In toamna lui 2007, Audi incepe asamblarea gamei A6 pentru piata din India, in vestul acestei tari la Aurangabad. Seturi de componente produse in Germania vor fi asamblate prin folosirea sistemului cunoscut sub titulatura "productie CKD" (CKD: Completely Knocked Down/ Dezasamblat Complet). "Aceasta mutare ne ofera oportunitatea de a ne valorifica mai bine potentialul oferit de aceasta piata.

Prin furnizarea componentelor, va avea de castigat si locatia din Germania", crede Jochem Heizmann, director de productie Audi.

Productia se va face intr-un departament special al uzinei Skoda Auto India Ltd., in concordanta cu standardele de calitate AUDI AG. Viitorii angajati indieni vor urma stagii de pregatire in Europa, la Ingolstadt. Prin aceasta decizie, Audi isi stabileste strategia de vanzari si vizeaza o mai mare implicare in pietele noi, aflate in expansiune economica.

Pe langa asamblarea CKD - care are o capacitate de 300 automobile pe an, Audi vizeaza pentru 2007 infiintarea unei companii destinata vanzarilor, ce va avea sediul la Mumbai. Strategia pentru India are in vedere o extindere a retelei de dealeri in urmatorii ani. Audi si-a propus cel putin opt dealeri exclusivi in locatii mari de pe cuprinsul tarii.

In prezent, reteaua cuprinde trei dealeri: cate unul la Mumbai, Bangalore si Delhi.

"Audi se afla in locul potrivit, la momentul potrivit. India este una din pietele importante pentru noi, avand potential mare de dezvoltare. Telul nostru este acela de a deveni marca premium numarul 1. In 2010, intentionam sa ajungem cu volum anual al vanzarilor la circa 3.000 unitati”.

Actuala retea de dealeri comercializeaza in India modelele Audi A4, Audi A6, Audi A8 si Audi Q7. In 2006, Audi a vindut aproximativ 300 automobile. In primul an integral de productiei CKD in India, care va fi 2008, volumul vanzarilor va atinge aproximativ 1.000 unitati - inclusiv modele provenit exclusiv din import.