UPDATE Augustin Lazăr cere preşedintelui urmărirea penală faţă de Ion Iliescu, Petre Roman şi Gelu Voican Voiculescu în dosarul Revoluției

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 2 aprilie 2018, 13:35 Actualitate | Esenţial


Ion Iliescu in decembrie 1989
Foto: Agerpres
Procurorul general, Augustin Lazăr, i-a transmis președintelui României cererea de urmărire penală în legătură cu „săvârșirea infracțiunii contra umanității” pentru Ion Iliescu, Petre Roman și Gelu Voican-Voiculescu, în Dosarul Revoluției, anunță Parchetul General, într-un comunicat publicat pe pagina de Facebook.

Această cerere este formulată în conformitate cu articolul 109 din Constituție, care prevede că „numai Camera Deputaţilor, Senatul şi Preşedintele României au dreptul să ceară urmărirea penală a membrilor Guvernului pentru faptele săvârşite în exerciţiul funcţiei lor”.

Cererile de urmărire penală sunt formulate având în vedere că:
  • În cazul lui Ion Iliescu, se cere autorizare pentru autorizare pentru intervalul 22-27 decembrie 1989, având în vedere că acesta a fost „membru și președinte al Consiliului Frontului Salvării Naționale (din 22 decembrie 1989), organism care de facto a exercitat puterea executivă și legislativă centrală, comportându-se ca un Guvern până la apariția Decretului-Lege nr. 2 din 27 decembrie 1989, când președintele consiliului a primit rolul unui șef de stat, iar atribuțiile legislative ale consiliului au fost separate de cele executive”.
  • În cazul lui Petre Roman, se solicită autorizare pentru perioada 22-31 decembrie 1989, având în vedere cî acesta a fost „membru al Consiliului Frontului Salvării Naționale, din 22 decembrie 1989„ și „numit oficial prim-ministru al Guvernului României prin Decretul nr. 1 din 26 decembrie 1989”
  • În cazul lui Gelu Voican-Voiculescu, se cere autorizare pentru perioada în perioada 22-31 decembrie 1989, în condițiile în care acesta a fost „membru al Consiliului Frontului Salvării Naționale din 22 decembrie 1989” și „numit oficial vice prim-ministru al Guvernului României prin Decretul nr. 5 din 28 decembrie 1989”.
Pe 18 decembrie 2017, Parchetul Militar anunţa că, în urma administrării de probe în dosarul "Revoluţiei", concluzia anchetatorilor este că în decembrie 1989 nu a existat vid de putere, potrivit Agerpres.

Procurorul militar Marian Lazăr declara, într-o conferinţă de presă, că a existat o diversiune militară începând cu seara zilei de 22 decembrie 1989, aceasta fiind principala cauză a numeroaselor decese, vătămări corporale şi distrugeri.

În plus, procurorii au identificat, inclusiv prin probe testimoniale, sursa sunetului cu efect de panică (emis la data de 21 decembrie 1989, în timpul discursului lui Nicolae Ceauşescu), care a contribuit, alături de alte elemente, la dezorganizarea mitingului din Piaţa Palatului şi declanşarea protestelor în Bucureşti.

Totodată, procurorii susţineau că au existat diversiuni exercitate asupra cadrelor de comandă ale UM 01417 Târgovişte, locaţia unde s-a aflat cuplul Ceauşescu, dar şi ordine venite de la vârful ierarhiei militare privind eliminarea fizică a cuplului prezidenţial.

