Efectul campaniei Antena 3 impotriva DNA, acuzata ca a determinat cinci sinucideri: Premierul Victor Ponta cere ministrului muncii si parlamentarilor sa faca un proiect de lege care sa scape pensionarii acuzati de pensionare ilegala de ancheta procurorilor/ Surse judiciare: Astfel de initiative incurajeaza coruptia  

de DT, CP     HotNews.ro
Joi, 31 iulie 2014, 18:35 Actualitate | Esenţial


Premierul Victor Ponta i-a cerut, joi, ministrului muncii, Rovana Plumb si parlamentarilor sa faca un proiect de lege care sa-i scape de ancheta pe pensionarii acuzati in dosarul spagii de la Pitesti, unde peste 1000 de pensionari au fost prinsi dand spaga unei echipe de doctori pentru a-si rezolva dosarele de pensionare. "Doamna ministru Plumb, vreau ca pana la urmatoarea sedinta de guvern, pana incepe Parlamentul sa lucreze, sa veniti cu un proiect de act normativ prin care sa gasim o solutie de amnistie pentru pensionarii care, din diverse motive, trebuie sa dea acum niste bani inapoi", a declarat Ponta.
  • Apelul sau are loc dupa ce miercuri seara Antena 3 a declansat o campanie virulenta impotriva DNA, acuzata ca determinat cu aceste anchete sinuciderea a cinci pensionari. Surse judiciare au declarat pentru HotNews.ro ca initiativa amnistierii faptelor respective incurajeaza pur si simplu coruptia, plata mitei la rezolvarea unor dosare de pensionare anticipata pe motiv de boala sau incadrari la o grupa mai favorabila pentru o pensie mai mare fiind fenomen de masa in Romania.
"Doamna ministru Plumb, vreau ca pana la urmatoarea sedinta de guvern, pana incepe Parlamentul sa lucreze, sa veniti cu un proiect de act normativ prin care sa gasim o solutie de amnistie pentru pensionarii care, din diverse motive, trebuie sa dea acum niste bani inapoi. Mi se pare cumplit faptul ca se sinucid oameni pentru lucruri care s-au intamplat in trecut, sunt chemati acum sa isi vanda casele. Cred ca asa cum am putut sa facem pentru functionari publici sau pentru alte categorii, cred ca avem obligatia sa facem si pentru pensionari. Faptul ca au trebuit sa se intample niste nenorociri, oameni care au fost citati pe la diverse institutii cred ca e un lucru regretabil si vreau sa veniti cu un proiect de lege. Eu il voi sustine in Parlament si sper ca toti  parlamentarii sa inteleaga ca este vorba de un efort mic si de un ajutor pentru cineva care probabil a gresit, dar nu a facut-o ca sa se imbogateasca", a declarat Victor Ponta in timpul sedintei de guvern de joi.

Apelul premierului vine dupa ce Antena 3 a acuzat DNA la emisiunea Sinteza Zilei de miercuri seara ca a determinat prin achetarea cazurilor de pensionari frauduloase sinuciderea a cinci pensionari. "Romania a privit stupefiata marturisirile celor trei magistrati incoruptibili. Zece milioane euro mita in dosarul ALRO si doua milioane in cazul Bercea Mondial - Mircea Basescu. In ciuda unor dovezi zdrobitoare, dosarele sunt inchise si magistratii eliminati din sistem. Cine sunt insa anchetati de DNA? Niste batrani pensionari neputinciosi. O batrana chemata la DNA pentru ca a dat cu borcan de miere. Un pensionar pentru ca a dat 100 de lei mita" - astfel a prezentat Antena 3 cazul sinuciderilor.

Surse judiciare consultate de HotNews.ro afirma ca astfel de initiative incurajeaza coruptia, deoarece fenomenul dosarelor de pensionare obtinute fraudulos este fenomen de masa in Romania. Dosarul inca n-a fost trimis in judecata, iar in total sunt 1100 de pensionari care au calitatea de suspecti. Potrivit surselor HotNews.ro, cu toti au fost filmati in timp ce dadeau spaga doctorilor din comisia de evaluare, in medie cam un milion de lei.

"Potrivit legii, acesti pensionari sunt suspecti, o parte sunt inculpati. Exista si institutia renuntarii la urmarirea penala daca procurorul crede ca scopul anchetei poate fi atins fara o trimitere in judecata", au mai declarat sursele citate. Potrivit acestora, in dosar sunt cercetati oameni iesi la pensie ilegal la 40 de ani. Problema in acest dosar nu sunt atat sumele mici date drept spaga (desi acestea erau date in mod repetat la fiecare sase luni sau un an, cand se facea evaluarea dosarului), ci sumele mari platite de la bugetul de stat pentru acordarea a mii de pensii ilegale unor oameni apti de munca.

Ancheta de la Pitesti a inceput la sfarsitul lui 2013. Potrivit Mediafax, in luna iunie, procurorii DNA Pitesti au facut o perchezitie la sediul Serviciului de Expertiza a Capacitatii de Munca din cadrul Casei Judetene de Pensii si Asigurari Sociale Arges, intr-un dosar privind luare de mita in schimbul acordarii de pensii si concedii mediale pe perioade lungi de timp. In acest dosar au fost arestate preventiv, in 12 iunie, Iulia Maria Mihai, medic sef al Serviciului de Expertiza a Capacitatii de Munca din structura Casei Judetene de Pensii si Asigurari Sociale Arges, si Camelia Sandulescu, medic in cadrul aceluiasi Serviciu.

