VIDEO Mircea Geoana, despre o posibila "constructie" politica: Azi la Dabuleni, maine in toata tara!

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 24 noiembrie 2011, 14:03 Actualitate | Politic


Mircea Geoana la Caminul Cultural din Dabuleni
Foto: Agerpres
Senatorul Mircea Geoana a anuntat joi, la Dabuleni, ca va lansa o noua forta politica menita "sa insanatoseasca Romania", fara a preciza numele si programul noii constructii. "Eu nu cred ca, in clipa de fata, o constructie care sa semene cu ceea ce sunt partidele clasice din Romania mai poate fi o alternativa pentru electorat", a declarat Geoana, in fata a zeci de persoane.

"Romania are nevoie de alternativa care nu e nici la putere, nici la USL si, din pacate, nu este nici la PSD si cred ca e momentul sa ridicam vocea si glasul si sa ne stergem lacrimile de tristete pentru ca, in acest moment, chiar mai important decat PSD-ul este nevoie de a face politica adevarata, pentru oameni si alaturi de oameni", a spus Geoana, potrivit Agerpres.

"Pur teoretic, ce ar putea sa aiba succes e o construcite complet diferita fata de un partid obisnuit", a sustinut Geoana. Potrivit fostului lider PSD, ingredientele formatiunii politice ar trebui sa fie "cinste, anticoruptie, competente, un minim de valori legate de patriotism, daca nu credinta, macar frica de Dumnezeu. In jruul acestor repere se pot aduna foarte multi oameni".

"Nu vreau sa vin eu cu un concept sa-l pun pe masa. As dori ca cei  care au incredere ca un astfel de efort merita facut sa vina alaturi de mine si sa-l construim impreuna (...) E un spatiu foarte mare pentru o constructie diferita, credibila, care sa fie contruita de jos in sus, si nu de sus in jos", a mai spus Geoana.

Organizatorii intalnirii lui Mircea Geoana cu oamenii din colegiul in care acesta a candidat au impartit cate o scrisoare din partea senatorului, in care el mentioneaza ca ramane alaturi de cei care l-au votat.

"Sunt si voi ramane alaturi de voi. (...) Va asigur ca voi ramane fidel valorilor noastre. Va asigur ca ne vom mai intalni pe drumul nostru politic", le-a transmis Mircea Geoana oamenilor din colegiul sau.



Mircea Geoana declara miercuri seara, la Realitatea TV, ca episodul excluderii sale din partid l-a marcat, insa nu considera ca va ramane singur, "sunt multi care ma vor urma, daca ma voi hotari sa formez un nou partid politic", a spus Geoana.

"Cred ca e nevoie de un alt proiect politic pentru Romania", a spus Geoana, precizand ca opozitia nu are prea multe sanse sa devina, in viitor, mai credibila. "Nu pot spune ce formatiune, dar ceea ce simt e ca exista o asteptare imensa pentru ceva diferit fata de ce inseamna partidele actuale", a adaugat el.


Citeste mai multe despre   
















9058 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    "Va asigur ca voi ramane fidel valorilor noastre" (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:11)

    hot news [utilizator]

    Mi-e scarba.
    • +6 (8 voturi)    
      Pai ce-a zis gresit? (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:15)

      timantius-raptor [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Din moment ce agatarea de ciolan, parvenitismul, demagogia etc. sunt valorile supreme in partidul din care facea parte, le-a ramas fidel facand aceleasi lucruri!
      Sa nu uitam insa si ca are dreptate in tot ce spune despre fostii colegi - dar spusele sale vin foarte tardiv, din pacate pentru el.
      Apoi cred ca mai tinem minte ca sub conducerea lui Geoana senatul era ultimul bastion in care opozitia reusea sa se opuna eficient pedeleului; a veni acum si a-l acuza pe Geoana de pactizare cu pesedeul mi se pare un lucru inca si mai scarbos, indiferent daca acceasta acuzatie halucinanta vine din partea gloriosilor pesedisti, ori din partea stralucitilor liberali...
      • +5 (5 voturi)    
        Noul partid se numeste PPD! (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:35)

        Joianna [anonim] i-a raspuns lui timantius-raptor

        PPD-noul partid. Partidul Pepenarilor de Dabuleni. Corect coane Fanica!!!!!!!!
      • +2 (4 voturi)    
        Agitatie in PSD, demisii si scandal (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:39)

        Liberalii, trasi in jos de PSD [anonim] i-a raspuns lui timantius-raptor

        Adrian Popescu, liderul PSD Giurgiu si unul dintre cei mai vehementi sustinatori ai lui Mircea Geoana, a revenit joi de la Bruxelles, unde a fost in vizita impreuna cu o delegatie condusa de Marian Vanghelie. La intoarcere, Popescu a aflat ca a fost dat afara din PSD.

