Emil Boc: Oamenii asteapta solutii de unitate si nu de dezbinare. Nemultumirile lor sunt produsul vremurilor si a deciziilor pe care noi am fost obligati sa le luam

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:28 Actualitate | Politic


"Cred ca acest popor si aceasta clasa politica are resursele sa puna in fata unirea si nu dezbinarea, sa inlocuiasca confruntarea cu competitia, sa inlocuiasa ura cu dialogul, sa inlocuiasca disputele sterile politice cu competitia onesta pe proiecte in interesul oamenilor. Asta este, cred, ceea ce asteapta oamenii din aceasta tara, astazi, de la noi, cei care temporar ii reprezentam, asteapta solutii de unitate si nu de dezbinare. Asta nu inseamana ca oamenii care sunt in strada nu au dreptate. Ei sunt nemultumiti pe buna dreptate. Nemultumirile lor sunt produsul vremurilor si a deciziilor pe care noi am fost obligati sa le luam. Le inteleg nemultumirea si suferinta", a declarat premierul Emil Boc in discursul rostit in incheierea sedintei solemne a Parlamentului dedicata sarbatoririi Zilei Unirii Principatelor.

La final, premierul a lansat o invitatie pentru clasa politica de a "constitui un pact de stabilitate economica si politica in anul 2012 care sa aiba ca obiectiv fundamental stabilitatea tarii si credibilitatea ei externa prin mentinerea, in continuare, a unor locuri de munca si prin crearea altor locuri de munca".

Principalele declaratii ale premierului Emil Boc:

- Sunt istorici care apreciaza ca existenta poporului roman si a limbii romane in decursul istoriei reprezinta un adevarat miracol. Spun asta pentru ca, in permanenta, in decursul veacurilor, poporul nostru s-a aflat la confluenta intereselor marilor imperii.

- N-am fost niciodata transformati in pasalac turcesc. Indiferent cat de grele au fost vremurile, am reusit sa ne pastram limba, religia, traditiile si obiceiurile.

- Cum am reusit, in decursul istoriei, sa ne pastram fiinta nationala si, in acelasi timp, sa ne castigam o identitate proprie in lume, in Europa si acum in Uniunea Europeana? Putini si foarte rar vorbim despre aceste lucruri, de lectia pe care ne-au lasat-o inaintasii nostri. Cum au facut posibila Romania Mare, Romania moderna, Romania pe care o avem astazi, cu demnitate in UE.

- A fost posibil pentru ca, intotdeauna, acest popor a avut in sange idealul unitatii nationale. Indiferent cat de grele au fost vremurile, unitatea a ramas o dorinta, o aspiratie si un lucru la care fiecare roman a gandit in permanenta.

- Pentru un scurt interval de timp, in 1600, romanii din cele trei tari romane au fost uniti. Istoria nu ne-a dat sansa atunci sa ramanem uniti, dar nu inseamna ca a disparut ideea si idealul de unitate.

- In revolutia de la 1848, pe campia de Blaj, sa ne amintim ca ardelenii cereau "Noi vrem sa ne unim cu tara!", un lucru care spunea, din mijlocul Ardealului, dorinta de unitate a tuturor romanilor. A venit momentul magic din 1859, Unirea Principatelor Romane, o dovada de intelepciune, maturitate, responsabilitate a clasei politice din aceea vreme care a pus deoparte tot ceea ce a dezbinat si a pus in fata ceea ce a unit. Si am inceput sa fim puternici.

- In 1877 ne-am castigat independenta de stat, pentru ca am fost puternici. In urma Primului Razboi Mondial, pentru ca am avut forta, perseverenta, demnitate si eroism, am reusit sa obtinem visul tututror romanilor, Marea Unire de la 1 decembrie 1918.

- Unitatea a fost cea care a facut posibile aceste momente de istorie pe care ar trebui sa ni le amintim mai des ca romani, ca cetateni ai acestei tari.

- Am reusit si dupa 1989 sa gasim momente de unitate pentru ceea ce inseamna interesul national si iata ca doua obiective mari: intrarea in NATO si UE au fost posibile si le-am realizat cu aceasta clasa politica care, dincolo de neajunsurile ei, a realizat aceste 2 obiective majore pentru ceea ce inseamna interesul si destinul Romaniei.

