      Cat despre lovitura de stat: pe ei ii doare la banana de romani. Ei vor doar sa stie in ce directie sa mearga: eliminarea Romaniei din toate organizatiile europene unde situatia din Romania ar putea cauza probleme, sau avut rabdare pana se restaureaza statul de drept - chestie care cu USL la putere n-are nici o sansa sa se intample.
  • +6 (6 voturi)    
    raspuns (Sâmbătă, 11 august 2012, 6:20)

    SanduPetre [anonim]

    mai mai stati linistiti ca Pontulici si Voiculescu sunt in stare sa-l dea si pe Baroso jos .
  • +9 (11 voturi)    
    Un GRUP INFRACTIONAL conduce tara noastra România (Sâmbătă, 11 august 2012, 8:29)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Un GRUP INFRACTIONAL conduce tara noastra România !
    • -2 (4 voturi)    
      ptr KKrau (Duminică, 12 august 2012, 19:38)

      mitutza [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      pina aum ce a facut guvernul Basescu, cu elita Udrea, Videanu, Berceanu, & comp de corupti... si-au facut n...palate si bani in conturi si-au imbogatit neamurile pina la a 9-a generatie, Eba ce a facut ? ca a avut electricitate, sau Ioana Basescu a castigat 1mil euro in timp ce eu din 600 dau pe medic 300 si restul imi platesc datoriile la statul care ,,fura,,vad ca toti sunteti plecati ,,afara,, si instigati la revolta dar pina acum nu ati vazut coruptia... a fost trecuta mai multa populatie ca sa poata merge EBA in parlament... oare citi tineri pregatiti mai bine ca ea au asemenea sanse... LATRATI !!!! ca nu aveti ceva mai bun de facut... lasati-ii sa lucreze, cum un presedinte suspendat,poate da ordine , daca este suspendat.. e ca oricare civil... mai reflectati cind scrieti sau poate sunteti pusi si platiti sa scrieti asa ... ce rusine....
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:33)

    Ariona [utilizator]

    asta este schizofrenie paranoida centrata in jurul unei obsesii de unde vine tot "raul" asa cum il percep ei (USL) si anume Basescu.
    Prin manifestarea acestei obsesii dusa pana la paroxism au atras cel mai mult atentia, si in numele acesteia au incalcat toate legile posibile pentru a-si atinge scopul . Nici nu realizeaza cat de distorsionta este "realitatea lor".
  • +4 (6 voturi)    
    Boli politice (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:54)

    PBuzau [utilizator]

    Raspunsul Guvernului Romaniei refecta exact efectul bolilor de care sufera primul ministrul Romaniei si presedintele sau (al prim ministrului, pentru ca Romania inca n-a decazut suficient ca sa aiba parte un presedinte ca Antonescu).
    Inzdravenirea va veni odata cu sutul dat de poporul roman impostorului din fruntea guvernului.
    Alte alternative sunt la fel de perdante cum a fost si numirea plagiatorului in fruntea guvernului.
  • +4 (6 voturi)    
    stenograme (Sâmbătă, 11 august 2012, 9:56)

    risk [utilizator]

    oare nu au atasat raspunsului si stenogramele recente?
  • +6 (10 voturi)    
    chel si fudul (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:12)

    andryo [utilizator]

    Guvernul Roamniei=Chel si fudul
  • +10 (12 voturi)    
    trimiteri bibliografice corecte (Sâmbătă, 11 august 2012, 10:35)

    rezis [utilizator]

    V. Ponta, Tupeul la romani, Ed. Monitorul Oficial, Bucuresti, 2012
  • +9 (11 voturi)    
    guvernul (Sâmbătă, 11 august 2012, 12:13)

    iudi [utilizator]

    Deci guvernul, cu mincinosul mincinosilor in frunte, ne dezinformeaza si pe noi si pe Barosso, in timp ce ei continua sa consume din etapele/fazele puciului inceput in 03.07.2012.
  • +5 (5 voturi)    
    mai bine... (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:30)

