Mihai Tudose, dupa o intalnire cu Carmen Dan, despre atacurile asupra politistilor: Lucrurile sunt scapate de sub control. Solutia - ultrajul sa nu mai fie tratat cu asa usurinta

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 19:20 Actualitate | Esenţial


Mihai Tudose
Foto: gov.ro
Premierul Mihai Tudose a declarat, sambata seara, in urma unei intalniri avute cu ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, ca una dintre problemele discutate a fost legata de atacurile asupra politistilor, el spunand ca lucrurile sunt scapate de sub control si ca in niciun stat nu poti sari cu sabia la un politist, scrie News.ro. El a spus ca solutia este intarirea autoritatii politistului, astfel incat faptele de ultraj sa nu mai fie tratate atat de usor.

Premierul a revenit sambata dupa-amiaza la Bucuresti, dupa vizita la Belgrad, unde a participat la reuniunea cvadrilaterala Romania - Bulgaria - Serbia - Grecia, si a mers la Ministerul Afacerilor Interne (MAI).

La iesirea de la MAI, premierul a spus ca a discutat cu ministrul Carmen Dan despre stadiul pregatirilor pentru iarna, dar si despre incidentele din ultima perioada in care au fost implicati politisti.

El a spus ca a fost informat ca politistul spitalizat la Iasi, dupa ce a fost atacat cu o sabie in timpul unor perchezitii la Radauti, este intr-o stare mai buna, dar are nevoie de un medicament "care nu prea se gaseste".

Premierul a afirmat, comentand atacurile asupra politistilor care au avut loc in ultima perioada, ca lucrurile sunt scapate de sub control.

"In niciun stat nu poti sa sari cu sabia la un politist si eventual sa mai si povestesti apoi. Solutia este ca tot ceea ce inseamna ultraj si atac armat sa nu mai fie tratat cu asa usurinta. Politistul trebuie sa fie si aparat de statul care il apara in momentul in care se afla in misiune", a declarat premierul, amintind ca proiectul de lege privind statutul politistului s-a aflat in prima lectura in sedinta de miercuri a Guvernului.

Intrebat daca ar trebui modificata legea, in sensul inaspririi pedepselor pentru astfel de fapte, Tudose a spus ca este necesar si ca va discuta si cu ministrul Justitiei. "O sa vorbesc si cu ministrul Justitiei. Nu este posibil ca un politist care este in legitima aparare sa stea apoi in procese patru ani, cinci ani, tot el, ca nu si-a aparat decat viata in exercitiul misiunii", a adaugat Tudose.

El a mai spus ca problema iesirilor din sistem si cea a dotarilor nu este "de saptamana trecuta" si ca s-a agravat, dar ca sunt luate masuri, bugetul MAI pe 2018 fiind mai mare tocmai pentru a rezolva aceste probleme.

Si ministrul de Interne, Carmen Dan, a declarat sambata, la Antena 3, comentand ultimul incident in care a fost implicat un echipaj de politie, ca au loc "atacuri violente la adresa politistilor" si ca "este mai important ca niciodata sa intelegem ca acum este momentul ca legislatia sa fie schimbata" si, de asemenea, sa fie incadrati mai multi politisti.

"Este vorba de atacuri violente la adresa politistilor aflati in misiune. Vorbim de o noua agresiune generata de persoane care cred ca pot face orice si nu li se intampla nimic. Imaginiati-va ce se intampla daca cei care i-au atacat nu aveau o bata de lemn, ci o sabie (...) Este mai important ca niciodata sa intelegem ca acum este momentul sa schimbam legislatia si sa incadram mai multi politisti pentru ca este nevoie si in fiecare saptamana apare o situatie care pune in dificultate politistii", a declarat, sambata, la Antena 3, ministrul de Interne Carmen Dan.

Ea a mai spus ca luni va avea loc o dezbatere publica pe tema proiectului de lege care intareste autoritatea politistului.

