VIDEO Victor Ponta: Traian Basescu a coordonat votul din Parlament de protectie a Monicai Iacob Ridzi. Voi propune conducerii PSD incetarea relatiilor institutionale cu seful statului

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 16 decembrie 2010, 13:33 Actualitate | Politic


Liderul social-democrat Victor Ponta l-a acuzat, joi, pe seful statului ca ar fi coordonat votul dat de catre parlamentarii democrat-liberali in cazul Monicai Iacob Ridzi, obiectivul fiind, in opinia sa, acela ca fostul ministru al Tineretului "sa fie protejat astfel incat sa nu spuna ca Elena Basescu a beneficiat de banii deturnati". Victor Ponta a mai adaugat ca va propune, la inceputul saptamanii viitoare, conducerii partidului, ruperea relatiilor cu Traian Basescu, inclusiv a celor institutionale, potrivit Agerpres.

"E clar ca Traian Basescu a coordonat votul din Parlament de protectie a Monicai Ridzi pentru ca aceasta sa nu dezvaluie in justitie adevaratul destinatar al sumelor deturnate, el fiind dezvaluit de presa, domnisoara Elena Basescu, cea care si-a facut campanie cu banii deturnati de Monica Iacob Ridzi", a afirmat Ponta.

"Din pacate, cand te gandesti la Roberta Anastase, la Monica Iacob Ridzi, la Elena Udrea, la Sulfina Barbu, la Raluca Turcan - sunt doamne si domnisoare in politica promovate de Traian Basescu care comit consecvent fapte de natura penala, deturneaza bani publici, se imbogatesc din bani publici, totul sub protectia lui Traian Basescu", mai spune liderul PSD.

"Luni voi propune conducerii PSD ca practic orice relatie, chiar si institutionala, cu Traian Basescu, sa inceteze, pana cand acesta nu incearca (...) sa-si ceara scuze pentru nenumaratele minciuni la adresa opozitiei si a bunului simt romanesc", a adaugat el.

Intrebat daca inlaturarea Robertei Anastase ar determina PSD sa reia relatiile cu Administratia Prezidentiala, Ponta a raspuns negativ.

Plenul Camerei Deputatilor a respins, marti seara, cererea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie privind incuviintarea perchezitiei informatice si a extinderii urmaririi penale in cazul Monica Iacob Ridzi.

Cererea privind incuviintarea perchezitiei informatice a obtinut 109 voturi pentru, 110 impotriva si trei anulate in conditiile in care pentru a fi aprobata era nevoie de jumatate plus unu din numarul total al deputatilor.

Cererea de extindere a urmaririi penale a obtinut 99 voturi pentru, 109 impotriva si 14 abtineri in conditiile in care, pentru a fi aprobata cererea era nevoie de jumatate plus unu din deputatii prezenti.


Citeste mai multe despre   
















5351 vizualizari

  • +55 (65 voturi)    
    E clar ca bună ziua... (Joi, 16 decembrie 2010, 13:42)

    ha [anonim]

    Băsescu a coordonat şi atacul cu bombe nucleare din timpul celui de-al doilea război mondial. Nu era născut atunci?! Ştim noi că are o maşină a timpului la Cotroceni şi o foloseşte pentru a schimba istoria.
    • -33 (35 voturi)    
      Ce va mai place sa fiti... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:36)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui ha

      ...furati,de parca nu din bani vostri se fac matrapalzacurile astea,voua vi se taie salari vi se ia dreptul la o viata decenta si ce faceti....aplaudati cand auziti ca EI fura fara scrupule...va meritati soarta.
      • +17 (19 voturi)    
        ba da bou esti, (Joi, 16 decembrie 2010, 15:36)

        seba [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        nu ti-ai dat seama decat acum ca noua ne place sa fim furati? pai de ce crezi ca nu l-am ales pe nastase, pe geoana? ca sa ne fure astia mai bine, evident!!!
        • -14 (18 voturi)    
          Multumesc pentru... (Joi, 16 decembrie 2010, 15:43)

          haiducul [anonim] i-a raspuns lui seba

          ...compliment,mi-am dat seama de acum 21 de ani de cand ati permis sa vi se fure Revolutia iar de atunci ati fost adusi la sapa de lemn,pacat de imnul nostru national Desteaptate Romane.
          • +10 (12 voturi)    
            creiere odihnite.. (Joi, 16 decembrie 2010, 17:30)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