Mandatele de arestare preventiva emise pe numele celor doua au fost prelungite de catre magistrati pana la 10 august inclusiv. Dupa arestarea preventiva a celor doua cadre medicale, in acest dosar au fost audiati la sediul DNA Pitesti zeci de beneficiari ai unor pensii de boala, despre care anchetatorii suspecteaza ca ar fi obtinut deciziile de pensionare fara a avea acest drept.
Potrivit DNA in perioada februarie - iunie, medicul Iulia Maria Mihai a primit, in mod repetat, sume de bani cuprinse intre 100 si 200 de lei, precum si alte foloase de la persoanele care se prezentau la cabinetele de expertiza pentru incadrarea intr-un grad de invaliditate, revizuirea medicala sau prelungirea concediului medical peste 180 de zile.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















18241 vizualizari

  • +47 (53 voturi)    
    Deci sa ne fie clar ... (Joi, 31 iulie 2014, 18:44)

    A_Radu [utilizator]

    Daca Ponta iese presedinte , tara va fi condusa din platoul A3 ... vad un viitor sumbru acestei tari si nu e exclus sa mai existe vreun val masiv de emigrari daca ipochimenul asta iese presedinte ...
    Ma intreb de unde are el bani sa plateasca amnistii ???? ... le da din buzunarul lui sau cum ... bineinteles ca nu , se dau din banii celor care muncesc, care platesc taxe, taxe care vor fi majorate ... ca sa ce .. ca sa sustina furtul, miloaga, starea defavorizata in care se gasesc de fapt mai mult de 50% din cetatenii acestei tari ... iti mareste taxele tie celui care produci, muncesti ceva , ca sa acopera gaura unora care de fapt au furat ... curat PSDist
  • -31 (47 voturi)    
    in sfarsit (Joi, 31 iulie 2014, 18:46)

    vladimir14 [utilizator]

    Au prins curaj,dati cu justitia basista de pamant.
    • +24 (24 voturi)    
      De ce il sustii pe mafiotul Ponta? (Vineri, 1 august 2014, 7:29)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui vladimir14

      Iti place si tie coruptia cum ii place lui Ponta?
    • +13 (13 voturi)    
      Vladimire, vezi ca e posibil ca justitia sa dea (Vineri, 1 august 2014, 10:47)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui vladimir14

      cu mafiotii de pamant !

      E stransa lupta - e drept - care pe care - dar ce-o sa te faci daca-ti intra finantatorii la bulau ?

      Cine-o sa-ti mai dea bani de vodka ?
    • +10 (12 voturi)    
      Vladimir Putin? (Vineri, 1 august 2014, 10:58)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui vladimir14

      Bre Vladimir, tu esti postacul care este pro-rus nu-i asa?
      Era un articol ieri legat de capacitatea NATO de a raspunde unui atac sov...pardon, rus!

      Se leaga:
      CORUPTIE = PUTIN = PANSLAVISM = PANORTODOXISM = PSD = PONTA
    • +6 (8 voturi)    
      Părinții mei .... (Vineri, 1 august 2014, 13:01)

      AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui vladimir14

      au beneficiat câțiva ani de pensie pe caz de boală. Evident că a fost o măgărie pentru că ei nu erau bolnavi cât să nu poată să muncească. Mi-e rușine că au făcut asta, corect ar fi să dăm banii înapoi și promit că o să fac tot ce pot să returnez banii pentru că sunt bani obținuți ilegal. Nu e vorba de justiție băsistă ci de bun-simț și onoare din partea oamenilor de rând. Adevărul este că sunt câteva milioane de pensionați ilegal ca să nu crească numărul șomerilor și acum acoperim în continuare acest rahat. Eu aș face o listă cu toți cei care au fost pensionați ilegal, aș trece în dreptul fiecăruia suma pe care o are de dat și să găsească modalități să înapoieze suma, în timp, sau să presteze munci sociale, să facă curat pe stradă, să muncească fără plată pentru stat până acoperă suma. A fost bine când la 40 de ani stăteau acasă în fața televizorului și primeau pensie, acum nu mai e bine că li se cer banii înapoi. Nu li se părea puțin anormală situația?
  • +38 (40 voturi)    
    Cu alte cuvinte: dati mita, dar cui trebuie (Joi, 31 iulie 2014, 18:50)

    LiviuX [utilizator]

    Pai cum vine asta, iarasi sa plateasca altii pentru cei vinovati? Sunt de acord sa fie scutiti de inapoierea sumelor, dar numai cei carora, de ex., li s-a calculat gresit pensia. Asta pentru ca nu e vina lor, ci a celui care a calculat. Dar in cazul in care ai dat spaga ca sa incasezi niste bani necuveniti, atunci plateste, nu poti spune ca nu stiai ce faci. Dar ce te poti astepta de la un hot, decat sa-i apere pe cei asemeni lui?
    • +10 (10 voturi)    
      Da, pai asta urmareste ... (Vineri, 1 august 2014, 10:45)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      sa legalizeze practic hotia !
      In felul asta si Duicu, si Bombo si altii brusc devin un fel de persecutati ai sistemului, nemaifiind infractorii care sunt de fapt !

      E jale daca o sa-l avem pe mitoman presedinte ...
  • +28 (36 voturi)    
    fantastic (Joi, 31 iulie 2014, 18:54)

    codo [utilizator]

    Dar persionarii aia sensibili cum de nu-si taie o mana inainte sa dea bani doctorilor pentru o ilegalitate? sau de ce nu isi dau un facalet in cap inainte sa inghita seara de seara laturile de la antena? pericol mare ponta asta. ar fi in stare sa dea un act normativ sa o eutanasieze pe ma-sa daca asta i-ar aduce voturile mult dorite.
    • +12 (12 voturi)    
      Adevarul este ceva mai complicat (Vineri, 1 august 2014, 11:34)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui codo

      Medicii din comisiile medicale sunt asa de corupti, dincolo de maduva oaselor, incat nu mai dau fara spaga nimic nimanui, nici chiar oamenilor care in mod cinstit ar avea dreptul. Sunt oameni cu boli grave, in stadii terminale, care nu primesc pensii pe caz de boala daca nu 'cotizeaza', ceea ce este absolut inuman.
      Chestia asta se stie, asa ca oricine ajunge in fata comisiei pune bani in dosar, chiar daca in mod normal si cinstit indeplineste conditiile de pensionare.
      Asta nu inseamna ca sunt de acord cu hotia sau cu cei care au pensii nemeritate, dar cred ca aceste dosare ar trebui reanalizate sub supravegherea procurorilor, pentru a se decide cine trebuie sa dea bani inapoi statului si cine nu.
      Iar medicilor din comisii ar fi bine sa li se confiste toate bunurile ce nu pot fi justificate din salariu, cu verificari extinse si la rudele de gradul intai.
      • +5 (5 voturi)    
        Inuman ca inuman... (Vineri, 1 august 2014, 17:21)

        mcris [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

        ...dar unde mai pui ca este si ilegal! Sau in Romania asta nu conteaza?
  • +30 (32 voturi)    
    Culmea fetisizarii tehnocratiei (Joi, 31 iulie 2014, 18:57)