"Este cert faptul că diversiunea a existat, s-a manifestat complex pe mai multe planuri, fiind cauza principală a numeroaselor decese, vătămări corporale şi distrugeri survenite. Probatoriul administrat a reliefat mecanismele dezinformărilor constante, având consecinţe deosebit de grave, lansate prin intermediul TVR, Radiodifuziunii şi mijloacelor militare de comunicaţii, astfel fiind instaurată la nivel naţional binecunoscuta psihoză teroristă. De asemenea, se conturează modalitatea prin care au fost transmise o serie de ordine militare diversioniste, cu consecinţe deosebit de grave. În legătură cu aceeaşi diversiune au fost obţinute date care demonstrează că în anul 1987 forţele armate ale României au importat două tipuri de imitatoare de foc militare, respectiv imitatoare pentru armamentul de infanterie, cu foc la gura ţevii, şi imitatoare privind desantul de paraşutare. Totodată, urmare a probatoriului administrat există o mai bună înţelegere a diversiunii radio-electronice. Totodată, a fost clarificată succesiunea evenimentelor petrecute la UM 01417 Târgovişte, locaţia unde s-a aflat cuplul Ceauşescu începând cu după-amiaza zilei de 22 decembrie 1989. Probele au evidenţiat existenţa unei constante diversiuni exercitate asupra cadrelor de comandă ale acestei unităţi militare, precum şi existenţa unor ordine venite de la vârful ierarhiei militare privind eliminarea fizică a cuplului Ceauşescu", mai declara atunci procurorul Marian Lazăr.

În plus, până la execuţia celor doi, la data de 25 decembrie 1989, au fost identificate trei tentative de lichidare fizică a acestora.

Anchetatorii precizau că au fost clarificate circumstanţele şi împrejurările privind pregătirea judecării în regim de urgenţă a fostului preşedinte şi a soţiei acestuia, judecarea propriu-zisă, motivaţiile reale care au stat la baza acestei acţiuni şi, mai apoi, executarea soţilor Ceauşescu.




















10908 vizualizari

  • +15 (39 voturi)    
    Perfect ! (Luni, 2 aprilie 2018, 13:40)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Si Iohanis urmărește cu atenție și îngrijorare cererea !
    • +10 (10 voturi)    
      In sfarsit! (Luni, 2 aprilie 2018, 15:43)

      uncetateansimplu [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Era si timpul sa se intample acest lucru!
    • +6 (8 voturi)    
      Petre Roman ajuns parlamentar fara a fi membru PNL (Luni, 2 aprilie 2018, 16:03)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Ludovic Orban: "Nu stiu cum au fost parlamentari, va spun sincer. Nu exista in baza de date PNL ca membri ai PNL acesti domni. Eu cred ca nu au fost inscrisi in partid, nu au facut nici minima formalitate de a se inscrie in partid. Noi avem o decizie a Biroului Executiv in care am hotarat cine reprezinta PNL la televizor. De multe ori acesti domni au fost prezentati ca reprezentand PNL, avand pozitii total contrare deciziilor PNL"


      http://www.ziare.com/petre-roman/pnl/orban-spune-ca-petre-roman-n-a-fost-niciodata-inscris-in-pnl-si-nu-stie-cum-de-a-ajuns-parlamentar-1507723
      • +7 (7 voturi)    
        Ii doresc lui Iliescu sa moara in inchisoare (Luni, 2 aprilie 2018, 19:15)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Macar atat, pentru raul pe care l-a facut acestui popor. Iar Voican Voiculescu si Roman ar merita si ei cativa ani de parnaie. O mica satisfactie pentru romanii de care si-au batut joc acesti agenti ai NKVD-ului sovietic
  • +44 (44 voturi)    
    Da! (Luni, 2 aprilie 2018, 13:40)

    bgd [utilizator]

    Pacat ca astfel de doaser dureaza ani de zile pana cand ajung la o solutionare definitiva, iar Iliescu e destul de batran.
    Totusi sper din tot sufletul sa aiba zile si sa prinda macar una, daca nu ani buni, in inchisoare.
    • +21 (21 voturi)    
      macar... (Luni, 2 aprilie 2018, 14:41)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      ...in boxa acuzatilor sa-l vad si tot e ceva !
      • +3 (5 voturi)    
        100% corect (Luni, 2 aprilie 2018, 16:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        simplu fapt ca este adus in fata justitiei, filmat si dat pe post ca si un infractor de drept comun va fi o teribila lovitura ptr el.
        Puscarie nu va face ptr ca e batran, insa reputatia si onoarea ii vor fi patate in mod oficial, si istoria isi va aminti de el la rubrica personaje negative.
    • +30 (30 voturi)    
      Sa fie sanatos (Luni, 2 aprilie 2018, 14:47)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Eu ii doresc toata sanatatea si binele din lume sa traiasca mult de tot pentru ca vreau sa plateasca pentru absolut tot ceea ce a facut. Acum tara se vinde mafiotilor datorita parghiilor pregatitie de el cand si-a adus acolitii la putere.
      Un securist de 2 bani care s-a prefacut democrat...

