​​FOTOGALERIE Lucrarile la Pasajul Nicolae Grigorescu s-au blocat desi obiectivul de investitii este aproape gata

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 14 martie 2018, 14:10 Actualitate | Administratie Locala


Pasaj Nicolae Grigorescu martie 2018 - 9
Foto: Hotnews
Lucrarile la Pasajul Nicolae Grigorescu s-au blocat desi acesta este finalizat in proportie de 96%. Blocajul a intervenit din cauza faptului ca nu au fost prevazute in contractul initial, semnat in vremea primarului Sorin Oprescu, mai multe lucrari, dar si din cauza ca Transelectrica si Enel trebuie sa  inalte firele de inalta tensiune care trec pe deasupra. Reprezentantii Primariei Capitalei nu au putut da un termen la care lucrarea va fi gata.

Pe santier nu se mai lucreaza de anul trecut, in conditiile in care a ramas de realizat doar rampa dinspre cartierul Titan, insa constructorul nu poate inainta din cauza firelor.

In ceea ce priveste lucrarile neacoperite de contract, Primaria Capitalei va face un act aditional cu constructorul. Problema spinoasa ramane insa mutarea firelor de inalta tensiune.
"Finalizarea obiectivului este conditionata de  realizarea unor lucrari ce nu au fost prevazute in contractul de baza, si anume : iluminat public, semaforizare si separatoare de flux din beton. In acest sens, se va incheia un act aditional cu constructorul pentru realizarea acestor lucrari suplimentare. O alta problema o reprezinta suprainaltarea liniilor de inalta tensiune ce apartin Transelectrica si Enel in vederea asigurarii gabaritului de siguranta pe rampa de urcare pasaj si pe pasaj. Pentru solutionarea acestei probleme, Municiplaitatea a realizat un studiu de solutii care se afla de mai multe luni in analiza la Transelectrica", se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Pasajul Nicolae Grigorescu face parte din strapungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu care consta in construirea unui pod peste Dambovita, largirea B-dului Nicolae Grigorescu la trei benzi pe sens, realizarea unui scuar median de 7-12 metri si largirea trotuarelor la 5 metri. Pasajul rutier are doua benzi pe sens. In etapa a doua artera va ajunge pana in Soseaua Oltenitei.

Aceasta artera este parte a inelului median al Municipiului Bucuresti si asigura descarcarea traficului de pe artera Vitan - Barzesti. Odata cu finalizarea A3, va asigura dirijarea traficului catre zona de sud a orasului.  

Proiectul a fost inceput in martie 2010 si ar fi trebuit incheiat la sfarsitul anului 2012. Lucrarea a fost insa blocata circa patru ani din cauza exproprierilor deoarece Consiliul General al Municipiului Bucuresti nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 35 milioane lei (8 milioane euro). In urma unei licitatii, valoarea proiectului a fost stabilita la 90 milioane lei. Lucrarile au fost reluate in luna martie 2014. Exproprierile pentru prima etapa a lucrarii au costat circa 30,9 milioane de lei.

FOTOGALERIE Pasaj Nicolae Grigorescu - 14 martie 2018



































Citeste mai multe despre   

















7728 vizualizari

  • +23 (23 voturi)    
    mda (Miercuri, 14 martie 2018, 14:27)

    SoulSearcher [utilizator]

    pai transelectrica cu ce bani sa realizeze investitii cand a fost fortat de actionarul majoritar (statul roman) sa vireze tot profitul la bugetul de stat sub forma dividentelor...

    si iar ne intoarcem la vechea problema.. de ce nu se misca nimic in tara asta ??

    pt ca banii necesari se duc pe bugetarii de lux, pe pensionarii de lux si pe tot aparatul asta ca buboaie ce sepureaza si asteapta sa fie extirpate pana nu omoara organismul pe care il paraziteaza...
    • +5 (5 voturi)    
      La bugetul (Miercuri, 14 martie 2018, 17:06)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      de care dispune Transelectrica, costurile lucrărilor de supraînălţare a liniilor de înaltă tensiune pt proiectul ăsta sunt vax. Transelectrica "analizează" de luni de zile studiul de soluţii trimis de sclavii ţoapei şi n-a ajuns la vreo concluzie nici până acum. Pfff, ce i-aş mai lega pe ăştia
  • +10 (12 voturi)    
    La rampa (Miercuri, 14 martie 2018, 14:35)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    Titan este intradevar problema cu firele, insa podurile de la nivelul solului peste dambovita sunt 100% gata si ar putea fi deschise oricand. Oricum podul de deasupra ar fi in aceasta etapa inutil deoarece nu se continua cu faza 2 (drum spre piata sudului). Insa cele de la nivel ar fi utile chiar acum sin sunt 100% gata. Ar prelua o parte din traficul de la pod vitan. Nu inteleg de ce nu dau drumul la podurile de jos. Celelalte se pot continua cand va fi posibil dar nu are nici un rost sa le blocheze degeaba pe cele gata.
    • -1 (5 voturi)    
      e un (Miercuri, 14 martie 2018, 18:33)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      singur pod (pasaj suprateran) peste Dambovita, nu mai multe. Asa ca nu stiu la care poduri de mai jos te referi.
      Pe ala nu se pot finaliza lucrarile din cauza firelor de 400 kV care trec pe deasupra sectorului de pod de pe malul stang al Dambovitei.
      De asemenea, lucrarea nu va fi data oficial in functiune din cauza unei aberatii la contractare. Aberatia constand in lipsa lucrarilor la iluminatul stradal, ceea ce ma face sa banuiesc ca Oprescu se gandea la un act aditional care sa acopere si eventuale parandaraturi.
      • 0 (0 voturi)    
        ex (Miercuri, 14 martie 2018, 23:16)