- Acum, avem alta confruntare majora care, din nefericire, loveste omenirea rar dar foarte dur, criza economica. Ce raspuns pot oferi popoarele si natiunile in fata unor asemenea evenimente precum criza economica. Raspunsul trebuie sa fie tot unitatea. Uniti putem razbi mai usor, dezbinati pierdem in parte fiecare, pierde tara, pierde interesul national.

- In aceste momente de criza economica mondiala, europeana, romanesca, mai mult ca oricand avem nevoie sa punem in fata ceea ce ne uneste si nu ceea ce ne dezbina. Cred ca nu e prea tarziu si putem face acest lucru.

- Cred ca acest popor si aceasta clasa politica are resursele sa puna in fata unirea si nu dezbinarea, sa inlocuiasca confruntarea cu competitia, sa inlocuiasa ura cu dialogul, sa inlocuiasca disputele sterile politice cu competitia onesta pe proiecte in interesul oamenilor. Asta este, cred, ceea ce asteapta oamenii din aceasta tara, astazi de la noi, cei care temporar ii reprezentam, asteapta solutii de unitate si nu de dezbinare. Asta nu inseamna ca oamenii care sunt in strada nu au dreptate. Ei sunt nemultumiti pe buna dreptate. Nemultumirile lor sunt produsul vremurilor si a deciziilor pe care noi am fost obligati sa le luam. Le inteleg nemultumirea si suferinta.

- Dar stiu ca tot datorita suferintei si durerii oamenilor din aceste vremuri am reusit sa stabilizam economia tarii si sa ne creem un drum care sa ne duca spre mai bine. E adevarat ca cifrele macro-economice nu tin de salariu si de pensii mai mari astazi. Si faptul ca suntem apreciati pe plan international pentru ca am stabilizat tara nu tine de o alocatie sociala mai mare sau de un loc de munca mai bun. Dar aceste lucruri pot veni daca noi nu facem pasi inapoi pe linia a aceea ce am reusit sa stabilizam.

- Nu revenirea la populisme reprezinta solutia pentru iesirea din criza economica.

- Capacitatea de a face, in continuare, ceea ce trebuie nu ceea ce ne place pentru Romania poate fi sansa acestei tari. Ii inteleg pe cei care astazi sunt nemultumiti, ca sunt pensionari ca sunt bugetari, ca sunt cadre militare disponibilizate, ca sunt revolutionari. Nu sunt solutii financiare peste noapte care sa permita cresteri de salarii, pensii, sau indemnizatii suplimentare.

- Daca pastram insa stabilitatea si prin unitatea clasei politice reusim sa mentinem si sa cream locuri de munca.

- Voi readuce invitatia pentru clasa politica de a constitui un pact de stabilitate economica si politica in anul in 2012 care sa aiba ca obiectiv fundamental stabilitatea tarii si credibilitatea ei externa prin mentinerea, in continuare, a unor locuri de munca si prin crearea altor locuri de munca. Este singura solutie pentru o crestere sanatoasa economica a acestei tari.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2336 vizualizari

  • 0 (18 voturi)    
    unde-i Industria ? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:38)

    valahu [anonim]

    Nu nemultzumirile sunt produsul imbuibarii si arogantzei voastre !
    Dece va ganditzi doar la imbuibarea voastra, unde-s locurile de munca promise ? De ce la PDL se traieste in lux iar austeritatea o impunetzi doar saracimii ? Unde-i INDUSTRIA romaneasca, ce ramuri industriale atzi crescut ?
    • 0 (12 voturi)    
      Boc vorbeste ca un secretar UASCR (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:51)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui valahu

