IMAGINILE ZILEI, postate de Vlad Voiculescu: ”Nu, nu sunt parcări de ambulanțe ci cozi în fața unor spitale Covid-19” / Explicațiile unui medic din Brașov: ”Ne dăm de ceasul morții / Forțăm externări ca să primim alți pacienți”

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 12:50 Actualitate | Esenţial


Coada ambulante
Foto: Vlad Voiculescu - Facebook
Ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, a postat pe contul său de Facebook două fotografii, adăugând că ”nu, nu sunt parcări de ambulanțe ci cozi în fața unor spitale care tratează pacienți Covid-19”.

”Prima este de acum câteva ore de la Spitalul de Boli Infecțioase din Brașov a doua este de săptămâna trecută din parcare de la București, în fața Spitalului Sf. Pantelimon”, precizează Voiculescu.



”Forțăm niște externări ca să putem primi alți pacienți mai grav bolnavi”

În fotografia de la Spitalul de Boli Infecţioase Braşov se vede cum şapte autosanitare aşteaptă la intrarea în spital. Medicii de la acest spital spun că lucrează sub presiune, în condiţiile în care adresabilitatea depăşeşte cu mult numărul de paturi existente în spital.

„Externez pacienţi care sunt cu evoluţie mai bună sau trimit la spitale care primesc pacienţi cu evoluţie mai bună, care pot sta pe concentratoare, nu pe oxigen de perete şi care nu au nevoie de atât de mult oxigen – Sânpetru şi CFR, sunt cele două spitale care mai au ceva locuri libere – ca să pot primi din UPU alţi pacienţi mai grav. (...) Deci forţăm nişte externări pentru pacienţii care oricum trebuiau să fie externaţi pe luni, din câte am înţeles, să putem primi şi alţi pacienţi mai grav pentru că nu sunt locuri pe nicăieri, situaţia este foarte gravă. Nu sunt spitale care să intre în COVID, nu sunt dispuse spitalele să intre în COVID şi noi şi UPU ne dăm de ceasul morţii”, a declarat sâmbătă pentru News.ro, medicul Tatiana Meliceanu de la Spitalul de Boli Infecţioase Braşov.

Potrivit acesteia, toate cele 74 de paturi sunt ocupate. „Unde spaţiul ne-a permis, cred că am pus două paturi în plus”, explică medicul.

Un singur medic face de gardă în tot spitalul.

„Avem un sigur medic de gardă pe tot spitalul şi pe camera de gardă. Deci eu văd şi pacienţii de jos, din ambulanţă, şi văd şi urgenţele din spital şi sunt destule, să ştiţi”, a precizat medicul. Aceasta a povestit cum sâmbătă, un pacient imobilizat este consultat în ambulanţă. ”Nu avem locuri fizic să îl vedem altfel”, explică medicul.

„Noi avem terapie intensivă doar cu numele. Nu avem medic de terapie intensivă. Avem un contract şi vine un medic de terapie care face doar la solicitarea noastră, pentru pacienţii mai gravi, dar nu avem saloane de terapie intensivă, noi avem nişte saloane la parter unde sunt ţinuţi pacienţii mai grav, unde avem debit mai mare de oxigen şi putem monta CPAP (n.r. Continuous Positiv Airway Pressure - presiune pozitivă continuă în căile aeriene) la recomandarea medicului cu care avem contract, care nu e permanent prezent aici”, a adăugat acesta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26333 vizualizari

  • +21 (91 voturi)    
    E bine ca in schimb tara e plina de idioti... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:04)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...care au chef de proteste si alte tampenii...NU VA E RUSINE MA ??? Nesimtitilor....
    • -19 (73 voturi)    
      Lol (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:19)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Dar chiar deloc nu mi-e.

      Tu ai vrea să îmi pese mai mult de un străin decât de mine însumi, de sănătatea mea psihică, de locul meu de muncă.

      Viii cu viii, morții cu morții.

      Când te mai agiți pe aici, nu uita de politicienii care cică nu au avut timp sau bani un am de zile să aibă paturi ATI suficiente.

      Pentru ce plătim CASS un sfert din salarii ?
      • +11 (51 voturi)    
        Am inteles (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:51)

        ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Am inteles...deci te doare la basca daca-ti moare mama, fratele, membrii societati. Pai daca tie nu-ti pasa de oamenii din jurul tau, de ce sa le pese lor de tine? Si le dau dreptate, viata lor este mai impoortanta decat concertul tau de manele.
        • -7 (43 voturi)    
          Lol (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:33)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

          Biroul de înscrieri în USR e la celălalt etaj.

          În România reală nu dăm doi bani pe oengismele voastre lacrimogene.

          Aici e despre drepturi și libertăți, nu covrigi.

          Jos restricțiile și înapoi la muncă și la distracție, sau vă terminăm pe toți.
          • +5 (25 voturi)    
            Ei (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:59)

            ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Ei...sa inteleg ca-i buurie mare la tine...ti-au intrat rublele in cont?
            Pana un alta...drepturile si libertatile tale se opresc unde inecp drepturile si liberatile mele. Si invers...evident. Asta se numeste respect fata de cel de langa tine...la voi in mama rusie nu se discuta asta?
            Pana un alta. Vrei sa-ti respectam drepturle si liberatile tale? Atunci le respecta si tu pe ale noastre (hai ca am incercat sa-ti explic...ca poate n-ai priceput de la prima fraza).

            P.S. De cand la voi bugetarii se plateste in ruble?
        • -1 (11 voturi)    
          uraske (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:07)

          andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

          invata bre sa scrii. si dupa da zeflemeuri pe net. da?
      • +2 (32 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:33)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Inainte de internet, doar familia ta stia ca esti prost, acum stie o tara intreaga!
        • -4 (14 voturi)    
          Acum i au la cunstinta (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:26)

          junshi [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

          de tine! Sa notat! Fara discernamant!!
          • 0 (6 voturi)    
            Limba sparga (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:38)

            Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui junshi

            Sau peltica veche?
          • +1 (7 voturi)    
            ! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:22)

            tudorr [utilizator] i-a raspuns lui junshi

            "Sa notat"? Of, oare de ce toti analfabetii se dau mari nationalisti?
            • -2 (6 voturi)    
              Conteaza esenta, existentialule! (Duminică, 4 aprilie 2021, 1:18)

              junshi [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

              Nu mai atacati ce nu va convine! Tipic securist!!)))
              • +4 (8 voturi)    
                Esenta: N-aveti habar de nimic (Duminică, 4 aprilie 2021, 12:13)

                Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui junshi

                Nu cunoasteti nici macar limba tarii in care v-ati nascut. Nu mai zic de medicina, politica sau legislatie.

