VIDEO Traian Basescu: Prioritatea zero in acest moment e legata de sprijinul comunitatilor si cetatenilor afectati de iarna * Este exclusa intreruperea energiei electrice pentru populatie * Executivul poate sista prin HG exporturile de energie electrica * Instituirea starii de urgenta in tara nu se justifica

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 13 februarie 2012, 14:43 Actualitate | Politic


"Ma vad nevoit sa incep cu o clarificare legata de un comunicat al Ministerului Economiei sau al institutiilor responsabile de acest lucru. Va pot asigura ca nu exista niciun fel de pericol ca populatia sa ramana fara energie electrica. Daca in mod exceptional s-ar intampla o avarie, s-ar proceda la un plan de intrerupere a energiei pentru agentii economici. Este exclusa intreruperea energiei electrice pentru populatie", a afirmat luni presedintele Traian Basescu, intr-o declaratie de presa sustinuta la Palatul Cotroceni. El a mai precizat ca Executivul poate sista pentru o perioada, printr-o hotarare de Guvern, exporturile de energie electrica. Presedintele a explicat ca Romania exporta 500 de megawati/ora, iar in ore de varf cantitatea exportata ajunge pana la 1.400 de megawati. "In perioada urmatoare se va stabili sistarea oricarui export pana la revenirea oricarui consum la parametri normali", a adaugat seful statului.


Declaratiile lui Traian Basescu:

Tratatul (privind guvernanta fiscala in UE - n.red.) nu este o urgenta a presedintelui.

Tratatul, daca vrem sa il semnam, trebuie sa il semnam pana la 1 martie. El nu poate fi semnat fara o sustinere a partidelor parlamentare sau macar a majoritatii parlamentare.

In comparatie cu oamenii aflati in suferinta poate parea o problema secundara, dar Romania nu mai poate amana o decizie a semnarii tratatului.

Azi s-a decis sa se semneze un protocol la nivelul partidelor parlamentare. Din ce am discutat in trecut cu partidele de opozitie, nu exista o pozitie pana acum.

Sper ca in timpul cel mai scurt sa fie redactat protocolul, iar partidele care sunt de acord sa se pronunte, pentru ca decizia sa poata fi luata si comunicata in timp util la Bruxelles.

7 puncte din discursul domnului Ponta coincid cu programul Guvernului, daca si partidele constata acest lucru exista o baza reala pentru discutii privind revenirea opozitiei in Parlament.

Este evidenta o majora deficienta la nivelul administratiilor locale. Este clar ca aici trebuie mai multa daruire pentru respectarea obligatiilor legale si pentru a avea grija de comunitatile afectate de starea vremii. Nu pot aduce niciun fel de repros structurilor militarizate, centralizate, ambulantei, pentru felul in care au actionat. Este evident ca administratiile locale au fost depasite si deseori dezinteresate. Imi vine greu sa cred ca pe raza unei comune nu exista 4 tractoare care sa incerce sa creeze conditiile minime de miscare pentru localnici.

In acelasi timp este evident ca Romania nu are dotarile necesare, pe ansamblu, pentru a face fata exigentelor populatiei in astfel de conditii meteo. Trebuiesc gasite alte formule comerciale de cooperare cu firmele care dispun de utilajele necesare.

Am primit si scris astazi si am primit si solicitarea publica a domnului Ponta, iar azi am primit de la presedintele CJ Buzau solicitarea de a institui starea de urgenta.

Stiu ca se incearca aproape cu disperare atragerea in dispute publice a presedintelui. Din pacate, nu am nici disponibilitatea pentru asa ceva, nici nu este cazul sa fim in dispute intr-un moment in care oamenii sufera.

Daca as raspunde solicitarii domnului Ponta si a presedintelui CJ Buzau, va rog pe toti sa cititi articolul 93 din Constitutia Romaniei. Eu va voi citi articolele de lege care decurg din acest articol.



Starea de urgenta se defineste astfel: ansamblul de masuri exceptionale, de natura politica, economica si de ordine publica, aplicabila pe intreg teritoriul tarii sau in unele unitati administrativ-teritoriale, in urmatoarele situatii: existenta unor pericole grave sau iminente privind functionarea statului si a democratiei. Nu se pune problema.

Acest lucru ar insemna ca toate masurile care se dispun sa se dispuna prin ordonante militare. Este evident ca acest lucru nu se refera la situatii de iarna si de viscol care afecteaza partial teritoriul tarii.

