De ce nu sunt proteste în stradă împotriva politicienilor care au provocat criza din România?

de Gabriel Bejan     HotNews.ro
Miercuri, 24 noiembrie 2021, 11:56 Actualitate | Esenţial


Protest pentru justitie, Bucuresti, 2019
Foto: Daniel MIHAILESCU / AFP / Profimedia
De ce nu sunt reacții mai energice, inclusiv ieșiri în stradă, împotriva politicienilor care au provocat criza actuală, într-una din cele mai tragice perioade pentru România? Aceasta este o temă care s-a tot vehiculat în ultima perioadă în mediul online. I-am întrebat acest lucru pe mai mulți lideri ai unor organizații civice care au participat la protestele din ultimii ani legate de justiție, ordonanța 13 și alte abuzuri din perioada Liviu Dragnea.

Românii, indiferent de opțiunea lor politică, au multe motive să fie dezgustați de ceea ce se întâmplă în ultimele luni în fruntea statului. Avem sute de decese pe zi din cauza pandemiei, scumpiri în lanț la energie, inflație, și, bomboana pe colivă, o criză politică ce arată un cinism greu de înghițit chiar și pentru România al celor care ne conduc.

PNL, care a ajuns la guvernare cu un discurs sută la sută anti-PSD, se pregătește acum să guverneze alături de PSD. Un partid care, la rândul său, în urmă cu două luni a dat jos prin moțiune de cenzură un guvern condus exact de PNL.

Totul se întâmplă cu largul sprijin al președintelui Iohannis, alt politician care și-a concentrat campania electorală exclusiv pe discursuri ce conțineau din belșug expresia „pesede”. „Abia când PSD va fi trimis în opoziție vom putea face România normală”, spunea exact în urmă cu doi ani Klaus Iohannis.

Ultimele evenimente au arătat însă că nici măcar acest mod ultra simplist de a face politică în România, anti-PSD/ pro-PSD, nu mai are vreo relevanță în noiembrie 2021.

Facebook-ul s-a umplut acum de mărturii de dezgust, foarte mulți spun că se pregătesc să plece din țară. Există și câteva reacții individuale publice ale unor foști lideri ai protestelor din Piața Victoriei legate de legile justiției.

Actorul Marius Manole i-a returnat președintelui decorația „Meritul Cultural” primită în urmă cu cinci ani, Oana Pellea a transmis și ea pe Facebook că „votul ei a fost batjocorit de către domnul Iohannis și de către cei de la putere”. Scriitorul Radu Paraschivescu a declarat că a returnat și el o decorație primită din partea președintelui „ca un gest de igienă morală”.

Există totuși ceva mai mult decât câteva reacții individuale într-o mare de tăcere? Foarte mulți se întreabă acum ce fac organizațiile, comunitățile care au scos oamenii în stradă în anii trecuți. Ce spun protestatarii Rezist despre cinismul politicienilor care ne conduc?

De remarcat că Declic a anunțat pentru astăzi un „Protest cu ciolan la Parlament”, în timpul audierilor pentru noul guvern PNL-PSD-UDMR.

„Le vom bate obrazul aleșilor atât de tare încât vor intra în pământ de rușine. Pentru asta, vom duce un ciolan imens la intrare, unde vom pune în scenă lupta ultimelor luni. De această dată, pe covor roșu. Invitați speciali sunt trei membri Declic costumați în Florin Cîțu, Marcel Ciolacu și Klaus Iohannis. Ei ne vor ține o lecție de abilități tactice în lupta pentru ciolan. Adică se vor bate pe ciolan”, se arată pe pagina de Facebook a evenimentului.

Diana Voicu, Inițiativa România: „Este important ca oamenii să știe că nu au rămas fără voce”



Diana Voicu, președinta „Inițiativa România”, una dintre organizațiile active în protestele față de schimbările legilor justiției, mi-a spus că 26 de organizații civice și 50 de personalități culturale, universitare, civice au semnat (până la momentul discuției) un manifest legat de situația politică actuală, manifest ce a fost făcut public astăzi.


„Este important ca oamenii să știe că nu au rămas fără voce, dar nu ne așteptăm ca politicul să dea doi bani pe acest manifest, pentru că au dovedit că sunt foarte cinici”, mi-a spus Diana Voicu.

În ceea ce privește alte acțiuni de protest, președinta Inițiativa România spune că din discuțiile purtate și cu alți reprezentanți ai societății civile au reieșit câteva lucruri foarte clare.

„Primul ar fi că în această perioadă nu se pot scoate oamenii în stradă din cauza pandemiei. Oamenii sunt precauți, pe bună dreptate, dar chiar dacă sunt dezgustați nu se pot face proteste.

Al doilea lucru este ceva mai optimist și anume că dacă actuala guvernare va face o nefăcută oamenii se vor mobiliza din nou, pe psihologia paharului umplut.

Al treilea lucru este acela că oamenii sunt foarte dezamăgiți, mulți sunt cu bagajele făcute să plece din țară, iar pe acest fond noi trebuie să le semnalăm că suntem aici, suntem cu ochii pe politicieni și că le cerem aceleași lucruri pentru care s-a ieșit în stradă: justiție, transparență, fără oameni cu dosare penale în guvern”, spune Diana Voicu.

Florin Bădiță, „Corupția ucide”: „Ne concentrăm acum pe partea de construcție, vrem să formăm cetățeni cu educație civică”



Florin Bădiță, președintele organizației „Corupția ucide” spune că în acest moment ei se concentrează pe incubatorul de antreprenoriat civic și că scopul principal al organizației acum este „partea de construcție”.

„Vrem să formăm cetățeni cu educație civică, să se implice în ONG-uri, în politică etc și să reprezinte schimbarea de care avem nevoie”.

În ceea ce privește eventuale proteste de stradă față de ceea ce se întâmplă acum, Florin Bădiță spune că acestea nu sunt excluse și că așteaptă să vadă ce se întâmplă în viitor. „Avem un guvern legal, așteptăm să vedem când o să abuzeze de funcție, când își vor bate joc, când o să fure din fondurile europene. Atunci vom acționa”, spune liderul „Corupția ucide”.

Elena Calistru, Funky Citizens: „Este o tensiune în societate, dar aceasta se va manifesta în momentul în care vor fi abuzuri sau niște modificări legislative ce folosesc unor interese particulare”



Elena Calistru, președinta Funky Citizens, spune că în acest moment există o mare lehamite în societate față de ceea ce se întâmplă în politică, dar această lehamite este una difuză, iar oamenii nu vor să o politizeze.

„Când s-a ieșit în stradă s-a ieșit pentru niște idei, pentru Roșia Montană, împotriva Ordonanței 13, protestele nu au fost pentru niște politicieni. Cred că este o tensiune în societate, dar această tensiune se va manifesta în momentul în care vor fi abuzuri sau niște modificări legislative care folosesc unor interese particulare”, spune Elena Calistru.

În ceea ce privește faptul că PNL și Iohannis au câștigat alegerile cu un discurs anti-PSD pentru ca apoi să facă alianță cu PSD, președinta Funky spune că acesta este „genul de lucru care se decontează prin vot”.

„Nu este nimeni uimit că se întâmplă asta. La OUG 13 a fost un șoc. La fel va fi, de exemplu, și dacă actuala coaliție va face ceva șocant legat de secția specială. Dar cred că partidele politice și-au învățat lecția protestelor, dacă vor face mișcări din astea, le vor face cu pipeta”, mai spune Elena Calistru.

Radu Vancu, „Vă vedem din Sibiu”: „Este o minciună care nu poate naște decât dezgust, dar nu e motiv de protest”



Radu Vancu, unul din inițiatorii mișcării civice „Va vedem din Sibiu”, spune că simte furia și dezgustul care există acum în societate dar că lipsește un „generator de emoție” ca să scoată oamenii în stradă.

„În opinia mea, ce s-a întâmplat pe scena politică este cea mai mare deturnare a votului popular după 90. Este o minciună care nu poate naște decât dezgust, dar nu e motiv de protest. Trebuie să fie un proiect de lege, un abuz al politicienilor. Oamenii nu au ieșit în stradă când a câștigat PSD alegerile, ci când a început să legifereze distructiv, cu Ordonanța 13 de exemplu”, spune Radu Vancu.

Acesta mai spune că, personal, în această perioadă se ferește și să fie asociat cu protestele anti-vacciniste. „Chiar weekendul trecut a fost un astfel de protest în Sibiu. Nu mi-aș dori să fiu asociat cu un astfel de protest”, a mai declarat Radu Vancu.

Marian Rădună, Geeks for Democracy: „Pe mine mă interesează cum guvernează țara, restul e treaba lor”



Marian Rădună, vicepreședintele „Geeks for Democracy”, crede că oamenii nu vor sta cu mâinile în sân dacă această coaliție va face abuzuri și vor ieși în stradă. „Prima mișcare greșită au făcut-o deja prin demiterea, neconstituțională în opinia mea, a președintelui Senatului, Anca Dragu.

Pe mine mă interesează cum se guvernează țara, restul e treaba lor ce alianțe fac. Nu o să stau cu mâinile în sân să văd cum distrug România”, a explicat Marian Rădună.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















48420 vizualizari

  • -10 (92 voturi)    
    este perioada de Lehamite (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:03)

    un domn [utilizator]

    in plus, nimeni are Initiative Constructive care sa fie Accentuate de Proteste. USR se complace in Baltoaca Tacerii. Postarile de FB sunt niste Infantilisme. Nimic Altceva.
    • +16 (42 voturi)    
      ? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:27)

      LeneaInCui [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ce ar trebui sa faca USR?
      • +10 (30 voturi)    
        educatie (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:33)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui LeneaInCui

        Tot ce poate face USR, daca mai au chef si motivatie sa se sacrifice pentru viitorul Romaniei, este sa organizeze un program realist pe 3 ani de educatiei a electoratului. Educatie civica, politica, economica..
        Sa invete tot prostul ce inseamna "dreapta" si "stanga", de ce sunt intoxicati zilnic cu tampenii gen "neo-marxism", de ce nivelul de trai nu creste cand primesti inca 100 de lei la pensie, pentru care guvernul imprumuta 105 lei, etc.
        • +11 (37 voturi)    
          Sacrificiu pentru patrie (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:34)

          Bubulac [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Stai calm, că nu se sacrifică nimeni la USR, fondatorii veniți din stradă au fost înlocuiți de mult cu niște tinerei carieriști, care urmăresc în primul rând să ajungă în funcții publice, apoi mai vedem.

