Generalul cocalar si lumea care s-a schimbat

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 25 octombrie 2015, 18:21 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews

Dintre toate lozincile strigate, duminica, la Bucuresti, impotriva vicepremierului Gabriel Oprea, "generalul cocalar" - un oximoron foarte inspirat - suprinde cel mai bine impostura personajului. Generalul a lasat in urma un mort. Politistul zorit sa deschida calea coloanei oficiale, cu care ministrul de interne, seful sau direct, se deplasa in drum spre carciuma, si-a rupt gatul cazand intr-o groapa. 

S-a intamplat asta din cauza ca un politician inventat in laborator si umflat cu pompa a ajuns sa joace un rol mult prea important in raport cu capacitatea sa reala de a stapani uluitoarea putere obtinuta conjunctural. Daca lumea lui nu ar fi murit intre timp, Oprea avea toate sansele sa se strecoare pe sub radar. De ce?

Atat Victor Ponta si PSD, cat si Alina Gorghiu, Vasile Blaga si PNL depind de Gabriel Oprea. Fara sprijinul UNPR, Ponta si PSD risca sa piarda majoritatea in Parlament, guvernarea, adica totul. Din acest motiv, Ponta si PSD s-au facut ca ploua cand HotNews.ro a dezvaluit ca Oprea si-a plagiat lucrarea de doctorat si a coordonat o retea intreaga de plagiatori. Nici opozitia nu s-a dat de ceasul mortii dupa demascarea impostorului in grad de general.  

Au incercat cu totii sa minimalizeze pana si abuzul de putere al gneralului obisnuit sa mearga inclusiv la WC cu girofar si coloana oficiala. Ponta i-a pus la dispozitie tot aparatul propagandistic TV pentru a-l spala. Antena 3 a dat vina pe gropi si pe prostii care cad in ele, evitand orice discutie despre potentialul abuz comis de ministru in acest caz. In afara de Digi 24, toti ceilalti de la TV s-au uitat in alta parte, au acordat spatii mici evenimentului sau i-au gasit ministrului mii de scuze. 

In prima faza, liberalii au avut si ei tendinta sa-l trateze pe Oprea cu manusi tot din calcule politice. Alina Gorghiu i-a reprosat intitial doar proasta comunicare. Asta era problema, nu mortul. Abia cand scandalul a luat amploare pe retele sociale si pe net, PNL s-a trezit si a inceput sa-i ceara demisia ministrului de interne. 

Presedintele Klaus Iohannis s-a imbatosat, ca de obicei, a saptea zi dupa scripturi, cand oamenii au inceput sa iasa in strada si sa strige impotriva “generalului cocalar”. Explicatia acestor ezitari si balbaieli ridicole e simpla: fara Oprea, nici liberalii nu pot pune mana pe putere.

Cea mai evidenta tentativa de musamalizare a cazului Oprea s-a vazut in comportamentul Politiei Capitalei. Mecanismul minciunii in cazul mortii politistului Cosmin Gigina a fost bine demontat de Liviu Avram de la Adevarul.           

HotNews.ro a fost unul dintre primele site-uri care a dezvaluit ca Gabriel Oprea ar trebui  investigat pentru un potential abuz in serviciu. Dosarul in care procurorii de la Tribunalul Bucuresti ancheteaza un banal accident de munca ajunge mai sus, la vicepremier. Cazul intra deja in competenta Parchetului General, care ar trebui sa se autosesizeze sau cei de la Tribunal sa-si decline competenta.  

Din fericire, barajul mediatic s-a rupt tot sub presiunea infernala exercitata de comunitatile online: motociclisti, biciclisti, oameni obisnuiti, site-uri independente, cu totii au facut imposibila musamalizarea unui scandalos caz de abuz de putere. Circa 300 de motociclisi au iesit sambata in semn de solidaritate cu politistul Gigina. Alte 1000 de persoane au protestat dumica in Capitala si au cerut demisia lui Oprea. 

Imi amintesc ca primele texte care demascau impostura personajului au fost publicate prin 2004 in EVZ, semnate de Narcisa Iorga, dar pe atunci netul nu conta iar Facebook nu prea exista. Unul ca Oprea si multii altii ca el si-au putut croi cumva drum spre varful puterii cumparand presa si politicieni. Acum nu se mai poate sa fie chiar toti redusi la tacere. Spatiul public s-a democratizat. 

Impostori ca el sau ca Victor Ponta au beneficiat ani de zile de protectie mediatica la televiziunile mogulilor. Asa au crescut si au supravietuit: mistificand continuu realitatea, mintind si manipuland. Primele semne clare ca lumea s-a schimbat au aparut in 2012, cand aroganta unui presedinte fata de Raed Arafat a scos oameni in strada (protestele fiind ulterior confiscate politic) si au continuat cu protestele anti-Rosia Montana din octombrie 2013.

Apogeul schimbarii l-a reprezentat insa valul ridicat de aroganta lui Ponta in noiembrie 2014, cand a pierdut un meci ca si castigat. In toate aceste situatii, netul  si retelele sociale au jucat un rol hotarator.

Internetul a adus cu el mai multa libertate decat isi pot imagina politicienii de azi. Sunt convins ca un politician primitiv ca Gabriel Oprea nu intelege nimic din ce discutam aici. Oprea si cei care l-au inventat traiesc inca in alte lumi, unde informatia era perfect controlata si orice derbedeu putea fi prezentat drept geniu, unde un pericol public sau “mafia personala a lui Adrian Nastase” putea fi transformat peste noapte in aparatorul “interesului national”.

Intre timp, democratia romaneasca, asa schioapa cum este, a evoluat. Societatea s-a organizat in comunitati active, de motociclisi, biciclisi sau ecologisti, greu de tras pe sfoara si reticenti la media main stream. Nu intamplator, manipulatori de profesie ca Mircea Badea isi exprima dispretul total fata de spiritual liber de pe net, jignind aproace orice maniestare in spatiul virtual. Foarte semnificativ, cel care l-a umilit pe fanfaron si i-a aplicat o corectie fizica de zile mari a fost un motocicliclist.