      UASCR - Uniunea Asociatiilor Studentilor COMUNISTI din Romania....
      Oups, dar Boc a si fost secretar UASCR pe centrul universitar Cluj....
      In '89 erau publicate cuvintele lui de sustinere a tovarasului Ceausescu....
      Acelasi limbaj de lemn atunci, acelasi limbaj acum.
      Ce vrei tovarase secretar? La fel ca inainte de '89, sa fim "stransi uniti in jurul conducatorului iubit"?
      Pai, de ce nu spui asa?
      • +1 (5 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:27)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Iată documentul cu care Boc și-a cumpărat liniștea de la revoluționari. Bani și sedii pentru protecția PDL
        =Pe 20 ianuarie, la se­diul PDL, Teodor Mărieş, Nicolae Bă­nuţoiu, Victor Grigorescu, re­pre­zentând Blocul Naţional al Re­vo­luţionarilor și Asociaţia 21 Decembrie 1989 au semnat protocolul cu Ioan Oltean şi Mircea Toader, În urma ne­go­cierilor, ministrul Finanţelor împreună cu revoluţionarul-secretar de stat George Costin au fost desemnaţi să găsească o soluţie pentru a fi plătite indemnizaţiile revoluţiona­ri­lor.=
    • -1 (11 voturi)    
      Lux (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:54)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui valahu

      valahule, zici ca la PDL se traieste in lux. Ai vazut vreun (partid) parlamentar in austeritate si mizerie?!? Pai nu prea ai ocazia sa vezi cum o duc USL-asii pe care ii doriti inapoi la butoane...
      • +1 (5 voturi)    
        Lux (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:29)

        bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

        Pentru minusistii care nu stiu sa citeasca: oricat v-ati stradui voi, parlamentarii si acolitii lor vor intoarce banii cu lopata indiferent de culoarea politica. Deci nu doar la PDL se traieste in lux, ci si la USL.

        http://www.contributors.ro/politica-doctrine/5715/

        "venirea USL la guvernare ar reprezenta bomboana pe coliva economiei si stabilitatii Romaniei."
    • +11 (21 voturi)    
      la securisti (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:56)

      Relu [anonim] i-a raspuns lui valahu

      Industria este la securisti din 1990.Nu te-ai prins?Si petrolul la austrieci.Ca l-a vandul Nastase Psd.Din patriotism fireste.Luxul il gasesti in TOP 300.Luxul il gasesti la aia care isi permit sa aiba televiziuni unde sa injure toata ziua ziaristi platiti cu 15-20 mii euro.Ca daca aveau bani PDL isi faceau si ei o televiziune.
      • 0 (10 voturi)    
        hai pe bune ... PDL nu are bani ? :DDD (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:17)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Relu

        innafara de buget , dau doar 2 exemple : Udrea , Videanu .


        mai vrei altele ? sunt foarte multe ....

        si apropo au tv-ul lor , se cheama b1 si mai e si TVR .
      • -2 (6 voturi)    
        discursul lui (Polo)Boc (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:01)

        gogucutractoru [anonim] i-a raspuns lui Relu

        Petromul nu a fost vindut de Nastase, ci pe vremea lui Nastase. C-asa a fost sa fie, ati vrut Nato, ati vrut UE ca sa circulati liberi, am dat la schimb Pentromul. Ni s-a impus, chiar si conditiile au fost impuse. De ce nu a fost in stare Basescu si ai lui sa-l ia inapoi, sau macar sa rascumpere o parte a Petromului???Ca la venirea pe tron asa se lauda, c-o sa faca si o sa dreaga si o sa ia petromul inapoi. A facut praf demnitatea in Romania, a facut praf o patura sociala, cea a pensionarilor, a facut praf sanatatea, a facut pulbere invatamintul, practic a facut praf tot ceea ce tinea de dezvoltarea persoanalitatii umane. Intentionat.
        Ce cuvinte foloseste Boc!!! Luate din Tezele din aprilie ori din Deschiderea Congreselor PCR. Suntem prosti cu totiii, niste viermi prosti, a avut dreptate Baconschi,.
    • +9 (15 voturi)    
      !? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:57)

      Delu [utilizator] i-a raspuns lui valahu

      Nastase si Ilici stiu cel mai bine unde este industria!
    • +2 (8 voturi)    
      Vedeti reactia (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:04)