          Oricum e o așteptare absurdă, ce drept ai tu să se sacrifice cineva pentru tine? Tu ce-ai facut ca să scoți țara din gaură? Ți se pare normal să-și pună cineva viața în cui ca să-ți facă ție bine, deși nu vrei să miști un deget?
        • +10 (26 voturi)    
          hahaa!!! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:18)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          e greu sa educi hotii si incultii la o anumita virsta...
        • +12 (22 voturi)    
          Greu de ajuns la electorat doar prin facebook (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:44)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Ca alte canale media nu prea au.

          Dar e adevarat ce ziceti, trebuie sa caute disperati canale de comunicare cu electoratul.

          Pana la urma, putem presupune ca unii ca Ciolos, Ghinea, Drula, Nasui sau ceilalti de la USR sunt mai destepti decat ce ruleaza de zeci de ani prin politica din Romania.

          Ar trebui sa fie destul de inteligenti incat sa gaseasca o cale prin care sa sparga blocada media.
        • -3 (31 voturi)    
          USR (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:45)

          Jawohl [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          este un partide de "dreapta" sau de "stanga"...? intreb pt un prieten;-)
          • -5 (37 voturi)    
            buna intrebare (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:13)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Jawohl

            Doveste clar ca esti printre cei care au nevoie de educatia de care vorbeam.
            Daca ai fi citit macar introducerea unei carti de teorie politica, ai sti ca nu exista nici un partid exclusiv de dreapta sau stanga.

            Poti sa ii cumperi si prietenului o carte. Sau poate incepeti cu un abecedar? ;)
          • +1 (3 voturi)    
            Big tent. (Joi, 25 noiembrie 2021, 8:13)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Jawohl

            Adica e inca in stadiul de partid nou. Luand toate pozitiile care ii aduc bani din sursele consacrate, adica din UE.
            USR este partidul celor din UE, daca ultimele europarlamentare nu ti-au explicat asta destul de bine.
        • +4 (14 voturi)    
          pai nu sunt in stare (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:04)

          Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          avti impresia ca in usr sunt oameni de stat si oameni care inteleg ideologii? Daca ar intelege, nu ar putea fi oameni de stanga in majoritatea usr-ului. Aroganta raspunsului tau e exact problema usr-ului
        • +2 (4 voturi)    
          Bai nene mai terminati cu dreapta si stanga... (Joi, 25 noiembrie 2021, 1:13)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Cu sacrificii si alte bazaconii :)))

          Nu exista decat comunisti ordinari cu tot tacamul aferent si restul lumii....

          Depinde de votaci la alegeri....aia care mai se duc.

          Curentul comunist a cuprins USA insa acum sunt in cadere libera si sper din tot sufletul sa se duca dracului sa nu ajunga si in Ro.
      • 0 (22 voturi)    
        Proteste atunci cand produc rezultate (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:52)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui LeneaInCui

        In momentul de fata protestele fata de alianta PSD-PNL nu ar schimba nimic. Protestele, inclusiv cele de strada, trebuie facute cu scopuri care pot fi atinse altfel nu ajuta decat la disiparea dorintei de schimbare.

        Un exemplu concret aici e declansarea unui referendum pentru modificarea constitutie in sensul ca presedintele sa poata fi demis in referendum initiat prin petitie - sau ceva de genul asta. Se pot strange suficiente semanturi? Aici e adevaratul protest.
      • -6 (16 voturi)    
        proteste? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:54)

        Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui LeneaInCui

        pai cine sa protesteze, spontan, impotriva USR? si la ce ar ajuta?

        PSD nu poate decat daca scoate oamenii cu ciubucul la proteste...
    • +15 (43 voturi)    
      E greu la dealul etic (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:33)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu exista alternativa politica ideologica adevarata in Romania. Nici macar etica de baza. Cand e vorba de putere si bani, nu mai exista idelogii ci doar interese. Poporul are politicienii pe care ii merita. In afara de cativa ce pot fi numarati pe degetele de la o mana, gen Dacian Ciolos, Monica Macovei, Laura Kovesi care au demostrat prin rezultate, restul sunt praf - indiferent de culoarea politica. Nu poti conduce tara cu 3 oameni. Mai e mult pana departe.
    • -20 (42 voturi)    
      ar mai fi inca ceva.. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:39)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      .. s-a scumpit gazu, curentu... inca in casa e mai cald ca afara, mai asteptam sa dea putin geru in sectoarele lu Nicushor sa egalizeze temperaturile si atunci sarakii rezistenti nu vor mai avea motiv sa stea prin case.
      • +6 (18 voturi)    
        Nu știu de ce ma împiedic eu mereu de tine! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:23)

        tedycv [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        “In casa e mai cald ca afara …”
        In nicio casa sau apartament, in aceste vremuri de Noiembrie (cu temperaturi medii intre patru si doisprezece grade) nu poate fi mai cald ca afara, dacă nu ai o sursa interna de încălzire.
        Nu uita ca toate substantivele pe care le citezi trebuie accentuate.
        Numai de bine sa auzim
        • -5 (21 voturi)    
          Deci e asa cum spune: afara, mai cald ca in casa (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:03)

          Sympa [utilizator] i-a raspuns lui tedycv

          Deci e asa cum spune omul: afara, mai cald ca in casa.
          Desigur ca, pentru userist, asta-i normalitatea; ai gasit explicatii "daca nu e o sursa de caldura".

          Einstein, "sursa de caldura" (ne)functionala in luna noiembrie e legata de faptul ca de un an de zile Bucurestiul e la mana unor nevinovati USR ajunsi primari cu votul vostru?

          Intreb, Einstein, voi aveti vreo particica de responsabilitate...sau e indeajuns ca nu mai iesiti sa poluati fonic si in alte moduri diverse piete?
          • +1 (5 voturi)    
            Mai citește odată. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:33)

            tedycv [utilizator] i-a raspuns lui Sympa

            Pentru clarificare îți reproduc eu:
            “ .. s-a scumpit gazu, curentu … încă in casa e mai cald ca afara …”
    • +22 (54 voturi)    
      De ce sa mai protestam? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dupa mineriade, poporul a votat FSN.
      Rezultatul - 2 milioane de romani au plecat imediat din tara.

      Acum avem iar la putere FSN. Toate partidele care s-au rupt din FSN de-a lungul anilor s-au intors la matca.
      Cine sa mai protesteze? Diaspora a incercat in 2018.. si prostimea a votat in continuare FSN.
      • +16 (32 voturi)    
        Corect comentariul. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:29)

        Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        In Romania este vopsit gardul exterior in toate culorile. In interior, acelas leopard comunist.
      • -12 (36 voturi)    
        ce vorbesti, praleo? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:13)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        romanii au plecat in masa dupa 2007, pe vremea Aliantei D.A. fiindca de asta voiau in UE! dupa 1990 nu puteai pleca decat in podul vagonului sau in container :))
        • +9 (27 voturi)    
          te dai singur de gol (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:06)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Imediat dupa '90 a fost un exod in masa pentru ca multi aveau rude care fugisera in timpul comunismului. Mai putin comunistii.. ;)
    • +9 (49 voturi)    
      PNL si PSD au incalcat Constitutia si nimic (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:45)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      doar in ultimele 2 luni PSD si PNL au incalcat Constitutia de mai multe ori


      - Certificatul verde e in acest moment in vigoare in Romania ILEGAL pt ca limiteaza drepturi (sa circuli liber dupa orele 22 de exmplu) prin HG nu prin LEGE

      - PNL si PSD au incalcat Constitutia, fapt confirmat de CCR, la motiunea depusa de USR
      • -9 (21 voturi)    
        cine ti-a spus? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:21)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Gryffus?
  • +47 (67 voturi)    
    Motivul este acelasi ca si.... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:04)

    gigiN [utilizator]

    ...cel de dinainte de 1989-suntem un popor complet apatic,care se complace in a fi subjugat de oricine.
    • -11 (33 voturi)    
      ne-am civilizat si noi, domnle.. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:40)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      ... revolutiile sunt pentru salbatici.
    • +8 (50 voturi)    
      Fără susținerea serviciilor (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:48)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      cum a fost în cazul protestelor andi-Dragnea, nu pot apărea proteste serioase, decât cel mult câteva anemice.
      • +4 (4 voturi)    
        de asta ma tem (Joi, 25 noiembrie 2021, 9:30)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        si eu...
        nu vreau sa cred asa ceva dar toate puse cap la cap la concluzia asta duc.
    • +1 (63 voturi)    
      Fals (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:03)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Atunci când cineva iese în stradă o face pentru că dorește să obțină ceva sau să schimbe ceva.

      Marea problemă e că alterantiva nu prea există. USR a fost la guvernare și din păcate oamenii pe care i-a pus în guven au fost în cel mai fericit caz mediocrii. În opinia mea a dezamăgit enorm

      Ce vrei acum? Să iasă cineva în stradă ca generăleasa de miliție Irina Alexe, pensionată special la 42 de ani și impusă cu forcepsul ca secretară de stat la intern de Cioloș să-și recapete lefușora de stat?
      • -6 (34 voturi)    
        Adevarat sau fals? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:34)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Tu din America vezi ce alternative sunt aici? Nu am cunoscut pe nimeni sa aiba asa privire de vultur la circa 5000 de km dar sa stii ca poti face bani buni daca te angajezi pe post de telescop.
        • +15 (21 voturi)    
          Soia (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:38)

          Bubulac [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          Așa este tovarășele, și nici salam cu soia n-a mâncat! Toate aceste elemente alogene, care au huzurit pe banii capitaliștilor în putrefacție, au venit acum pe capul nostru să ne dea lecții.
        • +11 (11 voturi)    
          Sunt convins ca se vede si de pe Luna (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 22:02)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          Nu numai din USA sau de la 5000 km cum zici...