                Asta e esenta: ati trecut prin scoala ca rata prin apa, dar va credeti experti in toate alea.
                • 0 (0 voturi)    
                  Bine ca le stii tu pe toate la un loc)) (Luni, 5 aprilie 2021, 14:05)

                  junshi [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

                  Asa am ajuns unde suntem datorita telijentilor ca tine atotstiutor!! Personal traiesc intr o tara din Vest unde platesc multe taxe. Dar sa vezi aici angajatii statului fie si de la securitate sa se i a in bat cu cetateanul? Nu isi vad lungul nasului!!)) Cea ce in Romanika nu o sa vezi, ca iei se considara statul))))
              • 0 (2 voturi)    
                Esenta conteaza (Luni, 5 aprilie 2021, 14:17)

                Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui junshi

                Insa daca bagi rapita, nu ai cum sa obtii esenta de vanilie, esti de acord?
                • -1 (1 vot)    
                  Si tu preferi de trandafiri? (Luni, 5 aprilie 2021, 15:01)

                  junshi [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

                  De acord!!))
                  • 0 (2 voturi)    
                    Nu neaparat (Luni, 5 aprilie 2021, 23:04)

                    Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui junshi

                    As prefera o esenta de lemn tare. Uneori este singurul tip de esenta care poate fixa o idee in mod corect.
                • -1 (1 vot)    
                  Subiectul te depaseste cu mult! (Luni, 5 aprilie 2021, 15:14)

                  junshi [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

                  Sory!!
  • +17 (39 voturi)    
    In Atentia Ministrului Facebook al Sanatatii (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:08)

    un domn [utilizator]

    Vlad Voiculescu:
    Sunt convalescent Covid. Nu exista nici un comunicat privind setul de investigatii periodice de accesat in sistemul public din Romania . Nici un spital nu primește, nu are program in acest sens. Am scris e mail la : Andreea Moldovan- secretar de stat - fara raspuns, la Andrei Baciu secretar de stat- fara raspuns si ministrului de resort Vlad Voiculescu fara raspuns. Am sunat repetat la centrala telefonica a Ministerului Sanatatii, in zadar...apoi, Ana ( asa s a prezentat de la DSP București spune că nu are o soluție, ma împinge la medicul de familie )generoasa in pareri de rau, mi a promis ca va transmite mai departe ceea ce i am comunicat telefonic, insa nu am speranta ​.Practic convalescentul Covid este condamnat sa moara doar mai tarziu, sa ii fie amânată moartea. Mai bine muream in decembrie 2020? ( dupa o agonie la domiciliu intre 11 noiembrie si 4 decembrie 2020).
    Ce v am scris este valabil pentru orice convalescent covid care este trimis..la medicul de familie.
    Multa Sanatate va doresc Domnule Ministru Facebook al Sanatatii Vlad Voiculescu!
    • +6 (34 voturi)    
      Un domn (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:26)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Secretarii de stat nu au timp sa raspunda la mailuri.. sunt ocupati cu shopping ul online pt mai marii care ne conduc. Ciolacu s a dat singur de gol, dar e cazul multora
      In Romania ai 3 variante: te adaptezi sau mori.. sau emigrezi.
      • -6 (6 voturi)    
        S a mobilizat secu pt un domn?? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:30)

        junshi [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        Nu sunt colegii lui de acolo!!)))
    • +5 (35 voturi)    
      din partea altui convalescent (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:31)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De ce ați stat la domiciliu 3 săptămâni ?! Nimeni cu Covid nu stă bolnav 3 săpt., în maxim 10 zile fie scapi, fie rămâi fără oxigen și te internezi sau mai rău.
      Referitor la analizele post Covid, spitalele de stat sunt ultra aglomerate și lipsite de fonduri, și asta e, ministrul Facebok al Sănătății nu are vreo putere de influențare a bugetelor alocate. Mai pe românește, e ultima problemă a lui V.V. Soluția ? Fie la privat, fie nu mai faceți deloc, dacă vă simțiți bine.
      • +3 (13 voturi)    
        persoana de mai sus (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:11)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        sigur sufera de un ceva anume.

        Covid necovid dar sigure are niste neplaceri/urmari.
        Analizele ca analizele dar ceea ce face dupa zic ca este cu mult mai important.

        Acolo cred ca sunt apasarile domniei sale.

        Sanatate!
        Potential catindat la fonctia Ministru HNs al Sanatatii
      • -1 (13 voturi)    
        trosnești (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:29)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        de inteligență. Prin urmare vorbește gura fără tine.
        Ți-o spune un bolnav cu covid care stă izolat de 2 săptămâni. Habar n-ai ce înseamnă covid (și nu-ți doresc) darm îți dai doct cu părerea.
        • -2 (8 voturi)    
          după 10 zile (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:01)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          sau după terminarea febrei NU mai ai Covid activ în tine ! Ceea ce mai ai sunt simptomele post Covid, pe care de pildă eu le-am avut 2 luni, deși la mine a fost o formă ușoară, iar alții le au 6 luni. Testul PCR va ieși evident pozitiv ceva vreme, e natura bolii ăsteia. Pune mâna și vbește cu medicul de familie, nu e știință abstractă.
    • +13 (29 voturi)    
      Cu toată stima (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:45)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ultimul lucru de care ar avea nevoie spitalele din România ar fi 900 mii de ipohondri.
      Cei cu probleme reale găsesc merg la control dacă e cazul.
    • +4 (12 voturi)    
      practic ce va propun (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:08)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      In cazul in care plamanii sunt cei care sunt afectati poate este cazul sa faceti inhalari - intrebati la orice farmacie sau la medicul de familie ce va trebuie - este prima etapa de recuperare loco a plamanilor.

      pasul 2 - mergeti intr-o salina.
      Cred ca sunteti inca relativ bine si puteti conduce sau mergeti cu cineva in plimbare la o salina - petreceti cateva ceasuri acolo - si sanatos sa fii tot iti prieste acolo. Bine ar fi sa puteti petrece cateva zile, una dupa alta intr-o salina... Dupa posibilitati.

      Odata ce v-ati recuperat capacitatea de a respira - ceea ce nu se va intampla peste o noapte continuati sa iesiti in aer liber, sa va plimbati in parc, padure, zone aerisite si fara poluare daca se poate.

      continuati sa luati vitamine, minerale, probiottice care ajuta la asimilarea mai buna a acestora si nu numai - este primavara, sunteti convalescent, se pare, continuati deci sa va recuperati.

      Aveti grija sa mancati sanatos, sa va odihniti bine si sa evitati stresul - daca se poate, cat se poate.

      In final nu uitati ca nu sunt medic, dar am trecut in urma cu ceva ani printr-o raceala exxtrem de severa care mi-a mancat un pic plamanii si m-a lasat fara vlaga o perioada destul de lunga - cca 6 luni.

      deci se poate depasi orice urmare a unei boli - nu va lasati nebagat in seama, dvs va puteti ajuta destul de mult - continuati.

      Spor si sanatate!

      PS
      VV inca nu este Ministrul FB al Sanatatii - io sper sa fie si sa ramana doar MS...

      PPS
      daca se vor depune dosare pentru functia de Ministru HNs al Sanatatii cred ca o sa candidez - ma bazez pe niste voturi - fie ca sunt cu plus, fie ca sunt cu minus, vot sa fie!!!! Santate va doresc cum imi doresc si pentru mine!
      • +9 (13 voturi)    
        Pasii evocati ii urmez (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Baiul este ca imagistica in Romania nu o poti face la privat. De ce ? Inca NU au specialisti aka interpreti in imagistica a cailor respiratorii cum sunt azi, aprilie 2021 in Sistemul Public. Apoi, sunt si alte investigatii care ar fi necesar de urmat. Asa cum exista screening pentru cancerul de san, asa ma astept, sper sa fie in cazul convalescentului covid. E dificil sa rezum in cateva randuri faptul ca lipsa unui program de monitorizare a convalescentului covid va aduce prejudicii pe termen lung altfel.
        Va Multumesc pentr randuri si Recomandari!
        Sunteti Un Om care a Inteles, restul care s au angajat sarcastic la acest subiect nu au un dram de Umanitate!
        • +8 (8 voturi)    
          solicitați (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:34)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          medicului de familie o trimitere pt. control pneumofiziologic.
        • +1 (1 vot)    
          am inteles (Duminică, 4 aprilie 2021, 13:53)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Va multumesc.

