Dezvoltatorii de proiecte imobiliare nu concureaza numai la preturi, ci si la modul de prezentare a unitatilor scoase la vinzare. Cea mai recenta moda in acest domeniu o reprezinta atragerea clientilor in viitoarele apartamente, chiar daca lucrarile la ansamblurile rezidentiale nu s-au finalizat.

In prezent, doar citeva proiecte rezidentiale apeleaza la astfel de metode de prezentare.

„A cumpara de pe plan este o bariera greu de trecut pentru cumparatori, iar showroomul le este util in primul rind lor, dar si noua ne este de mare ajutor“, afirma Atena Tiplic, senior broker la compania Colliers.

Unii aleg doar un apartament, altii amenajeaza si garsoniere, si apartamente cu doua sau trei camere, unii le mobileaza, altii nu. Potentialii clienti pot vedea finisajele pentru care pot opta, suprafata apartamentului, dimensiunea ferestrelor de care depinde si lumina din interior etc.

Specialistii spun ca pentru dezvoltatorii unor proiecte care ofera spre vinzare apartamente cu suprafete care ar putea dezamagi un potential cumparator nu este profitabil sa amenajeze un apartament mostra in marime naturala.

„Acest instrument de vinzari este benefic in momentul in care raportul dintre pret si suprafata apartamentului mostra este profitabil”, spune Adrian Dumitru, director de vinzari la Emerald Residences.

Integral in Cotidianul