Barna: Dacă eu aș fi fost președinte, drama de la Caracal nu s-ar fi întâmplat

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 7 august 2019, 22:52 Revista Presei | Radio TV


Dan Barna
Foto: Agerpres
Liderul USR Dan Barna a declarat, miercuri seara, la TVR1, că dacă el ar fi fost președinte, drama de la Caracal nu s-ar fi întâmplat. El susține că România a avut un președinte extra jucător în persoana lui Traian Băsescu și unul prezent doar în situații de criză, în persoana lui Klaus Iohannis, potrivit Mediafax.

"Dacă eu aș fi fost președinte, drama de la Caracal nu s-ar fi întâmplat, pentru că nu a fost un incident nefericit, ci efectul unei degradări continue de ani de zile a ceea ce înseamnă funcționarea instituțiilor statului pe standarde minime, adică asigurarea siguranței cetățeanului, furnizarea siguranței pentru cetățeni", a declarat, miercuri seară, la TVR1, liderul USR și candidatul Alianței USR-PLUS la prezidențiale, Dan Barna.

Întrebat ce soluții ar fi propus pentru ceea ce s-a întâmplat la Caracal, Barna a spus: "Viteză mai mare de reacție. Dincolo de asta, convocarea mai rapidă a CSAT, o solicitare de date din primul moment, ceea ce trebuie să facă un președinte cum o să fiu".

Liderul USR a afirmat că președintele Iohannis s-a poziționat diferit în problemele statului față de fostul președinte "extra jucător" Traian Băsescu.

"Este o decizie și o poziționare în oglindă cu domnul Băsescu, președintele Iohannis a decis să meargă la celălalt capăt al segmentului. Am avut un președinte extra jucător, am avut un președinte prezent doar în situații de criză", a spus acesta.

Barna susține că un președinte are datoria să inspire și să dea direcția unei națiuni.

"Felul de președinte care eu voi fi este cea de președinte implicat și prezent în viața comunității, nu doar la crize, ci în dramele, reușitele, eșecurile din viața de zi cu zi ale societății. Românii au nevoie de inspirație în momentul de față. Ceea ce ne lipsește este încrederea că în această țară se poate trăi pe mai departe. Președintele poate să inspire și are datoria să inspire și să dea direcția unei națiuni".

Totodată, deputatul USR consideră că președintele Iohannis reprezintă "vechea clasă politică" care a dus România în situația actuală.

"El este un om bun, în regulă, dar el face parte din vechea clasă politică care a dus România aici. Lucrurile astea nu s-au întâmplat peste noapte, s-au degradat ușor, ușor și am ajuns în situația care ține România cu sufletul la gură", a declarat Barna.

Dan Barna a susținut că echipa de campanie a președintelui Iohannis a fost slabă din punct de vedere profesional în ceea ce privește programarea în această perioadă a ședinței foto pentru campania electorală din toamnă.

Șeful statului a realizat o ședință foto la Palatul Cotroceni, potrivit mesajului și a pozelor postate sâmbătă de fotograful Simion Buia, pe pagina sa de Facebook. Duminică dimineața postarea a fost ștearsă.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














9309 vizualizari

  • +4 (38 voturi)    
    Doamne Fereste (Miercuri, 7 august 2019, 23:06)

    un domn [utilizator]

    Sa ne Pricopsim cu O Barna In Ochi
    • -7 (13 voturi)    
      ce rau poate face un om inteligent si bine (Joi, 8 august 2019, 8:57)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      intentionat tarii acesteia?
      Va spun direct: o poate transforma in Austria estului !!
      • +5 (17 voturi)    
        Nu vad dovada inteligentei. (Joi, 8 august 2019, 9:42)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Sa stii ca aia nu se mosteneste cum crede etnia lui Barna.
        Cat despre bine intentionat? De unde? D Barna este practic necunoscut. Nu a facut nimic notabil pana acuma.
        • -6 (8 voturi)    
          Un conducator (Joi, 8 august 2019, 10:32)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          trebuie sa dea dovada in primul rand de sinceritate, cinste, spiritul de colectiv, deschiderea spre altul, altruismul, spiritul de raspundere spiritul de initiativa, exigenta în activitate. Sa ne fereasca Dumnezeu de conducatori lipsiti de caracter, care sa-si foloseasca inteligenta pentru a face raul, gen Nastase, Basescu, Blaga, Dragnea&company, etc. Daca Barna nu este cunoscut, denota faptul ca nu are la activ fapte care sa-l propulseze pe primele pagini ale mas-mediei, care promoveaza numai senzationalul, gen: crime, violuri, coruptie, minciuna, hotia, etc, Dan Barna este un om normal, fara nimic din aceste "calitati" care sa-l faca cunoscut.
          • -6 (8 voturi)    
            Idealismul vs realitate. (Joi, 8 august 2019, 10:58)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui unins

