VIDEO ARHIVA O bona din Florida, condamnata la opt ani de inchisoare dupa ce a fost filmata lovind copilul pe care-l avea in grija

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 30 august 2010, 19:15 Actualitate | Internaţional


Imagini socante
Foto: Captura Youtube.com
O femeie din Jacksonville, statul american Florida, a fost condamnata la opt ani de inchisoare dupa ce a fost inregistrata de o camera video in timp ce il lovea pe baietelul de 11 luni pe care-l avea in grija, transmite news4jax.com. In plus, judecatorul a condamnat-o pe Jeannine Campbell si la o perioada de supraveghere de sapte ani.

"Ati recunoscut in timpul procesului ca ati abuzat fiinta cea mai vulnerabila si mai lipsita de aparare care exista intre noi. Legea se grabeste in mod corect sa-i apere pe cei atat de lipsiti de ajutor", a afirmat judecatorul Adrian Soud in momentul pronuntarii sentintei.

Luna trecuta, Campbell a pledat vinovata la trei acuzatii de abuz asupra unui copil. Femeia in varsta de 53 de ani a fost inregistrata in timp ce lovea repetat bebelusul pe care-l avea in grija. Ea a fost arestata in luna aprilie a acestui an.

In timpul procesului, fosta bona a citit cu ochii in lacrimi o scrisoare adresata familei victimei in care afirma: "Inima mea tipa in fiecare zi. Imi pare atat de rau. Nu m-am purtat niciodata atat de ingrozitor. Este greu sa faci fata la lucrurile pe care le-am facut eu". Ea a afirmat ca, in momentul in care l-a batut pe baiat, avea o multime de probleme acasa si in viata ei personala.

Atentie, imagini extrem de violente!



In timpul audierilor, femeia a recunoscut ca era furioasa pe familia micutului Ethan, adaugand insa ca nu a avut nicio scuza pentru actiunile sale. Initial, Campbell a afirmat in fata anchetatorilor ca nu-si aminteste ce a facut, recunoscandu-si vina doar dupa ce procurorii i-au aratat caseta inregistrata pe ascuns.

Amanda Hammock, mama baiatului abuzat, a declarat in timpul procesului ca a considerat-o pe Campbell o prietena, pana cand a vazut inregistrarea atacului.  Hammock a cerut judecatorului sa o condamne pe fosta bona la pedeapsa maxima, respectiv 15 ani de temnita.

Judecatorul a declarat ca a tinut cont de solicitarea familiei victimei insa, avand in vedere varsta lui Campbell, o sentina maxima ar fi echivalat cu o condamnare pe viata.

Potrivit raportului politiei, Campebll a lucrat doi ani pentru familia Hammock. Aceasta din urma a decis sa instaleze in locuinta un sistem de supraveghere video dupa ce unul dintre copiii sai mai mari a prezentat urme de lovituri pe fata.

Familia a anuntat ca micutul Ethan s-a refacut complet.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3846 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    nu l-a ucis..., (Luni, 30 august 2010, 19:28)

    marius [anonim]

    dar asta nu o disculpa cu nimic....
    • -5 (5 voturi)    
      bun dar... (Luni, 30 august 2010, 23:14)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Daca nu l-a ucis, de ce ii dai pedeapsa ca pentru o crima?
      • +4 (4 voturi)    
        Sper din tot sufletul ca nu ai si nu o sa ai copii (Marţi, 31 august 2010, 8:46)

        T+C [anonim] i-a raspuns lui Demigod

        Sper din tot sufletul ca nu ai si nu o sa ai copii.

        Numai cineva care este total indiferent la suferinta unui om (in acest caz al unui bebelus de 11 luni) poate scrie un comentariu ca al tau
      • +1 (1 vot)    
        "Nu l-a ucis" (Marţi, 31 august 2010, 11:23)

        lsorin [anonim] i-a raspuns lui Demigod

        Este o agresiune asupra unui copil foarte mic, lipsit de aparare.
        Este o circumstanta agravanta, exact ca o agresiune asupra unui handicapat.

