VIDEO Klaus Iohannis anunță carantină totală: Restricțiile de circulație devin obligatorii / Am decis să folosim și Armata

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 martie 2020, 13:01 Actualitate | Coronavirus


Klaus Iohannis si Ludovic Orban 1
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis a anunțat marți introducerea carantinei totale. Ieșirea din casă va fi permisă de miercuri practic doar pentru a merge la serviciu sau pentru cumpărături de alimente. În plus, autoritățile au decis să folosească și Armata, care va suplimenta forțele de ordine publică.

O nouă restricție vizează persoanele peste 65 de ani, care vor trebui „să stea practic tot timpul acasă”, a spus șeful statului.

„Aceste restricții vor fi prelucrate azi într-o ordonanță militară care se va finaliza până la sfârșitul acestei zile, intră în vigoare de mâine”, a mai spus Iohannis.





La ședința de la Palatul Cotroceni au participat premierul Ludovic Orban, ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, și ministrul Sănătății, Victor Costache.

Declarațiile președintelui Iohannis (sursa - Administrația Prezidențială):
  • Tocmai am încheiat o ședință de lucru pe care am convocat-o. Au participat, împreună cu mine, Prim-ministrul Ludovic Orban, ministrul de Interne, ministrul Sănătății și ministrul Apărării.
  • Împreună am evaluat situația care, după cum știm cu toții, devine din ce în ce mai complexă, situația creată, evident, de epidemia de coronavirus.
  • Am discutat împreună măsurile suplimentare care se cer luate în această perioadă și pot să vă spun în acest moment că am convenit că este nevoie de măsuri suplimentare pentru a fi în situația să îngrădim, să încetinim răspândirea infecției.
  • Astfel, se vor introduce noi restricții de circulație și noi restricții pentru români, în sensul că ce a fost până acum o recomandare devine obligație, după principiul „stăm acasă”.
  • Evident că oamenii pot ieși ca să meargă la serviciu și să se întoarcă de la serviciu, să iasă să își facă cumpărăturile absolut necesare de alimente de pe-o zi pe alta.
  • Însă aceste restricții devin obligații!
  • Am convenit totodată ca în această perioadă să pregătim pentru persoanele care sunt în carantină sau în izolare măsuri de supraveghere electronică, fiindcă este absolută nevoie ca aceste măsuri să fie respectate integral.
  • În afară de aceste chestiuni, am convenit să folosim și Armata, pentru a gestiona mai bine situațiile create în teren. În acest fel, Armata va pune la dispoziție personal care va veni să suplimenteze forțele de ordine publică, Jandarmerie și Poliție.
  • Un punct foarte special, țin neapărat să-l mai menționez - persoanele cele mai vulnerabile sunt persoanele peste 65 de ani. Este evident că avem nevoie de măsuri speciale, dar și de restricții speciale. Și, astfel, pentru a proteja persoanele peste 65, pentru aceste persoane se vor introduce restricții speciale, în sensul că vor trebui, în interesul lor propriu, să stea practic tot timpul acasă.
  • Am discutat și alte măsuri care se cer luate, fie prin Ordonanțe de urgență ale Guvernului, fie prin Hotărâri ale Guvernului, fie prin ordine militare. Aceste restricții, pe care tocmai le-am menționat, vor fi prelucrate în cursul zilei de astăzi într-o ordonanță militară, ordonanță militară care se va finaliza până la sfârșitul acestei zile.
  • Și restricțiile, dragi români, vor intra în vigoare începând de mâine.
De la ora 14:00, Iohannis participă la o videoconferință cu managerii de spitale, cu Ludovic Orban, și cu miniștrii Afacerilor Interne, Sănătății, Apărării și Transporturilor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















152169 vizualizari

  • +49 (97 voturi)    
    Sper (Marţi, 24 martie 2020, 13:11)

    comentator12 [utilizator]

    ca masurile de acum sa fie cu adevarat stricte, pentru a controla cu adevarat raspandirea virusului, si se va renunta la termenul "recomandari".
    • -35 (63 voturi)    
      intrebare intrebatoare.. (Marţi, 24 martie 2020, 13:47)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

      ... daca vad vre-un pensionar pe strada, il iau la capace sau anunt politia?
      • +28 (40 voturi)    
        Nu (Marţi, 24 martie 2020, 14:20)

        Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        te duci si-i cumperi dde mancare si medicamente!
        • -7 (23 voturi)    
          da ce-s eu, crucea rosie? (Marţi, 24 martie 2020, 15:14)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Rdu

          ... sa-i dea pesedeu, ca doar pe ei i-a votat 30 de ani.
        • -10 (18 voturi)    
          .....de obicei, (Marţi, 24 martie 2020, 16:24)

          nickart [utilizator] i-a raspuns lui Rdu

          nu bag in seama idiotii, dar stau si ma intreb daca mama ta nu are regrete ca nu te-a avortat.
      • -11 (27 voturi)    
        Cat mai putini (Marţi, 24 martie 2020, 14:29)

        Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        daca nu Covid -19 atunci, lasa-i fara medicamente si mancare si-ai echilibrat bugetul!
        • -9 (13 voturi)    
          doamne ajuta! (Marţi, 24 martie 2020, 15:17)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Rdu

          trebuia sa se spele putin patura sociala...
      • +12 (24 voturi)    
        da' tu ce cauti pe strada? (Marţi, 24 martie 2020, 14:42)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Vezi sa nu te ia pe tine politia in timp ce meditezi la intrebarile astea existentiale...
        • -8 (12 voturi)    
          pai eu sunt pensionar? (Marţi, 24 martie 2020, 15:12)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          ... fugi repede, ca mai ai cateva ore sa rupi magazinele...
      • +8 (14 voturi)    
        Hm (Marţi, 24 martie 2020, 15:32)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Vezi sa nu iti umfle ochii vreunul, nu pari prea istetz iar muschii nu sunt mai buni decat mintea!
      • +4 (8 voturi)    
        dar tu ce cauti pe strada (Marţi, 24 martie 2020, 16:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        la ora aceea?
      • +2 (6 voturi)    
        dar tu ce cauti pe strada (Marţi, 24 martie 2020, 16:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        la ora aceea?
      • +1 (1 vot)    
        Nu ai inteles ce a zis austriacul: (Marţi, 24 martie 2020, 19:23)

        Magherandu [anonim] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        "vulnerabile sunt persoanele peste 65 de ani"
        adica persoanele VOR FI vulnerabile pesete 65 de ani!
        In plus profesorul Iohannis este mai putin profesor ca afaceristul Trump:
        "Nu este permis ca solutia sa fie mai grava(periculoasa) decat problema"
    • +16 (44 voturi)    
      Mai bine sperai sa fie bune, nu stricte (Marţi, 24 martie 2020, 13:52)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

      Principalele focare de infectie sunt spitalele. Pentru ca nu se fac suficiente teste (vezi cazul femeii gravide, cazul celor cu dializa, etc.), pentru ca se musamalizeaza cazuri de coronavirus ca sa dea bine cifrele (vezi cazul Suceava), pentru ca, pentru ca... Ce masuri s-au luat aici?
      Principalul pericol pentru ceilalti sunt oamenii cu simptome de afectiuni respiratorii. In continuare nu li se interzice sa mearga la serviciu, nu li se interzice sa iasa la cumparaturi, etc. De ce interzici celor cu varsta peste 65 de ani sa iasa din casa iar celor cu afectiuni respiratorii nu le interzici?
      • +8 (18 voturi)    
        Pentru ca... (Marţi, 24 martie 2020, 14:48)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        ...politia poate stabili daca ai peste 65 de ani,dar nu e abilitata sa stabileasca ca ai o afectiune respiratorie acuta.
        • +4 (10 voturi)    
          Nu politia trebuie sa stabileasca (Marţi, 24 martie 2020, 15:31)

          IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Politia poate sa aiba echipe mobile din care sa faca parte si medici / asistente medicale si sa verifice prin sondaj. Pe cine gasesc cu temperatura / tuse, direct in carantina. Iti garantez ca toti cei cu probleme nu vor mai iesi din case.

          Angajatorii mari si supermarketurile, de asemenea, pot fi obligati sa organizeze triajul la intrare (cu medic / asistent medical). Eu am vazut pe unul tusind de-si varsa plamanii in supermarket si nu-l intreba nimeni de sanatate. M-am gandit sa le zic celor de la paza, am vazut ca observasera dar nu faceau nimic (nici nu aveau cadrul legal pentru a face ceva), asa ca m-am carat rapid de acolo.
          • +1 (3 voturi)    
            gasim medici (Marţi, 24 martie 2020, 17:16)

            Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

            la fiecare colt de strada?
          • 0 (0 voturi)    
            Adresa Sipermarket (Miercuri, 25 martie 2020, 10:25)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

            Ar fi util sa o comunici
      • -2 (4 voturi)    
        Of... (Marţi, 24 martie 2020, 17:59)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        pt ca cei peste 65 de ani au cea mai mare probabilitate sa ocupe paturile de ATI , dar fiindca cei mai multi au si alte boli cronice, unii vor deceda si asta inseamna ca patul acela a fost ocupat fara "folos" . Ca sa ramana paturi disponibile pt ceilalti , care au mai multe sanse la viata , cei peste 65 de ani tb sa fie protejati .E un calcul lucid , poate crud , dar ajuta la evitarea supraaglomerarii ATI si englezii si-au dat primii seama de asta .
      • -1 (3 voturi)    
        de ce se pune presiune numai pe stat? (Marţi, 24 martie 2020, 18:22)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        spitalul de statul e bun numai de incasat pumni? Spitalele private stau linistite si percep sute de lei pentru testare? O fi frumos asa?
    • -9 (31 voturi)    
      Sper ca maine inseamna de la ora 22. (Marţi, 24 martie 2020, 13:58)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

      Ca am destui in jur care altfel ar fi blocati intre munca si familie. Daca dati o Ordonanta militara diseara, moment in care afla lumea ce naiba e in aia, pot decide abea diseara daca renunta la munca sau familie.
      • +9 (17 voturi)    
        Ați citit tot articolul sau doar titlul? (Marţi, 24 martie 2020, 14:33)

        blanc10 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Se va putea ieși din casă pentru a merge la muncă, cu acea declarație.
        • +4 (18 voturi)    
          am descarcat si eu declaratia (Marţi, 24 martie 2020, 15:19)

          Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui blanc10

          si nu mi-e foarte clar daca chiar suntem in stare de urgenta sau e o comedie neagra de cea mai proasta calitate.