    NikosGalis [utilizator]

    guvernul ar fi raspuns pri a-si da demisia, decit sa faca un astfel de raspuns.
    au uitat ca eu are persoane in tara care stiu bine ce se intimpla in tara si nu mai poate nimeni sa ii influenteze. de aceea nu am intrat in shengen...
  • +2 (4 voturi)    
    Good-bye UE! (Sâmbătă, 11 august 2012, 13:47)

    EllySt [utilizator]

    Probabil ca UE a inceput sa studieze procedurile de scoatere a Romaniei din Uniune. Standardele USL si ale guvernului au ajuns la un nivel atat de scazut incat este greu de crezut ca pot fi acceptate de UE.

    Imi este greu sa cred ca UE/CE au mai intalnit un caz de obraznicie ca a acestui guvern. Poate la tizul ungur al d-lui Ponta.

    Nu mi-as fi imaginat ca dupa ce ne-am chinuit atat sa ajungem in UE, acum o sa dam cu piciorul la tot. In fapt s-a adeverit ceea ce majoritatea dintre noi am stiut si anume ca angajamentele au fost luate pe hartie, in schimb implementarea lor a fost facuta in stil dambovitean. Adica s-a aplicat celebrul indemn "Mircea, fa-te ca muncesti". Din pacate ne-am amagit cu gandul ca vom recupera decalajul dintre noi si tarile UE.

    Ceea ce s-a intamplat in ultimele trei luni arata ca nu s-a inteles nimic din ceea ce inseamna comportament european si standarde europene in materie de democratie. Totul este cu atat mai grav, cu cat PSD are parlamentari europeni. Acei parlamentari, chiar nu le spun (nu public, pentru ca banuiesc ca le este teama) cum se reflecta actiunile USL si ale guvernului la nivelul UE?

    Intrebarea pe care mi-o pun este pana unde se poate ajunge guvernul cu obraznicia si impertinenta? Intr-un fel putem spune ca ne meritam soarta.
    Daca USL a scazut in sondaje cu numai 5% dupa tot ce a facut, imi pun intrebarea ce ar trebui sa mai faca pentru a scadea sub 50%?
    Pentru ca a facut aproape tot ce se putea face in materie de anti-democratie rezulta ca, practic, nu mai au cum sa scada sub cele 60% in sondaje din acest moment.
    In afara de a pune mana pe CCR (lucru pregatit cu mare precizie si care probabil ca va avea loc saptamana viitoare) nu mai au altceva de cucerit in stilul "democratiei" marca USL.
    Putem spune ca banii d-lui Voiculescu au fost utilizati cu eficienta. Probabil ca eficienta investitiei va depasi cu mult 250% (procentul de participare dintr-o comuna a d-lui Orisan) + NUP-uri la numeroasele dosare.
  • +6 (6 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 11 august 2012, 14:30)

    FiloteGheorghe1 [anonim]

    "In ceea ce priveste masurile privind transmiterea listelor electorale catre Curtea Constitutionala, este evident ca informatiile de care dispune Comisia Europeana pe acest subiect sunt incomplete."

    Guvernul are dreptate. Ar fi trebuit sa ataseze si stenogramele . Oricum,nu ar fi tarziu nici acum.

    Daca cumva nu stie despre ce este vorba,rog a fi accesata adresa :

    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/stenograme-ioan_rus-victor_paul_dobre-stenograme-interceptari-ponta-antonescu_0_752924880.html#
  • +2 (4 voturi)    
    cum ar fi... (Sâmbătă, 11 august 2012, 14:47)

    keiser_soze [utilizator]

    ...daca toti care comentam imbecilitatea acestor 2 trepadusi am scrie o scrisoare lui Barosso in care am prezenta dorinta noastra, a majoritatii, ca nu-l vrem ca prim-ministru pe acest ...stupid ???? ca nu-l mai vrem in politica niciodata ??
    cum ar fi ???
  • +8 (8 voturi)    
    Pasarea pe limba ei piere.... (Sâmbătă, 11 august 2012, 17:05)

