SUA: Un avion United Airlines a trebuit sa aterizeze de urgenta, escortat de aparate F-16, dupa ce doi pasageri s-au certat din cauza unui scaun

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 2 iunie 2011, 20:02 Actualitate | Internaţional


​Un avion al companiei United Airlines, care decolase de pe aeroportul international Dulles din capitala americana, a fost nevoit sa se intoarca la Washington si sa efectueze o aterizare de urgenta, dupa ce doi pasageri s-au certat din cauza unui scaun, transmite YahooNews. Din cauza problemelor de la bord, aparatul Boeing 767 a fost escortat de doua avioane de vanatoare F-16.

Aparatul United, care decolase de pe aeroportul din Washington si se indrepta spre Ghana, avea la bord 114 pasageri. Imediat dupa decolare, un pasager si-a lasat scaunul pe spate, pentru a sta mai confortabil, insa l-a atins pe cel aflat in spatele lui.

Acesta l-a apostrofat pe pasagerul din fata sa, iar cei doi au inceput sa se certe violent. O insotitoare de bord si un alt pasager au incercat sa-i desparta pe cei doi.

Pilotul aparatului, care nu a fost informat in legatura cu motivul certei dintre pasageri, a decis sa intoarca aparatul pe aeroportul Dulles, in loc sa continue zborul spre Accra (Ghana). El i-a spus controlorului de zbor ca la bord "a avut loc o agresiune", iar unul dintre pasageri "nu se afla la locul lui" si nu este legat cu centura de siguranta.

Inainte de a ateriza, pilotul a fost nevoit sa zboare in cerc circa 25 de minute si sa arunce cele peste 16.000 de galoane de combustibil din rezervoare. Imediat dupa declansarea alertei la bord, avionul de pasageri a fost escortat de doua aparate de vanatoare, care au decolat de la Andrews Air Force Base.

Departamentul Securitatii Interne si operatorul aerian american au afirmat ca nu au detalii despre incident.

Fortele de securitate au investigat incidentul insa au decis sa nu-i puna sub acuzare pe cei doi pasageri implicati in incident. Identitatea acestora nu a fost dezvaluita, insa nu se stie daca ei au fost la bordul aparatului care a plecat spre Ghana cu o intaziere de peste 12 ore.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3061 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Consecinte (Joi, 2 iunie 2011, 20:15)

    Vizitiul [utilizator]

    1. Inainte de a ateriza, pilotul a fost nevoit sa zboare in cerc circa 25 de minute si sa arunce cele peste 16.000 de galoane de combustibil din rezervoare.

    2. Fortele de securitate au investigat incidentul insa au decis sa nu-i puna sub acuzare pe cei doi pasageri implicati in incident.

    Cine plateste combustibilul pierdut? Adica cei 60.566 litri (aproximativ $128.000)
    • +3 (3 voturi)    
      bine au facut companiei (Vineri, 3 iunie 2011, 0:00)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Nici in tramvai nu este asa inghesuiala ca in avioanele astea. Sa stai cu scaunul in pozitie verticala 10 ore si cu genunghii lipiti de spatarul din fata este ceva care aduce cu tortura medievala. Persoanele de peste 1.90 efectiv nu au loc. Daca s-ar intampla cate un eveniment de asta pe zi ar pune si ei scaunele intr-o pozitie corecta.
  • +3 (3 voturi)    
    Frumos (Joi, 2 iunie 2011, 20:16)

    cgi [utilizator]

    Si uite asa s-au aruncat 16000 galoane de benzina, adica aproximativ 60.000 litrii.
    Bine ca nu este considerata poluare :-)
  • +1 (3 voturi)    
    combustibilul? (Joi, 2 iunie 2011, 20:30)

    catt [anonim]

    munca voastra in cazul de fata e traducere si ADAPTARE: cat inseamna 1 galon? ca asta mi s-a parut interesant in toata stirea! cum elimina combustibilul?vreun specialist pe aici?
    • +2 (2 voturi)    
      Galonul (Joi, 2 iunie 2011, 20:45)

      ha [anonim] i-a raspuns lui catt

      E unitate de măsură a volumului folosită în Anglia/State (doar pe astea 2 le ştiu eu, poate mai sunt). E echivalentul a 3.78L. La benzinării cumperi benzină la galon, laptele se vinde la bidon de 1 galon sau cutie de jumătate de galon... etc...