          Adevarul nu poate fi "modificat" oricat ai vrea sau cat te-ai stradui :)))
      • -5 (41 voturi)    
        ti-am dat plus din greseala (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:01)

        provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Esti doar inca unul care baga strambe presupus inteligente la adresa USR.
        USR este singursa alternativa reala la FSN-ul reunit.
        • +1 (33 voturi)    
          Bine, bine, dar de ce?! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:56)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui provest_1

          Spui ceva ca la congrelesele PCR: „Ceaușescu e siungura soluție”.

          Ce anume îl recomandă pe numitul USR ca singură soluție? A avur 10 luni pe mână câteva ministere extrem de importante. A reușilt exact NIMIC. Ce te face să crezi că dacă a putut face nimic în câteva mninistere va face mai mult odată ce le-ar avea pe toate?!

          Asta era și ideea lui Stalin: Acumularea cantitativă generează un salt calitativ”. S-a dovedit a fi o abusrditate.
      • +12 (18 voturi)    
        arta manipularii (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:48)

        all23 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        este desavarsita atunci cand faci ceva fiind manipulat , dar tu crezi ca nu ....
        Poti sa iti pui niste intrebari , si adaca ai raspunsurile care sa te satisfaca, atunci poate ca nu esti manipulat ... Cei care au protestat pana acum , anti oug 13 , anti mana pe justitie etc , au obtinut ceva ? Dragnea-i liber cu averea aproape intacta, pe langa el altii care sunt acum eliberati pe banda , sau achitati ( Microsoft nici nu a existat ... :) )
        • +1 (9 voturi)    
          Nu-i nicio manipulare (Joi, 25 noiembrie 2021, 0:11)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui all23

          Sunt faptele în pielea goală. E drept că faptele n-arată foarte bine.

          Cei ce au manifestat împotriva OUG 13 sau pe 10 august au ajutat cocoțarea USR la putere. USR a dat ministrul justiției. Care ministrul justiției a făcut exact NIMIC timp de 10 luni. Vina nu e a lui. Vina e a USR care nu l-a schimbat imediat ce a realizat că e la fel de activ ca un dulap.
      • 0 (24 voturi)    
        Direct din America ati vazut-o pe Irina Alexe (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:50)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ce ochi bun aveti.

        Pe unii ca Drula sau Cristian Ghinea nu i-ati vazut.

        La obiect: populatia e obosita si plina de lehamite. Ce au facut Iohannis si PNL-ul au adaugat destul de mult la o senzatie de greata generalizata. Se acumuleaza tensiuni, dar suntem inca departe de punctul de explozie.

        S-ar putea ca dupa caitiva ani de USL situatia sa se schimbe. Deocamdata am obosit cu totii.

        "Sa guverneze USL-ul, ca pe ei i-a votat tara si ce o fi, o fi" - cam asta e atmosfera in tara.
        • 0 (18 voturi)    
          Ce tare! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:08)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          "Ce ochi bun aveti. Pe unii ca Drula sau Cristian Ghinea nu i-ati vazut."
          Pai, ia spune-ne tu tot ce stii, ca io, in afara de parandaraturile lu' Drula cu SF-urile fara numar de la autostrazi n-am aflat altceva!
    • +5 (15 voturi)    
      este perfect adevarat (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:10)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      chiar si asa zisa noastra "revolutie" a fost organizata de altii din afara.
    • +2 (2 voturi)    
      complacerea (Joi, 25 noiembrie 2021, 9:02)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      subjugării a apărut atunci când în loc să meargă la vot, românii s-au dus la mici, bere și iarbă verde, la schii, la mare, la golf, oriunde altundeva decât la vot. Pe urmă se vaită că are FSN-ul din nou la putere.
  • -9 (73 voturi)    
    daca tot facem analize (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:05)

    mano84 [utilizator]

    eu zic sa-i includem pe toti actorii crizei actuale, nu?! adica, evident, si eu ma simt tradat de ce face PNL, preferam anticipate, dar de ce USR nu este inclus, nu a avut nicio contributie oare? A schimbat 2 prim-ministrii totusi...liar a al doilea au votat impotriva propriilor membri ai guvernului!
    • +7 (37 voturi)    
      Chestia "au votat impotriva propriilor..." (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:03)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui mano84

      E un sofism ieftin promovat de Cîțu, Rares Bogdan, asta te descalifica.
      USR nu era lasat sa faca reforme, dar a fost calotat de PNL si Johannis, s-a vazut clar in final.
      E bine daca am iesit din criza cand se da drumul la furat si nu mai este un caine sa mai latre cat de cat?
      • -2 (14 voturi)    
        deci (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:17)

        mano84 [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        hmm, deci eu nu stiu ce zic, dar tu stii...ok, bun argumentul. sincer, nu ma intereseaza daca ma descalifica sau nu ceva in fata ta, am votat si pnl si usr si mi se pare ca amandoi au gresit grav, pnl inca o face, asta este diferenta. repet, preferam anticipatele, tocmai ca sa nu se ajunga aici, desi psd si aur erau clar cei care ar fi avut de castigat. sincer, abia astept sa iasa un guvern USR, sa vedem cine se insala, ca de restul, ne-am lamurit cu totii!
      • -3 (35 voturi)    
        Trist dar adevărat (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:48)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Întâmplarea face că miniștrii USR au votat cu mânuțele lor că guvernul din care au făcut parte a fost format din hoți, incompetenți și corupți distructivi. Uite aici textul ei:

        https://www.psd.ro/motiune-de-cenzura-stop-saraciei-scumpirilor-si-penalilor-jos-guvernul-citu/

        Exact asta spunea moțiunea de cenzură a PSD pe care au votat-o TOȚI miniștrii USR ce erau și parlamentari. E ceva unic în istoria de 162 de ani a parlamentului român.

        Dacă chiar aveau simțul humorului și dacă chiar credeau ce au votat, trebuiau să se predea la DNA
        :)

        Ce „refome” a încercat USR să promoveze?!

        La sănătate în plină pandemie ministrul Voiculescu și-a delegat toate atribuțiile ca să se dedice Făisbucului. Urmașa sa d-na Mihăilă a fost un obiect de mobilier sub care propserat toată vermina din sistemul de sănătate.

        La transporturi marele Drulă a reușit fenomeanala perforamță de nu a lansa niciun centimetru de autostradă în mandatul să și a contiua cu chiu cu vai 30 de km începuți de predecesorii săi. Înaintașiul să a făcut în aceeași perioadă 45 de km de autostradă. :) Același Drulă a fost umilit și călcat în picioare de mafia de la metrou a lui Rădoi, iar mafia din ministerul transporturilor nu a fost atinsă nici cu o floare. Singura sa „realizare” e că a anulat lansarea linie de metrou spre Otopeni pe motiv că exită cale ferată.

        Stelian Ion a zăcut la justiție pe pachetul de legi ale justițiiei inițiat de Predoiu. Nici nu l-a îmbunătățit, nici nu l-a trimis în parlament. S-a tânguit timp de 10 luni că le vrea dar nu poate

        Ghinea la fonduri europene a aclătuit cu chiu cu vai un proiect de PNRR plin de neconcordanțe și erori flagrante. A fost trimis cu el acasă să-și facă temele. Proiectul „corectat” e dezastruos pentru România impunând înlocuirea întregii rețele de gaze până-n 2026, sau interzicerea vânzării centralelor de apartament și a încălzirii cu lemne tot până-n 2026.

        Mi-a scăpat ceva din „reforrmele” USR?
        • 0 (18 voturi)    
          da! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:26)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          excelent punctat!
        • +2 (24 voturi)    
          Da, ti-au scapat multe "reforme" (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:35)

          Sympa [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Da, ti-au scapat multe "reforme".

          Spre exeemplu, "reforma curateniei" orasului, cand USR a stabilit ca "e prea curat" si sunt "prea putini sobolani pe strazi"...drept urmare a redus la jumatate contractul de salubrizare, MENTINAND aceleasi tarife. "Victorie mareata" dupa ce, trei luni i-a tinut pe bucuresteni in mizerie, la cel mai propriu mod.
        • -6 (18 voturi)    
          Nu, nu v-a scapat nimic din punctajul de partid (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:54)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Ati respectat puncatjul pas cu pas, numai minciuni a la Antena 3.

          Mintiti ca o gazeta ruseasca, desi cica va dati american.

          Nu scrie niciunde in PNRR ca toate reteaua de gaze trebuie inlocuita pana in 2026. Aberati grav. Absolut la fel in privinta interzicerii incalzirii cu lemne pana in 2026. Nu exista asa ceva in PNRR.

          Comentarilul este practic o minciuna de la cap la coada.
          • -1 (11 voturi)    
            Pe bune? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:23)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

            1. "...numai minciuni a la Antena 3".Pai.,la Antena 3 se-nghesuie si useristii pe capete! Ne-or fi mintind si ei?Nu pot sa cred asa ceva!
            2. Si-apoi ar trebui precizat despre la ce partid te referi: Republican sau Democrat, ca nu sunt sigur care se ia dupa Izvestia?
      • -2 (6 voturi)    
        Esti sigur ca.... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:13)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        " ...a fost calotat..."? Hai, ca asta nu te descalifica ! Ori esti jucator de bridge si-ai vrut sa psui "carotat"?
  • +14 (66 voturi)    
    E simplu (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:05)

    omacron [utilizator]

    Agenturile sustin acest guvern, care si’a asumat in pnrr sabotarea a ce a mai ramas din economie(transportatori, it, constructii), in beneficiul puterilor straine, nu vor sa il dea jos, asa ca nu pornesc operatiunea mediatica de hipnoza colectiva, cum s’a procedat la colectiv sau oug13.
    • +11 (29 voturi)    
      Tura asta guvernul Ciuca (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:33)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui omacron

      A fost facut pe fatza de ambasada USA :)))

      Cercul este inchis...
    • -8 (20 voturi)    
      hehe (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:42)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui omacron

      Kaneshna, daca zice duck_liber. Alta intrebare
    • -2 (20 voturi)    
      Bă ești prost? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:17)

      PDV [utilizator] i-a raspuns lui omacron

      Deși aparent denigratoare, expresia de mai sus e extrem de adecvată infantilismului postării tale.
      • -4 (8 voturi)    
        De ce întrebi? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:16)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui PDV