          Sanatate!
          oameni buni se gasesc. Imi doresc si pentru mine ca si pentru altii, mai ales pentru cei cu fonctii de conducere, mai multa minte daca se poate.
    • +3 (9 voturi)    
      long haul? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:27)

      Valent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Daca va referiti la simptome pe termen lung, din pacate nu este nici un tratament. Sunt 7-8 luni de cand "m-am vindecat" dar tot am probleme cu respiratia, stomacul si dureri de cap. Sunt in State si am fost consultat de medicul de familie, de pneumolog si acum de gastrolog. Este ce se spune aici "long haul covid" Ce usureaza respiratia este tratamentul de astm care mi s-a prescris (de care nu am avut niciodata nevoie si nu am fost diagnosticat pana acum).
  • +16 (54 voturi)    
    Imi pare bine ca ministrul se lauda (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:08)

    Vincent van Ghelie [utilizator]

    Cu propriile realizari: faptul ca nu sunt locuri in spitale si ca medicii romani au plecat sa munceasca in afara este vina VOASTRA - a celor din conducere, nu a oamenilor.

    Terminati in a-i mai face pe oameni vinovati ca se imbolnavesc. Oamenii care se imbolnavesc sunt victime.

    In plus, lasati oamenii sa vada aceste imagini fara comentarii "ca nu e parcare de ambulante". Dati imagini de la sectiile de ATI si din spitale. OAMENII le vor vedea si vor alege daca decid sa se protejeze sau sa riste. Sunt oameni mari, maturi, etc. Asa cum scriu pe web cei cu teoriile conspirationiste si antivaccinistii puteti scrie si voi. Un om va vedea, va citi si va alege. Iar daca va alege sa nu respecte normele poate fi si pentru ca daca se imbolnaveste e decizia lui iar de imbolnavit pe altii poate nu poate momentan pentru ca e sanatos.

    Asa cum e poza cu ambulantele se pot face poze cu mii si milioane de oameni inchisi in case cu titlul "Aceasta nu este o zi libera. Sunt oameni obligati sa lucreze de acasa sau someri, dati afara de inchiderea firmelor in ciuda faptului ca in tot acest interval au fost SANATOSI."

    De COVID nu vom scapa. In loc sa speriati oamenii mai bine ati dota spitalele si atui face vaccinurile mai rapid. Aceasta va e MESERIA! Nu sperietoare sau PR.

    Eu unul sunt PENTRU VACCINARE si PENTRU mentinerea unor reguli de baza de protectie: masca, igiena, distantare. Dar atat. De SARS-COV2 nu vom scapa curand si este IMPOSIBIL sa mai tineti totul inchis inca ani de zile. TREBUIE sa ne obisnuim sa traim cu acest virus printre noi si sa pretuim viata si clipa mai bine.

    In rest medicilor - respect si pacientilor - multa sanatate, din tot sufletul! Haideti sa le facem munca mai usoara DAR sa ne fie si noua facuta viata mai usoara.
    • +9 (31 voturi)    
      Ce bine (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:27)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

      ca putem da vina pe altii, pentru ca noi suntem toti perfecti si intransigenti, dar numai noi, nu si ceilalti.
      • 0 (14 voturi)    
        lipseste lidership-up in Romania (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:08)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        asta e problema.

        iar postul tau subliniaza perfect asta. in sensul rau.
        • +8 (14 voturi)    
          Si lipsesc exemplele (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:19)

          Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          Ai nostri politicieni (si multi altii) te obliga sa porti tu masca insa ei cum se cred nevazuti, o scot. Ce sa facem? Sa credem ca nici ei nu cred in ea sau ca vor si ei sa eludeze legea?
        • 0 (12 voturi)    
          mda, (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:38)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          lipsește unul care să dea cu biciul.
          Și când persoana respectivă apare, urlă toți ca din gaură de șarpe că nu e democrație. La români numai pară mălăiață în gura lui nătăfleață, dar nici atunci nu-i bine, dacă nu e para de Pitești sau de prin Banat, sau ...
        • +5 (15 voturi)    
          nu-i adevarat (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:56)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          Sunt o gramada de firme private in Romania care divedesc faptul ca exista resursa de leadership suficienta.
          Ce lipseste in Romania e o minima cultura morala, care sa impiedice cetateanul sa voteze toti hotii doar pentru ca il mituiesc cu 100 de lei in plus la ajutor. Lipseste intransigenta fata de furt, fara de smen, fata de mica intelegere. In Germania, cand Merkel a incercat sa-l tina in guvern pe ministrul plagiator, a scazut in sondaje cu 5% intr-o luna. In Romania, mitomanul Ponta era sa castige prezidentialele, si le-ar fi castigat daca megalomania si prostia lui nu ar fi scos oamenii la vot.

          Si in momentul de fata avem sansa ca in guvern sa nu fie doar politrucii tipici, ci si niste tineri care in mare parte au abandonat joburi mult mai bine platite in privat ca sa incerce a schimbe modul traditional de a face politica bazat pe Pile, Cunostinte si Relatii. Iar noi in loc sa-i incurajam, le punem in carca toate pacatele societatii din ultimii 30 de ani, la 3 luni dupa preluarea mandatului.
    • +5 (23 voturi)    
      Câți plătesc asigurare de sănătate? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:47)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

      Ar fi 8nteresant sa vezi ca 3 sferturi din populație nu plătește. Nici măcar pensionarii speciali cu pensii mai mari decât salariul timp de 40 ani.
      • +1 (7 voturi)    
        nici (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        acum nu știți că reținerile se fac de către angajator? Mișto. Vă dați însă cu părerea.
        • 0 (2 voturi)    
          Ba tot de la angajat, indirect (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:09)

          PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Atat ca i s-a micsorat corespunzator salariul cu schimbarea legii.
          Angajatorul nu a pierdut nimic, ce vorbim?
        • 0 (2 voturi)    
          totusi (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:43)

          martel55 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          doar vreo 6 mil platesc asigurari..daca mai punem si minorii ajungem poate la 10-11, insa restul tot nu platesc..insa beneficiaza
        • 0 (2 voturi)    
          Discuția e despre excepții (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:31)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Care nu plătesc asigurări de sănătate sau plătesc ceva modic: PFA, patroni, venituri din drepturi de autor, chirii, Bursă etc. Dar și agricultorii sau cei care lucrează la negru. E ciudat și faptul ca unii ies la pensie după 20 ani lucrați, iar apoi beneficiază de-a moaca și de pensie. Dar și de servicii medicale

          Plus că 2 milioane cică au salariul minim pe economie... Și restul în plic
          Și mai sunt și cetățenii români care lucrează în străinătate, dar vor servicii medicale pt copii și părinți rămași în țară.
          • 0 (0 voturi)    
            excepțiile (Duminică, 4 aprilie 2021, 10:54)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

            înseamnă lucru la negru.
    • -9 (35 voturi)    
      OAMENII le vor vedea si vor alege daca decid sa se (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:51)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

      Exact mentalitatea asta ne-a adus unde suntem, pentru ca in plina pandemie unii doresc sa lasam liberul arbitru sa decida soarta unei natii. Din pacate, foarte multi oameni aleg sa riste, dar alegerea asta nu ii implica doar pe ei. Cand se blocheaza spitalele, asta este si din cauza unor oameni care nu doresc sa se protejeze pe ei si pe cei din jur. Acest lucru incearca Ministrul Voiculescu sa il arate cu postarile lui: capacitatea oricarui sistem de sanatate din lume nu este si nu poate fi nesfrasita, prostia si iresponsabilitatea oamenilor este, din pacate, fara fund.

      Din criza asta se poate iesi doar cu vaccinare si dezvoltatea unei imunitati colective. Toti care isi doresc sa se intoarca la lucru, dintre acei inchisi in case, s-au vaccinat? Cum contribuie fiecare dintre ei la reducerea impactului pe care il au pentru cei din jur, in pandemie?