V-ati intrebat de ce motociclistii sunt cea mai unita comunitate? Intr-un motociclist pasionat de libertatea pe doua roti zace un spirit rebel, de fronda si curaj plus o doza mica de nebunie. I-ati vazut, cred, de-a lungul timpului: sunt una dintre cele mai inchegate comunitati si manifesta un remarcabil spirit de solidaritate.

Aici se incheie, probabil, si cariera generalului cocalar. Acest personaj sinistru, care a compromis si aruncat in derizoriu ideea de “interes national”, a reprezentat mereu opusul valorilor pe care pretindea ca le incarneaza. Comportamentul sau fata de subordonati si evolutia publica s-au caracterizat, pe scurt, printr-o insulta continua la adresa legii si bunului simt.

Omul n-a inteles ca vrema gibonilor cu girofar a trecut, ca nu poti sfida la nesfarsit o tara ca acum zece sau douazeci de ani, ca epoca societatilor perfect controlate de politicienii aflati in cardasie cu media a apus.

In treacat fie spus, Gabriel Oprea stie probabil ca toate datele si comunicarile lasate in urma lui se pastreaza cel putin sase luni. Toate discutiile pe statii dintre politisti ne ajuta azi sa-l localizam, sa stim de unde venea si unde s-a dus cu coloana dupa el, se pot identifica celulele care au inregistrat semnalul telefonului sau mobil. Se poate usor stabili stabilim in functie de toate astea cat de justificate erau urgenta si coloana oficiala. 

Se poate determina apoi in mod precis cu cine a vorbit, daca a dat vreun ordin si cui. Putem afla relativ usor daca acesta era comportamentul lui obisnuit, asa cum au sustinut mai multi martori sub anonimat citati de Digi 24. As vrea sa vad politistul, procurorul sau ofiterul dispus sa treaca peste toate aceste detalii relevante fara a risca sa plateasca intr-o buna zi la randul sau.

Vremea lui Oprea si a altor politicieni inventati in laborator, umflati cu pompa televiziunilor fara scrupule si folositi exact ca o papusa gonflabila a trecut. Cu cat se vor incapatana cei care azi fac eforturi disperate sa-si pastreze jucaria defecta, cu atat vor plati mai scump nota de plata.

Cel devenit jolly jockerul, arbitrul nelegitim al politicii romanesti, se dovedeste a fi un nesfasit rezervor de crize, gafe si scandaluri desi, in mod paradoxal, si-a construit o nemeritata reputatie de garant al stabilitatii in numele interesului national.

Nimic nu se poate construi sanatos si pe termen lung cu personaje dispuse sa calce pe cadavre, de data asta la propriu. E vremea ca tot sistemul care s-a bazat pe el sa-l lase din brate. Inca o data, lumea, din fericire, s-a schimbat.

 









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















39456 vizualizari

  • -70 (88 voturi)    
    ATI UITAT (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:41)

    abflori [anonim]

    si cocalarii din timpul lui Basescu, Constantinescu...
    • -27 (47 voturi)    
      da (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:24)

      scarbopolis [anonim] i-a raspuns lui abflori

      Din cate voturi minus ai primit rezulta ca au fost uitati.
      • -21 (35 voturi)    
        credeam ca e democratie (Duminică, 25 octombrie 2015, 23:10)

        abflori [anonim] i-a raspuns lui scarbopolis

        Nu sustin guvernul lui Ponta. Doresc sa va reamintesc ce a insemnat clasa politica din 1989 si pana acum.
        Nu ei sunt vinovati.
        Noi suntem, ca i-am ales!
        A trecut un an cu Iohannis presedinte si in afara de plimbari peste hotare nu prea vad nimic. Zambete umile la o Merkel tot mai contestata de intreaga lume, scurte si jalnice iesiri publice...
        • 0 (0 voturi)    
          Cam ce ai vrea sa faca?! (Luni, 26 octombrie 2015, 20:36)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui abflori

          Te rog sa raspunzi cu 1)...2)...3)...
          Vorba lui Banciu,"La Revolutie noi ne-am uitat la TV si astia si-au facut de cap".
          Ce prevede Constitutia pentru presedinte? Postul e aproape ceremonial.
    • -15 (35 voturi)    
      pai cum adica? (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:25)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui abflori

      Oprea n-a ajuns general, avansat de Base? >:)
      Sau... Base n-a facut altceva decat sa-i dea niste stele, acolooo...? :P
      • +3 (5 voturi)    
        iar cu zoaie? (Luni, 26 octombrie 2015, 10:30)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        1. A fost cumva colonel in 2004 ? Nu, dar pt Codrutza nu conteaza
        2. Propune presedintele inaltarea in grad/ NU, dar pt Codrutza nu conteaza?
        3. de la general cu ostea pana la 4 stele sunt 3 inaltari succesive in grad? DA, darpt Codrutza nu conteaza.
        4. de la trecerea in rezerva, inaltarea in grad are efecte militare sau financiare NU, dar pt Codrutza nu conteaza.
        Vrem sa dam zoaie e HN? Doar asta conteaza pt Codruta.
    • +22 (28 voturi)    
      pai (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:36)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui abflori

      sint aceiasi, inclusiv tu, erai atunci cocalares, si acum esti la fel,si scirbopropolis ala de mai jos la fel, ce nu ti-e clar? De altfel, la voi, adica la antena trei conditia de cocalar este sine qua non. Adica, pe intelesul tau, nu esti cocalar, nu existi.
      • +3 (3 voturi)    
        Dl Tapalaga (Luni, 26 octombrie 2015, 12:57)

        MPop [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Aveti dreptate insa traim in Romania si tare frica mie ca se va intpla ce sa mai intamplat nu cu mult in urma (muntii Apuseni, lacul Techirghiol). Si acolo au murit oameni pentru ca cei in conducerea institutiilor ce trebuiau sa ii salveze erau niste cocalari imapati si inscaunati in pozitii mult prea inalte pentru ei.

        E pacat ca mor oameni degeaba!