      Gazarii [anonim] i-a raspuns lui valahu

      Daca s-a atins de securisti ? daca s-a inceput investigatia gazul romanesc la magnatul Nicolae ce a iesit ? O multime de patrioti sunt in strada in sprijinul lor .Sa nu se atinga nimeni de securisti si interesele lor economice.
    • +9 (13 voturi)    
      ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:07)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui valahu

      pai amice:
      vezi renault-dacia si santierul naval de la mangalia....
      sunt primele 2 exemple care mi-au venit in minte.
  • -2 (10 voturi)    
    Sa nu dam vina pe criza si FMI (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:43)

    Vali [anonim]

    "Nemultumirile lor sunt produsul vremurilor si a deciziilor pe care noi am fost obligati sa le luam." - E.Boc

    Daca ne referim la macroeconomie, nimeni nu a obligat guvernul sa ia o anumita decizie. In 2009, in plina criza economica, guvernul nu a luat nicio decizie buna din pdv. economic, acela a fost un an ratat, sub iluzia reinceperii cresterii economice.

    Dupa semnarea acordului cu FMI, BM si BCE in 2010, aceste institutii nu au impus guvernului anumite decizii, ci i-au solicitat doar sa ia masurile pe care le considera, astfel incat sa se incadreze in niste cifre si procente. Nu de dragul cifrelor, ci ca sa-si poata plati ratele datoriei.

    In concluzie deciziile au fost doar ale guvernului, nu ale institutiilor financiare externe. De aceea propun sa nu mai aruncam pe altii propriile greseli!
    • +8 (12 voturi)    
      greseli (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:58)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Vali

      Ce greseala? Ca totusi se pot plati salariile si pensiile si ca a revenit cresterea economica in loc sa ne taram precum tari cu experienta in UE? Aia e greseala? Greseala a fost ca au vrut sa taie pensii nesimtite fara sa ia in calcul ca romanii se descurca si isi pot creste pensiile... O alta greseala (tot de calcul) e ca nu isi provizioneaza corect viitorul si iau masuri haotice. O mare greseala e ca din cauza masurilor haotice trebuie sa dea inapoi cam la fiecare o luna dupa legile din zona taxe si impozite. Amintesc PFA si drepturi de autor in primavara lui 2011, PFA la norma de venit in decembrie 2011, taxa auto, veniturile "revolutionarilor", mai ales cei inscrisi dupa 2004...
      • +6 (10 voturi)    
        .... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:11)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

        problema e ca tu aduci argumente solide...in timp ce el aduce un vot prost la urmatoarele alegeri.
        mi-as dori sa pot sa stau de vorba cu unul ca el... peste 4 ani de acum in colo....
        problema lui este ca nu are... si mai departe de atat nu poate sa vada.
        problema noastra e ca cei ca el sunt multi...
        vorba aia... prosti...dar multi...
      • -1 (5 voturi)    
        La Sfantul Asteapta! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:27)

        Vali [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

        Cresterea economica despre care vorbiti este datorata rezultatelor exceptionale din agricultura lui 2011, nu vreunei masuri inteligente de strategie si tactica macroeconimica. Majoritatea sectoarelor economice au continuta sa cada. Iar +2% crestere fata de fundul gropii, nu reprezinta nimic in comparatie cu +0.5% crestere intr-o tara avansata economic (care nu a cazut abrupt 3 ani la rand).

        De acord cu plata pensiilor in functie de cotributivitate. Desi trebuia aplicata cu un anunt prealabil de 1-2 ani. Dar aceasta a fost o masura mai degraba populista a guvernului, intrucat cu cateva zeci de milioane Euro in plus la buget nu se redreseaza un PIB anual de cca 130 mlde Euro. Acelasi lucru si cu veniturile revolutionarilor. Masura este buna din pdv moral, dar nu ajuta economia.