        Este. Crezi că a ajuns deștept, așa, din întâmplare?
    • +9 (31 voturi)    
      Nu stiu cat de liber esti! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:00)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui omacron

      Dar sigur esti liber sa bati campii. Ca deobicei dealtfel. Dai vina pe straini cand vechea clasa politica a devalizat Romania timp de 32 de ani? Noi ne-am furat unii pe altii, clasa politica si arondatii lor Si sunt sigur ca faci parte dintre arondati. Sila!
    • -2 (10 voturi)    
      nu este adevarat (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:12)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui omacron

      singura data cand s-a aplicat la noi aceasta hipnoza colectiva a fost la asa zisa "revolutie" din dec.'89 care a fost de fapt o lovitura de stat organizata de agentii rusi.
      • -2 (4 voturi)    
        plus (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:15)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        agentii americani si francezi, cu ajutor maghiar si sarbesc, daca e sa fim corecti
  • +8 (60 voturi)    
    hehehe (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:05)

    Point [utilizator]

    de observat ca toti oengistii au cate o treaba,ffffffoooooaaaaarte importanta.de ce oare?
    nu si-au primit ordinele inca?
    • -2 (4 voturi)    
      Nu! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:27)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Mai simplu: nu ordinele, ci banii!
  • +12 (42 voturi)    
    Nu mai sunt in Bucuresti, dar as veni la proteste (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:06)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cu toate ca s-a ales praful de rezultatul celor din iarna-primavara lui 2017.

    "Jos Tariceanu, Dragnea si Grindeanu !"

    Pe de alta parte, respect legile si nu se pot aduna prea multi oameni in strada, acum, in pandemie.
    Cred ca asta este un atu pentru politicienii care au liber sa faca orice vor, fara frica de popor...
    • +11 (15 voturi)    
      O vorbă faină de odinioară (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:07)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Cică Bismarck ar fi zis odinioară: „În Germania o revoluție e imposibilă pentru că în Germania revoluțiile sunt interzise.”
    • +1 (3 voturi)    
      pandemie (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:32)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Pai, pandemia tine din primavara lui 2020. Chiar au avut guv. PNL+ USR + UDMR "...liber sa faca orice vor, fara frica de popor..."? Nu pot sa cred asa infamie
      din partea luptatorilor impotriva coruptiei!
  • +10 (44 voturi)    
    La ce ajută protestele? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:08)

    BEDE [utilizator]

    Protestele cu ocazia Ordonanța 13 sunt de înțeles. Trebuia abrogată acea monstruozitate. Au sens proteste atunci când se pune o înrebare la care se poate da un răspuns cu DA sau NU. Când este ceva extrem de complex, la ce ajută protestele? E drepte că nu ne convine deloc cum merg lucrurile, dar cum am putea face să meargă mai bine? Sunt probleme complicate. Prin proteste poate fi dat jos un guvern, se poate ajunge la alegeri anticipate. Dar apoi ce ar urma? Pe cine pui la guvernare ca să facă să fie mai bine? Nu-i bun PNL, cum nu a fot bun nici PSD. O fi oare mai bun AUR? Sau, o fi oare mai bun USR? Și cine oare ar putea primi calificativul suficient?
    Chit că situația este urâtă, dar nu cred că niște alegeri anticipate ar ajuta. Mi-e că ar câștiga AUR mai multe locuri în Parlament, ceea ce nu mi-ar place deloc. Și cred că P$D ar fi pe primul loc, cum este și acum, dar cu ceva mai multe locuri decât în prezent, iar PNL s-ar scufunda, probabil depășind cu puțin pragul de 5%.
    • -6 (28 voturi)    
      protestele ajuta.. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:41)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      ... isi ocupa timpul cu ele cei care n-au altceva mai bun de facut. trebuie sa aiba si ei o ocupatie.
    • +12 (26 voturi)    
      corect (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:44)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Este democratie. Majoritatea romanilor au votat partidele care sunt azi la guvernare.
      Minoritatea care a votat USR sau AUR nu are de ce sa mai protesteze. Cui nu-i convine, emigreaza sau pleaca capul si isi plateste taxele..
    • +1 (21 voturi)    
      Ca practic (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:01)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      incalcarea oricaror legi si Constitutiei din ultimii doi ani este perfect acceptabila, nu?! Nimic monstruos.....

      Daca minunatele partide de dreapta vor voturi sa vina cu oameni capabili si proiecte coerente, nu mizerii ca ciuma rosie cu care dau acum fericiti mana
    • +11 (21 voturi)    
      Nu e nimic complex aici (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:21)

      PDV [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      E doar scârbă.
      Dar evident mocnește ceva care va erupe la primul pas deșănțat alături de democrație.
    • -5 (13 voturi)    
      la nimic, e ca proverbul, (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:03)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      "Caini latra, caravana trece"
  • +32 (48 voturi)    
    la ce ar folosi? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:09)

    revo [utilizator]

    Sunt un tot unitar si au absolut totul: CCR, parlament, presedentie, guvern, securitate, armata, politie, jandarmerie, dana, diicot, ani, parchet, consilii judetene, primarii si si-au atins si ultimul obiectiv: Justitia.

    Si mai ales au banii de furat extrem, extrem de usor: PNDL3, PNRR - zeci de miliarde de euro, anual.

    Fiat furtum, pereat mundi!
    • +3 (17 voturi)    
      justitia a fost tot timpul (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:44)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui revo

      sub controlul securitati statului, de la Gheorghiu Dej incoace neintrerupt.
      • +1 (13 voturi)    
        Au mai fost scapari, cu Kovesi la DNA (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:57)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Au vazut pusacrie pe dinauntru greuceni de genul Adrian Nastase, Dan Voiculescu, Hrebenciuc, Udrea sau Mitrea.

        Actuala putere, cu Iohannis motz pe rahat, s-a asigurat doar ca asa ceva nu se va mai intampla vreodata.
  • +15 (23 voturi)    
    ... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:10)

    bancheru83 [utilizator]

    buna gluma...de frica amenzilor si a scarbei daca vreti adevarul...
  • +23 (45 voturi)    
    de ce? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:12)

    sentenced [utilizator]

    Romania este o tara condusa de niste smecherasi din servicii, armata, MAI, magistratura. Adica de specialii cu pensii speciale (motiv pentru care acestea nu vor fi eliminate niciodata, sau daca vor fi eliminate vor fi acordate aceste venituri sub alta forma).
    Tocmai din acest motiv, indiferent ce votam, traiectoria Romaniei este neschimbata. Logic, doar aceeasi oameni sunt la butoane.
    De ani de zile tot zic ca nu mai calc in viata mea intr-o sectie de votare, de data asta ma voi tine de cuvant.
    • +3 (13 voturi)    
      pe scurt Rromania e o puscarie in aer liber .... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:12)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      pe scurt Rromania e o puscarie in aer liber .... Statul Paralel = Johannis+PSD+PNL+UDMR+Judecatori+Procurori+SRI+Polutie+Jandarmi .... tin puscaria numita Rromania in regim semideschis de munca semifortata ...... " nu va convine ??? ia plecati ba ca aducem vetmameji imediat ..... " sau cum zicea un fost senator-industriasPSD de Buzau azi primar-magnet " ce ba nu-ti convine ?? am 100 de insi la poarta care vor sa iti ia locul ...." ce s-a ales de afacerile lui .... praful .... dar tot noi platim banii pe care i-a furat .....
  • +21 (57 voturi)    
    simplu (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:14)

    periscop [utilizator]

    #rezist a devenit între timp #accept
    • -6 (26 voturi)    
      gresit (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:39)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      #rezist a evoluat in #emigrat
      • +2 (18 voturi)    
        Serios?! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:52)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Și câți dintre rezistaci își găsesc în vest o slujbuliță bună la stat îăn care să se afime?
        • -3 (13 voturi)    
          depinde.. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:41)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Te referi la Roxana Mărăcineanu - ministrul sportului in Franta?

          Dar de ce la stat? George Iacobescu este CEO Canary Wharf Group. Liliana Solomon, fosta CEO la Vodafone Romania, este azi CFO la Awaze, in Londra.
          Cateva zeci de mii de medici si asistenti medicali prin toata Europa. Ghici cati mai spun ca se intorc in tara.

          Cine vrea sa munceasca cinstit si sa traiasca civilizat, stie ce are de facut..
          • +1 (7 voturi)    
            Munca cinstita, frate! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:47)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            "Cine vrea sa munceasca cinstit si sa traiasca civilizat,...". Pai, cam despre asta-i vorba! Sunt si de-aia de " vor sa munceasca cinstit"? Sau or fi protestele sponsorizate platitoare de impozite?
        • -4 (10 voturi)    
          Asa se vede din America? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:59)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Aia care au protestat prin piete erau majoritari bugetari?

          Hai sa radem.
        • +1 (5 voturi)    
          Noo! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:51)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Chiar nu s-o mai gasi pe la BLM-isti o sposorizare, ceva ? Ca doar e vorba de sustinut principii, oricare-or fi alea! Sau nu?
  • 0 (58 voturi)    
    nu avem proteste (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:15)

    alexdrq [utilizator]

    pt ca nu (mai) exista proteste reale, ne-organizate de SRI . Ultimul a fost ala de la Colectiv si inainte de el probabil niste greve prin anii '90
    Pana si dpdv legal e acum interzis sa protestezi, pt ca "pandemie" si "autorizatie de protest". Asta e cea mai europeana din "valorile europene" : autorizatia de protest. Ai nevoie de buna-vointa si aprobarea celui impotriva caruia vrei sa protestezi. Si uite asa, aceasta "valoare europeana" asigura ca nimeni, niciodata, nu va mai putea organiza proteste impotriva sistemului. Nu mai avem voie decat sa ne certam pe ce aroma de otrava sa servim. E ilegal sa spui ca nu vrei nici una din otravuri
    Nu maraie nimeni din asa zisa societate civila pt ca cei care le platesc salariile acum au fixat toata atentia si energia pe un singur lucru si numai unul : vaxxxxxxxarea cu pana la al n-shpelea booster.
    • +1 (17 voturi)    
      Eu zic ca gresesti... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:13)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui alexdrq

      Dupa Colectiv am iesit in strada de capul meu, fara impusionari din afara (Facebook-nu frecventez), doar pentru ca mi-am imaginat cum ar fi fost sa fie copilul meu in situatia aia imposibila in care mori...
      • 0 (6 voturi)    
        Raspundere (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:07)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Poate ca cel mai important e sa ne educam copiii sa n-ajunga, pe mana lor, " in situatia aia imposibila, in care mori". Participarea la acea distractie a fost o optiune individuala, a unor tineri fara constiinta unui posibil pericol. Cand te urci intr-o masina veche, chiar daca vopsita frumos, poate ar trebui sa te intereseze, inainte de performantele CD player-ului, daca nu-i curge, cumva, benzina.
        • +1 (5 voturi)    
          Mai taci, ca n-ai trait acea drama... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 21:47)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui atc

          Tineri fara constiinta acelui pericol ?