Nu pot sa apreciez decat ca ori s-a vrut o capcana in care presedintele sa se repeada cu un decret a instituirii starii de urgenta, ceea ce ar fi insemnat ca conducerea administratiilor locale sa fie preluate de militari si sa se ia decizii prin ordonante militare, ori nu se cunoaste legea.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6586 vizualizari

  • -38 (54 voturi)    
    . (Luni, 13 februarie 2012, 14:50)

    demaGOGU [anonim]

    ne spune cum a fost la Predeal in w-end!
    • -26 (38 voturi)    
      A hotarat ca statul roman (Luni, 13 februarie 2012, 15:03)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      sa traiasca precum privatii, din munca propriilor bugetarilor, sa nu mai stea cu mana intinsa la FMI si/sau la populatie...taxele vor fi reduse progresiv catre zero, tinta ce va fi atinsa in 2015!
      • +31 (39 voturi)    
        Despre iarna si tembeliziunile afaceristilor (Luni, 13 februarie 2012, 16:17)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Cititi aici si nu va mai lasati prostiti de tembeliziunile comerciale:
        http://www.dollo.ro/2012/02/de-ce-a-fost-mai-bine-in-iarna-lui-54/

        Iar televiziunile se fac că nu văd nimic și nu învață nimic din ultimii zece ani de inundații și alte calamități în care, an de an, negreșit, se petrece același lucru ca acum – soldații construiau diguri sau dădeau la lopată, iar bărbații satului stăteau la cârciumă sau în poartă. Pentru că nimic nu aduce rating mai mare decât să înjuri autoritățile că nu ne fac, nu ne dau, nu ne ajută. Iar cultivarea în mentalul colectiv al acestei sintagme - autoritățile nu și-au făcut datoria – asigură păstrarea publicului captiv, prin perpetuarea generațiilor de asistați social pe care statul va trebui să-i ajute în curând să se șteargă și la cur, în regia și sub luminile reflectoarelor de la marile televiziuni naționale.
        • +20 (24 voturi)    
          Deci (Luni, 13 februarie 2012, 16:56)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui dan

          barbatii satului stau la circiuma in timp ce altii le scot zapada/apa din case? DAAAAA

          Si da, autoritatile sunt de vina pentru asta ca le da bani, asa zisele "ajutoare" de tot felul. Il intrebam pe unu d'asta de ce nu munceste...pai cum sa munceasca la cimp pentru 50RON/zi cind primea ~400 moca.Ajungeau de tigari si bautura. de rest "se descurca",zicea el

          Si da, autoritatile nu si-au facut datoria. Stateau si se uitau cum ninge, poate poate se opreste. Eu am vazut cum actioneaza in alte tari unde zapada inseamna paralizia economiei. Aia nu glumesc, sunt furnici, iar amenzile sunt imense pentru cine calca strimb(firme sau cetateni).Daca ti-a zis sa muti masina sa ia zapada, nu stii cum s-o faci mai repede, ca din din 2-3 amenzi iti iei alta. Comparativ cu aia, ai nostri se scobesc in nas
          • -12 (14 voturi)    
            SIGUR ,,,,IARNA NU-I CA VARA (Luni, 13 februarie 2012, 17:48)

            baselu [anonim] i-a raspuns lui gogu

            Gogutza...ai probleme grave ...probabil ca inca n-ai cerut sa ti se schimbe sangele ala portocaliu....eu zic sa te grabesti...s-ar putea sa nu mai apuci si o sa ramai numai cu cele 15 kilograme de piele de bivol....mai scobitorule tu stii ma ca majoritatea populatiei de la sate, in proportie de 98%, este alcatuita din oameni batrani...cine ma sa dea zapada ????Nu cred ca a cerut nimeni sa-i dea zapada din curte...nu...... de pe comunicatie care nu e alu masa comunicatia este a comunitatii ....iar pentru a gestiona problemele comunicatii ei au ales pe cineva....si ala nu e seful lor...nu ....este la dispozitia lor....E GRAV MA ca nu ai inteles nimic ,,,,nici tu nici tactu baselul cu ala mic MRU
            • +9 (11 voturi)    
              eu iti spun (Luni, 13 februarie 2012, 18:14)

              iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui baselu

              sa schimbi acest site,comentariile unora ca tine sunt neinteresante,vino cu ceva argumente,nu face misto,ca mentorii tai,mai intai informeaza-te,sau esti indoctrinat de latrinele tv,dupa comentariu cred ca esti unul din telespectatorii fideli,daca esti asa viteaz de ce nu te duci si tu sa dai o lopata de ajutor,stati pe la tv. de dimineata pana seara,dupa care veniti sa ne expuneti cat de destepti sunteti!!!
            • +10 (12 voturi)    
              Autoritatile locale (Luni, 13 februarie 2012, 18:18)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui baselu

              Adica PSD-istii aia de Vrancea . Iete acu le sta in gat ce au votat . Aviz amatorilor.

              Ce viseaza opozitia e sa-i spele dezastrul lui Oprisan cu utilaje din restul tarii (de-aia vor declararea starii de urgenta chit ca nu stiu prea bine cu ce se mananca ).