        Iar masura de taiere cu 25% la salariilor bugetarilor, desi ajuta economia, a fost complet ilegala intrucat statul nu poate interveni in contractul individual de munca. Toate procesele vor fi castigate de cei in drept. Guvernul le va da chiar banii inapoi, si anume la Sfantul Asteapta.
        • 0 (0 voturi)    
          CEDO (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:36)

          daniel [anonim] i-a raspuns lui Vali

          CEDO zice ca nu e ilegala..... sau si acolo a pus PDL pile?
  • -4 (12 voturi)    
    alegeri anticipate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:53)

    aaa [anonim]

    Eu astept alegeri anticipate.
  • 0 (8 voturi)    
    ok .. am inteles .... altii sunt de vina ! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:54)

    adrian [anonim]

    ACEEASI PLACA ....

    oamenii astia nu si-au asumat niciodata nimic , acum e vina altora ....
    probabil ca tot FMI-ul e vinovat si pentru faptul ca ai lor (toti) sau imbogatit la maxim de cand sunt la putere ....
  • +4 (10 voturi)    
    Boc greseste discursul (Marţi, 24 ianuarie 2012, 12:59)

    Vali Vijelie [anonim]

    nemultumirile sunt urmarea distrugerii economiei nationale in perioada 1990-2008.Ce e greu de inteles?Daca nu mai ai intreprinderi industriale cum sa ai venituri la buget si locuri de munca.daca nu ai banci cum sa ai bani de investitii?Cine a praduit totul?Boc sau PSD ?
    • +7 (7 voturi)    
      raspuns corect (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:17)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Vali Vijelie

      Raspunsul corect este FSN. Din nefericire, la asta s-au adaugat oarecum si Taranistii si mai mult Liberalii. Din cauza securistilor, stim acum, doar ca nu ii putem crede pe cuvant tocmai pentru ca stim unde sunt baietii...
      • +2 (2 voturi)    
        corect (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:47)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

        iar FSN = PDL + PSD.
      • +2 (2 voturi)    
        exact >. FSN (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:53)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

        Dar FSN nu si'a luat apoi numele de PD?
        Basescu nu a fost ministru FSN? Cei din PDL nu vin din FSN? Scuze.. mai sunt si securistii din partidul lui Magureanu PNR.
        Da.. ai dreptate.. stim exact unde sunt baietii. Numai ca baietii sunt desptepti. Stiu mijloacele de propaganda. Stiu sa urle ca altii sunt de fapt de vina. Tot timpul sunt altii de vina.
        • +2 (2 voturi)    
          cand s-a spart FSN-ul.... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:55)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

          s-au impartit simplu:
          - fostii nomenclaturisi, comunisti cu functii, in PDSR
          - fostii securisti in PD
          Securistii s-au saturat sa faca lucrurile murdare pentru nomenclatura ca sa o duca asta bine,nu ei.Si-au dat seama ca vor totul pentru ei si ca ei stiu cum se fac "treburile"...asa ca....s-au rupt.
          Legatura incredibil de stransa intre PDL, Basescu si serviciile secrete, jandarmerie, pricuratura, DND,ANI etc. imi sustin banuiala.
    • +3 (5 voturi)    
      Falimentul bine temperat (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:39)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui Vali Vijelie

      Cred ca nemultumirile sunt urmarea distrugerii economiei de la '89 pana azi. Nu excludeti din "poza" pe guvernantii de azi.

      Cu siguranta aceste guverne de dupa 2008 au facut greseli enorme, de un infantilism economic deplin. Au avut sansa sa imparta responsabilitatea guvernarii, dar au dat cu piciorul oricarei oferte. Au mizat ca va reveni cresterea economica si ca vor culege toti laurii asumarii responsabilitatii. Nu se vor alege insa cu nimic.

      Va inchipuiti cumva cine a coordonat aceasta afacere falimentara?
  • -2 (10 voturi)    
    nemultumirile oamenilor=produsul INCOMPETENTEI !!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:05)

    lili [anonim]