      Cred ca prima intrebare pe care fiecare dintre noi trebuie sa o adreseze cuiva care pretinde ca si-a pierdul locul de munca din pricina restrictiilor legate de pandemie este: te-ai vaccinat? Totul porneste de aici. Daca "alegi" sa nu te vaccinezi atunci inseamna ca nu ai dreptul sa ceri nimanui sa iti reiei viata dinainte de pandemie. Asteapta in casa sau pe strada ca altii sa se vaccineze in locul tau si sa elimine in timp virusul, dar nu ai dreptul moral sa protestezi!!
      • +9 (25 voturi)    
        Nu poti obliga (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:15)

        Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui swolf

        Pe nimeni sa te protejeze pe tine. Nici un sofer care conduce o masina nu te protejaza din obligatie. Orice sofer ar putea sa intre cu masina in multime. Singurul lucru care face ca un sofer sa te protejeze este LIBERUL LUI ARBITRU. Legea, te protejaza (despagubire pt tine, pedeapsa pt el) numai POST FACTUM. Ante factum, liberul arbitru si respectul pentru viata si sanatate sunt singurele care te protejaza.

        La al doilea paragraf ti-am raspuns deja: distantare, masca, igiena. Asa poate fiecare sa contribuie la reducerea impactului epidemiei.

        Cat despre intrebarea pe care i-ai adresa-o unuia care si-a pierdut locul de munca, ea este lipsita de bun simt asa cum e intrebarea adresata unui somalez daca a mancat azi. Eu m-as vaccina IERI chiar si cu ASTRA ZENECA. Nu am avut insa aceasta posibilitate. In tara in care stau distributia vaccinurilor e mai proasta chiar decat in Romania. Cat timp nu poti rezolva problema distributiei vaccinurilor si nu ii poti vaccina pe toti doritorii nu cred ca te poti erija in judecator al moralei oamenilor cat timp inca nu poti furniza lucru pe baza caruia ii judeci: vaccinul.

        Si este exact ce spuneam: cand ceri respect intai trebuie sa il dai.
        • -11 (23 voturi)    
          Scrii mult si prost (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:35)

          swolf [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

          Am impresia ca nu vrei sa intelegi ca vreau sa spun, sau nu esti capabil. Eu am pus o simpla intrebare unui somer care pretinde ca nu poate muncii din pricina COVID-19: te-ai vaccinat? Daca raspunsul este da, dar tot nu reusesc sa muncesc, aceasta este intr-adevar o drama si astfel de oameni trebuie ajutati de stat (adica noi ceilalti prin taxe) sa supravietuiasca pana se rezolva pandemia. Daca raspunsul este nu, pentru ca nu gasesc inca un vaccin (si acest lucru este adevar si nu minciuna) atunci se aplica ceea ce am scris mai sus. Daca insa raspunsul este nu si nu vreau sa ma vaccinez, dar pretind sa circul libar ca inainte de pandemie si nu imi pasa de cei din jurul meu, COVIDul este o minciuna etc. (adica gen manifestanti AUR si alti sosonisti) acesti indivizi nu au drept la nicio asistenta sociala din punctul meu de vedere iari eu nu doresc ca taxele mele sa plateasca ajutorul de somaj pentru un astfel de individ.
          • +9 (17 voturi)    
            Pfff (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:52)

            Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui swolf

            Asa e, scriu mult si prost: insa vrei neaparat sa imi dovedesti ca nu sunt singur, prin exemplul personal, nu-i asa?
          • +11 (19 voturi)    
            discutia e simpla (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:56)

            John_Re [utilizator] i-a raspuns lui swolf

            daca un om a cotizat la somaj este indreptatit sa primeasca acel somaj.

            restul e bla bla si viata privata.

            nu e problema ta ce are el in cap.
        • +2 (14 voturi)    
          Poti obliga (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:07)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

          Si daca luam doar exemplul cu soferul...
          E adevarat ca poate exista oricand un sofer care sa intre in tine. Dar ca sa minimizezi probabilitatea sa se intaimpla asta, exista examen auto, reexaminare medicala perioadica, reguli de circulatie, interdictia de a conduce baut sau drogat, politie care sa pedepseasca soferii care incalca regulile, radare, etc. Nu poate conduce oricine orice masina in orice mod are el chef, pentru ca e dac liber si nu-i spune nimeni ce sa faca.
          • +4 (8 voturi)    
            Aici nu discutam de examen (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:15)

            Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Ci de liberul arbitru. Iar cand unul bea la volan sau consuma droguri, nu e tot liberul arbitru?

            Asadar LIBERUL ARBITRU este NUMARUL UNU in protectie. Nu examenul auto.

            Si da, un om poate conduce masina EXACT cum are chef. Intreaba-l pe Huidu.
            • 0 (0 voturi)    
              Pia nu e chiar liber arbitrul ala (Luni, 5 aprilie 2021, 22:22)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

              Daca oricine ar avea voie sa conduca baut, sansa ca sa ai parte de un accident de circulatie ar fi de macar 10 ori mai mare.
              La fel si aici, obligi poporul sa stea acasa, dar tot mai e cate un dac liber care nu se conformeaza. Si la fel ca la sofer, ala trebuie prins si pedepsit.

              Acu... ca nu e imposibil sa mori tamponat de unul baut sau de covid luat de la un dac liber, e adevarat. Dar probabilitatea sa se intample asta e semnificativ diminuata de lege si de asigurarea pedepsirii celor care nu o respecta.
    • +8 (14 voturi)    
      mda... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:26)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

      Cat am stat astazi in statie sa astept autobuzul trei salvari cu trecut cu nino- nino covid inauntru...

      ma uitam ca la o salvare avea si geamul deschis unde era pacientul...

      O alta salvare desi nu avea pacient inauntru merge sa preia un caz - erau deschisi la costume - si o masina din fata salvarii mergea asa de incet, as spune la pas, ca pana nu a claxonat salvarea nu s-a miscat din fata ei...L-am vazut pe sofer ca bodoganea si cred ca pe buna dreptate...

      Cazurile sunt din ce in ce mai grave pentru ca am inceput sa le luam prea in deradere, unii...

      Nu stiu cine dreac a raportat ca sunt cca 1700 de locuri la ATI dar parol ca nu sunt atatea - vezi si reactia medicilor - cam atatea apar in woldmeter...

      suntem un dezastru natural - ne uitam atat la mult in curtea vecinului ca nu mai putem rationa cu mintea noastra.. o mare oroare.

      Imi vine sa urc pe varf de munte si sa urlu de acolo de nervi ce am...

      Aseara de nervi mi-am facut ultra curat in casa - cum dreac sa stai inchis iarasi

      Iar vaccinarea merge cum merge, un pic mai bine ca ochiul mortului...

      Centre de vaccinare se inchid in timpul saptamanii la 18.30 - cat pot sa fie unii de creteni????

      ultima cafea vineri seara la ora 17.00 ca la 18 stingerea...
    • -2 (20 voturi)    
      asta e atitudine tipica de dac liber (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:32)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

      Nu are importanta ca alocam pentru sanatate si procentul cel mai mic din PIB de departe, si suma reala pe cap de locuitor. Important e ca dacul liber are drepturi, si alea-s sfinte. Iar statul trebuie sa i le respecte. Nene sirenule, pentru informarea ta, Romania aloca la sanatate 500 eur/cetatean/an, pe cand Franta aloca 4500, iar media UE e undeva la 3000 eur, si urmatorii dupa noi sunt bulgarii, cu vreo 700 de eur, daca retin bine.

      Si la cat alocam, inca primim servicii bune, crede-ma. Daca i-ai da statului german 500 eur percetatean sa ofere servicii medicale, ar oferi clar mai putin.