          Pai ori scoatem armata pe strazi sa impuste lumea, ori unii pot sa iasa sub pretextul ca-si scot potaile la plimbare ? Ce fel de declaratie e asta ?

          Ca sa nu mai zic, ca din moment ce suntem obligati sa stam in case toti, animalele de companie ar trebui preluate si duse in alte locatii, altfel ne umplem toti de pureci si alte bacterii, sunt unii cu niste animale cat oaia.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu e vorba de aceeasi localitate. (Marţi, 24 martie 2020, 18:09)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui blanc10

          Asadar daca tot se inchide cam tot inclusiv firmele de productie. Ca, na granite nu, deci nici materie prima nici export, lumea vrea sa se duca inapoi la familii.
    • -7 (21 voturi)    
      Si daca nu respecta? (Marţi, 24 martie 2020, 14:46)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

      Sper ca inceteaza cu amnezile si trec macar la 5 ani de puscarie daca nu mai mult... nu cred ca o sa priceapa aia batuti in cap altfel.
    • +4 (14 voturi)    
      stricte rau ~! (Marţi, 24 martie 2020, 16:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui comentator12

      iar la urma la bilantz, can' se vor lauda cu ce'au ...realizat, cum au salvat ..tzarisoara, vor spune sincer, cati au murit din infectia cu virusul, si cati au murit prematuri, de boli cronice netratate, sau din lipsa de medicamente, sau, chiar de foame, pe motiv de izolare totala?
      precis, nu se va sti niciodata. vom sti numai ca ne'au scapat, cu cele mai mici pierderi, primii din ue, din lume, ne'au scapat de la pandemie.
      votati sageata, ca arata spre cer !
      cand iei o masura, trebuie sa fii sigur ca ajuta.
      sunt ei pregatiti sa sustina persoanele in varsta cu alimente si medicamente ?
      ferice de dracnea, el are si izolare, si medicamente si mancarica buna.
      multi batrani vor dori sa fie inchisi ca dracnea....
      • +1 (1 vot)    
        Ai dor de Dracnia ceva de Speriat ! (Miercuri, 25 martie 2020, 10:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        P$D este un Covid din 1990 - trebuie sa dispară in 2020 la alegeri
  • -83 (133 voturi)    
    i-a auzi... (Marţi, 24 martie 2020, 13:16)

    ..13 [utilizator]

    Iarasi zice ceva important pentru tara Ficusul.

    Hai cu verde in sus!
    • -26 (44 voturi)    
      care ficus? (Marţi, 24 martie 2020, 13:31)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      nu vezi ca e dulap?
    • +9 (43 voturi)    
      alt lingau rusofil... (Marţi, 24 martie 2020, 13:37)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      alt lingau rusofil... ia spune postache: are Rusia Covid ? n-are ? .... stai linistit ca ajugne si la familia ta.
      • +1 (9 voturi)    
        Pretene (Marţi, 24 martie 2020, 16:55)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        de cate ori imi spun ca s-a atins limita prostiei, apare unul ca tine si ma contrazice.... :)
        • -3 (5 voturi)    
          Prietene obraznic (Marţi, 24 martie 2020, 19:22)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          De ce te deranjeaza adevarul ?
    • +14 (32 voturi)    
      In mod evident (Marţi, 24 martie 2020, 13:43)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Tu nefacand parte din tara, nu ti se adreseaza. De fapt tu ar trebui sa fii incurajat sa iesi afara sa te plimbi putin.
    • +12 (32 voturi)    
      nu la fel de important (Marţi, 24 martie 2020, 13:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ca neobositele slugi pesedite!
      tara arde si slugile psd posteaza aberatii!
      • +3 (5 voturi)    
        Ce ai mai cu PSd-istii? (Marţi, 24 martie 2020, 19:38)

        Magherandu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Esti de partea PNL-istilor, "urmasi" ai Bratienilor unificatori, pe care i-au luat in gheare si-i badjocoresc cei doi presedinti austro-ungari?
  • -82 (136 voturi)    
    bun! (Marţi, 24 martie 2020, 13:21)

    cucuveauamov [utilizator]

    cu armata pe strazi ... votez PNL ... dar ma lasa sa merg sa votez?
    • +9 (19 voturi)    
      dacă (Marţi, 24 martie 2020, 13:35)

      costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      scapi de carcalac și fără efecte secundare poți
    • +19 (37 voturi)    
      Nu cred ca ar trebui sa iti faci probleme absurde (Marţi, 24 martie 2020, 13:43)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Persoanele fara discernamant nu au drept de vot.
      • -2 (12 voturi)    
        hon hon hon (Marţi, 24 martie 2020, 15:06)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        wow,ce adancime a gandirii si expresia ei.

        mistoul asta fara scop te face tare ca piatra?
        te unge la icre sa dai din taste doar sa te vezi plusat de boti?ego-ul iti bate intligenta si-ti acopera
        vederea?postati aici!hartia suporta orice.

        ivan din fundu' curtii
        • +2 (8 voturi)    
          Stimate domn (Marţi, 24 martie 2020, 16:56)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Point

          Textul scris de mine nu face referire la nici o persoana. Este real: persoanele fara discernamant nu au drept de vot. Nu este nici o discutie aici si nici un misto. Asa e legea.

          Faptul ca te simti vizat de textul meu tine strict de perceptia ta, tu fiind cel mai in cunostinta de cauza asupra propriei persoane.

          Eu unul de exemplu nu ma regasesc in comentariul tau si iti voi da plus pe el.
    • +3 (19 voturi)    
      Noi (Marţi, 24 martie 2020, 13:44)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      putem vota cu M.ata?Ne lasa pe toti?
    • +6 (24 voturi)    
      Vine vremea (Marţi, 24 martie 2020, 13:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Extinctiei P$D
    • +8 (30 voturi)    
      Lasă că vezi tu (Marţi, 24 martie 2020, 13:48)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Când vei lua COVID-19 de la tovarășii cu care joci table prin parc. O să îl suni pe nenea Putin să-ți trimită ruble, să le bagi în buzunarele asistentelor, dar n-o să ai cum, că un costum izolant n-are buzunare.
    • +3 (21 voturi)    
      Mda (Marţi, 24 martie 2020, 13:56)

      TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Schimba foaia, ai ramas blocat tot la fata de la pag 5?
    • +7 (23 voturi)    
      vezi (Marţi, 24 martie 2020, 13:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ca-ti taie astia din salariu de postac numai pt ca ai spus (chiar si in bascalie) ca votezi pnl!
    • +1 (17 voturi)    
      Stai linistit (Marţi, 24 martie 2020, 14:04)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      armata e in concediu medical...
    • +11 (29 voturi)    
      linistit (Marţi, 24 martie 2020, 14:08)

      Tabacari [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      poti sa te plimbi pe unde doresti. La vot nu stiu de ce sa te duci, veorica nu candideaza. Si nici liderul maxim.
  • +19 (53 voturi)    
    Nu ma incadrez in categorie, dar... (Marţi, 24 martie 2020, 13:28)

    IoPaNet [utilizator]

    Sa interzici persoanelor peste 65 de ani sa se aprovizioneze, fara sa ai un plan clar de a-i aproviziona?
    • +8 (18 voturi)    
      - (Marţi, 24 martie 2020, 14:37)

      blanc10 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      În localitatea în care stau eu, DSP a transmis un comunicat prin care cere evidența persoanelor peste 65 de ani care nu au aparținători.
      • +2 (8 voturi)    
        si aici (Marţi, 24 martie 2020, 16:09)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui blanc10

        in Otopeni la fel, a pus primaria afise peste tot. Se ocupa ei de hranit batranii si de strictul necesar.
      • +1 (3 voturi)    
        ca sa stie unde vin pt a ridica mortii ? (Marţi, 24 martie 2020, 19:13)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui blanc10

        dupa 2-3 saptamani?
  • -26 (40 voturi)    
    bune masuri! trebuiau luate de acum o luna... (Marţi, 24 martie 2020, 13:31)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... pensionarii la cutie, nu mai iesiti pe strazi sa ne impiedicam de voi! Stati si comentati pe HN toata ziua...
  • -16 (40 voturi)    
    de maine (Marţi, 24 martie 2020, 13:31)

    mazgalici [utilizator]

    toata tara va deveni o puscarie
    am nenorocit toata economia si acum facem si pe puscariasii la domiciliu, pentru ca niste bosorogi pesedisti
    PNL se va desfiinta la alegeri
  • +15 (45 voturi)    
    Cu diaspora cum ramane ? (Marţi, 24 martie 2020, 13:32)

    Torquemada13 [utilizator]

    Practic lasarea lor sa intre in tara fara testare a fost un act criminal impotriva poporului roman. Lasarea atata vreme a mall-urilor deschise, a restaurantelor, a fast food-urilor ...de asemenea a fost un act criminal De zile intregi bantuie pe strazi si in magazine. Cine controleaza autoizolarea. Rar vezi cate un politist sau jandarm. Epidemia este opera unei clase politice absolut lamentabile (TOTI-de sus pana jos) !
    • +2 (12 voturi)    
      Na io as zice ... (Marţi, 24 martie 2020, 15:31)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      ... ca e opera unei intregi populatii lamentabile. Nu faptul ca nu s-au luat masuri mai din timp de catre politicieni e problema. Problema e ca chiar si-acuma o buna parte din populatie o sa protesteze si n-o sa fie de acord cu masurile astea, si politia o sa aibe toate mainile ocupate sa-i bage la loc in casa sau in izolare pe cei ce ies nejustificat pe strada. Politicienii sunt doar expresia populatiei.
    • +5 (15 voturi)    
      BINGO (Marţi, 24 martie 2020, 16:41)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      Am spus-o de la incpeut: diaspora nu trebuia lasata sa se intoarca in tara. Daca totusi erau lasati, atunci toti cei veniti pe sosele trebuiau bagati 2 saptamani in carantina. Avem destule hoteluri goale, deci erau locuri unde sa ii tinem.
      pacientul 1 in Romania a fost un italian
      pacientul 2 un roman din Gorj care a luat de la italian
      pacientii 3 si 4 au fost 2 romani din Maramures intrati cu microbuzul in tara, veniti din italia
      pacientul 5 a fost un roman din Suceava, venit din Italia
      apoi a venit militanul din Israel, si tot asa mai departe.
      Deci uite cum diaspora a adus boala acasa. Simpla bagare in carantina a tuturor care veneau de afara ne scutea de multe imbolnaviri.
      Acum masurile sunt nu tardive, dar doar de reactie. preventia si tratarea cauzei a fost ratata.
    • -1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 17:43)

      [anonim] i-a raspuns lui Torquemada13

  • -3 (37 voturi)    
    absolut paradoxal (Marţi, 24 martie 2020, 13:32)

    ..13 [utilizator]

    Oamenii astia - Presedintele, PM, Minsitrul Sanatatii, cel al Apararii par sa fie panicati de moarte. Nu cred ca este cazul Ministrului ApN dar intr-o gasca de disperati...