"In toata aceasta perioada am vazut foarte multe organizatii nonguvernamentale ingrijorate ca dam puteri mai mari politistului, dar saptamanal avem cate un politist atacat, lovit, bagat in spital", a adaugat Carmen Dan.

Ultimul incident in care a fost implicat un echipaj de politie a avut loc vineri noapte, la Sangeorz-Bai, judetul Bistrita-Nasaud, unde doi politisti ar fi fost loviti cu o bata de catre un barbat. Agresorul, un tanar de 25 de ani, a fost impuscat de catre unul dintre politisti si a murit ulterior, la spital.

De asemenea, la inceputul acestei saptamani, un politist a fost atacat cu o sabie in timpul unor perchezitii la Radauti. Politistul a fost operat si este internat in stare grava, la Iasi.

Ministerul Afacerilor Interne a pus in dezbatere publica, in 2 noiembrie, proiectul de lege privind intarirea autoritatii politistului. Una dintre masurile propuse se refera la marirea amenzii pentru persoana care refuza sa se legitimeze la solicitarea organelor de ordine publica de la maximum 500 de lei la maximum 1.500 de lei. De asemenea, persoana dusa la sectia de politie pentru verificare poate pleca dupa 24 de ore chiar daca nu i-a fost stabilita identitatea, aceasta masura avand pana acum doar caracter administrativ.

Pachetul legislativ privind statutul politistului a fost discutat de Guvern miercuri, in prima lectura, ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, precizand ca prin noile prevederi se doreste introducerea unui "echilibru intre drepturile si libertatile cetatenesti si drepturile si obligatiile cetatenilor".


Citeste mai multe despre   


















2896 vizualizari

  • +2 (32 voturi)    
    ultrajul? (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 19:34)

    Mistrelutz [utilizator]

    tratat cu usurinta ?pe bune?zilele trecute citeam intr-un ziar ca l-au arestat pe unu' pentru injurii aduse politistilor care au intervenit la o altercatie. pentru injurii.
    As vrea sa o vad pe d-na ministru cum iese asa des cu declaratii si in cazul acela in care jandarmii i-au batut pe oamenii aia nevinovati de au fost nevoie doctorii sa-i scoate fierea unuia dintre ei. Si nu e singular.
    In privinta asta nu au scapat lucrurile de sub control ?ca vedem tot mai multe cazuri si de genul asta.
    • +10 (24 voturi)    
      mi se pare normal (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 22:27)

      freerider [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      sa fie arestat cel care il injura pe politist
    • +11 (21 voturi)    
      de asemenea ni se pare normal (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 22:28)

      freerider [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      sa fie arestat acela care nu face EXACT ce-i spune politistul sa faca
      • -2 (10 voturi)    
        Tu vei face (Duminică, 10 decembrie 2017, 3:26)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui freerider

        ce spune un politist intrat la tine in casa fara mandat? Mai ales daca te stii nevinovat? Cum vei reactiona oare daca politistul face abuz de putere ? Sa vedem ce spun parintii acelui tanar, care era singurul lor copil. Realitatea este ca a murit un om, poate vinovat. De ce s-a ajuns aici ?
        • +3 (7 voturi)    
          Pentru ca "omul" ala (Duminică, 10 decembrie 2017, 8:54)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui unins

          A rup oasele unui vecin si a spart capul unui politist cu un par. De aia s-a ajuns aici. Voiai sa astepta sa-i dea cu paru in cap si la al doilea politist poate?
          • -1 (1 vot)    
            Dupa judecata ta (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:15)

            unins [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

            nu a fost suficient raul facut de acel tanar inconstient; trebuia sa intervina politia si in loc sa aplaneze conflictul, urmat de sanctiuni legale, trebuia sa mai fie si alti raniti si chiar morti, ca de d-aia sunt dotati cu arme!? Rezultatul aplicarii legii de cei care nu o inteleg, este triumful RAULUI,
        • +3 (9 voturi)    
          Vinovați sunt șefii. (Duminică, 10 decembrie 2017, 9:33)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui unins