            Un conducator trebuie sa fie sociopat, un negociator bun fara scrupule, echilibrat, inteligent, educat, experimentat si sa abia familie preferabil cu copii. Famila cu copii e pentru a limita sociopatia pentru cine intreaba.
            Daca nu are aceste calitati va fi sub cureaua liderilor externi care le au. Si asta ne pune pe toti acolo.
            • 0 (0 voturi)    
              Conducatorul descris (Joi, 8 august 2019, 13:41)

              unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              de tine si pe care-l doresti, a fost A. Nastase. Ce a facut stim bine. Tie-ti place; mie, nu. Daca pentru tine, ca si pentru multi romani, normalitatea a ajuns idealism, inseamna ca v-ati obisnuit si va place situatia actuala, adica minciuna, hotie, coruptie, crima, etc.
              • -1 (1 vot)    
                Poti sa visezi cat vrei. (Joi, 8 august 2019, 14:17)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui unins

                Dar nu ai nici o solutie pentru diminuarea problemelor din "situatia actuala, adica minciuna, hotie, coruptie, crima, etc."
                Te invarti in jurul unor marote progresiste care nu au alt scop anti-coruptia si vor creea dezechilibre in societate.
                • 0 (2 voturi)    
                  Asa vreti voi, (Joi, 8 august 2019, 16:27)

                  unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  dar nu va fi asa. Stiu ca va este frica si asta este un lucru bun. Dar "de ce va e frica, n-o sa scapati".
          • +6 (14 voturi)    
            Barna, nesimtire si tupeu a la psd (Joi, 8 august 2019, 11:19)

            Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui unins

            Votati Barna, ca il imobiliza el pe Dinca.
            Stie, a facut karate.
            • -2 (4 voturi)    
              este al miile atac la usr-istilor (Joi, 8 august 2019, 14:38)

              AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

              la adresa PNL si Johannis. Ceea ce denota ca adevarata lor tinta nu este nici pe departe PSD. Niste scursuri.
              • +1 (3 voturi)    
                PNL e mai apropiat de fostul aliat pezedeu (Joi, 8 august 2019, 23:35)

                rov [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

                decat de Alianta USR-PLUS...
                PNL este prins intre trecut si viitor, odata ce dispare Iohanis, dispare si PNL-ul in USL lui natural.
          • +7 (11 voturi)    
            mda (Joi, 8 august 2019, 11:23)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui unins

            poate ar rbui sa-si puna faina-n cap si sa joace turca cu copiii abandonati.poate asa se mai face si el cunoscut.deocamdata o da de pereti rau si cu gratie.
          • +4 (8 voturi)    
            stpefiant !!! (Joi, 8 august 2019, 12:53)

            asada [utilizator] i-a raspuns lui unins

            Omul face tot posibilul sa ne convinga ca este cam ticalos !!! Sa ne fereasca cel de sus de o lepra si la Cotroceni !!!!
    • +4 (8 voturi)    
      USR-ul e suparat rau pe Barna (Joi, 8 august 2019, 9:51)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Doar cum sa ridici si sa sustii un om din alt partid la presedentie!!!! Incepe sa imi apara un zambet... la naiba ma transform in troll.
    • +6 (8 voturi)    
      Nea Costel... (Joi, 8 august 2019, 10:00)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      drojdierul de la TNR are un mesaj important pentru Dl. Barna.
    • -3 (3 voturi)    
      Este absolut (Joi, 8 august 2019, 10:15)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      necesara o "barna" in ochii celor care nu-si simt paiul din ochi. Asta e, unii sunt mai putin simtiti.
  • -6 (30 voturi)    
    ... ficusul si in situatii de criza a dormit (Miercuri, 7 august 2019, 23:13)

    mnicku [utilizator]

    a intervenit de 2 ori cit de cit si in rest a dormit in sosoni la Cotroceni sau nu a fost vizibil INACTIUNILE SI INDIFERENTA lui .... l-a interesat un singur lucru scaunul de Presedinte

    altfel nu facea ciuma rosie ce a facut
    • +8 (16 voturi)    
      Pe cat imi displace Klaus, nu e treaba lui. (Joi, 8 august 2019, 9:45)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Vorbim de un criminal in serie din Caracal. E inafara atributiilor presedintelui sau a guvernului. Daca intervin o fac doar pentru publicitate si asta nu imi doresc. Asa ca Klaus se comporta corect, chiar daca bate in directia inactiunii lui generale.
  • +15 (19 voturi)    
    ??? (Joi, 8 august 2019, 0:06)

