A doua zi a vanatorii de teroristi din Franta, incheiata fara rezultat: Impresionante forte de ordine au scotocit satele si o padure la 80 km de Paris

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 8 ianuarie 2015, 12:54 Actualitate | Internaţional


Fortele de ordine franceze, in cautarea celor doi suspecti
Foto: Twitter
Doi barbati suspectati ca ar fi teroristii care au atacat sediul revistei satirice Charlie Hebdo au fost localizati in nordul Frantei, in regiunea Aisne (80 km de Paris), dar nu au fost gasiti pana vineri dimineata. Ei sunt inarmati, au declarat surse apropiate anchetei, citate de France Presse. Cotidianul Le Parisien scrie ca suspectii ar fi fost localizati in localitatea Villers-Cotteret, pe drumul RN2, care leaga Parisul de frontiera franco-belgiana, acolo unde forte impresionante de ordine au scotocit casele din mai multe sate, dar si o padure din apropiere.

Suspectii au fost identificati de proprietarul unei benzinarii pe care au jefuit-o joi dimineata. Acesta le-a declarat autoritatilor ca suspectii, fratii Cherif si Said Kouachi (32 si 34 de ani) aveau pusti automate Kalasnikov, dar si un aruncator de rachete.

In cursul anchetelor de joi, politistii au arestat 9 persoane, printre care sora suspectilor, sotia si cumnatul unuia dintre ei.

In plus, televiziunea americana NBC a dezvaluit faptul ca cei doi frati erau si in atentia autoritatilor americane pentru activitati teroriste, avand interdictie de a intra pe teritoriul SUA.

  • Vezi mai jos evenimentele zilei de joi, 9 ianuarie, cand toata Franta a urmarit cu sufletul la gura goana dupa teroristi.

Ora 22:30 Operatiunea din Longpont pare sa se apropie de final, transmite corespondentul Le Figaro. Potrivit acestuia, cele circa 30 de vehicule ale fortelor de ordine care au venit in Longpont la inceputul serii par pe punctul de a parasi localitatea.

Ora 22:10 Au aparut primele imagini de la operatiunile politiei in Longpont, filmate cel mai probabil cu un telefon mobil



Ora 20.49: Zeci de masini de Politie au ajuns in zona localitatii Longport (Le Monde)

Ora 20:45 Corespondentul Daily Telegraph, de la fata locului: "Daca suspectii sunt intr-adevar in padure, este foarte probabil ca politia sa nu ii gaseasca in cursul noptii. Padurea, care se intinde kilometri intregi pe ambele laturi ale drumului N2 ce duce de la Paris la granita belgiana, a fost acoperita de intuneric, intr-o noapte fara luna".

Ora 20.04: Said Kouachi a fost recunoscut drept unul dintre agresorii de la Charlie Hebdo pornind de la fotografia sa, a afirmat ministrul de Interne, Bernard Cazeneuve, citat de Le Monde. Ministrul de Interne a anuntat ca 9 persoane sunt arestate.

Ora 19.57: La Corcy, unde sunt concentrate cautarile, sunt 9 grade Celsius, cu o minima de 5 grade la noapte. Maine sunt prognozate 13 grade, posibil sa ploua in zona (sursa: Yahoo Weather)

Ora 19.55:
Reporterul Le Monde la fata locului transmite ca ziaristii au fost indepartati de fortele de ordine, iar in zona au venit intariri numeroase. Tensiunea creste in zona unde se fac cautari

Ora 19:10
Cautarile continua la Longpont si Corcy. Potrivit corespondentului Le Figaro, fortele de securitate continua sa cerceteze localitatile Longpont si Corcy, unde sunt prezente in numar mare si merg fin casa in casa. Toti locuitorii sunt in casele lor, localitatea pare parasita.