            In tot circul asta nu l-a intrebat nimeni pe poanta asta ce dovezi are?

            ca deh, zilele trecute tipa ca jandarmii au primit munitia sa-i impuste pe cei 100 de mii de eroi stransi de sindicate.

            am ajuns sa bagam in seama toti parazitii? rusine hotnews ca publica asa ceva. din orice partid ar veni, acuzatiile fara dovezi nu merita publicate.
      • +16 (18 voturi)    
        Definiţia nebuniei (Joi, 16 decembrie 2010, 16:07)

        ha [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        Voi aţi luat-o razna. O definiţie a nebuniei:
        Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.
        În română: nebunia înseamnă să tot faci acelaşi lucru şi să aştepţi rezultate diferite.

        Aplicând la situaţia curentă: Ponta tot ţipă că Băsescu e de vină pentru că atomul de H are un singur proton. Şi se tot aşteaptă să i se răspundă. Voi tot ţipaţi că sunt furat (fără a aduce argumente bineînţeles), şi tot voi vă aşteptaţi să vă cred? Asta chiar dacă nu v-am crezut din prima? Veniţi cu argumente... vă rog...
        Cine e nebun aici?
    • -17 (21 voturi)    
      Nu va pripiti (Joi, 16 decembrie 2010, 14:51)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui ha

      Sunt un alegator fidel al lui Base, fiind prezent la toate alegerile + referendum. Urmarindu-l pe Base, stiu cat de tenace si ambitios poate fi cand isi fixeaza anumite obiective politice. La ultimele alegeri, a facut un efort serios pentru a depasi declajul. Asadar ma intreb, acum, cum se face ca Base indeamna PDL-ul sa aprobe urmarirea penala a lui Ridzi si acestia refuza. Nu vi se pare ciudat?O fumigena de ochii lumii?
      • -16 (18 voturi)    
        Nu mi se pare ciudat! (Joi, 16 decembrie 2010, 15:28)

        George [anonim] i-a raspuns lui daniel

        Basescu e in stare de orice pentru a-si atinge telurile. Si nu ar fi prima data cand una zice azi si alta maine, una zice si alta face, una zice in tara si alta in afara tarii, una spune oficial si alta in particular... Mai vrei exemple? Nu-i nevoie, le cunosti cu siguranta si singur.
      • -7 (7 voturi)    
        Base a obtinut (Joi, 16 decembrie 2010, 17:11)

        ofelia [anonim] i-a raspuns lui daniel

        exact ce dorea si acum se distreaza bine, bravo lui. Stia ca orice ar fi recomandat se va face invers, asa ca a recomandat pe dos ca sa iasa cum vrea el. Se pare ca incepe sa-si asculte consilierii si specialistii cu care s-a inconjurat. Bravo Base,desi nu sunt de acord ca unii sa nu raspunda pentru modul in care au cheltuit banii publici.
    • +26 (28 voturi)    
      prostie agresiva (Joi, 16 decembrie 2010, 14:54)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ha

      Tot Basescu l-a omorat pe Che Gevarra si de aceea El Ponta Maximus,este suparat.
      Asta e,ziua si prostia.
  • +55 (65 voturi)    
    victor ponta (Joi, 16 decembrie 2010, 13:42)

    liviu [anonim]

    idei din ce in ce mai putine si din ce in ce mai fixe.
    • -28 (36 voturi)    
      traian basescu (Joi, 16 decembrie 2010, 13:44)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      idei din ce in ce mai multe si din ce in ce mai flexibile
      • -22 (30 voturi)    
        Rau au ajuns postacii PDL-isti! (Joi, 16 decembrie 2010, 13:59)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Sa-ti inchida gura cu minusuri si atunci cand le lauzi seful.
        • -10 (12 voturi)    
          Da, ai dreptate... (Joi, 16 decembrie 2010, 15:31)

          George [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          ... si stii ce e mai grav? Vor proceda ca "anticomunistii" si "anticeausistii" de care e plina tara, ai sa vezi ca peste ceva vreme se vor bate cu pumnul in piept spunand cat l-au urat ei pe Basescu, cat l-au defaimat ei, cat l-au sabotat, cat i s-au impotrivit... Jalnic!
    • +38 (44 voturi)    
      corect (Joi, 16 decembrie 2010, 13:55)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      saracu ponta vrea sa semene cu antonescu acum ! din micul titulescu se vrea micul antonescu ! ce destin ! sa vrei sa fii copia unui looser patetic ...
    • +22 (24 voturi)    
      Victor Viorel (Joi, 16 decembrie 2010, 14:32)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui liviu

