VIDEO Partea I. Cum au curtat opozitia si puterea UDMR la propriul congres

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 februarie 2011, 11:00 Actualitate | Politic


La congresul UDMR care se desfasoara, sambata, la Oradea liderii principalelor partide parlamentare s-au intrecut in a face pe plac maghiarilor. Presedintele PDL Boc le-a multumit udemeristilor pentru participarea la guvernare si s-a declarat convins ca impreuna vor culege roadele deciziilor grele.De partea cealalta a opozitiei, Victor Ponta  a avut un discurs scurt, presarat cu glume:"Copilotul meu e maghiar si de cate ori gresim drumul imi spune ca nu am dictat bine limba romana". Si liderul PNL, Crin Antonescu nu a ratat ocazia de a gadila orgoliul udemeristilor, multumindu-i lui Marko Bela, pentru ce "a facut in Romania si pentru Romania". Totusi Antonescu spre deosebire de colegul de alianta  pus punctul pe i si a cerut UDMR-ului sa se decida in cateva saptamani daca raman alaturi de PDL sau trec in tabara opozitiei.

Cel de-al X-lea Congres al UDMR, in cadrul caruia urmeaza sa fie ales un nou presedinte al Uniunii, a inceput, sambata, in jurul orei 11.00, cu intonarea imnului Ungariei, urmat de cel al Romaniei si al Uniunii Europene, dupa care delegatii au intonat din sala Imnul Secuiesc. La Casa de Cultura a Sindicatelor din Oradea participa 555 de delegati ai organizatiilor UDMR din intreaga tara, principalii lideri ai partidelor parlamentare din tara si peste o suta de invitati din Romania, Ungaria, Slovacia si Serbia.
  • Corespondentii HotNews.ro la Oradea va vor tine la curent pe parcursul zilei cu informatii de culise si atmosfera

Laszlo Borbely a declarat presei ca semnarea protocoalelor locale cu USL sunt "o furtuna intr-un pahar cu apa" si ca dupa congrese organizatiile UDMR care au semnat astfel de aliante vor fi chemate la Bucuresti pentru a da explicatii.

 


Laszlo Borbely: "Nu e un semnal. E o furtuna intr-un pahar cu apa. Am propus colegilor ca in doua saptamani sa chemam aceste filiale la Bucuresti si sa discutam cum va functiona aceasta intelegere(...) Mesajele opozitie sunt normale. Opozitia ar dori, evident, ca noi sa asiguram o majoritate care sa schimbe Guvernul. Noi suntem parte in coalitia guvernamentala si chiar saptamana viitoare semnam protocolul, care sper ca va asigura o continuitate si o stabilitate coalitiei. Asta o stiu si ei, de fapt'

Ora 14:15
Dupa a prezentat raportul privind activitatea din ultimii 18 ani, Marko Bela a fost apaludat in picioare de catre delegatii UDMR.

Ora 13:40
Marko Bela: Sufletul nostru nu a fost de vanzare si nu va fi nici pe viitor
  • Autonomia poate fi marea prioritate a urmatorilor ani, daca exista premisele acestei autonomii. Or, in opinia mea, aceste premise le-am si creat. Mentionam insa ca asemenea obiective pot fi obtinute numai prin unitate politica
  • Toti cei care au intervenit in campania pentru alegerea UDMR s-au demascat. Aceste interventii m-au linistit, desi unele m-au revoltat
  • Daca altii se dau de ceasul mortii pentru sufletul nostru nu-i niciun bai, pentru ca asta inseamna ca valoreaza ceva
  • Numai ca sufletul nostru nu a fost de vanzare si nu va fi nici pe viitor
  • Onorat congres, drumul parcurs impreuna a fost fireste lung. Intrebarea e daca am mers sau nu in directia cea buna
  • Eu spun ca da
  • Numai autonomia teritoriala a ramas o revendicare neimplinita fiindca pentru asta e nevoie in continuare de reforme profunde in administratia statului
  • In privinta scolilor noastre, in cea mai mare parte vom putea decide noi
  • Am creat premisele acestei autonomii. Asemenea obiective pot fi cucerite numai in deplina unitate politica
Ora 13:20 Daniel Constantin (PC): Am speranta ca viitorul presedinte al UDMR, indiferent cine va fi acesta, va stii sa raspunda provocarilor pe care sunt convins ca le va avea in saptamanile urmatoarte
  • Actualul regim politic nu va fi decat un accident minor
  • Pentru parintii nostri pensionari sau pentru tinerii care isi cauta un loc de munca acest guvern reprezinta o absurda si nemeritata pedeapsa
  • UDMR e in pozitia de a elimina acest supliciu inutil
  • Aveti posibilitatea de a face diferenta intre prelungirea crizei sau revenirea la cresterea economica
  • Va rog sa sprijiniti evolutia acestei natiuni din care faceti parte
  • Personal, imi doresc ca la finalul acestui congres noua conducere sa poata sa genereze schimbarea necesara pentru Romania si pentru romani
Ora 12:50 Liderul PSD, Victor Ponta a plecat de la congresul UDMR.



Discursurile liderilor USL, Victor Ponta si Crin Antonescu au fost apaludate indelung de catre delegatii UDMR.

Ora 12:30
: Liderul liberalilor, Crin Antonescu, le-a transmis maghiarilor ca Uniunea Social-Liberala poate schimba aceasta guvernare in 2012, fara ajutorul UDMR, dar isi doreste sa faca acest lucru mai devreme, impreuna cu minoritatea maghiara. "Decizia nu e a noastra, este a dvs si o veti lua numai dvs", le-a spus el participantilor la congresul UDMR, intr-un discurs de asemenea aplaudat, in care i-a asigurat pe maghiari de respectul actualei opozitii, indiferent care va fi aceasta decizie.

  • Ingaduiti-mi pentru cateva momente sa fiu neconventional, dar sper pe deplin respectuos
  • Atunci cand am primit invitatia dvs a trebuit sa ma intreb daca e cazul sa o onorez sau nu
  • De ce as fi eu, presedinte al unui partid de opozitie, prezent la congresul unui partid care face parte dintr-o majoritate nelegitima pentru mine si dintr-un guvern pe care il detestam
  • Nu toti avem, dl premier, optimsmul pentru care va invidiez dar pe care nu il putem impartasi
  • Am socotit ca trebuie sa fiu  aici dintre motive: din respect pentru comunitatea maghiara din Romania, al carei reprezentat autentic si legitim a fost este si va ramane pentru noi UDMR
  • Sunt aici pentru ca am inteles ca dl presedinte Marko Bela nu mai candideaza
  • Sunt mandatat si imi face placere sa spun cateva lucruri in acest moment despre omul politic Marko Bela
  • In numele PNL si ca roman, va multumesc, dl Marko Bela, pentru ce ati facut in Romania si pentru Romania
  • Mult succes in viitorul dvs politic, domnule presedinte Marko Bela
  • In al treilea rand, stiti de mai multa vreme ca va respect, va pretuiesc si chiar va indragesc, stimati compatrioti maghiar, pentru mandria dvs, pentru profesionalism si pentru dorinta de libertate si de indentitate
  • Pentru ca va respect, va pretuiesc si va indragesc cred ca e de datoria mea sa vorbesc astazi respectuos si limpede
  • Din punctul de vedere al USL, Romania nu mai poate continua asa
  • Astazi, cum sper ca pot fi macar in parte garantul bunei credinte din partea acestei constructii politice, spun ca putem mai tarziu, mai greu si poate insuficient de temeinic sa schimbam aceasta situatie fara UDMR in 2012
  • Putem sa o schimbam mai repede, mai trainic si sa contruim impreuna un proiect de anvergura cu UDMR
  • Decizia nu e a noastra, este a dvs si o veti lua numai dvs. Timpul ei insa ne intereseaza pe toti
  • E o decizie pe care dvs o veti lua nu in 2012, ci in urmatoarele saptamani
  • Oricare va fi aceasta decizie, va asigur de respectul nostru si va doresc succes
  • Veti fi pentru noi intotdeauna frecventabil
  • Dar nu va ascund ca ma rog sincer si intens bunului Dumenzeu sa va dea si sa ne dea gandul cel bun