        Adrian Popescu le-a spus jurnalistilor care asteptau delegatia PSD pe aeroportul Henri Coanda ca a primit un mail semnat de Victor Ponta si Liviu Dragnea in care era informat ca s-a luat act de demisia sa din partid.

        "Au luat act de demisia mea, de unde? Dansii stiu!", a comentat Popescu, precizand ca a plecat la Bruxelles imediat dupa ce s-a terminat sedinta CEXN de marti, asa ca nu a apucat sa isi depuna demisia, asa cum declarase pe posturile de televiziune la aflarea vestii ca s-a votat excluderea lui Geoana.

        "E dictatura in partid!", a acuzat Adrian Popescu, adaugand ca si colegii din PSD Calarasi sunt nemultumiti de ce se intampla in partid si nu doar cei din Giurgiu.

        "Fierbe tot PSD!(....) Si presedintele Consiliului Judetean Buzau probabil ca o sa plece. Sunt multi, o sa vedeti! Pe rand vor iesi si vor pleca foarte multi din partid. Dar sa spuna ei, eu vorbesc de organizatia Giurgiu si de mine", a completat Adrian Popescu, acuzand conducerea de la centru ca abia a asteptat sa gaseasca un motiv sa scape de el si sa il inlocuiasca cu altcineva.

        'Suntem penibili. Ni se spunea Partidul Comunist, cu Victor Ponta devenim Partidul Hitlerist.'

        Adrian Popescu a mai sustinut ca mai multi pesedisti il vor urma pe Mircea Geoana in noul sau proiect politic, chiar daca acesta nu este clar conturat.
    • +5 (5 voturi)    
      mda... (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:36)

      asterix [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Bufon pana la capat.......
      Mos Iliescu l-a alintat spunindu-i prostanac....
    • +4 (4 voturi)    
      valorile = gargara (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:39)

      Zak [anonim] i-a raspuns lui hot news

      cred ca zicea de "valoarea" de vanghelie...

      Singurul gest moral pe care-l mai poate face un astfel de dinozaur (fiu de nomenclaturist securist) ---ca si toata generatia lui si cele dinainte---este sa se retraga de tot din viata publica si sa lase neamul sa se vindece de toti ca el...
    • +2 (2 voturi)    
      a spus o codat (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:48)

      Nae Nistor [anonim] i-a raspuns lui hot news

      Valori insemna sa marci banu
      Ce conteaza cum il obtii
      Deci valori inseamna inginerii finaciare, CPuri in Cipru, si alte afaceri, de neconceput din alta pozitie decit cea pe care a avut o

      Mafia cuprului va spune ceva ?
  • -10 (12 voturi)    
    In vremurile astea "tulburi" (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:15)

    matragunul [anonim]

    Daca se mareste tva-ul la anul pe la 26%, nu chiar ca la unguri, ca tre sa "stam mai bine ca altii", dupa urmatoarele alegeri nu e exclus ca Juana sa prinda un ciolan gras.
  • -6 (16 voturi)    
    Bravo Geoana (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:17)

    Relu [anonim]

    Ne-am saturat si de unii si de alti.Vrem ceva nou.Ceva proaspat .Vrem sa aruncam hainele vechi.Vrem ceva nou.S-au imbacsit cei vechi.Asteptam la alegeri.Ne-am saturat de vesnicul iliescu,nastase,antonescu,mincinosul ponta si ai lui avocati.
    • +10 (10 voturi)    
      Bravo?! (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:25)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Relu

      Cand scrii "sa aruncam hainele vechi", presupun ca te referi la Hainele Imparatului?
      (Nu imi dau seama din comentariu daca esti ironic, dar ar fi trist sa fii scris cu buna credinta)
    • +10 (10 voturi)    
      corect (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:14)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Relu

      e momentul sa ne aducem aminte si de prieteni: Vantu, Voicu, Vanghelie....
  • +16 (20 voturi)    
    Daca scoateti PSD-ul din politica va felicit! (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:22)

    dan [anonim]

    E momentul ca Romania sa scape de PSD pentru ca a facut destul rau!
    • +8 (8 voturi)    
      Aha (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:15)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Si partidul lui din cine crezi ca o sa fie facut?
    • +10 (10 voturi)    
      daca... (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:20)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dan

      daca Romania ar scapa de tot ce inseamna fostul FSN ar fi minunat.. din pacate ultima masura a PNL-ului de a face alianta cu PSD ne aduce in situatia ca indiferent cu cine votam sa ne aflam la cei ce au fost pe vremuri fsn-isti
  • +22 (24 voturi)    
    partidul pepenilor (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:25)

    zeul pepenilor [anonim]

