Conform raportului International Data Corporation (IDC) publicat pe 28 februarie 2005, HP este lider mondial pe piata de notebook-uri PC. HP a recastigat primul loc la vanzarile de notebook-uri, cu o cota de piata de 15,6 procente.

Numarul de unitati vandute de HP pe segmentul de notebook-uri la nivel mondial a crescut cu aproximativ 21 de procente fata de trimestrul trecut, fiind de aproape 1,4 ori mai mare decat rata de crestere a industriei, conform analizei trimestrului patru al anului calendaristic 2004, realizate de IDC.

In plus, rata de crestere a companiei fata de trimestrul trei a fost de peste cinci ori mai mare decat a competitorului imediat urmator.

Pentru a raspunde cerintelor clientilor, compania ofera modalitati flexibile de achizitionare a notebook-urilor PC atat pentru mediul de consum cat si pentru cel de afaceri, fie direct de pe site-ul HP, fie prin reteaua extinsa de distribuitori sau punctele de comert cu amanuntul.

„HP intra in «Anul mobilitatii», asa cum a fost declarat anul 2005 de conducerea HP, in pozitia de lider de piata pe acest segment cu o dezvoltare extrem de rapida, imbunatatindu-si in acelasi timp profitabilitatea”, spune Ted Clark, prim vicepresedinte si director general al diviziei HP Mobile Computing.

„Piata a confirmat ca HP este furnizorul preferat de solutii mobile, iar aceste rezultate ne reintaresc pozitia si angajamentul fata de industria de notebook-uri”.

Portofoliul HP de notebook-uri PC a fost proiectat pentru a raspunde celor mai sofisticate cerinte ale clientilor, companii de dimensiuni mici si mijlocii sau clienti din mediul enterprise.

Recent, compania a lansat 10 noi notebook-uri pentru segmentul de business, care ofera un nivel superior de securitate, usurinta in utilizare si fiabilitate, caracteristici de care au nevoie profesionistii mobili din ziua de astazi pentru a obtine rezultate mai bune in afaceri.