      Dacă ai auzit de mpg când cumperi o maşină... e miles per gallon.
      • 0 (2 voturi)    
        mersi pt detalii (Joi, 2 iunie 2011, 21:55)

        catt [anonim] i-a raspuns lui ha

        informatia pare de la sursa :)
        eu eram curios despre procedura de eliminare a combustibilului.
        e pulverizat? ia ceva timp insa! cum de nu afecteaza terenul de dedesubt? e ars? intreb....
        • +1 (1 vot)    
          Raspuns (Joi, 2 iunie 2011, 23:13)

          moucha [anonim] i-a raspuns lui catt

          De departe a fi vreun specialist, insa intrati pe www.youtube.com si dati la cautare "fuel dump". Veti vedea despre ce e vorba. Nu ia foc pentru ca combustibilul e aruncat de la capetele aripilor, departe de motoare. Despre teren nu stiu, insa procedura se executa de cele mai multe ori deasupra oceanului.
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Joi, 2 iunie 2011, 21:27)

      styx [anonim] i-a raspuns lui catt

      in caz ca intrebarea cu eliminatul combustibilului nu e la misto, avioanele au un sistem de eliminare a combustibilului in caz de urgenta (fuel dump) prin niste tevi aflate de obicei la capatul aripilor la avioanele de pasageri sau bombardiere, in varful cozii la avioanele mai mici de lupta, etc.
    • +1 (1 vot)    
      cum elimina combustibilul? (Joi, 2 iunie 2011, 21:50)

      icsulescu [anonim] i-a raspuns lui catt

      cu ajutorul unor pompe de combustibil si a unor guri de evacuare , la unele avioane fiind situate in varful aripii
    • +1 (1 vot)    
      Cateva lamuriri (Joi, 2 iunie 2011, 22:10)

      MiG [anonim] i-a raspuns lui catt

      Combustibilul se evacueaza in zbor printr-o serie de valve ale rezervoarelor destinate exact acestui scop. Riscul aterizarii unei aeronave incarcate si cu intregul volum de combustibil la bord este prea mare (in cazul unei erori sau aterizari fortate incediul capata proportii dramatice). In general, avioanele nu decoleaza cu plinul facut, ci avand in rezervoare cantitatea de combustibil calculata a fi necesara atingerii destinatiei si un plus in eventualitatea devierii catre un aeroport de rezerva in cazul conditiilor meteo nefavorabile de la destinatie sau a unor incidente neprevazute. In cazul avioanelor de lupta, in cazul unei reveniri de urgenta, se evacueaza pe langa combustibilul ramas si armamentul neutilizat, din aceleasi considerente. Aceste restrictionari sunt sporite in cazul apuntarilor de urgenta ale avioanelor imbarcate. (Adriatica a inghitit multe bombe neutilizate de avioanele NATO in conflictele din fosta Iugoslavie).
  • -2 (6 voturi)    
    Când doi se cearta ... (Joi, 2 iunie 2011, 21:19)

    altul [anonim]

    Când doi se cearta pentru un scaun, la un semn doua F16 au escortat de îndata avionul civil.
    Dar când teroristi înarmati au deturnat mai multe avioane si au distrus turnurile gemene pe 11 septembrie 2001, nu s-a gasit un avion militar care sa le escorteze ...
  • +2 (4 voturi)    
    ??? (Joi, 2 iunie 2011, 22:02)

    drivex [anonim]

    Bine ca nu au continuat mai mult cu ceara ca sigur mai atacau astia vreo tara!!
    In alta ordine de idei: mi se pare ridicol ca intorci un avion pentru ca se cearta doua maimute intre ele. Daca agresau vreun membru al echipajului, era altceva. Chiar nu le-a dat cineva citeva bucati sa doarma pina la destinatie? Unuia cel putin.
  • 0 (2 voturi)    
    da (Joi, 2 iunie 2011, 22:20)

    panda [anonim]

    sa multumim din nou baetilor cu fete de masa-n cap care fac posibile, chiar si indirect, aceste distractii. altfel, ce-am mai citi, ce-am mai comenta si pe ce-am mai da minusuri...
  • +2 (2 voturi)    
    Comunicat United Airlines: (Vineri, 3 iunie 2011, 3:13)

    Quebecoisfier [anonim]

    Pilotul a executat o manevra gresita. Trebuia sa arunce peste bord cei doi pasageri si sa pastreze combustibilul. Va fi sanctionat prin taierea alocatiei pentru ratia de hrana de la 750 la 150 de RON.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by