    Pepenii de Dabuleni se simt onorati de noul partid, o sa se inscrie rostogolindu-se......
    Chiar nu realizeaza cit de ridicol poate fi?? mai grav e ca isi gasesc stupizi sa-l asculte.
    • +8 (8 voturi)    
      'in fata a zeci de persoane'... (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:17)

      marius [anonim] i-a raspuns lui zeul pepenilor

      ... care de fapt erau vreo doua-trei, iar restul pepeni.
    • +9 (9 voturi)    
      adevarul pur (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:53)

      pentru zeul pepenilor [anonim] i-a raspuns lui zeul pepenilor

      ma fraiere sa stii ca dabulenii nu se simt onorati de noul partid asa cum nu simpatizau nici psd cel vechi.Pentru cultura ta generala domnul NICOLAE DRAGOI (primarul dabuleniului) si domnul MIRCEA GEOANA nici macar nu sunt din dabuleni, ei sunt cei mai prosti oameni posibili ior bou de primar a ajuns primar pentru ca a furat alegerile(adica a carat batranii cu masinile primariei la vot si i-a fortat sa voteze cu psd si asa sa intamplat si cand a candidat Geoana la presedentie) .Acesti doi oameni dak se pot numi oameni aceste doua nimicuri au facut cel mai mare rau dabuleniului
      • 0 (2 voturi)    
        "Fortat sa voteze" (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:39)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui pentru zeul pepenilor

        Cum fortezi pe cineva sa voteze intr-un anumit fel? In cabina esti doar tu, votul e anonim. Dupa ce iesi poti sa spui ca ai votat oricum, nu se poate dovedi nimic. De-asta nu inteleg nici rostul mitei electorale. Eu as lua mita oferita de un partid apoi as vota cum vreau eu.
        • +2 (2 voturi)    
          de suveica ai auzit? (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:45)

          Pink Z [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

          ... cand ti se da la intrare un bilet stampilat, intri la vot, il bagi in urna si predai la iesire biletul gol !
          • -1 (1 vot)    
            scuzati ca ma bag (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:13)

            panfilica [anonim] i-a raspuns lui Pink Z

            dar suveica asta cat face ?
            ca pare mai mult o afacere cinstita decat o...sfortzare (!).
    • +1 (1 vot)    
      hahaha ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:03)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui zeul pepenilor

      la vara mancam pepeni !
      deci asta a vrut sa zica ...
      azi la dabuleni, maine in toata tzara ...
  • +9 (13 voturi)    
    Va fi ales in colegiul sau (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:25)

    Cati parlamentari il vor urma pe Geoana? [anonim]

    Geoana nu iese din politica oricum, indiferent de miscarea sa nationala de centru-stanga, pentru ca e suficient de popular in colegiul sau pentru a fi votat primul (primii dupa numarul de voturi, chiar daca nu vor avea 50%+1, vor deveni automat deputati sau senatori).

    E clar acum ca PSD-ul se scindeaza si va pierde alti zeci sau sute de primari din localitati mai mici care il vor urma pe Geoana.
    Insa il vor urma daca vor banui/sti ca are sanse sa intre la guvernare cu actualul guvern, pentru a primi resurse.

    De aceea, e in interesul lui Geoana sa procedeze ca UNPR, sa intre la guvernare si sa ofere astfel sustinere primarilor PSD care il respecta dar care se tem inca sa faca pasul spre UNPR.

    Daca va proceda inteligent isi va atrage multi primari de la tara si implicit multe voturi (la tara sunt aduse de primari).

    Daca va proceda si agresiv, mai curajos, va intra in combinatie cu Vanghelie si Dan Diaconescu, pentru a avea primar in Bucuresti si televiziune nationala.

    Daca va proceda si responsabil, va intra cu noua sa formatiune la guvernare cu un grup parlamentar de 20-30 de deputati si senatori.
    PDL-UNPR il va primi cu bratele deschise pentru ca ii va scapa imediat de UDMR.

    Rasplata?
    Geoana ramane presedintele Senatului Romaniei, guvernul in sfarsit e remaniat, vina Isarescu premier, Romania se reformeaza mai rapid ! USL va pierde alegerile inca de pe acum..
    • +2 (2 voturi)    
      da (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:42)

      om normal [anonim] i-a raspuns lui Cati parlamentari il vor urma pe Geoana?

      ce disperati suntem.
      Dupa citirea articolului prima mea reactie a fost...poate e totusi bine, ca scapam de nenorocitii vechi care musca din oricine si din orice. un fel de protective instinct, reactia mea.
      Dupa citirea comentariului dumnevoastra am realizat ce disperati suntem.
      Ce e alarmant e ca suntem pregatiti sa ne agatam de oricine capabil sa schimbe practicantii politicii in Romania.
      va dati seama cat de periculos este?
      Doamne ajuta-ne sa fim cu ochii deschisi larg.
      • 0 (0 voturi)    
        update (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:19)