Ora 18:35
In cursul zilei de joi forte impresionante au cautat cei doi suspecti, ofiteri inarmati mergand din casa in casa si verificand localitatile din regiunea Aisne. Imagini sugestive publicate pe Twitter:





Ora 17:45
Potrivit ziaristului Le Figaro Edouard de Mareschal aflat la fata locului, drumul D17 este blocat pe directia localitatii Longpont. Potrivit unui sofer care a fost martor, mai multe locuinte au fost perchezitionate in acest oras si cautarile continua in localitatea vecina Corcy (Aisne). Fortele de ordine sunt puternic inarmate.



Ora 17:30 Autoritatile au ridicat nivelul de alerta in regiunea din nordul Frantei unde au fost reperati cei doi suspecti la gradul maxim (AFP)

17:00 Potrivit Le Figaro, fortele de ordine au fost dispuse pe o zona extinsa de cautari (20 km pe 15 km), in jurul localitatii Crepy-en-Valois. RAID se afla la nordul acestei zone iar GIGN la sud.





Ora 16.30 Cei doi barbati inarmati ar putea fi in padurea de langa Villers-Cotterets. Fotograful Daily Telegraph, Heathcliffe O'Malley, care se afla pe drumul N2, in apropiere de satul Longpont, a discutat cu un barbat care l-a avertizat sa paraseasca un restaurant local deoarece urmeaza sa soseasca politia.

Proprietarul restaurantului a afirmat ca i s-a spus ca "doi barbati inarmati se afla in padure".

Ora 15:50 Fostul avocat al unuia dintre suspecti ii cere sa se predea. "Nu am decat un singur sfat sa-i dau dl Kouachi, sa se predea la politie", a spus fostul sau avocat, Vincent Ollivier, invitat la BFMTV, "astfel incat sa se poata face lumina in aceasta afacere. Daca se va dovedi ca nu a comis faptele care ii sunt reprosate, ar putea aduce elemente care sa-l disculpe".

Ora 15.38: In masina abandonta ieri de suspecti dupa atentat politia a gasit drapele jihadiste si coctailuri Molotov (AFP)

Ora 15:30
Trei elicoptere survoleaza Crepy-en-Valois, potrivit France 3 Picardie. Un grup de lupta de 20 de oameni se afla la bordul unui elicopter Puma in Oise, potrivit BFM TV.



Ora 15:10 Suspectii ar putea fi baricadati intr-o locuinta din Oise, potrivit France 3 Picardie. Fortele speciale Raid si GIGN au fost amplasate in apropiere de Villers-Cotterets, au declarat surse politienesti, citate de Les Echos.



Ora 15.09: Cei doi suspecti si-au abandonat masina intre localitatile Villers-Cotterets si Crepy-en-Valois (AFP)

Ora 14:45 Prefectura Oise confirma ca o urmarire are loc in Crepy en Valois





Ora 14:15 Cei doi suspecti s-ar fi refugiat in localitatea Crepy-en-Valois, in vecinatatea Villers Cotterets, scrie pe Twitter ziaristul France 3 Yannick Le Gall.



Cei doi corespund semnalmentelor si erau la bordul unui Renault Clio.

Barbatii conduceau un Renault Clio si aveau arme grele in masina.

Administratorul unei benzinarii din apropiere de Villers-Cotteret "i-a recunoscut formal pe cei doi barbati suspectati ca au participat la atentatul de la Charlie Hebdo", a explicat o sursa apropiata dosarului.

"Cei doi barbati poarta cagule, au arme kalashnikov si, aparent, lansatoare de racheta", a confirmat o alta sursa.



Cotidianul L'Union scrie ca, in cursul diminetii, la o alta benzinarie situata pe RN2 ar fi avut loc un jaf in care au fost folosite arme kalashnikov.

"Placile de inmatriculare nu corespund cu vehiculele", a explicat aceasta sursa. Brigazile de interventie "au primit ordinul de a se echipa cu pusti de asalt si echipamente de protectie", a adaugat o sursa din politie.

O vanatoare febrila este in curs joi in Franta pentru arestarea celor doi barbati, doi frati, dintre care un jihadist cunoscut. Ei sunt suspectati ca ar fi autorii atentatului sangeros impotriva revistei satirice Charlie Hebdo.

