Un tanar din Craiova a incercat sa se sinucida dupa ce a picat la Bacalaureat

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 4 iulie 2011, 14:25 Actualitate | Esenţial


Un tanar din Craiova care a picat examenul de bacalaureatul a fost transportat in stare grava la Spitalul Bagdasar-Arseni din Bucuresti, dupa ce a incercat sa se sinucida, aruncandu-se de la etajul al patrulea al blocului in care locuieste, anunta Mediafax. Baiatul se certase cu parintii din cauza rezultatului de la examen.

Razvan Marinel C., elev al Grupului Scolar Industrial "CFR" Craiova, specializarea tehnician de telecomunicatii, a incercat sa se sinucida sambata seara, aruncandu-se de la etajul al patrulea al blocului in care locuieste cu familia sa. Tanarul ar fi recurs la acest gest dupa ce parintii sai i-au reprosat faptul ca a picat examenul.

Razvan Marinel C. a picat bacalaureatul dupa ce a luat nota 5 la limba si literatura romana, 3,60 la matematica si 2,70 la biologie.

"Discutiile pe care atat medicii de la SMURD, cat si cei de la Unitatea de Primiri Urgente le-au purtat cu apartinatorii au relevat faptul ca baiatul a incercat sa se sinucida din cauza unei discutii cu parintii sai, mai precis cu tatal sau, dupa ce a picat examenul de bacalaureat", a declarat, luni, purtatorul de cuvant al Spitalului Judetean de Urgenta Craiova, medicul Cristina Geormaneanu.

Potrivit sursei citate, tanarul a fost internat la Clinica de Terapie Intensiva a spitalului, avand un traumatism cranio-cerebral acut minor, traumatism facial acut sever, traumatism toraco-abdominal, traumatism de coloana lombara si fracturi la picioare. A doua zi dupa internare, pacientul a fost transferat la Spitalul Clinic Bagdasar-Arseni din Bucuresti.


Citeste mai multe despre   
















3147 vizualizari

  • +29 (29 voturi)    
    Selectie naturala (Luni, 4 iulie 2011, 14:34)

    Vizitiul [utilizator]

    Cazul asta probabil va fi mediatizat si vom vedea titluri de genul "Funeriu are sange pe maini" sau "BAC 2011: O lupta insangerata" si tot felul de titluri demne de ora 5.

    Parintii respectivi ar fi trebuit sa bage ochii in oglinda sa vada daca nu cumva au partea lor de vina si sa vina cu solutii in loc de reprosuri. A picat BAC-ul, a picat, important este ce facem mai departe. Printre solutii: treci la sesiunea de toamna, daca o pici si pe aia, repeti clasa si ajungi iar la BAC :) Chiar e mai rau decat sinuciderea?

    Vai mama voastra!
    • +12 (14 voturi)    
      principala vina (Luni, 4 iulie 2011, 14:40)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      eu zic ca e tot la ei, in primul rand la elevi si apoi la parintii acestora ...... lucrurile sunt simple din punctul meu de vedere, inveti iei bacul, nu inveti nu il iei, punct.

      Legar de masurile dure de supraveghere luate anul asta, e bine ca s-au luat, trebuia sa fie luate mult mai din timp, singura bila neagra ar fi faptul ca aceste masuri nu s-au luat in absolut toate centrele de examinare, astfel ca unii au fost favorizati de neprezenta camerelor copiindu-se pe rupte in continuare.

      In rest, trebuie sa ne obisnuim ca asta ne este nivelul si ca nu toti absolventii de liceu trebuie sa faca si facultate.
      • +2 (6 voturi)    
        vina esta a parintilor si profesorilor (Luni, 4 iulie 2011, 15:39)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

        elevii profita de slabiciunile lor si fac ce li se permite pana cand pune careva piciorul in prag! legat de baiatul asta - mi-a fost teama, citind titlul, ca a incercat (saracul) sa se apuce de invatat...
        • +4 (8 voturi)    
          profesorii? (Luni, 4 iulie 2011, 16:47)