              Sau ma insel , Basescu si MRU trebuie sa se duca da puna mana pe lopata ... hmmm ... nu - ultimul care a facut asta a fost dat afara .LOL .
        • +1 (13 voturi)    
          TOTUSI.... (Luni, 13 februarie 2012, 17:00)

          me [anonim] i-a raspuns lui dan

          masa pe cheata au trecut aproape 60 (SAIZECI) de ani...
          nu a mai evoluat nimic de atunci?
          masinute de dezapezire etc?

          evident nu e numai vina pdlului dar ei sunt la putere de multicel cea mai mare parte de vina ei o poarta evident prefectii de la ce partide or fi etc...
          • +14 (16 voturi)    
            Ciuruiala, dar cu eleganta! (Luni, 13 februarie 2012, 18:40)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui me

            Traian Basescu se joaca cu Ponta caruia ii arata banana pana ii ies ochii din cap la gibon. Il downgradeaza la suspecia de primat explicandu-i ca daca ar introduce starea de urgenta in Buzau, catastrofa aia de Mocanu, presedintele consiliului judetean, ar urma sa bata pas de defilare in fata militarilor care practic ar lua conducerea in judet, totul urmand sa fie reglementat prin ordonante de urgente militare. Elegant, mangaidu-l pe cap, Traian Basescu i-a adus aminte lui Ponta ca e prost...
            De mascariciul celalalt de Antonescu nici nu a mai pomenit, pentru ca nici nu mai conteaza de cand a aparut MRU, care e din alta liga. Invitand la cacealma partidele din opozitie in Parlament pentru a ratifica tratatul fiscal pana la 1 Martie Traian Basescu si-a pastrat discursul instituit odata cu numirea lui MRU in fruntea guvernului, rezervandu-se la a comenta de la inaltimea scaunului prezidential calm si detasat, lasandu-i pe cei din USL sa fiarba in propria lor greva parlamentara care le aduce prejudicii de imagine din ce in ce ma mari.
            Vreau voturile celor care le-a placut prestatia lui Traian Basescu care lasa din nou opozitia in offside fara ca macar aceasta sa constientizeze acest lucru!!!
      • -5 (9 voturi)    
        despre coruptie au hotarat ceva ?! (Luni, 13 februarie 2012, 17:07)

        vio [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        O sa se fure tot atat sau mai mult ?!
        "Sistemul" ala corupt, politizat si care nu stie unde-s banii de la CNAS(ba mai spunea ca nu numai la Sanatate, ci ca la fel este peste tot!!), "sistemul' ala de care vorbea Basescu, ce mai face ?!
        A mai spus ceva Basescu ?!
    • +28 (44 voturi)    
      o sa ne spuna .... (Luni, 13 februarie 2012, 15:12)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      de ce a progrmat intalnirea cu USL la ora 12 cad "o parte" din liderii USL au alte probleme mai strigente: zapezile, boicotul si eventual ...somnul!
    • -3 (9 voturi)    
      Privacy (Luni, 13 februarie 2012, 16:57)

      atoni [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      De ce vrei d-ta sa stii ce face presedintele tarii in timpul liber, la sfarsit de saptamana? Ce este participant la Big brother?
  • +24 (40 voturi)    
    O sa il intrebe pe Felix, (Luni, 13 februarie 2012, 15:03)

    Daniel [anonim]

    de ce nu le-a dat voie la aia mici sa vina la consultari...
  • -20 (38 voturi)    
    Like we care... (Luni, 13 februarie 2012, 15:21)

    Dedu [anonim]

    mai bine spune-ne cum a fost in weekend la Predeal. Cum merge bobul?
    • +14 (28 voturi)    
      dedu (Luni, 13 februarie 2012, 15:56)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Dedu

      si demagogu, acelasi text, probabil acelasi IP.
      Postaceala, ceva?
    • +13 (19 voturi)    
      Catre dema...ala, de..astalalt si toti de...urii! (Luni, 13 februarie 2012, 16:59)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Dedu

      Mai, copii, io v/as pune o intrebare:
      Unde e mazarica?
      Ala, ma, cu haiducii de la mare si cu beretele lui alkea rosii?
      Unde e goagal?
      Unde a fost oprisan?
      Unde a fost dragnea?
      Cate concedii au astia?
      Ia aduna/i p[e toti astia si ai sa vezi ca lopetile lor ar fi facut minuni!
      Pacalicilor!
      Doar n/ati vrea ca Basescu sa v/o dea afara?
      Zapada, bre!
      Lasa ca v/o da oprescu pe la nas!
      Autostrada si cele aferente lui!...
    • -6 (8 voturi)    
      Nu poate ... (Luni, 13 februarie 2012, 17:33)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Dedu