Cei doi suspecti sunt Cherif si Said Kouachi, 32 si 34 de ani. Primul este un jihadist cunoscut de serviciile antiteroriste franceze. El a fost condamnat in 2008 la trei ani de inchisoare, dintre care 18 luni cu suspendare, pentru faptul ca ar fi participat la o filiera care trimitea combatanti pentru al-Qaeda in Irak.


Citeste mai multe despre   
















82252 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    Eu inteleg ca e senzationescu dar totusi (Joi, 8 ianuarie 2015, 13:00)

    Rromanika [utilizator]

    "Atacatorii de la Charlie Hebdo ar fi fost localizati de un benzinarie in regiunea Aisne" ...

    "Cei doi corespund semnalmentelor si erau la bordul unui Renault Clio. In masina de vedeau arme grele.
    Barbatii conduceau un Renault Clio si aveau arme grele in masina. "

    Putina coerenta totusi.
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:08)

      a4 [utilizator] i-a raspuns lui Rromanika

      Dar niste caricaturi cu oameni ciuruiti de gloante nu sunt!!
      • +3 (9 voturi)    
        Politia face circ. Atacatorii sunt necunoscuti. (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:33)

        Argon [utilizator] i-a raspuns lui a4

        Politia franceza stie doar ca au fost asasinati niste ziaristi evrei, caricaturisti la publicatia Charlie Hebdo care satiriza religia islamica si pe Mahomed.

        Nimeni nu cunoaste cine sunt atacatorii. Toata aceasta mascarada cu identificarea suspectilor dupa acte uitate in masina si incoltirea lor ulterioara, etc., etc. este conceputa pe modelul urmaririi de la Boston (vezi exploziile din 15 Aprilie 2013) si se va termina cu rezolvarea intr-un fel sau altul a cazului dupa un scenariu ca in filme.

        In realitate autorii atacului de la Charlie Hebdo vor ramine necunoscuti pentru multi ani de acum incolo. Poate nu se va afla niciodata cine au fost.
  • +11 (19 voturi)    
    Ma intreb si eu... (Joi, 8 ianuarie 2015, 13:17)

    geovaly [utilizator]

    Ma intreb cum se poate ca intr-o tara ca Franta unii civili sa poata detine atat armament fara sa fie depistati???

    Desi francezii platesc o spinare de taxe se pare ca politia si serviciile secrete sunt extrem de slab pregatite.
    • +1 (3 voturi)    
      unii, asa'i (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui geovaly

      ca daca era in sua, unde oricine poate avea o arma, astia erau de mult predati politiei.
      dead or alive.
  • +11 (23 voturi)    
    franta (Joi, 8 ianuarie 2015, 13:33)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    acum se vede cat de slaba este franta bugetara si cat de usor e sa-ti bati pur si simplu joc de francezi! ak47, lansatoare, placute false si bugetarii francezi "antitero" dormeau in sosete cu gandul la ziua de salariu!
    • +16 (20 voturi)    
      Este imposibil (Joi, 8 ianuarie 2015, 14:25)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      sa controlezi asa ceva, indiferent ca vb de Franta, USA, Japonia sau oricare alta tara din lume.
      Atata vreme cat milioane de moslemi traiesc in Europa si jumatate dintre ei isi petrec concediile in tarile lor natale, nu ai cum sa controlezi activitatile lor, fie ca stau acasa cu familia, rudele si prietenii fie ca participa la adunari islamiste ilegale nestiute de nimeni.
      O tara europeana poate , prin lege, sa interzica un partid, o anumita grupare, poate sa interzica o demonstratie, poate sa bage in puscarie pt un timp limitat pe oricare inculpat dovedit pt o anume faradelege dar nu exista nicio posibilitate sa controleze ceea ce se intampla in fiecare casa, ce se discuta acolo sau ce se pune la cale.
      la fel cum nu poti contrala o persoana pe care-o apuca amocul si, din brav student, elev sau muncitor platitor de taxe, devine peste noapte criminal in serie.
      • +5 (15 voturi)    
        Imposibil? (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:27)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Un lansator de rachete nu il ascunzi in chiloti. Si asta e meseria "serviciilor". Sa tina antelele ridicate si sa prinda orice semn ca cineva ar fi putut avea asa ceva. Aici nu e vorba de o echipa de spioni profesionisti ci de doi amatori (nebuni). Adica ceva informatii trebuiau sa transpire si sa fie prinse de servicii.