      http://romanialibera.ro/special/investigatii/-cum-s-a-lepadat-stiintific-ion-iliescu-de-nicolae-ceausescu-434910

      Eu vreau sa aiba viata FOARTE lunga, poate chiar pana la 115 ani sau 120. Vreau sa putrezeasca in inchisoare nu arest la domiciliu sau altceva. Vreau sa vada rezultatul a celor 30 de ani de neo-comunism facut de el.
      • +6 (6 voturi)    
        Ce ar fi, ca tot e la moda si daca va fi si (Luni, 2 aprilie 2018, 16:42)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        necesar, sa-l clonam asa cum au clonat-o scotienii pe oaia Dolly...!? Asa am putea sa-l pedepsim la nesfarsit si nici nu am mai intra in criza de timp...!

        Bineinteles, dupa ce pedeapsa terestra va fi ispasita , toate clonele se vor prezenta ca sa ispaseasca si la ''Sauna Eterna'', dupa cum e datina ...!
        • +6 (6 voturi)    
          nu stiu (Luni, 2 aprilie 2018, 18:42)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          de ce am impresia ca ceausescu e pe langa un cazan de-al domniei voastre, pregatit sa-i faca primirea lui ilici. Mai ales ca stie cat de mult l-a iubit ilici.
          • +5 (5 voturi)    
            Aveti dreptate si e pregatit sa-i faca (Luni, 2 aprilie 2018, 20:13)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            o primire ''calduroasa''...!
        • +3 (3 voturi)    
          Recomandare (Luni, 2 aprilie 2018, 20:33)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          Desi sezonul din anii 2000 nu a fost cel mai reusit, a fost macar mai bun ca cel din anii 80 :)

          (dar nu se compara cu originalul)

          Chiar si asa iti recomand acest episod:

          http://www.imdb.com/title/tt0734810/?ref_=ttep_ep9

          Sunt sigur ca iti va placea :)
    • +17 (17 voturi)    
      Cu un tab, ca ceasca (Luni, 2 aprilie 2018, 15:15)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Vreau sa filmam din nou scena aia cu iesirea din TAB prin trapa din spate, cand ii cade caciula brumarie, dar cu iliescu in rolul principal
    • +9 (9 voturi)    
      PSD contraataca...vrea distrugerea probelor (Luni, 2 aprilie 2018, 17:43)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Dosarul Revoluției și Dosarul Mineriadei sunt în pericol!

      Zilele trecute, prin șantaj și amenințări, majoritatea PSD-ALDE l-a forțat pe Claudiu Iordache să demisioneze din funcția de director al Institutului Revoluției Române din Decembrie 1989 (IRRD). În locul său l-a instalat pe Gelu Voican Voiculescu, un apropiat al lui Ion Iliescu în 1990 și trimis în judecată pentru infracțiuni împotriva umanității în Dosarul Mineriadei.