        om normal [anonim] i-a raspuns lui om normal

        am citit ultima stire legata de Geoana.
        Nu sunt in Romania si hotnews e singura mea cale de informatie (nu tv sau radio sau realitatea.net)
        deci...am citit ultima stire despre geoana si imi venea sa ma dau cu capul de pereti.
        Cum am zis mai sus, prima reatie a fost pozitiva fata de actiunile lui....cat de gresit.
        omul spune in ultima stire ca nu se va desparti niciodata de valorile si oamenii din psd.
        In afara de groaza ca putem fi inselati atat de usor de oricine promite o schimbare, te uimeste lipsa de inteligenta cel putin politica a omului.
        e nicaieri. cum sa spun? e ok sa sustii ca iarba e rosie atata timp cat aduci argumente in sensul asta si sustii asta la nesfarsit. Vei avea nebuni care iti dau dreptate.
        dar daca azi spui ca iarba e rosie iar maine spui ca stii ca e verde, toata lumea te va califica nebun doar datorita faptului ca ai inceput discutia. Nici nebuni nici normali nu vor fi de parta ta.
        frustant este ca suntem o natie nativ inteligenta dar tot nativ incredibil de autodistrugatoare. lipsa de unitate este pregnanta si probabil, stramosii nostri au realizat asta. De aceea exista versul...unde-i unul nu-i putere...unde-s doi puterea creste.
        Adica hai odata treziti-va si uniti-va si ganditi-va la copii vostri
  • +6 (8 voturi)    
    PP-Partidul Prostanacilor (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:27)

    alyn [anonim]

    afiliat PP
    • 0 (0 voturi)    
      PP (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 3:22)

      Lubeniteanu [anonim] i-a raspuns lui alyn

      ar putea insemna si cum spunea Bodan Chirieac despre el si PP i-a devenit brand.A fost preluat si de Marian Oprisan intr-o discutie cu Victor Ponta cand ii cerea functia de prefect
  • +3 (7 voturi)    
    Lansatoru' de partide - sau prastia cu sfarleaza (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:31)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Dl Geoana se pregateste sa lanseze un nou partid, "miscare" politica "de forta" ...

    "Sunt si voi ramane alaturi de voi. (...) Va asigur ca voi ramane fidel valorilor noastre. Va asigur ca ne vom mai intalni pe drumul nostru politic", le-a transmis Mircea Geoana oamenilor din colegiul sau.

    Insa oamenii din colegiul lui l-au auzit ? Nu prea cred, caci politicienii de la varf trebuie sa isi aminteasca ca alegatorii ii aud pe ei, taman atat cat ii aud si acestia pe alegatori. Dupa cum bine spune ex-pres Ion Iliescu, ascensiunea d-lui Geoana in partidul bolsevico-fesenist este datorata unei armate de activisti, dintre tagma carora d-lui nu a facut parte, fiind fiu de nomeclaturist (unul mai mic, general, comandantul Apararii Civile din vremea comunismului).

    Ca urmare cred ca mai degraba, unii alegatori il vor urma ... mutzi ...., nu multzi - cum se astepta dl Geoana, animati doar de zicala - "mai bine cu raul, decat fara Rau".

    Sincer cred ca prestatia d-lui Geoana ca lansator de partide sau miscari este precum o prastie cu sfarleaza, face zgomot, dar nu da jos nici vrabia din zbor !

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
    • +1 (1 vot)    
      geona (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:28)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

      v-a dura o zi,presedinte a fost o noapte
    • +3 (3 voturi)    
      dom' mitica, (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:28)

      panfilie [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

      sa traiti, sa va dea Domnul sanatate !
      ca tare bine le-ati potrivit. mi'a placut tot ce ziserati, dar nu stiu cum e prastia aia cu sfarleaza.
      n'am vazut niciodata. puteti s'o descrieti, ca poate asa il inteleg mai bine pe joana, ce fel de partid pune in peisaj.
      multumesc, sa traiti !

      "dreptul meu, lasati patria !"
  • +9 (13 voturi)    
    cara-te! (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:39)

    Denoro [utilizator]

    I-auzi cine va insanatosi viata politica romaneasca! Banuiesc ca dl Geoana va apela la o echipa puternica, echipa care sa fie capabil sa instaureze - in sfarsit! - cinstea, corectitudinea si moralitatea! Aceasta echipa va fi fara indoiala condusa de marele prieten si colaborator al d-lui Geoana: ilustrul Sorin Ovidiu Vintu! Care este capabil sa "ia justitia in propriile maini", asa cum s-a exprimat recent.
    Noi, poporul roman, asteptam cu mare, mare nerabdare ca dl. Sorin Ovidiu Vintu sa ne dea lectii de morala si cinste! Speram de asemenea sa se repete si - de data aceasta sa si reuseasca - figura de acum 2 ani: sa avem un presedinte al tarii care sa fie omul de paie a lui Sorin Ovidiu Vintu.