        Dar gandul ca "suntem departe de o zona de razboi, cine ne-ar vrea raul" i-a facut sa devina neglijenti si asta e rezultatul.

        Din pacate traim intr-o lume in care nu mai poti sa spui "e imposibil sa fac asta deci nici nu incerc" pentru ca rezultatele sunt de multe ori fatale.
        • +9 (15 voturi)    
          frontiere (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:45)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Close

          Armele intra in Franta, Germania, Belgia etc prin tarile ca Romania, Bulgaria....Odata intrate in UE nu mai controleaza nimeni masinile, decat foaret rar. Nu ai cum sa controlezi tot ce intra in UE pe cale terestra. In plus, Franta nu este un 'stat politist' in care fiecare cetatean sa fie ascultat de vecini , colegi si turnat daca e cazul: exista inca un respect pentru viata privata a fiecaruia, nu stai cu ochiul pe geam sa vezi ce da jos din portbagaj vecinul. Incercati sa intelegeti ca este vorba de o alta societate.
          • -2 (2 voturi)    
            arme din romania nu prea pot trece spre francezi! (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:39)

            tba [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            Nu suntem in schengen! ca urmare nu noi raspundem dak ajunge armament ilegal in Franta.
            Vama din Ungaria este raspunzatoare pentru tot ce trece spre vest din Romania.
      • +2 (6 voturi)    
        ... (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:38)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Da, dar partea cu a primit 3 ani din care 18 ani CU SUSPENDARE?! Atat. O sa murim pe mana noastra de atata civilizatie si bune maniere.
        • +4 (6 voturi)    
          mai mult.... (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:56)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Asta se intampla pe vremea cand presedinte era Sarkozy care cica lupta profund si efiacace impotriva terorismului, imigrantilor, integristilor.
        • +2 (4 voturi)    
          Probabil ca asta e diferenta.... (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:59)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          ...intre sistemul occidental si cel islamist.
          Daca in Afganistan, Iran sau cine stie prin ce cotloane islamiste oamenii sunt spanurati, decapitati sau li se taie mainile pt cele mai insignifiante delicte, occidentalii au alte constitutii si alt sistem de reeducare.
          Daca un judecator ar putea sa prevada actiunile unui inculpat, dupa ce isi va fi ispasit pedeapsa ar fi altceva, dar ar insemna sa intram in domeniul SF si al paranormalului si nu cred ca ar fi bine..

          PS: este vb de 18 luni, nu ani.
      • -1 (1 vot)    
        E imposibil pentru ca suntem in Franta... (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:55)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

        Va mai amintiti de atentatul de la Boston si cum au reactional fortele speciale americane?!
    • +6 (10 voturi)    
      tot despre Franta (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:17)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Poate ai uitat dar Franta are frontierele deschise, asa ca armele pot intra mult mai usor ca acum 15 ani. Te-ai intrebat cate din aceste arme au ajuns in vest prin granitele romanesti? In plus, Andradda ti-a dat un raspuns pertinent: nu poti pune un politist la fiecare colt de strada, in spatele fiecarui jurnalist sau om politic, in fiecare scoala sau magazin. Chiar daca ieri ar fi fost 3 politisti in sediul Charlie Hebdo, tot aceeasi tragedie ar fi avut loc, poate chiar cu mai multe victime.
      Franta este vizata direct in ultima perioada, de cand participa militar in Mali si la coalitia impotriva statului islamist.
      • -1 (7 voturi)    
        tot incredibil (Joi, 8 ianuarie 2015, 16:30)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        din ce am vazut intr-unul din filme politistul impuscat si cazut la pamint cerea indurare in loc sa scoata pistolul din dotare si sa se apere sau avea doar spray lacrimogen?
        Ce politist era ala ? ce antrenament a avut cind el statea tinta sigura pe trotuar in loc deschis ? cum apara el ordinea publica ?
        E clar ca nu-s mai breji decit ai nostrii.

        daca serviciile franceze nu i-au monitorizat pe cei doi teroristi insemana ca au dormit in bocancii statului .