        Ric@ [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Este adevarat, a fost facut si un pod peste Dambovita, la nivelul solului. Il poti vedea in ultima fotografie, este finalizat, dar baricadat. Mai avem putin, noroc ca nu avem alegeri la 10 ani.
        • -1 (1 vot)    
          ce vedeti (Joi, 15 martie 2018, 16:06)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ric@

          dvs. in ultima poza este zona de acces in si dinspre splai pe arterele de acces vechi, spre oras, pe bulevardul Nicolae Grigorescu, care nici el nu e finalizat pe portiunea de la splai spre intersectia de la Camil Ressu, Nu stiu daca vis-a-vis, spre Popesti Leordeni, este vreo artera veche de acces inspre si dinspre splai.
          Daca exista ceva construit sub pod, este cu caracter provizoriu si strict doar pt. uzul constructorilor.
          Ar fi si absurd sa ai doua poduri supraetajate cu acelasi scop, c u exceptia cazului in care pe unul se circula cu tramvaiul (sa zicem) si pe celalalt cu autoturismele. Ceea ce nu este cazul aici.
          • 0 (0 voturi)    
            deci... (Joi, 15 martie 2018, 19:36)

            Ric@ [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Podul exista, si sunt chiar 2 :).
            In noiembrie 2016 erau finalizate, după cum se vede in fotografii/filmari.

            https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21432958-video-fotogalerie-mare-lucrare-infrastructura-care-fluidiza-circulatia-sudul-bucurestiului-apropie-final-strapungerea-nicolae-grigorescu-splai-dudescu-gata-jumatate.htm
  • +9 (11 voturi)    
    Am uitat sa fim oameni (Miercuri, 14 martie 2018, 14:50)

    unbaiatdestept [utilizator]

    Ne lovim de acte, fire, bani, etc. Nu vedem ca aceste lucrari sunt necesare pentru oameni. A disparut umanitatea din oameni... Nimeni nu intelege sa faca ceva pentru aproapele lui si sa se mandreasca cu asta.
  • +11 (11 voturi)    
    Romanica (Miercuri, 14 martie 2018, 15:04)

    arpi [utilizator]

    Se cheltuesc milioane de euro cu studii de fezabilitate.. Pana la urma ce sunt alea ??? Niste bani sifonati???
  • +13 (13 voturi)    
    Mda (Miercuri, 14 martie 2018, 15:23)

    florinos [utilizator]

    Probabil se dorește inaugurarea înainte de alegeri, la pachet cu Metroul Drumul Taberei si uite cum PSD va mai câștiga câteva mii de voturi.
    • +8 (8 voturi)    
      Corect, (Miercuri, 14 martie 2018, 16:52)

      fokerul [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      dacă ar fi fost inaugurat acum, ar fi avut efect electoral zero pt ţoapă. În altă ordine de idei, din 2010 până acum n-a sesizat nimeni că proiectul nu conţine iluminatul şi semaforizarea? Ca să nu mai vorbim de supraînălţarea liniilor de înaltă tensiune... Băi frate, câtă incompetenţă, rămâi trăznit! Au trecut OPT ani de la demararea lucrărilor şi încă nu e gata un kkt de pod!!!
  • +3 (3 voturi)    
    pana (Miercuri, 14 martie 2018, 18:24)

    nahir [utilizator]

    se dezmeticesc pesedistii din Transelectrica sa avizeze vreuna din propunerile primariei generale pesedista si sa se poata finaliza pasajul, ar fi fost de dorit ca lucrarile aferente continuarii arterei pana la Sos. Oltenitei, sa fie macar incepute.
    Asa, dupa finalizarea lucrarilor la podul de peste Dambovita si in lipsa arterei pana la Oltenitei, circulatia auto va fi tot inghesuita, masinile neavand alt traseu decat tot prin sos. Vitan-Barzesti.
    Deci, pesedaci din toate compartimentele, apucati-va de munca si lasati-l pe dragnea sa se apere singur ca uite, e baiat mare si maine-poimaine se insoara iar si de o fi sa mearga si la "facultate", ii aruncati chiftele in weekend, cu prastia, ca o sa jungeti mai repede la Jilava daca se finalizeaza lucrarea asta inceputa acum 8 ani.
  • +3 (3 voturi)    
    podul de jos este finalizat (Miercuri, 14 martie 2018, 22:58)

    Ric@ [utilizator]

    Daca autoritatile erau interesate de trafic mai ok, deschideau podul de jos, care este finalizat de aproape un an.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version