      Iar cand invinuiesti un ministru dupa 3 luni de mandat ca au plecat medicii din tara, asta e semn clar ca esti in lumea ta, care are putine legaturi cu lumea reala...
      • +2 (4 voturi)    
        Ce ciudat (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:17)

        Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        In discutie singurul care se gandea la dac liber esti tu. Eu ma refeream la un roman responsabil.
      • 0 (0 voturi)    
        draga Bogdan (Duminică, 4 aprilie 2021, 14:41)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        si din banii aia alocati crezi matale ca trebe sa se duca la salariile marite ale medicilor sau ar trebui sa fie alocate echilibrat astfel incat usurel, cu finantari externe, inclusiv de la UE, sa ne dotam, sa ne curatam si sa platim incet, incet si medicii mai bine???

        suntem intr-un dezechilibru total - si partea proasta este ca nu vine dintr-o singura sursa si de aceea trebuiesc mixate actiunile ca sa ne miscam putin mai bine.

        dar pentru toatea astea trebe stiinta si ceva minte.

        Remedierea unei situatii proaste tine de specificitatea problemei si de aceea trebuie minte, ca sa o analizezi, sa ii descoperi cauzele si apoit sa propui masuri specifice. Sigur tine si de consecventa pentru a urma pasii propusi dar rtebuie mai intai sa stii ce vrei.

        Nimic nu se face in 3 luni dar nici in 4 ani.
        este nevoie de mai mult timp si nu stiu daca...
        • 0 (0 voturi)    
          aici ai dreptate (Luni, 5 aprilie 2021, 22:26)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Dar pe de o parte tot noi am decis la alegerile din 2016 ca Dragnea si Tariceanu sunt cei mai in masura sa guverneze Romania, mare parte din haos datorandu-se lor

          Iar pe de alta parte salariile medicilor chiar trebuiau marite. Poate nu chiar asha de tare, poate mai etapizat, dar de marit trebuiau marite pentru ca altfel plecau toti, sau ma rog, toti aia care nu castigau 5-10.000 eur pe luna din spaga.
  • -7 (49 voturi)    
    Voiculescule, (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:29)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    E o diferenta de la cer la pamant intre tine si Tataru, zau !
    Cel putin pe comunicare !
    Bai, Citule, schimba-l dracu p-asta care are timp sa stea pe facebook, dar nu are timp sa-i raspunda la mail unui om bolnav de covid (vezi mai sus @un domn).
    Un guvern mai prost ca asta n-am vazut nici la Dancila !
    V-o luati voi, penelistilor...
    • -10 (40 voturi)    
      Voiculescu stă pe Facebook (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:33)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      mult mai puțin decât tine. Și garantat muncește mult mai mult decât tine.
      Tătaru nu a făcut treabă mai bună, ci, exact ca și Voiculescu, a făcut cât l-a ținut autoritatea și bugetele.
      • +3 (15 voturi)    
        si uite asa de 30 de ani (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:28)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        ministrilor se sare basca daca-i ia cineva la intrebari.

        de realizari ce sa mai vorbim.

        igsista o ixplicatie. mereu.... a naibii viata...
      • +6 (20 voturi)    
        Tataru era medic (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:30)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        Putea sa faca o treaba mai buna daca intelegea treaba cu virusul dar dansul era cu afacerile lui...

        VV este in lumea sa... Un boem care numara like-urile de pe FB - dzeule, alea inseamna realizari??? SI by the way cred ca are departament de comunicare...

        Daca il mai vad pe Chereches si anvelopele sale de iarna no name arunc iarasi cu sticle si borcane - ala este consilierul unei secretare de stat din MS -

        la MS a tunat si i-a adunat - un mare circ.
        coordonare poi marti.

        SI pls nu mai plange ca nu sunt bani - sunt bani garla de la UE dar trebe sa stii sa ii ceri si mai apoi sa ii folosesti petnru ceea ce ai cerut, adica fix trraba de coordonare si monitorizare de ministru.

        Slab VV
        • -2 (10 voturi)    
          neah (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:07)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Uite, îți dau ocazia (ca și celui de mai jos) de a recunoaște că nu ai ce să-i reproșezi omului. Concret, ce ar fi putut face mai mult omul ăsta în 3 luni ? TREI LUNI
          Și ce boem nene, ăsta a făcut muncă de jos cu copii cu afecțiuni terminale ani de zile, vai de tine

          Hai cu PSD la următoarele alegeri - asta meritați. Voiculescu să-și dea demisia, chiar nu-l înțeleg pe omul ăsta, probabil tre să se lămurească până la capăt de calitatea electoratului PNL/USR
          • +1 (5 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:48)

            [anonim] i-a raspuns lui zavalitaa

            • -4 (6 voturi)    
              tot nu scapi (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:01)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui

              V.V. nu stă prea mult pe FB, ba chiar mai puțin decât tine, nu, nu-i gândesc secretarele planurile de acțiune și măsurile, de fapt îi reproșezi tacticile, nu strategia, știu, se confundă la greu, și, da, ține doar de români să nu ajungă cu plămânii praf la ATI, nu de vreun politician care se ocupă cu știința posibilului, nu cu arta minunilor în 3 luni.
              ... psd, cu părere de rău
              • +1 (3 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:19)

                [anonim] i-a raspuns lui zavalitaa

                • -1 (5 voturi)    
                  imaginea zilei azi (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:51)

                  zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui

                  la ieșirea din București spre A1 - trafic monstru, în plină pandemie, sau pe DN6 spre Alexandria, că tot e paștele catolic și nu se mai cere nimic justificativ pe nicăieri. Juma din București e catolic, am constatat. Vor merge să ia și să dea lumină și viruși.
                  Deci asta nu e țară, e un staul cu vaci și boi și Lidl. Încep să înțeleg disprețul fundamental al politicienilor corupți din RO pentru popor.
                  • +3 (5 voturi)    
                    Dispretul este reciproc (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:29)

                    Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                    De aia milioane de romani si-au luat lumea in cap. Dar smile, in cel mai nihilistic mod, in Romania, orice ai face, te ia benga oricum, deci smile, ai mai trecut o zi.
                    Good Luck!
          • -1 (1 vot)    
            iti dau ocazia sa te remarci (Duminică, 4 aprilie 2021, 15:04)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            Nu ai spus tu ca nu sunt bani???
            cum stam cu banutzii - ca asa pangeai mai sus...

            Pai a dat pandemia si a tunat si a fulgerat la Bruxelles cu banii pentru sanatate - nici nu isi imaginau unii cati bani poate sa arunce pe fereastra UE si o gramada mare sa vina la sanatate...

            Gramada de bani catre medici - de la raposatii, anteriorii conducatori politici...

            Si au disparut infectiile in spital in acest fel???

            iacata ca masurile luate pana acum nu au fost luate in directia potrivita.

            chestia cu copiii cu afectiuni terminale - bravo VV - dar este ca si chestia aia de unii politicieni care lipeau afise si dupa vroiau sa fie in parlament - poate stii...

            Concret - masurile post covid ar trebui sa fie propuse de secretarul de stat medic si adoptate de MS respectiv VV. Aud ceva???

            VV si-a dorit ff mult aceasta fonctie - uite ca o are si acum ce face cu ea???

            Cand a trebuit sa verifice daca banii au fost platiti altcineva trebuia sa faca OP... Ce mare mizerie - el nici o responsabilitate...

            tot asa si cu actualul buget???
            tot asa si cu executia bugetului???

            Neicusorului a fi Ministru nu este o treaba usoara trebuie sa te apleci in meandrele marunte si concrete de la Sanatate asa cum iti cere job description. lasa-ma cu ce a facut odata - zi-mi ce face astazi VV.

