- Accidentul s-a produs din cauza autorizarii eronate a zborului, in momentul in care pista nu era libera.
- Controlorii de zbor nu au respectat anumite proceduri.
- Comisia a propus 11 masuri pentru siguranta zborurilor.
Ciuca a afirmat ca, in urma investigatiei tehnice, Comisia a descoperit ca decolarea s-a produs fara a fi eliberata pista. In momentul in care au realizat ca pista nu e libera, cei doi operatori de la Centrul de Control nu au luat masuri pentru a anula decolarea aeronavei.
Comisia de ancheta a propus 11 masuri pentru siguranta zborurilor, printre care instalarea unui sistem de supraveghere a miscarilor terestre de pe suprafata aeroportului.
Presedintele Comisiei de ancheta a anuntat ca cele 11 masuri se regasesc in raportul final.
Ciuca a precizat ca Comisia de investigatie tehnica nu a stabilit vinovati si vinovatii, iar sanctiunile urmeaza sa fie date de institutiile incare persoanele vinovate isi desfasoara activitatea. Seful Comisiei a tinut sa precizeze insa ca persoana care a comis eroarea revenea la serviciu dupa un eveniment nefericit in familie - decesul sotului.
Raportul arata ca nu s-au respectat anumite proceduri de zbor, mai exact cele de vizibilitate redusa, valabile in momentul producerii accidentului.
Sau uite alta idee: in aqua parc sa fie umbrele doar de inchiriat. Vrei umbrela, nicio problema, lasi garantie vreo 1000ron. Sa te vad atunci daca scapi umbrela din ochi. Cum auzi avionul, cum hop!, ai pus mana pe umbrela.
ptiu, fir-ai a dracu' de grebla....
Eu zic sa nu ne facem griji de avioane si de ceea ce aspira ele.
Din partea mea il pot aspira cu totul poate il dau afara pe partea cealalata cu adevarat Aqua Park. ;)
Multumesc!