Ora 12:00: Victor Ponta a ales un discurs scurt si a inceput prin a le transmite maghiarilor ca nu se afla la Oradea pentru a peti UDMR, intr-un discurs aplaudat la scena deschisa de membrii minoritatii, mai ales atunci cand liderul PSD a spus ca nu este de acord cu acuzarea "politica" a ministrului Zsolt Nagy si cand le-a urat succes candidatilor, " in special domnului Kelemen Hunor".
  • Sunt prezent aici nu pentru a face oferte, nu pentru a va peti, ci pentru ca e normal sa existe dialog si colaborare intr-o societate democratica
  • Daca nu exista dialog apare inevitabil conflictul si cred ca nimeni nu doreste acest lucru
  • Particip la raliuri, pilotul meu e maghiar si de cate ori gresim drumul imi spune ca nu am dictat bine limba romana
  • USL e preocupata ca si dvs de viitorul acestei tari si de viitorul cetatenilor acestei tari
  • Vom merge impreuna sau separat, din nou decizia va apartine
  • Daca va decideti sa mergem impreuna, e foarte bine, daca va decideti sa mergeti separat e la fel de bine
  • Drepturile pe care le-ati obtinut pentru cei pe care ii reprezentanti in guvernare PSD si PNL au fost drepturi stabile si s-au facut in acelasi timp cu asigurarea unei dezvoltari si a unui echilibru care astazi nu mai exista
  • Un sistem autoritar, chiar dictatorial, nu va ajuta minoritatile
  • Ce nu vom face noi, indiferent daca veti fi alaturi de noi sau in opozitie: in mod sigur vom respecta toate regulile democratice
  • Stiu ca drepturile castigate nu se iau inapoi niciodata
  • Sunt jurist, sunt om al legii si va promit ca niciodata un ministru nu trebuie sa fie acuzat pe criterii politice de tradare, asa cum s-a intamplat cu un ministru pe care eu il apreciez, Zsolt Nagy
  • In nicio camapanie electorala, oricat de dura, nu voi jura cu mana pe Biblie ca nu fac alianta cu UDMR, nici nu voi jura ca fac, decat sa-mi incalc cuvantul
  • Urez succes colegilor din generatia mea, in special domnului Kelemen Hunor

11.50: "UDMR este un un partid respectat pe scena politica romaneasca si un partener credibil de guvernare", a declarat de la tribuna presedintele PDL, premierul Emil Boc. "Aduc multumiri unui om politic remarcabil, unul dintre cei mai responsabili si mai seriosi oameni politici din ultimii 20 ani - Marko Bela (...) Le multumesc ministrilor UDMR pentru profesionalism(...)Romania are cea mai buna prespectiva economica in urmatoarele sase luni", a mai spus premierul.

11:35:Consilierul prezidential, Catalin Avramescu transmite mesajul presedintelui Traian Basescu.

11:33: Primarul muncipiului Oradea tine un discurs scurt in care le ureaza delegatiilor un bunvenit

11:15: Marko Bela s-a adresat delegatiilor: "Sunt convins ca in aceste doua decenii am reusit sa construim conditiile unui dialog important pentru noi toti, important pentru intreaga Romanie (...) Invitatii nostri sunt dovada ca UDMR in aceasta perioada a devenit o organizatie care nu poate fi evitata in niciun fel in relatiile romano-ungare si ne atrage atentia asupra raspunderii care a caracterizat, in aceste decenii, aceasta organizatie. Avem o sarcina in viata comunitatii maghiare, avem o raspundere in aceasta tara".

11.10: - Cel de-al X-lea Congres al UDMR, in cadrul caruia urmeaza sa fie ales un nou presedinte al Uniunii, a inceput, sambata, in jurul orei 11.00, cu intonarea imnului Ungariei, urmat de cel al Romaniei si al Uniunii Europene, dupa care delegatii au intonat din sala Imnul Secuiesc.

11:05: Chiar inaintea deschiderii congresului UDMR, Marko Bela si Kelemen Hunor s-au intretinut cu presedintele PDL Emil Boc si presedintele PSD, Victor Ponta. Pret de cateva minute presedintele PNL, Crin Antonescu si liderul PC, Daniel Constantin au fost ignorati de colegul de alianta Victor Ponta. Cei doi lideri ai USL au stat linistiti pe scaunele rezervate ignorand discutia care avea loc la cativa pasi.

10.50: - La Oradea au sosit si liderii partidelor de opozitie, presedintele PSD Victor Ponta, presedintele PNL, Crin Antonescu si presedintele PC, Daniel Constantin.

Ponta a declarat ca nu a venit la Congresul UDMR pentru cere sprijinul Uniunii. "Cred ca cei de aici stiu foarte bine ce trebuie sa faca pentru alegatorii lor si pentru cetatenii Romaniei. Pentru mine, cetatenii Romaniei, indiferent de originea lor etnica, sunt importanti si cred ca toti au aceleasi probleme: pensia, salariul, locul de munca (...) Se va alege un lider din generatia mea, care vrea sa faca bine tuturor cetatenilor, indiferent ca sunt romani sau maghiari", a declarat Ponta.

10:45: Laszlo Borbely: "In perioada urmatoare aceasta Coalitie trebuie sa dovedeasca faptul ca e capabila sa duca la bun sfarsit nu numai unele masuri restrictive, ci si de relansare economica si in ceea ce priveste problematica minoritatilor. Sper ca nu ne vom izola politic, UDMR in ultimii 16 ani intotdeauna a gasit formula prin care sa nu se izoleze. Am fost si un an in opozitie si am rezistat in 2009. Dar va trebui sa luam decizii intelepte pentru comunitatea maghiara, ca sa avem parteneri de discutie".

10.40:
Premierul Emil Boc a venit insotit de Vasile Blaga. "Cu UDMR am avut si vom avea o colaborare buna", a declarat Emil Boc jurnalistilor.

Din partea Presedintiei Romaniei participa consilierul Catalin Avramescu.

10.25: Kelemen Hunor, Marko Bela si Laszlo Borbely au sosit in jurul orei 10.30 si au dat interviuri

"Noi avem o Coalitie, un protocol de colaborare cu PDL, exista o alianta in opozitie cu USL. Nu se va schimba nimic din acest punct de vedere. Sigur urmeaza si PDL sa faca analizele in ceea ce priveste Guvernul vom astepta si accepta concluziile lor in ceea ce priveste premierul", a declarat Kelemen Hunor.

Actualul presedinte al UDMR, Marko Bela le-a declarat jurnalistilor ca nu are niciun regret ca nu mai candideaza la presedintia Uniunii. "Asa cum in acesti 18 ani am cantarit foarte bine deciziile, am cantarit-o si pe aceasta si nu imi place ca ulterior sa am regrete, deci nu am niciun regret", a spus Marko.