          Mergeau intr-un club deschis cu acordul Primariei si al ISU !

          Nu s-au dus pe varf de munte de capul lor, sa se arunce in gol.

          Mai uita-te la autobuz, inainte sa urci in el, ca poate ii curge motorina pe undeva si ia foc in mers, daca zici ca mortii n-au fost destul de precauti.

          Daca zici ca acei tineri au fost de vina ca s-au dus acolo si au murit, esti jalnic... Sau doar un biet postac menit sa aduca multe comentarii doar prin faptul ca se manifesta drept Gica Contra.
  • -3 (51 voturi)    
    Meseriile de protestatar si activism civic (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:15)

    FortApache [utilizator]

    Trebuiesc trecute in codul muncii si impozitate corespunzator :)))

    Oamenii vor carte de munca...nu mai sunt dispusi sa stea in strada ani de zile fara sa le mearga pensia si asigurarea sociala...
    • -2 (22 voturi)    
      ca si cel de postac (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:48)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      .
      • -1 (13 voturi)    
        Voiam sa scriu si despre "postaci" (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:20)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Insa am preferat sa evit anumite personaje de pe aici :)))
    • +2 (16 voturi)    
      Asata e la misto, nu ? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:15)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Daca ies in strada sa protestez, nu am pretentii de la nimeni, decat de la politicieni. Sa FACA CEVA PENTRU NOI, NU PENTRU EI !
      • +5 (15 voturi)    
        Acum te intreb si eu ceva: (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:24)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Cine-si permite sa stea timp de 3 ani in fata la Guvern la proteste fara o sursa de venit asigurata ?

        Ce pune ala sau aia pe masa familiei acasa?

        Nu e la misto deloc....e pe verificatelea :)))
        • -4 (8 voturi)    
          Care 3 ani de proteste ? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:55)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

          Au fost vreo 4 luni prin iarna lui 2017, in care treceam ZILNIC cate 30-60-120 de minute prin Piata Victoriei in drumul de la munca spre casa, PE TIMPUL MEU, neplatit/motivat cumva de nimeni, ci doar pentru ca asa am simtit atunci.

          Si tot zilnic mai intalneam acolo colegi sau cunoscuti.

          Astazi n-as mai face-o, pentru ca PNL...
          • 0 (6 voturi)    
            ! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:14)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            E important daca ai si inteles de ce te duceai.
            • -2 (4 voturi)    
              Am inteles si nu-mi pare rau de ce a iesit (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 21:48)

              Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui atc

              Imi pare rau de ce se intampla acum.
          • +1 (3 voturi)    
            Lasa-te pe tine....:))) (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 21:53)

            FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Din primul moment de mandat al guvernului Grindeanu si pana in ultimul moment al guvernului Dancila....meseriasii de serviciu au fost in fata Guvernului...in fata PSD si la PMB la Firea unde nu se mai putea intra in mod civilizat in ultima vreme :)))

            3 ani niste unii cam aceiasi au fost prezenti la datorie :)))

            Ce-i drept...au fost "constiinciosi"...plus circul din fatza DNA...:)))
  • +1 (55 voturi)    
    :)) (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:20)

    cartofiprajiti [utilizator]

    organizatiile asta ,,civice,, sunt mai rele ca partidele ..
    • +1 (29 voturi)    
      adevarat. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:43)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      ... inainte erau amuzante, distractive.. ne placeau. dupa care toti gusterii au inceput sa devina activistii lu peste, s-a imputit treaba si lumea a inceput sa se prinda defapt cine sunt.
      • 0 (12 voturi)    
        Despre ce vorbesti? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:40)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Tu esti psd-ist convins, reiese clar din postarile tale.
        Probabil ca tu ai fost la o singura demonstratie, cea impotriva purtarii mastii..
        Ce-ti pasa tie de ceilalti, bine ca esti tu cu burta plina. Coruptie? ei si? Ce-ti pasa tie?
        • -2 (6 voturi)    
          Pe bune? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:17)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Poate ne explici tu concret la ce demonstratie ai participat tu, din altruism, pentru binele celorlalti.
          • +1 (1 vot)    
            e invidios.. (Joi, 25 noiembrie 2021, 9:23)

            Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui atc

            .. ca n-a luat kilu de ulei de la psd cand trebuia. era bun acum, pe foamea asta :)
  • +13 (61 voturi)    
    INTREBATI LA SRI (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:22)

    copturie [utilizator]

    Daca le da voie asa ziselor ONG-uri sa organizeze manifestatii!
  • +6 (28 voturi)    
    De ce nu sunt proteste? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:25)

    jolian [utilizator]

    E simplu. Nu sunt ordine si nici finantare pentru proteste.
    • 0 (12 voturi)    
      N-ai inteles. Nu vorbeam despre (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:41)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui jolian

      protestele organizate de psd, cu dragnea in frunte.
    • +4 (16 voturi)    
      Corect, eu astept si acum banii de la Soros (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:00)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui jolian

      Bestia naibii, refuza sa livreze.

      Pana nu ajunge cu banii la zi, eu nu mai calc prin piata Victoriei.

      P.S. De curiozitate, mai aveti frati pe acasa?
      • -2 (4 voturi)    
        Nu fii sigur ca nu! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:23)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Nu neaparat. Fii sigur ca banii aia au ajuns la organizatori. Exista, insa, o definitie general acceptata pentru oamenii de buna credinta ce se lasa usor manipulati. Intrucat nu -mi apartine, o citez: "idioti utili"
  • -7 (23 voturi)    
    Pentru-că lumea a înțeles minciuna. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:25)

    asavreau [utilizator]

    Criza au provocat-o Orban și Barna și acum mint trimițând spre Johannis. Cum Orban și Barna au fost schimbați de propriile partide, nu mai ai pentru-ce să protestezi, plus USR au ieșit de la guvernare votând prostește o moțiune PSD care au adus PSD la guvernare și recunoscând prin vor incompetența propriilor miniștri. Deci ce protest să faci? Să protestezi împotriva prostiei, aroganței și impertinenței USR și a unei părți din PNL?
    • -3 (5 voturi)    
      Nu! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:27)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      "Să protestezi împotriva prostiei, aroganței și impertinenței USR și a unei părți din PNL?
      Pai, de ce? Nu e dreptul lor constitutional sa fie naturali?
  • -2 (28 voturi)    
    :)) (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:25)

    -aluPiguS- [utilizator]

    Întrebare: De ce nu sunt proteste în stradă împotriva politicienilor care au provocat criza din România?
    Răspuns: Simplu. Pentru că ăia care organizau protestele împotriva lui Dragnea, în speţă USR-PLUS şi deghizaţii lor din ONG-uri, sunt ăia care au provocat criza politică, demisionând, în propriile aplauze, din Guvern. Asta că „au fost scoşi din Guvern“ sau că „li s-a întins o cursă“ sunt doar scuze patetice. Realitatea este că nu i-a forţat nimeni să plece. Puteau renunţa la ambiţia de a face ei jocurile pentru numirile procurorilor (subiect extrem de sensibil şi de care, din păcate, în România nu poţi să te atingi fără să o păţeşti) şi nimic din toate astea nu s-ar fi întâmplat!
  • -3 (23 voturi)    
    Exista o singura probleama (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:26)

    marcus61 [utilizator]

    De ce nu a functionat coalitia PNL-USR? Sa incepem cu momentul in care s-a creat aceasta coalitie prin refuzul USR de a accepta pe Orban prim-ministru si acceptarea lui Catu, prin lipsa unui protocol solid intre cele doua partide si prin lipsa de maturitate politica a USR care a crezut ca PNL-ul lui Catu va veni sa cerseasca refacerea coalitia dupa alianta cu AUR la motiunea de cenzura.
    • 0 (14 voturi)    
      Orban e un politruc de 2 bani.. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:25)

      Habarnam_ [utilizator] i-a raspuns lui marcus61

      A fost atat de prost incat a predat PNL cu chei cu tot alora din PDL cu Iohannis in frunte.
      Crezi ca era mai breaz decat Citu? El este cel care a blocat legea pentru desfiintarea SIIJ, din functia de presedinte al Camerei Deputatilor.
    • +2 (12 voturi)    
      Da, da (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:43)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui marcus61

      In schimb se pare ca nu te deranjeaza alianta asta intre hoti, respectiv intre psd si pnl.
      Sau si aici e vina USR?
      Logica, bat-o vina...
      • -1 (7 voturi)    
        Nu zau! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:46)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        Oare furturile Unifarm din subordinea lu' Veve sau ale lu' Barna din fonduri UE au fost, cumva, actiuni obstesti? Altfel, curati lacrima in lozinci!
      • +1 (1 vot)    
        Sigur ca ma deranjeaza alianta PNL-PSD (Joi, 25 noiembrie 2021, 6:59)

        marcus61 [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        USR a afisat un soi de aroganta politica si a crezut ca fara ei PNL-ul nu poate face nimic. Astia s-au incapatanat si au vrut sa le demonstreze ca pot guverna si fara ei. Din pacate alianta asta PNL-PSD s-ar putea sa dureze mult. Chiar si mai mult de 7 ani.
    • -1 (11 voturi)    
      Unii voiau sa fure, altii nu (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:02)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui marcus61

      Aia care voiau sa fure aveau de partea lor presedintele PSD-ul si mai toata media, adica au avut mai multi muschi.