    Xorxe [utilizator]

    "Surse judiciare consultate de HotNews.ro afirma ca astfel de initiative incurajeaza coruptia" - pai aveati nevoie de a va ascunde in spatele unor "surse judiciare" pentru a spune pe sleau ca asemenea initiative de decriminalizare a unei infractiuni favorizeaza savarsirea ei?
    E ca si cand ai spune ca "surse din Institutul National de Meteorologie au declarat pentru Hotnews ca afara ploua".
    E evident ca asa ceva favorizeaza coruptia, mai ales cand nu e insotita de alte masuri.
    Tot la fel de adevarat e insa si ca nu e normal ca 5 oameni sa se sinucida in urma unor anchete ale DNA sau ale politiei. Ceva trebuie facut si acolo. Sigur, nu ceea ce propune Ponta, evident. Banii respectivi trebuie recuperati, insa nu cred ca din perspectiva asta moartea celor 5 ajuta cu ceva recuperarea sumelor.
    Mai mult, pentru viitoarele cazuri: fiind vorba de fapte penale, moartea inculpatului inainte de condamnare duce la inchiderea dosarului fara condamnare. Deci si fara recuperarea banilor, da? Oamenii aia se vor sinucide, dupa mine, in deplina cunostinta de cauza de acum incolo, stiind ca daca ei mor nu mai au cum sa fie condamnati si nici familia nu va mai trebui sa plateasca.
    Se poate da o lege care sa usureze plata sau termenul de plata al datoriilor astfel incat ea sa poate fi suportata de infractorii respectivi si nici sa nu incurajeze coruptia.
  • +24 (28 voturi)    
    incurajarea justitiei (Joi, 31 iulie 2014, 19:03)

    urob [utilizator]

    Deja Pontici nu mai are rabdare! Ma rog, e de inteles , e deja oficial in campanie si cumparatul de voturi scuza mijoloacele.
    La mai mare ! Sint atatea categorii de oameni in RO care incearca sa castige un "ban cinstit".Sper sa aiba "grija" de toti acestia ,nu cumva sa fie deranjati de vreo investigatie.
  • +28 (34 voturi)    
    mda... (Joi, 31 iulie 2014, 19:05)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    Ponta e cretin ... m-am convins.

    Hai sa desfintam puscariile si sa furam toti tot ce putem.
  • +83 (89 voturi)    
    WHAT??? (Joi, 31 iulie 2014, 19:07)

    cchris [utilizator]

    Ma scuzati, comentez rar, dar acuma nu ma pot abtine.
    Ma gandesc doar cat de tampiti trebuie sa fie cei care ii voteaza pe oamenii astia cand vad astfel de lucruri in fiecare zi si ei inca ii vor vota in continuare.

    Oameni buni, un stat functioneaza doar daca regulile se respecta fara exceptii. Toate regulile. Cum adica tu guvern sa faci o lege care sa legalizeze spaga si coruptia medicilor??? Dar la ce te astepti atunci???
    Este mai mare numarul pensionarilor decat al celor activi, normal ca jumate din ei sunt prin coruptie pensionati, normal ca astia voteaza si Ponta se vrea presedinte. Dar oameni buni, ce tara construim noi?
    Ma scuzati, o sa zic ceva urat: Fiecare om, grup, popor isi merita soarta pe care o are, asa cum si-o face. Daca asta e nivelul de constiinta al oamenilor si al conducatorilor lor, atunci oamenii trebuie sa sufere. Cat? Exact atata pana cand incep sa inteleaga ce se intampla in jurul lor.
    Motivul milioanelor de emigranti romani nu sunt politicienii, hienele fara gram de constiinta, ca ele sunt precum animalele executa ca stiu fara sa gandeasca, ci oamenii care le permit sa fie acolo, adica voi, noi.
    • +28 (34 voturi)    
      Cei care ii voteaza ... (Joi, 31 iulie 2014, 19:14)

      A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      Nu citesc Hotnews ... ei se uita seara de seara la spalatoria de creiere in masa ... A3 si RomaniaTV ...
    • +11 (13 voturi)    
      Da... (Joi, 31 iulie 2014, 19:37)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      E o prostie asta ce vrea sa faca Ponta sau e doar o declaratie pentru televizor. Pe de alta parte am inteles ca procurorii audiaza persoane care nu se afla in deplinatatea facultatilor mentale fara insotitor ceea ce am inteles ca incalca putin procedurile (tot legale). Nu ar strica un pic verificata respectarea procedurilor.
    • +9 (11 voturi)    
      O singura observatie: (Joi, 31 iulie 2014, 19:46)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      nu "oamenii care le permit sa fie acolo" ci "oamenii care ii obliga sa fie acolo, prin cei pe care ii aleg" cred ca ar fi mai corect.
    • +18 (20 voturi)    
      sa fie amnistie.. (Joi, 31 iulie 2014, 20:22)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      n-are rost sa platim mii de lei pe luna costuri cu inchisoarea pentru gainarii astia. sa fie amnistie, dar numai pentru 'pensionari'. medicii si toti aia care au primit mita sa infunde inchisoarea, iar 'pensionarii' sa dea toti banii inapoi. cu dobanda.
    • +21 (25 voturi)    
      nu sunt timpiti cei care.. (Joi, 31 iulie 2014, 21:24)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      voteaza pe "oamenii astia"....sunt doar HOTI...un popor de hoti si profitori...un popor invatat sa primeasca totul fara sa ofere nimic...
    • +19 (21 voturi)    
      propunere redenumire (Joi, 31 iulie 2014, 22:17)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      daca guvernul inainteaza un astfel de proiect de lege spre parlament atunci corect ar fi sa schimbe numele Ministerului Muncii in Ministerul NeMuncii.
      • +17 (17 voturi)    
        Sau (Vineri, 1 august 2014, 8:20)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui urob

        Ministerul Hotiei mai bine.
        Cel mai "cistit" guvern, greata eterna psd.
    • +18 (22 voturi)    
      the fuck "what"... (Joi, 31 iulie 2014, 22:46)

      nescu [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      Pai de ce te mira? La ce te asteptai?
      Nu e absolut nimic exagerat cand stim despre cine vorbim. Este o intentie de masura "sociala" si "economica" care il caracterizeaza perfect pe ctrl_v.