          Începând cu Tudose și Carmen Dan.Polițiștii sunt trimiși la intervenție,așa,la grămadă.Fără o minimă instruire și pregătire.Nu există stabilite proceduri de intervenție.Polițistul acționează împotriva infractorilor,deci nu trebuie să se aștepte la un comportament manierat din partea acestora.Polițistul nu trebuie să acționeze punându-și viața în pericol,dar nici polițistul nu trebuie să pună în pericol viața celorlalți.Sa acționat care pe care și vedeți ce a ieșit.Tudose și Carmen Dan în loc să vadă cauza și să dispună măsuri,ne tratează pe toți ca infractori.Au un comportament de borfași.
        • 0 (2 voturi)    
          da, as face exact ce-mi spune politistul (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:15)

          freerider [utilizator] i-a raspuns lui unins

          intrat la mine in casa fara mandat sa fac, chiar daca m-as considera nevinovat, pentru ca nu eu stabilesc daca sunt nevinovat sau nu, mai ales nu in momentul ala cand politistul isi exercita autoritatea; daca consideri ca politistul face abuz, ai timp pe urma sa-ti ceri dreptatea pe cale legala; lumea uita ca politia este o institutie DE FORTA; in tari cu democratie veche daca un politist iti spune sa faci ceva si tu spui "da' de ce ?" iti pune catusele si te duce la sectie. in Romania lumea are mentalitatea ca "se targuieste" cu politia si de aici apar tot felul de situatii cu politisti palmuiti sau de genul "vai saracul, da' ce-a facut? ce daca a trecut pe rosu? prindeti-i pe aia care fura milioane"; ne trebuie o lege foarte clara care sa sporeasca autoritatea politistilor dar sa prevada pedepse foarte aspre, chiar pedepse cu inchisoarea, pentru politistii care fac abuz de putere; nu stiu daca parlamentarii astia sunt in stare sa o faca.
          • +1 (1 vot)    
            Esti un naiv idealist (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:34)

            unins [utilizator] i-a raspuns lui freerider

            si datorita unora care gandesc ca tine au ajuns cei din institutiile de forta sa constituie o casta privilegiata si aroganta. Uita-te in jurul tau si daca esti capabil vei intelege realitatea. Cand un politist intra in casa ta, fara mandat, deja a incalcat legea. Si dupa ce raportezi abuzul comis de el , ce rezolvi? Totul se va musamaliza....sunt tratati privilegiat.
      • +2 (8 voturi)    
        subiect (Duminică, 10 decembrie 2017, 10:11)

        getmyextip [utilizator] i-a raspuns lui freerider

        Politzaiu nu e stapanul tau. E angajatul tau.
        In primul rand acesta trebuie sa dea dovada de o conduita ireprosabila si apoi sa pretinda respect. Daca te injura politzaiu pe tine sau te bate ca i se pare lui ca meriti ce-o sa faci, o sa zici ca e ok? Mie nu mi se pare ok. Evident ca asta nu inseamna ca tu trebuie sa il injuri pe el, dar in primul rand trebuie stabilite niste regului foarte clare pentru politzai (cum sa se comporte, cum sa intervina, ce protocoale trebuie sa respecte etc.) si apoi vorbim de restul
    • +7 (13 voturi)    
      Ai dreptate. (Duminică, 10 decembrie 2017, 4:11)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Vedeți, de-aia trebuie să fie câte doi sau mai mulți: ca sa nu oboseasca bătând! Au cerut inasprirea legislatiei în cazul agresarii polițiștilor, ceea ce nu este rău, dar trebuia să se inaspreasca și legislatia cu privire la ilegalitatile celor care sunt plătiți din banii noștri să ne apere. Adică de ex. dacă pentru lovirea unui polițist un om este condamnat la un an închisoare, pentru lovirea unui om nevinovat, de către un polițist, acesta sa primeasca cel puțin doi ani de închisoare. Și la fel pentru jandarmi, ofițeri ai serviciilor secrete, militari, procurori, judecători, ANAF și toți cei care activeaza pentru impunerea legii. Trebuie sa înțelegem ca toți aceștia sunt ANGAJATII noștri, nu stăpânii noștri! În campaniile electorale, nu trebuie sa acceptam programele lor mincinoase, ci sa le cerem noi ceea ce dorim să facă cei cărora le dam votul. Dar ce să facem cu romanul care habar nu are ce vrea; el este mulțumi cu un kg de ulei, zahăr, o geleata, etc. Nici într-o suta de ani nu-mi voi schimba părerea rea, despre poliția romana și celelalte institutii de forța ale statului roman.
    • +7 (11 voturi)    
      mai mistrelutzule, (Duminică, 10 decembrie 2017, 7:48)