        Ma oripileaza ca judecati cu doua masuri; cu una aceasta femeie si cu o alta asistenta de la Giulesti/Panait Sarbu. Admitand faptul ca nesupravegherea micutilor 12 minute este foarte grava, pentru lovirea copilului lasat in GRIJA ar trebui pedeapsa capitala.

        In alta ordine de idei, va amintesc ca justitia in SUA este destul de blanda cu cei aflati la prima abatere. Este posibil ca aceasta femeie sa fi avut antecedente. Stiu ca nu pot sustine aceasta afirmatie cu dovezi, dar este o supozitie pe care nu ati luat-o in considerare.

        Iar pe de alta parte, daca exista lege care apara copilul si prevede astfel de pedepse pentru astfel de fapte, aplicarea legii trebuie vazuta ca un lucru normal si nu ca in Romania: "A furat numai o Dacie; altii au furat combinate intregi si n-au patit nimic. De ce sa fie pedepsit?". Hai sa intram in normalitate. Daca aplicam si noi legea, vm constata ca hotararea este justa.
  • +6 (8 voturi)    
    11 ani de inchisoare.... (Luni, 30 august 2010, 19:52)

    relu [anonim]

    iar la noi, daca omori un batran pe trecere, ai sapte dosare penale, te cheama covei sau conduci un ferari, iei 1 an cu suspendare si cu scuze din partea judecatorilor ca te-au deranjat...
    intelegeti care e diferenta intre SUA si ....gaura neagra numita RRomania - the land of stupidity!!??
    • -2 (4 voturi)    
      Same land of stupidity (Luni, 30 august 2010, 23:17)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui relu

      E adevarat ca femeia s-a purtat ca o idioata cu bietul copil, dar.... 8 ani de inchisoare??? Si au cerut 15 ani de inchisoare?? Copilul totusi n-a fost ranit. Nu spun ca nu e grav ce a facut, dar trebuie totusi sa fie un echilibru in acordarea pedepselor. Si sa nu uitam care e scopul pedepselor. In nici un caz razbunarea.

      Firma aia de supraveghere isi cam face reclama cu treaba asta.
      • +5 (5 voturi)    
        ti se pare mult? (Marţi, 31 august 2010, 5:58)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Sunt oripilat. Cred ca o omoram in bataie. Fara nici o retinere o spun. Ajungeam eu la politie...vorba tipului. A avut noroc ca a scapat teafar....OK? E vorba de un copil <1an.......cat de animal trebuie sa fii? 8 ani e o pedeapsa foarte ok pt US. La noi ar fi scos cu siguranta copilul ca fiind vinovat ca a legat timpanul bietei bone...sau mai stiu io ce. Suntem o tzara de kkt. Legea este optionala si doar pentru fraieri. Respectul la fel.
      • +3 (3 voturi)    
        Copilul totusi n-a fost ranit !!!!!!???? (Marţi, 31 august 2010, 8:54)

        T+C [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Consider comentariul dvs. total inapropriat

        Citat "Copilul totusi n-a fost ranit."

        De unde stii ca creierul copilului nu a fost afectat de loviturile primite in cap?

        "Razbunarea" se numeste daca cumva ai uitat justitie si se foloseste pentru a pedepsi persoane care produc anumite fapte pedepsite de Codul Penal.

        Studiu de caz (ipopetic)
        Daca luam un caz ipotetic si ii trag citeva suturi in fund si 2-3 palme in cap mamei tale cum ai reactiona? In mod sigur (si nu ipotetic) eu a-si lua o bataie sora cu moartea din partea ta.