      ... sa spuna cum merge bobul pentru ca el sa da cu bocul :))
      • +10 (12 voturi)    
        Esti neserios si pontos. (Luni, 13 februarie 2012, 18:34)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Uite asta nu-mi place la sustinatorii fanatici ai USL.Cred ca ei au dreptate in toate si sunt pusi pe porcaiala si misto la adresa tuturor.Poate ca as simpatiza cu USL.De fapt nu am nimic impotriva lor si chiar am cativa amici ,oameni de nadejde(politicieni USL),dar fanaticii si stilul mistocar a lui Antonescu si Ponta ma fac sa nu-i votez.Pa astia doi si altii cativa tembelizati.am ramas mirat la reactiile lui oprisan si Mocanu.Parca au cazut pe gheata si sau lovit la cap.altfel erau oameni cu vocabular decent.sau le-or fi rastalmacit vorbele astia de la tembeliziuni.Sa stiti ca sunt intr-o zona cu cod portocaliu si nu-i prapadul care spun ei.Nu-i ca vara,nu circulam cu masina,este zapada multa intre blocuri,o tot dam cu lopata ,se pune din nou,iar o dam.Invingem noi pana la urma.Si pe strada,daca ai o urgenta,cu grija ,circuli pana unde ai nevoie.Si lumea-i saritoare.Daca te impotmolesti se gasesc cati-va sa te porneasca din loc.Dar tembeliziunile nu vad asta.Sa stiti ca in zona unde stau tiganii este multa zapada si pe strada si prin curti,dar nu le-o dam noi.Sa stea asa pana se satura.Nici pe la noi primaria nu a scos pe cei care primesc ajutor social,dar nici nu avem nevoie.Sa-si faca aia la poarta lor si suntem multumiti.Mai sunt si locuri unde-i numai poteca de picior,dar este frumos.Chiar imi spunea o fetita de cativa anisori sa nu mai aruncam zapada ca-i frumoasa si noi o murdarim.
  • -10 (28 voturi)    
    Ne anunta noile taxe si impozite (Luni, 13 februarie 2012, 15:33)

    it_s__not_news [utilizator]

    Se va anula impozitul pe venit in doua etape:

    In prima etapa se va elimina venitul ...
    • -3 (5 voturi)    
      Oameni buni, voi stiti sa mai rideti ? (Luni, 13 februarie 2012, 17:57)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

      Bancul e vechi, dar mi se pare foarte bun. Sau partizanatele va intuneca judecata ?
  • -13 (27 voturi)    
    O sa ne spuna (Luni, 13 februarie 2012, 15:40)

    Mihai [anonim]

    aceleasi vorbe goale care ii sunt caracteristice. A aflat pana la urma ce a semnat in tratatul ala? Caci in momentul semnarii era paralel.
  • +20 (32 voturi)    
    CU camioanele la deszapezit (Luni, 13 februarie 2012, 15:50)

    A.N.O.N.I.M. [anonim]

    USL nu poate merge la negocieri pt ca:
    1). Crinii cauta trandafiri pe sub zapada; 2). Trandafirii cauta crini pe sub zapada. MARE FERICIRE CAND SE VOR GASI! =)); 3) Ala micu de la PC s-ar duce sa faca poze cu Base', da' oricum nu face ce vrea ca ia castane de la Ponta, de la Antonescu si de la Voiculescu.
  • +15 (23 voturi)    
    Despre tratat (Luni, 13 februarie 2012, 16:30)

    laur [anonim]

    Sunt pe deplin de acord cu acest tratat fiscal. Romanii ar trebui sa fie informati cu privire la avantajele pe termen lung pe care le ofera, in primul rand omului de rand. Se va termina cu licitatiile mazluite si cu "baietii buni" din sistemul energetic. Poate asa vom plati mai putin pt electricitate si alte utilitati.In al doilea rand va reduce cheltuielile inutile ale clasei politice( tot felul de modernizari de milioane de euro). Este evident ca vom pierde din suveranitate, mai mult sau mai putin, dar nu e atat de grav pentru ca din istorie am invatat ca cei mai performanti pot da lectii celor mai putin performanti, iar tara noastra nu poate sa se corecteze de una singura. Acelasi lucru s-a intaplat cu Belgia, Germania dupa razboi si lista continua. Daca partidele din opozitie nu vor adopta acest tratat, atunci pt mine sunt clare intentiile lor privind viitorul tarii( Oligarhie)
  • -9 (17 voturi)    
    prioritate zero... (Luni, 13 februarie 2012, 16:32)

    bango [anonim]

    de-aia s-a dat cu sania pe derdelus la Predal.
  • +14 (20 voturi)    
    o solutie ( imposibila) (Luni, 13 februarie 2012, 16:36)

