Radu Stroe: Am decis sa imi depun demisia. Plecarea mea trebuie sa reprezinte un fapt de normalitate intr-o tara democratica

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 23 ianuarie 2014, 15:01 Actualitate | Politic

Ministrul demisionar al Internelor, Radu Stroe, sustine la aceasta ora o conferinta de presa. "Incep prin a transmite sincere condoleante familiilor celor decedati. Am decis sa sa imi depun demisia in semn de onoare si pentru apararea demnitatii pompierilor din IGSU. Ei sunt eroii care au salvat si vor salva in continuare viata oamenilor." Radu Stroe a mai spus ca "Plecarea mea trebuie sa reprezinte un fapt de normalitate intr-o tara democratica."

Declaratiile lui Radu Stroe:

Incep prin a transmite sincere condoleante familiilor celor decedati.

Am decis sa sa imi depun demisia in semn de onoare si pentru apararea demnitatii pompierilor din IGSU.

Ei sunt eroii care au salvat si vor salva in continuare viata oamenilor.

Chiar si in Apuseni au fost salvate cinci vieti.

Acesti salvatori de meserie nu trebuie sa patimeasca din cauza decidentilor politici.

Localizarea epavei avionului apartine exclusiv altor institutii, si nu MAI.

Imi cer scuze tuturor celor carora le-am creat impresia de om relaxat, indiferent sau care tine de scaunul de ministru, prin declaratii nepotrivite.

Plecarea mea trebuie sa reprezinte un fapt de normalitate intr-o tara democratica.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

6578 vizualizari

  • +24 (28 voturi)    
    mai dragă, da ești.. (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:03)

    Doru FlorinMotronea [anonim]

    Onorabil, nu glumă.. :)
    • +8 (10 voturi)    
      Normalitate iseamna salvarea victimelor! (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:46)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Doru FlorinMotronea

      Normalitate inseamna salvarea victimelor!

      Cand demisionezi dupa ce Intern avem o situatie de urgenta si tu ranjesti si ne spui ca:
      - N-ai avut noroc de un mandat confortabil!

      Asta nu mai e normalitate!

      Asta e:
      - Neglijenta in servicul Statului
      - Iresponsabilitate,
      - lipsa de profesionalism
      - lipsa de discernamant
      - lipsa de caracter
      - lipsa de empatie pentru probleme romanilor
      - lipsa de omenie
      etc
    • +9 (11 voturi)    
      DEZASTROE? (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:59)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Doru FlorinMotronea

      trebuia sa demisioneze a doua zi dupa numire. Nu ne mai spui odata cum e cu numaratoarea votantilor?
    • +3 (3 voturi)    
      ce mai naspa e... (Joi, 23 ianuarie 2014, 20:14)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Doru FlorinMotronea

      ca din declaratiile prin caretoti se disculpa iti dai seama ca nu au inteles ca s-a gresit intr-adevar cu ceva...
      daca nu au inteles asta probabil nu se va schimba nimic si doi oameni au murit efectiv degeaba ...
      vai de capu nostru :(
    • 0 (0 voturi)    
      Nenea Iancu (Vineri, 24 ianuarie 2014, 5:42)

      adi_b_razzor [utilizator] i-a raspuns lui Doru FlorinMotronea

      Onor! Curat murdar, neicusoru asta
  • +22 (26 voturi)    
    nu onoare (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:04)

    mos ion roata [utilizator]