        Asa ca mai usor cind este vorba de copii si alte fiinte dragi.
  • +4 (6 voturi)    
    Pe cand si la noi asa ceva ??? (Luni, 30 august 2010, 20:07)

    Frankie [utilizator]

    Macar 1 an daca s-ar da in Romania pentru asa ceva si tot ar fi un pas inainte spre justitie.
  • -4 (6 voturi)    
    Aberant (Luni, 30 august 2010, 23:13)

    Demigod [utilizator]

    In materie de justitie, SUA e un stat aberant si plin de contradictii, dintre care doar cei saraci au de suferit.
    • +6 (6 voturi)    
      depinde cu ce compari.. (Luni, 30 august 2010, 23:25)

      unmihai [anonim] i-a raspuns lui Demigod

      Asa o fi dar la ei pana si presedintele Clinton a trebuit sa dea cu subsemnatul pe la procurori iar Nixon a demisionat in urma unui scandal.
      La ei Paris Hilton, a stat cateva zile la puscarie pentru ca era bauta la volan parca...la noi asta e o gluma buna: nici daca omori oameni pe trecerea de pietoni nu patesti nici macar nimic daca ai bani.
      O mai tine minte cineva pe nevasta lu' Paunescu? O familie intreaga a nenorocit...
  • +5 (5 voturi)    
    Pedeapsa (Luni, 30 august 2010, 23:40)

    Un tata de copil [anonim]

    Dragi idioti,

    Cand veti fii si voi parinti (respectiv veti avea copii), veti intelege ca nici o pedeapsa nu este de ajuns pentru persoana care va agreseaza copilul.

    Deci folositi-va materia cenusie, daca o aveti, inainte de a face comentarii, inclusiv pe teritoriul Romaniei...

    Un parinte

    PS: As prefera sa ganditi inainte de a-mi demonstra ca nu am dreptate si sa umplem postul de reply-uri inutile...
    • +4 (4 voturi)    
      Sunt de acord (Marţi, 31 august 2010, 9:20)

      Roxana E [anonim] i-a raspuns lui Un tata de copil

      Ohhh sunt total de acord cu tine....daca s-ar intampla acelasi lucru fetitei mele, probabil ca reactiile mele ar fi de necontrolat....Nu exista scuza pentru reactiile ei...stau sa ma gandesc daca aceasta fiinta are la randul ei copii....
    • 0 (6 voturi)    
      draga idiotule (Marţi, 31 august 2010, 10:21)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Un tata de copil

      nu inteleg de ce iti place sa incepi cu o jignire, poate te face sa te simti mai inteligent.
      am copii si, ca si tine, nu stiu ce as face cu cel care mi-ar agresa copilul. asta inseamna insa ca gandesc subiectiv, influentat de sentimente. daca ai reusi sa iesi un pic din vartejul emotional ai intelege ca 8 ani (ceruti 15) sunt totusi prea mult, COMPARAND cu alte pedepse. da, de acord cu tine ca, subiectiv vorbind, copilul tau este cel mai important insa daca comparam cu pedepsele date pt crime, mutilari reale etc aceasta pedeapsa este extrem de dura. scopul justitiei nu este razbunarea ci reeducarea si prevenirea. iar pe viitor: atentie la limbaj.
      • 0 (0 voturi)    
        RE: Pedeapsa (Marţi, 31 august 2010, 18:15)

        Un tata de copil [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Imi cer scuze sincer scuze ca am pronuntat cuvantul "idioti" si ca v-am jignit.

        Cam atat, ma retrag ca imi pierd vremea...

        Probabil ca maine se va discuta cata inchisoare ar trebui sa faca unul care omoara un copil, unul care violeaza o femeie... etc etc etc. Si cu siguranta opiniile vor fi atat de diferite incat nu vom ajunge la nici un numitor comun.

        In ciuda tuturor ororilor care se intampla in Romania (oameni nepedepsiti), va veni momentul in care se va restabili un echilibru... Dar asta nu inseamna ca trebuie sa inchidem ochii si nicidecum sa fim concilianti in fata a astfel de intamplari - unele specimene (specimene, nu oameni) chiar nu merita mila.