      În aceleași zile, PSD face presiuni infernale asupra membrilor Colegiului CNSAS pentru a-l instala în funcția de președinte pe Cazimir Ionescu, la rândul său trimis în judecată pentru infracțiuni împotriva umanității în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

      Miza este pe cât de importantă, pe atât de simplă: împiedicarea aflării adevărului. CNSAS este furnizor de arhivă pentru probatoriul ce va fi administrat în dosarul Revoluției



      https://www.facebook.com/vlad.alexandrescu.oficial/photos/a.469856459852266.1073741828.468508013320444/845688292269079/?type=3&theater
  • +39 (39 voturi)    
    Foarte bine... (Luni, 2 aprilie 2018, 13:41)

    vio7 [utilizator]

    Era si cazul! Ce,ne miram acum de normalitate sau ce?Sunt niste criminali care trebuie sa plateasca si inca nu au ajuns in fata justitiei.Poate mai are rabdare aia cu coasa laser si mai face Iliescu macar un anisor la sobolani!
    • -22 (30 voturi)    
      au sunat curcile (Luni, 2 aprilie 2018, 15:07)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      și mi-au spus că mor de râs. 30 de ani Lazăr & co nu au reușit să-i ia lui Iliescu 3 lei din pensie, dar vor să-l condamne pentru crime contra umanității. Glu-glu-glu!
      • +7 (7 voturi)    
        Au sunat pe mobil sau au sunat direct la (Luni, 2 aprilie 2018, 16:31)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        telefonul rosu, prefixul cunoscandu-l inca de pe vremea cand erau dropii de seama in aparatul de partid si de stat...?!
      • +8 (8 voturi)    
        30 de ani, Lazar si altii nu or fi reusit sa-i (Luni, 2 aprilie 2018, 16:45)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ia nici 3 lei din pensie, dar uite ca Daddy a reusit intr-un timp record....!

        Indrazneste sa crezi, nea Ionele...!
  • +32 (34 voturi)    
    Sa fie Lumina! (Luni, 2 aprilie 2018, 13:42)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Actualul regim e urmasul celor care si-au anexat tara in urma CRIMELOR savârsite in 1989/90. CRIMINALII SUNT INCA LIBERI SI AZI. Un ticalos ca R Theodorescu, cel care a manipulat si instigat prin TVR, nici macar nu e judecat. Romania continua sa fie stat mafiot, nu stat de drept
    • +4 (4 voturi)    
      Securistul Razvan Teodorescu e si membru (Luni, 2 aprilie 2018, 19:19)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      al Academiei. Aparea in fiecare sambata la tele-enciclopedia. Si totusi se dadea, dupa revolutie, mare dizident. Ticalosul.....
  • +36 (36 voturi)    
    Dl Augustin Lazar Inaugureaza Saptamana (Luni, 2 aprilie 2018, 13:43)

    un domn [utilizator]

    Patimilor cu Actorii Principali ai Distrugerii Romaniei!
    Respect Domnule Lazar! Va rog asigurati va ca NU prind Invierea! ( eliberarea conditionata)
    • +8 (8 voturi)    
      Ce ''Inviere'' sa mai prinda...? (Luni, 2 aprilie 2018, 16:59)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Gardienii ar fi bine sa fie vigilenti, sa nu cumva sa se pricopseasca cu niscai Noviciok pitit in miez de paine. Nu de alta, dar va trebui demolata inchisoarea si parca-l aud pe Tudorel plangandu-se de lipsa spatiului de ''cazare''...!

      Tatucu' nu-i iarta pe cei care au cazut in mana inamicului...!
      • +4 (4 voturi)    
        La Asta Nu am gandit... (Luni, 2 aprilie 2018, 19:19)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        Dar ( al naibii esti) ai dreptate...
  • +30 (30 voturi)    
    bravo... (Luni, 2 aprilie 2018, 13:48)

    liviu_ [utilizator]

    30 de ani mai tarziu... dar bine si acum!
  • +25 (25 voturi)    
    a (Luni, 2 aprilie 2018, 13:51)

    adrian67 [utilizator]

    Cam tarziu, dar trebuie sa va grabiti un pic. Nenorocitii astia trebuie sa stea in puscarie fie si o singura zi.
  • -3 (15 voturi)    
    Petre Roman nu a fost NICIOADATA membru PNL (Luni, 2 aprilie 2018, 13:57)

    Kivek [utilizator]

