Interesul starnit si in alte tari de "automobilul de 5.000 euro" este, in continuare, neasteptat... si increzator pentru conducerea de la Dacia-Groupe Renault. In fata avalansei de inscrieri - la un pret mediu de aproape 7.000 euro! - uzina pitesteana a anuntat ca isi va extinde ciclul de fabricatie in trei schimburi! Si sa nu ne miram daca la Pitesti se va monta LOGAN chiar in zilele de

sambata si duminica...

"Nebunia" va creste dupa ce, in vara, va intra pe linia de montaj versiunea cu motorizare Diesel. Dar mai ales dupa lansarea noului model, LOGAN BREAK! Din informatiile pe care le detinem, probabil nu este prea departe aceasta premiera... La nivel de bricolaj se pare ca modele break exista totusi, nu doar... pe Internet. Oricum, modelul LOGAN BREAK, publicat in Germania, pe site-ul www.1ro.

de, i-a determinat pe 53% dintre vizitatorii acestuia sa declare ca sunt gata sa-l achizitioneze, indata ce se va vinde pe piata germana!

Ce va constitui cu adevarat o surpriza (si pentru constructorul pitestean!) este faptul ca, in ziua de 20 februarie a.c., firma de tuning Wiechers Motors Sport (impreuna cu ADAC) a prezentat public un model Dacia LOGAN (1,6 MPI), pregatit pentru competitiile de club. Acesta urmeaza sa fie un automobil sport, de larga accesibilitate, pentru practicarea curselor de slalom, circuit sau V.T.M.

Conceptul LOGAN CLUB SPORT are o atractiva nisa de interes, atat pentru circuitele din Germania, cat si din tarile invecinate. Modelul curselor de o singura zi, de sorginte olandeza, a proliferat fructuos, fiind transpus in practica de Dutch National Racing Team Foundation.

Decisiv si... atractiv este, desigur, pretul. Bunaoara, Dacia Logan de competitie, livrata la cheie, costa sub 10.000 de euro, iar in acest pret dotarile nu sunt de neglijat.

Pentru ca Logan corespunde standardelor sportive actuale, Club-Kit-ul include in acest pret urmatoarele: carcasa interioara de protectie cu roll-bar-uri din otel; scaun de curse, model "scoica"; centura de siguranta in patru puncte; capitonari usoare pentru usi; volan sport; extinctor; tren de rulare sport; jante speciale de curse, cu anvelope 195/55/15; bara stabilizatoare rigida pentru puntea

fata; carlige speciale de tractare; inchizatori exterioare pentru capota motor; intrerupator central exterior de alimentare electrica; baterie plasata in portbagaj. Motopropulsorul nu a suferit modificari: a fost adaptat doar un esapament sport si s-au efectuat usoare reglaje ale gestiunii electronice, astfel incat puterea acestuia sa se incadreze in limita a 100 CP.

In ideea crearii unei Cupe monomarca Logan, firma Wiekers Motors Sport intentioneaza sa asigure un stoc de 50 de modele "Logan Sport" pana la sfarsitul lunii mai 2005. Ceea ce este chiar extraordinar! Intentia ar fi motivata de faptul ca intretinerea usoara si costurile mici vor atrage destui clienti care si-ar putea permite cheltuieli de aproximativ 6-7.000 de euro pentru un sezon care sa

cuprinda pana la 10 curse auto.

Interesul starnit i-a facut pe cei de la Wiekers Motors Sport sa dezvolte si un posibil kit special pentru raliuri, care va fi, desigur, mai pretentios atat ca dotare, cat si ca putere a motopropulsorului, ce ar putea sa depaseasca usor 150 CP.

Ce sa mai vorbim si despre existenta unei idei a unui proiect pentru un model Logan, care sa fie apt de a concura in cursa de 24 de ore de pe Nurburgring, existand piloti foarte tineri, interesati pentru asa ceva.