    omul asta a fost o oroare pentru Interne.Bine ca s-a sfarsit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • +4 (12 voturi)    
      de ce esti rau? (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:28)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      la ce premier avem, la ce ministri s-au perindat prin guvernul cel mai curat si cinstit, la ce fel de candidat avem la presedintie din partea usl, cred ca stroe este onorabil...
      ca aceasta nu este o demisie de onoare, sunt de acord, este prea tardiva...
    • +8 (10 voturi)    
      da... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      numai ca mai sunt multi care trebuie sa-l urmeze
    • +10 (12 voturi)    
      De onoare era a doua zi! (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:58)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      Asa este doar o demisie a unei licehele, a unei javre care regret ca a cazut un avio in timpul mandatului lui!
      Magarule!
      Acum nu te mai scarpini la prohab?!
    • +7 (9 voturi)    
      ii apara pe cei de la ISU? (Joi, 23 ianuarie 2014, 17:01)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      nu el l-a fortat pe col.Burlui?
      Mincinos ordinar! membru demn al competentului guvern Ponta.
  • +3 (21 voturi)    
    Opa opa .... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:05)

    gigiabcd [utilizator]

    Mai avem si politicieni de genul asta ? Se poate face un curs la nivel de guvern ?
    • +23 (29 voturi)    
      Ha (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:16)

      OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui gigiabcd

      Dacă avea onoare, își dădea demisia din secunda unu, înainte să ne explice cum putea el să localizeze exact telefonul doctorului, dar îi trebuia mandat judecătoresc.
      Acum ”i-au dat” alții demisia, că nu dădea bine în an electoral să țină un papagal în Guvern când toată lumea îl critica.
      • +5 (7 voturi)    
        nema cunostinte juridice (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:36)

        ubu [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

        Daca avea un consilier juridic bine pregatit, il sfatuia sa invoce starea de necesitate pentru a se inlatura caracterul penal al faptei si n-ar mai fi avut nevoie de mandat judecatoresc pentru localizare.
    • +24 (28 voturi)    
      Fii linistit... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:18)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui gigiabcd

      ... a fost obligat sa o faca, nu a facut-o din proprie initiativa. Pana si textul i-a fost scris de altcineva, el nu are capacitatea sa lege doua cuvinte inteligibile. Va veni unul la fel de prost, uslam-ul e plin de astfel de indivizi. Vai de noi, ceilalti!
    • +11 (13 voturi)    
      exemplu "asa nu!" (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:22)

      bula_19 [utilizator] i-a raspuns lui gigiabcd

      Nu cred ca ar trebui sa il dam pe Stroe ca exemplu pozitiv in nici un context.

      Oricum, prima reactie a fost ca el nu demisioneaza. Probabil abia a realizat ce a zis anterior, sau nici macar atat. Trebuia sa dispara din secunda doi, nu dupa atatea tergiversari. Noroc cu presa normala, le mai bate obrazul si uneori da roade.
  • +26 (28 voturi)    
    puaffff... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:08)

    bancher [utilizator]

    cei doi au murit din cauza neglijentei autoritatilor....care au crezut ca faptul nu e chiar asa de grav, si abia cand si-au dat seama ca treaba e groasa, au luat primele masuri.
    Mie mi-a atras atentia un raspuns al d-lui min Radu Stroie:
    -,, de ce nu ati trimis SMURD-ul"?
    -,,pentru ca el este pentru salvare de vieti, nu pt alte chestii".
    No comment.
  • +19 (21 voturi)    
    exact (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:11)

    thebblack [utilizator]

    la fel cum e foarte anormal ca o asemenea nenorocire sa se intample in timpul mandatului tau.
  • +13 (17 voturi)    
    sunt convins (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:12)

    mos ion roata [utilizator]

    ca stroe nu a inteles nimic din episodul accidentului aviatic din Apuseni.Altfel nu se pot explica declaratiile sale,nici asta de azi si mai ales cele din zilele trecute.
  • +17 (19 voturi)    
    Corect (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:12)

    falcoind [utilizator]

    La fel cu demisia lui Poanta era normala la cazul de plagiat. A lui Severin când a fost filmat făcând lobby. A lui Giggi când a fost condamnat. a tuturor celor care sunt in urmărire penala și știu ca îs cu musca pe căciula. Din toți ăști doar dumneata ți-ai dat demisia, pentru mine înseamna ca măcar 1 om mai are cit de cit coloana vertebrala restu sunt niște lepre.