    FiloteGheorghe1 [anonim]

    Cica ...."CE nu are informatii complete.."
    Guvernul are dreptate.
    A omis sa ataseze rechizitoriul si stenogramele ce tocmai au invadat spatiul media...
  • +5 (7 voturi)    
    USL va rog revenitiva (Sâmbătă, 11 august 2012, 17:54)

    vasile78 [utilizator]

    Nu ii puteti raspunde lui Barosso pe tonul asta. Distrugeti Romania in fiecare zi. Deja nu se mai discuta despre referendum, ci de respectarea statului de drept. USL inseamna in momentul asta desfiintarea Romaniei pe plan european si mondial.
  • +5 (5 voturi)    
    raspunsul lui Barosso (Sâmbătă, 11 august 2012, 18:08)

    Zeroth [utilizator]

    Draga Guvernule
    Am primit cu stupoare scrisoarea oficiala in care sustii nici mai mult nici mai putin ca noi la varful UE luam decizii fara sa ne informam suficient.
    Te asiguram draga guvernule ca aici, inainte sa scriem o fraza si inainte sa rostim o vorba, noi ne informam din toate sursele asa ca temerea ta ca noi am avea informatii insuficiente este nejustificata. Te asiguram ca avem toate informatiile la care faci referire si, din pacate pentru tine, avem si informatii de care tu habar nu ai ca le avem.
    PS liderii vostri fac declaratii fara sa analizeze inainte oportunitatea si impactul lor. Nu se poate ca macar cand trimiteti scrisori oficiale sa angajati niste experti care sa va spuna cum sa o faceti?
  • +6 (8 voturi)    
    O fi ! (Sâmbătă, 11 august 2012, 18:29)

    puricelu [utilizator]

    Dar nu uitati ca si judecatorii de la CCR sunt romani ! Au si ei dreptul la concediu ca orice roman care munceste ... Si, ca sa nu-i impiedice nimeni si nimic, le-au dat de lucru institutiilor statului, sa-si bata un piculet capul cat sunt ei plecati la distractie... Iar altora sa-si frece nervii pe net si cu economia tarii ca pe ei nu-i prea intereseaza aceasta chestiune ! Ajungem la vorbele luio Basescu: trebuie responsabilizati judecatorii, sa judece cazurile tinand cont si de banii de care dispune Romania !!!
  • +6 (6 voturi)    
    rationamente strambe (Sâmbătă, 11 august 2012, 21:11)

    timp tamp [utilizator]

    "Listele solicitate de Curte, la care se face referire, sunt in responsabilitatea Biroului Electoral " pai atunci, mai bezmeticilor de ce va mai strofocati sa masluiti voi listele... bine ca parchetul a avut grija si le-a pus la racoare.... si cand va fi cazul.... "pa la Razboiu"...
    In HG 683 din 6 iulie guvernul punea primarii sa actualizeze listele..., daca acum vor prezenta alte liste vor trebui a se prezinte si la puscarie cu autodetul scris si sa ceara sa fie condamnati imediat...
    • +1 (1 vot)    
      alte liste mai speciale (Duminică, 12 august 2012, 22:32)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

      altfel spus, listele exista, sunt la BEC, toti stiu asta mai Barosso!!! (tare neinformat mai esti!!!), insa noi facem alte liste, cum se spune pe la noi... noi facem niste pomelenice (e o chestie pe care voi in Europa n-o stiti, dar mortii trebuie pomeniti si ei inainte de votare, dar acum ii scoatem din pomelnic pentru ca mortalitatea e in crestere, aproape pute a hoit prin Gorj unde sunt 40000 de morti...).
  • +2 (2 voturi)    
    site ptr informare....exclus antenele (Duminică, 12 august 2012, 7:54)

    gabi001 [utilizator]

    Pentru postacii usalsi: un site interesant ...poate veti deschide si voi ochii si mintea...http://www.blogary.ro/2012/07/lovitura-de-stat-pe-intelesul-tuturor/


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by