        Intrebare retorica: Ce ar trebui sa se intample cu cei responsabili de moartea a celor 5 bebelusi la Giulesti? Cam cata inchisoare ar trebui sa faca?! Incercam sa ne tocmim si aici?!
        • 0 (0 voturi)    
          nu e vb de tocmeala (Miercuri, 1 septembrie 2010, 5:45)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Un tata de copil

          esti un om pus pe aratat pisica. eu nu as discuta prea mult ce trebuie facut cu cei vinovati de ce s-a intamplat la giulesti cat ce ar trebui facut astfel incat sa nu se mai intample. pe cine sa pedepsim la giulesti? un acar paun? nu exista un vinovat anume, vinovat este un intreg sistem, inclusiv tu, cel care crezi ca prin pedepsirea unui x sau y ai rezolvat ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      ok (Marţi, 31 august 2010, 10:53)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Un tata de copil

      Da. Daca esti parinte asa vezi situatia. La fel cum daca il prinzi pe unu care iti agrezeaza pe oricine din familia probabil ca vrei o pedeapsa cat mai mare. Sincer sa fiu eu si daca il prind pe unu unu ca imi fura pomoneul din buzunar probabil ca il bat de il nenorocesc, sa nu mai vorbim daca bate iti bate copilul. Probabil ca lai omora pe loc. Dar de aia exista lege care teoretic e impartiala. Daca medicii considera ca copilul al nu are traume foarte grave ce a facut aia nu e decat vatamare corporala in fata legii pentru care pedeapsa nu ar trebui sa fie asa de mare. Atata timp cat nu mai profeseaza nu reprezinta nici pericol social. Acolo sa dat o pedeapsa asa de mare ca a ajuns povestea publica altfel mai mult de 3 ani nici nu cred ca sar fi pus problema.
      • 0 (0 voturi)    
        In sfarsit cineva echilibrat (Marţi, 31 august 2010, 23:58)

        Geo [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ma bucur ca mai exista totusi cate un om cu gandire echilibrata...
    • 0 (0 voturi)    
      Tu de ce crezi ca "gandesti"? (Miercuri, 1 septembrie 2010, 0:49)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui Un tata de copil

      Si eu as prefera ca tu sa gandesti inainte sa-i faci pe altii idioti si sa-i acuzi ca nu gandesc.

      Faptul ca esti tata nu te face automat inteligent si intelept.

      Nu spune nimeni ca individa nu s-a purtat inuman... dar totusi, sa gandim putin inainte sa vorbim si sa dam pedepse. "Razbunarea-i arma prostului" spunea un vechi proverb uitat.
  • +4 (4 voturi)    
    Poftim? (Marţi, 31 august 2010, 0:51)

    Cosmin [anonim]

    Vad ca sunt unii aici care apreciaza ca 'saraca' femeie a primit prea mult 8 ani de inchisoare!

    Recunosc ca ma ingrozeste gandul ca traiesc printre oameni ca voi... pai femeia asta e clar instabila psihic, daca nu ar fi prins-o acum il omora sigur pe ala micu' in cateva luni in ritmul asta. Nenorocita nu ar trebui sa mai vada lumina zilei, pentru ca reprezinta un pericol social.

    E clar, fie unii dintre noi sunt niste brute insensibile pentru care agresarea unui copil de 11 LUNI nu reprezinta mare lucru, fie pur si simplu nu ii ajuta capul.
  • +4 (4 voturi)    
    Vrobiti ca sa nu adormiti (Marţi, 31 august 2010, 9:13)

    Martha [anonim]

