Buna ziua,

Sunt Ionut Oprea, director dfe comunicare al companiei netBridge.

Va rog sa publicati acest raspuns oficial alaturi de reclamatia clientului nostru fata de transmisia prin internet a meciului Steaua-Rapid pe MeciulMileniului.ro, oferindu-ne, astfel, un colegial drept la replica.

Va multumesc,

Ionut Oprea

netBridge

Stimate client,

Ne pare foarte rau ca nu ati putut urmari transmisiunea online oferita de compania noastra pe www.meciulmileniului.ro. Nu am identificat nici o problema din partea fluxului transmis de noi, dupa ce am facut din nou o analiza la rece a transmisiei, deci problema este probabil sa fi aparut undeva intre serverul nostru si calculatorul dvs.

Pe viitor vom evita aceasta problema, oferindu-va posibilitatea de a testa cu destul timp inainte de transmisiune un stream de test, care sa va asigure din timp de posibilitatea transmisiei, si sa ne permita, in caz contrar, sa va ajutam pentru a rezolva problema inainte de transmisiunea efectiva.

Serviciul nostru de suport tehnic a fost disponibil la +40 (21) 209.53.50, si la adresa suport@meciulmileniului.ro in toata ziua meciului si in mare parte si in ziua si noaptea anterioara. Am incercat din rasputeri sa solutionam toate cererile in timpul cel mai scurt, insa valul foarte mare de solicitari a facut imposibila rezolvarea tuturor acestora in timp util.

Veti primi banii inapoi, in cel mai scurt timp posibil, pentru ca nu putem sa va cerem bani pentru un serviciu pe care nu l-ati putut folosi.

Insa speram sa aveti incredere in eforturile noastre continue de imbunatatire a serviciilor pe care le oferim si speram sa va avem alaturi si in alte proiecte similare realizate de compania noastra, iar, cu prima ocazie, sa va numarati printre sutele de utilizatori care ne-au multumit pentru aceasta initiativa.

Echipa MeciulMileniului.ro