            Nu ma intereseaza demisia lui, dar unele chestii mi se par tampenii mari cat casa - aia cu OP-ul, poza cu salvarile, emotioanale din astea care nu vorbesc despre ceea ce ar trebui sa faca un MS

            vreau sa stiu sunt centrele de vaccinare deschise mai mult timp??? daca NU de ce?

            Mai asteptam mult pe listele de asteptare ca sa ne vaccinam si intre timp mai ascultam rahatul cu copiii care o sa fie vaccinati, poate chiar inainte de grupa a3a si poate chiar daca nu o sa existe vaccinuri disponibile??? Pana cand???

            Spor si sarbatori fericite oriunde esti, pe orice drum o sa o apuci!
      • +1 (15 voturi)    
        zavalitaa (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:44)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        Ai putea te rog sa incetezi cu fredonarea melodiei "Voiculescu nu are autoritate si buget pentru spitale,paturi Ati,etc"?
        Cand a fost propus pentru aceasta functie,ce spera? Ca timpul trece,leafa merge stilul bugetar?Este valabil pentru toti politicienii acest lucru,atunci cand sunt propusi in functii,unul nu refuza pe motiv de lipsa buget,incompetenta,etc.

        De acord ca Voiculescu nu este Mafalda,insa ce spera aceasta personalitate distincta prin publicarea acelor poze pe platforme sociale?Ca lumea va sta in case?Cu parere de rau,insa atunci cand locurile de munca se pierd pe banda rulanta,nu multi isi permit sa dea comenzi online pentru ca pur si simplu nu isi permit.
        • -1 (7 voturi)    
          concret (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:56)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          Uite, îți dau ocazia de a recunoaște că nu ai ce să-i reproșezi omului. Concret, ce ar fi putut face mai mult omul ăsta în 3 luni ?
          • -1 (1 vot)    
            concret (Duminică, 4 aprilie 2021, 15:14)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            Ma luptam ca un leu ca sa aduc vaccinruile la timp in Ro - fara intarzieri chiar daca mama Merkel avea planuri mari cu tarile mai mici gen Bg...

            concret maream norma de paturi pentru un medic la ATI si il plateam la numar de paturi urmarite si la fel procedam si cu restul personalului medical aociat sectiilor ATI

            concret onstruiam non-stop personal pentru ATI - studenti medicinisti sau farmacisti ani terminali,

            concret urmaream sa fie platiti acei oameni

            concret regandeam planurile mult prea marete pentru zidirea unor noi spitale si ma aplecam mai mult pe dezvoltarea si promovarea tele-medicinei si urmarea ce probleme pot sa apara ca sa fie remediat in timp scurt si cu bani putini.

            rugam periodic sa ma intalnesc cu seful de campanie de vaccinare - apaream alaturi de Gheorghita cand comunica presei sau imi trimiteam secretarul de stat medic

            Astea sunt mici actiuni concrete...

            Nu vorbesc de strategii, planuri, actiuni, etc

            Bine ca am invatat cuvinte noi dar nu stim sa le punem in practica - asta arata anafabetismul functional - regret
  • +5 (49 voturi)    
    daca nu ati inteles ca dupa un an (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:41)

    Francisc 1 [utilizator]

    bombardarea populatiei cu stiri negative nu mai produce decat cel mult iritare si neincredere , continuati !
    • +15 (35 voturi)    
      In mod normal (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:10)

      Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Ar fi trebuit sa spuna: suntem PENTRU a mentine economia deschisa, PENTRU ca oamenii sa poata socializa, PENTRU ca scolile sa isi reintre in normal, PENTRU ca sa scada somajul, PENTRU ca sa producem, nu sa ii tinem pe oamenii capabili sa stea acasa pe un ajutor social, PENTRU libera circulatie, etc.

      Ca noi sa putem sa mentinem aceasta deschidere e nevoie de ajutorul oamenilor. Iata ce va rugam sa faceti (nu va impunem, pentru ca sunteti oameni responsabili): masca buna (FFP2 sau superioara), igiena, distantare - nu absurda dar 2 m e de ajuns.

      NU E NEVOIE de masca in aer liber, in parcuri atat timp cat intre oameni se poate asigura distantarea la 2 m sau mai mult.

      Iata ca spitalele sunt pline. Fara ajutorul dvs nu putem face fata.

      Si va recomandam sa aveti incredere in stiinta - vaccinati-va. Va vom prezenta TRANSPARENT datele despre reactiile adverse. Nu va putem garanta un vaccin 100% pentru ca asa ceva nu exista. Insa statistic, probabilitatea sa muriti de vaccin e mai mica decat sa muriti de boala. INSA DVS ALEGETI!

      Asa se face o campanie in care ceri ca oamenii sa coopereze. Nu sa ii amendezi ca nu poarta masca in parc cand sunt singuri. Nu inchizand la 18h magazinele. Nu tinand lumea in case cand e afara frumos - cand e un booster pt imunitate aerul curat.

      Cand CERI RESPECT INTAI TREBUIE SA IL ARATI TU INSUTI. Asa se face EDUCATIA. Ce face guvernul acum este echivalentul in a-ti bate copilul ca sa il educi. GRESIT! IL VEI INRAI IMPOTRIVA TA! Iar acest lucru se va vedea la alegeri.
      • +3 (27 voturi)    
        Ce sa ceri (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:52)

        CristianG [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

        urmasilor celor care au batut intelectuali la talpi in inchisorile comuniste?
      • +6 (16 voturi)    
        cam asa ceva (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:58)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

        dar intr-o tara unde bataia e rupta din rai nici liderii nu pot fi altfel.

        la fel s-a intamplat cu 30 de ani in urma. a trebuit ca totul sa se termine intr-o baie de sange pentru ca liderii comunisti de la acea vreme n-au inteles ca ceea ce fac ei este rau si este cazul sa schimbe.
        • +5 (9 voturi)    
          Problema de fond (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:47)

          bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

          este că nici acum 30 de ani și nici acum cei mai mulți dintr noi, ceilalți nu înțelegem ce presupune exercitarea unui control asupra autorităților statului. Înainte de a fi un deficit de leadership în conducerea statului este un deficit de leadership de și de conlucrare bazată pe interese pe termen lung la nivelul cetățenilor.

          De 30 de ani, alegem oameni care să ne conducă în loc să alegem oameni care să ne reprezinte. Acum culegem roadele acțiunilor noastre trecute.
      • +3 (5 voturi)    
        Bravo - multumesc (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:32)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

        "Fara ajutorul dvs nu putem face fata."
        • +4 (12 voturi)    
          E (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:53)

          Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          XACT!

          Oamenii trebuie sa sustina masurile prin aportul propriu. Cand insa vad ca unele sunt ilogice, se intorc cu ura impotriva lor.
      • -1 (9 voturi)    
        Atentie (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:54)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

        pe saitul OMS nu se recomanda mastile tip FFP2.Nu o spun eu,o spun ei.( pentru ca are valva de expirare si intra chinavirusul pe acolo)

        https://www.who.int/news-room/q-a-detail/coronavirus-disease-covid-19-masks#:~:text=Masks%20with%20vents%20or%20exhalation,to%20escape%20the%20mask.
        • +2 (2 voturi)    
          Am impresia (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:21)

          Vincent van Ghelie [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          Ca acelea cu valva sunt FFP3 nu 2. FFP2 sunt ca si KN95. Dar poate ma insel. Nu am deschis linkurile.
        • -2 (8 voturi)    
          mergi la biserica! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:01)

          mbembe [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          asa recomanda BOR!
        • +1 (3 voturi)    
          puteai (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:50)

          martel55 [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          sa citesti tot...nu se reocmanda mastile cu valava (FFP3 si unele FF2) pentru ca pun in pericol pe cei din jur, pentur ca valva nu filtreaza din interior in exterior, astfel ca un infectat cu masca cu valva, pentru cei din jur e ca si cum nu ar purta masca
      • -4 (6 voturi)    
        neah (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:01)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Vincent van Ghelie

        La alegeri vei vota prost, exact ca ultima oară, când ai votat corect dar din motivele greșite, sau nu vei vota.