        Judecatorii ie-au dat 3 ani din care 18 luni cu suspendare .Ei asta-i chiar incredibil .

        Cu alte cuvinte drepturile infractorilor sint bine protejate in franta.
        • 0 (2 voturi)    
          Probabil ca (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:52)

          MonaB [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

          ar trebui sa evitam criticile pe care le-am putea aduce politistului asasinat cu atata cruzime. Ganditi-va ca initial, cand s-a primit prima alerta , nimeni nu putea anticipa ca acei indivizi detineau atata armament.
          • 0 (2 voturi)    
            am redat o stare de fapt. o realitate (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:33)

            mnicku [utilizator] i-a raspuns lui MonaB

            Cind spui politist care are pistol si care aude focuri de arma el trebuie sa fie pregatit sa intervina . Pai daca el nu se stie apara cum sa-i apere pe altii ? Mai ales ca era de paza la acel ziar care fusese amenintat . De curiozitate am urmarit cu incetinitorul si am ramas stupefiat . Avea timp suficient sa se ascunda in spatele copacului si sa omoare macar pe unul din agresori insa el sa expus tinta .

            Cu tot respectul pt acel politist omorit dar pregatirea lui profesionala a fost zero barat .
        • +3 (5 voturi)    
          nu stiu.... (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:18)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

          Eu nu am vazut decat un om ranit si cazut la pamant care in final a fost ucis intr-un mod lash. Nu sunt capabil sa spun cat era de ranit, daca mai putea sau nu sa foloseasca arma, dar ma enerveaza si ma dezgusta eroii de dupa razboi. Cat timp nu esti acolo, in acel moment e greu sa judeci reactia celor implicati.
    • -1 (3 voturi)    
      Romania (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:57)

      oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Daca asa e in Franta, sa ne pazeasca Dumnezeu de ziua cind o sa fie atentate in Romania, unde nu sintem in stare sa gasim un avion prabusit, sau sa avem cheile de la o barca de salvare pe lac. Chiar ma intreb cum nu s-au gindit inca teroristii sa ne faca si noua niste suprize, ca doar sintem in NATO, UE, Afghanistan, etc.
      Ca daca ar fi un atentat in Romania, teroristul ar pleca de acolo linistit, la pas, pe jos, si nu l-ar gasi nimeni.
  • -4 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:03)

    [anonim]

    • +4 (6 voturi)    
      Nu... (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:28)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui

      ...dar asta nu il face mai putin echipament de protectie. Daca se echipau cu bate de baseball intrebai daca merg la meci?
    • +3 (5 voturi)    
      ??? (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:47)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui

      Fly, te stiam cu comentarii mai inteligente. Chiar nu e momentul sa faci glume de-astea, serios.
      Art
      • +2 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 8 ianuarie 2015, 16:27)

        [anonim] i-a raspuns lui T-Ora

        • -1 (1 vot)    
          Comment sters de user (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:02)

          Lok [anonim] i-a raspuns lui

        • 0 (2 voturi)    
          OK (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:22)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui

          Echipamentul de protectie nu e pentru lansator de rachete, asta e la mintea gainii. Dar sper ca nu voiai sa iasa in uniforma de parada cocotati pe un tanc !?
  • 0 (4 voturi)    
    pe pariu (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:22)

    Itsoc [utilizator]

    ca vinovatii vor fi impuscati "on action"? :)
  • +7 (9 voturi)    
    Nu o sa-i prinda vii (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:27)

    geovaly [utilizator]