    Acum lasand ironia la o parte, fara rautate si fara gluma, eu personal, in calitate de cetatean al Romaniei, ii adresez d-lui Geoana, in calitate de (fost) politician al aceleiasi Romanii un singur mesaj: CARA-TE! Ai avut la dispozitie ani de zile sa ne demonstrezi cine esti si ce poti si ai demonstrat ca estu:
    1. omul de paie al unui infractor periculos la nivel national (Sorin Ovidiu Vintu);
    2. un om cu o inteligenta redusa;
    3. un om fara un elementar simt al penibilului;
    3. un om obsedat de putere si "scaune".

    CE-I PREA MULT E PUR SI SIMPLU PREA MULT!

    Iar catre cei care citesc acest comentariu, legat de Mircea Geoana si evenimentele din ultimile zile, am urmatorul mesaj: "spectacolul s-a terminat, circul s-a inchis, ne-am distrat, ne-am relaxat, acum inapoi la munca."
    • -1 (3 voturi)    
      Tu esti, (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:25)

      Nationalistu' [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      poanta? Sau esti Crinut?
      • -1 (1 vot)    
        nici unul, nici altul (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:15)

        Denoro [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistu'

        DIn fericire, nici unul, nici altul. :))
    • 0 (0 voturi)    
      Doar ultima fraza (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:27)

      Nationalistu' [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      m-a facut sa scriu ce am scris anterior, in rest sunt total de acord cu tine.
    • 0 (2 voturi)    
      geona (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:26)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Nu-ti face grji,in doua saptamani nu mai auzi de el,acum a avut putina bafta,realitatea e in criza de stiri.
  • +8 (8 voturi)    
    Proclamatia de la Dabuleni (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:40)

    Villon [utilizator]

    Dupa ce a reusit ceea ce n-a reusit nici macar Ceausescu, bagandu-l pe Iliescu in spital, Geoana pluseaza, vrand "sa insanatoseasca Romania". Asa cum il stim e foarte posibil ca el sa creada ce spune... Oricum, a fost prim solistul ultimelor zile.
  • +5 (7 voturi)    
    Ce penal (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:47)

    HP [utilizator]

    Pai si pana acum nu i s-a parut ca e nevoie de noua lui formatiune politica ? Ce a asteptat ?
  • +1 (3 voturi)    
    ascensiune politica (Joi, 24 noiembrie 2011, 14:57)

    Denoro [utilizator]

    Voi remarcati o ironie a sortii? O similitudine perfecta pentru capacitatea politica a lui Geoana!
    Nu repet faptele, toti stiti cum i s-a oferit aproape pe tava functia de presedinte a Romaniei (!) si cum si atunci, si de atunci continuu a facut greseli stupide dupa greseli stupide!
    Atata vreau sa punctez in comentariu de acum, sa enumar succint ascensiunea politica a d-lui Geoana in ultimii ani:

    - palatul Cotroceni (presedinte pentru 2 ore);
    - Senatul Romaniei (presedinte al unei camere a Parlamentului - dat afara);
    - Caminul Cultural din Dabuleni.

    Mai e ceva de spus si n-am remarcat eu?

    P.S. As putea cauta pe net, dar nu cred ca Geoana merita efrotul asta. Asa ca va rog pe voi, luminati-ma: pana la urma, in ce judet e Dabuleniul asta? (no offence pentru locuitorii din Dabuleni).
  • -2 (4 voturi)    
    Hm... (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:01)

    je__ [anonim]

    Eu cred ca daca PNL-ul "divorteaza" de PSD, castiga singur alegerile la anu'. Sunt destui cei dezamagiti de actuala putere si probabil si mai multi, dezamagiti de stilul stalinist nedemocratic in care a fost "executat" pampalaul de Geoana!
    Parerea mea!
    • -1 (1 vot)    
      pnl (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:10)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui je__

      Si daca mai divorteaza si de crin.
  • +4 (6 voturi)    
    partid (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:02)

    gol [anonim]

    La cite timpenii se intimpla in Romania mai e loc si de Partidul Prostanacilor.
    • +1 (1 vot)    
      geona (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:08)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui gol

      frumos spus!corect.
  • -2 (4 voturi)    
    Se poate naste o noua miscare politica (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:03)

    Dan [anonim]