    catalin_mattei [utilizator]

    cred ca o solutie buna ( pentru ceilalti nu pentru politicieni) este cea care se aplica la alegerea unui papa. Bagam toti politicienii in casa Poporului ( fara mancare, fara apa caci altfel ar fi in stare sa doarma) si pana nu ies cu o solutie comuna sa nu aiba drept de a parasi cladirea.. macar asa din dorinta de papica si setica or munci si ei
    • +9 (13 voturi)    
      Papa ala de-a iesit a fost destept! (Luni, 13 februarie 2012, 16:51)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      In loc sa taxeze credinta a taxat pacatul si a umplut visteria papalitatii. Ce buget ar avea Romania daca in loc sa se taxeze munca s-ar taxa lenea si nesimtirea! Vei zice ca lenesii si nesimtitii n-au bani sa plateasca taxe ... ei tocmai ca astia au bani in Romania!
    • +4 (6 voturi)    
      Pe tine te distreaza,pe mine ma infioara ideia. (Luni, 13 februarie 2012, 16:52)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Prin anii '80 un prim secretar de judet a aplicat exact masura ta.Pentru-ca ,la sedinta respectiva am spus toti(eram multi,de la toate intreprinderile) ca nu putem face planul ,pentru-ca nu am avut multe(materii prime si energie in special),au plecat din sala,au incuiat usa.La inceput am crezut ca este o greseala,dar ulterior a trimis un lacheu sa ne anunte ca vom sta acolo pana vom gasi solutii sa facem planul.Cu alte cuvinte ,am fost arestati si pe urma ni sa spus de ce.Erau vremuri crunte si cred ca nu intelegi asta.Nu mai fa asemenea glume.In perioada aceia a suferit multa lume si vrem sa uitam.Glumele proaste tinele pentrucercul de prieteni,daca vor si ei.
  • -11 (19 voturi)    
    frumos discurs ! (Luni, 13 februarie 2012, 16:36)

    yeti [anonim]

    dar, un lucru nu inteleg: cum de nu a fost de acord cu proaspatul sau numit pm, referitor la participarea populatiei. chiar a multumit satenilor !
    far urma de ironie.
    sau a fost prea subtil, cum de obicei, nu este.

    si un lucru il regret: presedintele ce l'am votat, n'a avut o vorba de regret pentru cei morti, ce aproape 70 de inghetati, majoritatea din vecinatatea palatului cotroceni, adica din capitala.

    poate nu conteaza. cateva guri mai putin.
    poate erau asistatii cu care se lupta...

    jenant, ca un sef de stat sa nu arate niciun regret pentru victimele acestei ierni.

    deasemeni a evitat, cand a adus multumiri, sa mentioneze smurd sau arafat.
    a tot dat cu ambulantza. de unde se vede ca in sufletul sau nu l'a iertat pe doctor.
    n'a avut incotro, a trebui sa faca o concesie strazii...

    apoi, a incercat, in final, un oarece castig politic.
    dovedeste ca este acelasi politician ranchiunos, ciuruitor.
    ca nu poate deveni un om de stat.\
    • +11 (19 voturi)    
      te inseli amice (Luni, 13 februarie 2012, 16:47)

      pd [utilizator] i-a raspuns lui yeti

      Traian Basescu ESTE un om de stat cu multe capete peste golanii de Antonescu si Ponta
      • -10 (12 voturi)    
        mon amis (Luni, 13 februarie 2012, 16:57)

        yeti [anonim] i-a raspuns lui pd

        nu cred.
        sunt din acelasi aluat.
        om de stat, noi n'am mai avut si nu mai avem din 1945.
        am avut parte de presedintii escu.
        tot de'un fel.

        la fel base cu antenescu si pontanacu.
        toti iemanati al lui ilici si'al lovirutiei sale.
        cum se striga atunci: pacat, pacat de sangele varsat !

        curand, romania va vi o gubernie la frontiera maretiei uniuni sociealiste ioropene !
      • -4 (6 voturi)    
        refacere (Luni, 13 februarie 2012, 17:28)

        adolf [anonim] i-a raspuns lui pd

        Bai nene, ai ramas in urma; se zice "domnul presedinte Ponta" (vezi palavrageala lui Basescu de astazi). Ce-o sa te faci cand s-o reface FSN-ul, dupa cate se pare. O sa ramai fara servici!
        • -2 (4 voturi)    
          asi (Luni, 13 februarie 2012, 19:10)

          yeti [anonim] i-a raspuns lui adolf

          isi vor uni fortele.
          atunci sa vezi ploaie de minusuri.
          la alde noi.
          ca la ei va pluoa cu cruci...plusuri.
      • -2 (2 voturi)    
        . (Luni, 13 februarie 2012, 20:39)

        popa [anonim] i-a raspuns lui pd

        Asa este. Ai dreptate
    • +10 (14 voturi)    
      Ai cazut ca musca-n lapte. (Luni, 13 februarie 2012, 17:08)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui yeti