    falcoind [utilizator]

    sub forma asta nu o poți spune , și asta o spune un om care o să te voteze in turul unu , in doi vedem ? depinde mult de dialogul pe care o să reușești să îl porți cu contracandidatu. aștept de 30 de ani să existe o dezbatere reală intre candidați. Sunt sătul de candidați care dacă ar fi fost ei atunci ar fi fost totul roz. Asa că ia-o încet "băiatule" . Vezi ce spui fii realist , in momentul actual romania are nevoie de ani buni să își revină. făcând totul perfect primele roade se vor vedea abia in 4-5 ani și o schimbare care să te facă sa poți afirma "nu s-ar fi întâmplat" are nevoie de 10-15 ani. Romania e o țară bolnavă rău și nu de tuse , are cancer in toate structurile statului, fără bisturiu nu prea o să poți schimba ceva.
    • +20 (26 voturi)    
      Mda (Joi, 8 august 2019, 8:02)

      MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      M-a dezamagit prin declaratia asta. Sper sa nu i se urce la cap asa cum pare deja. Mai intai aia cu Matrix, si acum asta...
      Incearca sa copieze pe cine nu trebuie.
      • +7 (15 voturi)    
        I s-a urcat deja.Este o declarație din (Joi, 8 august 2019, 8:08)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

        seria *ce tâmpenii mai spun dictatorii*.Nu a convins pe nimeni că este capabil de o asemenea funcție.
        • -1 (9 voturi)    
          Dictator? (Joi, 8 august 2019, 10:28)

          MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          De unde ai scos-o pe asta cu dictatorii? Delirezi... Barna a scos o tampenie dar hai sa nu o luam razna...
      • +3 (9 voturi)    
        Este Barna in Ochi (Joi, 8 august 2019, 8:23)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

        Asa ceva impiedica vederea !
  • +18 (36 voturi)    
    hahahahaha (Joi, 8 august 2019, 0:25)

    john70 [utilizator]

    Deci e vina lui Iohannis?!?!?! Ce jigodie e Barna asta!

    Idiotul asta poate sa spuna orice ca n-are nici o raspundere. Incearca sa acumuleze capital politic dintr-o tragedie care s-ar fi putut intampla cu oricine la putere. Se pare ca asta e moda acum.
    • +11 (15 voturi)    
      corect (Joi, 8 august 2019, 8:40)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui john70

      omul ''de dreapta'' cu discurs de stanga. Critica sistemul vechi,dar vrea sa foloseasca aceleasi metode ca ei sa ajunga la putere. Declaratii de tot felul ascunse sub patura''declaratiilor politice''.
      Se comporta ca si cum n-ar sti ca presedintele are mai mult atributii in politica externa. In politica interna un presedinte are foate putine parghii de interventie,
      Asteptam o confruntare,un dialog corect si fain intre doi candidati la presedentie ,dar deocamdata pare ca Barna o ia pe aratura
    • +7 (11 voturi)    
      o tragedie (Joi, 8 august 2019, 9:20)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui john70

      care pute fi evitata daca statul functiona cum trebuie. Cum sa zici ca e o tragedie care se putea intampla oricui...
      • -3 (5 voturi)    
        Nici o dovada ca putea interveni mai repede. (Joi, 8 august 2019, 9:47)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        Din cate detalii avem momentan nu reiese ca ar fi putut fi salvata Alexandra. Multe lucruri puteau fi mai bune dar tot nu stiau adresa la care sa mearga in timp util.
        • +2 (4 voturi)    
          Gresesti. (Joi, 8 august 2019, 11:02)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Cazul Alexandra nu ar mai fi existat daca institutiile statului ar fi inteles ca prioritar este activitatea de preventie. Ei prefera sa existe infractiuni, pe care sa le "rezolve" ei. In acest fel isi justifica existenta si folosesc teama creata pentru a tine populatia sub control. Ceva de genul: "fara noi sunteti morti!" În situația de acum, știm ca exista la DIICOT, încă de la 17iulie, o fotografie cu mașina criminalului. Pun întrebarea: dacă cineva din institutii s-ar fi prezentat la poarta lui Dinca pe data de 18 iulie și ar fi pus câteva întrebări, oare criminalul mai acționa cum a acționat în zilele urmatoare? Dar institutiile vor să se laude cu „caz rezolvat”, așa cum reiese din bilantul pe 2018: 98,7% cazuri de omor rezolvate!!! Pentru mine, existența acestor cazuri, chiar „rezolvate”, îmi spune ca institutiile nu și-au făcut treba. Eu vreau sa văd ca aceste cazuri scad de la an la an.
          • 0 (0 voturi)    
            Se vedea numarul masinii? (Joi, 8 august 2019, 12:43)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui unins