      truly [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      lasa ma sa-i jupoaie si de vii p'aia care dau cu sabia in politisti, nu numai sa le inaspreasca pedepsele! de ce nu?? (ai vazut un animal jupuit de viu, zbatandu-se inca?) daca s-ar aplica "politica lui vlad tzepes", n'ar mai da ei cu sabia in politist - dar fiindca "e democratie", fiindca au o duzina de avocati "care sa le apere drepturile", de aia am ajuns, unde am ajuns... o societate care devine infecta [citeste rea din cale-afara], in care "jupanu' nu numai ca e mandru ca e-n mafie", dar se comporta ca un dummezeu, (nu mai vorbim ca traim intr-o vreme in care se poate omori la comanda daca platesti pe dark-net - moderatorii, va rog nu cenzurati, ca-s stiri oficiale de multa vreme!), cand societatea devine deci un iad in miniatura, atunci in ciuda tuturor infringement'urilor de pe lume (din partea ue!) lasa sa fie introdusa PRIN LEGE si pedeapsa cu moartea, nu numai "inasprita" legea (contra acestor protejati de tine!) tu i-ai vazut ce fetze au? nu-ti doresc sa te ia unul in trafic, cu sabia!...
      • +1 (1 vot)    
        :)) (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:27)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui truly

        eu n-am zis sa nu plateasca..sa plateasca mult si indesat,mi se pare normal sa respectam toti autoritatile si legea,nu protejez pe nimeni.
        Doar m-am saturat sa aud de o saptamana continuu despre politisti batuti si DOAR o stire ratacita despre nevinovati confundati cu hotii si batuti pana li se scot organele..de catre politisti/jandarmi.cazul nu e izolat..
        • 0 (0 voturi)    
          asa-i (Duminică, 10 decembrie 2017, 19:32)

          truly [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          da mai mistrelutzule, ai dreptate
  • +7 (29 voturi)    
    Incepe represiunea (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 19:36)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Urmeaza combinarea in laboratorul PSD a imaginii psihopatului cu sabie cu imaginea protestatarului cu pancarta.
  • +26 (36 voturi)    
    Rusine sa va fie (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 19:39)

    Ragnar [utilizator]

    Dar pedepsele pentru omorat copii pe care i-ati privat de imunoglobulina cand le mariti?Criminalilor!
  • +19 (27 voturi)    
    xxxxl (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 19:42)

    vorbeste lumea [utilizator]

    pistol cu electro-socuri la politisti. il pune scurt jos pe smecher si se lamuresc mai tarziu. sau impuscat direct in cap.
  • +25 (29 voturi)    
    Ultraj (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 20:04)

    Celbland [utilizator]

    Lipsa de respect a infractorilor față de agenți vine din faptul că șefii poliției, la nivel județean sau național, sunt subordonați crimei organizate. Iar ministrul polițiștilor este secretara unui condamnat penal.
    • +14 (16 voturi)    
      Respect pentru borfasi? (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 23:48)