      Stai sa vezi cand vor incepe sa se vaiete "baietii destepti"din energie.Cand vor afla ca se inchide robinetul sa vezi tu sudalmi si urlete.Te-ai grabit si faci din greseala jocul unor excroci de care sunt sigur ca vrei sa scape Romania.Basescu este nesuferit si norocul lui este ca Ponta si Antonescu sunt niste mistocari neseriosi.Eu ,de exemplu,il prefer pe Basescu ,celor doi.Vreu sa vad un candidat la presedintie ,de care sa spun ca merita.Intradevar ,altfel decat Basescu,dar nu ca Antonescu sau Ponta.Sau Geoana.Sunt cei care pana acum au exprimat intentia de a candida si nu-mi plac.
      • +1 (5 voturi)    
        nu fac parte (Luni, 13 februarie 2012, 17:34)

        yeti [anonim] i-a raspuns lui mircea

        din corul: jos basescu ! sau, anticipate.

        cred ca base tre'sa stea la termen, ca boc era nesar sa fi ramas, cel putin pana trecea viforul.

        noul pm a fost in contradictie cu ce'a zis azi, base.

        in romania au murit 68 de oameni, romani (cifra oficiala) din cauza frigului, hipotermie. si au mai fost sute, internati si salvati.
        unde o fi vazut ungureanu caldura aia la care sedeau tzaranii ?

        cat o fi gigacaloria la glodeanu, belciugatele sau alte sate sinistrate de prin baragan ?!
        ca tot vorbeai de ..energeticieni.

        in baragan nu sunt paduri, lemnul de foc este o mare problema. de gaze, nici pomeneala.
        se intreaba guvernantii dela judete si dela bucale, cum o scot la capat oamenii aia, cum de stau ei la caldura ?!

        in 20-30 de ani, baraganul va fi pustiu.

        daca statul nu dispune de utilaje, culitza taratza, poenaru, porumboiu, dragnea, niculae, la fermele lor alea ...ioropene, din fonduri ioropene, au ditamai tractoarele.
        sunt curios cati dintre ei participa cu uitlaje, la dezapezire.
        ca base vorbea, in penultimul discurs, ca a venit vremea ca si cei avuti sa suporte greul....solidaritatea lui peste.
        noroc cu jiji ca umbla iar cu camioanele..:-)

        declaratii jenante, din toate partile.
        • +1 (1 vot)    
          indreptare (Luni, 13 februarie 2012, 17:43)

          yeti [anonim] i-a raspuns lui yeti

          cu regret, numarul romanilor inghetati a ajuns la 74.
  • +13 (19 voturi)    
    ....... (Luni, 13 februarie 2012, 16:41)

    pepy [utilizator]

    Cand spun opozitie , pentru felul cum au reactionat la acceste consultari de a nu se prezenta ..... ma gandesc la anumitii " SINISTRATI" care decat sa-si dea zapada din curti prefera sa mearga la bar si sa se incalzeasca cu bauturi alcoolice !!!
    Imi cer mii de scuze fata de oamenii care chiar au probleme grave cu zapezile care practic l-au inghitit casele si nu pot face nimic....dar pe laga acest fel de oameni , mai sunt si altii , care au puterea de a muncii si n-o fac pentru ca este mai usor sa astepte armata si ajutoarele de la stat !!!
  • -4 (14 voturi)    
    cum s-a maturizat Victor Ponta !!! (Luni, 13 februarie 2012, 17:02)

    lili [anonim]

    "Victor Ponta nu e matur încă, e un copil cu care se joacă unii. Îi spun: fă aia, fă aia şi el le face vesel", spunea de fiecare data Presedintele Basescu !!!
    Pana mai zilele trecute, cand subit si dintr-o data Victor Ponta s-a maturizat si a devenit Presedintele Victor Ponta !!!
    Asta de cand cu celebra declaratie a lui Victor Ponta, un sprijin de fapt pentru Guvernul MRU, urmata apoi de alte 2 declaratii prin care Ponta cauta de zor sa spuna ca nu a spus ceea ce a spus!!!
    Ce mai conteaza ce-a vrut sa spuna sau nu Ponta atunci, important este ca el deja s-a maturizat dupa ce-a facut acea declaratie pe placul Presedintelui si de-acum deja se poate discuta soarta mandrei Romanii cu maturul Victor Ponta!
    Restul sunt vorbe prezidentiale, l-a apucat grija de oameni dupa ce MRU ii facu lenesi pe amaratii aia batrani ingropati in case, ramasi fara lemne si fara nici o rezerva, ca nici nu aveau prea multe la ce saracie e p-acolo..
    Am ascultat azi un reportaj al RRA, ce-au trasmis aia zicea chiar reportera ca i s-a zgribulit pielea pe ea de ce-a vazut... cata suferinta, cata saracie, iar MRU ii facea lenesi....
    Iarta-i Doamne !!!
    • +8 (10 voturi)    
      Shut Up! (Luni, 13 februarie 2012, 17:30)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Cine zici ca "are" probleme?
      Aia de la MAT?
      Am vazut cum o femeie tractorist dadea zapada si vlajganii satului stataeau si se uitau!
      Asa este, sufera de... lene!
      Scuze celor care chiar au probleme, dar putorile chiar merita injurate. Si cei care le canta in struna!
    • -6 (6 voturi)    
      base, presedintele ponta si lazaroiu. (Luni, 13 februarie 2012, 17:53)