        Sunt curios cum de Politistii nu ies in strada...a murit unul din breasla lor, oricare dintre ei ar putea fi urmatorul...ce ii tine atat de nepasatori?
    • +8 (8 voturi)    
      schimbarea subiectului (Luni, 26 octombrie 2015, 10:58)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui abflori

      Domnule, nu inteleg aceasta fuga permanenta la "au facut si altii". Chiar acceptand ca si Basescu sau altii au procedat la fel: asta il scuza pe Oprea? Subiectul acum este ce a facut Oprea. Daca societatea romaneasca nu a sanctionat pana acum asemenea derapaje rusine societatii romanesti. In plus, pana la urma, Basescu avea dreptul la coloana oficiala prin lege. Un obicei prost dar, in cazul lui, macar legal.
  • +64 (68 voturi)    
    "General cocalar", excelent spus (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:43)

    Parzivall [utilizator]

    Dupa Mitomanul Plagiator, Tata Moroilor, Tatuca si Bonbo....si intreaga pleiada de cocalari din ultimii 25 de ani, Izmanosul asta a pus capac la toate.
    • +38 (38 voturi)    
      Acum imi explic de ce (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:56)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      Opea nu zice nimic de 3 zile. Pai nu-i permite limbajul din dotare! Va dati seama ca cele 30 de cuvinte care le stie nu acopera o asemenea situatie!? Efectiv nu pot sa-mi imaginez fatza aia schimonosita iesind la TV sa ne explice doct cum era cu interesul national in seara aia si in alte seri. Cred ca showul care va urma cu dezvalurile despre interesul national o sa ne uimeasca... si toate astea pe banii nostri!!!
    • +33 (33 voturi)    
      Izmenar cu girofar... (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:10)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      si asta e buna...
      • +19 (19 voturi)    
        Oare ce ar fi fost daca? (Luni, 26 octombrie 2015, 6:33)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Ar fi murit un politist in escorta lui Basescu? Ar fi fost jale ,razboi mondial,sfarsitul lumii....... Apropo izmene cu girofar. Sa-i puna si elice in spate, ca apoi poate zbura daca mananca si multa fasole.
    • +26 (26 voturi)    
      El Insusi..ce vremuri (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:11)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      oare are timp in aceasta viata sa isi numer4 banii din conturi ?
    • 0 (0 voturi)    
      Gresit! "generalul ursar" e corect (Luni, 26 octombrie 2015, 16:55)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Parzivall

      Pai Gheorghe Constantinescu (Gica Boeru) si locotententul (si finul) lui Nicolae Haliu sunt ursari. De aia si produsul lor e deci "general ursar" ca doar tiganii astia l-au facut din chelnar la popota jandarmeriei ditamai general pe Gabita mite mica. Tot ei l-au "imprietenit" si cu Anghel Iordanescu...alt "general". Toti nasi si fini intre ei...
  • +55 (57 voturi)    
    asa cum s-a constat, (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:44)

    victor L [utilizator]

    mai demult, ca "impratul e gol", uşurel-uşure descoperim cit de gonflat este gralul Izmana. Dar a trebuit sa moara cineva. Si mi-e teama ca va fi o musmalizare.
    dle Tapalaga,
    atentie la exprimare: "asa cum au sustinut mai multi martori sub acoperire".
    Martorii nu sint "sub acoperire" (ar fi grav), ci doar "sub protectia anonimatului".
    Sub acoperire pot fi magistrati, politicieni, ofiteri ai Serviciilor sau ziaristii.
  • -55 (87 voturi)    
    vruuum! (Duminică, 25 octombrie 2015, 18:57)

    Mazeta [utilizator]

    „Intr-un motociclist pasionat de libertatea pe doua roti zace un spirit rebel, de fronda si curaj plus o doza mica de nebunie."

    În plus, de multe ori (nu totdeauna) într-un motociclst zace un spirit frustrat, care nu respectă legile de circulație și de bun simț, dezinteresat de mediu și de compatrioți, care aleargă zăbăuc și zgomotos dintr-o parte în alta, fără alt scop decât cel de a-și exhiba propriul ego.

    Eu înțeleg că aveți un meci cu Oprea sau cu Mircea Badea, dar ăsta nu-i un motiv suficient pt a închina o Odă Motociclistului Român.
    • +38 (54 voturi)    
      Parol! (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:34)

      ChildoftheGrave [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Specimenele de care aduceti aminte sunt tot cocalari, nu motociclisti
    • +14 (20 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:00)

      valli [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

    • +36 (42 voturi)    
      Nu bah cap patrat (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:51)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      E oda inchinata vietii unui om tanar care a murit pt un facocer comunist bahlit.
      • -26 (36 voturi)    
        oda ? facocer ? comunist ? (Duminică, 25 octombrie 2015, 23:21)

        scarbopolis [anonim] i-a raspuns lui Parzivall

        Poate ca Oprea e un facocer comunist. Si antipatic pe deasupra. Dar sunt tare curios daca s-ar mai fi vorbit ataaaaaat de mult daca se intampla in cazul in care politistul ar fi fost in coloana oficiala a lui Basescu cand venea de la Ciresica sau cum se mai chema crasma lui preferata.
        • +24 (26 voturi)    
          stii (Luni, 26 octombrie 2015, 0:27)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui scarbopolis

          tu ca venea base cu motociclisti de la ciresica, si daca stii, de unde stii, de la gidea buze groase, de la badea care is a bitch of a biker, ca in afara de voi, nu stie nimeni. Pina la urma base l-a impins pe politist in groapa, este, ma, si era si cam prost politistul, ca asa a zis negriciosul buze groase dar indelung exersate.
        • +8 (10 voturi)    
          Putzica, (Luni, 26 octombrie 2015, 7:45)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui scarbopolis

          nu exista daca, exista oprea l/a omorat!
          La voi pe latrina 3 nu stiti decat sa fiti dezaxati si cu drobul deasupra capului altuia; asa va invata pastyorul cu buze maro, foarte aproape de fundul intact!
          Mi/e scarba de voi!
          • +3 (3 voturi)    
            latrina 3 ste OTV 2.o (Luni, 26 octombrie 2015, 10:16)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            implicit acelasi Destin Il Va Avea, sau daca va mite live de la Brutarie, avand spiker pe Varanu
        • +6 (8 voturi)    
          Uite cum era daca era. (Luni, 26 octombrie 2015, 7:48)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui scarbopolis

          http://www.curierulnational.ro/Actualitate%20Companii/2006-10-04/Accident+in+coloana+prezidentiala

          "Potrivit SPP, autovehiculul nu era inclus in pachetul de securitate, acesta aflandu-se la aproximativ 400-450 metri in fata coloanei oficiale. In autoturism se aflau cameramanul si fotograful de la Palatul Cotroceni. Dupa ce tanara in varsta de 23 de ani, care, potrivit Brigazii de Politie Rutiera a Capitalei, matura aleea, a fost lovita, Traian Basescu a coborat din masina pentru a vedea care este situatia."