"Noi pana acum am fost o formatiune de incredere, ce am stabilit am respectat. Nu se pune problema unei alte formule de guvernare", a mai declarat presedintele UDMR.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10015 vizualizari

  • +21 (37 voturi)    
    update (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 11:46)

    turnuldecontrall.blogspot.com [utilizator]

    WC Tudor a inghitit un pumn de pastile cu efect halucinogen, pentru a-si pastra echilibrul interior in fata asaltului hoardelor maghiare pe teritoriul Romaniei:)

    Acum, la modul serios, o constatare amara: calitatea umana a politicienilor maghiari este net superioara celor romani. Constatare din care ar putea fi desprinse si dezvoltate alte concluzii, insa prefer sa ma opresc la acest punct...
    • +11 (15 voturi)    
      politicieni (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:04)

      dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

      exista o explicatie pe care eu, traind in Ardeal ti-o pot da : dela inceput, UDMR, ca reprezentant al tuturor maghiarilor din Romania, a apelat la toate competentele si la toti liderii locali, indiferent de pozitiile ocupate anterior (in PCR, securitate, administratie,etc), asigurandu-si colaborarea tuturor profesionistilor remarcabili si energici, si nu sunt putini ! Partidele romanesti au pornit dela "pacatul originar". pe falia comunism-anticomunism, avand obiective politice ! ulterior, scarbiti de "atmosfera" - dar asta-i politica peste tot, n-ai ce face,- multi oameni capabili si cinstiti dar fara viziune si energie politica s-au dat "fete mari si rusinoase" declarandu-se scarbiti, invinsi de structuri, etc,. sa numim asta lasitate, lipsa spiritului civic, comoditate ?
    • +5 (7 voturi)    
      Pe bune? (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:16)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

      Pe ce te bazezi, monşer? Oare, tu nu vezi că liderii lor ar fi în stare să se alieze şi cu Becali, doar ca să îşi păstreze funcţiile? Care este starea judeţelor Harghita şi Covasna? Cum sunt drumurile de acolo, care este nivelul investiţilor atrase în acele zone? Care este şomajul? De ce emigrază maghiarii din zone în care sunt majoritari - deci "persecuţiile" din partea majorităţii ies idn calcul, ba mulţi tineri vin în Bucureşti, unde colcăie cu mitici. Ce au facut concret aleşii lor pentru bunăstarea electoratului maghiar?

      Eu de la Bucureşti am impresia că şi politiecienii lor îşi bat joc de oamenii aia de acolo, oferindu-le tot soiul de angoase naţionaliste, în loc să îi ajute să trăiască mai bine.

      Nu noi, românii suntem de vină că judeţele cu pricina sunt sărace; până la urmă, din câte ştiu, pe acolo sunt primari maghiari, ori primarii au destule pârghii ca să ajute populaţia locală. Deci, maghiari sau români, tot politicieni sunt la fel...
    • -1 (5 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:33)

      florin [anonim] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

      UDMR respecta deciziile Budapestei, care sunt sa ramana la guvernare. Interesul ungurilor de la Budapesta este ca in urmatorul an Romania sa se scufunde si mai abitir in mocirla istoriei. Cu siguranta ca intr-o tara "demantelata" poti, dupa 2012, sa faci orice dezmembrare vrei...
    • +2 (8 voturi)    
      si totusi, o zi trista pentru Romania (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 15:44)

      turnuldecontrall.blogspot.com [utilizator] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

      O zi in care imnul Ungariei este intonat inaintea imnului Romaniei, ambele succedate de imnul secuiesc, intr-o sala in care, cu exceptia presedintelui, se afla cei mai importanti reprezentanti ai statului national, unitar si indivizibil ROMANIA, intre care si vicepremierul Guvernului ROMANIEI, Marko Bela, si in care se rostesc discursuri in limba materna la care liderii politici damboviteni asista impasibili - fara casti in urechi pentru traducere si cu niste expresii faciale ce tradeaza umilinta si nerusinarea - strict din dorinta acestora de a atrage cu orice pret organizatia culturala constituita pe criterii etnice de partea uneia sau alteia dintre taberele politice, va ramane o zi trista in istoria Romaniei si o pata pe obrazul actualilor ei conducatori, nedemni de onoarea ce le-a fost acordata de electorat.
      • +3 (3 voturi)    
        DA,O MARE RUSINE! (Duminică, 27 februarie 2011, 11:10)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

        greu de inghitit nerusinarea acestora si mai ales a maghiarilor de a canta imnul ungariei pe teritoriul ROMANIEI.ce vor face cu nerezolvata chestiune teritoriala?daca o rezolva cum circula?cine le mai da fonduri ?........o aberatie a secolului 21!
        referitor la autonomia teritoriala mereu au gandit prost,anacronic,ca pe vremea navalirilor barbare.
        • 0 (0 voturi)    
          imn national (Duminică, 27 februarie 2011, 22:15)

          dinu [anonim] i-a raspuns lui lzrd

          Saptamana trecuta am fost la Roma(Italia) la o adunare a romanilor dim oras. Am inceput prin a canta Desteapta-te romane, imnul Romaniei. Nu ne-a facut nimenea nerusinati ! Protestez!
      • -1 (3 voturi)    
        Asta o zi trista? (Duminică, 27 februarie 2011, 11:33)

        mariage [utilizator] i-a raspuns lui turnuldecontrall.blogspot.com

        Spui ca ziua in care congresul UDMR a demarat cu imnul Ungariei este o zi trista? ce poti sa spui atunci de ziua de 24 ianuarie cand "patriotii" nostri au huiduit pe timpul intonarii imnului national? Ungurii au ascultat macar decent si imnul Romaniei. Sa ne fie rusine!
  • -9 (31 voturi)    
    remember (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:21)

    srpc [utilizator]

    nu cine mananca 7 paini e prost, ci ala care i le da.
    • +8 (14 voturi)    
      update (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:22)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      cel care mananca atata paine se va prosti la randul sau cu siguranta :)
  • +18 (26 voturi)    
    marko bela-bun exemplu (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:40)

    exe [anonim]

    marko bela ar putea fi un bun exemplu pentru politicenii romani,demn de urmat

    in sensul ca se retrage (poate obligat,nu stiu si nici nu ma intereseaza) onorabil,cand trebuie
    lasa loc "tineretii" - sa vedem cui

    oricum, felicitari d-le bela

    un roman
    • -4 (8 voturi)    
      Macar acu' : Marko e numele lui...Bela e prenumele (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:47)

      mil [anonim] i-a raspuns lui exe

      pe ungureste asa se scrie...prenumele la coada. La fel e si la Kelemen...multi ii spun domnu' Hunor :)

      Habar nu am de ce la unii le zicem pe nume: Verestoy, Frunda, Borbely si la altii pe prenume...Bela, Hunor. Da' pana sa ne dam prietenii si admiratorii cuiva, ar fi bine macar sa stim cum il cheama sa nu comitem impoliteturi.