      Asa ca i-au dat afara pe tampitii care nu voiau sa fure. Asta e fost tot.
    • -2 (4 voturi)    
      De ce? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:33)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui marcus61

      Pentru ca e contra naturii sa participe la guvernare invinsii( locurile 2 si 3 ), excluzand castigatorii alegerilor. Faptul ca la UE si lui KWI le-a putzit PSD, ne-a adus, logic, aici. Si-acu, "le place" si la UE si lui KWI de PSD, cand le fuge pamantul de sub picioare.Numai ca, intre timp, a mai trecut un an dezastruos pentru Ro.
  • +10 (16 voturi)    
    apatie generala (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:27)

    cristi_an [utilizator]

    singurele proteste pe care avem sansa sa le vedem sunt alea cand n-or sa mai fie bani de pensii
    • -1 (7 voturi)    
      pai daca astia fura pe fatza toata lumea vede (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:44)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      pai daca astia fura pe fatza toata lumea vede asta pentru ca hotzii adica politicieni, primari, judecatori, etc.... isi maresc nivelul de trai adica vile, masini scumpe, vile de vacanta prin alte tari,etc..... si nu se intampla nimic ce poti sa mai faci ??? singurul lucru sa investesti in copii si sa-i ajuti sa emigreze .....
  • +6 (16 voturi)    
    părere (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:29)

    Arl [utilizator]

    Pe toți politicienii îi doare în cot de proteste. Am ieșit în stradă pentru justiție, acum val după val, doar achitări, anulări de pedepse, suspendări etc... Niciun partid/politician nu mai merită, din partea mea, vreo secundă irosită în stradă. Vor spune unii că e important să protestăm. Da, dar acum cine ar capitaliza politic protestele? Nimeni care să merite.
    • -3 (13 voturi)    
      Foarte interesant ce spui... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:56)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Deci tu ai ieșit la proteste așteptând ca politicienji impuși de protestele tale să schimbe deciziile justiției?
      Ești cumva membru în partidul comnuist?
    • -3 (5 voturi)    
      O alta parere (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:53)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Chiar esti convins ca protestai pentru o cauza corecta? Sau ca tu est indrituit sa apreciezi cat de corecta este o sentinta? Sau ti-e mai usor sa iei de buna orice manipulare care "da bine la constiinta civica" decat sa-ti folosesti propria judecata ?
  • -3 (19 voturi)    
    mai exact (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:37)

    srpc [utilizator]

    n-au primit ordin de la serei sa iasa in strada
  • -3 (23 voturi)    
    Nu mai sunt proteste (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:39)

    faracatuse [utilizator]

    Pentru ca nu s-a dat ordinul de zi pe unitate. De fapt ordinul e dat, dar e pe teme globale, vaccinarea. Cand toti, dar toti apologetii anti-coruptiei sunt in corpore aplecati pe tastatura exclusiv pe tema C19, nu ramane energie pentru cultura politica corecta.. Sunt unii care-si dau tinichelele inapoi, recunoscand prin logica elementara ca le-au primit de paft pt activism politic, nicidecum pentru excelenta...
    In rest, sa ne bucuram de liniste, de frig, de preturi imense de restrictii, de garduri si copii stresati... Enjoy the NEW RESET.
  • -4 (24 voturi)    
    de ce nu ies? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:41)

    alex562 [utilizator]

    .. pt ca "organizatiile civice care ieseau" erau "organizate" de cine avea interes, iar acum se pare ca interesul a scazut, si-au facut coalitia, mai are doar rezistentul interes
    .. cat despre romanul de rand, el asteapta sindromul mamaligii dar asta apare ff rar
  • -2 (26 voturi)    
    rapunsul (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:46)

    costelo999 [utilizator]

    este simplu, nu mai sunt bani pt proteste, acum conteaza masca si certificatul verde,
  • 0 (26 voturi)    
    Lol (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 12:53)

    HP [utilizator]

    Eu ies la proteste, cele impotriva vaccinarii obligatorii si a certificatelor verzi.

    Gen, chestii care ma privesc si ma afecteaza.

    Nu ies pentru nu stiu ce oengisti basiti si #rezist.

    Aia pot lua gaze in mufa si fara mine.
    • +3 (7 voturi)    
      Clar (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:44)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Macar esti sincer.
  • +3 (15 voturi)    
    ... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:10)

    cartograful [utilizator]

    Pentru ca romanii nu au mare apetenta pt. proteste. Nu pt. cele spontane, protestele recente au fost in mod clar organizate de pardide, ONG-uri, samd. Din pct de vedere civic suntem aproape 0.
    DAR, din cand in cand ajunge cutitul la ossi atunci romanii se manifesta destul de exploziv si imprevizibil.
    Probabil cand vor veni adevaratele proteste (fie de strada fie la urne) intreg esafodajul politic actual va fi spulberat si ne vom trezi cu suprize. Optimist nu sunt, USR au avut un capital imens de simpatie dar au dovedit ca nu-s decat o gashculitza de copii de bani gata cu idei putine si fixe pe modelul "ai nostri tineri la Paris invata"
    Actuala coalitie PNL-PSD e unul din cele mai gretoase episoade ale politicii romanesti post-1989
    Ce-a mai ramas din PNL aripa Orban ca si ex- PMP/samd nu-s decat alti borfasi nemultumiti ca n-au apucat din halca
    AUR sunt oportunisti din cel mai rau soi, oarecum asemanatori legionarilor din anii '30 dar au priza la public.
    Nu vin vremuri bune.
    • 0 (4 voturi)    
      Oare? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:00)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      "USR au avut un capital imens de simpatie...". Totusi, au luat doar 5 % de la cetatenii romani cu drept de vot! Ca aia de-i "simpatizau"de pe-afara, nu se numara!
  • +4 (20 voturi)    
    Proteste (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:11)

    Lucris [utilizator]

    Eu cred că ne-am obișnuit atât de mult să protestăm împotriva PSD (indiferent de denumirea sa de-a lungul timpului) și a golănismului promovat de acest partid, încât azi, când constatăm că și PNL este capabil de același golănism, suntem cam debusolați...
    Dar dezorientarea asta nu va ține mult.
    Problema este că suntem prinși între golănismul dual al ULS 2.0 și neo-marxismul USR-ului.
    Românii vor căuta o cale printre aceste două curente.
    Cel mai probabil, calea cea nouă va fi AUR. Nu e de stânga (ca PSD) și nici neo-marxist (ca USR).
    PNL (aripa Cîțu) a demonstrat un total abandon al dreptei clasice (și a oamenilor care sperau la un trai mai bun și la o despărțire mai concretă de comunismul propovăduit de PSD) în fața purcoiului de bani din PNRR.
    Vaccinarea aproape obligatorie la care e forțată populația României, combinată cu golănismul politic al USL 2.0 formează un amestec extrem de explozibil.
    M-aș mira să avem parte de o adevărată revoltă tip 89.
    De asta le e frică tuturor guvernanților de acum. Din cauza asta nu impun, în mod fățiș, vaccinarea obligatorie.
    Românii, spre deosebire de cei din Vest, au obiceiul să demoleze guverne fără să clipească (chiar dacă, atunci, acele guverne erau ale PSD), dacă au un motiv serios.
    Nu vor avea nicio jenă să trântească și acest guvern USL 2.0 și Parlamentul, dacă se va impune, prin Lege, Certificatul Verde ca element discriminatoriu.
    Vom trăi și vom vedea.... Să fim sănătoși!
    • -1 (5 voturi)    
      O fi? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:03)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      " golănismul politic al USL 2.0". Ai si ceva exemple de cum se manifesta el? Ca sa nu ramana o simpla lozinca!
  • +5 (19 voturi)    
    Cu orice risc (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:19)

    UpNext [utilizator]

    imi afirm ipoteza ca demonstratiile de strada, in general, si cele din Piata Victoriei in special, au fost directionate exclusiv asupra unui anumit segment al spectrului politic, centrate pe un partid si anumite persoane din acesta, discret coordonate din exterior prin organizatii si (grupuri flexibile de) persoane influente la nivel global.

    Nu am numit segmentul, partidul si persoanele vizate de proteste pentru a evidentia principiul de functionare, unilateral polarizat. Aproape cert, demonstratiile organizate de aceleasi ONGuri mentionate in articol si care sunt componente ale unui pol global specializat, vor relansa demonstratiile prin martie-aprilie 2022.

    PS. USR, principalul animator al demonstratiilor, a dezamagit enorm, spulberand asteptarile alegatorilor sai, si continua sa o faca, din pacate. Inca un motiv care dizolva motivatia protestatarilor.

    PPS. In plus, cativa protestatari "de serviciu" (Dide, Marian Ceausescu, Bot etc.) s-au compromis in timp prin conduite patologice confirmate sau/si actiuni infractionale.
  • +6 (20 voturi)    
    PNL=PSD (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:25)

    Retribution [utilizator]

    Majoritatea romanilor au votat PNL si PSD, deci asta au dorit, pastrarea coruptiei si nesimtirii din ultimii 30 de ani.
    Deoarece au votat exact asta, de ce ar protesta?
    Daca romanii vroiau altceva ar fi votat atlceva, este exact ce au votat ca doresc, nesimtire, coruptie, hotie, specile de zeci de mii de euro de la 38 de ani...
    Asta este vointa majoritatiii romanilor...
    Trist, sinistru, macabru, dar asta s-a votat ca se doreste....
    • +1 (7 voturi)    
      Bravo ! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:58)

      Harpalete [utilizator] i-a raspuns lui Retribution

      Cred ca "scorul" acestui comentariu indica extrem de bine, simplu, si pe inteles oricui, care ne este nivelul nostru intelectual, ca natie.

      Romanii si-au dorit democratie cu orice pret, dupa o perioada comunista greu de suportat pentru parintii si bunicii nostri. Odata venita democratia, si cu ea dreptul de a dezbate, de a nu fi de acord, de a face, mai mult sau mai putin, ce vrem, nu mai stim cum sa facem sa o anulam atunci cand rezultatul nu ne convine.

