Si in Romania si-au facut aparitia cateva restaurante care au reusit sa atraga clientii, incat sa aduca profituri majore comparabile chiar cu cele obtinute din vanzarea de combustibili. Resturante ca acestea au la baza conceptul de fast-food, mizand in principal pe rapiditate si take-away, insa functioneaza si ca restaurante clasice.

In statiile Rompetrol se afla restaurantele Hei. Campania de promovare a acestora a fost una intensa, atat prin mediul TV, cat si prin radio. Se demonstreaza astfel rolul important pe care aceste resturante il joaca in obtinerea de clienti, care sa nu fie interesati doar de cumpararea de carburanti.

De asemenea, targetul nu consta doar in clienti - conducatori auto, ci se extinde si asupra celor care nu detin/conduc un automobil.

MOL a lansat restaurantul non-stop sub brand-ul "Servus" in cadrul unei benzinarii din Bucuresti, aflata pe bulevardul Corneliu Coposu, in care a fost introdus si serviciul de internet wireless. In 13 statii MOL, clientii pot avea acces la internet wireless prin hotspot-urile Zapp.