      De ex.am auzit in nenumerate randuri cum Basescu si Boc vorbesc de el Bela Marko cu "d'nu Belo". ...asa de bine il cunoasc si il respecta... pffffff.
      • 0 (0 voturi)    
        poate nu stiati ca... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 18:02)

        d [anonim] i-a raspuns lui mil

        ... doar doua popoare(ma rog,europene) folosesc numele de familie inaintea prenumelui(!!!) : ungurii si turcii (nu stiu cum o fi pe la chinezi,japonezi etc.)
  • +24 (34 voturi)    
    prezenti (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:49)

    legionnaireronin [anonim]

    prezenti cu caciulili in mana,Ponta si Antonescu nu vor primi carne de sub sea ci de sub curea
    • +1 (7 voturi)    
      Interesant! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:58)

      florin [anonim] i-a raspuns lui legionnaireronin

      Buna gaselnita cu carnea de sub curea, dar, te intreb, crezi ca pdl-ul, la compromisurile pe care le face, crezi ca a primit carnea se sub sea?
    • -5 (13 voturi)    
      zau? (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 15:44)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui legionnaireronin

      si boc&co cum au venit, ca stapani, ca sa asculte imnul ungariei? halal sa-ti fie
      • -1 (3 voturi)    
        Ungurii vor Ungaria (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 21:05)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Asta-i tot. Noi consideram ca am facut compromisuri, iar ei mici pasi catre visul lor UNGARIA MARE. Sunt uniti si e foarte probabil sa reuseasca.
  • +22 (28 voturi)    
    sa va traduc ce a spus Ponta? (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:56)

    buha [utilizator]

    Ponta le-a transmis ca cei de la PSD isi apara coruptii.
    Si ii va apara si pe cei ai UDMR.
    proces politic pentru PSD e procesul in care e implicat un om politic, poate fi acuzat si de crima.
  • +16 (22 voturi)    
    ce zice crin? (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:57)

    Reader [anonim]

    ca da jos guvernul in 2012? se refera cumva la guvernul care va fi format dupa alegerile de anul viitor? e si asta un punct de vedere ...
    acum pe bune, omul asta nu-si da seama ca e penibil?
    • +3 (5 voturi)    
      Poate ca (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 15:26)

      oki [anonim] i-a raspuns lui Reader

      vorbeste de" guvernul din umbra " mosit de el pe vremea cand mai exista PNL !
  • +11 (17 voturi)    
    Ponta doar "trecea prin zona" (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:58)

    ionut [anonim]

    In drept exista un principiu care spune ca "orice actiune sau inactiune e guvernata de un interes".Cum poti sa spui ca te duci la Congresul UDMR dar nu pentru "a-i peti".
    Asa e in politica.Una spui dar alta faci.Nu e rusine sa ai un interes politic dar e rusine sa minti.
    • +2 (2 voturi)    
      sa nu fim ipocriti :) (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:38)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui ionut

      unii se-ntalnesc cu altii din intamplare prin benzinarii...altii prin sali de congres...
      Ponta isi uitase umbrela in sala din Oradea acum ceva timp, la un spectacol de papusi...s-a dus s-o recupereze in caz ca-l ploua-n gura iar...
  • +18 (26 voturi)    
    bravos natiune! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:59)

    eu [anonim]

    oare in ce tara traim? UDMR-istilor li se propune, pe fata, tradarea, in tara lui Caragiale si Stefan cel Mare! Si pt. ce? Pt. rasturnarea guvernului din care fac parte!!! Sa fie foamea de ciolan chiar asa de mare, ca de grija boborului nu cred ca e cazul?
    • +7 (7 voturi)    
      Imi pare rau ca nu pot sa-ti dau decat un plus (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:40)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Ti-as fi dat mai multe.
      Ai perfecta dreptate.
      Stiam ca politica'i o curva, dar sa le si vezi facand trotuarul...
      Cat despre norocul ca in tara asta au trait unii precum Caragiale sau Stefan cel Mare sau Titulescu sau Cuza sau... nu face decat sa-i arate pe actualii oameni politici cat de viermi sunt in fata istoriei.
      Poate Base, daca in adevar vrea sa faca ceeea ce pare ca vrea sa faca (sa curete tara de mafia coruptiei) o sa ramana in istorie. Poate.
      Doamne ajuta-ne!
  • +8 (14 voturi)    
    veninos (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:04)

    opozitia [anonim]

    nu stiu ce sa zic, dar, am impresia ca antonescu e putin cam veninos in vorbire

    sa stiti, ca il urmaresc de ceva timp, putin cam veninos
    asta e parerea mea acum

    trebuie sa spun ceva de taricica, avea mai multa stofa,
    din pacate, "banii -ochiul lui scara.."
    daca nu ar fi fost combinat cu psd la guvernare, acum ar fi putut fi un bun candidat la presedentie

    mai charismatic decat antonescu
    dar, a ales ..........
  • +18 (22 voturi)    
    Da, (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:04)

    cetatea [anonim]

    Cititi numai titlul materialului si va convingeti de capacitatea intelectuala si politica a lui Crin ! Ce vrea sa spuna ? Nimic,precum calificativul de.." profesor submediocru pe care la obtinut dupa terminarea cu greu a facultatii de istorie si filozofie (cu doi ani de repetentie) a Universitatii din Bucuresti si exercitarea profesiei de profesor in jud Vaslui ! Pentru merite deosebite in invatamantul rural ,a fost promovat cu ajutorul unor servicii ca,muzeograf la muzeul din Tulcea ! Cata inteligenta,cata munca profesionala ca,dupa '89 sa devina membru PNL ,ca apoi ministru al Sportului in guvernarea 1996-2000 cu realizari deosebite ! A se vedea cedarea strandului TINERETULUI ,cu anexe din capitala ,unor firme private !
  • +9 (15 voturi)    
    UDMR e la guvernare si altii vor rasturnarea guver (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:06)

    ion [anonim]

    adica,UDMR face parte din guvernul actual,la care CRIN vorbeste de rasturnarea guvernului.???
    iar PSD nu a fost de acord sa ia UDMR la guvernare.
    Crede-ti ca se uita de cei de la UDMR??doar nu or da pasarea din mina pe cea de pe gard.
  • +14 (20 voturi)    
    lipsa de pregatire sau prostie in stare pura? (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:11)

    Alegator [anonim]

    Sa afirmi ca esti om al legii si sa faci afirmatii tampe la adresa justitiei la modul in care le face Dl Ponta arata o mare doza de iresponsabilitate.
  • +18 (24 voturi)    
    niste taraturi (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:14)

    ana [anonim]

    Ponta: "Nu sunt aici pentru a va peti"
    Hai nu zau! asta sa i-o spui tu lu' muma-ta. pai cand ai fost tu ultima oara in Orade' nostra, tzuca-te injerii!? mars afara!
  • -5 (15 voturi)    
    Jos nationalismul de orice tip! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:17)

    V.R. [utilizator]

    Cel mai bine ar fi daca fiecare popor am lasa imnurile nationalist-iredentiste si ne-am intoarce la "Gott erhalte..." (imnul Austro-Ungariei). Macar noi cei din partea de vest a Romaniei.

    In lipsa posibilitatii unei conduceri de la Viena, Romania ar trebui desfiintata si fiecare judet sa fie o mini-tara independenta. Doar asa se va putea stimula progresul (oamenii vor vota cu picioarele si se vor muta in judetul-tara cel mai bine guvernat, iar celelalte vor dori sa nu ramana in urma si in pierdere, deci vor imita modelele de succes).