    Guvernului Boc, care habar nu are sa conduca Romania, noroc cu FMI ca a venit alaturi de Guvern, Basescu si-a dat seama in mai 2010 ca ne paste falimentul cu Guvernul Boc, altfel azi cu Boc la guvernare Romania era mai rau ca Grecia!!!
    Nemultumirea oamenilor e produsul CORUPTIEI din "sistemul " PDList aflat la guvernare de 3 ani, al furtului generalizat , al politizarii excesive cu incompetenta PDLista in toate functiile, unde-s Dle Boc banii de la CNAS aflata in subordinea directa a Dvs, adica Guvernului?! Se duc in pusculita portocalie !!!!
    Dl Basescu spunea vinerea trecuta cand a retras Proiectul Legii Sanatatii, ca nimeni nu stie unde se duc banii dela CNAS(aflata sub suordinea directa a Dvs!!) si ca d-aia vrea sa privatizeze Sanatatea ca vezi Doamne privatii stiu mai bine sa adminsitreze banii de la CNAS decat statul(adica "sistemul" portocaliu) corupt!!!
    Poate ne explicati dle Boc ce-a vrut Presedintele sa spuna cu acele vorbe, ca doar Dvs si Basescu patronati "sistemul" de care vorbeste Basescu !!
    Nu vremurile i-au scos in strada pe oameni ACUM, ci coruptia si minciuna si ipocrizia PDLista, oamenii astia au indurat criza si masurile Dvs de austeritate dar clientela PDLista bogata nu a simtit-o, si-a sporit averile in continuare, si-a cumparat Vuittoane, si-a facut concedii de lux in tarile calde ca si inainte!
    La ei nu a fost criza Dle Boc ?!
    DEMISIA!!
    INCOMPETENTA intruchipata sunteti dle Boc!!
    Traian Basescu este terminat ca om politic, degeaba se ascunde, intr-o zi va trebui sa iasa si sa dea socoteala, chiar daca acum oamenii nu vor obtine DEMISIA Dvs(desi eu sper!!), nu uitati ca aceasta nemultumire si ura fata de guvernare si Traian Basescu exista si o veti simti la alegeri!!
    Scapam de Basescu si de PDL, fara Traian Basescu al Dvs PDL este mort!!
    Ma indoiesc eu ca Dna roberta si Udrea vor resuscita PDLul !!!!!!!!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Curat murdar coane Fanica (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:30)

    Alan Shore din BJ [anonim]

    E clar ca cei din '48 sunt de vina. Unde esti Balcescule?!
    Eu propun actualei puteri sa nu-si mai de-a cu parerea.
    Sa inlocuiasca eu cred cu eu stiu. Daca vor sa stie ce vrea populatia sa deschida fereastra. Si nu in mod simbolic.
    Poporul e satul de acesti datatori cu parerea si bagatori de seama. Vor actiuni care sa le amelireze traiul. Si prima ar fi sa vina altii care au solutii. Cu cei de acum ne-am convins.
    Un mic exemplu mentionat de premier:
    Cate locuri de munca au fost create in 2011 si cati noi someri sunt inregistrari in acelasi an? De vina e vechiul regim. Ghici-ti ce: tot voi erati.
  • +2 (4 voturi)    
    cand numesti la Transelectrica (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:37)

    altu [anonim]

    dupa ureche (iar la 3 zile ii ceri demisia ca s-au prins ...) ce suport si solutii de unitate soliciti?

    si vanta spunea candva pe la Realitatea ca "Noi vrem respect!". cam acelasi tip de respect a promovat si premierul acum.
  • +2 (2 voturi)    
    chiar asa? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 13:45)

    srpc [utilizator]

    v-a obligat cineva ca banii obtinuti din economii sa-i azvarliti pe tampenii aducatoare de profit pt firmele de partid si de pagube pt noi? va impiedica cineva sa redeschideti IAS-uri, sa faceti irigatii, sa stimulati dezvoltarea IMM-urilor? va obliga cineva sa pupati koorul bancilor si marii finante internationale? musai sa va imbogatti voi, cu orice pret? hai sictir, banditi portocalii, tradatori de tara!
  • -1 (3 voturi)    
    asa este domnule Boc (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:12)

    costa [anonim]

    Da, ai dreptate domnule Boc, si pentru curajul pe care l-ai avut la reforme eu te sustin.( si altii care depind de mine)
    Dar incepi sa ma enervezi un pic . Tot ce zici si faci seamana a scinceala, a miorlaiala. Va vreau mai agresivi. Stiu ca este aproape imposibil cu o industrie TV 100% in solda lui Felix, dar trebuia sa va ginditi de mult la asta.
    Te rog Dl Boc, fa un plan , cu strategii dumitale, si fii mai agresiv, mai obraznic, trebuie sa platesti exact cu aceeasi moneda.Sunteti la putere, aveti teoretic mai multe posibilitati , si va lasati calcati in picioare de acesti tradatori. Daca mai aveti timp, dar si asta e greseala voastra, cum de v-a luat ca din oala Voiculescu?
  • +1 (1 vot)    
    Europa (Marţi, 24 ianuarie 2012, 14:58)