    Nu apare MF - tot ce hotaresc ei are repercursiuni financiare. Gen Ciuca in urma cu ceva vreme marturisea ca nu este familiarizat cu bugetele.. Cred ca este la fel si cu Ministrul Sanatatii.

    Mergem intr-o directie gresita - clar.

    Cu sau fara aceste masuri extreme de izolare oamenii TOT vor muri pentru ca
    - au imunitate slaba,
    - pentru ca nu sunt inca suficiente resurse medicale pentru testarea TIMPURIE si
    - nu sunt suficiente echipamente de protectie medicala.
    - igiena lasa de dorit peste tot.

    Varstnicii sa moara in case de foame daca nu au pe cineva sa ii ajute sau cum s-a intamplat in Spania si Italia sa moara in aziluri..

    Astia suntem!
  • -14 (50 voturi)    
    bravo iohanis (Marţi, 24 martie 2020, 13:34)

    mmmircea [utilizator]

    o sa primesti ceea ce ti-ai dorit, alegeri anticipate la toamna, alegeri anticipate pentru presedintia Romaniei.
    Eram sigur ca nu o sa votez niciodata PSD, dar uite ca tu ai reusit sa ma faci sa ma razgandesc. Esti mai odios decat Basescu.
    • -3 (23 voturi)    
      - (Marţi, 24 martie 2020, 14:38)

      blanc10 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Dacă ții morțiș să mori, taie-ți venele. Lasă-ne pe noi să trăim.
  • -1 (35 voturi)    
    Propunere (Marţi, 24 martie 2020, 13:35)

    Romulanul [utilizator]

    PNL! Diasporezii vostri ne viruseaza incet dar sigur aproape pe toti. Propun sa-i izolati si sa-i cazati pe banii vostri la Vila Lac si Palatul Cotroceni. Se aude?!
  • +5 (29 voturi)    
    Cine e vinovaat si cine plateste (Marţi, 24 martie 2020, 13:37)

    Coco Whistle [utilizator]

    Ati intirziat nepermis 3 saptamini. Nu controlati fluxul intrarilor in tara, izolarea completa pp statul acasa nu mers la serviciu sau restrctii la 3am. Si sa lamurim, cine plateste si cum ptr incompetenta?
  • -6 (32 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 13:38)

    [anonim]

  • -7 (27 voturi)    
    scoatem scoatem (Marţi, 24 martie 2020, 13:38)

    vodatepes [utilizator]

    Scoatem armata, politia, jandarmeria . Pai pana mai ieri era o simpla raceala si acum ajungem la armata. Pai dati afara pe toti ca sunt bugetari si multi nu asa spuna Catu patu prin ianuarie februarie si cu omul de casa a lui KH. A acum avem nevoie de ei si de militari si de politisti si de jandarmi
  • 0 (14 voturi)    
    k (Marţi, 24 martie 2020, 13:38)

    cartofiprajiti [utilizator]

    super!
  • +9 (13 voturi)    
    Redacția (Marţi, 24 martie 2020, 13:40)

    Lovercraft [utilizator]

    mai puneți o dată link-urile cu acele formulare, cred că ar fi foarte util în acest moment. Thanx
    • +4 (6 voturi)    
      Cred ca acestea sunt (Marţi, 24 martie 2020, 14:52)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-23748372-romania-carantina-declaratie-proprie-raspundere-adeverinta-angajator-deplasare.htm
  • -4 (30 voturi)    
    intrebare (Marţi, 24 martie 2020, 13:42)

    Toni_Romania [utilizator]

    desi e epidemie cu asa restrictii militare de ce toate televiziunile functioneaza nonstop?
    • 0 (18 voturi)    
      Altă problemă în afară de televiziuni mai ai? (Marţi, 24 martie 2020, 14:31)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Nu ai telecomandă? Ești chiar atât de înapoiat?
    • +1 (7 voturi)    
      Pentru ca ... (Marţi, 24 martie 2020, 15:34)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      ... fara ceva care sa le ocupe timpul multi oameni si-ar taia venele in lung. Gandeste-te ce inseamna sa stai in casa, singur, si sa nu afli stiri decat de pe net. Dupa cata vreme crezi ca alternativa cu venele taiate incepe sa ti se para atractiva?
    • -1 (5 voturi)    
      si banca mea (Marţi, 24 martie 2020, 16:16)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      functioneaza. Ai voie sa mergi la munca.
      Noapte iti trebuie adeverinta de la angajator sa vii la munca, in caz ca te opreste politia.
      problema e cu cei care umbla teleleu pe drumuri..
      • -4 (6 voturi)    
        problema mea cum si unde merg (Marţi, 24 martie 2020, 17:12)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cum isi permite un neica nimic ca Arafat sa ne faca reguli ca intr-un stat islamic ? Hai ca in 2-3 saptmanai iesim masiv pe strazi si maturam slugile astea alogene de la putere.
        • 0 (0 voturi)    
          Dacă mai supraviețuiți (Miercuri, 25 martie 2020, 8:48)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

          Dacă la Kiseleff 10 va mai plătește cineva

          Cam mulți “dacă” pentru a reuși ceea ce visezi tu
    • 0 (0 voturi)    
      CNA este in Slujba televiziunilor mincinoase (Miercuri, 25 martie 2020, 8:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Pentru ca așa vrea P$D
      https://campaniamea.declic.ro/petitions/stop-publicitatii-pe-televiziunile-mincinoase
  • +7 (27 voturi)    
    italia (Marţi, 24 martie 2020, 13:42)

    Toni_Romania [utilizator]

    italia are armata in strada de o luna si tot mii de infectii are, zilnic.
    • +1 (7 voturi)    
      Italia a luat masuri putin prea tarziu (Marţi, 24 martie 2020, 15:36)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      La noi s-ar putea sa ajute. Chiar si-asa, si la ei a inceput sa scada numarul de infectii zilnic. Aia e tinta. Cand numarul de infectati zilnic ajunge sub numarul de vindecati sau morti zilnic lucrurile incep sa mearga spre normal. Cand numarul de cazuri grave ajunge sub numarul maxim de paturi de terapie intensiva, sistemul medical poate din nou functiona normal. Daca retrag armata de pe strazi, numarul de infectii creste imediat la loc.
      • 0 (4 voturi)    
        Italia o primit import de forta de munca din China (Marţi, 24 martie 2020, 18:29)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Chiar dupa anul nou chinezesc au inceput problemele. trebuie sa intelegi ca au fost multi, si raspanditi.
    • +2 (6 voturi)    
      virusul zboara (Marţi, 24 martie 2020, 18:03)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      si fabrica de redbull trebuie inchisa
  • +10 (20 voturi)    
    cand se pot oamenii testa ?! (Marţi, 24 martie 2020, 13:43)

    ics_11 [utilizator]

    cate testere sunt disponibile in fiecare judet ?
    cand se amenajeaza centre de testare in parcari sau in alte locuri astfel incat sa se poata testa orcine se doreste ?
    exista echipament de protectie pentru toti medicii din tara ?!
    daca singura treaba a autoritatilor este sa stam noi in casa e nashpa, din experienta celorlalte tari nu rezulta ca este suficient. a zis si OMS-ul.
    • -4 (10 voturi)    
      Nu curand (Marţi, 24 martie 2020, 15:12)

      MisuG [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Obligativitatea statului in casa cu exceptiile de rigoare se impune intrucat multor romani nu le pasa de semenii lor! La mine toata lumea sta acasa (1 sotie care lucreaza de acasa, 1 copil major care lucreaza de acasa si un copil care este elev). As sta si eu insa nu este posibil din cauza muncii pe care desfasor.
      Masura a fost luata intrucat sunt multi inconstienti (care continua sa se plimbe, sa aglomereze magazinele, sa faca rand in biserici, etc) care transmit virusul asta nenorocit fara sa-si dea seama. Nu vei vedea centre de testare intrucat nu exista atatea testere cate ar fi nevoie, din aceasta cauza au fost luate masurile astea dure, astfel incat sa nu mai creasca numerul infectatilor si sa mai scada presiunea din spitale si de pe medici!
      • 0 (2 voturi)    
        sunt multi idioti nesimtiti (Marţi, 24 martie 2020, 19:31)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui MisuG

        stiu ca sunt multi inonstienti cretini nesimtiti.
        nu contest masura ca atare, doar ca italia ne arata ca nu este suficienta, de aceea cred ca autoritatile au obligatiile lor, nu doar sa ne ceara noua ceva.
        testere cat mai multe si echipamente de protectie pentru toti medicii, asta cer eu autoritatilor care au pretentii de la mine.
        daca nu sunt echipamente de protectie si nu se fac teste se imbolnavesc medicii ca prostii, vine un asimptomatic cu alta boala, cum s-a intamplat in vreo 3 spitale pana acum.
        ce folos ca sotia si copilul tau stau acasa si tu iesi afara si te imbolnavesti si apoi ii imbolnavesti si pe ei ?! daca macar tu te-ai putea testa o data la 7-10 ziel zile ar fi ceva, nu ?
  • +25 (27 voturi)    
    65 (Marţi, 24 martie 2020, 13:45)