      Am dori o Democratie selectiva, in care votul celui care se crede intelectual pentru ca a facut facultate si master (la public sau privat, pe bune sau pe bani) este mai important decat cel al batranului oarecare de la sat, al muncitorului din fabrica, al functionarului public, s.a.m.d

      Ei bine, nu se poate ! E democratie, asa ca daca PSD are inca cel mai mare scor din tara, asta e o realitate dureroasa pe care nu am decat sa o accept si sa incerc sa o schimb prin argumente logice care vor fi, marea lor majoritate, refuzate de interlocutori. Dar pe unii din ei, incet, incet, ii conving sa se mai uite si altundeva !

      Si chiar si atunci cand refuza, nu inseamna ca-s dobitoci, ci ca au acelasi drept ca si mine sa emita pareri si sa voteze ce vor ei.

      Acum, stiind ca partidele sunt TOATE parsive, si ca liderii lor sunt, fara vreo exceptie notabila, niste aroganti insetati de putere, am putea macar sa invatam ceva din toata situatia asta si sa in loc sa ne incaieram unii cu altii, sa facem ceva pozitiv fiecare la nivelul sau.

      Din pacate suntem mult mai inclinati spre "Tu esti prost ! Ba tu esti dobitoc !" - discutii sterile de un balcanism de prost gust - decat sa incercam sa facem ceva pozitiv.

      Mult noroc ! O sa avem cu totii mare nevoie !
  • 0 (26 voturi)    
    Pentru ca toate partidele sunt la fel (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:42)

    Crop [utilizator]

    Pe langa PSD care este Directia 5 a securitatii, mai avem si pe plapanzii de la PNL unde doar securitate e. Acolo mai sunt si din esalonul 2 dar tot la fel ca PsD. Dovada? Ludovic Orban este fiu de securist (ofiter) si nu a lucrat o zi la privat. Pus pe diferite listr and stuff dar el e decent. Fratiorul lui? Leonard Orban este fost consilier prezidential. Presupun ca expertiza 0 in privat l-a ajutat.

    De PSD, inca odata, nu e nevoie. Acolo sunt si hoti si srcuristi. Dragnea e fiu de securist, ca fapt divers.

    Sa nu va mire ca la USR e la fel. Ciolos? Fiu de securist si cu unchi securist. Gasca lui vesela care a pus mana pe USR si aici nominalizez pe Dragu care a fost plinbata prin functii si si-a bagat barbatul, Ghinea omu' lui, Barna altu si ala si lista poate continua, sunt doar niste slujbasi ai securitatii. Ciolos o sa se bage la prezidentiale caci Securitatea nu accepta pe cineva din afara sistemului si lista poate continua.

    Intr-o singura fraza: toti sunt la fel. Exact la fel. Doar ca joaca alte roluri ca sa mimeze optiunile pentru noi si in functie de ele captureaza conducerea tarii.

    Deci? De ce sa se mai iasa? Sunt alte metode mai bune.

    Apropo..aveti incredere in Autoritatea Electorala ca numara bine voturile? Ahahahhavababa...
    • -2 (10 voturi)    
      postac inept (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      tatal lui Dragnea nu a fost securist, praleo! Dumitru Dragnea a fost subofițer de miliție și a deținut funcția de șef de post în două comune din județul Teleorman (Gratia și Dobrotești)
      • 0 (6 voturi)    
        Asa e (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:47)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Si tu ca un adevarat inept chiar crezi ce scrie in presa sau ca un militian nu era recrutat de securitate.

        Pe langa asta nici Voiculescu (Felix) nu a fost colonel la securitate. Nooo...doar informator.
        • -1 (7 voturi)    
          Daca eu i-as fi spus vreunuia "inept" (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:48)

          salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          ... hotnews ma bana imediat. Hastagistii insa au voie sa aiba adresari de genul asta. Rusinica hotnews! Apropo hotnews, la articolul asta am mai scris un comentariu mai devreme dar vad ca nu l-ati postat. De ce? Ca-l criticam pe autorul acestor tanguieli hastagisto-oengiste ca prin articolasul asta nu face decat sa incite hastageii mai creduli si sa-i mane in PV?
  • +4 (10 voturi)    
    !!!! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:47)

    jos [utilizator]

    ma tot gandesc: un om anormal cum voia sa faca o tara normala? mister!!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Dupa ce termini cu ganditul asta (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:42)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui jos

      ... sa ne spui si noua la ce concluzie ai ajuns, bine? Dar cand l-ai ales de doua ori nu te-ai gandit? Sa nu-mi spui vrajeli de-alea cu "raul cel mai mic", "sa dispara PSD" si altele asemenea ca sunt sloganuri prafuite.
  • 0 (18 voturi)    
    ... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:48)

    a.nonim [utilizator]

    "De ce nu sunt proteste în stradă"? Pentru ca nu mai e speranta. Una e cand ai o opozitie care are 40-50%, si macar o parte din institutiile statului functioneaza, si cu totul alta cand PSD controleaza 70% din parlament, Curtea Constitutionala, CSM, Avocatul Poporului, CNA, toate marile agentii, iar acum si Presedintele. De unde sa mai ai speranta cand ne-am intors in anii 90? Cand cei pe care i-ai votat in mod naiv te tradeaza fara nicio jena cand simt mirosul banilor. Cand Ministrul Finantelor e un individ care isi trece in CV cunostinte operare calculator si programe de contabilitate? Nici macar nu le mai trece prin minte sa se fereasca atunci cand numesc ministri marioneta, sa pastreze un minim de aparente. Nu mai au de ce. Sunt stapani absoluti.
  • 0 (6 voturi)    
    raspuns (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 13:58)

    carmen_i [utilizator]

    Raspunsul este la fel ca si la intrebarea: de ce nu mai sunt posibile revolutii?

    https://www.opendemocracy.net/en/transformation/why-revolution-is-no-longer-possible/
  • +8 (16 voturi)    
    apa de ploaiei cum ar zice cine stie, (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:01)

    nick1587873340950 [utilizator]

    atit puterea cit si opozitia sint controlate de aceiasi papusari,, doar e universal valabil aceasta situatie. Tara se indreapta unde vor "stapinii" nu unde vre poporul.E cunoscut acest lucru de fapt!
  • -2 (22 voturi)    
    Pai (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:02)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pai nu finanteaza dl Soros proteste aiurea. Dar acum ... ca e iar PeeSeeDee la putere, adica de vina. Ia sa vedeti!
  • -1 (9 voturi)    
    Populimea tace cind nu trebuie! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:14)

    Entiu [utilizator]

    Da, dar... in Romania nu se face nimic doar grija bolnaviciuoasa pentru lupta la ciolan!
    Populimea tace cind nu trebuie!
    Cum sa progreseze tara cu conducatori care toata ziua numai asta faceti, numai la lupta, care, pe care!
    Nu va mai saturati de averi si putere!
    Toti pleaca din tara de binele pe care il duc in Romania!
    Tara nu va mai intereseaza, nesimtitilor!
    Utati-va cum se face treaba peste tot in Austria, in Ungaria, etc ! Chiar si in pandemie si.... in timpul iernii se ridica blocuri, etc!
  • -4 (12 voturi)    
    Pentru ca a devenit cam inutil (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:14)

    MG [utilizator]

    Parlamentul se crede buricul planetei, ori asta se rezolva doar la alegeri. Atunci se trage linie. Din pacate DNA a murit si Romania se Putin-izeaza
  • +2 (22 voturi)    
    Savuros... (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:25)

    Amerlocu [utilizator]

    Cel mai mult mi-a plăcut chestia aia spusă de tot soiul de pierde vară că „oameii încep să-și facă bagajele să plece din țară”.

    Care oameni?! Rezistacii profesioniști? Hai să nu fim copii. Cine știa că e capabil, a plecat oricum demult. Nu cred nicio clipă că a rămas cineva în țară așteptând miracole de la Orban, Barna sau Iohannis.

    Nu pot să uit exemplul unui coleg de școală și vecin. Omul a făcut cu chiu cu vai ceva sociologie sau așa ceva la o universitate din asta privată de baltă. Tăticu' și mămica, cu care locuiește la peste 30 de anișori, i-au asigurat o slujbuliță de ceva țârcovnic la Regia Municipală a Domeniului Public, unde „lucrează” până-n zilele noastre.

    Așa de felul lui e mare „progresist” și rezistac. Acum vreo doi ani, când am fost ultima oară în țară spunea pe un ton foarte afectat că nu se mai poate și că până la urmă își bagă picioarele în „țara asta de rahat” și pleacă din fundătura aia care-l sufocă. Nu m-am putut abține să-l nu-l întreb cam la câte Regii ale Domeniului Public la care ar putea și el câștiga o pâine cunoaște în afara „țării de rahat”? Nu ne-am mai văzut, dar știu că de atunci mă urăște cu spume
    • -2 (10 voturi)    
      te faci de ras.. (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:57)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Mitomania se plateste bine? In ce oras exista aceasta Regie?.. ;)

      Fenomenul migratiei este cunoscut si masurat, inclusiv de Eurostat. Degeaba incerci tu sa il minimalizezi (desi te dai emigrant.. de la coada vacii in beciul postacilor PSD).
      • 0 (10 voturi)    
        cred ca tu (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:34)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        esti cel care se face de ras prin inversunarea cu care aperi unitatea $orosista din Romania!
        cred ca iti este foarte greu si tie sa dai piept cu toti oamenii care gandesc logic!
        dar asta este, daca asa e fisa postului!
        nu ma indoiesc ca ai "taria opiniunilor tale" dobandita la fabrica de politruci de la snspa sau in cine stie ce "universitate" $orosista..
        deocamdata calaresti un cal mort, lovitura de sta a micilor securisti a fost dejucata!
        baga ceva cu populime, prostime, pesedac etc.
        • 0 (4 voturi)    
          populime, prostime, pesedac.. :) (Joi, 25 noiembrie 2021, 1:22)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          am inteles ca pentru tine orice facultate la care nu se poate cumpara diploma e "sorosista". nici nu ma mira la un "pesedac".. ;)
          altceva mai ai de adaugat? poate ceva la subiect?..
  • -2 (14 voturi)    
    Nu are cine (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 14:35)

    cristian.l [utilizator]

    Pensionarii - au fost momiti cu o crestere de pensie
    Bugetarii - cei mai multi stau la caldurica si nu vor sa iasa din zona de confort
    Angajatii la privat - sunt epuizati pshic si fizic o parte din ei datorita presiunii mari care se pun pe umerii acestora sustinand primele doua categorii - randament slab pe muncitor, de aia suntem la coada Europei, raportul de angajati privat/angajati la stat si pensionari - e ucigator si de aceea se pleaca din tara asta.

