Incident aviatic

Un avion, rasturnat pe pista Aeroportului Henri Coanda

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 30 decembrie 2007, 11:58 Actualitate | Esenţial


Un avion al companiei Tarom ce se pregatea sa decoleze s-a rasturnat dupa ce s-a izbit de o masina pe pista Aeroportului Henri Coanda. Incidentul nu s-a soldat cu victime, transmit televiziunile. Cei 120 de pasageri urmau sa-si petreaca Revelionul in Egipt. Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a cerut un raport asupra incidentului in cateva zile. Autoritatile responsabile spun ca un raport preliminar va fi emis abia intr-o luna, iar cel final va fi incheiat mai tarziu. Diferite informatii sustin ca la baza incidentului ar sta proasta coordonare a serviciilor de pe aeroport.

Aeronova companiei Tarom urma sa decoleze spre statiunea egipteana Sharm-el-Sheik, insa a lovit o masina care rula pe pista aeroportului. Aeronava s-a inclinat pe o parte, pasagerii fiind evacuati de urgenta.

La fata locului au intervenit forte ale pompierilor si ale Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta.

Conform primelor informatii, la bordul avionului se aflau 120 de pasageri, ce urmau sa-si petreaca Revelionul in Egipt.

UPDATE: Proasta coordonare a serviciilor de pe aeroport, cauza accidentului

"Accidentul s-a petrecut din cauza unei proaste coordonari intre operatiunile auxiliare de pe aeroport, efectuate de diferite companii, si operatiunile de zbor. Avionul a lovit masina respectiva in timp ce se pregatea sa decoleze", a declarat purtatorul de cuvint al Aeroportului Henri Coanda, Valentin Iordache.

Directia de Aviatie Civila din Ministerul Transporturilor va organiza o comisie pentru a investiga cauzele accidentului.

Potrivit directorului Tarom, Gheorghe Barla, masina uitata pe pista apartinea serviciilor de intretinere. " Primele informatii sint ca avionul se afla in pozitia de decolare. Era o decolare in procedura de vizibilitate redusa, a primit aprobarea de decolare si, in procesul decolarii, a intrat in coliziune cu o masina despre care se stie ca a fost uitata pe pista, cei din turn nu au stiut de prezenta ei", a afirmat  Barla.

Aeronava Tarom a fost "grav avariata", trenul de aterizare s-a rupt, avionul s-a inclinat pe partea stinga, sprijinindu-se pe aripa si a iesit in cimp. Pasagerii au intrat in panica si au fost evacuati in graba pe iesirile de urgenta.

Bagajele pasagerilor au fost imprastiate pe cimp, in zona în care s-a produs incidentul. Acestea urmeaza sa fie recuperate si duse la avionul cu care urmeaza sa plece pasagerii spre Egipt.      






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















10816 vizualizari

  • 0 (8 voturi)    
    sa-mi dau si eu cu parerea (Duminică, 30 decembrie 2007, 13:09)

    Alexandra Dobra [anonim]

    Eu am fost la fata locului. Nici vorba de masina. Era un caine care a sarit la roata avionului. Pilotul a scapat cafeaua pe copilot si acesta a cazut peste stuardesa care a dat cu capul de mansa si avionul s-a lovit de un geamantan uitat pe pista. Se zice ca nu sunt victime dar eu am vazut o ureche de catel cazuta pe pista.
    • -2 (2 voturi)    
      spitalul de nebuni (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:13)

      revelion2008 [anonim] i-a raspuns lui Alexandra Dobra

      s-a mutat pe net. Sunteti foarte tari, toti astia care comentati aici. :):) Nu mai avem nevoie de divertisment de revelion, ne distram foarte tare cu comentariile voastre. Premiul cel mare il ia persoana care a vazut urechea de catel pe pista. Sunteti sigura ca era ureche de catel? Nu era de la vreun porc dintr-o piftie pusa de teroristi in bagaje??? :))))))))
      Sunteti geniali! Keep up the good work!
    • -1 (1 vot)    
      S-a rasturnat?! De cate ori s-a rostogolit? (Luni, 31 decembrie 2007, 3:47)