    Jos cu tarile-mamut greu de guvernat, precum Romania! Tarile lumii ar trebui sa fie toate precum Monaco, Andorra, Luxemburg, Liechtenstein, Singapore, sau orasele-stat grecesti din Antichitate, sau orasele-stat italiene care au adus Renasterea si posibilitatea ca un Galileo, un Leonardo sa-si expuna ideile revolutionare!
  • +14 (18 voturi)    
    Parere (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:18)

    vasile [anonim]

    Rusine opozitiei de azi si in special d-lui Antonescu care cerseste efectiv bunavointa UDMR. Jos palaria pentru calitatea liderilor UDMR si pentru modul d-lor de a face politica.Daca d-l Antonescu,dupa creerea USL, nu se simte in stare sa-si asume responsabilitatea conduceri tari fara UDMR,atunci sa se retraga si sa lase locul altora sau altor partide care pot si doresc sa-si asume aceasta responsabilitate.
    • +3 (3 voturi)    
      crin a (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:52)

      el [anonim] i-a raspuns lui vasile

      nu mai e sigur ca va rasturna actuala coalitie nici in 2012 dupa cum se exprima...desi acum sustin sus si tare ca au 68% din electorat??!!

      cel mai bine la caracterizat tariceanu la concresul pnl cand a devenit presedinte (mediocru) si un om care nu prea a facut nimic in 20 de ani
  • +10 (16 voturi)    
    kafka frate (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:25)

    i am disappoint [utilizator]

    "Congresul UDMR a inceput, sambata, in jurul orei 11.00, cu intonarea imnului Ungariei"
    • +5 (9 voturi)    
      TARTSD MEG ISTEN A MAGYART... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:10)

      VERDEEEE [anonim] i-a raspuns lui i am disappoint

      la mijloc e o neintelegere care apare aproape de fiecare data cand se intampal ceva de genul acesta.
      nu e vorba de imnul Ungariei ci de imnul maghiarilor [de oriunde ar fi ei] si care pe deasupra mai e si rugaciune (deci se intoneaza si in biserica).
      dar na, suna mult mai bine "imnul Ungariei" - doar, doar se trezeste un roman verde sa sara in aer scandalizat.
    • 0 (0 voturi)    
      CHIAR AŞA ? (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 20:01)

      PULIŞOR [anonim] i-a raspuns lui i am disappoint

      De ce s-a intonat imnul Ungariei !!???????
  • +12 (20 voturi)    
    Stau si ma intreb! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:26)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Cum poti sa intri in casa cuiva si apoi sa il jignesti?
    "Nu va petim"... zice Dumb!
    "Putem sa intram la guvernare si fara voi" zise, Dumber!
    Ca se fac jocuri de culise, stie toata lumea!
    Un pic de bun simt... era sa spun noblete; dar de unde atat noblete la niste taranoi rosii si galbeni!
    Sunt curios, cum si cat s/au pupat, tembeliu cu Marko Bela!
    • +3 (3 voturi)    
      bine cantarit (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:41)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      asa'i. sunt doua perechi de dumb 'n dumber...
      astia doi, plus intelctoalii dela zvonalitatea, stelica si mircica.
      fiecare cuplu pe felia lui.
      felix concureaza pentru titlul de the dumbest of all of them.
      nu ma intreba cine's ...them.:-)
  • +11 (13 voturi)    
    timpul conteaza maxim (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:28)

    Adrian [anonim]

    Nu-i acelasi lucru 2011 sau 2012. u ma refer la sefii partidelor de opozitie, ci de la sefi lor. Cu reforma asta in justitie, in 2011 exista riscul solutionarii unor dosare aflate in instanta. Si astfel, 2012 e prea departe....
  • +13 (23 voturi)    
    Crinul tot mai ofilit... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:29)

    Cataleya [utilizator]

    "majoritate nelegitima pentru mine"

    Pai bine bre Porumbacule, unde ai auzit matale de o majoritate legitima sau nelegitima?

    O majoritate este o majoritate si atat!. Nu mai exista alte criterii!
    Ce-o fi fost in mintea lui...cred ca nici macar el nu stie!
    • 0 (0 voturi)    
      de la basescu ... (Luni, 28 februarie 2011, 15:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      cand nu a vrut sa puna ministru de la psd-pc .

      mai citeste si tu istoria recenta .
  • -9 (21 voturi)    
    Sper ca (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:37)

    Pantera Roz [anonim]

    UDMR sa ramana la guvernare cu PD.Iar din 2012-in opozitie.Tot cu PD.Forever.Doamne ajuta.
    • +2 (6 voturi)    
      pentru o pantera (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 20:07)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

      visezi frumos... pentru oamenii echilibratii din tara asta delirul tau privind perspectivele este egal cu un cosmar...
      norocca nu mor coalitiile cind vor javrele...
      • -2 (4 voturi)    
        Evident. (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 22:27)

        Pantera Roz [anonim] i-a raspuns lui excalibur

        Uite,de aia nu moare USL,de exemplu...:))) In plus,eu nu vreau moartea coalitiei PD-UDMR.O vreau doar in opozitie.Ceea ce inseamna ca sunt chiar cumsecade,sesizezi ?! Spre deosebire de tine,care pari nitel stresat,in nici un caz echilibrat...
        • 0 (2 voturi)    
          esti cumsecade?? (Duminică, 27 februarie 2011, 3:20)

          excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

          atit cit poate fi o mitza-gay...
          cit despre longevitatea USL-alianta contra naturii iti dau o cota de 7:1 ca nu apuca sfirsitul anului.. dar asta o banuiesti si tu.. iar la cite miini si funduri pupa la congres "ils aussi"...
          nu se bate cap in cap cu dorinta ta de a trimite udmr in opozitie???
          cind vrei sa ajunga la putere un partid comunist(chiar mascat) nu cred ca te ajuta rugile catre Dzeu, oricit ai fi tu de "cumsecade"
          ...auzi "Doamne ajuta" ..ati impins nesimtirea dincolo de orice inchipuire
        • +1 (3 voturi)    
          in nici un caz (Duminică, 27 februarie 2011, 9:08)

          excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

          nu o sa iau lectii de "gleichgewicht" de la o mitza-gay
          iar in ce priveste longevitatea alianteicontra naturii numita USL , iti dauocota de 7:1 ca nu-i apuca craciunul ca "tovarasi de drum", cum le place comunistilor sa zica
          dar tu iubeste-i incontinuare,cadaca n-ar fi si "stupid people"n-ar putea supravietui...
          • 0 (2 voturi)    
            Te-am "atins" bine, (Luni, 28 februarie 2011, 8:10)

            Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

            vad...Ti-am indus ceva stres,e clar. :))) Altfel nu postai 2 raspunsuri veninoase,garnisite cu jigniri,in "bunul" stil ce va caracterizeaza cand o luati peste nas. Uite de aia sunt eu de acord cu USL-asta.Ca vechi liberal,nu sunt incantat de aceasta alianta cu PSD,dar merita facuta,tocmai pentru a alunga de la putere pe reprezentantii tai,care au un comportament stalinist si taliban exact ca al tau. Te compatimesc pt. ca nu esti in stare sa scrii 2 fraze fara sa-ti jignesti opozantul.E vizibil ca pentru voi democratia inseamna doar "linia" partidului,tupeul,jignirea adversarului,superioritatea goala de continut. Incearca sa "combati" cu calm si fara invective,daca ai cap.Daca nu,abtine-te.Devii penibil.Cu tot cu plusurile pe care ti le dau "camarazii"...
            • 0 (2 voturi)    
              n-ai cum (Luni, 28 februarie 2011, 11:20)

              excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Pantera Roz

              sa ma "atingi" tu pe mine... in gura ta persona rosa suna chiar vicios...
              Daca erai vechi liberal - cum iti place sa te prezinti - mieunai si-ti aratai ghiarele jigarite contra celor care fac de rusine PNL de la cel mai inalt nivel.. dar ar fi riscant,nu??oricum te-am catalogat , asa ca intrerup acest "dialog" conform dictonului:ne respondeas stulto juxta stultitiam eius,ne efficieris similis ei
              Ramai cum esti... sunteti necesari pentru comparatii si avertizari... vechi liberal..ha, ha, ha...
  • +3 (19 voturi)    
    Congresul UDMR a inceput cu imnul Ungariei.. (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:40)