            Ca nu stiu asta?
            • 0 (0 voturi)    
              Fotografia este (Joi, 8 august 2019, 13:46)

              unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              un stop-cadru dintr-o inregistrare video. Se pare ca in zona erau doar vre-o 5 astfel de masini, deci nu era prea greu de gasit.
              • 0 (2 voturi)    
                Asadar tu spui ca ei trebuiau sa viseze (Joi, 8 august 2019, 14:19)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui unins

                Ca masina e locala, avand in vedere ca a facut auto-stopul. E usor sa bati in tastatura, ca deobicei.
                • 0 (0 voturi)    
                  Pentru stiinta ta: (Joi, 8 august 2019, 17:02)

                  unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  La Dinca s-a ajuns chiar pe baza acelei fotografii, sau mai corect spus, pe baza imaginilor video, unde masina se vede din alt unghi, cu nr. lizibil. Tu crezi ca poza era a oricarei masini de oriunde? Acea poza era la DIICOT, in acel dosar, tocmai ca era stiut ca este din zona respectiva.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Sa revizuim. Repetitia conteaza mult. (Joi, 8 august 2019, 23:44)

                    Lok [utilizator] i-a raspuns lui unins

                    Miercuri, rapire, dar nu stie nimeni ca e rapire, nu ar avea cum. Joi Alexandra suna 112. rapire etc. se declanseaza interventia investigatia. Apare poza de la autostop cam cand Dinca spune ca o omoara. Dar din declaratiile politistilor interpreteaza numarul masinii. Nu era chiar lizibil, e usor sa presupui odata ce il stii. Tot nu inteleg ce stiau astia din vise.
                    • +1 (1 vot)    
                      Am impresia (Vineri, 9 august 2019, 10:38)

                      unins [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                      ca esti Lock. Deja mi-am pierdut prea mult timp cu tine. O zi buna.
  • -7 (19 voturi)    
    interesanta gandire (Joi, 8 august 2019, 0:32)

    bogdanian79 [utilizator]

    I se poate da o sansa. Sper sa si gaseasca o exprimare mai fericita decat "Felul de președinte care eu voi fi." Are totusi dreptate ca pasivitatea uneori produce dezastre. Nu e totul sa nu fii conflictual. Important e si sa ai curaj sa iesi in fata si sa spui/faci ce trebuie.
    • +6 (10 voturi)    
      pai (Joi, 8 august 2019, 9:35)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui bogdanian79

      sansa isi face oricum.cu japca,ca tot asa a ajuns la conducerea usr,luandu-i capul bietului danut!
      delirul puterii l-a mancat de mic,acum bate campii cu tupeu dictatorial,de parca e ceausescu la tinerete.
      nu numai ca e ridicol insa baietasul asta ascunde niste probleme de gandire foarte grave.
      banuiesc ca viseaza umed la postul de presedinte.
      apoi,bineinteles,imparat...
  • +15 (29 voturi)    
    ... (Joi, 8 august 2019, 0:44)

    Wheelwright [utilizator]

    Fiind votant anti-PSD de cand ma stiu, nu-l suport pe asta deloc.
    • 0 (0 voturi)    
      EXACT! (Vineri, 9 august 2019, 11:19)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      Lui Johannis is se pot reprosa destule, dar nu drama Alexandrei.
      Si da, sa dat dovada de pasivitate, dar cele spuse de Barna, precum si MODUL cum le-a spus, nu sunt benefice de lco pentu USR, ci aduc avantaje numai si numai pedesereului!

      Sugereaza clar ca poate nu USR-ul pe ansamblu, dar cu siguranta Barna personal vrea sa faca baltul cu pedesereul!

      In plus, apologia Omului Providential este dovada de paranoia!
  • +21 (31 voturi)    
    de aceea vei pierde (Joi, 8 august 2019, 1:04)

    Cosimo [utilizator]

    Şi de aceea eu îl voi vota pe Iohannis şi va câştiga Iohannis, fiindcă faci astfel de declaraţii penibile, musiu Barna.
  • +23 (31 voturi)    
    Aoleu (Joi, 8 august 2019, 1:13)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Nasol. Domnule Barna, sunteti penibil...
  • +12 (24 voturi)    
    barna (Joi, 8 august 2019, 1:15)

    sile1 [utilizator]

    Si asta a inceput sa deraieze.