    Gustav666 [utilizator]

    Ce se intampla cu persoanele peste 65 de ani care muncesc in continuare cu contract de munca?
    • +1 (17 voturi)    
      65 (Marţi, 24 martie 2020, 14:57)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Probabil portretul robot al romanului de peste 65 de ani e comun la guvern, PSD si BOR, adica semianalfabeti bigoti si nostalgici. Ca realitatea e intr-alta parte, deja e prea mult...
      • +3 (11 voturi)    
        gata baieti, gata (Marţi, 24 martie 2020, 16:02)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

        s-au inchis bisericile, linistiti-va... de acum vor curge vindecarile pe banda rulanta
    • -1 (3 voturi)    
      aceia nu sunt considerati pensionari (Marţi, 24 martie 2020, 16:17)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      deci merg la munca.
    • 0 (4 voturi)    
      Firesc, merg cu adeverinta de la serviciu, (Marţi, 24 martie 2020, 16:31)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      in traista ! Ce altceva sa faca..........
    • -1 (5 voturi)    
      ! (Marţi, 24 martie 2020, 17:39)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Stau.În.Casă.
  • +1 (29 voturi)    
    Curiozitate (Marţi, 24 martie 2020, 13:49)

    Andres [utilizator]

    Sunt curios ce se intampla daca dupa 2 saptamani, 1 -2 luni cazurile tot cresc si moare mult mai multa lume.
    Ce o sa faca? Nu mai avem voie sa ne miscam, sa respiram?
    • 0 (8 voturi)    
      @Andres (Marţi, 24 martie 2020, 15:15)

      Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui Andres

      Din pacate in mod normal vom vedea o crestere a cazurilor de infectie (si a numarului de decese). Efecte a degringoladei de pâna acum. Apoi, peste câteva saptamâni (repet, in mod normal), situatia va incepe sa evolueze spre bine.

      Inainte sa fie mai bine, va fi mai rau.
    • +1 (7 voturi)    
      Nu, n-avem. (Marţi, 24 martie 2020, 15:40)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Andres

      Daca masurile astea chiar se aplica riguros, posibilitatile de transmitere a infectiei scad foarte mult. Aia inseamna ca dupa cel mult doua saptamani numarul de infectii zilnice ar trebui sa scada - cam ala e timpul maxim de la infectie pana cand sau prezinti simptome sau e sigur ca dac-ai avut infectia in forma usoara ti-a trecut, si nu mai poti nici lua nici da mai departe boala.

      Abia in momentul in care numarul de cazuri grave scade sub numarul de paturi de terapie intensiva pot fi relaxate masurile. Si si atunci doar treptat, ca altfel numarul de infectii creste rapid la loc. Abia dupa 14 zile fara nici o infectie noua - asta in conditiile in care se testeaza toti simptomaticii - se pot relaxa complet masurile de izolare, cata vreme se carantineaza strict toate persoanele care vin din strainatate.
  • -1 (23 voturi)    
    Da bisericile? (Marţi, 24 martie 2020, 13:50)

    dandra [utilizator]

    Acestea se vor inchide sau BOR va spune ca bisericile apartin celor lumesti?

    Eu zic sa le oprim salariile angajatilor companiei BOR, oare ei stiu ce inseamna somaj tehnic?

    Sa nu uitam de cimitire. Multi se reculeg acolo, din pacate :(
  • -5 (39 voturi)    
    Criminali (Marţi, 24 martie 2020, 13:52)

    heraasku [utilizator]

    Bai nenorociților, sunt oameni bolnavi și bătrâni care nu se pot mișca, de care nu are grija nimeni, sunt singuri. Sunt oameni care faceau una alta, din asta mâncau din asta trăiau. Demenți dracului!!!!!!!
    Cine îți permite ție sa blochezi oamenii în casă???? Praful și pulberea sa se aleagă de tine după asta. Oamenii oricum ies ca nu.i poți opri, le dai amenda sau cum? Ii dai amenzi aurolacului? Ăluia care n.are servici? Te interesează de cei pe care ii ții în case? Au fost concedieri masive, din ce trăiesc oamenii aia?
    • +4 (20 voturi)    
      Baga la cap (Marţi, 24 martie 2020, 14:23)

      AdrianIulian [utilizator] i-a raspuns lui heraasku

      Nu prietene. Ii tine in casa ca tu si familia ta sa fiti ok. Dar poti alege sa ignori asta, cum ai ignorat tot pana acum. Dar sa nu iti smulgi parul din cap ca italianul de rand ca nici nu stii in ce crematoriu iti incinereaza parintii sau bunicii si doar primesti telefon sa te duci sa ridici urna.
  • +12 (36 voturi)    
    numai nimicuri... (Marţi, 24 martie 2020, 13:53)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Dupa ce au permis intrarea in tara a zeci,daca nu chiar sute de mii de romani din restul Europei ,este normal sa creasca numarul de infectati ! Se stia prea bine ca romanii sunt mincinosi si nedisciplinati si ca se cred ei cei mai destepti din lume si ca vor fenta toate regulile impuse.Cand au plecat din tara nu au cerut voie de la nimeni,asa ca ar fi trebuit sa stea acolo,dar NU,cand au dat de greu vin acasa la POMENI !Eu am 75 de ani si de doi ani sunt vaduv,ma descurc de unul singur asa cum pot.Cine imi va cumpara de-ale gurii ? Cine-mi va lua ratia de 10 medicamente zilnice ? Nu cred ca vreun guvernant ar face asta ! Am ajuns sa-mi fie rusine ca sunt roman ! Dupa ce ca ne-au mintit cu majorarea pensiilor si nu au dat nici macar indexarea....
  • +2 (34 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 24 martie 2020, 13:53)

    Răzvan Aldea [anonim]

    că se scoate Armata pe străzi, așa vor înțelege și grataragii și pensionarii că nu e de joacă în situația actuală !

    Mai bine stai o lună în carantină decât 3 prin spital și poate și la 2 metri sub pământ, fie 5 ani la „beciul domnesc” !

    Cum am trecut prin două războaie mondiale, o revoluție și episoade de foamete și de inundații, vom trece și peste asta.
  • 0 (30 voturi)    
    Sigur (Marţi, 24 martie 2020, 13:54)

    briciu [utilizator]

    A avut domn Presedinte un cosmar de dimineata
  • -1 (29 voturi)    
    e vax albina ..... (Marţi, 24 martie 2020, 13:55)

    viziru [utilizator]

    e vax albina ..... daca se merge in continuare la serviciu pentru multinationale franceze, austriece, germane,etc.... iar in Franta, Austria, Germania aia stau la cutie si au inchis activitatile de genul celor pe care le au in Romania ... ce va face Johannis cand vor muri 300-400 persoane pe zi? il vor ajuta francezii, austriecii ?? vor trimite aia muncitori si doctori sa ajute Romania ??? singura solutie valabila e carantina totala 14 zile, interzis accesul pe strazi zi- lumina, dezinfectat orase, parcuri, institutii publice si private .... altfel ........aveti ca exemplu Italia si Spania .....
    • -1 (5 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 15:09)

      [anonim] i-a raspuns lui viziru

    • +2 (8 voturi)    
      :)) (Marţi, 24 martie 2020, 15:10)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      pai vezi mata, ca exact multinationalele au trecut pe munca de acasa unde se poate si unde nu se poate, mare parte concedii, somaj tehnic, alte chestii, numai sa nu mai balauresti de nebun pe strazi.


      aia care trag in continuare ca nebunii sunt fix firmele neaose, ale dacilor verzi.
    • -1 (5 voturi)    
      Nu se merge la serviciu pentru multinationale (Marţi, 24 martie 2020, 15:42)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      Multinationalele, cel putin unele, au fost printre primele care-au emis directive interne cum ca se trece integral la lucrul de acasa. Se merge la lucru doar pentru cazurile/locurile de munca unde e imposibil sa-ti faci treaba altfel, si si atunci doar pentru stictul necesar de operatii ce se fac la lucru.
  • +3 (21 voturi)    
    da... (Marţi, 24 martie 2020, 13:55)

    mi_po [utilizator]

    cu masurile astea, de la zi la zi, si la cum se prevede varful de virusare la sf de Aprilie inceput de Mai, o sa vina vremea cand nu mai avem unde ne intoarce la servici!
    Banii se vor termina, in functie de fiecare, daca mai are ceva rezerve sau nu, iar masurile astea nu au un termen de punere in aplicare, totul este pana la noi ordine!
    Deageaba stam in casa 2-3 luni, ca tara asta va fi terminata mai devreme!
    Vin vremuri tulburi care nu vor mai putea fi limpezite prea curand si prea usor!
    Doamne'ajuta-va!
    • -2 (8 voturi)    
      Ai dreptate, va fi rau (Marţi, 24 martie 2020, 15:44)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui mi_po

      Da' si mai rau va fi daca masurile astea nu se aplica riguros.

      Ce e mai rau? Sa-ti moara zeci sau sute de mii de oameni pentru ca e suprasolicitat sistemul medical, sau vreme de 2-3 luni sa existe multi someri care trebuie ajutati cu mancare, pana incep iar firmele sa functioneze, dar de murit sa moara doar cateva mii de oameni?
  • +5 (31 voturi)    
    ok, impuneti si respectarea linistii (Marţi, 24 martie 2020, 13:56)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    In aceasta perioada, probabil de plictis, daca tot au investit in bormasini, multi vecini simt o nevoie acuta sa le foloseasca, uneori cu zilele, in conditiile in care aproape toata lumea e obligata sa stea in case, tensionata, stresata de stiri, iar multi mai si lucreaza de acasa.
    Ar putea pune o interdictie sa nu se mai faca lucrari de interior cu zgomot decat pentru situatii de urgenta(avarii, etc) si maxim o ora pe zi, anuntate, e de minim bun-simt. Sau, practic, sa extinda perioada de liniste obligatorie (10-8) si ziua, cu exceptiile date de situatii de avarie sau lucrari urgente, cu maxim o ora de zgomot.