      yeti [anonim] i-a raspuns lui lili

      daca incerci o combinatie cu numele astea, ai sa intelegi ce'a zis lazaroiu.
      ponta este, oricand, binevenit intr'o alianta.
      base a fost cel ce'a regretat cel mai mult ruperea aliantei cu psd.
      chiar a spus, la o sueta tv, ca planul sau a fost sa'l creasca pe prostancu si sa devina urmasul sau la cotrocesti.
      numai ca, prostanacu, s'a lasat pe aripile vintu -lui si a plusat.
      de unde si ura lui base pe vintu si patriciu.
      astia sunt adevaratii sai dusmani, cei ce i'au distrus visul si marea si obscena coalitie.

      deci, sa n'o mai lungim, domnul presedinte ponta ar fi mai valoros pentru base decat orice alt politrucian dumbovitel.

      se ajunge la propavaduiala lui lazaroiu, la anul, guvern psd/pdl cu pontac pm si ungureanu pres.
      pontancul chiar a lasat sa se inteleaga care vor fi legaturile sale, in viitor, cu viitorul sef pedelizd, dl. ungureanu.
      iar, carlanul, ala mai batran, a mirosit tradarea. si'i stie si pe tradatori :-)

      base sta la cotrocesti si tzese.
      sa vedem ce zic romanii.
      daca mai inghit gogosi si galusti.
  • -4 (8 voturi)    
    NATURALE (Luni, 13 februarie 2012, 17:09)

    Calamitati [anonim]

    Ce sa intelegem prin calamitati naturale in spiritul constitutiei celor din inaltele sfere .
    Oare trebuie neaparat sa moara cineva .Cati ?
    Sau este o frica pe undeva.
  • 0 (8 voturi)    
    ce? (Luni, 13 februarie 2012, 17:19)

    NuDa [anonim]

    Cum drac sa ajuns la a ajunge sa se puna problema despre intreruperea energiei electrice in tara?Serios .... in halu asta am ajuns?
  • -2 (6 voturi)    
    Dezastrul sta la colt (Luni, 13 februarie 2012, 18:42)

    neaga1900 [utilizator]

    Acum mai e cum e , dar ce vom face , cand se vor topi zapezile!? Gospodariile cu oameni cu tot, cu animale ,..., totul vor fi luate de apa .... Vai Doamne intratat de pacatosi ' om fi !? natura ne-a creeat , natura ne distruge ...Ce e de facut!?
  • +6 (8 voturi)    
    alaturi de popor (Luni, 13 februarie 2012, 18:47)

    ciprian [anonim]

    Un gest de solidaritate al lui Traian Basescu. Inca o data demonstreaza ca este alaturi de popor.
    • -3 (5 voturi)    
      ca intotdeauna (Luni, 13 februarie 2012, 19:32)

      yeti [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      ai sa'l vezi alaturi de popor, si'n piata universitatii :-)
  • 0 (4 voturi)    
    Fără răutate (Luni, 13 februarie 2012, 19:18)

    ady624 [utilizator]

    Eu prin "prioritate zero" înțeleg o lipsă totală a priorității. Un fel de "în ultimul rând". Sunt eu nebun?! :D

    Adrian

    PS Nu o luați ca un atac la adresa președintelui, doar întreb... nu cumva prioritate zero are alt sens decât cel dorit?!
  • +3 (3 voturi)    
    Eu as incepe prin (Luni, 13 februarie 2012, 19:54)