    Si cand vezi ca tocmai pe cei pe care i-ai votat, unii PSD altii PNL, tocmai ti-au tras-o pe fata si pt binele poporului care stim f bine ca nu e asa si s-au aliat pentru a putea fura mai bine ce mai poti sa faci.

    Raspunsul e evident si face parte din istoria noastra: acumulam toate neultumirile si o data la 30-40 de ani iesim in strada si radem pe toti, iar niste capusari vor profita de moment si vor conduce din nou 30-40 de ani - gen FSN - care inca traieste dupa cum se poate vedea.
    Sunt curios urmatoarea revolta cand va fi, cat va mai dura 1 an, 2, 5, 10!
  • -2 (12 voturi)    
    presa gratis (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:01)

    muvis [utilizator]

    Pentru ca sunt foarte putini cei care sunt alaturi de protestatari.
    Fara prea multa presa critica la impostura celor care au luat decizii in puterea executiva.
    Mama ei de presa gratuita. Gratuita dar bine platita de mafia politica.
    Hn trebuie ca e ultafericit vazand viitorul jurnalisilor lor. Ca pana acum nu a facut decat sa fie evident necritic cu mizeriile din guvern, campeanu ministrul incidentei covid, fiind varful ignorarii imposturii la varf de catre presa.
    Succes la intervievat ciolaci, romani, dancili s.a. la fel. Va doresc, sincer si cu multa obida, sa nu mai aveti parte de vreo discutie asezata cu vreo minte luminata (si nu la politicieni ma refer), sa stati in cloaca pe care o cultivati.
  • +2 (14 voturi)    
    Securitatea (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:06)

    Francezul [utilizator]

    Cam toata lumea stie,cu toate ca unii se prefac ca nu,ca doar SECURITATEA scoate oamenii in strada.Si Securitatea scoate oamenii in strada indeobste impotriva adversarilor Presedintelui.Cum adversarii Presedintelui au acceptat sa stea capra in fata lui,prin asta scapindu-l si de Suspendare,nu o sa mai vedeti lumea in strada.S-ar putea sa fie citiva zvapaiati USR-isti care sa incerce,dar nu o sa fie urmati de cei care ieseau intre 2017-2019.
    • -1 (5 voturi)    
      Pai (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:37)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Francezul

      Pai propaganda pesedisto-mafiota de la haznale si raitaru tv urlau toata ziua cum ca useristii sunt securistii si pesedistii sunt boborul, deci?

      Felicitari, acum a castigat boborul si veti putea sa va bucurati de discounturi de 5% la gipane rosii cu 7 locuri de 30.000 de euro, deoarece asa creste natalitatea in familia traditionala.

      :))))))))))
  • -2 (10 voturi)    
    Pt ca pe la 95% sunt spalati pe cap (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 15:49)

    Fu Leng [utilizator]

    si oleaca si mai slow. Restul de 5% is ori obositi, ori nu-s....in tara!!!
    • -1 (3 voturi)    
      Ce tare! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:18)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      Ne dai o veste buna, ca 95 % ne spalam pe cap! Adio adica, paduchi traditionali! Si, ai iar dreptate, e aproape sigur ca aia 5% care nu se spala, fac "afaceri" pe-afara.
  • -3 (9 voturi)    
    chipurile lehamite ! (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:40)

    sareta [utilizator]

    Nu lehamitea ci genele....Un popor de idioti,lenesi ,hoti si analfabeti nu pot reactiona .Si asa zisa revolutie a fost declansata de maghiari .
  • 0 (12 voturi)    
    nimic nu mai e ca altadat' (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 16:43)

    miculescu-rucar [utilizator]

    rezistacii nu mai ies la protest ca nu mai au curaj!
    a aparut concurenta AUR!
    una este ca sandi matei sa desfigureze in bataie in fata Guvernului un batran LIPSIT DE APARARE, si alta este situatia in care batausul lui u$ere se va intalni fata in fata cu galeria ultrasilor de la AUR!
    Plus, adica +, ca dide nu o duce nici el prea bine, cu toate ca acum e safe, in custodia autoritatilor, dar in piata, la proteste cu zarva mare, nu se stie cum vor reactiona cei dati pe goarna de el!
    asa ca proteste + agitatie, doar pe fb si hn, facute de aceiasi postaci cu n clone!
  • +4 (8 voturi)    
    nu sunt proteste? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:38)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Nu sunt proteste? De ce sa fie ? Romaniei ii trebuie un guvern orice ar fi. Fara guvern Romania e o masina care merge,dar nu are sofer.
    A...ca s-a aliat PSD cu PNL. S-au mai aliat
    si in trecut , o s-o faca si in viitor...De ce sa protestam ?...fiindca KWI joaca golf in loc sa empatizeze cu o tara in suferinta, si Catu e un arivist de duzina ca si Rares Bogdan? Nu.
    Dar ia sa dea noul guvern o ordonanta 13 ? Atunci ieseim din nou fiindca asa am simtit si nu ca ne cheamau ONG-urile astea ,conduse de niste neica nimeni....
    • 0 (0 voturi)    
      cum aud de ong, stau departe (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 23:25)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      dar noi ar trebui sa stim (cred ca stim deja) ca asta o sa se intample. asteptam sa devina evident, cand am putea avea o judecata cu cativa pasi inainte care ni s-au aratat deja. Nu inteleg de ce nu putem avea o astfel de pozitionare fata de impostorii si hotii din politica, tot asteptam sa ii ridice politia de acasa, cand avem instrumente sa ii concediem.
  • +1 (5 voturi)    
    ce criza? (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:39)

    hanu [utilizator]

    nu e nici o criza, asa e Romania de multa vreme.
  • -1 (9 voturi)    
    >>>>>> (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 17:52)

    chhe [utilizator]

    Ce proteste visati? USRistii s-au imbatat tot timpul cu apa rece. Nu confundati cativa troli si cativa aplaudaci cu poporul roman. USRul, fara perspectiva la ciolan, e in descompunere.
  • -6 (10 voturi)    
    Pt ca beee-beheee (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 18:13)

    Jakob [utilizator]

    Deoarece romanii sunt toti niste OI
  • +2 (6 voturi)    
    pentruca (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 19:34)

    Gogu_cel_viteaz [utilizator]

    oamenii si-au dat seama ca politicienii sunt toti la fel
    si pentruca nu a fost adoptata (inca) legea certificatului verde
  • +5 (11 voturi)    
    auzi la penibilul (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:02)

    Cata_ [utilizator]

    de la geeks for democracy : Pe mine mă interesează cum guvernează țara, restul e treaba lor. traducere : <<ong-ul nostru a primis comanda de sus sa nu facem scandal acum. Noi facem scandal doar la comanda.>> 80% dintre cei care au protestat contra oug 13 nu mai stiu nici continutul nici semnificatia sau implicatiile ei. E clar pentru mine ca e blat intre ong-uri, media si servicii si se face scandal si agitatie DOAR la comanda
  • 0 (6 voturi)    
    Este ca acum este timpul (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:22)

    Joro [utilizator]

    sa se iasa in strada? Nu cand incompetentii / neterminatii de la usr erau la putere...nuuu... atunci a fost "bine si transparenta"... in rest, numai cu lozinci in limja de lemn si habarnisme cronice... Bai, deja lumea s-a sturat de fitzele ong-iste si au inteles cum merge treaba... Asa ca, ciocul mic si joc de glezne, ca nu va ma ia nimeni in serios!
  • +2 (10 voturi)    
    cand tocmai Presedintele tradeaza (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 20:29)

    John_Re [utilizator]

    nu mai este nimic de facut.

    interesant este cum amerlocii/securistii/rusofilii se activeaza incercand sa convinga populatia ca totul este spre binele llor.

    se intorc vremurile din anii "45-47. acelasi scenariu dar alti prostovani.

    RIP
  • +3 (5 voturi)    
    Fiindca mamaliga romaneasca nu explodeaza asa usor (Miercuri, 24 noiembrie 2021, 21:53)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Trebuie intrunite anumite conditii cum ar fi prabusirea nivelului de trai concomitent cu minciuni sfruntate gen crestere economica si ca de fapt o ducem bine dar nu stim noi... Cand bubuie atunci sa te tii.
  • +2 (2 voturi)    
    COVID (Joi, 25 noiembrie 2021, 8:03)

    gibon47 [utilizator]

    Românii nu ies în stradă că nu suntem uniți și în al doilea rând de frica COVID.
  • +1 (1 vot)    
    Mișcările de protest au fost confiscate (Joi, 25 noiembrie 2021, 8:31)

    nick24 [utilizator]

    tot de putere! Se mimează protestul, se confiscă piețele pt proteste pt ani de zile. Nu se mai pot da autorizații pt alte proteste. Și-au luat măsuri de siguranță pe toate directiile posibile.
  • +1 (1 vot)    
    Proteste? (Joi, 25 noiembrie 2021, 8:45)

    atc [utilizator]

    Pe banii cui? Follow the money!
  • 0 (0 voturi)    
    Romanii sunt dezgustati si (Joi, 25 noiembrie 2021, 14:24)

    John M. [utilizator]

    asteapta un lider care sa-i scoata din aceasta fundatura pentru o noua Constitutie si o oranduire cu oameni competenti.
  • +1 (1 vot)    
    Faptul ca nu au fost proteste acum (Joi, 25 noiembrie 2021, 15:59)

    Ibit [utilizator]

    Dovedeste , probabil , ca acele proteste din trecut au fost organizate de anumite servicii , platite bine de la bugetul statului , servicii care au o anumita subordonare.
    Geaca rosie ar putea sa ne clarifice .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by