      Ziua si "perla"... Dar la modul serios acum, nu cred ca ar trece o astfel de lege, oricum ar "impacheta"-o penalii astia, pentru ca nu ar fi constitutionala. Punct.

      Deci ce a obtinut pana la urma vvp cu o astfel de declaratie?
      Pai hai sa vedem...pensionarii pacalici oricum il votau, ca sunt de aceiasi teapa cu plagiatorul, insa o parte, ooooricat de mica, din ceilalti pensionari, s-ar putea sa nu vada cu ochi buni aceasta chestiune.
      Deci, zbang-zbang domnilor, ete efectul de bumerang :)))

      Inca doua-trei faze d'astea si unu-doua eMTeO p'acolo si gata.. in noiembrie knock-out doctorashu.
    • +24 (28 voturi)    
      JOS PONTA (Joi, 31 iulie 2014, 23:10)

      grivei [utilizator] i-a raspuns lui cchris

      Rusine sa-ti fie PONTA. Cum tu, jurist sa ceri asa o lege. Cum poti tu, Prim Ministru sa incurajezi spaga si coruptia ? Asemenea om nu-si doreste dacat sa ajunga prin orice pret presedinte. Asemenea presedinte ne trebuie noua ? Ar trebui toti salariatii sa ceara prin spaga pensionarea, sa plateasca Ponta pensiile , sa vedem de unde le plateste. Este INCALIFICABILA asemenea cerinta din partea unui conducator de guvern. JOS PONTA din orice functie.
      • +6 (6 voturi)    
        Ce va minunati atat ?? Da cand il apara pe Duicu (Vineri, 1 august 2014, 10:58)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui grivei

        si alti "domni bine" - va face impresia ca apara statul de drept ?

        Nu, acum deja se cam joaca "semifinalele" ...
        Varanu simte si el adiere de "brutarie" si evident - lupta devine disperata !

        Pontanocchio s-a prins ca nu poate sa faca miscarile cu gratierile asa, pe fata, FARA "SPRIJINUL MASELOR" - ca urmare aparandu-i si pe acesti pensionari iliciti - isi va consolida sustinerea infractorilor din tara asta (care din pacate nu sunt putini) !
        Si vor fi multi tampiti care vor spune "vai ce om bun este premierul !"
  • +11 (17 voturi)    
    Adica... (Joi, 31 iulie 2014, 19:08)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    e bine!
    Tot hotii au dreptate si au dreptul!
    Voi aia, 7,4 milioane, ce aveti in cap?!
    Treziti/va!
    Maine "miologil" va da o lege si nu veti mai exista!
    • +5 (5 voturi)    
      Aia 7,4 (care din fericire nu sunt chiar atatia) (Vineri, 1 august 2014, 11:01)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      sunt fara speranta ...
      Numa daca printr-o minune se va desfiinta latrina 3 si vreo cativa ani buni for fi si oamenii aia pusi in postura sa gandeasca, POATE atunci vor incepe sa iasa de sub farmecele pesedeului ...

      Nu sunt 7,4 milioane pt ca s-a vazut la europarlamentare cati au votat psd de fapt - vreo 4 mil ...
      • 0 (0 voturi)    
        4 milioane... (Vineri, 1 august 2014, 17:23)

        mcris [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        ...de pensionari (ilegali). Desigur!
  • +18 (20 voturi)    
    Partea cea mai trista din povestea asta? (Joi, 31 iulie 2014, 19:16)

    roman29 [utilizator]

    Click pe link-ul "Antena 3 a declansat o campanie virulenta impotriva DNA" din articol si cititi comentariile de FaceBook postate acolo de unii romani cu drept de vot. O sa va lamuriti foarte repede de ce tara asta merge asa de prost...
  • +15 (19 voturi)    
    Antena 3 (Joi, 31 iulie 2014, 19:20)

    Andrei Bz. [anonim]

    Aproape nu exista rau mai mare care sa se fi abatut asupra tarii ca aceasta cloaca plina de degenerati numita Antena 3. Poate doar manualele de istorie sa consemneze asta (daca avem noroc), in 10-20 de ani...
    • +5 (5 voturi)    
      raul (Vineri, 1 august 2014, 10:56)

      CorneliaMatei [anonim] i-a raspuns lui Andrei Bz.

      raul asta mare s-a abatut asupra noastra cu ajutorul PNL si a lui Crin Antonescu.Cu ajutorul celor care acum,prin noul PNL se fac ca critica guvernul.De ce nu s-au retras cei care alaturi de Crinut au infaptuit acel monstruos USL?Acum se perinda toti pe la TV si fac pe moralistii.
  • +16 (18 voturi)    
    misto (Joi, 31 iulie 2014, 19:21)

    xox [utilizator]

    Este trist sa furi, iar daca esti prins sa te omori, trebuie sa iti asumi ceea ce faci in viata, nu sa te ascunzi. Dl Ponta mai face o baie de popularitate pentru a castiga cateva voturi promovand la randul ilegalitatea ca forma de normalitate.
    • +7 (7 voturi)    
      Dl Ponta? (Vineri, 1 august 2014, 8:22)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui xox

      De ce "dl"?
      • +4 (4 voturi)    
        dl vine de la DeLicvent - in cazul lui (Vineri, 1 august 2014, 11:02)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        ...
        plagiator & alte "calitati" ...
        • +2 (2 voturi)    
          Delincvent (Vineri, 1 august 2014, 11:56)

          AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          dar tot ti-am dat + .
          • +3 (3 voturi)    
            doar eroare de scriere ! :) (Vineri, 1 august 2014, 12:06)

            Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

            Oricum, multumesc pt observatie :)
  • +14 (16 voturi)    
    Cateva greseli in cerinta lui... (Joi, 31 iulie 2014, 19:21)

    EW [utilizator]

    "sa gasim o solutie de amnistie pentru pensionari" dar nu vorbim despre pensionari, vorbim despre oameni carora nu le place munca "Potrivit acestora, in dosar sunt cercetati oameni iesi la pensie ilegal la 40 de ani."
    La ce te poti astepta de la un plagiator? Nu stie si nu vrea sa urmeze legile tarii.
    Poate daca ar gandi putin, daca ar incerca sa eficientizeze colectarea taxelor si in cazurile astea (cand cineva fura de la buget si taxe - ca practic pensiile alea de acolo sunt platite) sa inaspreasca pedepsele si sa incurajeze justitia sa vina cu un verdict mai rapid... poate asa i-ar descuraja pe toti care incearca sa iasa la pensie, sa nu-si plateasca taxele... poate asa ar putea sa stranga suficienti bani la buget ca sa fie promulgata legea CAS.
  • +16 (18 voturi)    
    Concluzia unui hoț de doctorate (Joi, 31 iulie 2014, 19:21)

    aac [utilizator]