        Arafat mi-a plăcut când a explicat închiderea magazinelor la 18 - aceeași explicație ca la francezi, englezi etc. E singurul care a avut curaj să dea peste bot ipocriților de români, să nu fie populist.

        PSDeul chiar a avut 2peul să atace în instanță măsura de mai sus. Nu-i nimic, data viitoare va cîștiga alegerile, și exact asta meritați
        • -1 (1 vot)    
          dupa 1 an de zile (Duminică, 4 aprilie 2021, 15:22)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          Asa am inteles sa ne aparam de virus???

          prin inchiderea mai rapida a magazinelor???

          oare nu cumva la crasma isi lasa omul nepermis de mult masca, daca este una corespunzatoare, de pe nas si gura, sau nu cumva astia de tip bombardier ignora toate regulile ca sa arate ei cine sunt ei???

          pe scurt cam astea sunt cauzele care duc la cresterea infectarii si raspandirea rapida a virusului - restul sunt baliverne.

          SI in ceea ce priveste vaccinarile, si numarul vaccinurilor disponibile si alocarea pe localitati nu mai povestesc - aici chiar este treaba de MS, peste gheorghita

          cumva esti ruda cu VV - ca sa am o intelegere mai exacta a problemei...
  • -6 (30 voturi)    
    Rezultatul masurilor luate de guvern, bravo !!! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 13:58)

    mircea112 [utilizator]

    Incepand cu incapatanarea si incompetenta lui Campeanau de a nu baga scolile in online la 3 la mie cum prevedea legea si de a forta coarda si inca o forteaza cu ajutorul domnului "yes man" Voiculescu.

    La care se adauga masurile luate de guvern dupa ureche si supra-aglomerarea de pe timpul zilei, supra-aglomerare datorata inchiderii magazinelor la ora 6 si obligarea cetatenilor de a se ingramadii ziua in magazine!

    Daca as avea posibilitatea as uploada si eu niste poze cu cozile ce s-au format la magazine ....

    .
  • +6 (28 voturi)    
    Si alte imagini (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:22)

    Fedora [utilizator]

    cu meniul de 10 lei pe zi din spital posteaza Vlad Voiculescu? In calitate de ministru poate creste suma pentru hrana pacientilor? De ce nu o face?
    • +1 (9 voturi)    
      Fiindca... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:07)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Fedora

      Fiindca are un buget. Care e probabil mic in raport cu nevoile. Fiindca tot bugetul e mic ca procent din PIB. Fiindca romanii vor o tara ca afara doar cand e vorba despre servicii publice nu si cand e vorba despre plata taxelor si impozitelor.

      Aaa .. si Vladut Vaicarescu e oricum incompetent si nici macar nu e in stare sa isi dea seama de problema de mai sus.
      • 0 (0 voturi)    
        Văicărecu este incompetent (Duminică, 4 aprilie 2021, 16:53)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        iar tu ești.. sincer
        Fără glumă, e un progres
        Ce-o să urmeze, să-l regreți pe Dragnea sau Băsescu ? Dap
  • +9 (31 voturi)    
    lipsa de realizari e motiv de mandrie acum? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:23)

    beeeeeenar [utilizator]

    ce face nea caisa asta?
    se lauda cu incompetenta ministerului pe care in prezent il conduce?
    se lauda cu 0 spitale construite?

    se lauda cu haosul perpetuu din sistem?

    asta e lovitura lui de imagine cu care incearca sa ne abata atentia de la realitatea nefardata din spitale?

    vai de capul nostru ce zile am ajuns
  • +4 (18 voturi)    
    Iar noi chefuim (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:49)

    Ichi [utilizator]

    Multumim inca o data pentru ca ne atrageti atentia ca numai voi faceti sacrificii. Reprosat-ne in continuare actuala stare si o sa vedeti cum lucrurile se repara de la sine.
  • +11 (27 voturi)    
    Impostorul (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:55)

    Ibit [utilizator]

    Este mirat de ce se intamola in sistemul sanitar de stat .
    Ori este prost , ori incompetent , ori tampit !
    • +1 (7 voturi)    
      mirare (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:47)

      Filbert [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      E mirat ca bizonu' sta cu ochii beliti la varantena 3 si ghita-tv unde toti dezaxatii urla ca nu e nici un covid, e gripa obisnuita, d-aia e mirat.
      E mirat ca bizonu' se-mbulzeste la protestele hauriste si sosociste, d-aia e mirat.
  • +12 (26 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 14:57)

    [anonim]

    • -5 (13 voturi)    
      nepoti (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 15:55)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu, dar nepotii lor stau
      • +1 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:45)

        [anonim] i-a raspuns lui swolf

  • -1 (21 voturi)    
    Guvernul Johanis-PNL-USR ....penibil! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:12)

    mike123 [utilizator]

    Dupa un an si jumatate de Pandemie, Guvernul plinge ca nu exista spitale si locuri la ATI .... LAMENTABIL!
    In contextul milioanelor de euro primite de la EU (mai mult ca sigur, imprumutate si risipita!) de Guvernul Johanis!
    • +1 (9 voturi)    
      guvernul dancila (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:00)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Era mai bun, deschideau si alea 8 spitale promise in campanie. Daca se tineau de ce au promis PSD-istii, nu eram in situatia asta. Dar tu nu au cum sa vezi asta postacule, iti castigi si tu o paine vai de ea ca pregatire sa faci ceva util pentru societate nu ai.
  • +4 (18 voturi)    
    Sintem norocosi (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 16:34)

    pleosc [utilizator]

    Ca VV nu e, doamne fereste, chirurg. Cum ar fi sa zica “Bai baiatule ce apendicita ai! Hai sa vedem cat se umfla.” Cum mama dreq, cand vezi ambulantele alea insirate la spital, le si mai auzi din 5 in 5 minute oriunde ai fi in Bucuresti, tu sa te minunezi in loc sa faci ceva. Ca d’aia esti ministrul sanatatii...
  • +4 (12 voturi)    
    ce votati aia aveti (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:00)

    mbembe [utilizator]

    .
    • +7 (15 voturi)    
      Trei decenii P$D (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:07)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      Sa nu uiti !
  • +4 (12 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:25)

    cartograful [utilizator]

    Pe de-o parte inteleg situatia grava, pe de alta parte nu inteleg de ce suntem cu aproape acelasi nr. de paturi ATI ca si acum un an. Asa ca se baga in fata povestea cu petrecerile ilegale si niste manifestatii cu 2-3000 de zapaciti, samd.
    La fel cum nu inteleg incapatanarea cu care s-au deschis scolile acum doua luni. Avem acum aceasta catastrofa in desfasurare. Bineinteles ca ineptii continua sa arate cu degetele in alte parti.
    • 0 (8 voturi)    
      Nu paturile sunt problema (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:40)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Ci faptul că la fiecare 2-4 din cei țintuiți în acele paturi este necesar un doctor care să-i supravegheze. De aia i se spune terapie INTENSIVĂ.