    Ludovic Orban: "Nu stiu cum au fost parlamentari, va spun sincer. Nu exista in baza de date PNL ca membri ai PNL acesti domni. Eu cred ca nu au fost inscrisi in partid, nu au facut nici minima formalitate de a se inscrie in partid. Noi avem o decizie a Biroului Executiv in care am hotarat cine reprezinta PNL la televizor. De multe ori acesti domni au fost prezentati ca reprezentand PNL, avand pozitii total contrare deciziilor PNL"


    http://www.ziare.com/petre-roman/pnl/orban-spune-ca-petre-roman-n-a-fost-niciodata-inscris-in-pnl-si-nu-stie-cum-de-a-ajuns-parlamentar-1507723
    • +2 (2 voturi)    
      sanchi! (Luni, 2 aprilie 2018, 16:18)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Si daca "nu a fost niciodata", pe listele CUI a ajuns iarasi in Palavrament??! >:
  • +30 (30 voturi)    
    bine ca Iliescu n-a murit ...sa ajunga PENAL (Luni, 2 aprilie 2018, 14:01)

    Kivek [utilizator]

    Iliescu, omul pus de Rusia in fruntea tarii, printr-o lovitura de stat, in 1989...e un CRIMINAL PENAL
  • +26 (26 voturi)    
    Comunistii in puscarie! (Luni, 2 aprilie 2018, 14:03)

    obosit [utilizator]

    Oi trai s-o vad si pe asta!
  • +26 (26 voturi)    
    Haideți, mă, mai repede! (Luni, 2 aprilie 2018, 14:05)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    O să ajungem să-l încarcerăm pe Iliescu la muzeul de geologie!
  • +22 (22 voturi)    
    sa ii dea D-zeu multa sanatate lui Iliescu (Luni, 2 aprilie 2018, 14:06)

    mazgalici [utilizator]

    sa apuce macar vreo 10-15 ani de parnaie ;) iar daca va muri in puscarie, s-ar face dreptate pentru cei impuscati la revolutie dar si pentru milioanele de romani alungati din tara de Ciuma Rosie PSD-ALDE
  • -1 (15 voturi)    
    Credeam ca a cerut dizolvarea PSD si ALDE... (Luni, 2 aprilie 2018, 14:07)

    Metec [utilizator]

    Asta, da, era o stire!
    • +14 (14 voturi)    
      Radacina raului PSD-ALDE.. (Luni, 2 aprilie 2018, 14:39)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      ...se afla in acest batran criminal ipocrit!

      Ei incearca sa se dezica de mosu' Iliescu, dar o condamnare a acestor nenorociti, va aduce multe clarificari asupra modului in care au fost si sunt finantati, de cine, pentru care interese.

      Noi, cei care uram dictatura interlopilor de astazi stim foarte bine ce interese servesc.
      O concluzie a justitiei insa, va fi inzecit mai utila!
  • +12 (12 voturi)    
    Sacrilegiu! (Luni, 2 aprilie 2018, 14:07)

    Martinezu [utilizator]

    Omul lui Soros! Rusine.
    Mai are si omul ateva zeci de ani pana moare si voi va luati de presedintele Iliescu?
  • -24 (36 voturi)    
    Dupa care legi? (Luni, 2 aprilie 2018, 14:14)

    tontu [utilizator]

    Pai si dupa ce legi o sa-i judecati pe cei 3 ? Constitutia era alta, la momentul savarsirii faptelor, legile altele.
    Asta cu "infractiuni contra umanitatii" e de tot hazul !
    Oricine a trecut, cat de cat, pe la orele de istorie stie ca printre altele o revolutie se face cu incalcarea si pentru schimbarea legislatiei in vigoare. Evenimentele din timpul unei revolutii, lovituri de stat, etc sunt in marea lor majoritate in afara legii si nu ar trebui judecate dupa niste legi valabile "pe timp e pace".
    • +15 (15 voturi)    
      mda... (Luni, 2 aprilie 2018, 14:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      scuze ca te intreb
      in ce cod penal este legal sa impusti oameni fara aparare? in ce cod penal e sa chemi niste brute ca sa bata si sa omoare protestatari pasnici?!

      ok poate oamenii de la revolutie si protestatarii din 90 nu erau 100% legali, dar asta nu inseamna ca poti fi batuti si/sau omorati! in nici o lege... nici macar in legea de atunci!
    • +6 (8 voturi)    
      Lol (Luni, 2 aprilie 2018, 15:53)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Dupa logica ta de gaina, nici nazistii nu trebuiau judecati la Nurnberg.

