Gala Premiilor in eCommerce, aflata la a doua editie, se va desfasura in acest an la finele lunii septembrie, organizatorii urmand sa analizeze si sa puncteze activitatea companiilor si a institutiilor financiare pe parcursul ultimului an si jumatate de comert electronic romanesc.

Evenimentul rasplateste performantele si eforturile celor implicati in activitatea de comert electronic - pornind de la banci si continuand cu procesatorii de plati, magazinele online, furnizorii de servicii si solutii e-commerce si presa de specialitate.

Ca si la prima editie desfasurata pe 8 iunie 2006, premiile sunt clasificate in trei categorii: premii bazate pe statisticile oferite de RomCard, premii bazate pe votul juriului si premiile proprietare Link2eCommerce.

Una din cele mai importante modificari aduse la editia din acest an consta in jurizarea comerciantilor pe 10 categorii diferite, in functie de natura business-ului lor. Pentru fiecare categorie din cele 10, va fi desemnat un castigator urmand ca, dintre acestia, sa fie declarat magazinul online al anului - comerciantul care a obtinut cel mai mare punctaj.

Companile si institutile financiare se pot inscrie la Gala Premiilor in eCommerce incepand cu data de 24 mai si vor dura 60 de zile.