    Flo [anonim]

    Eu traesc in Germania si aici se disponibilizeaza la greu.Ex. Schlecker 800 de filiale sau inchis si 600 urmeaza. E-on ,Vattenfall & co.concerne care inchid centralele nucleare disponibiliseaza personal (Ex. E-on cca 3000 ) Boc are dreptate cind spune ca"Nemultumirile lor sunt produsul vremurilor si a deciziilor pe care noi am fost obligati sa le luam". De bine de rau nu suntem ca Grecia si noi avem potential Dar nu ce fac lideri USL" Dezbinare ,Ura, Minciuna " .
    • 0 (0 voturi)    
      nu asta i-a scos pe oameni in strada.. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 15:32)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Flo

      Vinerea trecuta la ora de maxima audienta Presedintele Romaniei, Dl Basescu a aparut la TV si a retras Proiectul Legii Sanatatii, care prevedea intre altele si privatizarea sistemului de sanatate !
      Dar a mai spus urmatoarele, inadmisibile pentru un Presedinte de tara, in opinia mea.
      Presedintele a afirmat atunci in fata natiunii, in direct la TV, la ora de maxima audienta lejer si sincer nevoie mare, ca "sistemul" e corupt, este complet politizat, ca se fura si mai ales ca nimeni nu stie unde se duc banii contribuabililor de la CNAS(Casa Nationala de Asigurari de Sanatate!!), aflata DIRECT in subordinea Guvernului Romaniei si asa a motivat Presedintele ca doreste sa privatizeze Sanatatea pentru ca privatii(vezi Doanne, stiu sa administreze mai bine decat statul corupt(adica "sistemul" ) banii contribuabililor romani!!!
      Adica, a spus cam asa: Dragii mei romani, PDListii mei aflati al guvernare(ei sunt "sistemul" politizat, cum a recunoscut Presedintele) fura in draci, nimeni nu stie unde se duc banii vostri dati la CNAS si d-aia eu vreau sa privatizez Sanatatea!!!
      Doua erori a facut Presedintele in acest caz:
      1. "Sistemul" de care vorbeste Presedintele sunt cei de la conducere, puterea reprezentata de PDL(partidul Presedintelui) si nu de cei aflati acum in strada , ori Presedintele a recunsocut ca cei de la putere sunt corupti si fura !!!
      2. Cum a crezut Presedintele ca vor primi romanii, majoritatea foarte saraci , aceasta declaratie a Presedintelui?
      Plus faptul ca acea privatizare va duce la cresterea costurilor cu Sanatatea, cum a si recunoscut de altfel Presedintele, ori asta va limita si mai mult accesul oamenilor saraci la sanatate!!
      Dvs, cum credeti ca ar fi primit astfel de declaratii cei din Germania sau cei din SUA din partea Presedintelui lor ?!!!!!!!!!!
      Din acest motiv pe pancartele oamenilor din Piata Universitatii scrie clar: ATI FURAT sau NE-ATI MINTIT!!!!
  • -1 (1 vot)    
    Motive (Marţi, 24 ianuarie 2012, 15:01)

    catalin_mattei [utilizator]

    Conform PDL se doresc alegeri comasate. OK.. ce inseamna acest lucru?- inseamna ca bugetul anului 2013 sa fie intocmit de actuala putere dar va fi executat de guvernul ce va rezulta in urma alegerilor. Bugetul insa este normal sa fie realizat de cei ce guverneaza si nu de fostii caci altfel vom ajunge iar la subiectul "mostenirii dezastruoase".. Ce mai inseamna alegeri in noiembrie?.. inseamna ca actuala putere sa aiba fraiele cheltuielilor din decembrie 2012.. deci exact luna in care se produc cele mai multe nereguli in cheltuirea banului public ( plecam dar macar cu buzunarele publice).. si mai exista un motiv care tine de psihologia condamnatului la moarte ( la pierderea alegerilor).. speranta ca se va intampla o minune si isi vor salva cumva pielea... alegeri facute in mai-iunie nu permite actualei puteri sa mai ascunda din furtul actual... asa ca.. PDL are motive serioase ca sa doreasca sa mergem la vot in noiembrie.. interesele lor si nu ale populatiei
    • 0 (0 voturi)    
      Ssssst, partidul are nevoie de liniste! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:17)

      Vali [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Cei din PDL vor sa fie campanie electorala tot anul, in loc de 2-3 luni pana la anticipate. Asta in spiritul grijii deosebite pentru economisirea banului public.