    Mihai [anonim]

    demiterea conducerii cnadnr si a celor aflati in acele judete cu functii de conducere. As urma cu drumarii si modul cum au respectat contractele. I-as intreba pe cei de la cnadnr de ce nu exista stocuri de sare sau nisip, unii drumari se plang de asta. As mai intreba unde sunt zecile de utilaje cu care se participa la licitatie iar la nevoie nu au decat cateva amarate de tractoare sau camioane improvizate, unde sunt frezele care sunt indispensabile pe timp de iarna, de ce nu se accepta cei care vor sa dezezeasca gratis iar cand suna la minister sau la cnadnr li se spune ca nu este nevoie de ele.
    Aici ar trebui conceputa o strategie insotita de amenzi cu procente de la 10% in sus din valoare contractelor pentru cei care nu isi fac treaba. Nu putem inchide drumurile la nesfarsit fiindca drumarii nu binevoiesc sa se achite de contract. Ar fi bine de publicat o lista cu cei care au contracte si pe ce sectoare au iar pe viitor cei care nu se achita de obligatie sa nu mai poata participa la licitatie.
  • -1 (5 voturi)    
    Te pui cu te-ncurci !? (Luni, 13 februarie 2012, 20:29)

    Alan Shore din BJ [anonim]

    Pai cine-i sefu' in Romania?! Cel care impune prioritatile guvernului, cel care dicteaza ce contracte sa se faca, cel care se gandeste ca poporul sufera (numai) atunci cand e vorba sa evite confruntarile publice.
    In cazul in care mai aveam vreo indoiala ... Cine dicteaza?!
    • -1 (1 vot)    
      suferiti (Luni, 13 februarie 2012, 22:15)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Alan Shore din BJ

      de imbecilitate..canaliile alea de care vorbea Chitzac cand a pus mana pe pistolu' mitraliera in '89 , acum ies la suprafata...
  • 0 (4 voturi)    
    CRIMINALILOR! Mi-e scarba! (Marţi, 14 februarie 2012, 0:30)

    Indignare [anonim]

    Putorile ii vad doar pe amarati lenesi!
    Ei ce mama dracului fac? Iau imprumuturi si-i baga in buzunarele clanurilor lor si "lenesii" aia...platesc cu dobanda imprumuturile smecherilor!
    Tradatori si vanzatori de tara!
    Postacii pedelei cipati,bah,nu vi se termina drac' bateriile aleea? Ti se ridica paru'n cap cand vezi,citesti atata nesimtire si indobitocire!
    Nu va e rusine,leprelor,satanelor!
    Slugoilor!
    • +2 (2 voturi)    
      Argumente logice nu ai? (Marţi, 14 februarie 2012, 10:21)

      bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui Indignare

      // ,,Putorile" de care vorbesti au venit in ger, la fata locului sa vada circul facut de primari incompetenti si de presedinti de consilii care nu stiu decat sa se vaicareasca! Nu mai e tara lu' ,,SA NI SE DEIE!" . Imprumuturile s-au facut pentru a acoperi gaurile lasate de conducerea inteleapta alui Iliescu. Sub aripa lui protectoare s-au vandut paduri, industrie si resurse. Cine a avut acces la resursele tarii in primii 20 de ani? Cine a vandut tot ce s-a putut vinde? Nastase, Dan Ioan Popescu si mai apoi Tariceanu. Sper sa fie si judecati pentru asta dar nu ca Vantu sau Voiculescu.
      Nu fac parte din nici un partid dar nici nu pot sa nu observ cate prostii debiteaza unii doar de dragul de a fi impotriva. Nu cu astfel de atitudine se poate trece peste greutati. Este vorba de asumarea responsabilitatilor. Si Basescu si Ungureanu si cei din guvern si-au asumat responsabilitati clare. Sunt destui din afara care nu ne privesc cu ochi buni, de ce trebuie sa ne dam singuri cu stangul in dreptul? Din comoditate, asa cum face Antenescu sau Ponta?
      Cei care-i cred prostanaci pe roamni se inseala amarnic! Deja spiritul civic se manifesta impotriva manipularilor publice facute de televiziuni. Romanii s-au trezit din amortire si vor lua atitudine. Nu vor mai accepta paine si circ!(editat de HotNews.ro)
  • -2 (2 voturi)    
    Basescu are dreptate!! (Marţi, 14 februarie 2012, 10:32)

    costica [anonim]

    Am observat si eu!!
    Toti portocaliii lui Basescu incepand cu Prefectii, primarii TOTI stiu ce inseamna Codul portocaliu, rosu, galben si au ACTIONAT in consecinta, conform LEGII !!
    Numai cei din opozitie nu stiu asta, se vede cat de bine au reactionat cei de la guvernare in judetele acoperite de zapada!!
    In judetele cu Prefecti portocalii(Reprezentanti ai guvernului in teritoriu acesti prefecti!!) a intervenit armata de bine ce-au actionat, mai ales saptamana trecuta cand Guvernul habar nu a avut pana sambata cand MRU a vizitat zonele repede cu elicopterul si s-a intors satisfacut nevoie mare la Bucuretsi dupa 3 ore...
    Aia au ramas sub zapada pentru inca muuuulte zile...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by