    Mai așteptăm și alte demisii de onoare sunt încă câteva zeci dacă nu sute care ar trebui sa iți urmeze exemplul.
    • +7 (9 voturi)    
      Demisie de onoare? (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:26)

      MariaPopescu1 [anonim] i-a raspuns lui falcoind

      Care onoare? Poate demisie onor-obligatorie!
      Auzi domnule, OM !! Ăasta e "OMUL" care a trimis jandarmii la Pungeşti, să îndrepte spinările ţăranilor!
      Puşcărie merită, nu conferinţe de presă!
  • +16 (20 voturi)    
    ar fi fost (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:14)

    coax [utilizator]

    un act de normalitate daca ai fi intervenit la timp pentru salvarea oamenilor .Nici macar nu ai avut habar de responsabilitatile tale! Ar fi fost alt act de normalitate daca ti-ai fi depus demisia imediat si nu impins de la spate, mizand pe sustinerea partidului! Du-te , sa nu mai auzim de tine vreodata!
  • +12 (14 voturi)    
    Traducere (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:15)

    Andrei__ [utilizator]

    Am decis sa imi depun demisia = Am fost fortat sa-mi depun demisia

    Sa nu credeti ca a facut-o singur dupa un moment de claritate.
    • +7 (9 voturi)    
      Corect! (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:33)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

      Am citit undeva si mi-a placut: DezaStroe!
  • +25 (27 voturi)    
    Dar Ponta?(vedeti ce a declarat la B1TV) (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:16)

    Alui [utilizator]

    Nu el a zis cu gurita lui la B1 ca oamenii au fost gasiti, si asa s-au intors satenii din drum? El cum raspunde pentru asta?
    • +6 (8 voturi)    
      Sper ca Procuroul de caz sa tina cont ! (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:48)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ca iresponsabilitatea declaratiilor unui superior al celulei de urgenta, a afectat cautarile!
  • +26 (28 voturi)    
    gest de normalitate (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:19)

    wolf77 [utilizator]

    "Plecarea mea trebuie sa reprezinte un fapt de normalitate intr-o tara democratica."

    Normalitatea intr-o tara democratica ar fi ca astfel de specimene sa nu ajunga sa conduca destine.
  • +9 (11 voturi)    
    O recapitulare? (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:22)

    circotas [utilizator]

    Poate face cineva o lista cu ministrii PNL din ultimii 2 ani si ce s-a intimplat cu ei? Eu cred ca vreo doua treimi dintre cei numiti de PNL au plecat din functie cu tinichele grele de coada...
    • +1 (3 voturi)    
      onorabilii (Joi, 23 ianuarie 2014, 19:10)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui circotas

      au plecat onorabil :)
  • +13 (15 voturi)    
    mda... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:27)

    break a leg [utilizator]

    "Am decis sa imi depun demisia si singurul meu regret este ca am demisionat in timpul mandatului meu"
  • +7 (9 voturi)    
    Stroe! (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:29)

    ggna [utilizator]

    da mai bine iti scriai demisia in beci sau garaj si nu mai ieseai de acolo in veci!!!!
  • +10 (12 voturi)    
    vai... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:30)

    liviu_ [utilizator]

    imi vine sa plang...
    ca si ceilalti demisi nu se simte vinovat si o face numai din demnitate pentru a apara instituta pe care o conduce...
    imi vine sa vomit
  • +12 (14 voturi)    
    Asta nici acum...... (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:44)

    conul [anonim]