      nevermind [anonim] i-a raspuns lui Alexandra Dobra

      Draga Alexandra. Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic. Eu eram chiar la bordul cisternei care alimenta avionul in timpul decolarii. Doar ce ma pregateam sa urc pe aripa cu doua canistre cand am vazut pe hublou ca pilotul juca septic cu doi dintre pasageri.
      In momentul cand avionul a inceput procedura de rasturnare m-am dezechilibrat un pic si nu am vazut din ce directzie a aparut pe pista un moped neinregistrat care circula pe contra-sens. Atunci copilotul a frinat brusc si a virat dreapta...sau stanga. Nu mai retin exact. Si a lovit din plin o masina de la avicola.
      Soferul nu are nici o vina. El... numara ouale.
      Dupa ce a trecut de avicola , avionul a agatat cu aripa turnul de control. Controlorul de zbor nu a mai apucat sa avertizeze transportorul blindat care doar ce incepuse sa urmareasca un caine scapat de la centrul de ecarisaj. Atunci a avut loc impactul devastator. Blindatul a parasit insa locul cu pricina . Imediat autoritatile au inceput sa caute cainele. Cred ca era turbat. Iar urechea de care vorbesti tu era de la brelocul de chei pe care l-am pierdut la a treia rostogolire. Cate au fost? ca la a 5-a am pierdut numaratoare...
  • +4 (6 voturi)    
    Tarom tine tot de Transporturi? (Duminică, 30 decembrie 2007, 13:26)

    sadwank [anonim]

    La accidente personale cu masina ministrul Transporturilor nu-si da demisia, dar la avioane cum e?
    A propos de demisii d-astea de onoare pe motive de incompetenta in forma agravanta: stiati ca la aeroportul Baneasa, dupa ce ziaristii de la Academia Catavencu au penetrat sistemul de securitate, directorul aeroportului NU si-a dat demisia?
    Pentru penelistii postatori pe forumuri: stati linistiti, dupa ce ati pus-o pe Norica in locul lu' Chiuariu, mi-e groaza sa ma gindesc pe cine ati pune in locul lu' Orban. Stati acolo, la guvernare si incercati sa nu mai faceti prostii, ca nu mai e mult pina la alegeri si scapati.
    • -4 (4 voturi)    
      sadwank (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:32)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      sadwank, du-te nene si te culca ca esti obsedat.
    • -4 (4 voturi)    
      Saracu de tine (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:48)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      Mie imi pare rau pentru tine ... sincer iti spun. Cred ca esti respins de societate, nu ai prieteni ... nu-mi dau seama ce se intimpla cu tine.

      Cel mai probabil, muncitorii care se ocupau de balizare, au raportat gresit turnului de control ca pista este libera. Asa ca din aceasta cauza nu numai directorul aeroportului si Orban sa-si dea demisia, ba mai mult, si Tariceanu impreuna cu tot Guvernul.
      • +1 (1 vot)    
        Comment sters de user (Luni, 31 decembrie 2007, 1:25)

        sadwank [anonim] i-a raspuns lui Adrian

    • 0 (0 voturi)    
      da, tarom tine cu dintii de transporturi (Luni, 31 decembrie 2007, 10:33)

      soferul dubei cu 'orbanul' gainilor [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      deci e vorba ca de data asta soferul turmantat al dubei, lasat in singuratatea lui de turnul de control de la alfa rocas, a inceput sa manance si sa bea din mancarea psageriolor, i s-a ingreuiat bardana si privirea, a derapat si nu a vazut avionul care se deplasa regulamentar pe pista.

      in urma coliziunii s-a constatat ca avionul si-a rupt aripa (adica mana lui care o are in dotare) nu datorita accidentului ci deoarece a alunecat pe pista inghetata emotionat de apropierea dubitei.

      care dubita a fost imediat jefuita de numere si dusa intr-un hambar parasit al tarom, undeva pe o pista laturalnica.

      adica "like Orban, like Tarom", care e treaba (vorba lui Hrebe), ce, nu-i asa?
  • +2 (2 voturi)    
    Incompetenti (Duminică, 30 decembrie 2007, 13:30)

    Stefan [anonim]

    Informatia dumneavoastra este total gresita, avionul nu s-a rasturant... speriati lumea aiurea cu "striri de ultima ora".
  • -1 (5 voturi)    
    atac terorist (Duminică, 30 decembrie 2007, 13:33)

    anonim [anonim]

    Eu zic ca a fost atac terorist, eu zic ca teroristii s-au infiltrat in incinta aeroportului, au furat cheile de la masina, au dus-o pe pista, au turat motorul sa para ca e ceata dupa care au plecat uitand masina acolo.
    Ma intreb cine o sa revendice atacul
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Duminică, 30 decembrie 2007, 16:00)

      Prostia din Romania [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Ea prostia din Romania revendica atentatul. Nu mai faceti comisii de ancheta.
  • +1 (1 vot)    
    Improper Language Usage (Duminică, 30 decembrie 2007, 13:50)

    X [anonim]

    <<Conform primelor informatii, la bordul avionului se aflau 120 de pasageri, ce urmau sa-si petreaca Revelionul in Egipt.>>
    Si ce, asa si-l vor petrece in Sri Lanka?
  • -1 (3 voturi)    
    vai de capu vostru (Duminică, 30 decembrie 2007, 13:51)

    boeingul [anonim]

    ma da aveti un dar sa dezinformati lumea... unde draq e mah avionu rasturnat???? i s-a rupt trenu de aterizare si a picat pe-o parte!!!! crek erati voi picati in cap si vedeati cu susu-n jos!!! ce draq!!!! sunteti penibili!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      re: vai de capu... (Luni, 31 decembrie 2007, 5:05)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui boeingul

      Din cind in cind e util sa pui mina pe cite o carte, iar daca e DEX-ul (cartea aia groasa care se termina cu bine), e mai mult ca perfect:

      RASTURNA, rastorn, vb. I. 1. Tranz. A scoate, a deplasa un corp din pozitia lui normala, facandu-l sa cada intr-o parte sau sa ajunga cu susul in jos.

      Vai de capul cui ziceai?
  • -1 (3 voturi)    
    avion rasturnat (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:00)

    maciuca [anonim]

    Potrivit ultimelor declaratii, avionul s-a rasturnat de circa 1755 de ori, dotrita vitezei, si s-a oprit in hotelul Intercontinental din centrul capitalei. Nimeni nu a fost ranit.
  • -1 (1 vot)    
    dupa mig-urile urmeaza avioanele taromului? (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:04)

    anonimus [anonim]

    nsaol rau
  • 0 (2 voturi)    
    adevarat (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:13)

    anonim [anonim]

    parintii mei au fost in acel avion si chiar e adevarat,so ..numai inventati" chesti" despre catei handicapati
  • +3 (3 voturi)    
    inadmisibil, dar adevarat = made in Romania (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:28)

    ionel [anonim]

    Este inadmisibil ca dupa ce s-au investit sute de milioane de euro din banii nostrii in Aeroportul Otopeni pe garduri inteligente pe fotolii din piele si pe masini de lux pentru conducerea aeroportului sa ajungem sa ne fie pusa viata in pericol datorita spiritului romanesc de ignorare a regulilor si procedurilor de safety! sper ca vinovatii sa fie pedepsiti exemplar si in acels timp indemn pasagerii sa ceara despagubiri celor ce le-au pus viata in pericol. Este un adevarat miracol ca nu exista pierderi de vieti omenesti. Nu e vorba nici de profesionalismul pilotilor, nici de capacitatile avionului... este un miracol daca ne gandim ca la bord erau cca 15000 kg de gaz si avionul la decolare are o viteza de cca 260 km/h
    • -1 (1 vot)    
      gizaaas (Luni, 31 decembrie 2007, 3:33)

      mihaitza [anonim] i-a raspuns lui ionel

      auzi draga, da' de knd zboara avioanele pe gaz? cred k vor fi foarte incantati cei de la e-on sau ditrigaz (sau cumn naiba le'o zice) sa auda, o sa vanda la gaz de rup normele :))
      kerosen ii spune, sa shtii data viitoare :* (no hard feelings, ok?)
      • 0 (0 voturi)    
        precizari (Luni, 31 decembrie 2007, 9:03)

        ionel [anonim] i-a raspuns lui mihaitza

        Jet A1 se cheama mai precis kerosenul pentru motoare jet... care in practica este numit gaz ca sa fii si tu la curent... OK? si cand mai ai de dat lectii incearca sa combati idei si nu sa discuti cuvinte ca la grupa mica de la gradinita.
      • -1 (1 vot)    
        Gaz? (Luni, 31 decembrie 2007, 12:16)

        1234 [anonim] i-a raspuns lui mihaitza

        Gas nu Gaz...
  • +2 (2 voturi)    
    Tarom, Tarom... (Duminică, 30 decembrie 2007, 14:59)

    Dream [anonim]

    e o companie ce merge spre faliment...sa mai vorbeasca vreun ziar sau vreo tv rau de companiile lowvost..auzi declaratii cica pilotii romani sunt cei mai buni nu va mai umflati in pene ca nu e asa, sunt f buni si americanii si englezii si francezii etc
    • 0 (2 voturi)    
      re: Tarom, Tarom (Duminică, 30 decembrie 2007, 19:32)

      Buster [anonim] i-a raspuns lui Dream

      Ce legatura are o companie care opereaza zboruri cu administratia aeroportului...Tarom nu merge spre faliment deloc ...ca idee vezi curse interne operate la tarif extern si care sunt full...adica in ultimele 24 de ore nu gasesti un loc.

      Despre lowcost (asa cum zici tu lowvost :)) ) nu ma urc intr-o nava din aia nici daca-mi dau ei bani.. nava Tarom avariata se va vinde la o companie lowcost...dar tu esti invitatul meu !!
      • +1 (1 vot)    
        Mda...sigur va falimenta, ii dau max 3 ani (Duminică, 30 decembrie 2007, 22:34)

        Speedy [anonim] i-a raspuns lui Buster

        Pai sunt pline doar pentru ca nu au concurenta (inca!) pe liniile interne..altfel...sa fii sanatos !eu am zburat cu lowcosturi cu avioane nou-noute ( nu ma refer la companii romanesti ca nu am avut ocazia). De ex EasyJet da clasa Taromului...de departe...
        • 0 (0 voturi)    
          EasyJet (Luni, 31 decembrie 2007, 1:36)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui Speedy

          Se mai intimpla sa nu i se inchida o usa, sa nu-i vina scara pe un aeroport sau altul ca platesc slotul cam ieftinel, sa intirzie etc etc. Asa ca tot o companie normala sunt si aia
          Daca tii mortis sa dai un exemplu de companie lowcost vorbeste si tu macar de RyanAir, lasa EasyJetul
          • 0 (0 voturi)    
            sloturi... (Luni, 31 decembrie 2007, 9:07)

            toma [anonim] i-a raspuns lui Radu

            Draga Radu,
            cine ti-a bagat in cap ca sloturile ar fi platibile??? hai sa fim seriosi te rog spune-mi si mie la ce aeroport european se platesc sloturile?
  • -2 (2 voturi)    
    Vrajeala dom'le vrajeala... (Duminică, 30 decembrie 2007, 16:23)

    Cocaina Viorel [anonim]

    Sa va zic io cum s-a petrecut... Nu stiau guvernantii cum sa bage 4 Antonov in tara cu droguri si asa l-au pus pilotul salvator (de fapt e KGB-ist, trecut la CIA si acum face specializare la SRI) sa ia atentia asupra lui... Deci cum va spuneam... oricum vacanta in Egipt era de kkt, stiau ca iar o sa-si ia tzeapa cu cazarea, mancarea etc. si au facut o fapta buna sa nu-i mai trimita... in schimb... la 200 de m de avionul rasturnat... Antonoavele au aterizat... nimeni n-a vazut... v-am pupat pe portofele...
  • +1 (1 vot)    
    accident pe pista (Duminică, 30 decembrie 2007, 16:25)

    Pasager [anonim]

    In acest caz eu zic ca nu e loc de glume si mistouri(vezi mai sus).
    Asa se intampla cand nu exista comunicare eficienta si comunicarea ineficienta se datoreaza faptului ca s-a faramita la mai multe firme si firmulitae (care mai decare mai incompetente) divese activitati de intretinere auxiliara cu scopul precis de imbogatirea unora.
    Exemplu tipic de copil cu prea multe moase.
    Cu asemenea activitati in care sunt implicate vieti a sute de oameni nu e de joaca. Poate ca cineva ar trebui sa ia masuri drastice.
  • -1 (1 vot)    
    asta e starea avioanelor (Duminică, 30 decembrie 2007, 16:33)

    antonescu [anonim]

    deci nu a fost nici o masina nimik....ca sa stiti cum stati....avionul sa rupt de bunavoie de unu singur nu a fost nici o masina.
  • -1 (3 voturi)    
    Discutie intre piloti... (Duminică, 30 decembrie 2007, 16:49)

    dumi [anonim]