    Am impresia ca nu o sa-i prinda vii. In cel mai bun caz se vor sinucide
    • -1 (1 vot)    
      io as gandi la cazul rau (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:28)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui geovaly

      au experienta unui teatru de razboi, nu mai fac pe ei, nu vor sa intre in contact sau sa schimbe focuri cu mascati, vor sa ramana in viata si sa plece din Franta. Au in fata o noapte lunga si nimeni nu stie daca chiar sunt acolo pe cei 300km patrati si daca sunt chiar ei. Eu pariez ca Franta va iesi umilita.
  • +9 (11 voturi)    
    teroristi (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:42)

    Hell [utilizator]

    Ar trebui ca asaltul sa aiba loc cu o unitate de femei, pentru a ii scapa de visul mersului in rai si capatatului de 40 de fecioare.....
    • +2 (4 voturi)    
      daaaa (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:35)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Hell

      Brigada Roxanne se numeste :))))
  • -4 (10 voturi)    
    :-) (Joi, 8 ianuarie 2015, 15:51)

    msk [utilizator]

    "Barbatii conduceau un Renault Clio si aveau arme grele in masina"
    WTF ? a ajuns Clio masina de lupta ?
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 8 ianuarie 2015, 16:29)

      [anonim] i-a raspuns lui msk

  • +7 (11 voturi)    
    dA (Joi, 8 ianuarie 2015, 16:01)

    Babilou [utilizator]

    Aseara, pe canalul NBC, comentatorul american se intreba, pe buna dreptate zic eu, cum de teroristii s-au intalnit de 4 ori cu politia in cursul actiunii lor si totusi au reusit sa-si continua actiunea si sa scape.....
    • +1 (3 voturi)    
      la americani (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:36)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

      scotea politistul desert eagle-ul si facea gaura in ei tragand prin blocul motor ... :)))))
    • 0 (2 voturi)    
      nu uita ca... (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:25)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

      Nu uita ca politistii au si datoria sa protejeze civilii iar toata actiunea de desfasura intr-un oras plin de lume, circulatie, in plus era si ora de iesire a copiilor de la scoala inpauza de masa. Ce-ai fi vrut, sa inceapa aia sa traga ca nebunii in jurul lor? Nu crezi ca au fost destule victime? Nu incerc sa-i scot pe politisti mai curajosi decat sunt sau au fost ieri, dar cred ca exista o anumita politica in ceea ce priveste reactia imediata in cazuri din acestea siuna e protejarea oamenilor din jur.
  • +2 (6 voturi)    
    Aislam (Joi, 8 ianuarie 2015, 16:44)

    zeus333 [utilizator]

    Mie mi-e mila de familile victimelor dar si de francezi in general cu un asa sistem de securitate.Ii aveau in vizor de ani buni si ii lasa la vanatoare,fac scarba!!!
  • -2 (6 voturi)    
    ... (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:03)

    a4 [utilizator]

    Va urma diversiunea de noapte! "Teroristii" vor incerca sa sparga cordonul fortelor de ordine, acestea urmand sa se impuste intre ele!
  • -1 (5 voturi)    
    WTF (Joi, 8 ianuarie 2015, 17:37)

    autor_necunoscut_84 [utilizator]

    Drone cu infrared si i-au localizat instant. Pe bune se chinuie atat?
    • -1 (3 voturi)    
      Cum asa? (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:25)

      a4 [utilizator] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

      Diminueaza bugetul pentru rusi (navele mistral)!
    • +2 (2 voturi)    
      Doar Iepuri.... (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:48)

      AnghelMarian Nicu [anonim] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

      Pe cine sa localizeze daca deocamdata e doar o poveste....
  • +4 (6 voturi)    
    atac terorist (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:01)

    vulpoiul rosu [utilizator]

    daca francezii ar chema toti comentatorii de la televiziunile noastre, I-ar prinde imediat. la cum isi dau cu parerea zici ca sint antrenati in lupta antitero.
  • +1 (1 vot)    
    LONGPONT mai exact (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:43)

    AnghelMarian Nicu [anonim]

    Longport nu se afla in Franta....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version