      Protestatar [utilizator] i-a raspuns lui Celbland

      Subscriu. Situatia tinde sa degenereze tocmai pentru ca la conducerea statului au ajuns toate scursurile societatii.
      Ce respect poti avea fata de asemenea personaje? Iar cand Jandarmeria pratica camataria in propria institutie si Politia este pe statul de plata al clanurilor mafiote, apai exista o infratire a ticalosilor iar in familie iti poti permite orice, Ca sa nu mai vorbim de Parlamentul Penal care vrea intrarea in legalitate a furtului calificat.
      Asta este unul dintre motivele pentru care cei care ar trebui sa reprezinte autoritatea nu mai au autoritate, infractorii ii identifica ca fiind de-ai lor, cum poate un hot sa-i interzica unui alt hot sa fure?! Orice om intelege ce se intampla acum in Romania si fiecare isi manifesta lipsa de respect pentru autoritatea penala la nivelul lui.
  • +13 (19 voturi)    
    HHHHHHHHHHHHHotiii de la pesede (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 20:10)

    rov [utilizator]

    Nu produc legi pentru omul cinstit, pentru oamenii legii.
    HHHotii de la pesede produc legi pentru HHHHHoti!
  • +6 (18 voturi)    
    comentariul ăsta o să primească dislikeuri. (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 20:30)

    anton_carpati [utilizator]

    "Politistul trebuie sa fie si aparat de statul care il apara in momentul in care se afla in misiune"
    Poliţistul respectiv ar fi trebuit să fie apărat de cască. Singurul poliţist din echipă care nu purta cască. Criminalul avea o sabie în mână. Când i-o spart mascaţii uşa în care o ales să dea? În mascatul fără cască. Ăsta a fost un risc ce putea fi evitat. În situaţia respectivă poliţiştii nu aveau cum să fie luaţi prin surprindere - ei erau în misiune. Urmau să aresteze un criminal violent. Nu s-au luat precauţiile necesare. Soluţia este să antrenăm poliţiştii corect, nu să le dăm grenade şi licenţă de-a ucide ca-n Statele Unite. Dacă vom avea şi o justiţie controlată politic, şi o poliţie înarmată până-n dinţi pregătită să apese pe trăgaci la cea mai mică tresărire, atunci chiar degeaba ne-am agitat în ultimii 28 de ani.
  • +9 (17 voturi)    
    Mi se pare mie sau (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 21:29)

    UnArdelean [utilizator]

    Fiecare intamplare nefericita este exploatata mediatic imediat pentru a justifica sau a crea percepttia necesitatii unor bugete si mai mari...
    Luati banii alocati statuilor, iluminatului manelistico festiv, petreceri campenesti si altor asemenea prioritati stringente.Cand mai pomenesc si de iesirile din sistem ma ia ameteala de nervi!
    • +1 (1 vot)    
      corect (Duminică, 10 decembrie 2017, 13:21)

      georghe [utilizator] i-a raspuns lui UnArdelean

      să de mai dea 15% la salariu, iar un profesor bătut să fie sancționat că „ nu are pedagogie”
  • +6 (10 voturi)    
    Un medicament care nu prea se gaseste (Sâmbătă, 9 decembrie 2017, 21:34)

    UnArdelean [utilizator]

    Asta-i de anii 80 cand nu prea se gasea mancare insa ne descurcam cumva...
    Domnule, se gaseste sa nu, asa e in vremurile noastre.
  • +7 (13 voturi)    
    Politistii neprofesionisti, (Duminică, 10 decembrie 2017, 4:05)

    unins [utilizator]