    .......nu stie de ce si-a dat demisia, uite-aci un citat:
    " Am decis sa sa imi depun demisia in semn de onoare si pentru apararea demnitatii pompierilor din IGSU".
    Cine a atentat la demnitatea pompierilor din IGSU ?
    Mare natarau....!
  • +7 (13 voturi)    
    demisia!! (Joi, 23 ianuarie 2014, 15:53)

    sascha [utilizator]

    eu zic sa ii urmeze si seful sfatul, asa ar fi normal si corect intr-o tara demoscratica..
    • 0 (2 voturi)    
      bine .. (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:21)

      strategy [utilizator] i-a raspuns lui sascha

      eu zic ca tu trebuie sa inveti sa scrii si sa te exprimi coerent. doar mai pe urma sa articulezi o fraza inteligibila. dar, ai dreptate. demisia!!! :P
  • +7 (11 voturi)    
    Dl Stroe si onoarea.... (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:28)

    raudegura [utilizator]

    Onorabile ...
    Las ca ti-o repereaza el Cacarau...parca te vaz pe liste la europarlamentare...
    Cu asa onoare ..halal sa-ti fie bibicule..
    Ete ca s-a intimplat chiar in mandatul tau..
  • +5 (7 voturi)    
    Acest (Joi, 23 ianuarie 2014, 16:44)

    SRA [utilizator]

    STROE nici de porta la primaria din OSOI nu este cpabil !!!
  • +6 (8 voturi)    
    Concret si sigur (Joi, 23 ianuarie 2014, 18:30)

    SRA [utilizator]

    Acest STROE a fost adjunctul lui NAGAT care a fost prim secretar judetean UTC IASI in anii 80.

    Iata cine a ajuns sa fie ministrul de interne ?
  • +3 (5 voturi)    
    ce pierdere... (Joi, 23 ianuarie 2014, 19:11)

    liviusmaximus [utilizator]

    ce pierdere pt tara asta...pacat. cum stia el sa mai numere cu ajutorul asociatiilor de locatari si al "sectoristilor".
  • +3 (5 voturi)    
    onoarea nereparata a d-lui Stroe? (Joi, 23 ianuarie 2014, 19:19)

    Manes [utilizator]

    ....ba sa am pardon stimabile, aici e vorba de inconstienta incapabilitate.....sau inconstient de incapabil, dupa cum preferi, ..."onorabile"....
  • -1 (1 vot)    
    Ar fi trebuit sa fie mai curajos ! (Joi, 23 ianuarie 2014, 21:09)

    Troller [utilizator]

    Am ajuns sa ne prostim in fata "opiniei publice" pentru voturi. Sunt indicii cum ca pilotul era constient de problemele tehnice ale avionului si ar fi spus: "Macar sa trecem muntii" si ar fi cerut "aprobarea" celorlati medici sa zboare cu rabla. Si uite cine era de vina .... politia... Nu prea cred !
    • 0 (0 voturi)    
      MAI trebuie sa raspunda (Joi, 23 ianuarie 2014, 22:57)

      Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      MAI este de vina fara doar si poate iar ministru radu stroe trebuia sa-si dea demisia.dar pe langa el trebuie sa plece si ministrul transportului precum si seful STS si seful SRI.daca MAI avea nu stiu ce aparat prin care se putea localiza telefonul, SRI are aparate si mai performante si trebuia sa le foloseasca daca a stia de la interne le-a fost frica sa le foloseasca.eu nu sunt convins ca cele doua victime au murit din cauza ca nu s-a intervenit mai repede dar exista posibilitatea ca unele persoane sa moara mai devreme sau mai tarziu pentru ca nu se ajunge mai repede la victime si asta nu trebuie sa se intample intr-o tara normala. Dar de mult nu mai suntem intr-o tara normala din pacate
  • 0 (0 voturi)    
    O declaratie memorabila, dar icompleta (Vineri, 24 ianuarie 2014, 12:23)

    Metec [utilizator]

    "Plecarea mea trebuie sa reprezinte un fapt de normalitate intr-o tara democratica. " Inr-adevar...
    Insa eu ridic si mai mult stacheta si spun: un fapt de normalitate intr-o tara democratica ar fi fost ca d-ta sa nu ajungi niciodata in aceasta functie! La normalitatea aceea vreau sa ajungem...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version