    Ce asteptam acum, sa apara batalii intre vecini, sau sa fie fortati unii sa plece de acasa pt ca pe vecinul l-a gasit "amenajarea" fix acum, cand sunt toti acasa?
    • -1 (19 voturi)    
      exact! (Marţi, 24 martie 2020, 14:41)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      si eu am un vecin care de 3 zile ne innebuneste pe toti! nu stiu ce face, dar tranteste lucruri grele pe jos ore intregi
  • +14 (32 voturi)    
    S-au jucat cu focul si au pierdut (Marţi, 24 martie 2020, 13:56)

    strutul [utilizator]

    Pentru ca nu au dus in carantina pe cei care au intrat in tara de pe 1 martie, acum inchid toata tara.
  • -2 (30 voturi)    
    noile restrictii... (Marţi, 24 martie 2020, 13:56)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Dragi pensionari romani !
    Bucurati-va acum; veti primi acasa de-ale gurii tot ce va pofteste inima ! Va veni sa vi le aduca Scufita Rosie de primaria capitalei,in cosulet.Pofta buna,va doresc !
    • +1 (5 voturi)    
      sa nu vina iohanus (Marţi, 24 martie 2020, 17:16)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      sa le fure.
    • 0 (4 voturi)    
      pana ajunge scufita rosie cu cosuletul (Marţi, 24 martie 2020, 19:22)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      s-ar putea sa ajunga morga sa constate decesul.
  • +15 (37 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 24 martie 2020, 13:59)

    Sah [utilizator]

    Un punct foarte special, țin neapărat să-l mai menționez - persoanele cele mai vulnerabile sunt persoanele peste 65 de ani. Este evident că avem nevoie de măsuri speciale, dar și de restricții speciale. Și, astfel, pentru a proteja persoanele peste 65, pentru aceste persoane se vor introduce restricții speciale, în sensul că vor trebui, în interesul lor propriu, să stea practic tot timpul acasă.''
    Simplu, dar cine le cumpara cele trebuincioase acestor persoane??
    Ei cum isi iau mancare, etc?
    Dah...Ioha crede ca toti au slugi. ;)
    • +3 (5 voturi)    
      Normal ar fi ca biserica si primariile de sector (Marţi, 24 martie 2020, 16:43)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      sa stie exact batranii fara nici un sprijin din aria lor ! Dca nu, pot initia numere de telefon unde ei, vecinii lor , sa anunte asta , iar cei care nu au nevoie de cumparaturi pot suna la politie unde isi dau date, spun ce vor si de aici , preiau altii sau sectoristii, politia locala, voluntarii, vecinii si tot asa !!
      • -1 (5 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 24 martie 2020, 17:50)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui deval

        La teorie buna pentru scris carti, suntem buni.
        Este imposibil ce spui.
        Bisericile nu au liste cu credinciosii si varsa lor, pentru ca ar fi ilegal.
        Preotii nu pot face nimic, pentru ca nu au angajati care sa faca munca patriotica sau retribuita, biserica nu are fonduri pentru asa ceva si nici nu intra in atributiile ei.
        Daca iti poti inchipui ca primaria va face acum o centralizare a persoanel;or de peste 65 de ani, cand noi nu stim inca nici cati au dreptul de vot, este o utopie. ;)
        Va dura 1-2 ani...iar persoanele vor fi ingropata pana atunci.
  • +9 (31 voturi)    
    Ne facem bine! Carantina nu inseamna foamete! (Marţi, 24 martie 2020, 14:06)

    Doru1963 [utilizator]

    Este absolut necesara izolarea pentru eliminarea virusului! Virusul va fi eradicat natural, pentru ca nu va mai putea sa imbolnaveasca.

    Virusul in sine nu e cel mai periculos, dar pentru ca e foarte contagios creeaza foarte multi bolnavi. Fapt care, mai ales in Romania ar fi dramatic datorita lipsei medicilor si spitalelor. Vei muri dintr-o gripa pentru ca nu are cine sa te trateze.

    IMPORTANT!!!!! Chiar si carantina vom putea merge in continuare la cumparaturi pentru mancare, bautura, etc.!

    Daca vom respecta carantina, daca nu ne vom isteriza cu consumul aiurea, vom trece foarte bine peste aceasta provocare.

    Daca in schimb ne vom comporta aiurea, daca nu respectam carantina, daca vom face cozi kilometrice aiurea si nu vom fi civilizati, ne va fi foarte foarte rau.

    Ne putem face bine REPEDE noi si familiile noastre!
    • -3 (9 voturi)    
      Aiurea (Marţi, 24 martie 2020, 15:21)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      Imi pare rau sa te dezamagesc. Ne facem bine pe DRACU! Asta e finalul. Accepta-l!
      • 0 (6 voturi)    
        Da, e finalul virusului (Marţi, 24 martie 2020, 18:15)

        Doru1963 [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

        Daca oamenii respecta regulile, lucrurile vor fi OK.

        Stiu ca multi sufera acum din cauza joburilor, dar eu cred ca din acest pct de vedere lucrurile se vor relua si repara, sanatatea insa e cea mai de pret.
  • +11 (31 voturi)    
    Ciudat (Marţi, 24 martie 2020, 14:07)

    Paleopterix [utilizator]

    Si cei care au peste 65 de ani si merg la munca ce se intampla? Sau cei care au peste 65 de ani si vor sa manance (respectiv sa iasa sa isi faca cumparaturile) cum ramane???

    "Și, astfel, pentru a proteja persoanele peste 65, pentru aceste persoane se vor introduce restricții speciale, în sensul că vor trebui, în interesul lor propriu, să stea practic tot timpul acasă." Foarte "clar" domnu' ficus, foarte "clar". Va scarpinati mult in cap pana sa emiteti ordinele asta confuze?
  • -16 (36 voturi)    
    Recomandare pentru cei care nu au facut armata. (Marţi, 24 martie 2020, 14:08)

    feroviarul123 [utilizator]

    Soldatul romana are o singura dorință arzătoare: sa tragă cu arma din dotare. Cu politia te mai înțelegi, dar armata nu este interesata sa aresteze persoane. Nu ați vrut sa stați de bunăvoie în casa ... o sa vedem acum cat de bine trag soldații romani.
    • +8 (8 voturi)    
      esti prea redus mintal (Marţi, 24 martie 2020, 16:30)

      dt1961 [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      si sunt sigur ca tu nu ai facut armata la fel cum sunt sigur ca majoritatea astora ce comenteaza pe Hot news (poti sa-i numeri pe degetele de la o mana) si isi dau plusuri intre ei si apoi sar cu totii cu minusuri si ii rusifica pe cei care nu le sunt in asentiment (desi majoritatea celor care sunt cu minusuri au comenturi realiste si adevarate) sunteti doar niste frustrati care nu ati avut si nici nu o sa aveti vreodata ceva pozitiv in viata cu exceptia acestor plusuri care vi le tot multiplicati intre voi. Din fericire, sunt tot atat de sigur ca numarul celor care va citesc comenturile este cu mult mai mic decat al celor infectati cu cov19 in tara voastra (Romania) pana acuma.
  • +2 (26 voturi)    
    Mda (Marţi, 24 martie 2020, 14:09)

    TheFaime [utilizator]

    Era si cazul pentru o astfel de decizie, ca sa evitam un potential dezastru ca in Italia sau Spania. Recunosc, personal nici mie nu imi convin astfel de masuri restrictive, insa ma conformez. Romanul nu poate invata altfel decat cu parul/bota, noi doar asa invatam, daca stim de frica. Pana acuma ne-au tot rugat frumos, acuma o sa te ''roage'' cu bulanul..sa fim sanatosi zic!
  • +17 (39 voturi)    
    Bravo (Marţi, 24 martie 2020, 14:12)

    panda_rosu [utilizator]

    Daca si idiotii de italieni ar fi luat aceasta masura de cand aveau cateva sute de infectati, acum nu mai suferea toata europa, poate eram pe finalul crizei. Si un lucru imi scapa: daca este carantina generala in italia, cum de pot veni zeci de mii de romani din italia peste noi doar in ultimele zile??
    • +6 (16 voturi)    
      de ce nu? (Marţi, 24 martie 2020, 14:37)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Constitutia Romaniei:
      Fiecare are dreptul de a alege ce crede ca este mai bine pentru el si familia lui.
      Libertatea de miscare este garantata de Constitutie.

      Care e problema ta? Vrei sa ii bagi in lagare si sa ii vezi mancandu-se intre ei de foame? Nu intelegi ca sunt cetateni romani si au aceleasi drepturi, iar Statul Roman, trebuie sa le ofere protectie!
    • +3 (11 voturi)    
      ii lasa bucurosi sa plece (Marţi, 24 martie 2020, 14:43)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      foarte multi sunt infectati, asa ca nu-i mai afecteaza pe italieni, ci pe noi
    • -2 (6 voturi)    
      Pentru ca in Italia carantina e altceva (Marţi, 24 martie 2020, 15:16)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      In Italia, carantina nu inseamna arest la domiciliu, cum vor romanii. Granitele sunt deschise, oamenii au mers la munca si chiar si in parcuri(pana acum duminica). Si iata ca numarul de cazuri a scazut si asa.
  • +4 (28 voturi)    
    Da, virusul s-a imprastiat la supermarket (Marţi, 24 martie 2020, 14:12)

    xolv [utilizator]

    nu a fost importat prin sutele de mii de diasporeni intorsi netestati si neintrodusi in carantina. Bravos!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu aveam cum sa scapam de raspandire !! (Marţi, 24 martie 2020, 16:48)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Important e ca aceasta sa se faca lent ! Boala evolueaza foaste rapid de la nimic la sufocare si nu exista (destule) ventilatoare, paturi, personal, ambulante, etc etc pentru a depasi aceste episoade !! Daca primesc oxigen si medicatie la timp pacientii se vindeca ........
  • +5 (47 voturi)    
    Jos Iohannis si guvernul PNL ! (Marţi, 24 martie 2020, 14:14)

    KTerinca [utilizator]

    Ati lasat sa intre in tara mii, poate zeci de mii de infestati din Italia si Spania, desi cunosteati riscurile pe care le implica pentru populatia din tara.
    Asta pe motiv ca nu puteti ingradi drepturile constitutionale, pentru faptul ca sunt cetateni romani.
    Daca ati fi avut curajul, ati fi interzis acest rau evident, dar nu, ati preferat sa nu riscati politic, pentru alegerile viitoare.
    Asa cum e acum vorba de restrangerea libertatilor constitutionale ale cetatenilor romani, ar fi fost si atunci prin interzicerea intrarii in tara a celor din zonele rosii sau galbene, indiferent ca sunt romani sau nu.
    Acum e prea tarziu, dupa ce mii de infestati veniti de afara s-au plimbat prin Romania.
    Degeaba luati acum masuri dure de limitare a circulatiei, raul este deja facut.