    Avand in vedere situatia actuala, eu unul as prefera sa votez oameni noi (care sa nu fi facut parte din actualele partide). Exceptia o costituie Mircea Geoana care, in ciuda faptului ca a facut parte din unul din partidele care s-au perindat la putere, totusi se poate considera ca are destula notorietate pentru a fi promotorul unei noi miscari politice. Depinde numai de ce fel de oameni se inconjoara. Daca este in stare sa refuze persoanele compromise in trecut, va avea succes. Daca nu, vorbim de acelasi FSN-PNL-PDL, cu o alta palarie. Eu unul incurajez infiintarea unei noi miscari politice de catre Geoana. Ma numaram printre cei care eram hotarat sa nu ma prezint la vot. Pana am citit acest articol. Citindu-l, consider ca trebuie sa astept inainte de a lua aceasta hotarare categorica ... Ramane de vazut daca ma vor convinge sa merg la vot la urmatoarele alegeri.
    • +4 (4 voturi)    
      Inainte sa mergi la vot (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:22)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Informeaza-te un pic despre actiuniile lui Geoana din perioada in care a fost in senat si la PSD.
      Faptele vorbesc singure
      • 0 (0 voturi)    
        Ar fi bine sa fii in masura sa dai sfaturi ... (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:08)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui hot news

        De ce ai obiceiul de a da sfaturi (a se intelege ca imi spui ce trebuie sa fac ...) in locul unor propuneri concrete .... (propuneri argumentate) sau alternative ...?
        De exemplu:
        1. imi poti spune care alta persoana ar fi in masura in acest moment (si sa aiba si sanse) sa promoveze o noua miscare politica? Sa nu imi vorbesti de initiativa "Alba ca zapada " ....
        2. Esti atat de informat incat sa imi spui daca exista alti politiceni care au avut o prestanta notabila care sa ma faca sa merg la vot si sa ii votez? Parerea mea este ca nu vei gasi asemenea politicieni in spectrul nostru politic. Este nevoie de ceva nou.
  • +1 (1 vot)    
    teoria conspiratiei (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:14)

    gigi [anonim]

    'Ca co'nspirationist observ aparitia Albei ca Zapada din partea opozitiei. O piesa de teatru pt opinia publica (cu imbranceli, injuraturi etc, ca sa para veridica) din care apare o formatiune politica noua, "curata", victimizata. Iar apoi se va coaliza cu USL dupa alegeri :))) O fi gandit-o Iliescu si Hrebenciuc, ca si la Oprescu "independent" la capitala?
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare; (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:14)

    Roger [anonim]

    Dabuleni e in Oltenia?
  • 0 (2 voturi)    
    a e clar (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:24)

    gigi [anonim]

    basescu & co si-a bagat coada la psd sa-i destrame si sa castige alegerile. Adevarul ca e mai destept ca ei, merita sa ramana prim ministru in urmatorul guvern, dupa modelul Putin.
  • -2 (2 voturi)    
    joana este ultra (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:25)

    panfilie [anonim]

    decent si civilizat, comparand cu gloata de unde taman a dat bir cu fugitii.
    gara de nord, ferentarii...
    nici nu se compara, e baiat de primaverii !
  • +1 (1 vot)    
    Partidul PPDC - Pai Pai De Ce ? (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:54)

    PPDC [anonim]

    Discursul lui de lemn (ca intotdeauna) ma lasa impasibil. Geohannis pare ca isi ia discursurile din manualurile si almanahele ( :-) ) de politica si le toarna direct cui "are un moment" sa il asculte, fara ajustari.
    Cred ca odata cu potentialul Partid al Pepenarilor circul va fi complet.
    L-as vota doar sa vad ce mecle fac astia din USL cand o sa fie necesar sa considere eventuale aliante cu Geoana sau in cazul si mai hilar in care ajunge iar Presedinte la Senat.
    Pentru ca am eu o impresie ca toata chestia asta cu Partidul Lubenitelor nu are un scop maret pt Geoana cum ar fi sa dirijeze toata Romania acest Patid al Harbujilor sau sa fie el Presedinte sau sa aiba mai multi bani decat Nastase (asta e posibil doar pt Chuck Norris oricum). Nu nene, el vrea inapoi doar scaunasul ala de al doilea om in stat. Ahhh ce caldut eraaaa.....
  • +1 (1 vot)    
    anchete DNA pt mita (Joi, 24 noiembrie 2011, 15:59)

    PPDC [anonim]

    stiti care o sa fie mita electorala a acestui partid nu ?
    ia mama ca-s zemosi si dulci !...
    daa, ma gandeam eu ca stiti..
  • +2 (2 voturi)    
    D.O.P. (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:01)

    PPDC [anonim]

    Inca o singura intrebare:
    Ne face si dop la partid sa-l incercam inainte sa-l votam ?
  • 0 (0 voturi)    
    geona (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:03)

    obs. [utilizator]

    Sa fie acea forta politica noua ,REPUBLICA DE LA DABULENI.Acum se vede mita electorala,fondurile dirijate discretionar.Nici o problema cand geona nu mai are nimic de oferit il vor uita sigur.As fi curios ce fonduri au fost dirijate catre Dabuleni in anii 2008-2009
  • +3 (3 voturi)    
    geona (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:32)

    obs. [utilizator]

    Reporter catre geona

    Care a fost cea mai frumosa zi a dvs?
    Raspuns:Pai stiti,cea mai frumosa zi a fost de fapt o noapte.
  • +1 (1 vot)    
    Geoala Presedinte al PSL (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:37)