    Melania [anonim]

    ....si? Eu traiesc in strainatate si daca am avea un congres al romanilor cu ce imn am incepe? Imnul Romaniei...,bine-nteles!!!!
    Asa ca este de inteles...
    • +1 (1 vot)    
      da (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 20:03)

      PULIŞOR [anonim] i-a raspuns lui Melania

      da,dar tu esti cetatean roman el ,ungurul, nu este cetatean al ungariei .
    • 0 (0 voturi)    
      nu prea intelegi .... (Luni, 28 februarie 2011, 16:32)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Melania

      esti tipicul votant PDL .....
  • +22 (30 voturi)    
    Breaking news: Ponta și Antonescu au câștigat aleg (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 13:52)

    serioussam [anonim]

    Salvatorii națiunii, vestiții Lolek și Bolek, aka Victor Ponta și Crin Antonescu, aflați zilele acestea în deplasare la Oradea au hotărât apriori că imposibilul a devenit posibil iar pohta ce-au pohtit a devenit, subit, realitate: au câștigat alegerile!
    Urmând această logică infailibilă, putem spune că cei doi au câștigat pe linie și alte lupte neîncepute și neterminate încă. Iată câteva posibile câmpuri de bătălie neexplorate încă de cei doi vajnici temerari și unde, deja, pot fi declarați câștigători:
    - Alegerile Mondiale pentru cea mai absurdă coaliție politică din istoria omenirii (șanse de câștig reale de peste 225,82%)
    - Alegerile locale din Calea Lactee (șanse de căștig foarte reale de peste 281,33%)
    - Alegerile Intergalactice pentru conducerea Universului (șanse de căștig mai mult decât reale, cu mult peste 387,76%)
    - Alegerile parlamentare pentru conducerea Paradisului și a Infernului, la pachet (șanse incredibil de reale de peste 1236,94% !)
    Nu putem decât să ne declarăm uimiți de aceste performanțe incredibile și să le urăm celor doi mulți ani de glorie și izbânzi în continuare, legați împreună și la bine și la greu, așa cum le stă bine unor oameni politici de calibrul, valoarea, caracterul și, mai ales, talentul lor oratoric și demagogic!
    • 0 (0 voturi)    
      acu' razi cu BreakingNews (Duminică, 27 februarie 2011, 8:54)

      costica [anonim] i-a raspuns lui serioussam

      ma intreb cum o sa radem toti in barba in 2012 cand USL o sa chiar castige in 2012!!! Si cum nu sunt nici ei mai breji ca PDLeii, o sa tot radem noi romanii cu o Romanie in deriva de inca 20 de ani! Nu asteapta romanii de la USL mai multe, vazura ce-au facut cu totii in 20 de ani, dar nu vor mai vota PDL si atunci vei vedea tu Breaking News! O sa o mai lalaim mult si bine cu alde PSD si PDL si PNL si UNPR asa cum se prezinta ..... Nici o speranta ptr Romania, asta e problema. iar UDMR va sari de urgenta in barca de la putere, ei nu au nici o problema de salturi d-astea. Corectitudinea lor politica tine cat timp sunt la guvernare, in rest nimic nu-i impiedica sa-si urmareasca obiectivele asa cum nici un partid romanesc nu e-n stare. Uita-te cat de sarace sunt zonele locuite in majoritate de maghiari(Covasna si Harghita) si cati miliardari au ungurii(Verestoy si Frunda si Borbely sunt in top, dar nici ailalti nu-s muritori de foamne) si totusi nu-i auzi spunad ceva de ai lor, isi stiu interesele, Ba mai mult in Parlament nu-i impiedica nimic sa faca aliante cu cine da mai mult. Politicienii romani vad asta, numai ca au nevoie de UDMR si niciodata despre ei nu comenteaza asa cum comenteaza despre ai nostri scotandu-si ochii intre ei. Partidele romanesti se cearta intre ele si UDMR castiga din aceasta certa, cu numai 6% !! Nu-ti spune nimic?!!
  • +16 (20 voturi)    
    rau am ajuns.... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:00)

    agora [anonim]

    Jalnica politica romanilor daca mereu trebuie sa pupe in fund pe UDMR ; mai cititi "Doina" lui Eminescu ...ponta si antonescu ....dar cred ca tot degeaba Asa este ...Marko poate sa-si faca un bilant pozitiv ca si-au atins cam toate scopurile propuse ....urmeaza si autonomia teritoriala pe care in final o vor sustine si multi romani care sunt scarbiti de golaneala politicienilor romani ...
  • +4 (18 voturi)    
    o ecuatie cu o singura valoare constanta = UDMR (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:02)

    profu' de mate [anonim]

    Ecuatia e simpla:

    1.pentru ca partidele romanesti nu se inteleg (ba se urasc de-a dreptul) UDMR ajunge sa faca jocurile in Parlament

    2.pentru ca electoratul romanesc nu intelege sa dea unui partid mai mult la alegeri UDMR ajunge sa faca jocurile in Parlament

    Concluzie: asa ne trebuie!

    UDMR canta imnul Ungariei inaintea celui al tarii in care traiesc. Un tupeu fara margini din partea ungurilor! Dar si-l pot permite pentru ca nu indrazneste nimeni sa ii ia de guler sau sa-i ignore. 6% nu poate fi ignorat.
    • +1 (1 vot)    
      da asa ne trebuie (Duminică, 27 februarie 2011, 11:23)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui profu' de mate

      noua,alegatorilor ca nu santem in stare sa dam majoritate in parlament unui partid si pe urma sa il putem in mod real la raspundere!
    • 0 (0 voturi)    
      corect ! (Luni, 28 februarie 2011, 15:25)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui profu' de mate

      !
  • +17 (21 voturi)    
    Penibil (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:03)

    Lucian [anonim]

    Nu esti acolo pentru a peti UDMR-ul? Atunci ce cauti acolo, Victoras? Penibili mai sunt unii oameni, dupa ce s-au opus prin toate mijloacele autonomiei locale si invatamantului in limba maghiara vin acum sa cerseasca prietenia UDMR. Discursuri false, pline de minciuni politicianiste, ipocrizie si apeluri la sentiment si altminteri goale de orice continut relevant si vesnica placa a "acuzatiilor politice" cantata de tontalaul Ponta au intregit tabloul unor disperati in stare de orice pentru a pune din nou gheara pe ciolan. Sper ca noua conducere a UDMR va fi principiala si nu va ceda tentatiilor cu care o imbie liderii ciorbei de partide numita USL.
  • +9 (19 voturi)    
    Gesta hunnorum et hungarorum (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:03)

    Mitică [anonim]