    "un ajutor pentru cineva care probabil a gresit, dar nu a facut-o ca sa se imbogateasca"

    Deci hoții trebuie ajutați atunci cînd fură.
    • +11 (11 voturi)    
      Normal (Vineri, 1 august 2014, 8:23)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui aac

      Pai el nu a furat? A fost un mic "ajutor".
      Apropo, ca si dottore, a primit mai multi bani, adica a muls mai multi bani de la stat. Nici in ziua de azi nu i-a dat inapoi, asa-i?
  • +10 (12 voturi)    
    De acord (Joi, 31 iulie 2014, 19:27)

    Dan D. [utilizator]

    Perfect de acord, nu cistigam nimic daca incurajam razbunarea pe pensionari. Pensionarii sa-si primeasca shpaga inapoi, dosarele lor sa fie reanalizate evident de o alta echipa de doctori, pentru ca respectivii urmeaza sa intre la mititica! :-)
  • +21 (23 voturi)    
    iertaciune ptr pensionari (Joi, 31 iulie 2014, 19:28)

    gabrielita [utilizator]

    Sunt pensionara " cu acte in regula",dar mi se pare total NEDREPT ca cei care au furat din fondul de pensii sa fie iertat.Adica nu ni se majoreaza pensiile ,se trambiteaza ca este un enorm deficit ,dar cei care FURA sunt scutiti de a da socoteala ,pe motiv ca se omoara ,sau ca au murit .Nu le-a pus nimeni cutitul la gat ptr a se pensiona fara a avea dreptul ,ci doar dorinta de a fenta ,de a face rost de bani necuveniti ,fara munca corespunzatoare .Am ajuns o tara unde hotii ,mai mari sau mai mici ,nu dau socoteala ptr nemerniciile lor .Vine nenea ponta ,aparatorul borfasilor ,dar doritor de voturi in toamna ,sa -i ierte ,vezi Doamne ,de mila .Este o mare mizerie ,se incurajeaza delapidarea ,iar prostii corecti stau si inghit mizeria unor venituri mici .
  • +13 (15 voturi)    
    Ce zic pensionarii care s-au pensionat corect? (Joi, 31 iulie 2014, 19:29)

    _cutare [utilizator]

    Ce mai, dam o lege pentru orice ilegalitate si legalizam coruptia. Simplu! DNA-ul ramane fara obiectul muncii iar Ponta castiga alegerile votat de marea masa a oamenilor care au facut cate o mica sau mare ilegalitate in Romania.

    Daca Ponta ajunge presedinte poti toti, cei care spera sa traiasca intr-o tara civilizata, sa-si faca bagajele si sa plece.
  • +17 (19 voturi)    
    PSD (Joi, 31 iulie 2014, 19:45)

    nimrod [utilizator]

    Uluitor! Parte din electoratul comunist primeste, in prag de alegeri prezidentiale, liber la dat mica spaga, de-o pensie, de ceva. Juma' din pseudo-pensionarii astia sunt mai tineri ca mine cu un deceniu! Nesimtitii! Plescarii naibii!
  • +16 (18 voturi)    
    fara fular (Joi, 31 iulie 2014, 19:56)

    aresul [utilizator]

    Daca omul de rand a vazut ca la nivelul inalt al societatii se fura fara rusine, asa a procedat si el. Acum, reprezentantii celor ce au jumulit la modul serios aceasta tara, vor sa salveze nefericitii ce i-au urmat? Este ridicol, atata timp cat pedepsele pentru marile cazuri sunt foarte mici.
    Parerea mea este ca, in primul rand, cei ca Nastase trebuiesc adusi in pragul suniciderii!
  • +17 (19 voturi)    
    pensionarii care au pacalit statul (Joi, 31 iulie 2014, 20:02)

    verid [utilizator]

    Acest proiect de lege este o marsavie,o bataie de joc la adresa celor care au muncit 40 de ani si au castigat dreptul la pensie in mod onest si poate chiar mai mica decat a excrocilor.Ganditi-va ce votati pentru ca ne vom trezi cu o gratiere a sarmanilor banditi,pentru a se intoarce la familile lor crunt lovite .
  • +10 (14 voturi)    
    Sunt de acord că... (Joi, 31 iulie 2014, 20:18)

    Mihail_AD [utilizator]

    ...răul a fost produs și că pensionarii au fost victimele unui sistem cu rădăcini adânci. Cred, totuși, că o amnistiere generală pentru corupție ar fi greșită. Cel mult, vinovații ar putea fi tratați cu indulgență, și în funcție de situația socială.

    Ceea ce mă surprinde însă cel mai mult este vizionarismul domnului premier, la nivelul celor mai strălucite minți SF.

    Domnia sa constată absurditatea unui sistem care pedepsește oamenii pentru fapte săvârșite în trecut.
    Este într-adevăr timpul să renunțăm la acest sistem învechit și să se aplice pedepsele anterior producerii faptei, așa cum am văzut într-un film cu Tom Cruise.
  • +16 (20 voturi)    
    ce nu inteleg pseudo-pensionarii (Joi, 31 iulie 2014, 20:31)

    AliKimiku [utilizator]

    e ca in felul asta au furat bani pe nedrept celorlalti pensionari.
    Dar toti traiesc inca in ideea ca a fura de la stat e ceva normal. Problema este ca nu constientizeaza inca faptul ca banii statului sunt in fond bani platiti denoi si ca fiecare furt inseamna ca il furi pe ala care plateste.
    Ceea ce face Ponta este o porcarie indescriptibila, nici macar Iliescu nu face din astea.
  • +18 (20 voturi)    
    Deja vous... (Joi, 31 iulie 2014, 20:44)

    JestersTear [utilizator]

    Ma simt precum bunicii nostri in anii 50...

    Ce separatie a puterior in stat?
    Ca doar statul suntem noi cei de la putere, nu?