    Nicolae [anonim]

    Nea Geoala a pierdut voluntar alegerile in fata chiorului pentru ca a vindut meciul cind s-a dus la vantu, desi nu stia nimeni ce face prostanacu' naibii. Geoala merita sa fie Presedintele Partidului Sapa de Lemn (PSL), iar populatia din Dabuleni + imprejurimi il va vota sigur pentru consilier local la primarie.... Sigla partidului va fi o sapa si un pepene iar motto-ul va fi " Cu Geoala iesim la pepeni!!".
  • -2 (2 voturi)    
    Geoana (Joi, 24 noiembrie 2011, 16:52)

    Emy [anonim]

    Hai Geoana, show them what you are able of.
    Esti solutia ROMANIEI.
  • +2 (2 voturi)    
    Vad deja succesul noii formatiuni... (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:01)

    costica [anonim]

    De fapt, l-am vazut azi la TV, cand am vazut sustinatorii de la Dabuleni !!!!!!!!
    Doamne, iarta-l !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Geoana a ramas prostanac. (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:46)

    mircea [anonim]

    Ma asteptam ca Geoana sa fie mai activ,mai motivat in crearea unei noi forte politice.Dar nu a inteles nimic din suturile luate."Este deschis oricarei constructii politice".Adicsa faceti voi un partid ,faceti rost de bani,de platforma,ca el,maria sa Geoana este dispus sa vina sef.Halal.In rest vrea tot un fel de PSD sau USL.Adica ceva nedefinit.Sa poti vorbi functie de conjunctura.Sa imbrobodesti lumea.Pacat.Ma asteptam sa dea putin de pamant cu Ponta,Nastase,Iliescu si alti codosi din PSD,venind cu argumente ,cu dezvaluiri care sa-l ridice in ochii oamenilor.Este anost.Sters,fara vlaga.Nu are nici-o sansa intr-o constructie politica girata de el.
  • 0 (2 voturi)    
    intelepciune (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:47)

    El Condor [anonim]

    si astfel base si udmr si-au vazut visul cu ochii. hai, mai sunteti, ce partide de fraieri mai urmeaza, ca electoratul mai asteapta. apropo : daca stimsbilul nostru presedinte vrea sa scindeze romanika in mai multe, de ce sa le spuna regiuni si nu tinuturi : tinutul moldovei, tinutul valahiei; tinutul olteniei; tinutul banatului, etc ..., sau alte tinuturi, dar toate sa fie tinuturi si nu plecaturi.
    • 0 (0 voturi)    
      Ideia cu tinuturile nu este rea. (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:08)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui El Condor

      Sper sa o tii si sa nu te intorci peste un timp.Problema este ca politicienii nostri sunt fudui nevoie mare.Daca vine de la PDL,USL este impotriva prin definitie.Daca vine de la USL,este PDL impotriva.Sunt pe pozitii radical antagonice.De multe ori spun acelasi lucru,dar daca nu-i pronuntat de USL sau PDL,nu se aproba.Ar trebui ca societatea civila sa se uneasca ,sa puna piciorul in prag,sa-i dea cap in cap pe sefii de la USL si PDL,in interesul Romaniei si sa-i ameninte ca,ori se pun pe treaba,ori pleaca acasa si vin la conducere oameni care vad interesul tarii ,nu al unui grup.
  • +3 (3 voturi)    
    a (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:15)

    julien [anonim]

    geoana se comporta ca un muribund care trage ultimile partzuri
  • +1 (1 vot)    
    sezonul la pepeni (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:21)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    nu mai e vremea pepenilor, deci asta cu "azi la dabuleni, maine in toata tara" nu merge.
  • -2 (2 voturi)    
    oare (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:27)

    miha [anonim]

    .... o fi prost Geoana,daca cei din PSD l-au impins pe el in fata sa candideze la presedentia Romaniei si chiar sa ocupe postul de presedinte al senatului,fiind al doilea om in stat? Nu cred ca sunt multe capete destepte in acest partid corupt si nici tinerii promovati n-au nici o valoare, de vreme ce au apelat la el.A fost C. Diaconescu, de valoare, dar l-au matrasit, ca-i lua postul lui Ponta. Cand a fost in America a vorbit la un post de televiziune, o engleza, cum rar am vazut la alti politicieni romani.Deci, ce pot sa spun acum, este ca daca ar fi sa aleg intre partidul lui si cel din care a plecat,as prefera sa merg cu Geoana.
    • +3 (3 voturi)    
      oare (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:10)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui miha

      Mergi cu geona caci drumul duce nicaieri.
  • +1 (1 vot)    
    Off... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 3:21)

    Ciobanasul In Exil [anonim]