          Vendetta [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          nu au nici o parghie de control... exeptand absentele din catalog si notele care au o foarte mica importanta atat timp cat tot profesorii sunt obligati sa ii "treaca" ... ca sa aiba o paine si anul urmator.... Vezi tu, de numarul de elevi, depinde existanta unei clase, de existenta unei clase depinde "painea" unui profesor... daca mai adaugam si tampenia legata de "bugetarea liceelor in functie de numarul de elevi"... atunci o sa ai o imagine sumbra a sistemului de invatamant...
          PS. La aceste probleme se adauga si...
          1) sub-salarizarea profesorilor si a invatamantului in general, lucru ce duce la lipsa de motivare a acestora si face ca posibili angajati bine pregatiti sa nu isi doreasca sa intre in sistem... astfel incat majoritatea "tinerilor" sunt, defapt rebuturile "fabricilor de diplome" sau mai grav pile politice...
          2) politizarea excesiva a sistemului, lucru care a incurajat coruptia si lipsa de performanta...
        • +3 (5 voturi)    
          pleci de la o premiza gresita (Luni, 4 iulie 2011, 17:01)

          lb [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          "elevii profita de slabiciunile lor si fac ce li se permite pana cand pune careva piciorul in prag"

          pleci de la premiza ca elevul ar trebui sa fie ca o maimuta fara creier careia trebuie sa i se arate constant batul (coercitiv) si banana (pentru motivatie). premiza asta e falsa. elevul trebuie sa aiba si el cap pe umeri si sa realizeze ca singura sansa de a reusi sa ia un examen este sa... INVETE
          • +1 (1 vot)    
            pana la 18 ani (Luni, 4 iulie 2011, 19:08)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui lb

            nu prea are capul pe umeri, de-aia trebuie educat sa faca ce trebuie, nu ce ii convine lui si tinut sub control sa nu o ia razna; dar cum tara e plina de hahalere cocolosite de parinti analfabeti si trecute degeaba de profesorasi de doi bani, apar comentarii ca al dumitale...
  • +4 (8 voturi)    
    titlu manipulator (Luni, 4 iulie 2011, 14:37)

    ... [anonim]

    problema a fost reactia parintelui...

    din proprie experienta, stiu ca majoritatea elevilor "cu probleme" au parinti mult mai groaznici decat ei...

    iar problema invatamantului romanesc este, in primul rand, una SOCIALA!

    de disciplina, confort psihologic, violenta, abilitati de comunicare, norme de conduita etc.

    psihologii scolari, unul la un liceu de 500 de elevi, sunt insuficienti. relatia cu parintii se desfasoara in limitele 'targ - santaj' pentru modificarea anumitor note. parintii sunt someri, sau plecati la munca in strainatate, sau obligati sa lipseasca cu zilele de acasa pentru ca lucreaza cine stie pe unde, multi prada mentalitatii maneliste conform carora banii si masinile conteaza...

    in conditiile astea, ministerul a gasit de cuviinta sa scoata orele de dirigentie - e al doilea an deja cand elevii nu mai primesc nici un fel de supraveghere pentru ca aceste ore au fost desfiintate... si urmarile se vad deja, si sunt extrem de grave.

    problema NU este bacul. bacul e pur si simplu un aspect care atrage atentia outsiderilor. dar problemele sunt mult mai mari si mai greu de rezolvat simplist decat lasa sa se creada aceasta "campanie de vara" a bacalaureatului heirupist.
    • +1 (1 vot)    
      erata (Luni, 4 iulie 2011, 15:02)

      ,,, [anonim] i-a raspuns lui ...

      conform careia - imi cer scuze
  • -3 (7 voturi)    
    pai? (Luni, 4 iulie 2011, 14:39)

    NewLevel [anonim]

    Ia uite, prima neconcordanta: de ce are voie un viitor tehnician in telecomunicatii sa dea BAC-ul la Biologie?
    • +3 (5 voturi)    
      Nu mai fi diversionist si plangator de mila (Luni, 4 iulie 2011, 15:08)

      sting [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      Raspunsul la intrebarea ta sa ti-l dea candidatul, ca el si-a ales Biologia la BAC.
    • +4 (4 voturi)    
      ca sa stie... (Luni, 4 iulie 2011, 15:17)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui NewLevel

      ... ca daca se arunca de la etaju 4 isi rupe picioarele


      chiar nu e important nimic in afara de sa faci bani? crezi ca ii pune cineva sa faca inginerie genetica la bac? e asa greu sa inveti ce sunt alea moluste sau de ce reptilele au sange rece?
    • +1 (1 vot)    
      proba la alegere (Luni, 4 iulie 2011, 17:05)

      lb [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      cred ca e vorba de proba la alegere. bac-ul e un examen de cultura generala.
  • +1 (3 voturi)    
    psiho (Luni, 4 iulie 2011, 14:40)

    ady [anonim]

    eu credeam ca orice sut in fund e un pas inainte, nu cadere in gol...
    cei din urma vor fi cei dintai...
  • +2 (8 voturi)    
    Avand in vedere ca are 2.70 la biologie (Luni, 4 iulie 2011, 14:40)