    N-a priceput ca SISTEMUL are ceva putred si ca un singur om nu are cum sa-l reseteze pocnind din degete.

    Sistemul este REACTIV se pune in miscare cu mult zgomot ,postfactum chiar si asa nerezolvandu-se mai nimic in loc sa fie PROACTIV sa anticipeze si sa rezolve problemele inainte de a se naste!

    Peste ,deja clasica pasivitate a romanilor,s-a mai turnat si un val de ura, combinata cu prostie maxima care a intepenit si mai tare "rotitele" sistemului,urmarea fiind degrigolada manifestata intro situatie de criza.

    Situatia in care a ajuns Romania nu se poate schimba peste noapte fara o intelegere a lucrurilor si fara o strategie pe termen lung in care ,in primul rand
  • +18 (24 voturi)    
    ??? (Joi, 8 august 2019, 1:28)

    Yo_yo [utilizator]

    Ce spui Franz? Cum ai fi reusit? Sunt tare curios. Crezi ca ai fi facut mai multe ca Iohanis? Este posibil dar astfel de tragedii nu tin de o persoana cat timp TOT sitemul pute. Fara majoritate in parlament este mancat. Poti sa ai doua scaune de presedinte. Face parlamentul ce vrea. Iti trage si vreo 2 suspendari.

    Vezi ca inamicii ii ai in alta parte. Ori deja iti sunt aliati?
    • +4 (4 voturi)    
      ii sunt aliati (Joi, 8 august 2019, 13:36)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Yo_yo

      blat pe fata cu psd de pe acum. poze cu dancila, blaturi la motiuni de cenzura initiate de pnl, aparitii la antena 3, care , se pare acum e frecventabila, insusiri de realizari care le-au facut altii 9 legea pentru autostrada a8, initiata si facuta de pmp, usr se baga cu 2 amendamente, zic ca ei au facut-o. Atac la pnl toata ziua. PNL zice ca nu ataca usr ( prin vocea lui Orban de acum vreo saptamana), usr ataca pnl a doua zi :)). Uite, pont : PNL castiga parlamentarele , dar bineinteles cu vreo 30%, ca n uau de unde mai mult, usrcu psd vine cu 25, usr cu plus vin cu 20-25 si usr fac guvern cu psd, minoritati si udmr. Sa vedem cum vor mai fi aparati atunci usr-ul. Blat pe fata
  • +17 (25 voturi)    
    mda (Joi, 8 august 2019, 1:52)

    ampersand [utilizator]

    Barna, las-o jos că măcăne... mai bine taci.
  • +10 (20 voturi)    
    E greu de crezut (Joi, 8 august 2019, 2:27)

    clujanu [utilizator]

    Situatia de la Caracal are radacini adinci de pe vremea lui Iliescu. Este efectul saraciei si a mizeriei si a indulgentei noastre fata de infractori.
    • +4 (6 voturi)    
      Efectul saraciei zici? (Joi, 8 august 2019, 9:49)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui clujanu

      Greu de crezut avand in vedere ca la americani, sau cea mai bogata tara din lume, au destui ucigasi in serie.
  • +13 (21 voturi)    
    Vorba cintecului (Joi, 8 august 2019, 3:53)

    vasile-roaita [utilizator]

    din armata bolsevica. "Pufule, mai ai de stat, macaroane de mincat" Barna, nu esti matur pentru functia de presedinte, poate in 2024 sa ai vreo sansa.
  • +15 (21 voturi)    
    mda .... (Joi, 8 august 2019, 5:02)

    uzu [utilizator]

    cu declaratia asta m-a pierdut Barna.
    adica daca era el presedinte ce facea ? raspundea la telefon la 112 sau ce ?
    gargara ieftina. ma asteptam, sincer, mai mult de la Barna.
  • +14 (20 voturi)    
    Vad ca iti ...... (Joi, 8 august 2019, 6:20)

    gigiN [utilizator]

    ...pui singur piedici ! Asa de repede sa imi para rau ca am votat USR-ul ? Cu declaratia asta de ra...ai p[ierdut multe voturi !!!
  • -3 (21 voturi)    
    Asta delireaza (Joi, 8 august 2019, 7:12)

    Incomod3 [utilizator]

    nasoale alegeri, avem de ales intre Lolek si Bolek
  • +13 (19 voturi)    
    Mda (Joi, 8 august 2019, 7:53)