    ...cit mai bat unii cimpii!
    Delir sacadat si aberatii spumoase...
    N-aveti nici o treaba,nici o treaba cu nimic...dar nici nu plecati acasa!
    Formule expirate,declaratii cu anvergura de dinamita lesinata...si aroma placuta a banilor! Oh banii, hmmm...
    Cumparati-va o coloana vertebrala,domnu geoana...
    • 0 (0 voturi)    
      unde-i rima? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:41)

      coco [anonim] i-a raspuns lui Ciobanasul In Exil

      in scurt timp pe ecrane: azi in Caracal ... maine-n toata tara 8-(
  • +1 (1 vot)    
    Azi la Dabuleni, maine in toata tara! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:33)

    Ion fara tara [anonim]

    Toti politicienii ne spun(inclusiv Geoana) cum ar trebui sa fie membrii lor de partid, cum ar trebui sa fie organizat partidul si ca acesta va fi un for democratic. Pe langa faptul ca aceste lucruri nu se concretizeaza ci apar la suprafata numai orgolii, hotii etc., nici alte partide nici Geoana nu aduc noi idei si modalitati idei inteligente de aplicare ale acestora, aspecte care tin substanta demersului politic. Deci avem organizatia care nu este cinstita si care nu are substanta - demers politic. Alegatorii trebuie sa vada nu cat de mult ridica vocea un politician ori un partid politic( pentru ca un, egoist, un nebun ori un paranoic precum Hitler poate avea vocea cea mai puternica) ci daca exista demers politic- idei fezabile, modalitati inteligente de aplicare, deoarece imai ales n vremuri de criza nu orice prost va gasi solutia.
  • -1 (1 vot)    
    Pentru o noua Miscare... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:16)

    Dan Petre [anonim]

    "Eu nu cred ca, in clipa de fata, o constructie care sa semene cu ceea ce sunt partidele clasice din Romania mai poate fi o alternativa pentru electorat".

    Pentru prima data sunt de acord cu Geoana. Numai ca o noua Miscare nu se poate face tot cu oameni vechi, care si-au dat masura ''caracterului'' si ''competentei'' timp de 22 de ani. O Revolutie trebuie facuta de oameni tineri, cam asa cum a incrcat Miscarea Legionara in anii '30. Oameni noi, cu credinta, cu dragoste fata de tara, incoruptibili. Din pacate, in Romania de astazi, asta este o utopie!
  • 0 (0 voturi)    
    rima lui peste (Vineri, 25 noiembrie 2011, 13:20)

    El Condor [anonim]

    Lozinca : " Azi la Dabuleni, maine-n toata tara " rimeaza numai la cai care-au luat BAC - ul cu nota 11. La un om normal ar merge rima : "Azi la Dabuleni, maine la pomeni ". Ce zic PENSIONARII ?
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Miercuri, 28 decembrie 2011, 22:05)

    descartes [anonim]

    A trecut ceva timp de la eveniment, cand comentez cele vazute .Observ ca sunt destule comentarii in care te crucesti ce tampenii se dezvolta .Cred ca ar fi bine sa va duceti toti sa pasteti oile daca ar fi cineva dispus sa va gireze cu aceasta functie.Daca ati avea un dram de cunostinte politice ,puteati observa ca Geoana a fost adevaratul castigator al alegerilor cu toata tradarea din partea lui Ponta ,Sirbu ,Mazare ,Prioteasa etc .Numai un analfabet ar pune pe aceeasi treapta pe Geoana si Basescu .sI atunci ne intrebam cum de a castigat un asemenea personaj alegerile . Peste tot se vehiculeaza aceeasi prostie " daca nu se ducea la Vintu ....." .Cine dracului e acest Vantu care numeste presedinti si noi ne ducem ca prostii sa votam ? Vintu nu e seful securitatii ,nu e frate cu Traian Basescu ,nu a furat flota ,nu e sotul elenei,nu e Berceanu ,Videanu ... Putea sa se duca Geoana si la mama lui Vintu si tot pierdea alegerile .Nu va cer la nici unul sa studiati manipularea prostimii,dar as vrea sa va ganditi macar la un lucru minor : ce strategie o fi aplicat Basescu cand A NUMIT TOTI PRESEDINTII SECTIILOR DE VOT DIN TARA DIN PD-L ? Nu-i asa ca nu conteaza cine voteaza ,important e cine numara voturile ? Am idee despre oamenii din Dabuleni si stiu ca este o localitate cu oameni cititi ,indiferent daca ei cultiva pepeni sau educatie .Daca nu si-ar da seama de capacitatea intelectuala a lui Geoana sa fiti siguri ca nu l-ar fi acceptat .Voi cei care comentati, daca nu cunoasteti limba engleza ati putea sa o vorbiti ?Daca nu sunteti capabili sa intelegeti problemele politice atunci de ce le comentati si nu va duceti sa mai si cititi ?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version