    Uf... Ma gandesc cu groaza insusi Hitler a fost votat de poporul german! La fel si Ponta.

    Oribil. Absout oribil!
    • +10 (10 voturi)    
      Déjà vu! (Joi, 31 iulie 2014, 22:06)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui JestersTear

      Nu ai cum sa simti si sa te simti ca bunicii nostri din anii 50! Fie numai si pentru faptul ca ei vorbeau o franceza mai buna ca noi! Ar mai fi si alte cateva diferente evidente, dar nu cred ca este cazul sa le pun pe tapet acum! Nu ar fi deloc in favoarea noastra, a "nepotilor"!
  • +24 (26 voturi)    
    Pensionare - trai pe vatrai (Joi, 31 iulie 2014, 20:51)

    Liviu1972 [utilizator]

    Pai cu asa legi, ma bate gandul sa dau si eu spaga, sa ma pensionez, ca vorba aia am 42 de ani.
    Si stau linistit dupa aia.
    Vorbesc cu sefu sa-mi faca si mie salariu mai mare sa iau pensie mai mare, i-i dau si lui partea, ce mama ma-sii, eu sunt mai prost.
    Haideti fratilor, toti cei care avem peste 40 de ani sa cerem pensionare anticipata pe motiv de stres si imbolnavire datorita politicienilor.
  • +10 (12 voturi)    
    Daca (Joi, 31 iulie 2014, 21:03)

    somesanu [utilizator]

    gaseste o solutie de amnistie pentru oamenii "care din diverse motive au de dat bani inapoi" are asigurata castigarea alegerilor din toamna.
  • +22 (24 voturi)    
    neam prost (Joi, 31 iulie 2014, 21:06)

    zoom [utilizator]

    Numai un prost ca mine poate sa plateasca taxe in Romania.
    Imi provoaca scarba nivelul de hotie din tara asta.
  • +17 (17 voturi)    
    noi nici n-ar trebui de fapt (Joi, 31 iulie 2014, 21:20)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    să fim lăsați să ne conducem singuri. Ar fi trebuit sa ne ocupe marile puteri și să ne pună după mineriadă Inalt comisar ONU de undeva de prin Scandinavia unde corupția tinde spre 0, așa vreo 20 de ani! Si tot ca el pînă la subprefect și dați afară toți Săndeii din magistratură și din SRI și făcuți poștași exact ca in filmul ăla al lui von Donnersmarck - Das Leben der Anderen . Si trebuiau un fel de comisii de denazificare sa-i spânzure ca la Nuremberg pe Vișinescu, Ştefan Koller, Nicolski, (glontele este prea nobil pentru dînșii).

    În felul ăsta ajungeam și noi azi măcar ca Portugalia.
  • +12 (14 voturi)    
    Mi se pare corect (Joi, 31 iulie 2014, 21:33)

    Băsistude Serviciu [anonim]

    Din moment ce ei ( psd-istii) fură pe rupte după care dau legi prin care se scapă de puscărie , de ce nu ar face si pentru bobor aceleasi lucru . Fratilor , avem două solutii . Poate trei .
    1 . Ne facem bagajele si fugim care unde vedem cu ochii . Eventual cât mai departe de România .
    2 . Furăm cu totii pe rupte după care sperăm la vreo lege care să ne scape de puscărie
    3 . Iesim masiv la vot si terminăm odata cu ciuma rosie .
  • +12 (14 voturi)    
    Si daca incepem sa muncim?? (Joi, 31 iulie 2014, 22:25)

    emigrant [utilizator]

    Tocmai am fost in Romania. O cunostinta al carei copil a facut o prostie in armata l-a scapat de carcera pe motiv ca e... "bolnav psihic". Acum vrea sa-l scoata la pensie din..armata (???)pe baza aceluiasi ceritificat.
    Intre timp nevasta vrea sa divorteze si sa foloseasca informatia ca sa-i ia copiii.
    Ptr pensionare mai era nevoie de o internare-doua. Cu procurorii aranjasera deja. Om bun de munca, in jur de 40..
    Ponta nu va da legea dar vrea sa sperie procurorii care-si baga nasul in aceste pensionari, pe caz de boala sau nu, ilegale. Si sint nenumarate. Nu ca i-ar fi mila de pensionari, dar se zdruncina sistemul, incep oamenii sa vada ca nu exista piine fara munca si atunci se duce pe apa electoratul PSD..
    • +4 (4 voturi)    
      Da ce parere ai de miile de militari pensionati (Vineri, 1 august 2014, 11:06)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      la 40 de ani ?
      Oameni care la fel, erau exact la apogeul puterii de munca !
      Si n-au fost putini !
      • +2 (2 voturi)    
        ce pensii (Vineri, 1 august 2014, 16:00)

        CorneliaMatei [anonim] i-a raspuns lui Luke1

        si ce pensii au
  • +13 (15 voturi)    
    Legalizarea mitei (Joi, 31 iulie 2014, 22:27)

    mionut [anonim]

    Incredibil ...
  • +14 (16 voturi)    
    hai sa furam, sa dam spaga, sa mintim (Joi, 31 iulie 2014, 23:39)

    rov [utilizator]

    sa ne prostituam!
    Hai natiune!!! - viitor de aur-
    • +1 (1 vot)    
      facem asta de mai bine de 20 ani (Vineri, 1 august 2014, 16:53)

      misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui rov

      nu ti-ai dat seama pana acum?
      e grav...
  • +9 (9 voturi)    
    Pai da, Ponta incurajeaza coruptia (Vineri, 1 august 2014, 7:26)

    Matrafirefox [utilizator]

    asta se stie de cand a aparut pe scena politica.