    care prin comportament abuziv, au provocat escaladarea conflictului. Au mai fost incidente în care poliția a acționat în forța, disproportionat în raport cu faptele, pentru aplicarea legi. Sa folosești forța împotriva femeilor, batranilor, copiilor și chiar a unor bărbați neviolenti, în cazul incalcarilor minore ale legii (traversare prin locuri nepermise, refuzul de a se legitima, etc.) doar pentru a aplica legea și regulamentele, înseamnă a nu înțelege legea în spiritul ei, care are rolul de a feri oamenii de orice rău, așa ca recurgerea la abuz de autoritate, fără motive intemeiate, nu face altceva decât sa nasca violența și în final sa triumfe raul. Am mai spus ca în astfel de situații, trebuie acționat cu tact, pentru a aplica legea, fără a crea situații periculoase pentru polițiști și mai ales pentru oameni. Este un mod de gândire primitiv, impulsul de a acționa abuziv, iar poliția, care este o institutie de forța a statului, tinde sa folosească forța indiferent de situație. Trebuie concepute legi, regulamente, dispozitii, etc. prin care să se aplice legea , fără a oferi circ și escaladare conflictuala, care face rău tuturor și terfeleste imaginea poliției. Pentru a sanctiona incalcarea legii, atunci când aceasta nu constituie un pericol iminent, se poate recurge la mijloace tehnice (foto, video , etc.) pentru identificare și aplicare sanctiune. Prestigiul nu se câștiga prin forta, ci prin inteligenta. Am văzut ca ministrul de interne, sefii poliției, politicieni și alții, au cerut, elaborat și aprobat legi mai aspre, menite sa intareasca autoritatea poliției și sa descurajeze agresiunile împotriva polițiștilor, dar de ce nu se cere si marirea responsabilitatii politistului, pentru a fi constient ca legea nu-i da dreptul la abuzuri ?
  • +5 (7 voturi)    
    Alo, Alo... (Duminică, 10 decembrie 2017, 9:13)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dar cu HOTIA ce facem? Dar cu PSD-ul (ALDE+UDMR_ CRIMINAL care face ca zeci de mii de oameni sa mara prin spitale iat 25 % din populatie sa emigreze? Solutia - sa fiti scosi in afara legii ca niste ticalosi ce sunteti.
    • +4 (4 voturi)    
      +penele (Duminică, 10 decembrie 2017, 10:15)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      sa nu uitam contributia penele la dezastrul de azi...votarea legii cu alegerea din primul tur.
  • +10 (12 voturi)    
    Va mai amintiti (Duminică, 10 decembrie 2017, 9:41)

    OmniStudio [utilizator]

    de cazul (cazurile) in care au devastat casa omului pentru ca au gresit adresa? Au zis pardon!?
    Politistul care nu avea casca trebuie tratat exact ca si soferul fara centura de siguranta; iar sefii lui anchetati ca sefii muncitorilor care nu au folosit echipamentul de protectie specific si au suferit accident de munca.

    Faptul ca avem cazuri asa de grave se datoreaza inactiunii politiei, care prefera sa calareasca cetateni pasnici care fac greseli marunte si inchid ochii la adevaratii derbedei/traficanti/clanuri. Exact ca si fiscul care se lupta cu maruntisul iar "rechinii" nu sunt deranjati.
  • +7 (7 voturi)    
    Da si nu (Duminică, 10 decembrie 2017, 10:15)

    Pac-pac [utilizator]

    Daca il lasi pe Serban Nicolae, Nicolici, Tudorel si Ciordache sa defineasca sanctiunile pentru ultraj, vom vedea ca riscam inchisoarea si daca strigi anti-Dragnea.

    Asadar, da, trebuie aparat si politistul, si medicul, si jandarmul, etc dar atentie la circumstante si scop!

    Iar daca ni se serveste drept exemplu "desteptul" ala de la SAS care si-a luat o sabie-n teasta pentru ca nu purta casca de protectie obligatorie, punand astfel in pericol misiunea echipei, plus ceilalti din echipa care nu au folosit armamentul din dotare pentru a lichida pericolul, sa-mi fie iertat...avem legi, dar nu are cine sa le aplice.
  • +2 (2 voturi)    
    Sunt de acord sa fie inasprite pedepsele (Duminică, 10 decembrie 2017, 10:47)

    Klaus_ [utilizator]

    Sunt de acord sa fie inasprite pedepsele pentru cei ce lovesc un politist, pentru cei ce injura un politist si chiar si pentru cei ce nu respecta cerinta unui politist (nu vor sa se legitimeze, nu vor sa opreasca masina...).
    INSA in acelasi timp, ar trebui ca politistul care loveste sau face uz de arma nejustificat, sa primeasca sentinta maxima si sa nu existe "cu suspendare" sau "munca in folosul comunitatii" sau "amenda penala". Nu, sentinta definitiva sa fie cea mai aspra si sa fie cea cu privare de libertate. Una e sa se bata doi oameni pe un loc de parcare si alta e un politist cu arma in mana sa iti care picioare de sa trebuiasca sa-ti scoata medicii splina.
    Asta presupune si niste reguli clare, cand se face uz de forta si de arma, presupune sa existe si un sistem de verificare al respectarii regulilor (camere video), trebuie sa existe si niste sefi in politie care sa apere legea, nu subordonatii sau infractorii, trebuie sa existe si o societate responsabila in care orice individ care vcede un abuz sa il filmeze saus a-l raporteze.
    • +2 (2 voturi)    
      Am inteles ca (Duminică, 10 decembrie 2017, 12:51)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      vor ca sa interzica prin lege filmarile cu cazuri de incalcarii ale legii de catre politisti. Deci nu vor sa se cunoasca ilegalitatile comise de ei, ca si cand n-ar exista ! In toate institutiile publice trebuie sa existe camere video, pentru transparentizarea activitatii acestora, daca nu au nimic de ascuns ! Pacat de oamenii corecti din aceste institutii, care suporta si ei oprobiul public din cauza comportamentului abuziv, al unor colegi de-ai lor. Tacerea lor, ii face complice cu cei care comit raul.
  • +3 (3 voturi)    
    1 Sa observam definitia ultrajului in DEX: (Duminică, 10 decembrie 2017, 11:06)

    deval [utilizator]

    "ULTRÁJ, ultraje, s. n. Ofensă, insultă, amenințare. ♦ (Jur.) Infracțiune care constă în insultă, calomnie, amenințare ori alte acte de violență ori de vătămare corporală împotriva unui funcționar aflat în exercițiul funcțiunii; p. gener. jignire, ofensă (gravă), amenințare, act de violență împotriva cuiva. "
    Raspunsul politistului nu poate fi egal daca e "ultragiat"cu o privire, cu o vorba (chiar daca e o injuratura) sau cu o sabie/pumn/etc !!
    2. De ce "spadasinul"nu a fost impuscat -in mana-de colegii politistului ?! Ceilalti au ramas si ei "masca"de ca si cum asaltau o asociatie de bloc ? Ce dracu pregatire au astia daca buhaiul ala a fost mai "eficient" ca ei ?
    • 0 (0 voturi)    
      corect, bullshit mediatic (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:36)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Ce legatura are ultrajul cu un politist fara echipament adecvat atacat de un infractor cunoscut.
  • +1 (1 vot)    
    ce am invatat eu... (Duminică, 10 decembrie 2017, 17:31)

    Coco Whistle [utilizator]

    cind lucrurile sint scapate de sub control, e ptr ca liderii nu se cam pricep. de aceea e nevoie de oameni noi, nu poti schimba lucrurile cu aceeasi oameni/mentalitate.
  • +1 (1 vot)    
    multe pro si contra (Duminică, 10 decembrie 2017, 20:07)

    pb80tm [utilizator]

    da pe tudorel eliberatorul toader nu-l trageti de urechi. ca de cand s-or eliberat verii si finii si cel mai nedetartrat jmecher al tarii taie in justitie ca in branza, de ce no'r taia si astia la politai.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version