    asd [anonim]

    probabil ca data viitoare o sa se sinucida cu o supradoza bomboane m&m sau mai rau cu o supradoza de laxative.
  • +8 (10 voturi)    
    mda (Luni, 4 iulie 2011, 14:42)

    georg [anonim]

    pai asta mai lipsea. omu prost , parintii cu pretentii si saracu e vina lu' Funeriu ca a picat Bacu cu brio. Ma intreb cati romani traiesc in minciuna si au asteptari prea mari pentru ceea ce pot face in realitate.
    • 0 (2 voturi)    
      pfoa (Luni, 4 iulie 2011, 15:01)

      ady [anonim] i-a raspuns lui georg

      cred ca iti cade mandibula daca afli..cati sunt plecati in afara si dezvolta afectiuni psihice pt ca dau la lopata sau spala wc-uri cu ''facultate''...
  • +3 (5 voturi)    
    mda (Luni, 4 iulie 2011, 14:42)

    georg [anonim]

    pai asta mai lipsea. omu prost , parintii cu pretentii si saracu e vina lu' Funeriu ca a picat Bacu cu brio. Ma intreb cati romani traiesc in minciuna si au asteptari prea mari pentru ceea ce pot face in realitate.
  • +3 (5 voturi)    
    2.70?? (Luni, 4 iulie 2011, 14:43)

    zigzag [anonim]

    a luat la biologie 2.70? incredibil!!
  • -4 (12 voturi)    
    nu mai stresati copii (Luni, 4 iulie 2011, 14:52)

    darius [anonim]

    invatamantul romanesc este aberant, pune accent masiv pe concurenta, desi este super polarizat intre o parte a elevilor foarte buni, olimpici, studiosi, si o parte, majoritatea, care nu pricep nici 30% din ce li se preda.

    In tarile civilizate invatamantul nu este facut pentru olimpici, ci pentru elevul mediu.
    Nu se pune accent pe competenta pentru ca produce stress si toceala neperformanta, ci accentul este pus pe invatarea interactiva. prin munca in echipa, activitati extrascolare, metode alternative de invatat.

    Dar, cel mai important lucru ramane calitatea profesorilor. In conditiile in care un profesor debutant primeste 700 de lei/ luna salariu, ce pretentii sa mai ridici de la cadrele didactice care se angajeaza in sistem? Solutia sta in finantare, rapida a sistemului, urmata de o reforma adevarata, care sa ia seama de ce se intampla in alte tari. Uitati-va la Finlanda de exemplu.
    • -1 (5 voturi)    
      pai nu-i merita nici pe aia 700 (Luni, 4 iulie 2011, 15:43)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui darius

      nu merita nimic - daca judecam dupa ce rezultate au!! si rezultatele le poti vedea acum cel mai clar! dar in imbecilosfera voastra e mai greu si sa vrei sa vezi... iar profesorul asta debutant vine dintre astia cu asa rezultate, numa' ca lui i-a mers si nu a vazut nimeni gunoiul de sub pres!
    • -2 (2 voturi)    
      Nu se pune accentul pe competenta? (Marţi, 5 iulie 2011, 6:11)

      nick287 [anonim] i-a raspuns lui darius

      Afirmi ca in tarile civilizate nu se pune accentul pe competenta? Cate facultati ai facut tu in strainatate? Uita-te la cele mai bune, Harvard, Yale, Wharton, si intreaba-i pe studentii de acolo daca la ei la cursuri se pune sau nu accentul pe competenta si competitie? E usor de vorbit... Apropo, nu se spune "nu mai stresati copii", ci "nu mai stresati copiii" (cu 3 de i). Tu ai dat bacul?
  • +3 (5 voturi)    
    mda. (Luni, 4 iulie 2011, 14:53)

    CosmiN [anonim]

    E o tragedie in familia aia. Da' o intrebare: cum draqu vrei sa te sinucizi aruncandu-te de la etajul 4? Nici de la 9 nu e sigur! Da, poate ca mor multi si aruncandu-se de la patru, da' e mare risc sa te nenorocesti!
  • 0 (6 voturi)    
    un lucru bun (Luni, 4 iulie 2011, 14:54)

    lungu bogdan [anonim]

    scade concurenta la sesiunea din toamna.
    • +2 (4 voturi)    
      nu exista concurenta (Luni, 4 iulie 2011, 14:57)

      funebriu [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      la examenul de bac, faci confuzie cu admiterea la facultate
      • 0 (0 voturi)    
        pai de-asta a fost dezastru (Luni, 4 iulie 2011, 16:22)

        lungu bogdan [anonim] i-a raspuns lui funebriu

        de-aia elevii nu au invatat nimic. pentru ca nu este consurenta. concurenta i-ar fi impulsionat sa se puna cu burta pe carte.
  • -3 (3 voturi)    
    PT COMENTATORI > CAP AVETI, CREIER VA MAI TREBUIE (Luni, 4 iulie 2011, 16:35)