      Revolutiile si loviturile de stat au acelasi regim juridic precum razboaiele - ai auzit de conceptul "crima de razboi" ?
    • +11 (11 voturi)    
      nu ai dreptate (Luni, 2 aprilie 2018, 16:25)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Iliescu, Roman, Magureanu sunt judecati dupa codul penal....si nici un cod penal din lume nu prescrie crimele contra umanitatii (nici macar sharia sau codurile de legi din tarile dictatoriale).
      Chiar si codul penal comunist in vigoare la 22.12.1989 incrimineaza ,,crimele contra omeniei'', pe care nu le prescrie.
      Oricum o dai, exisa legi pentru faptele comise de cei 3. Doar justitia sa fie lasata in pace sa isi faca treaba.
  • +28 (28 voturi)    
    Puscarie pe viata (Luni, 2 aprilie 2018, 14:25)

    adry27 [utilizator]

    pentru acesti criminali !
  • +8 (10 voturi)    
    sa vedem (Luni, 2 aprilie 2018, 14:31)

    nahir [utilizator]

    daca Johannis isi foloseste ouale din dotare.
  • -13 (19 voturi)    
    cam tarziu.. (Luni, 2 aprilie 2018, 14:33)

    sareta [utilizator]

    Treaba asta trebuia s-o faca KOVESI ! Numai pentru asta si ar trebui sa dispara din functie ....Au fost omorati peste 1200 de oameni si ea s-a facut ca ploua .De ce oare ?A avut si atunci ceva protocoale ?
    • +4 (4 voturi)    
      Ha, ha, ha (Luni, 2 aprilie 2018, 16:03)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      Modul asta de a o barfi pe LCK... nu l-am mai auzit pana acum.
      Bravo, postacule !
      Iti meriti copeicile.
    • +2 (2 voturi)    
      Cate tampenii in cateva randuri ale postacului (Luni, 2 aprilie 2018, 19:24)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      DNA se ocupa de marea coruptie, pricepi ba, nu de criminali...... Adica se ocupa de stapanii tai, Nastase, Dragnea, Hrebenciuc, Miron Mitrea si mai pot sa-ti enumar aici vreo mie de infractori.
    • +2 (2 voturi)    
      De competentza parchetului militar, bey nene (Luni, 2 aprilie 2018, 19:58)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      LCK nodul din gatul pegrei d'alde - psdiste.
  • +11 (11 voturi)    
    dupa cati ani? (Luni, 2 aprilie 2018, 14:51)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Procesul acesta ar fi trebuit sa iaba loc in anii 90.
    Acum? E bine si acum , dar ar trebui un alt proces : sa vedem cine si de ce a amanat atatia ani aceste dosare. Cine ? Pai statul paralel , cel real, care acum ii decarteaza pe Iliescu ,Roman si compania. fiindca sunt niste personaje cu importanat minora.
  • +16 (16 voturi)    
    macar cartile de istorie (Luni, 2 aprilie 2018, 14:52)

    Francisc 1 [utilizator]

    sa-l menționeze ca pe un criminal în masa ce este ca pedeapsa , pentru revoluție și mineriada , nu mai apuca!
  • +12 (14 voturi)    
    ... (Luni, 2 aprilie 2018, 15:09)

    Enofereus [utilizator]

    in sfarsit un rechizitoriu care pune punctul pe i! sa se faca lumina odata pentru totdeauna!
  • +10 (10 voturi)    
    "Uite vidu' (de putere-n.m.), nu e vidu' " ! (Luni, 2 aprilie 2018, 15:32)