    "Sufletul nostru nu a fost de vanzare si nu va fi nici pe viitor.", onoarea şi obrazul, da. Ce români imparţiali sunt şi maghiarii ăştia...
  • +3 (5 voturi)    
    haha (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:31)

    Bogdan [anonim]

    ponta si antonescu s-au ingropat in penibil ca de obicei.
  • 0 (2 voturi)    
    UDMR-ul a ingenunchiat toate prtidele politice (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:33)

    Caroce [anonim]

    E jalnic ce se intampla.Totate prtidele romenesti au ajuns la mana UDMR-ului dovada e faptul ca tot liderii asa ziselor partide romanesti sunt acolo pentru a se gudura pe langa UDMR.Este umilotoare incompententa politicienilor romani,si ca umilinta asta sa fie completa au cantat imnul Ungariei in deschidere.Nu stiu cat mai e sa ne vanda Romania altei tari, ca stunt in stare `conducatorii romaniei` ,daca nu deja ne-au vandut la FMI.
    UDMR-ul a fost constant si abil si a explaotat incompetenta si lipsa de verticalitate a politicienilor romani,iar acum dovedeste ca desi este un partid marunt are o influenta foarte mare.
    M-am saturat sa vad oameni in fruneta tarii care nu ma reprezinta, in care nu ma regasesc si in care nu am incredere.Cand vom avea si noi un partid care sa ne reprezinte,caruia sa ii pese de noi somerii, capsunarii sau ce om fi in romania asta.
    Ma intreb cand vom reusi sa promovam oameni care sa ne reprezinte si pe noi ROMANII?
  • 0 (4 voturi)    
    Mda... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:47)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Inteleg de la tovarasul ipochimen si demagog desavarsit Chiul Antenescu ca guvernarea e proasta dar UDMR fiind la guvernare e partea buna a acesteia, singura. Cu alte cuvinte UDMR e bun in orice guvernare numai in cea alaturi de PDL si UNPR nu. Oare cum se simt cei de la UMDR cand sunt petiti intr-un mod atat de perfid si nerusinat de catre cei doi zgomotociclisti de la USL? E penibil sa vezi lideri de partide romanesti (oare?) injosindu-se intr-un mod atat de penibil si cerand UDMR sa paraseasca o guvernare din care fac parte ca sa intre in alta din care nu fac parte. Suna teribil de groaznic.
  • +1 (1 vot)    
    OBSERVATIE/boc+kovacs (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 15:27)

    praiza [anonim]

    m-am uitat la congres, nu am inteles ce are d-nul consilier prezindential Kovacs cu Boc

    ati observat ca nu s-au salutat,bagat in seama?

    plus, aseara Kovacs la irealitatea tv , L-A INTEPAT CU TAIATUL ...

    primesc raspuns?
  • +2 (2 voturi)    
    viata merge mai departe (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 15:58)

    gino [anonim]

    Timpul trece, vorba zboara, coruptii si hotii vor plati pana la urma, ungurii vor face ce au facut si pana acum, vor alimenta cu vise etnicii maghiari, raportul de 8:1 intre romani si maghiari in Transilvania se va mari in favoarea romanilor, zona secuiasca cu cateva sute de mii de unguri poate sa isi puna si gard ca tot ei il vor da jos, Romania va avea evolutie puternica in urmatorii ani datorita potentialului imens pe care il are, datorita resurselor. Nationalismul va disparea in viitorul apropiat cand rezervele de hrana si sanatatea omenirii vor deveni prioritare.
  • +2 (2 voturi)    
    delegatii (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:17)

    Clujeanul [anonim]

    Eu mai gaseam inca 111 delegati ca sa fie un numar "adevarat".

    Singurul lucru interesant pentru mine a fost numarul delegatilor, 555.
  • +3 (5 voturi)    
    Placa stricata (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:19)

    Vizitiul [utilizator]

    "Crin Antonescu: Putem rasturna guvernul in 2012, fara UDMR. Decizia va apartine."

    Altceva mai stiu astia? Ca daca il intrebi pe Antonescu ce face dupa aceea, se face liniste ca intr-o biblioteca!
  • -2 (4 voturi)    
    astia bateau de zor cu AUTONOMIA teritoriala (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:29)

    lili [anonim]

    si nici unul dintre liderii romani nu le-au raspuns, asa ca urmatoarea realizare a UDMR va fi autonomia teritoriala. Nu m-ar mira, asa cum au obtinut pana cum tot ce si-au propus vor obtine si autonomia, oricare dintre partidele romanesti cu care UDMR va guverna ii va face cadou autonomia asta mult dorita, ca sa ramana la guvernare. Sa mai vad atunci patriotii romani din opozitie cum vor raspunde? in Romania pozitia fata de cerintele UDMR depinde daca esti fan sau nu al partidului cu care UDMR guverneaza. Dai cu parul in partidul respectiv daca esti fan al opozitiei sau esti total de acord cu respectarea drepturilor minoritatilor daca esti fan al partidului cu care in acel moment UDMR guverneaza. In 2008 ce-l mai ataca Boc pe Tariceanu ca vinde Ardealul la UDMR si uite acum ce pupaturi!
  • +3 (5 voturi)    
    DIFERENTA (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 16:30)

    Traian [anonim]

    Se vede clar diferenta de valoare dintre politicienii romani si cei maghiari.La noi politicienii s-au format sub umbrela lui Ion Iliescu activist de partid caruia ii place sa vorbeasca,a lui adrian nastase,a mogulilor dinu patriciu,dan voiculescu,sorin ovidiu vantu si au reflexul de yesmen.Astept o generatie de politicieni care sa puna in fata interesul national si pe urma interesul de grup sau de mogul.Nu are rost sa fac comparatii pentru ca faptele vorbesc.Maghiarii cu procentele lor unitare inclina balanta politicii romanesti.Asta spune totul despre ei.Noi mai avem de invatat cum se face politica.
  • +4 (6 voturi)    
    Bufonii USL (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 17:04)

    noname [anonim]

    Micul Titulescu si Chucky au tinut niste discursuri libidinoase. Niste scirbe care se gudurau.
    Sunt disperati sa ajunga la putere si pentru a-si atinge obiectivul, nu se dau in laturi de la nimic.
  • +1 (3 voturi)    
    Fara udmr... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 17:44)

    Raluca [anonim]

    ar fi mult mai bine pentru viata politica din Romania. Aici ii dau dreptate lui Vadim. Ce fel de politicieni sunt aceeia, care la guvernare fiind, ii aplauda la scena deschisa pe cei din opozitie, opozitie care vrea sa darame guvernul din care ei fac parte, promitandu-le ca-i vor coopta la guvernare?.... Cine stie, poate ca unii udemeristi se gandesc din nou la o mare uniune verde-maronie...
  • 0 (2 voturi)    
    intrebare (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 17:59)

    d [anonim]

    O fi luat c.v.tudor ce-o fi luat,dar ai nostri cu ce si-au imbatat constiintele ascultand imnul ungariei (inaintea celui al tarii ai carei cetateni sunt- atat udmr-istii cat si zdrentele noastre)?
  • 0 (4 voturi)    
    in atentia postacilor pedele (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 19:15)

    srpc [utilizator]