    Adrian [anonim]

    Toti comentatorii lu' peste, sunteti niste cretini !
    Mi-as dori sa da-ti cu totii inca odata bacul in acest sistem cretin si sa nu va lase sa copiati !
    Habar nu aveti de nivelul de stres la care e supus un adolescent, care "beneficiaza" de un sistem de invatamanad ce preda informatii inutile si are pretentii absurde, total pe langa necesitatile reale ale societatii si ale economiei.
    Uite eu recunosc, ca nu as fi luat in veci bacul la ISTORIE, nu am reusit niciodata sa trec de primele 2 pagini ale unui manual absurd plin de cifre si date pe care trebuia sa le memorez ! SA INVETI nu inseamna sa functionezi ca un XEROX (sau ca un papagal - ca multi de aici) in schimb am fost olimpic national, premiat, la INFORMATICA ! Majoritatea celor care comenteaza ca niste papagali acum, aici din punctul meu de vedere sunteti niste inutilitati angrenate intro societate care va merita! Inca locuiesc in Romania si lucrez pentru firma straina (macar sunt f bun in ceea ce fac in loc sa fiu mediocru la toate) si ma gandesc ca daca nu as fi luat bacul, din cauza istoriei, materia obligatorie, as fi ajuns un foarte foarte bine pregatit infractor informatic si pb as fi reusit sa va fur banii de pe cardri... Ce mai comentati aici ?
    • +2 (2 voturi)    
      Felicitari (Luni, 4 iulie 2011, 17:50)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Pentru exemplul de modestie pe care-l promovati, sunteti un erou in sectiunea de comentarii a HotNews, sincere felicitari :)
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate (Luni, 4 iulie 2011, 18:15)

      ion daniel [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Desi, dupa cum stapanesti limba romana, nu cred ca ai fi trecut nici aceasta proba la bac sunt total de acord cu tine. In Romania ne bazam inca pe idea invechita ca cineva poate sti totul, dar din pacate perioada renasterii a trecut de mult si cunostiintele intr-un domeniu sunt mult prea vaste ca cineva sa le poata stapani bine fara sa isi concentreze toata atentia asupra acelui domeniu iar pe restul sa le ignore. De asta apreciez sisemul de invatamant american, pentru ca scoate specialisti si nu o gramada de "Renascentisti". Ei invata un lucru si bine, iar noi 100 si nu stim nimic.
    • +1 (1 vot)    
      Bacul (Marţi, 5 iulie 2011, 6:14)

      nick287 [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Probabil ca nici la Limba Romana n-ai fi luat bacul, daca scrii "mi-as fi dorit sa da-ti cu totii..." Se scrie "dati". Toceste putin gramatica.
  • 0 (0 voturi)    
    Ce incompetent! =)) (Miercuri, 6 iulie 2011, 16:44)

    Eu [anonim]

    Deci, n-a reuşit nici să ia bacul, nici să se sinucidă?! =))=))=))=))
    Ăsta da incompetent...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

SONDAJ Care este situația actuală de la locul tău de muncă?

SONDAJ Care este situația actuală de la locul tău de muncă?

Sondajul este desfășurat de HotNews.ro în parteneriat cu SmartDreamers. 
Actualul loc de muncă îți asigură confortul financiar pe care ți-l dorești?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da, am confortul financiar dorit
  • În mare măsură
  • În mică măsură
  • Nu, nu am confortul financiar dorit
Ai avut parte de o creștere salarială în 2018?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu, dar există șansa să îmi crească salariul anul acesta
  • Nu, și nu sunt șanse să îmi crească salariul anul acesta
Programul, stilul de lucru și atmosfera de la job îți permit să ai un echilibru între viata personală și profesională?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da, categoric
  • Îmi permit în mare măsură
  • Îmi permit în mică măsură
  • Nu
Iei în calcul mutarea într-un alt oraș al României sau în altă țară pentru a găsi un loc de muncă mai bun?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da, m-aș muta în alt oraș sau altă țară
  • M-aș muta în altă țară (menționați țara)
  • M-aș muta în alt oraș din România (menționați orașul)
  • Nu


Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri