Reclamatiile turistilor de sarbatori la ANPC: De la frigul din camera, la insecta din ciorba

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 ianuarie 2015, 16:24 Actualitate | Esenţial


Frigul din camera, conditiile de igiena si calitatea mancarii au fost principalele aspecte reclamate la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) de romani care, de sarbatori, au mers in vacanta sau doar intr-un local pentru o seara.

ANPC a inregistrat, la sfarsitul lui 2014 si inceputul acestui an, 33 de sesizari privind petrecerea sarbatorilor de iarna, majoritatea nefiind inca solutionate, arata autoritatea intr-un raspuns la solicitarea Mediafax.

Masa de Revelion a insemnat frig, farfurii nespalate si whiskey terminat inainte de miezul noptii pentru clientii unui restaurant din Constanta. Potrivit reclamatiei, temperatura in restaurant era de 12 -15 grade C, iar plangerile clientilor privind frigul au fost ignorate. In plus, se mai arata in sesizare, aperitivul a fost foarte sarac si servit in farfurii nespalate, paharele si tacamurile au fost insuficiente, iar la la ora 22.00 consumatorii au fost anuntati ca nu mai este whiskey, desi bautura era inclusa in oferta free bar a restaurantului.

Si la Galati, o persoana care si-a petrecut Revelionul intr-un restaurant s-a plans de frig, fum de tigara si lipsa unei instalatii de aerisire, precum si de zgomot si de mancarea rece.

De la Barnova, judetul Iasi, a fost facuta o sesizare de persoane care, dupa servirea mesei de Revelion, au inceput sa se simta rau.

La Alba Iulia a fost in schimb reclamata atitudinea personalului dintr-un restaurant. Un client al unui restaurant din Aiud s-a plans la Protectia Consumatorului ca personalul a refuzat sa-l serveasca cu bere.

La Durau, in Neamt, o plangere a vizat nerespectarea meniului stabilit pentru Revelion, mai exact faptul ca nu a inclus tuica si vin de colectie, precum si preparatele servite in ziua de 1 ianuarie, care nu corespundeau retetelor traditionale.

Un alt petent, care achitase masa de Revelion in avans la un local din Brasov, a fost anuntat ca rezervarea respectiva a fost acordata altor clienti.

La Busteni, unui client i-a fost anulata rezervarea pentru cazare pe motiv ca nu a facut rezervare si pentru servirea mesei.

Tot in perioada sarbatorilor, clientul unui restaurant din Azuga a reclamat prezenta unei insecte in ciorba care i-a fost adusa si un comportament arogant al bucatarului unitatii.

Legat de cazare in perioada sarbatorilor, sunt mai multe sesizari privind frigul din camere (la Oasa, in Alba, si la Craiova), dar si lipsa apei calde (la Caciulata, din cauza inghetarii unei conducte) sau intreruperea acesteia (la Praid).

La Dambovicioara, in Arges, un consumator a reclamat conditiile de cazare care nu corespundeau celor prezentate pe site, precum si faptul ca, dupa ce s-a cazat, i s-a solicitat un alt pret decat cel pentru care isi daduse acordul. Plangeri similare au venit si de la Busteni si Poiana Tapului.

Conditii de cazare necorespunzatoare sau sub valoarea platita au fost reclamate si la Sinaia, Sibiu, Paltinis si Azuga, (in ultimul caz fiind semnalate igrasie si instalatia sanitara si cea electrica defecte), in timp ce la Busteni un consumator a reclamat ca lenjeria de pat era rupta iar la masa au fost puse tacamuri ruginite.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2088 vizualizari

  • -3 (3 voturi)    
    Asta e (Sâmbătă, 17 ianuarie 2015, 16:29)

    Nyk1 [utilizator]

    Cine nu își permite să stea la 4-5 stele, mai și îndură. Eu am stat la 3 stele și în alte țări de lumea a 3-a, dar prefer de o mie de ori pensiunile low-cost de la noi, cu toate defectele lor. Și apropo, acum câțiva ani am făcut frigul de 1 mai în Garmisch Partenkirchen, când am stat la un Gasthaus.
    • +1 (1 vot)    
      NU e bine (Duminică, 18 ianuarie 2015, 8:09)

      bfc [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cel mai mare dusman al aceste tari este mentalitatea "Asta e" si "Lasa ca merge si asa".
      In schimb, trebuie sa stati pe capul ANPC ca sa primiti rezolvare la sesizari.

      Daca noi nu renuntam la ceasta mentalitate degeaba speram la o Romanie normala unde bunul simt si logica sunt la ordinea zile.
      Schimbarea nu vine de la guvernul unei tari ci de la cetatenii acesteia; cand toti vom invata acest lucru, se vor schimba multe :)
  • +1 (1 vot)    
    Clientul cu insecta (Sâmbătă, 17 ianuarie 2015, 22:30)

    CititorulComentator [utilizator]

    Cred ca nu a inteles ca insecta era parte din ciorba, normal ca bucatarul s-a simtit ofensat cand a fost acuzat ca ciorba nu facea parte din insecta :)))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by