      Un doctor nu se formează într-un an, ci în vreo 7-10.
      • +6 (10 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:17)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        @nyk..
        1. deci vrei sa cred ca noi avem realizat un raport de 1 medic specialist la 2-4 pacienti?
        2. Nu-i faci din absolventi de liceu ca sa dureze 10 ani ci tot din medici de specialitati apropiate si nu-i pregatesti pt tot ce inseamna ATI ci pt. ce este cat de cat specific acestei boli.
        • -1 (5 voturi)    
          Nu aveam destui doctori nici inainte (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:57)

          Denulu [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Si nu numai la ATI, nici in alte "specialitati apropiate", care or fi si alea, nu gasesti doctori pe care sa-i muti pe ATI dupa un curs de weekend.
          • -1 (1 vot)    
            dar si dupa 1 an (Duminică, 4 aprilie 2021, 15:31)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

            sa stai sa vezi cum nu ai...
      • +1 (1 vot)    
        domnule... (Duminică, 4 aprilie 2021, 15:30)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        stii ca un doctor bun ATI supravegheaza 2 paturi si daca asista 3 tineri in curs de invatare practici ATI deci numar de paturi supravegheate poate ajunge la 8 daca luam norma de 2 paturiper doctor/invatacel???

        Ia sa gandim, ia sa incercam, ia sa derogam cu atentie unde sunt prevederi legale prea stranse pentru aceste vremuri, ia hais a facem ceva concret, cu atentie...
  • -6 (10 voturi)    
    Întrebați-i pe cei din sala de așteptare... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:12)

    Nyk1 [utilizator]

    ...dacă sunt pe listele de așteptare pentru vaccin. Dacă da, primiți înăuntru la terapie intensivă cât de repede posibil. Dacă nu, să se descurce acasă cu aspirină.

    Și gata. Așa am avea cel mai eficient sistem de triere.
  • -5 (15 voturi)    
    Adevarul trebuie spus (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:13)

    astro1984 [utilizator]

    Foarte bine ca ministrul sanatatii ne spune realitatea, imbulzeala de salvari cu pacienti covid. Este simplu:
    1) E pandemie si 3% din pacientii infectati mor.
    2) Masca, distantarea fizica, igiena scad probabilitatea de inbolnavire.
    3) Vaccinarea ne protejeaza de boala(ca asta fac dintotdeauna vaccinurile).
    4)Intreaga planeta trece prin durere si suferinta.
    5)Intr-o perioada se un an (de acum incolo )vom iesi din pandemie(si local din epidemie) prin imunizarea de masa(facuta prin trecerea prin boala si prin vaccinare)
    6)Mai exista varianta sinistra propusa de tovarasul Gadea (televiziunea Antena3 mai cunoscuta cu porecla Latrina3) ce a promovat sistematic, cu insistenta diabolica (luni de zile ) idei false, mincinoase, impreuna cu sceleratele media adina alberts, monica pop(2 medici ce au tradat si atacat insistent corpul medical roman)(plus o serie de pesedei) incercand sa:
    a)otraveasca populatia cu ivermectina,
    b)lamureasca populatia ca spitalele ucid
    c)puna la indoiala masca de protectie
    d)puna la indoiala oxigenoterapia pt Covid
    e)puna la indoiala testete pcr
    e) puna la indoiala protocoalele medicale(nationale si internationale OMS)
    Exista consecinte clare: uni oameni infectati covid, s-au prezentat prea tarziu la spitale, uni s-au tratat si cu ivermectina la domicilu, unii refuzau oxigenoterapia drept urmare o parte din ei au decedat.(cel mai vizibil exemplu : cantareti de muzica populara, lautareasca, valorosi , indragiti dar din pacate au crezut minciunile raspandite de cioclul ucigas media latrina3, gadea, au murit rapusi de covid)
    Va supara adevarul?
    • +5 (11 voturi)    
      nu, dar (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:24)

      andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui astro1984

      Ne supara oamenii retardati, care se dau destepti.
      Cand nu ai un protocal UNIC pentru efectuarea de teste PCR STANDARDIZATE** (vezi dex ptr cuvantul standardizat), cand nu ai transparenta la racoltarea pcr: nas, gat, 25 sau 45 cicluri? 3 gene arn din secventa sau 2?

      Doctorii nu au nici un fel de empatie pentru pacienti, marea lor majoritate (75-80% fiind oameni vai de steaua lor fara apartinatori - am avut mama in spital in 2019 si pana nu am amenintat ca le rup gatul, asistentele credeau ca au grija de un sac de cartofi).

      Virusul nu o sa dispara, nu se duce la somn sau in vacanta daca oamenii stau in casa (fara vitamina D naturala, fara aer proaspat, fara sport, ne-stresati, fara grija ca se duce totul pe cuc dpdv economic) si cand o sa iasa inapoi afara virusul o sa stea pe sezlog si o sa zica: aa baieti sunt in vacanta va las in pace acum?

      Ma deranjeaza cum remdesiviru de 3200 $ pe care s-a facut atata tam-tam a disparut deodata din schema si ca le-a luat "specialistilor" 6 luni sa realizez CA NU FACE BINE si omoara. SASE LUNI! miliarde in conturile lui GILEAD. crestere la bursa fabuloasa.

      Ma deranjeaza trilioanele imprumutate pentru care vei plati GENIULE 40 ani de acum in colo intr-o forma sau alta:taxe impozite pret benzina facturi la utilitati pentru ce? hapciu care a omorat cand nu omoara foametea in 4 luni in fiecare an de zeci de ani incoace. Mortalitate3% ? in randul cui fratie?

      Ma deranjeaza debilii care comanda de la glovo cu viata sociala 0 care erau bataia de joc in ianuarie 2020, iar acum sunt Dumnezeu ca nu mai are cine dracu sa rada de ei - luzari dpdv social. Cei mai periculosi oameni!
      • -3 (7 voturi)    
        sa va explic (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:11)

        astro1984 [utilizator] i-a raspuns lui andr1stE

        Comentariul "Adevarul trebuie spus" se termina cu intrebarea retorica "Va supara adevarul?".
        Intrebarea retorica "Va supara adevarul? se refera la cele 6 afirmatii enuntate de mine si care formeaza acel comentariu(fiecare din cele 6 afirmatii contine un subiect)
        Pe de alta parte raspunsul dv contine alte subiecte cu exceptia unuia singur : procentajul decedati din nr de inbolnaviri raportate oficial la nivel global(covid)., fiind comun in comentariul dv si al meu.
        Va raspund la subiectul procentaj(este adresa internet)
        https://www.worldometers.info/coronavirus/

        In rest (celelalte 5 subiecte) nu se regasesc in raspunsul dv.(nu se poate purta un dialog in care interlocutorii in acelasi timp au subiecte diferite, ar fi un dialog ca intre oameni retardati care se dau destepti)
        Incalcati principiul identitatii logice.
  • 0 (10 voturi)    
    ministrul face reclama gratuita la Fecebuci, de pa (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:24)

    hopsinoi [utilizator]

    rca nu are canale oficiale de comnicare.

    Incredibil ce ministru al sanatatii avem.
  • +2 (14 voturi)    
    Vladur (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:38)

    martel55 [utilizator]

    mai bine are face ceva cu testarile decat sa posteze pe faceebook..pana aucm pare ca asta e principala atributie a ministurlui sanatatii, s aposteze pe facebook, daca ne uitam la ultimele 3 luni...daca ar cere birocratilor de la INSP sa modifice definita aia creitna de caz, daca ar instala puncte de testare cu teste rapide ca in alte tari, daca ar penaliza judetele care ascund gunoul sub pres netestand, poate si-ar justifica oarecum fucntia, asa insa, sunt deja 3 luni pierdute la ministerul sanatatii, Nelutzu , un alt incompetent, pare deja specialist pe langa ce avem acum
    • -1 (5 voturi)    
      Guvernare (Duminică, 4 aprilie 2021, 1:26)

      Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Să-i spună cineva ca e la butoane acum. Bănuiesc ca și-o fi dat seama cineva de la USR-PLUS ca nu mai sunt în opoziție,


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by