    Ani in urma cand PDL-ul a castigat, Ponta a spus "masina lor de numarat voturi a mers mai bine ca masina noastra de numarat voturi", cu alte cuvinte "toti suntem hoti".
  • +10 (10 voturi)    
    Fals! (Vineri, 1 august 2014, 7:28)

    Buerebista [utilizator]

    Procuratura nu anchetează oameni ci ilegalități.
    Ilegalitățile sunt comise de persoane care au incălcat legea, nu de clase sociale.
    În acest caz nu vorbim de pensionari anchetați ci de oameni asupra cărora planează suspiciuni de ilegalitate, Că sunt mai tineri sau mai bătrâni, e un lucru irelevant, atâta timp cât sunt majori.
  • +10 (10 voturi)    
    Mitomanul-pagiator, in campanie electorabila! (Vineri, 1 august 2014, 7:54)

    hotnewsfil [utilizator]

    Victoras-Viorel (V.V.) - Carlanul fanfaron complet lipsit de substanta, maimutoiul tras pe sfori de baronii care au inhatat tara si de borfasii imbogatiti din banii statului, adica ai poporului, si le imparte banii si, mai ales, promisiuni fantasmagorice, menite sa isi transforme, in proprii alegatori, toate categoriile de romani, macar pe cei 7,4 milioane de prostovani.
    Orice mita pe care o da sau o promite hoteste, potentialilor sai alegatori, o anunta 'boiereste', de pe pozitia ca 'el a hotarat, lui sa i se raporteze imediat punerea in aplicare'.
    Acum s-a gandit sa ii cumpere, ca alegatori, si pe pensionarii care au mituit, si-au falsificat actele ( ca sa castige bani de la stat-de la restul populatiei). Mitomanul vrea, contra voturi, sa nu le mai tremure inima acestor hoti. de rang mic.
    Desigur, aceasta noua masura de propaganda este, se poate afirma, incomparabila cu enormitatea promisiunii pe care o repeta insistent, ca, odata ajuns presedinte, va elibera justitia de sub controlul lui Traian Basescu, ca sa nu mai fabrice dosare politice, sa nu mai bage in puscarii mari personalitati politice din parlament, din guvern si din conducerile teritoriale.
    Aceste "personalitati", ca urmare a "asigurarilor" date de mitomanul iresponsabil, isi vor inzeci eforturile de a aduce oamenii la vot, vor scoate bani grei de la chimire, cu care sa fie cumparati votantii, vor urla si mai tare : 'Jos Basescu', 'USL traieste', 'Jos justitia basista', 'Jos neamtul', 'Jos Predoiu', 'Jos Monica Macovei, procurorul comunist', etc., etc.
    Mitomanul-hot (plagiator) tine cu hotii.
    A impartit populatia votanta in categorii : gorjenii mei, oltenii mei, moldovenii mei, pensionarii mei, politistii mei, militarii mei, pompierii mei, jandarmii mei, mascatii mei, primarii mei, profesorii mei., etc.
    A luat, cu de la sine putere, intreaga populatie, sub aripa lui ocrotitoare, il bate detasat pe tzarul Putin.
  • +5 (7 voturi)    
    Unde dai si unde crapa (Vineri, 1 august 2014, 10:31)

    vodatepes [utilizator]

    In loc ca statul sa analizeze si sa corecteze niste deficente in procedurile pe care le are el face cel mai simplu lucru" sterg cu buretele totul". Fereasca Dumnezeu sa aveti un debit creat de catre una din insitutiile statului. O data ca iti trimit o notificare care daca se poate nu va ajunge la tine. Sunt persoane care au debite de 3 ani si nu stiu. Apoi iti trimit debitul la directile de finante care iti blocheaza toate conturile fara nici un anunt prealabil. Te vezi in situatia ca nu poti sa platesti sub nici o forma bani fiind blocati de finante. Aisingura sansa sa te adresezi insitantei de judecata care judeca la sfintul asteapta. Deci pensonarii respective trebuia mai intii sa fie instiintati ca ua un debit. Ca au dreptul la contestatie in 15 zile . Poate omul demonstra cu acte ca e ok dar statul nu face acest lucru ci il trimite direct la DNA.Daca il anunti pe om poate isi plateste debitul si astfel statul isi recupereaza bani. Acum aia morti nu mai platesc. Statul in loc sa aiba niste procedure clare el lucreaza dupa ureche. Vrei tu stat sa iti recuperezi bani ? Du-te la ala acasa si vb personal exeplicand care sunt pasi. Poate accepta sa returneze bani in rate. In final dorim recuperarea banilor nu pierderea lor. Prostul care le a trimis direct citatie la DNA tot statul e.Acum vrem ca prostia celor care ne conduc sa fie acoperita si "IERTAM PE TOTI" nu asa se rezolva problema. In orice stat civilizat exista calea dialogului a negocierii prin care se cauta recuperarea amiabila a banilor. Nu vine ala si te trimite ditrect la DNA.Maiavem de invata.
  • +6 (6 voturi)    
    Eu zic asa: (Vineri, 1 august 2014, 10:32)

    NickNickart [anonim]

    daca pana si Nastase a incercat sa se sinucida neaparat trebuie facut ceva sa se termine odata cu sinuciderile pe motiv de DNA, ca altfel ne piere samanta de hoti
  • +5 (5 voturi)    
    inconstientul Ponta (Vineri, 1 august 2014, 11:02)

    parker [utilizator]

    Ponta face pomeni electorale numai sa ajunga presedinte si apoi, " dupa mine potopul" Mi se pare ca acest om a ramas in faza de copil nematurizat intellectual, pt ca nu dvedeste seriozitate in abordarea problemelor economice.
    Amnistia falsilor pensionari este o palma data persoanelor corecte si invita la infractiuni.
    Nu-mi place nici ca Primministru si sper ca nu va ajunge presedinte.
  • +5 (5 voturi)    
    madam campeanu (Vineri, 1 august 2014, 11:05)

    CorneliaMatei [anonim]

    si uite asa scapa si sotul ministrei Campeanu de dat inapoi banii luati pe nedrept ,iar coana mare scapa de puscarie.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce o sa faca viorel.... (Vineri, 1 august 2014, 11:10)

    Johanis [utilizator]

    cand or incepe sinuciderile in randul somerilor? Poate asa se va trezi la realitate si va scoate o lege care sa dea oamenilor locuri de munca!
  • +5 (5 voturi)    
    Abject (Vineri, 1 august 2014, 11:41)

    OctavianStoica [anonim]

    Ponta e disperat ca daca se mai sinucid multi pensionari isi pierde electoratul.
  • +6 (6 voturi)    
    "revolutionarii" si "revoltatii" (Vineri, 1 august 2014, 11:44)

    Ion Zapada [utilizator]

    Mie imi plac romanii... II incurajeaza pe ucrainieni, tipa impotriva lui Putin (marele ologarh si corupt), "razboinici luminii"...dar cand e vorba de propria ograda, tipa doar pe HN (sau pe FB dupa caz) si ...cam atat. Rest, liniste si pace.
    Prim-menestrelul nostru isi face de cap , ba mai are si menestrei prin preajma cu "m-am incarcat pozitiv dupa ce am fost la inundatii", acum mai si candideaza (si din cate se pare are mari sanse de reusita) ...de ce??