    TheFaime [utilizator]

    Barna, ai ratat o ocazie sa taci! Dupa cum bine sti, Presedintele nu prea mai are nici o putere, a avut grija psd-ul sa-i stirbeasca din atributii. Johannis e cam tacut, insa a jucat elegant si cerebral majoritatea cartilor, a evitat crize si a adus psd-ul in situatia in care a murit de unul singur. Deci cu remarca ta, ai dat-o-n bara..e evident ca inca nu esti pregatit pt aceasta functie, mai ai multe de invatat.
    • +3 (3 voturi)    
      nu va fi veci pregatit (Joi, 8 august 2019, 13:37)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      ce sa pregateasca? sa cizeleze propria prostie?
  • +9 (15 voturi)    
    Declaratia lui barna (Joi, 8 august 2019, 8:05)

    Theros [utilizator]

    Din moment ce esti din sistem tu om de doi bani ai asigurat sprijinul acestuia. Dar din declaratia care urmeaza se vede clar ca DEMAGOGIA UCIDE si FII SIGUR CA NU VEI AJUNGE SA OCUPI NICI O FUNCTIE IN ROMANIA:"
    Dan Barna, liderul progresist care vrea să candideze la Cotroceni. Alături de Dacian Cioloș. Ieri a avut prima ieșire în calitate de candidat. Și ne-a servit o mostră de demagogie politică.
    Bineînțeles că a fost întrebat despre „Monstrul din Caracal”. Despre drama prin care trec familiile Alexandrei și Luizei. Pentru că are o părere în toate, a răspuns: „Eu vreau să cred că dacă eu aș fi fost președinte, drama de la Caracal nu s-ar fi întâmplat, pentru că nu a fost un incident nefericit, ci efectul unei degradări continue de ani de zile a ceea ce înseamnă funcționarea instituțiilor statului pe standarde minime, adică asigurarea siguranței cetățeanului, furnizarea siguranței pentru cetățeni”.
    Întrebat ce soluții ar fi propus pentru ceea ce s-a întâmplat la Caracal, Dan Barna a spus: „Viteză mai mare de reacție. Dincolo de asta, convocarea mai rapidă a CSAT, o solicitare de date din primul moment”.
    O mostră clasică de demagogie politică. Să luăm pe rând. Dacă ar fi fost președintele României acest incident nu s-ar fi întâmplat, pentru că este rezultatul unei degradări a instituțiilor din ultimii 20-25 de ani! Cum adică? Devenea președinte Dan Barna și dispăreau instituțiile. Se reformau precum cafeaua instant?
    Voi înțelegeți logica lui Dan Barna? Eu nu! Văd doar niște vorbe goale, puse una lângă alta, ca să sune bine.
    Păi dacă era președintele României se întâlnea în CSAT cu șefii acelor instituții. Singura parte corectă. Și le cerea viteză mai mare de reacție!
    După care plecau fiecare în treaba lui.
    Și uite așa nu mai apărea încă un caz tip „Monstrul de la Caracal”…
    Concluzia este că în România tipul acesta de abordare politicianistă, goală de soluții și conținut, a dus la degradarea instituțiilor statului.
    Așa că Dan Barna ar trebui să vadă că Demagogia ucid
    • -3 (7 voturi)    
      Auzi (Joi, 8 august 2019, 12:39)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      Si eu vreau sa cred ca daca as fi fost eu presedinte, nu s-ar fi intamplat cazul de la Caracal. Pentru ca nu sunt un palmier sau o planta pusa la Cotroceni, ci sunt presedinte! Ca Iohannis nu isi cunoaste cu adevarat atributiile si mai ales nu a miscat nimic 2 ani jumatate, asta e clar. Ca si programul lui pe Educatie. Unde este? Ioc. Nici Barna nu este Obama, dar pentru mine, un antrepenor este mai bun la condus o tara decat un profesor de fizica.
  • +6 (10 voturi)    
    păcat, asta nu se trece cu vederea (Joi, 8 august 2019, 8:10)

    MenInBlack [utilizator]

    ...hai căCaramitru a scaldat-o ... dar Barna... să spui cu tupeu aşa ceva în campanie, mă duce cu gandul la un singur lucru : nu e prostie crasă (dublată de mama fuduliei), e mult mai mult, e SABOTAJ. Se sabotează pe sine, sabotează USRPLUS ?... dar întrebarea cheie e pentru cine, în folosul cui face asta ? Primul rezultat matematic e : PNL sau PSD... In turul doi Iohannis are cele mai mari şanse, cu asemenea contracandidat... pe cere... cine o să mai aibă curaj să-l voteze ? Mare-i gradina...
  • +7 (11 voturi)    
    M-am lamurit repede si cu Asta ..... (Joi, 8 august 2019, 8:28)

    KTerinca [utilizator]

    Sa astepte sa-l votez .... pana ii sare barna din ochi.
    Halal !
  • +3 (7 voturi)    
    daca (Joi, 8 august 2019, 9:43)

    jorjelinio [utilizator]

    daca ai fi fost presedinte cu siguranta se intampla acest lucru,nu poti arunca o tragedie in campania electorala bai tocilar de doi bani
  • +6 (10 voturi)    
    Gresita abordare! (Joi, 8 august 2019, 9:52)

    bcorina [utilizator]

    Dl Barna sincer nu vreau un politician care sa ne minta in fata cu zambetul pe buze. Daca aveti cunoastiinte minime de legislatie ati sti ca functia de Presedinte a Romaniei a fost golita de atributii de catre cei de la putere. Deci nu puteati sa faceti nimic.
    Va rog sa terminati cu tot circul asta ieftin de doi lei , sa sa veti cu programe coerente pe care sa le puneti in practica intr-un mandat de presedinte.
    Daca vreti sa puteti face curatenie trebuie sa castigati cu o majoritate confortabila si-n Parlament, pentru a face curatenie , a repara ce au stricat ceilalti si a fi transparenti.
    Vreau sa aud ca avem un punct zero la furturi din bani publici si ca veti spune gata de maine pe cine mai prindem ca ia mita sau fura bani publici platese cu averea sa siu a familiei sale..
    Trebuie sa terminati cu indolenta, prostia si cumetriile in functii publice, si vrem infrastructura, sanatate si invatamant de calitate. Daca puteti garanta ca veti implementa asa ceva aveti votul meu daca nu , poate ar fi mai bine sa nu paricipati la alegeri. Trebuie sa existe si raspundere pentru politicieni.
  • -1 (7 voturi)    
    Pacat, (Joi, 8 august 2019, 10:22)

    hamurabi [utilizator]

    il apreciez pe omul politic dar aici greseste, se aventureaza in niste afirmatii politicianiste, riscante ! Sper ca USR-PLUS sa ramana totusi pe aceeasi linie politica ca pina acum pentru ca nu vad momentan o alta alternativa pe esichierul politic !
  • +4 (8 voturi)    
    N-ai nici semnaturile si ma enervezi deja! (Joi, 8 august 2019, 10:34)

    John M. [utilizator]

    Vei fi inca "unul care" l-a concurat pe Iohannis si a cazut cu dintii in tarana.
  • +5 (9 voturi)    
    Croitorasul cel viteaz (Joi, 8 august 2019, 10:35)

    2016 [utilizator]

    se imbata cu apa rece! Se crede pe caii cei mari si da cu barna-n balta, insa nu recunoaste ca USR-PLUS a luat peste 20% la europarlamentare doar pentru ca a existat un malefic Dragneev, care a pus tara pe jar, astfel multi romani iesind la vot ca au simitit pericolul!
    Acum, caricatura aceasta de politician, ne da lectii cu ce ar fi facut el daca ar fi fost presedinte (pielea ursului din padure!), mai bine ne-ar spune ce intentii serioase are, ca povesti a spus Dragneev destule in 2016, cu programul faimos de guvernare. Se pare ca dupa ce am avut presedinti (sau pretendenti) comunisti, securisti, profesori, acum le curg balele unora cu mentalitate cica "diferita", insa tot fripturisti raman si ei, cu declaratii aberante precum cea a lui Barna, un obscur devenit peste noapte mare specilist in nimic!
  • -2 (8 voturi)    
    Declaratie preluata gresit (Joi, 8 august 2019, 12:03)

    Galilei [utilizator]

    Declaratia e preluata de la mediafax care a publicat-o probabil intentionat gresit! Cred ca e o mare diferenta intre "VREAU SA CRED CA nu s-ar fi intamplat daca..." si "nu s-ar fi intrmplat daca..."
    Dar, na, asta e mediafax... stim de cine e condus
    • 0 (4 voturi)    
      hei, hei, galilei (Joi, 8 august 2019, 14:07)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Galilei

      mata vrei sa indulcesti ...otzetu', dupa cum vaz...
      sau, sa dregi busuiocul....
      joc de lumini si umbre...
      e clar, salvarea nationala ! plus, renew !
      • -1 (3 voturi)    
        nu (Joi, 8 august 2019, 16:03)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        mata nu stii exact "sa vorbeste romaneste" daca tu crezi ca ce a spus presa si ce a spus el sunt similare!

        clar nu a fost DELOC o declaratie fericita, dar faptul ca presa (si presupun ca si tu) schimbati declaratia in interes propriu, este JOSNIC!
  • -3 (5 voturi)    
    mda (Joi, 8 august 2019, 12:18)

    nash pandelica [utilizator]

    ciolosi a avut dreptate. nu va fi nici, nici..
    simplu, nu va fi !
  • +4 (8 voturi)    
    @HotNews (Joi, 8 august 2019, 12:34)

    Keni [utilizator]

    Domnilor de la HN, domnule/doamna I.B., faceti-va datoria de jurnalisti si scrieti corect ce a spus Barna. Omiteti intentionat acea expresie "as vrea sa cred". Daca nu schimbati, incep sa cred ca doamna de la Antena 3 care se ocupa de online acum la HN isi cam arata talentul. Haide, fiti corecti cu cititiorii vostri. P.S. Sper ca mesajul sa nu fie sters.
    • -1 (3 voturi)    
      de ce va deranjeaza (Joi, 8 august 2019, 13:44)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Keni

      Barna frecventeaza antena 3, deci nu inteleg care e problema? parca trebuia atinsa si audienta aia, nu? he he
      • +2 (2 voturi)    
        hehe (Joi, 8 august 2019, 15:26)

        Keni [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

        ce gluma buna! Sper ca esti mandru :)
        • 0 (2 voturi)    
          la cat il duce capu (Joi, 8 august 2019, 16:03)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Keni

          sunt convins ca e mandru... el crede ca a facut gluma secolului!
  • +1 (7 voturi)    
    tampit (Joi, 8 august 2019, 12:36)

    gituca [utilizator]

    Barna e tampit! Eu care am votat cu usr-ul nu o sa mai merg la vot. Ca-l doare in cot pe Barna de asta sa fie sanatos!
    • 0 (4 voturi)    
      pariez (Joi, 8 august 2019, 16:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gituca

      ca de fapt nu ai votat usr si esti doar postac, care vrei sa "incurajezi" cei care sunt cu usr sa nu mai mearga la vot!
      • +1 (1 vot)    
        Da (Joi, 8 august 2019, 18:24)

        gituca [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Da amice, daca postez pe aici sunt postac, dupa cu si tu esti. Hai sa-ti iexplic (sic): intotdeauna am votat cu pnl-ul pana s-au imperecheat cu pdl-ul si de atunci am asteptat sa apara altceva. Cand l-au zburat pe Nicusor Dan am zis; treaca. Acum cand bou d e Barna, incepe sa semene cu Dragne am zis pas. Tu voteaza cu Barna. Eu as vota cu usr-ul, dar deocamdata nu pot!
  • 0 (2 voturi)    
    hotnews (Joi, 8 august 2019, 16:01)

    liviu_ [utilizator]

    e a 2-a oara cand o luati pe aratura... a 3a imi schimb postu de unde-mi iau stirile... probabill... nustiu ceva din afara tarii pentru ca in romanica e clar ca nu mai avem televizuni decat gen otv

    "Eu vreau sa cred ca, daca as fi fost presedinte, drama de la Caracal nu s-ar fi intamplat". - o "mica" diferenta, nu credeti?!

    trist cum oamenii cred in schimb in continuare ce spune presa, desi presa MINTE SI MANIPULEAZA in 2/3 stiri!
    sunteti de toata jena... ati facut jurnalismul cu femeia de servici (si imi cer scuze femeii de servici pentru o asemenea comparatie)!

    astea fiind spuse... categoric nu sunt de acord nici cu aceasta declaratie a lui Barna... Si din pacate incepe sa dea prea mult in cine nu trebuie si s-ar putea sa-l coste! Faptul ca ne certam intre noi nu ajuta pe nimeni!
  • +2 (4 voturi)    
    Cai verzi.... (Joi, 8 august 2019, 16:05)

    BehehePapu [anonim]

    Măi băiete, tu visezi cai verzi pe pereți. Cum să ajungi tu Președintele României cu fața aia a ta de tocilar pămpălău !
  • -2 (2 voturi)    
    Simplu (Joi, 8 august 2019, 16:49)

    Gigi Kent [utilizator]

    Dupa Iohannis e al doilea candidat cu simptome vizibile de psihopatie adica unul care vrea sa foloseasca un eveniment tragic pentru puncte electorale.

    Din punctul meu de vedere Romania chiar merita o finala Barna-Iohannis, daca nu se trezeste.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version