    Marko Bela a declarat, oficial, azi, ca autonomia teritoriala este un obiectiv al UDMR pentru urmatorii ani! in numele FOARTE multor ardeleni va anunt, spurcaciuni miticesti, ca, decat sa fim condusi de voi si de unguri, mai bine ne luam soarta (si teritoriul) in propriile maini; ceea ce cred ca se va intalmpla foarte curand, in ciuda disperarii voastre la gandul ca veti pierde vaca de muls transilvana.
    • 0 (4 voturi)    
      pai hotaraste-te odata.. (Duminică, 27 februarie 2011, 2:13)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      ori ii ajutam pe unguri sa o ia, ori suntem disperati ca o pierdem...
      cit despre "spurcaciuni" cred ca poti folosi cu temei termenul cind te adresezi celor care au compus USL -alianta contra naturii
      • -1 (1 vot)    
        tu pari hotarat .... (Luni, 28 februarie 2011, 15:28)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui excalibur

        PD + PNL sau PD + PSD era corect ...
        dar PSD + PNL e contra naturii ...

        just nu ????
        • +1 (1 vot)    
          ai aparut ? (Marţi, 1 martie 2011, 10:50)

          excalibur [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          da.. pdl+pnl era corect in contextul alegerilor din 2004 si daca nu era tariceanu minat de alte interese si doritor sa strice alianta da...
          pdl+psd a fost o conjunctura ... genulfa-te frate cu dracul pina treci puntea.. facuta tot din cauza indaratniciei liberalilor
          pnl+psd reprezinta viitorul luminos al tarii ..oamenii vor trai bine, vor avea de toate,t
          Ro se va transforma intr-un paradis.. daca nu pentru toti ,in mod sigur pentru unii . Vrei sa ti-i insirui sau stii deja lista
  • -3 (3 voturi)    
    autonomia maghiara (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 20:13)

    rian [anonim]

    Nu inteleg. Ce pierde Romania daca s-ar reveni la autonomia maghiara asa cum a fost in anii 60
  • 0 (4 voturi)    
    decizia este a dumneavoastra.. (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 20:15)

    excalibur [utilizator]

    papagalul asta trage sa iasa presedintele tarii?
    decizia va apartine si daca o sa ne cereti ne dam si pantalonii jos.. (dar nu ca C. Bleont)
  • 0 (2 voturi)    
    vai de mama voastra!! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 20:15)

    costica [anonim]

    ati ajuns sa va inchinati in fata astora!! s-ar intoarce in mormant inaintasii vostri liberali, PNLul ala care a facut Romania mare sa va vada ce ati ajuns !!! Rusine!!! Si PSD la fel! Sunteti in stare sa va vindeti si sufletul ca sa ajungeti la guvernare!! Marko Bela v-a zis bine ca sufletul lor nu e de vanzare!! Al vostru este, mereu in astia 20 de ani, toate partidele romanesti i-au pupat pe UDMRisti ca sa stea la guvernare!!! RUSINE!!! O sa mai vedeti voturile noastre la Sfantu Asteapta!! Sa va voteze maghiarii si pe voi!!!
  • +2 (4 voturi)    
    25%PNL+40%PSD = USL sub 50%...ha,ha,ha (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 21:02)

    excalibur [utilizator]

    asta arata cit pot sa manince in sondaje pecare nici ei nu lecred, de tremura si se milogesc la ajutorul altora..daca ar fi ei siguri de 50,01%n-ar mai pupa miini sau funduri la congresele altora...
  • +1 (3 voturi)    
    nu fiti asa siguri! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 21:15)

    boieru' [anonim]

    sunt un maghiar din Banat si le dau un sfat celor care-i ridica in slavi pe policienii udmr-isti, ca nu-s chiar asa de cinstiti si curati......au un lichelism si o doza de nesimtire in ei, ca-ci nu urmaresc doar interesul lor pentru putere si desprinderea sigura si definitiva de Bucuresti.......romanilor, in maxim 10 ani imi veti da dreptate.......toate cele bune!
    • -1 (1 vot)    
      nu ai inteles ... (Luni, 28 februarie 2011, 15:30)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui boieru'

      sunt buni corecti si impecabili , pentru ca sunt cu base acum .
      cand nu or sa mai fie , or sa devina rai .
      sumplu .
  • 0 (4 voturi)    
    congresul UDMR (Duminică, 27 februarie 2011, 0:09)

    eusebio [anonim]

    Felicitari domnuilor,
    Poate si clasa politica (restul) invata ceva din acest congres.
    Poate UDMR-ul ajuta Romania sa scape de comunisti si securisti, sa avem un drum european .si sa traim in bunastare.
    Ne scoatem palaria si aplaudam., felicitari !
  • +1 (1 vot)    
    acord... (Duminică, 27 februarie 2011, 0:11)

    Catana [anonim]

    Scuze, m-am înselat. Într-adevar, m-am pripit sa va critic.
  • 0 (2 voturi)    
    USL-asii isi apara singurele lor valori (Duminică, 27 februarie 2011, 8:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    Cei trei aflati pe postul de 'aparatori' ai portii echipei USL, isi apara, cu palmele impreunate, tot ce au ei mai scump (singurele lor valori), fiind expusi bombelor trase, ucigator, de catre cel mai bun atacant (tare-n suturi si in fente) din echipa aflata la putere, capitanul Base.
    Meci greu pentru uslasi, mai ales ca nu pot sa faca rost de un 'Puscas' care joaca in echipa UDMR.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu-i bai (Duminică, 27 februarie 2011, 9:26)

    Ali Star [anonim]

    Au zgreptanat la usa UDMR doi bravi romani...Ponta si Antonescu sa-si primeasca ....portia de umilinta.

    Urmeaza Congresul rromilor. Crin si Victor, pregatiti-va castile.

    Kelemen, ia zdrentele astea si matura prin politica cu ei poate le vine mintea la cap. Doua slugi ordinare au venit sa-ti pupe picioarele inante de a fi noul stapan al UDMR.
    La mai mare.
    • 0 (0 voturi)    
      si boc? (Luni, 28 februarie 2011, 15:32)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Ali Star

      asistand tacut cand se vorbea de automonie teritoriala si se canta imnul ungariei innainte d eimnul romaniei ???

      cand acum cativa ani era foarte inversunat contra udmr (cand erau la guvernare cu PNL )
      ....
      ipocrizia asta ...
  • +2 (2 voturi)    
    Sa invatam de la V.A. - Despaduritorul (Duminică, 27 februarie 2011, 15:50)

    hotnewsfil [utilizator]

    Romanii au incredere fara rezerve in politicienii UDMR-isti fiindca au constatat ca sunt extrem de cinstiti, in comparatie cu politicienii romani.
    Acei politicienii romani care au averi de sutedemii de euro le-au facut exclusiv ilicit, spre deosebire de domnul Verestoy Attila - Despaduritorul, care si-a facut averea de 30-40 de milioane de euro in perfecta legalitate.
  • +1 (1 vot)    
    congres (Luni, 28 februarie 2011, 19:08)

    obs. [utilizator]

    Da ,la receptia organizata de Presedentia Romanie cu ocazia zilei nationale a Romaniei cuplu comic nu a binevoit sa participe.
  • 0 (0 voturi)    
    Desteptare (Miercuri, 2 martie 2011, 2:14)

    Ceasu [anonim]

    Toti sintem Romini pentru ca n-am nascut in Romania ,numai unguri se considera superiori natiei romine.
    Autonomie in Romania ...ar trebui sa ne aducem aminte ce au facut unguri cind am pierdut TRANSILVANIA .
    Asa cistiga voturi Rominia Mare.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by