    Susufler0 [utilizator]

    A trebuit ca Doru Maries sa faca partie la CEDO si CEDO sa "oblige" Romania sa continue cercetarile penale in dosarul Revolutiei precum si sa vina un nou Procuror General pt ca aceiasi procurori militari care prima data lansasera ideea ca intre 22 decembrie 1989 si 27 decembrie 1989 Romania nu a fost condusa, fiind ca o frunza in vant, sa constate ca de fapt tara a avut o conducere in care, cu voia noastra, Iliescu era ultimul si aceasta conducere a actionat si de facto si de drept si in domeniul militar , dand ordine politice care apoi s-au transformat in ordine militare, in urma carora au murit peste 1300 de oameni, revolutionari inclusiv victime colaterale.

    PS. Deci, mai usor cu onoarea militara a magistratilor militari !
  • +5 (5 voturi)    
    Știrea cu cele mai tari comentarii ever (Luni, 2 aprilie 2018, 15:43)

    gorky.park [utilizator]

    La închisoare cu șobolanii!
  • +4 (4 voturi)    
    Un vot (Luni, 2 aprilie 2018, 15:45)

    ABBV [utilizator]

    daca face macar 1 zii de inchisoare
  • -8 (10 voturi)    
    misto! (Luni, 2 aprilie 2018, 15:49)

    laurentiucat [utilizator]

    o multime de democrati mai sus... toti anticomunisti la 28 de ani de la revolutie.
    inteleg sa fie condamnat iliescu daca e dovedit vinovat ptr mineriade, dar ptr revolutie, e prostie curata.
    • +4 (4 voturi)    
      Deci daca "e dovedit" ca a dat ordin politic (Luni, 2 aprilie 2018, 20:49)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      conducatorilor armatei dupa 22 decembrie sa traga pt a crea dezordine in tara, e "o prostie curata" sa fie condamnat" ?

      PS. Dude, nu-i misto, e de-a dreptul sanchi ! :)
  • +4 (6 voturi)    
    ca sa se inteleaga gravitatea faptelor (Luni, 2 aprilie 2018, 16:09)

    Coco Whistle [utilizator]

    e ca acest individ ca om simplu de pe strada, a dat ordin de executare a unui presedinte la cererea moscovei. sa nu mai vorbim de victime colaterale de care nici nu stim. individual nici macar nu era seful consilului nou format la momentul orinului care conform lui militaru active incognito inca de multa vreme. ..si eu credeam ca s-a finalizat dosarul mineriadelor...of..
    • +3 (3 voturi)    
      pff (Luni, 2 aprilie 2018, 16:56)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Ma duc sa plang pentru Ceausescu. Pe bune? Vad ca lumea ii duce dorul maxim, de-asta Dragnea ii permite atatea, dar chiar asa?
  • +7 (7 voturi)    
    Respect dle Lazar (Luni, 2 aprilie 2018, 16:17)

    Teo3000 [utilizator]

    Respect dle Augustin Lazar!
    Pentru tinerii omorati fara vina la Revolutie acesti neispraviti trebuie sa plateasca.
    Chiar daca nu vor ajunge sa faca puscarie, adevarul trebuie sa ia la suprafata si istoria sa-i retina cu adevaratele lor fapte criminale, de la Revolutie si de la mineriadele de dupa.
  • -5 (5 voturi)    
    ... (Luni, 2 aprilie 2018, 16:30)

    tirolez [utilizator]

    Nu-i iau apararea lui Iliescu, dar pare e judecat (si) pentru ca l-a dat jos pe Ceausescu.
    "procurorii au identificat, inclusiv prin probe testimoniale, sursa sunetului cu efect de panică (emis la data de 21 decembrie 1989, în timpul discursului lui Nicolae Ceauşescu), care a contribuit, alături de alte elemente, la dezorganizarea mitingului din Piaţa Palatului şi declanşarea protestelor în Bucureşti."
  • +5 (5 voturi)    
    Pe cretinii de cetateni ii "prelucra"temeinic TVR (Luni, 2 aprilie 2018, 17:24)

    deval [utilizator]

    !!!!
    E imposibil ca cei 3 sa nu fi avut nici o contributie la faptul ca :
    -dupa 22 dec 1989 , au fost ucise 1100 persoane
    (pana in 21 dec 1989 au fost ucise 130 persoane) !!!! Si chestia asta am aflat-o de curand......si nu de la ei !
  • -5 (7 voturi)    
    ce bandit e mos Lazar.. (Luni, 2 aprilie 2018, 17:28)

    El Ciupacabra [utilizator]

    Desigur, demersul e perfect laudabil, ilici trebuie sa infunde puscaria. Doar ca asta nu e decat o amarata de fumigena acum cand za shit hit the fan cu protocolul si cu tot ce mai urmeaza. Madam k e pe faras tataie, nu te mai stradui sa o acoperi ca nu mai tine figura.
  • +4 (4 voturi)    
    SA RECUNOASCA (Luni, 2 aprilie 2018, 18:41)

    dincannes [utilizator]

    ... si sa fie apoi condamnati la 5 ani fermi.
  • -6 (8 voturi)    
    hai cu fumigena, lazarica! (Luni, 2 aprilie 2018, 19:05)

    El Ciupacabra [utilizator]

    desigur, ilici merita puscarie pe viata, dar de ce abia azi?? nu cumva insasi zeita l-a "albit" cu manutele ei grasute cu ceva vreme in urma?? in alta ordine de idei, baietii sunt disperati. Ar face orice sa abata opinia publica de la temele zilei. Frige rau protocolul ala, tataie. Lulu e pa-pa.
  • -6 (6 voturi)    
    un sigur cap de acuzare: (Luni, 2 aprilie 2018, 19:17)

    demaGOGU [utilizator]

    ...uciderea lui N. Ceausescu, in urma unui simulacru de proces, pentru a-i lua puterea.

    bonus: un cantec interzis in Romania "democrata":

    https://www.youtube.com/watch?v=bjCKWCO7GfA
  • +2 (4 voturi)    
    Petre Neulander,tzutzarul l'u Iliescu = puscarie (Luni, 2 aprilie 2018, 20:03)

    Plagarus [utilizator]

    CFSN a orchestrat arestarea ,condamnarea, executarea lui CN + +++ toata diversiunea de dupa 22 dec. 89.
  • +2 (4 voturi)    
    Ion ''Ilici'' Iliescu, te astept cu...drag...! (Luni, 2 aprilie 2018, 20:57)

    scaraotchi [utilizator]

    Ti-am pregatit un ''bain-marie'' confort 1 sporit doar pentru tine...

    PS. Mare atentie cand ajungi in holul de la intrare, sa nu cumva sa faci prima la stanga catre usa pe care scrie ''Nicu + Leana = love'', deoarece este strict interzis scandalul, fie si iscat din motive de gelozie...!
  • +1 (1 vot)    
    Am obosit sa mai sper (Marţi, 3 aprilie 2018, 10:13)

    Metec [utilizator]

    Ma bucur si ma intristez, totodata, ca noua generatie mai spera in elucidarea misterelor acelor vremi. Noi, cei din generatia de mijloc, suntem satui de promisiuni. De aproape 30 de ani ni se promite "Adevarul despre Revolutie", ni se arata doua - trei dezvaluiri si apoi, liniste mormantala!
    Este clar ca exista numeroase forte oculte care au concurat la acele masacre monstruoase si care nu vor sa fie descoperite. De aceea, dezvaluirile merg numai pana la un punct.
    Sunt sceptic si cu privire la gasirea celor trei ca vinovati. Cred ca ei au fost doar executanti si au reprezentat anumite servicii secrete din strainatate. Iar serviciile secrete nu isi lasa agentii, la greu. Vor fi achitati, pana la urma.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version