    La un pahar, niste piloti, prieteni, isi povestesc patzaniile:
    - Dom'le, uite ce-am patit eu la etc.
    - A, nu e mare lucru, sa ma fi vazut pe mine in etc.
    - Sunteti copii, sa ma fi vazut pe mine cum m-am rasturnat de pe pista cu avionul, am ajuns in camp, pasagerii au iesit pe fereastra, peste tot erau bagaje imprastiate, toti erau suparati...
  • +1 (1 vot)    
    Tot la aeroportul Baneasa (Duminică, 30 decembrie 2007, 17:19)

    smeagol [anonim]

    Cei de la Baneasa nu au fost in stare sa dea informatii meteo corecte iar din cauza asta in 23.12.2007 avionul companiei German Wings a aterizat mai intai la Varna, apoi a reusit sa aterizeze la Baneasa.
    Hamalii de la handling manuiesc bagajele precum sacii cu nisip, folosesc banda rulanta pe post de banda de alergat, dar cel putin putem viziona farse la monitoare gigant......in singura sala de asteptare .

    Rontzaind Bazaconii cu Caterinca Inainteeeeeee Marsh!!!!!!!!

    Sau Haribo ..........
  • 0 (2 voturi)    
    Hmmmm (Duminică, 30 decembrie 2007, 17:19)

    Bigubax [utilizator]

    Bine c-au scapat toti nevatamati. Iar cei (i)responsabili or sa plateasca neglijenta-n serviciu. Sunt curios cate din comentariile de mai sus apareau in forma actuala, in caz de mai rau, in cazul in care accidentul avea si victime. Din pacate rapunsul este: foarte multe dintre ele. C-asa-s unii romani, comenteaza inainte sa apuce sa gandeasca....
  • +2 (2 voturi)    
    Incidente (Duminică, 30 decembrie 2007, 17:31)

    Marian [anonim]

    Intrati pe youtube si cautati runway incursions si veti vedea cate incidente au fost numai in SUA anul acesta. Asa ca terminati cu concluzii de genul "numai in Romania". Iar diferenta intre una low cost si una normala e ca una normala a avut o aeronava si un pilot de rezerva in cateva ore.
    • -3 (5 voturi)    
      De ce dai exemplu SUA? (Duminică, 30 decembrie 2007, 20:03)

      Nedumiritul [anonim] i-a raspuns lui Marian

      De ce?
  • 0 (2 voturi)    
    De unde pana unde sa rasturnat? (Duminică, 30 decembrie 2007, 21:05)

    dreaden [anonim]

    De unde pana unde sa rasturnat?
    • 0 (0 voturi)    
      Cratima, liniuta de unire? (Duminică, 30 decembrie 2007, 22:12)

      Bigubax [utilizator] i-a raspuns lui dreaden

      Gramatica asta bat-o vina... Parca mesajul nu mai are nici o importanta cand e atat de agramat. Nici nu conteaza daca s-a rasturnat sau nu avionul, e important ca s-a terminat cu bine, 120 de oameni au scapat cu viata.
  • 0 (0 voturi)    
    servicii ca in romania.... (Duminică, 30 decembrie 2007, 23:05)

    Dragos [anonim]

    il cunosc personal pe copilot, un tip extrem de talentat si un foarte bun meserias, nu a avut nici o sansa sa evite masina cu pricina..doar niste oameni extraordinari cum sunt acei piloti care au reusit sa tina acel avion cum au putut ne-au ferit de o tragedie....Dumnezeu sa le ajute asa cum au ajutat ei azi 120 de sufelte.....cat despre masina uitata.....nimic de zis
  • 0 (0 voturi)    
    AHHH, acum aduc aminte (Duminică, 30 decembrie 2007, 23:28)

    uituc gheorghe [anonim]

    deci pe pista am lasat masina firmei...
  • 0 (0 voturi)    
    daune (Duminică, 30 decembrie 2007, 23:50)

    schumi [anonim]

    cine sa fie pedepsit...crezi ca dak lasi pe altii sa concedieze pe care-i shef de aeroport ai rezolvat ceva...toti carora le-a fost pusa in pericol viatza acum ar trebui sa dea in judecata aeroportul si gata domle...sa nu-si mai permita sa adoarma in scaune nici femeia de servici....si sincer mi se pare normal sa primeasca toti daune morale...ca nu e ca si cum ai aluneca pe gheatza chestia asta...iar ala care a lasat masina pe pista sa faca puscarie pt tentativa de omor...sau ce mai era pe pista aia...bagaj sau caine:)
  • +3 (3 voturi)    
    Cateva lamuriri (Luni, 31 decembrie 2007, 2:31)

    ALex [anonim]

    1. In conditii de zbor IFR (Instrumental Flight Rules), de intregul zbor raspunde Controlorul de Trafic Aerian, nu comandantul aeronavei, exceptie facand cazul in care pilotul izbeste cu aeronava pamantul. Asadar pilotul trebuie sa se asigure doar de faptul ca are altitudine suficienta deasupra terenului, in conditii de zbor IFR. In perimetrul aeroportului OTP de controlul traficului aerian si de serviciile approach si radar se ocupa Turnul de Control.

    2. In ciuda glumelor de prost gust spuse de unii pe acest forum, ceea ce s-a intamplat azi este un miracol si totodata o dovada a calitatii de fabricatie a avioanelor Boeing (prin aceasta nu doresc catusi de putin sa denigrez alti producatori). Astazi aeronava a protejat vietile ocupantilor.

    3. In ciuda cetii, BUH OTP (Bucuresti Otopeni) este un aeroport european, care asteapta (ca de altfel toate aeroporturile capitalelor europene) o crestere semnificativa a traficului. Daca ar fi existat un radar de sol, situatia creata azi nu ar mai fi avut loc. Prin ceata nu trebuie sa vezi, nici sa mirosi sau sa pipai un vehicol aflat pe pista, trebuie sa il vezi pe ecran.

    4. Si nu in cele din urma sincere felicitari echipajului avionului pentru profesionalismul de care au dat dovada in evacuarea in siguranta si eficienta a pasagerilor.
  • -2 (2 voturi)    
    AVIONUL S-A RUPT SINGUR (Luni, 31 decembrie 2007, 3:09)

    baragol [anonim]

    Parerea mea este ca avionul s-a defectat (s-a rupt ceva la trenul de rulare).


    SUNT VARZA AVIOANELE ALEA, MA MIR CA NU S-A INTAMPLAT PANA ACUM NIMIC CU ELE...
    • 0 (0 voturi)    
      pareri (Luni, 31 decembrie 2007, 10:29)

      SM [anonim] i-a raspuns lui baragol

      parerea ta... ai vreun argument, vreo dovada? si ca avioanele sunt varza: ai vreun argument, vreo dovada? sau intra in categoria "suntem in romania, deci totul e prost"?

      felicitari pilotilor pentru modul in care au gestionat problema. si sarbatori fericite calatorilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Masina uitata pe pista?!! (Luni, 31 decembrie 2007, 4:51)

    Ioana [anonim]

    Ma scuzati, dar nu am sa cred niciodata ca o masina a r putea fi uitata pe o pista a unui aeroport. Gogosile astea sa le inghita cine vrea. Nu vreau sa fac scenarii dar pentru mine e foarte clar a fost totul pus la cale. Putea sa iasa urat de tot. Bine ca nu a murit nimeni. Personal imi da foarte mult de gandit sistemul de securitate al aeroportului. Problema e mai grava decat credem.
  • +1 (1 vot)    
    INVAZIA DE NEPRICEPUTI (Luni, 31 decembrie 2007, 5:15)

    tudor [anonim]

    E un caz grav. Este dezolanta interventia pe forum a sfertodoctilor care isi permit glume proaste ascunsi de anonimatul mesajelor. Dca ar fi nevoiti sa semneze in clar n-ar indrazni
    Pentru cei care doresc sa cunoasca adevarul , aminititi-va din filme ca la capul pistei se tureaza de proba motoarele, se pune piciorul pe frana si se cere turmului aprobarea de decolare . Tuirnul - controlorul de trafic- care are in competenta "deschiderea" si "inchiderea" pistei constata ca pista e libera si APROBA DECOLAREA
    Ori bietul controlor a aprobat accesul pe pista a respectivei masini de interventie si a uitat de asta aproband decolarea. Este greu de crezut ca unii trat pe pista cu masina de interventie asa , de capul lor. DECI E O GRESALA UMANA GRAVA D'aia trebuiau luate probe de alcolemie controlorilor de trafic .Daca totusi aia au intrat pe pista "de capul lor" adica fara sa existe sau sa se respecte procedurile .. trebuie concediat comandantul aeroportului si consiliul saau de adminstratie datorita lipsei masurilor de control a respectarii disciplinei dar ne cred sa fie asa .
    tudor
  • 0 (0 voturi)    
    hmmm... (Luni, 31 decembrie 2007, 10:15)

    bogdan [anonim]

    eu totusi cred ca administratia aeroportului e de vina. nu uitati ca inca n-a trecut o luna de cand Catavencii au intrat nestingheriti in aeroport si au pus bombe de jucarie pe avioane. Si au facut si poze.
    ce e mai grav e ca dupa acel episod n-a luat nimeni nici o masura. ei bine, probabil acum o sa ia, mai ales ca cineva trebuie sa plateasca avionul iar compania de asigurari sigur se va da peste cap sa aduca in instanta pe cei vinovati.
  • -1 (1 vot)    
    FA-TI ADRESA DE EMAIL ACUM LA BECALI.COM (Luni, 31 decembrie 2007, 10:27)

    ADRESA TA DE EMAIL LA BECALI.COM [anonim]

    GRATUIT!!!
    DU-TE LA WWW.BECALI.COM SI LOGHEAZA-TE !
  • 0 (0 voturi)    
    Accidentul si Realitatea TV (Luni, 31 decembrie 2007, 11:43)

    Noname [anonim]

    Am incercat sa postez un comentariu pe site-ul Realitatea TV dar domnilor de acolo se pare nu le-a convenit asa ca iata aici parerea mea :

    1. Am scapat de cenzura lui Ceausescu ca sa putem fi cenzurati de Realitatea TV.
    2. Accidentul din Tenerife s-a datorat comandantului KLM care a pornit rularea pe pista fara aprobarea turnului de control deci paralela facuta de Dna. Nedelcu in sinteza accidentului (ieri) este deplasata.
    3. Realitatea TV este "critica" cu toata lumea (nu chiar toata lumea....) mai putin cu angajatii sai care isi dau cu parerea fara sa stie sau se exprima "catastrofa grava" (tot ieri). Domnule Prigoana, faceti putina curatenie si la Realitatea TV.
  • 0 (0 voturi)    
    Varsta flota (Luni, 31 decembrie 2007, 12:22)

    Alex [anonim]

    Pentru cei care spun ca avioanle Tarom sunt varza:
    Varsta flotei Tarom este de 8.6 ani incluzand cele 2 Airbus A310 vechi de 16 ani care vor fi vandute. In comparatie Lufthansa are o flota de 12.7 ani, AirFrance 9.2, Swiss 8.9.
    Deci mai cititi inainte sa scrieti prostii.
    • 0 (0 voturi)    
      varza cu piper :) (Luni, 31 decembrie 2007, 19:25)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Durata de viata a unui avion de linie e de circa 30 de ani, asa ca informatia e irelevanta

      ~Nautilus
  • 0 (0 voturi)    
    TAROM-ul (Luni, 31 decembrie 2007, 17:06)

    Asterix [anonim]

    Ce va tot legati de Tarom si de avioanele lor? N-au absolut nici o vina in accidentul asta. Pilotii au procedat ca la carte. Berbecii aia din turn sunt de vina, sau numai daca aia de reparau balizele au anuntat c-au eliberat pista si ei n-au facut-o. In cazul asta lucrurile sunt mult mai grave. TERORISM, dar nu cred ca e cazul. E numai spiritul ala romanesc de a face treburile a-n-sulea.
  • 0 (0 voturi)    
    Titlul e gresit si il mentineti totusi (Vineri, 4 ianuarie 2008, 12:07)

    BV [anonim]

    Erare humanum est perseverare diabolicum!
    Pilotul a reusit cu ceva noroc sa evite rasturnarea avionului.
    Titlul vostru este gresit si de o saptamana peseverati in greseala...
  • 0 (0 voturi)    
    incident aviatic (Sâmbătă, 12 ianuarie 2008, 22:01)

    darek [anonim]

    Tot spuneti ce a evitat pilotul . va spun eu nimic!
    la 49 m/s si de la 100m (cca 2s) de unde spune ca a obsevat masina nu a putut face nimic ,s-a supus legilor inertiei .
  • 0 (0 voturi)    
    stuardesa (Joi, 13 august 2009, 12:56)

    euenia [anonim]

    va rog!!! cine poate sa mi zica unde se fac cursuri de stuardesa?????!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by