    Incompetenta ucide !

    Jos Iohannis si guvernul PNL !
    • -2 (26 voturi)    
      tigan esti tu ma! (Marţi, 24 martie 2020, 14:34)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Atata timp cat au buletin sau pasaport romanesc, trebuie primiti si tratati in tara.
      Alte tari si-au adus cetatenii, chiar si infectati de coronavirus, de peste tot din lume.
      Faptul ca ii urasti pe cei in nevoie, spune totul despre tine. Sunteti rau si nu vedeti deloc o problema in treaba asta. Roman, bun crestin si iubitor de aproape.
    • -6 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 14:58)

      [anonim] i-a raspuns lui KTerinca

    • +6 (16 voturi)    
      nu trebuia interzisa intrarea in tara, (Marţi, 24 martie 2020, 15:05)

      DiDiRo [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      ci stabilit clar in ce conditii se intra - test, carantina etc. Acum nu mai pot face decat cat ii duce capul. Nu au vrut sa cheltuiasca bani. Acum vor cheltui de zeci de mii de ori mai mult si cu acelasi rezultat pentru noi cei multi, ca banii tot la ei se duc. Sper sa faca "curat" prin partide, guvern si parlament CORONAvirusul, unul sa nu scape, ca au fost tot ce e mai rau pentru neanul asta..
      • -3 (9 voturi)    
        Nu e ca n-au vrut sa cheltuiasca bani (Marţi, 24 martie 2020, 16:00)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

        Cand s-a pornit avalansa de intoarceri din strainatate, n-aveau decat cateva mii de teste. La fabricantii de teste era deja coada, asa ca nici n-au avut de unde lua la repezeala mai multe. Mai mult, aveau cateva mii de locuri de carantina, dar nu suficiente cat sa-i bage pe toti cei ce veneau din strainatate in carantina.

        Asa ca au facut ce-au putut cu ce-au avut. Au bagat in carantina cazurile cu riscul cel mai mare, au bagat in izolare autoimpusa multe alte pesoane, si au testat toate cazurile simptomatice din randul lor, plus contactii, tragand cu dintii de putinele teste ce le aveau. Asta a functionat relativ bine pana cand a inceput raspandirea in randul populatiei - adica pana au inceput sa se infecteze si pesoane care nici nu veneau din strainatate nici nu se stiau sa fi avut contact cu cineva infectat.

        Au si amanat pe cat posibil masurile drastice, si s-au limitat la recomandari, ca sa atenueze impactul pe economie - care va fi grav, nimeni n-are indoieli. Asta a permis si firmelor sa se adapteze, pe cat posibil, treptat, nu dintr-o data, masurilor stricte de izolare care vin acuma.

        Saptamana asta era vorba ca intra in tara kituri de testare pentru doua milioane de persoane. Nu prea mai vor sa zica mare lucru, da' io ma astept ca concomitent cu masurile astea stricte de izolare sa se inceapa si testarea pe scara mai larga - probabil ca isi vor face un calcul cat pot sa testeze, in prima faza vor trece la testarea tuturor simptomaticilor care nu ies pozitivi la alte teste (gripa, in mod specific), si in faza a doua, daca reusesc sa faca rost de si mai multe teste, vor trece la testarea pe scara larga a populatiei.

        Da' nu poti sa faci ceva pentru care n-ai resurse. Sa fi tocat toate cele sub 5000 de teste ce le aveau pana de curand pe primii 5000 de veniti din strainatate ar fi fost o prostie - ti-ar fi venit bolnavi la spital, chiar si din cei veniti din strainatate, pe care n-ai fi stiut daca sa-i izolezi sau nu.
        • +1 (5 voturi)    
          apara-ma gura (Marţi, 24 martie 2020, 17:22)

          mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          E simplu. Nu trebuia sa-i lase sa intre netestati. Le ofereau posibilitatea sa intre in tara si sa accepte carantina pe termen nelimitat, pana vin testele, sau sa nu intre in tara, foarte simplu. Dar realitatea e ca pana acum 2 saptamani s-a intrat ca prin branza, pentru ca iohanis era ocupat cu jocul de-anticipatele.
    • -2 (8 voturi)    
      Era inevitabil pentru orice guvern (Marţi, 24 martie 2020, 15:05)

      pestisorul_auriu [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Putea sa fie si pesede si usere si udemere ca oamenii aceia tot veneau.
      Las-o mai usor cu isteria si fa ce e de facut ca sa nu ne imbolnavim mai multi decat putem duce.
      Trecem si peste asta si o sa iesim din casa.
      • 0 (6 voturi)    
        i-auzi Franz (Marţi, 24 martie 2020, 17:24)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui pestisorul_auriu

        oamenii aia veneau, dar vinovat e cine le-a deschis poarta, ori guvernul numai sa pazeasca poarta nu era preocupat, Citu se gandea cum sa-l pice parlamentul, n-avea el treaba cu pandemia.
    • +6 (10 voturi)    
      Moare un cetatean de 75 de ani ca nu are mancare? (Marţi, 24 martie 2020, 15:16)

      Tambrian [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Orice om ce nu maninca 3 zile o ia pe un drum al bolii si mortii. Azi extrem de multi din cei de peste 65 de ani (multi chiar angajati cu acte in regula),cu venituri mai mici sau mai mari, se duc sa-si cumpere o paine. Cine o sa le aduca, de maine, o paine? Trebuie ca oamenii acestia, care nu au, mai, pe nimeni sa-i ajute,toti extrem de disciplinati si respectuosicu legea , sa aiba posibilitatea sa mearga la cele mai apropiate puncte de aprovizionare. Pentru orice mort de foame care nu a putut sa-si cumpere ce manca presedintele si partidul de guvernamant pot fi acuzati de crima
      • 0 (4 voturi)    
        stai lin (Marţi, 24 martie 2020, 17:26)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

        ca nu ramane nimeni in casa, o sa-i vezi la cozi pe la alimentare. De joi incoace au inceput rationalizarea, si ca sa nu spuna ca nu sunt produse, nu permit accesul persoanelor in magazin, ii tin pe oameni 3-4 ore la cozi ca sa renunte sa mai cumpere.
  • +1 (19 voturi)    
    EXTREM DE TARZIU (Marţi, 24 martie 2020, 14:21)

    jidanul [utilizator]

    Aceste masuri sunt luate extrem de tarziu si anumite masuri nu au fost luate deloc, desi trebuiau luate inca, din prima zi a instaurarii situatiei de urgenta. Rezultatul este ca situatia a scapat de sub control, din nefericire pentru noi numarul mortilor incepe sa creasca, la fel creste si numarul infectatilor, o parte din cei carantinati si izolati se plimba pe strazi, numarul celor testati este extrem de mic si nu exista o imagine clara la conducatorii Romaniei asupra acestei situatii extrem de grave. In concluzie boomerangul se intoarce, la presedinte si la guvern, cu haos, panica, perceptia gresita asupra situatiei si cea ce este cel mai rau, este ca presedintele si guvernantii incep sa si minta pentru a-si ascunde iresponsabilitatea, inconstienta si incapacitatea de a gestiona aceasta situatie si de a administra tara,
  • +2 (12 voturi)    
    dacă molima se stinge de maine ... (Marţi, 24 martie 2020, 14:24)

    clencix [utilizator]

    Odată cu începerea testării în masă vor apărea și infectații în masă, nu că ar fi explodat azi. Deci de mâine vor apărea din ce în ce mai multi infectați. De fapt, e posibil ca majoritatea să fi făcut deja gripa pe picioare și să posede virusul fără să le facă nimic. Asa că dacă molima se potolește după maximumul începând de mâine, e win-win pentru decretarea închiderii acasă: dacă e molima, e bine, că se atenuează, iar dacă molima oricum se stingea de la sine, de aia se stinge că s-a făcut izolarea. Gripa oricum se va stinge de la sine numai după ce vom trece toți prin ea. Dar cineva tot va primi decorații de învingător!
    • 0 (0 voturi)    
      colateralii morți de frica altora (Duminică, 29 martie 2020, 17:42)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      Văd, după 5 zile, că testarea în masă nu a început, de frica să se cunoască adevăratul număr al infestărilor. Ministrul sănătății, care și-a făcut datoria de medic și a dorit să se cunoască adevărul despre epidemie, a fost demis. Testarea se va face condusă în ritm redus, să nu apară numere mari. Unii vor muri, de frica panicii și sistemul politic să rămână funcțional. Statul câștigă, speriat de frici presupuse ale poporului, pe seama celor care au murit sigur, deși și-au plătit taxele la stat. Sper că peste ani să se descopere criminalii de la putere de azi cei a căror decizii au dus la moartea unor oameni fără vina.
  • +9 (15 voturi)    
    65 de ani (Marţi, 24 martie 2020, 14:25)

    ggogu [utilizator]

    exista categoria de pensionari speciali, incepind de la 50 de ani... ei pot iesi! chiar le recomandam!
    • +5 (5 voturi)    
      Pai ies deja (Marţi, 24 martie 2020, 18:00)

      intruderul [utilizator] i-a raspuns lui ggogu

      sunt in Armata politie si jandarmerie :)
  • +2 (8 voturi)    
    Amenda e cat? (Marţi, 24 martie 2020, 14:31)

    Merlinix [utilizator]

    Pana la urma, cat e amenda daca nu ai acea declaratie la tine?
    Poti merge sa iti iei sotia de la munca?
  • 0 (14 voturi)    
    Doar asa se poate (Marţi, 24 martie 2020, 14:32)

    Dedalus [utilizator]

    Daca nu a mers cu recomandari ,
    • +3 (5 voturi)    
      Din păcate (Marţi, 24 martie 2020, 15:16)

      Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Scenariul e scris deja.Noi-actori.
      Au informații mai multe decât noi.
      Era anticipativă creșterea numărului de îmbolnăviri și implicit decese.
      E ca și cum ai avea copii mici și nu te-ai aștepta să facă pojar!
    • 0 (4 voturi)    
      ce sa mearga ma baiatule (Marţi, 24 martie 2020, 17:30)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      tu esti platit sa scrii verzi si uscate ? Raul a fost facut, zecile de mii de purtatori din diaspora s-au raspandit peste tot prin tara. Acum iau niste masuri ca sa se puna ei la adapost de mania populara de care oricum nu vor scapa.
  • +4 (20 voturi)    
    KWI crede ca e in Deutschland? (Marţi, 24 martie 2020, 14:33)

    mike_the_hunter [utilizator]

    KWI crede ca e in Deutschland? Pai cine aduce mancare batrinilor acasa? In Germania sunt servicii sociale, aici cine? O sa iasa pe strada ca nu incotro.
    • +3 (7 voturi)    
      Santa claus (Marţi, 24 martie 2020, 17:31)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      e din alt film, il proptesc din cand in cand serviciile pe ecran, iar el citeste de pe prompter ca un robot dezarticulat.
  • -4 (22 voturi)    
    Si daca eu nu sunt (Marţi, 24 martie 2020, 14:40)

    adevaratul [utilizator]

    Si daca eu nu sunt de acord? E viata mea fac ce vreau? De ce sa-mi impuna mie cineva sa stau in casa? Eu o sa ies in continuare cand o sa vreau si nu ma intereseaza de restul
    • +2 (4 voturi)    
      E o problema (Marţi, 24 martie 2020, 17:11)

      dpd [utilizator] i-a raspuns lui adevaratul

      "Afara" este spatiu public ce poate fi reglementat usor si nu spatiu privat. Ai putea rezolva problema daca ti-ai cumpara un conac cu vreo mie de hectare si dupa aia iesi cat iti pofteste inima "afara".
  • +8 (16 voturi)    
    Celor peste 65 ani cine le asigura cele necesare? (Marţi, 24 martie 2020, 14:47)

    Raluca Enea [anonim]

    E simplu doar sa spui ca trebuie sa stea in casa. Dar trebuie si masuri reale pentru a-i ajuta.
    • +1 (7 voturi)    
      tu esti sanatoasa ? (Marţi, 24 martie 2020, 17:33)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Raluca Enea

      Cine sa-i ajute ? Copiii, daca au, atat. Si ei sub riscul ca se gaseste vreun gabor sa te amendeze sub pretextul ca esti la alta adresa decat cea de domiciliu.
      Legi tampite scrise la repezeala de tot felul de inapti. Iti dai seama ca de maine va trebui sa alergam dublu prin oras sa le facem cumparaturi si celor batrani.
  • +3 (21 voturi)    
    Exagerată măsura (Marţi, 24 martie 2020, 14:53)

    Mirobo [utilizator]

    Mi-am satisfăcut stagiul militar.
    Argumente
    - trebuia introdusă măsura fără mobilizarea armatei
    -orice om sănătos la cap nu încalcă dispozițiile date
    -din câte știu eu militarii nu ies din unitate fără armament (nu e suficientă starea asta de incertitudine?)
    -ca militar aperi țara de inamici (aceștia sunt acum proprii cetățeni și nu virusul?)
    Eu dădeam o altă dispoziție-orice cetățean care nu-și justifică prezența e carantinat.
    Dacă cetățenii nu ar fi respectat ordonanța,DA,s-ar fi justificat o astfel de măsură.
    În altă ordine de idei- ce ne facem cu seniorii?
    • +6 (14 voturi)    
      dobitoci, ca de obicei (Marţi, 24 martie 2020, 15:10)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

      Unde-i carantinezi? In locatiile care nu exista, pentru ca nu au fost pregatite, desi ar fi trebuit deja sa se elibereze de cei ce au venit de afara si au stat la izolare, asa cum era logic? Cand era perioada de acalmie, ficusul se tinea de jocuri politice si facea desemnari la misto. Astia ar trebui primii cercetati penal.

      Oricum e imbecila masura cu interzis deplasat noaptea, fata de zi, cand e mai PUTINA lume si poti pastra distanta in magazinele non-stop, de ex. Lasa ca este doar birocratie, ca la noi, si esti "ok" daca ai 1-2 coli A4. Practic, vor doar sa arate ca fac si ei ceva.
    • +2 (10 voturi)    
      -orice om sănătos la cap nu încalcă dispozițiile d (Marţi, 24 martie 2020, 16:04)

      osica [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

      DIn păcate, realitatea te contrazice din plin, sunt mult prea multi inconstienti care nu tin cont de nimic
  • -6 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 15:00)

    [anonim]

  • -6 (18 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 15:02)

    [anonim]

  • +7 (15 voturi)    
    aha! (Marţi, 24 martie 2020, 15:08)

    revo [utilizator]

    Deci pentru bratari electronice si mijloace de supraveghere la distanta aveti bani, mijloace si personal!

    Pentru teste, masti si manusi, centre de carantina instalate la granita de catre armata, nu.

    Ati avut cel putin 2 luni la dipozitie sa le procurati, sa fie din timp in tara, si sa va pregatiti logistica toata, dar pe voi va freca grija de "guvernul meu, parlamentul meu".
  • -1 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 24 martie 2020, 15:11)

    [anonim]

    • +1 (3 voturi)    
      tu sigur (Miercuri, 25 martie 2020, 0:32)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui

      esti rusnak!
  • +1 (11 voturi)    
    ca sa inetelegeti ineficienta acestei masuri (Marţi, 24 martie 2020, 15:14)

    sorin3 [utilizator]

    cititi aici
    https://time.com/5805368/will-coronavirus-go-away-world-health-organization/
    omul spune clar ca testarea e cheia iar carantina doar o amagitoare temporizare.
  • +3 (19 voturi)    
    e o tampenie restrictia de la 65 de ani in sus (Marţi, 24 martie 2020, 15:33)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Bun , za zicem ca mi-e rau si vreau sa merg la doctor. Stau in casa ca asa vrea Miltia si KWI?
    Nu, ies si ma duc la doctor. Punct.
    Cine imi aduce de mancare, medicamente, daca sunt singur? Dan Barna si ong-urile lui? Baietii de la Digi 24?

    Pe scurt, da , sa se ia masuri ,dar cu cap.

    Problema nu e populatie, e sistemul medical care si asa era vai de el...acolo sa intervina , nu pensionarii....

    Pana la urma lumea se va revolta si va iesi pe strada. Nu poti sa traiesti arestat la domiciliu saptamani la rand.

    Ce-o sa faca KWI? O sa deschida focul ? O sa ii puna pe militieni sa ne bata si sa ne dea cu apa?
    • +2 (10 voturi)    
      pun pariu (Marţi, 24 martie 2020, 17:37)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      ca KWI nu mananca cozonac anul asta la Cotroceni. El nu-si da seama, dar e terminat, valul de revolta populara pe care il va genera criza economica il va matura in 2-3 luni. Deja oamenii sunt la capatul rabdarii, iar el si sistemul isi ascund incompetenta in spatele a noi si noi interdictii care nu produc rezultate in lupta cu virusul, dar enerveaza in schimb populatia
  • +7 (7 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 24 martie 2020, 15:49)

    CoronaPie20 [utilizator]

    - Persoanele care au implinit 65 de ani de curand si care inca mai lucreaza la privat sau la stat si care nu au iesit la pensie sau nu au primit decizia de pensionare ca sa nu mai vorbim de mult prea minunata pensie, sunt obligate prin ordonanta militara (substitutul ordonantei de urgenta data in parlament…) sa stea in casa?
  • +11 (13 voturi)    
    cum facem? (Marţi, 24 martie 2020, 16:04)

    Andreiasu [utilizator]

    Locuiesc, impreuna cu sotia mea (amandoi avand 70 de ani) langa Bucuresti dar, singurul motiv pentru parasirea locuintei este acela al aprovizionarii alimentare. Copiii nostri locuiesc in Bucuresti si nu cred ca vor obtine aprobarea de a ne vizita in vederea aprovizionarii cu cele necesare. Magazinul de la care facem , acum, cumparaturile se afla la 500 m de locuinta. Am incercat sa comand on-line la retelele comerciale dar, toate mi-au refuzat comanda pe motiv ca nu au disponibilitate de livrare.
    Noroc ca, avand o relatie civilizata cu cei ce detin magazinul din proximitate am obtinut promisiunea ca imi vor aduce acasa produsele necesare dar, aceasta nu este o obligatie ci o binevointa la care pot renunta. Asadar, cum facem?
  • +4 (14 voturi)    
    Numa' Nea Nelu scapa ! (Marţi, 24 martie 2020, 16:04)

    KTerinca [utilizator]

    Slabe sanse sa deschid sampania ...
  • -7 (11 voturi)    
    Un presedinte e un presedinte (Marţi, 24 martie 2020, 16:12)

    Tambrian [utilizator]

    Un presedinte trebuie sa treaca,1-2-3 zile, prin capul sau ceia ce i se propune a se facem, intr-o tara. Fara reguli si responsabilitati ca cei de peste 65 de ani, ce nu au ajutor decat pe ei insusi, sa poata sa manance e ca si cum le-ai dat acestora un ordin de incolonare
  • +6 (16 voturi)    
    de pe o zi pe alta (Marţi, 24 martie 2020, 16:15)

    galeo [utilizator]

    nu poti lua masuri de genul asta de pe o zi pe alta, trebuia anuntat din timp pentru pregatirea populatiei.
    Nu faci decat sa provoci panica, haos, deruta.
  • +9 (21 voturi)    
    Klaus Iohannis anunță carantină (Marţi, 24 martie 2020, 16:25)

    pelagragalbena [utilizator]

    cine te mai baga in seama pe tine si gasca pelagragalbena, cand trebuia sa opresti si sa bagi in carantina fortata toti romanii care veneau din afara, te-ai fofilat de frica votului din diaspora.


    P.S.
    acum tot noi poprul trebuie sa suferim.
  • -1 (5 voturi)    
    Si ei? (Marţi, 24 martie 2020, 17:22)

    tontu [utilizator]

    Isarescu, Dorneanu, Tariceanu vor sta si ei in casa?
    La Mugur i-as duce eu de mancare poate sare cu niscaiva vin...
    • -3 (3 voturi)    
      si eu (Marţi, 24 martie 2020, 18:24)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      ție
  • +2 (6 voturi)    
    craciun fericit (Marţi, 24 martie 2020, 17:23)

    vulpoiul rosu [utilizator]

    Craciun fericit tuturor va urez ! Am bagat cozonacii la cuptor, carnatii sfaraie in tigaie, carnica de purcel asteapta si ea sa intre la caldurica, vinul asteapta cuminte in damigeana, afara e frig si ninge, colindele rasuna in toata casa, e Craciunul ! Ce atata panica si restrictii, pai daca ne lasau sa petrecem cu totii, intr-adevar ne infectam mult mai multi si ne duceam la cele sfinte mai repede, dar ne duceam fericiti ! Asa, cu restrictii, interdictii, somatii, carantine, ordonante, oricum vom crapa. Singuri, echipati corespunzator, cu manusi, mascute si ametiti de dezinfectanti, dar ascultatori fata de autoritati ! Ho ho ho!
  • +2 (10 voturi)    
    cea mai mare pacaleala mondiala (Marţi, 24 martie 2020, 17:52)

    kthor7 [utilizator]

    si cum se copiaza unii pe altii. Coronavirus este ruda cu gripa, mai agresiv pe anumite paliere. In rest, sunt oameni care se vindeca si oameni care au virusul asta si nu sunt intre cei monitorizati. Dupa cum vedeti este un exercitiu mondial de exercitatea puterii, un drum periculos catre dezastrul dictatorial. Insa chiar conducatorii sunt victime ale acestor scenarii. Fara sa-si dea seama, introduc tara intr-un haos total pentru ca nu tin seama ca Romania nu are o economie puternica similara Germaniei, Angliei etc, ci gauri peste tot si incompetenti. Nu acum e greul, acum se vede gradul de cultura al populatiei. Aberantele hastag-uri care suna ca la retardati "stati acasa", desi daca toata lumea sta acasa se duce dracului tot. Romanii cred ca o divinitate le asigura caldura, gaze, internet, telefonie, curent etc. Dar na, nivelul...
    • +1 (9 voturi)    
      Ai mare dreptate! Ar trebui sa ne trezim ! (Marţi, 24 martie 2020, 18:44)

      matali [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Impunerea unei strategii militare de razboi si restrictionarea unor drepturi , cand de fapt nu suntem in razboi cu nimeni ne arata cat de manipulabili sunt oamenii din ziua de astazi. Sa scoti armata pe strazi, cand avem politie si jandarmerie este ceva Science Fiction. Acest virus care nu este totusi mortal decat pentru niste categorii de oameni cu probleme. Gripa este mult mai letala decat Covid-19. Este o foarte mare coincidenta cum pana acum se vorbea despre o eventuala recesiune economica in 2020 si dintr-o data a aparut virusul acesta care a declansat-o, ca prin minune.
      Fara sa intru in teoria conspiratiei , israelienii au facut proteste in masa pana acum cateva zile, protestand impotriva masurilor extreme dictatoriale care incalca intimitatea, libertatea si drepturile omului, incercarea de a monitoriza telefoanele etc.
    • +1 (5 voturi)    
      pe toata gloaba (Marţi, 24 martie 2020, 21:47)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      deci, cumva rezultat al globalizarii, adica al marilor afaceri. int'adevar, populatie globului este imbatranita si gloaba suprapopulata. in special in zonele care conteaza pt. bijness si globalizare.
      deci, o povara, f. costisitoare. cu sanatatea si cu pensii.
      sistemul de pensii actual era gnadit pt. o speranta de viata de 60-62 de ani. dar, progresele medicinei, relaxarea economica, au lungit viata pt. o categorie neproductiva si costisitoare.
      inainte, problema se rezolva cu un razboias, mai local, mai zonal. dar, razboaiele aduceau indepartarea intre natiuni si diminuarea populatiei active.
      pe scurt, intr'un razbel mor tinerii, la o epidemie bine ticluita spre pandemie, mor ...nefolsitorii, impovaratorii societatii si economiei.
      in conceptul globalist, omul tre' sa fie in floarea varstei, sa aiba mobilitate, nelegat de case si propiretati,, sa fie mai putin legat de locuri natale si de istorie si patriotisme.... proletariatul modern, global.

      deci, decidentii, ai barosani de tot, se mai intalnesc pe colo si pe colo, prin elvetia, prin olanda, mai o masonereala. si pun treburile pe sine in directia dorita...de toata lumea.
      si se intampla democratic. uneori apar si necesitati, urgente...guvernele tre' sa intervina...
      asta este. tot inainte !
  • +7 (11 voturi)    
    Decizie criminală!!! (Marţi, 24 martie 2020, 17:55)

    Houthi [utilizator]

    Răspîndirea virusului nu va mai putea fi oprită așa curînd,atunci când cca un milion de nomazi virusați au intrat în țară și alt milion este pe drum.Acum în loc să te ocupi de ei,tu ca stat,vrei să-i termini și pe cei in varstă,care nu vor mai putea să se ducă la medic și nici să-și facă cumpărărturile.KWJ,ca președinte,ne vei curăța pas cu pas!!
    • -4 (6 voturi)    
      nu aveti cu cine (Marţi, 24 martie 2020, 18:55)

      kthor7 [utilizator] i-a raspuns lui Houthi

      nu-i de vina Klaus, are consilieri buni de tot si incompetenta in Romania e mare. Toti copiaza de la Macron, de la Canada samd. O natiune care si-a distrus si alungat valorile, e sortita pieirii
  • +12 (14 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 24 martie 2020, 17:57)

    Sah [utilizator]

    Cum s-a luptat si a rezolvat problema, bravul presedinte! ;)
    26 februarie: “Am decis să desemnez pentru poziția de prim-ministru pe domnul Vasile Florin Cîțu”
    27 februarie: “Nu există niciun motiv real de panică. Infecția cu acest virus provoacă în marea majoritate a cazurilor doar simptome ușoare, dureri în gât, tuse și febră, ca în orice răceală.”.
    11 martie: "Asta ca să demitizăm un pic boala, fiindcă am citit câteva articole ieri, unde se vorbea despre un virus ucigaș, într-o manieră foarte apocaliptică."
    11 martie [la întrebarea "Mai mulți lideri politici vă cer să declarați stare de urgență"]: "Dacă vă uitați la televizor și vedeți politicieni care dau sfaturi la toată lumea și le știu pe toate, eu vă sfătuiesc să schimbați canalul.".
    16 martie: “Ne aflăm într-o situație cu care omenirea nu s-a mai confruntat în istoria recentă”
    20 martie: “Ne aflăm în plin război pentru păstrarea sănătății omenirii.”
    Ce înseamnă să-ți dorești alegeri anticipate cu orice preț, chiar de-ar fi să piară țara.
    Ghinion!
    • -1 (7 voturi)    
      i- s-a soptit la ureche (Marţi, 24 martie 2020, 18:15)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Ca amenintarea Rusie necesita o stare de urgenta . sa tina toti spionii kgb mare parte de la 65 de ani in sus
    • -1 (5 voturi)    
      noi romanii ne urim (Marţi, 24 martie 2020, 18:18)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      ptr ca lucrurile nu au o asezare fireasca. spiru haret, note de 5 ajungi procurori, ministri, parlamentari...sa moara capa vecinului, asta e, ca sa facem ce sa facem, stadioane la inceput...cam asta e romania ciinilor vagabonzi si rupti in fund. virusul nu v-a rezolva problemele romaniei, oamenii...da...dar nu mai ai cu cine si nu se mai ridica nimeni...din cauza urii.
    • +4 (4 voturi)    
      ai uitat ca a cerut diasporei (Marţi, 24 martie 2020, 18:30)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      sa ramana in tarile unde sunt.
      Alte state cum ar fi Canada si-a repatriat cetatenii si au facut un apel sa se intoarca acasa.
      SI cand te gandesti ca diaspora l-a facut Presedinte
  • +4 (10 voturi)    
    Adica (Marţi, 24 martie 2020, 18:46)

    Rdu [utilizator]

    "să iasă să își facă cumpărăturile absolut necesare de alimente de pe-o zi pe alta"- in fiecare zi?
    "Peste 65 ani sa nu mai iasa din casa"- pai trimiteti-le cel putin cianura sa nu se chinuie prea mult...
    Inainte sa dati astfel de ordine e bine sa le si ganditi! Poate cer prea mult...
  • +2 (6 voturi)    
    Depresia si anxietatea ucid (Marţi, 24 martie 2020, 18:56)

    Ochiana [utilizator]

    Cat credeti ca veti putea tine oamenii inchisi complet in casa ?!
    Nu stiti ca lipsa activitatii fizice, lipsa Vitaminei D (care e sintitizata atunci cand oamenii beneficiaza cat mai mult de lumina solara) duc la depresie si anxietate si slabesc organismul uman in lupta contra oricaru virus?!
    Nu inseamna sa te plimbi in grup de aiurea prin parcuri ci pur si simplu sa poti faci jogging sau macar o plimbare scurta in aer liber individula luandu-ti toate masurile de precautie.

    Daca acum sunt atat de multi imbolnaviti asta nu se datoreaza faptului ca oamenii nu au stat in casa ci pentru ca spitalele, unde s-au dus primele cazuri au devenit focare de infectie pentru altii si pentru ca, probabil, cei veniti din fara nu au respectat ( unii dintre ei) masurile de carantina.
    dar restul populatiei ce vine are ?!
  • +3 (9 voturi)    
    Ridicol (Marţi, 24 martie 2020, 18:59)

    Imperialistu [utilizator]

    Scoti armata daca ai un inamic vizibil, nu pentru a patrula aiurea pe strazi si adus niste coronavirus in baraca.
  • -1 (1 vot)    
    Scenariu (Miercuri, 25 martie 2020, 13:12)

    Andreas1256 [utilizator]

    Sa-i pui pe comentatorii acestui articol intr-o celula de criza sa ia decizii :)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by