    Pai cu asa "razboinici", sub anonimat pe HN, tot sa traiesti.

    La acest caz de influentare clara a justitiei, cam putine voci si mai ales, nu s-a revoltat nimeni in strada.
    Maine, poimaine aud ca i se face mila prim-menestrelului si de hoti, borfasi si mai stiu eu ce.
    • 0 (0 voturi)    
      AI VREO PROPUNERE???? (Vineri, 1 august 2014, 14:43)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

      S-O AUZIM SI NOI!
  • +3 (3 voturi)    
    pai (Vineri, 1 august 2014, 16:22)

    misa2002_2006 [utilizator]

    Premierul Victor Ponta cere ministrului muncii si parlamentarilor sa faca un proiect de lege care sa scape pensionarii acuzati de pensionare ilegala de ancheta procurorilor
    E si normal! El insusi a procedat la coruptie atunci cand i s-a luat in considerare o teza de doctorat, care a gandit-o altul..
    cum ar putea pleda un asemenea intrus, cand sunt atatia altii ca el, tb sa plateasca pt faptele lor?
    nu stiu a cui e vina..pt ca sunt atatea directii si servicii care verifica pe altii cum isi desfasoara activitatea..cred ca ar tb sa se inceapa cu varfurile.. sa plateasca tot ce au dat, fara sa aiba drept unii..
    iar ce ce au luat fara drept, sa dea banii inapoi..
    nu sunt de acord cu puscaria..
    cred ca e destula palma pt ce au facut ei...
    si pana la urma, noi oamenii normali, nu puslamalele astea politice, ar tb sa nu mai aratam cu degetul spre aceia, pt ca nici unii nu suntem chiar atat sfintisori..fiecare am dat o spaga undeva, candva..pt ca asa se traieste in Romania..tb sa recunoastem..
    • -1 (3 voturi)    
      ce am spus neadevarat? (Vineri, 1 august 2014, 17:08)

      misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

      contrazice-ti-ma, va rog cu argumente clare..
      da.. se da spaga la orice institutie la care mergi sa rezolvi ceva..
      da.. s-au scos la pensie cu spaga, pe caz de boala, multi,
      unii pt ca au fost dati afara de la locul de munca dupa ce au muncit o viata si mai aveau putin pana sa iasa la pensie cuvenit..
      ti se pare normal sa fii aruncat in strada cand mai ai un pic pana te pensionezi?
      vezi cumva firme innebunite sa primeasca bosorogii la munca?
      cum se calculeaza pensia, aveti cunostinte?
      mi se pare o injustitie toata situatia prin care trecem.. se restructureaza fara a se cauta alternative, se lasa oamenii pe strada..
      oamenii aceia care atat cat au muncit au cotizat pt drepturile lor de somaj si pensie. si sanatate..
      hai sa nu mai cautam vina la aia care au dat spaga.. sa cautam vina alora care ne conduc in detrimentului tarii si binelui poporului..
      tot ce au facut pana acum nu a fost altceva decat atac la populatie..
      au fost si multi care au profitat de situatie si s-au ridicat si s-au imbogatit prin furaciuni!
      cand or returna toti cei care s-au imbogatit peste noapte din furaciuni, atunci sa dea si pensionarii care au dat spaga sa iasa la pensie mai devreme sau pe caz de boala banii.
      nu vedeti ca Ponta aplica legea aia "destabilizeaza si vei putea conduce!!!!"
      ne pune sa ne scoatem ochii unii la altii, ca sa ne distraga atentia de la ce marsavii fac ei..legal!!!!
      oameni buni nu va mai lasati tarati in asemenea situatii.
      vinovatii sunt acolo la varf si rad si isi bat joc de noi, tinandu-se cu mainile de burti..
      • +2 (2 voturi)    
        cei care dati unlike,din care categ faceti parte? (Vineri, 1 august 2014, 17:58)

        misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

        cei care dati unlike la comentariul meu, sunt tare curioasa, din care categ. faceti parte?
        Dumnezeu a zis sa arunce cu pietre cel ce nu a savarsit nici o nedpretate..
  • 0 (2 voturi)    
    adica sa ii lasam sa ne fure in continuare (Sâmbătă, 2 august 2014, 6:43)

    Ellias [utilizator]

    Ma refer la "pensionarii" care , de lenesi ce sunt, stau acasa pe banii celor care au muncit 25 si mai mult de ani, platit taxe si impozite, iar daca nu au "cui da mita" sau nu vor sa se "murdareasca" in felul in care au facut-o "Shmecherii tineri pensionari" care acum "se sinucid", nu au decat sa stea pana la 65 de ani sa munceasca pe nimic...ca deh..patronii nu au nevoie de "relicve de 60-65 de ani". Nu e corect ce face tonta...acum ca e campanie electorala, el da "pensionarilor"legi care sa ii absolve de faptele penale, insa pe cei care nu au avut acel "noroc" sa gaseasca un doctor, ceva..si sa iasa la pensie...nu se gandesc. Eu, personal, al muncit peste 25 de ani si am platit taxe...acum am peste 56 de ani..dar nu pot iesi la pensie..ca deh..legile s-au schimbat...asa ca imi tarasc artrita, durerile de spate...si sa spun multumec lui Dumnezeu daca voi ajunge sa iau si eu macar o data pensie...ca la cum ma simt...nu prea cred ca oi ajunge sa ies la pensie. Acest individ, cu latrinele lui felix, incurajeaza in cel mai grosolan mod coruptia, infractionalitatea....cat il mai rabdam fratilor? De ce sa scape"saracii pensionari tineri" de pedepse si de a da inapoi ceea ce nu li-i s-a cuvenit...de ce sa platesc eu taxe, imposite, CAS, etc...sa ii tin pe astia in spate? Mai fratilor, astia chiar ne tin de fraieri pe noi, cei cinstiti si onesti? Pai sa mergem sa le dam in cap alora ce fac legi de genul asta...or sa nu ii mai alegem..nu ca as fii avut de gand sa il aleg..


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by