          Acum fa si tu un exercitiu usor de imaginatie si spune tu cu manutele tale, cam ce crezi tu ca era pe la latrinele TV daca se intampla asta lui Basescu.
        • +11 (11 voturi)    
          Pierzi ceva din vedere (Luni, 26 octombrie 2015, 8:17)

          aladdin [utilizator] i-a raspuns lui scarbopolis

          Basescu era presedinte si avea dreptul legal (poate chiar obligatia?) de a se deplasa cu o coloana oficiala, chiar spre/dinspre Ciresica. Asa cum are acum Klaus Iohannis si cum are si prim-ministrul, care o fi ala. Un ministru insa, doar in cazuri de extrema urgenta. Si nu vezi ca Oprea se chinuie de cateva zile sa inventeze o urgenta care sa fi avut loc duminica noaptea? Imi scot palaria in fata lui daca reuseste asa ceva.
          Daca ar fi murit in coloana oficiala a lui Basescu, ar fi murit intr-adevar la datorie si nu deschizand o coloana oficiala constituita ilegal. Si ca sa-ti raspund la intrebare, s-ar fi vorbit mult mai mult in acest caz, Gadea&Co ar fi facut spume timp de cateva saptamani.
          • -1 (1 vot)    
            Intrebari (Luni, 26 octombrie 2015, 21:44)

            scarbopolis [anonim] i-a raspuns lui aladdin

            Iti raspund tie si lui Alius pentru ca lui "bec" si lui ", AlwaysToTheRight, NeveRed!" nu pot intrucat nu cred ca au creierul la ei. De un accident in care este implicata o coloana oficiala este vinovat presedintele sau cel care este transportat daca a dat ordine exprese sa fie executate niste actiuni care au dus nemijlocit la producerea accidentului. As putea cita in acest sens cazul presedintelui Poloniei Kaczyński care se pare ca a insistat ca avionul prezidential sa aterizeze in conditii meteo nefavorabile/imposibile. In cazul "interesului national" este nefericit faptul ca nu a oprit coloana sa vada care este situatia si sa astepte macar pana venea smurdul. Dar era obligat prin lege sa o faca ? A insistat el sa mearga coloana cu viteza respectiva in conditiile meteo nefavorabile ? A ales el traseul pe care au mers ? A insistat sa aiba escorta desi legea - poate, nu stiu - nu-i da dreptul ? Simplul fapt ca el este un facocer comunist nu inseamna ca stim raspunsurile de mai sus. Bine inteles, daca suntem tot timpul la dreapta si niciodata tomate raspunsurile ne sunt intotdeauna clare. Aproape de revelatii. Parca dincolo era mai ieftin.
  • +35 (39 voturi)    
    Multumim pentru optimism (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:20)

    Electorul [utilizator]

    domnule Tapalaga. Urmează ca instituțiile să-și facă datoria. Izmanarii ăștia nu au onoare ca să-și dea demisia.
  • +41 (47 voturi)    
    Meritati felicitari! (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:23)

    mcv [utilizator]

    Ati scris un articol corect si complex. HN s-a comportat ireprosabil prin modul in care a tratat acest subiect.
    Mi-as dori sa vad aceasi atitudine legat de toate celelalte subiecte, fara menajamente, fara omisiuni, fara, fara, fara.... Tocmai d-voastra ati spus-o: lumea care circula pe internet, NU poate fi prostita. Doar daca vrea sa se lase prostita, dar aceasta categorie nu conteaza!
  • +24 (30 voturi)    
    Da (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:25)

    travelman [utilizator]

    Degeaba Dane suntem prea prosti dormim in continuare ăla tot acolo rămâne lumea va uita in câteva zile.
    • +6 (6 voturi)    
      Nu e adevarat! (Luni, 26 octombrie 2015, 7:46)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui travelman

      Dorm aia 7,4 plus milioanele de morti vii!
      Degeaba facem noi galagie, somnul lor este mult mai asurzitor!
  • +40 (42 voturi)    
    Politia Romana (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:28)

    gudron [utilizator]

    Se pare ca opinia publica (a se citi poporul) este de partea politiei. Politia cu perspicacitatea tipica, ar trebui sa inteleaga ca au sansa sa faca istorie, daca nu prin mijloace specifice ;), atunci prin mijloace sociale. Ar trebui sa iasa in fata si sa vorbeasca. Sunt convins ca ar avea un suport popular imens. Spor!
  • -25 (55 voturi)    
    Politizati cazul exagerat (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:29)

    Marius [anonim]

    Oprea e un semi-analfabet, umflat cu pompa de o gasca intreaga de derbedei politici incepand cu Basescu si terminand cu Ponta. Nu contesta nimeni asta. Dar cauza decesului acelui om este semnalizarea defectuoasa a lucrarilor. Nu se respecta legi, regulamente, nu exista respect pentru viata oamenilor. Aceasta este problema. Intr-o tara normala o astfel de lucrare era presemnalizata cu 200 m inainte. Ar fi trebuit sa existe indicatoare luminoase pe toata distanta inainte si dupa aceasta lucrare si in lateral . Pentru asta trebuie sa ne zbatem , sa nu se mai intample asa ceva din cauza unor firme indolente sau a unor muncitori care nu respecta niciun fel de norma. Si aici trebuie schimbata legislatia total astfel incat orice firma sa suporte consecinte penale , la fel si angajatii care au facut acea semnalizare in bataie de joc. Pe mine nu ma intereseaza Oprea , este la fel ca Ghiorghiu, Blaga, Ponta si Basescu. Ca pleaca sau nu pleaca e prea putin important. Va veni altul la fel ca el. Presiunea trebuie pusa pe guvern sa schimbe legislatia care ar trebui sa fie mult mai dura. Domnule Tapalaga, incercati ca prin articolele dumneavoastra sa creati un spirit civic si renuntati sa mai faceti partizanat politic. Nu ajutati deloc aceasta tara. Cei din dreapta sunt la fel de corupti ca si cei de pe stanga. Doar ca sunt mai ipocriti. Nu-i mai protejati atat.Daca tot vreti sa va implicati politic, macar sprijiniti un om din afara sistemului cum e Nicusor Dan.
    • -24 (30 voturi)    
      Corect (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:40)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Dar tu crezi ca pe Tapalaga il intereseaza daca maine tu cazi intr-o groapa si iti rupi capul? Crezi ca o sa mai scrie articole despre moartea ta? Daca nu trece ceva politician, preferabil din PSD la cativa km de groapa unte ti-ai rupt gatul, o sa fii doar o statistica
      • +5 (9 voturi)    
        Nu, evident ca nu-l intereseaza dar ... (Luni, 26 octombrie 2015, 6:57)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Qwertz

        eu am scris comentariul pentru ca oamenii sa aiba si un alt punct de vedere decat cel al politizarii oricarei tragedii doar fiindca e implicat "unul de-al lor". Am citit deunazi intr-un articol o declaratie a sefului bursei de valori din Bucuresti, un polonez care a fost seful bursei din Varsovia mult timp. A spus un lucru care descrie excelent problema din societatea romaneasca : "In Romania totul e politizat , nimic nu se face fara sa existe un interes politic, astfel ca lucrurile avanseaza foarte greu." Oamenii trebuie sa inteleaga ca nu exista problema de dreapta sau stanga in aceasta tara, nu exista nicio diferenta intre cele doua parti in mod fundamental. Cel mai bun exemplu e chiar Bucurestiul : E vreo diferenta intre primarii de dreapta si cei de stanga ? Au furat unii mai putin decat ceilalti ?
        • +2 (4 voturi)    
          Mda (Luni, 26 octombrie 2015, 9:05)

          Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Marius

          Corect! Ai dreptate. Romanii se tampesc pe zi ce trece. Cum fotbalul romanesc e practic inexistent, romanii nu mai sunt fani ai echipelor de fotbal, acum sunt fani ai partidelor politice. In curand o sa vedem batai pe strada intre sustinatorii PSD contra PNL sau oricare alt partid.
  • +35 (37 voturi)    
    FELICITARI DL TAPALAGA ! (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:29)

    arheopterix [utilizator]

    Se vede clasa ! Ca o mica observatie , v-a scapat febrilitatea cu care a reactionat Maica Rossia , detasind (asmutind ) o echipa de desant impresionanta (millennium , gustav555 newlook lili snitelwienez , gica ) sub bagheta eternului mazeta . Desfasurarea de forte ma duce cu gindul ca generalu*incropit e o piesa importanta pentru mujici . Ce parere aveti ?
  • +32 (32 voturi)    
    politicianul interlop e pleonasm. (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:37)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    .
  • -21 (37 voturi)    
    Un pic de istorie (Duminică, 25 octombrie 2015, 19:59)

    cato [utilizator]

    Protestele din septembrie-noiembrie 2013 (nu doar octombrie) au fost pentru Rosia Montana si anti Gold Corporation. E pacat ca nu ati inteles aceste lucruri nici dupa doi ani, domnule Tapalaga.

    Oricum, e bine ca macar acum recunoasteti ca "aroganta unui presedinte fata de Raed Arafat a scos oameni in strada" in ianuarie 2012. Tin minte ca pe vremea aceea Hotnews a aruncat cu noroi in protestatari cat a putut, din ziua numarul 1. Ma intorceam acasa din Piata Universitatii si ce citeam pe site era paralel cu ce traisem in strada.
  • +9 (29 voturi)    
    "lumea s-a schimbat "?! (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:02)

    lili [anonim]

    S-au schimbat o mana de oameni destupati la minte care si-au facut timp sa iasa in strada si care pe net au reactionat.
    Nu stiu inca daca azi este suficient ca sa scapam de Oprea si de Ponta, sa ne gandim la Romania profunda, majoritar analfabeta si saraca si neinformata si votanta de PSD si UNPR si alte partide pline de corupti si neaveniti....
    Da, Romania incepe sa se schimbe fata de anii '90 sau fata de acum 5 ani, internetul a ajutat mult in acest caz, dar mai trebuie ca Parchetul sa faca ancheta curata, sa nu ne trezim cu concluzii de genul:
    - Vicepremierul Oprea a beneficiat de coloana rutiera in conditiile legii
    - moartea tanarului politist fost cauzata de groapa semnalizata, dar pe care la viteza pe care o avea nu a mai putut-o evita
    Nu m-as mira deloc sa vad un astfel de Comunicat al procurorilor...
    Mai vedem.. dar incepe sa arate bine, oricum ma asteptam la mult mai multa lume azi la protest... de ce oare nu ies bucurestenii?!
    • +13 (15 voturi)    
      atat le trebuie (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:52)

      ghilotinadiplomata [utilizator] i-a raspuns lui lili

      va inteleg temera perfect ..
      sunt cativa oameni in procuratura militara care au fost sustinuti in cariera de escrocul acesta de pseudogeneral ...acestia ar putea incerca sa influenteze procurorul de caz ..
      doar ca procurori lucreaza prin organul de cercetare care este politienesc ..
      iar unul dintre acestia s-a asigurat ca inregistrarea tardiva a unor documente a lasat deja urme oficiale ..
      asadar .. o solutie nedocumentata corect de la procuror ..arunca in aer ...mai multe bombe ...
      dupa parerea mea ..numaratoarea inversa a inceput ..
      daca nu se termina cariera acestui intrus semidoct parsiv si mincinos ...atunci bombele urmatoare au sa fie fatale pentru inca cativa ...
    • -3 (11 voturi)    
      nu merge... (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:31)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Un politist intr-o "coloana oficiala" NU merge cu viteza pe care o vrea muschiu' lui!
      Daca viteza era alta decat in conditiile legii, se va ancheta CINE i-a comandat sa depaseasca viteza care ar fi asigurat securitatea coloanei! ;)
  • -40 (46 voturi)    
    Plagiatul si Manageriatul (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:16)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Nu de alta dar nici sa fim condusi de toti jidanii aciuati prin PNL si PMP , plasati strategic in toate institutiile care iti vor spune de fiecare data cand gresesti gramatical ca nu-ti meriti functia si banii ..curat murdar d-le Tapalaga...
    • +21 (25 voturi)    
      Soparlele fsb-iste kgb-iste in disperare de cauza (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      scot din ranita secatuita de sanctiuni vechea marota antisemita in cautare de niscaiva popularitate. Vezi ma ca s-a rasturnat un camion cu vodka. Daca te grabesti, mai prinzi!
      • +1 (5 voturi)    
        Kipa murdara (Luni, 26 octombrie 2015, 10:36)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Cand am sa vad anchetarea crimelor holocaustului romanesc dintre anii 1950 -1964 atunci n-o sa-am nimic a va reprosa , dar pana at sunteti constituiti intr-o casta de stil mafiot ce v-ati infiltrat in toate parghiile aparatului adminastriv pt a trage de timp..tapalaga este doar un pion
        • 0 (0 voturi)    
          Mie bei? (Luni, 26 octombrie 2015, 21:06)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          ma cunosti de undeva? Crezi ca un om nu poate judeca obiectiv? Vezi ca nu toti sunt ca tine, bei.
  • -28 (38 voturi)    
    Da, dar... (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:23)

    calomel [anonim]

    #1. "Internetul a adus cu el mai multa libertate decat isi pot imagina politicienii de azi. Sunt convins ca un politician primitiv ca Gabriel Oprea nu intelege nimic din ce discutam aici."

    Da, dar de ce ne miram ca G. Oprea nu intelege nimic cind contul de email de pe Yahoo (hahaha, chiar mai rau decit madame Clinton, care avea un server al ei, acasa, in pivnita, printre borcanele cu muraturi), si fara nici un fel de encryption (!!!) al marelui sef al spionilor americani, CIA Director John Brennan, a fost spart de niste copii de liceu zilele trecute, iar wikileaks a inceput deja sa publice marfa gasita? Iar cu un drum baietii au intrat si in email box-ul lui Jeh Johnson (The United States Secretary of Homeland Security) de la Comcast. Si, se aude, astia sint doar primii doi pesti mari de care vorbim. Se pare ca mai urmeaza. Pe astia contam noi ca ne apara saracia, neamul, riul, ramul etc. de nevoi si de rusi... Vai de noi... Se sparie gindul.

    #2. "In afara de Digi 24, toti ceilalti de la TV s-au uitat in alta parte."

    Da, dar in cazul RECENT de prostie americana monumentala - la cel mai inalt nivel - despre care am pomenit mai sus (John Brennan, Jeh Johnson), Hotnews (si toti ceilalti) nu s-au uitat in alta parte? Pina la urma tot va trebui sa scoateti capul din nisip. Nici strutii nu rezista prea mult in pozitia asta.

    #3. "Oprea si cei care l-au inventat traiesc inca in alte lumi, unde informatia era perfect controlata"

    Si Brennan? Jeh Johnson? Cucoana Clinton + liota de lady strategists de la Washington, District of Corruption?

    Mie de prostii lor mi-e mult mai frica decit de prostii nostri.
    • +13 (15 voturi)    
      Lasa tu prosti lor (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:57)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui calomel

      sa se ocupe de ei poporul american.
      Avem noi destui in ograda.
  • +21 (23 voturi)    
    Sa fie cu putinta asemenea marsavie? (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:24)

    Margrethe [utilizator]

    http://glasul.info/2015/10/23/act-mizerabil-legea-coloanelor-oficiale-modificata-a-doua-zi-dupa-moartea-politistului-motociclist/
    • -4 (10 voturi)    
      se refera la SPP (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:35)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Margrethe

      Trecand peste faptul ca legea fusese modificata cu cateva zile inainte (doar aparitia ei a fost a doua zi), ea se refera la SPP. Iar SPP NU este Politia!
  • +22 (24 voturi)    
    generalul cocalar (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:25)

    ovidiu [anonim]

    felicitari Dane ! exceptional articol !
  • +19 (21 voturi)    
    politica cu girofar (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:25)

    Goya [utilizator]

    dnul Lucian Boia spunea la o emisiune ca istoria nu e ciclica. cel mai probabil are dreptate.dar unele lucruri se repeat. in cest caz "politica cu girofar"
    Vezi 2000-2004, Adrian nastase, si Iliescu il certa pentru asta
  • +12 (16 voturi)    
    Semneaza si da mai departe. (Duminică, 25 octombrie 2015, 20:29)

    delest [anonim]

    http://www.petitieonline.com/demisia_oprea_incetai_abuzul_de_coloane_oficiale
    Aproape 15.000 de semnaturi pina acum.
    • +11 (11 voturi)    
      15.000 la 9,30 (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:17)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui delest

      Se face suta de mii intr-o saptamana
      • +1 (1 vot)    
        Din Nou In Strada - Pana Pleaca Coca (Luni, 26 octombrie 2015, 14:21)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Larul Izmenarul jeneral, de toata Jena..In Strada..pe cocalar NU l a ales NIMENI..l a adorptat P$D ca Infenterist al LOR, plecarea Izmenarului sa conduca la plecarea lu Dottore, apoi P$D in ILEGALITATE !!!!
  • +12 (12 voturi)    
    inceputul sfarsitului (Duminică, 25 octombrie 2015, 21:56)

    ghilotinadiplomata [utilizator]

    trebuie ca aceste proteste sa continue ..si sa se demareze si alte actiuni mai substantiale ..pentru ca acest inceput al sfarsitului mediocrului ..de general cocalar sa fie categoric!
    multumesc pentru pozitia corecta abordata in aceasta situatie !
  • -1 (15 voturi)    
    mare paguba'n ciuperci .... (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:06)

    breazu' [anonim]

    va inselati nenea tapalaga, timpul lu' generalu' izmana nu apune, ci urmeaza sa vina, este tinut in brate de toata clasa politica, de penibilul nostru presedinte si de servicii. saracul militian a murit ca prostul, nu o sa se intample nimic, o sa vedeti. intr-o saptamana nimeni nu o sa mai discute de asta.... si asta din cauza ca asa suntem noi, lenesi si lasi. speram sa ia atitudine altcineva in locul nostru. uite, articolul asta are peste 10000 afisari si totusi la protest au fost doar 1000 de ametiti speriati, multi adusi acolo fortat, care-si ascundeau fetele in fata camerelor tv. asta e, nu blamez pe nimeni .. nici eu nu sunt mai breaz dar cel putin sunt constient de asta .... asa ca ne meritam conducatorii dobitoci de ieri, de azi si de cei ce o sa vina.
    • 0 (4 voturi)    
      cum adica "fortat"? >: (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:36)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui breazu'

      CINE putea sa-i "forteze"? Politia? :P
      • +1 (1 vot)    
        mica mica da' ridica (Luni, 26 octombrie 2015, 9:44)

        breazu' [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        codruta tata, te-ai nascut ieri?! chiar nu ai idee cum se organizeaza manifestatiile? tu chiar crezi ca protestele de acest tip sunt 100% spontane?! :)))))))))))))
    • +12 (12 voturi)    
      OPREA E DOAR UNUL DINTRE EI ! (Duminică, 25 octombrie 2015, 23:26)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui breazu'

      Nici nu ar avea cum sa apuna timpul lui Izmana, cata vreme e si timpul Parlamentarului Cocalar, al Presedintelui de Partid Cocalar, al Omului de afaceri Cocalar, al VIP-ului Cocalar si tot asa. Personajele acestea se sustin unul pe altul, se inlocuiesc unul pe altul, se reproduc unul dupa altul iar impotriva lor, deocamdata ies,asa cum bine spuneai cca 1000 de oameni carora le este rusine sa fie vazuti de vecini, de prieteni , de colegii de munca, de familie... Impotriva lor trebuie luptat zi de zi, nu doar duminica, nu 1000 de oameni ci 100.000, nu cu gandul sa fie pedepsit un cocalar, care a gresit,ci pentru a-i face una cu pamantul pe toti
  • -11 (13 voturi)    
    Ce atita scandal pentru un militian mort? (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:57)

    Statul sint EU [anonim]

    Daca murea un macaragiu pe vreun santier, sau un strungar intr-o hala industriala, nu interesa pe nimeni.

    Tragedia motociclistului e politizata aiurea-n tramvai, ca si cum alte motive sa ceri evacuarea de pe scena politica a lui Oprea nu ar mai exista.

    A fost un accident de munca. Sa se faca ancheta si sa se aplice legea. Daca bolovanul de Oprea e vinovat, sa raspunda. Bine ar fi sa raspunda si cei care i-au dat stelele de general, si cei care l-au propulsat in politica, si cei care il sustin, pentru ca rudimentarul asta chiar nu are ce cauta acolo unde e.

    Dar parca ceilalti din politica de Bukale nu sint si ei la fel de cocalari... De-ar fi sa faca cineva ordine in statul roman, am ramine fara stat.
  • +5 (5 voturi)    
    Marea schimbare automata (Duminică, 25 octombrie 2015, 22:58)

    Vlad-I [utilizator]

    Societatea nu s-a schimbat datorita vreunui efort sau plan, pur si simplu cei care la revolutie aveau 25 de ani acum au 50 ani.
  • +14 (14 voturi)    
    Genial spus ! (Duminică, 25 octombrie 2015, 23:07)

    mircea_cjn [utilizator]

    " Sunt convins ca un politician primitiv ca Gabriel Oprea nu intelege nimic din ce discutam aici." :) :)

    Genial, domnule Tapalaga !

    Cand il vad pe Oprea cum apare si misca maxilarul inferior straduindu-se sa articuleze "interes national" - ma simt pe vremea lui nea Nicu cand se raporta 16.000 kg grau / ha in judetul Olt.
  • -6 (12 voturi)    
    erata: (Duminică, 25 octombrie 2015, 23:10)

    Codruta N [utilizator]

    "in 2004" internetul chiar CONTA!!

    Pe Internet am organizat grupuri, am dat alert-uri, am planificat chestii, am dezbatut... si asta, cu MULT inainte de 2004!
    Lista [protest-ro] a aparut in 2000; [romania-eu_list] a aparut in 1999, cam tot atunci si lista [mediu]; lista [freeex] a aparut si ea prin '99, daca nu chiar '98.
    Campania lui Base din 2004 s-a bazat FOARTE mult pe internet (aici stiu ca dau un exemplu de rãu efect dar... naaa... >:)

    Pe Internet, cel putin din 2001 (cand am in minte cel mai "de efect" caz) am gasit informatii. Informatii ADEVARATE, verificate din min. 3 surse din care cel putin una "oficiala"! Iar informatiile astea au fost esentiale pentru a le da cate una la gioale unor "Mãretzi"... "prietenii stiu de ce" si, mai ales, care >:)
    Chiar si HN (pe vremea aia, "revistapresei", mult mai putin vizibil "politica" si, aparent, mult mai simpaticutza decat acum) facea "chestii" cu ajutorul Internetului, in 2004.

    Asa ca, in 2004, internetul chiar CONTA!

    In rest... articolul e ok ;)
    • +6 (12 voturi)    
      pai (Luni, 26 octombrie 2015, 0:29)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      tu esti troala cu vechime, iti da sopirla pensie mare, dac-o mai trai pina atunci...
  • -7 (9 voturi)    
    mai bine reparau gropile (Luni, 26 octombrie 2015, 3:21)

    abflori [anonim]

    Nu murea un om si nu erau atatea discutii mai mult sau mai putin pertinente.
  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 octombrie 2015, 6:15)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    Nu e deloc asa simplu (Luni, 26 octombrie 2015, 6:34)

    bigbear [anonim]

    O sa fie exact ca in 2012. Sigur ca teoretic se pot face multe si verifica orice, insa ce poti face daca pur si simplu procurorul de caz o sa spuna ca totul e roz si inchide dosarul sau il declara nevinovata pe Oprea? Ce se poate face atunci cand Ponta si restul puterii refuza sa discute subiectul? Daca vine Cazanciuc si declara ca totul e bine, presa insista ca totul e bine, ce se va intampla, concret?
  • +11 (11 voturi)    
    coloane oficiale (Luni, 26 octombrie 2015, 6:59)

    gelu [anonim]

    Cine plateste benzina, salariile, etc - cheltuite pt coloanele oficiale ilegale? O sa il dea ministerul in judecata pe Oprea sa recupereze banii?
  • +2 (8 voturi)    
    Cu elicopterul armatei la ședinta de partid! (Luni, 26 octombrie 2015, 8:51)

    Alui [anonim]

    In 2011 cocalarul asta s-a folosit de un elicopter al armatei ca sa participe la Deva la o ședinta de partid.
    Totuși, Basescu l-a făcut general, așa ca de data asta sunt de acord cu cei de la Antena 3. Băsescu e de vina! Fără gluma!
    • 0 (0 voturi)    
      vb (Luni, 26 octombrie 2015, 9:33)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      texte
  • +2 (2 voturi)    
    Simple observatii (Luni, 26 octombrie 2015, 9:47)

    TheLionKing [anonim]

    1. Dl Oprea incearca sa pozeze a victima a Social Media
    2. Nu Oprea e de vina pentru accidentul in sine
    3. Ce nu intelege Oprea
    - ca lumea il uraste (pentru ceea ce este si ce reprezinta) si de aici aici si reactia FB & Co
    - ca in sec 21, reactia de lingau a televiziunilor nu se mai poarta
    - ca politicianul trebuie sa fie deschis catre opinia publica - si nu o musamalizare (concertata de aghiotanti probabil)

    Chiar daca spalatorii de cadavre s-au activat , Oprea isi va incasa mai mult de cat ar merita pentru acest accident si astfel va deveni un politician nefrecventabil.
  • +4 (4 voturi)    
    Trebuie cercetat si aspectul asta (Luni, 26 octombrie 2015, 10:41)

    M.aura [anonim]

    "Anul 2001 - Salt ilegal de la capitan la general-maior, cu sfidarea intregii armate.

    Dupa 8 ani de la trecerea in rezerva cu gradul de capitan, G. Oprea este reactivat si nu oricum: cu gradul de general-maior. Si de justitie militara, desi activase numai 3 ani in domeniu. Pentru acest fapt este necesar un "spate" mult prea solid, si ceva la fel de mult trafic de influenta. Pe de alta parte, avansarea s-a facut cu incalcarea unor prevederi din Ghidul Carierei Militare si din Legea nr. 80/1995 (Statutul Cadrelor Militare) - introduse in vigoare dupa stas NATO. Care erau aceste prevederi in anul 2001? Sa nu mai fie ca in comunism cand cine avea pile putea fi avansat oricand si oricum, introducandu-se stagii minime in grad, astfel: sublocotenent/aspirant - 3 ani, pt. celelalte grade de la locotenent la lt.colonel/cpt. comandor - de 5 ani, de la colonel/comandor in sus - fara stagiu in grad. Ori, G. Oprea a fost activat cu gradul de general-maior, sarind etapele maior si lt. colonel cu stagii minime in grad (5 ani fiecare), ceea ce este ilegal. De fapt, G. Oprea nici in gradul de capitan nu are stagiul minim obligatoriu, acesta fiind tot de 5 ani, iar G. Oprea a detinut respectivul grad 2 ani. Pe de alta parte G. Oprea a sarit pur si simplu si peste gradele de colonel si general de brigada. Ultimele grade nu impun stagii minime, insa obligatoriu trebuie sa porti acele grade inainte de deveni general-maior. Mai este un aspect. G. Oprea reprezinta o sfidare a tuturor militarilor de cariera, cu precadere a fostilor sai colegi din anul 1993, care din cauza Ghidului Carierei Militare si a Legii nr. 80/1995 (Statutul Cadrelor Militare), nu puteau atinge gradul de colonel mai devreme de anul 2005. Daramite de general-maior."


    http://r-26500.blogspot.ro/2014/05/g-oprea-cv-de-general-de-carton-cu-8.html
    • 0 (0 voturi)    
      Si cand te gandesti (Luni, 26 octombrie 2015, 20:29)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      ca acest impostor ar sta intr-o eventuala galeria a generalilor cu 4 * alaturi de George Patton !
  • +2 (2 voturi)    
    Privilegiile ilegale platite de noi (Luni, 26 octombrie 2015, 10:51)

    yellowdog [utilizator]

    acestor nimicuri sunt de fapt norma nu exceptia.
    Un exemplu care se gaseste in fiecare oras, orasel, comuna din Romania: Politia locala. Politia locala a devenit un fel de politia primarului, nu raspunde la apeluri sau doar de forma cu cele 30 zile intarziere. Pe masini nu exista nr de telefon unde pot fi contactati, online daca faci plangere nu te baga in seama.
  • +4 (4 voturi)    
    coloana cu girofar (Luni, 26 octombrie 2015, 12:03)

    manon [utilizator]

    Lucrez in zona Garii de Nord si la plecare trebuie sa ajung in piata Victoriei din zona Matache. In fiecare zi in jurul orei 5 un smecher blocheaza toata zona Berzei pana in Piata Victoriei si de acolo mai departe. Dupa ce ca este coada de masini din cauza semafoarelor de pe aceasta artera, programate de un handicapat, mai trece si coloana care paralizeaza totul pentru un sfert de ora. Acum stiu cine este acel smecher si sunt multi care pot spune ce bulibaseala este zilnic pe aceasta zona din cauza lui.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by