Patronul societatii Iulius Mall, Iulian Dascalu, a gasit de cuviinta sa puna toate tunurile pe omul de afaceri Arpad Paszkany si pe primarul Emil Boc, pentru a-si putea ridica mult doritul complex comercial la Cluj.

Cea mai la indemana arma gasita de Dascalu a fost ‘‘presa’‘, mai exact doi ziaristi, binecunoscuti pentru metehnele lor. Este vorba despre corespondentul ‘‘Evenimentului Zilei’‘, Mihai Soica si despre Cosmin Puris, angajatul ziarului ‘‘Adevarul de Cluj’‘, ambii suspectati ca ar avea legaturi cu unele servicii.

Sarcina celor doi, dictata de Dascalu, este ca in zilele urmatoare sa demareze o campanie de denigrare a omului de afaceri Paszkany si a primarului Boc.

Cel dintai este cunoscut drept un adversar al lui Dascalu, dar si cel care a intentat un proces impotriva Consiliului Judetean Cluj, prin care contesta rezultatul licitatiei privind concesionarea terenului, in vederea construirii complexului comercial.

Si primarul Emil Boc a devenit de asemenea ‘‘tinta’‘ lui Dascalu, intrucat autorizatia de construire pentru mall-ul din Cluj ar trebui eliberata de catre Primarie.

Patronul societatii Iulius Mall, Iulian Dascalu, a gasit de cuviinta sa puna toate tunurile pe omul de afaceri Arpad Paszkany si pe primarul Emil Boc, pentru a-si putea ridica mult doritul complex comercial la Cluj.

Cea mai la indemana arma gasita de Dascalu a fost ‘‘presa’‘, mai exact doi ziaristi, binecunoscuti pentru metehnele lor. Este vorba despre corespondentul ‘‘Evenimentului Zilei’‘, Mihai Soica, si despre Cosmin Puris, angajatul ziarului ‘‘Adevarul de Cluj’‘, ambii suspectati ca ar avea legaturi cu unele servicii.

Sarcina celor doi, dictata de Dascalu, este ca in zilele urmatoare sa demareze o campanie de denigrare a omului de afaceri Paszkany si a primarului Boc.

Cel dintai este cunoscut drept un adversar al lui Dascalu, dar si cel care a intentat un proces impotriva Consiliului Judetean Cluj, prin care contesta rezultatul licitatiei privind concesionarea terenului, in vederea construirii complexului comercial.

Si primarul Emil Boc a devenit de asemenea ‘‘tinta’‘ lui Dascalu, intrucat autorizatia de construire pentru mall-ul din Cluj ar trebui eliberata de catre Primarie.

Zilele trecute, un angajat al societatii Iulius Group, patronata de omul de afaceri Iulian Dascalu, a ‘‘negociat’‘ pe rand cu doi ziaristi clujeni in vederea demararii unei campanii de presa care sa-l ajute pe magnatul moldovean sa-si construiasca centrul comercial la Cluj.

Cei doi ziaristi, care, potrivit informatiilor noastre, ‘‘au batut palma’‘ cu ‘‘trimisul’‘ lui Dascalu sunt Cosmin Puris (Adevarul de Cluj) si Mihai Soica (Evenimentul Zilei, editia de Transilvania). Potrivit planului, tinta celor doi ziaristi ar urma sa fie primarul Emil Boc si omul de afaceri Arpad Paszkany.

De la bun inceput ar trebui precizat faptul ca, in prezent, Dascalu intampina doua mari probleme. In primul rand, la Tribunalul Mures se afla pe rol un proces intentat de South East Euromentor (societate la care Arpad Paszkany este actionar semnificativ) impotriva Consiliului Judetean Cluj.

Procesul a fost intentat dupa ce comisia de licitatie a Consiliului Judetean a acordat dreptul de concesiune a unei suprafete de teren din cartierul clujean Gheorgheni firmei iesene Iulius Group, in detrimentul SE Euromentor.

In cazul in care Paszkany va castiga acest proces, stramutat de la Cluj la Mures, pentru a se elimina orice fel de presiuni din partea sferei politice, proiectul mall-ului lui Dascalu ar putea ramane, definitiv, doar sub forma de macheta.

In acelasi timp, pentru demararea lucrarilor la mall-ul din Gheorgheni, Iulius Group are nevoie de o autorizatie de construire, eliberata de Primaria Cluj. Cum pe rolul instantelor de judecata se afla procesul amintit, primarul Boc nu poate sa elibereze un asemenea act.

Tocmai pentru rezolvarea acestor doua probleme, Dascalu i-a ‘‘contractat’‘ pe Puris si Soica. Ar fi de amintit ca despre Soica s-a scris in ‘‘Academia Catavencu’‘ ca ar lucra pentru ‘‘serviciul condus de Virgil Ardelean’‘, in timp ce Puris este suspectat ca ar avea legaturi cu alte servicii.

Si din aceste considerente, cei doi ziaristi au fost insarcinati sa demareze o campanie de denigrare la adresa lui Boc si a lui Paszkany, in paginile celor doua ziare pentru care lucreaza.