Compania MOL Romania a inregistrat in primul semestru al acestui an o cifra de afaceri de circa 263 de milioane de euro, realizand o crestere de 60% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

Conform datelor companiei, vanzarile de combustibil au crescut cu aproximativ 50% fata de anul trecut, iar magazinele din benzinarii au inregistrat o crestere a vanzarilor de 38,4% fata de aceasi perioada a anului 2005.

Potrivit unui comunicat de presa al companiei, MOL Romania detine o cota de piata de 13% si a investit, din anul 1995 de cand activeaza pe piata din Romania si pana in prezent, peste 150 de milioane de euro in reteaua de benzinarii.

Presedintele MOL Romania, Zsolt Szalay spune ca in acest an compania a investit in eficientizarea si optimizarea retelei de benzinarii.

„Daca anul trecut ne-am axat pe finalizarea integrarii retelei Shell si majorarii volumului mediu de combustibil vandut, in acest an eforturile noastre s-au indreptat catre eficientizarea si optimizarea retelei de benzinarii din intreaga tara”, a declarat Zsolt Szalay.

MOL detine in Romania 138 de statii si intentioneaza sa isi extinda reteaua construind inca trei. Reprezentanti ai companiei sustin ca pana la sfarsitul anului 2007 se vor investi circa 12 milioane de euro in extinderea si optimizarea de benzinarii.

In luna mai a anului curent, compania anuntase ca numai in acest an va investi circa 8 milioane de euro pentru deschiderea a sase benzinarii in Romania.

MOL Romania face parte din Grupul MOL, companie integrata de petrol si gaze din Europa centrala si rasariteana. Impreuna cu Slovnaft a.s., partenerul sau din Slovacia, si INA, partenerul din Croatia, Grupul detine peste 1000 de benzinarii in unsprezece tari din regiune.