      Devine destul de clar ca au de inchis niste afaceri, de pus bine niste sume in 2012 care sa le asigure rezistenta chiar si in opozitie. Protestatarii din orase le-au dat insa planurile peste cap.

      Acum puterea merge ca pe sarma sa nu ii enerveze prea tare pe protestatari. Mai ales ca majoritatea nu sunt membri ai vreunui partid, deci nu sunt santajabili.

      Protestatarilor, ssssst, partidul are nevoie de liniste!
  • 0 (0 voturi)    
    Pactul de sinucidere colectiva (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:59)

    Vali [anonim]

    Celebrul laureat al premiului Nobel pentru economie Joseph Stiglitz, profesor de macroeconomie la Universitatea Columbia din SUA si autor a numeroase manuale si tratate a declarat pentru Bloomberg ca "inăsprirea politicii fiscale în Europa este un mod greşit de a rezolva criza datoriei şi poate face doar rău."

    Iar "tările din zona euro au semnat un pact de sinucidere colectivă, pariind pe economisirea mijloacelor bugetare. Acest lucru va duce la colapsul economiilor lor."

    Romania, fara sa faca parte din zona Euro, s-a angajat sa semneze acest pact fara nicio rezerva. Iar masurile de austeritate aberante luate de guvernul nostru isi arata acum roadele. Acesta fiind doar inceputul.


    Cititi in detaliu pe portalul money.ro:

    http://www.money.ro/stiglitz--tarile-din-zona-euro-au-semnat-un-pact-de-sinucidere-colectiva_1214414.html
  • 0 (0 voturi)    
    si atunci... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:23)

    luci 30 [anonim]

    ce facem cu alegeri anticipate...schimbam un burete suprasaturat,cu inceput de control-juridic,financiar social- cu un alt burete nesaturat insa ,cu toate sistemele de control nonoperante si in competitie cu EU si piata lor de desfacere
  • 0 (0 voturi)    
    Nimeni nu va oprit sa copiati legile Germaniei (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:28)

    Alui [anonim]

    de exemplu. Sau sa va inspirati din ele. Asa, ati scos pe banda rulanta numai legi de inspiratie comunista.
    Vedeti aici un exemplu:
    http://www.mdrt.ro/userfiles/consultari_interministeriale/20_01_12/hg.pdf
    Vedeti art. 7(2) din Anexa 1!
  • 0 (0 voturi)    
    nu chiar (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:16)

    ARON [anonim]

    dorinta de a intra in NATO si UE eu cred personal ca 15 la suta a fost dorinta romanilor (si asta a romanilor care aveau interese) si 85 % a americanilor si a europenilor care au nevoie in permanenta de sclavi, CE NU A REUSIT HITLER PRIN RAZBOI ,A REUSIT GERMANIA IN ZILELE NOASTRE CU ACTE IN REGULA,economia germaniei duduie,
  • 0 (0 voturi)    
    minciuni!!!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:34)

    gloria [anonim]

    Cum pot liberalii să acuze doar PDL că a sărăcit România când s-a ajuns la taierea salariilor şi ajutoarele sociale datorită cheltuielilor uriaşe şi inutile pe care le-au făcut când erau ei la putere?!Ce garanţii oferă PSD că atunci când vor veni la putere nu vor pune pumnul în gură procurorilor anticorupţie, cum au făcut cu înverşunare înainte de 2005
  • 0 (0 voturi)    
    S-a creat un impas (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:36)

    mesi [anonim]

    Nu poti sa-i dai un sut dosnic, din cauza celor care se inghesuiesc sa-l pupe.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by