    Voi stiti ca un copil de 11 luni are rinichii cat boabele de fasole?! Stiti ca o lovitura usoara in acea zona, pot sa-i dizloce rinichii si in cativa ani sa aiba nevoi speciale, si parintii habar sa nu aiba ca i se trage de la o dementa care l-a abuzat. Si politia loveste in zona rinichilor...nu lasa urme...
    Asa ca, habar nu aveti cu ce sechele fizice a ramas acel copil si va suferi toata viata.
    Acea frustrata va iesi dupa 8 ani din puscarie, sau mai repede pentru buna purtare, si va trai linistita inca 20 de ani, cel putin.
    • 0 (0 voturi)    
      Dar tu de ce vorbesti in somn? (Marţi, 31 august 2010, 23:51)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui Martha

      Ma amuza mereu "logica" asta: "nu se stie..." dar TU stii... Nu poti condamna pe cineva pentru ceva ce "nu se stie". Adica daca "noi nu avem habar", nici tu nu ai. Dupa cum nu ai habar nici cu ce sechele va iesi acea "frustrata" (daca va mai iesi) din puscarie. nici cat va mai trai.

      Asa ca poate ar fi mai bine sa te trezesti tu inainte sa vorbesti.
  • +4 (4 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 31 august 2010, 9:22)

    CCC [anonim]

    Femeia pare extrem de instabila, e de mirare ca nu i-a facut nimic ireparabil copilasului. Eu i-as fi dat mai mult, e absolut de neiertat cum s-a purtat cu micutul.
  • +1 (1 vot)    
    groază de voi! (Marţi, 31 august 2010, 11:03)

    sebi [anonim]

    Mi-e groază să văd mulți alți instabili și la noi!!! E un copil de 11 luni demenților! Cum să dai în el, sau să te uiți la așa ceva și să critici sistemul juridic? Rog din suflet persoanele care sunt lispite de empatie și de judecată să nu facă niciodată copii sau să stea în preajma lor pentru că nu vreau să mai sufere cei mici din cauza dezaxaților mintali ce își dau cu părerea !!
    • -2 (2 voturi)    
      si mie (Marţi, 31 august 2010, 11:49)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui sebi

      mie groaza de oameni ca tine. daca un copil de 13- 14 ani e batut si bagat in spital , si ramane chiar cu urme pe viata, na asta e. poate un an cu suspendare si o amenda. daca unu de 20 de ani e atacat pe strada si mutilat. na hai 2 ani ca doar nu lau omorat. daca a batut un copil de 11 luni, care nu are acuma absolut nimic, si femeia aia daca nu mai are voie sa ingrijeasca copii nu reprezinta absolut nici un fel de pericol social trebuie omorata cu pietre. daca nu era un copil de 11 luni nu cred ca se incadra nici macar la vatamare corporala pentru ca pentru asa ceva trebuie spitalizare destul de lunga. normal ca fiind vorba de un copil trebuie o pedeapsa mai mare, da nu sa ii distrugi toata viata.
  • 0 (0 voturi)    
    deschideti ochii (Marţi, 31 august 2010, 23:38)

    degeaba [anonim]

    8 ani vi se par multi? Pentru o persoana suficient de frustrata, poate chiar bolnava, incat poate maltrata un copil de nici un an?
    Vorbiti de sechele fizice.. da, intr-adevar pot aparea in timp, chiar daca acum nu iese nimic la teste. Dar de sechelele psihice de ce nu spune nimeni nimic? Poate un copil la acea varsta este prea mic ca sa vorbim de psihic? Nu cred. In primele luni din viata se formeaza subconstientul - amintirile traumatice si emotiile dureroase. Deci, putem spune ca l-a rezolvat la acest capitol.
    Domnilor, 15 ani mi se par suficienti pentru cati copii o fi traumatizat psihic, caci acest lucru nu-l cunoastem. Pentru cate vieti poate a distrus. Pentru ce? Doar ca sa-si descarce frustrarile?
    Vorbiti de legislatie stupida in SUA. Sa nu uitam ca in Romania o batrana care a furat mancare, deoarece murea de foame, a primit pedeapsa 5 ani inchisoare?
    Va rog, incetati cu toate comentariile. Deschideti putin ochii si uitati-va in jur. Nu mai suntem in Evul Mediu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by