      VV Ponta era pe Titanic .El era reprezentantul PSD pe Titanic .Tariceanu pune Titanicul pe aisberg si Titanicul incepe sa se scufunde .Boc da comanda : la barci . Ponta spune : nu e bine ,ramaneti pe Titanic ca o sa gasim noi solutii .Eu si Crin .
      • -10 (12 voturi)    
        concluzia? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:48)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Gelu

        Boc, Basescu, Udrea@co s-au dus in barcile de salvare pregatite razand cu sampania in mana si cu orchestra cantand langa, in timp ce restul fraierilor, poporul roman, s-a scufundat cu Titanicul. Ce credeai, ca e loc in barcile de salvare pentru toata lumea ?? Prost exemplu ai ales si tu....
        P.S.
        Tariceanu a dat exemplul cu aisbergul, comparat cu criza ecenomica. Mai tii minte ce radeau PDL-istii ??
    • +8 (8 voturi)    
      D'ale lui Ponta (Joi, 16 decembrie 2010, 14:41)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      "Luni voi propune conducerii PSD ca practic orice relatie, chiar si institutionala, cu Traian Basescu, sa inceteze, pana cand acesta nu incearca (...) sa-si ceara scuze pentru nenumaratele minciuni la adresa opozitiei si a bunului simt romanesc"

      Asadar, justitia pe care o propune dl. Ponta prevede la sectiunea 'pedepse' un numar de scuze, in functie de persoana care trebuie sa le ceara si de gravitatea faptei.
      • +5 (5 voturi)    
        "orice relatie ".. (Joi, 16 decembrie 2010, 17:35)

        romaya [utilizator] i-a raspuns lui enter

        da-nafara de relatie institutionala ce fel de relatii mai exista intre ei si care trebuie musai sa inceteze ???
  • +6 (12 voturi)    
    Vazatorul cu duhul... (Joi, 16 decembrie 2010, 13:44)

    ina [anonim]

    Bre,esti prooroc? Nu este un pretext pentru a-ti reevalua pozitia?
  • +36 (44 voturi)    
    Tov poanta, (Joi, 16 decembrie 2010, 13:47)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    da de ce nu ati votat voi impotriva?
    Te pomenesti ca si pe tine te/a orchestrat Basescu!
    Chiar asa de prost esti?
    Chiar asa de prosti ne iei?
    Sa nu ai impresia ca daca tu esti prost si ceilalti iti sunt asemeni!
    Adevarul este ca la cata prostie exista in pesedeul ala al vostru, orice... vanghel, poate sa devina... goagal!
    • -4 (12 voturi)    
      Impotriva (Joi, 16 decembrie 2010, 14:33)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Nu cumva PSD si PNL au votat cu bilelela vedere, deci se cam poate proba cum or votat
      • +13 (15 voturi)    
        ... (Joi, 16 decembrie 2010, 15:10)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

        Astia de la PDL zic ca PSD + PNL au votat aiurea ca sa-i boicoteze. Iar argumentul lui Ponta e ca, citez de pe Realitatea: "Numai un retard poate sa creada asa ceva".

        Ei bine domnule Ponta, la cat de mult s-a mintit in ultii ani, permiteti-mi sa fiu retard si sa nu va cred pe cuvant. As vrea sa vad inregistrarile de la vot, unde PSD + PNL voteaza la vedere. Chiar sunt curios!

        Cat despre limbajul lui Ponta... halal, multa obraznicie, multa neobrazare, nesimtire si infatuare... eu nu cred ca omul asta a facut ceva in viata lui.
        • -8 (10 voturi)    
          asta cu limbajul e tare (Joi, 16 decembrie 2010, 15:27)

          dan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          "tiganca imputita", "pasarica", "gaozar" fac parte din limbajul mult mai elevat al celui pe care il idolatrizezi tu

          si daca tu chiar vrei sa te cred ca au votat psd-pc si pnl pentru de ce nu reia anastase? ca pt alegerea membrilor CC a fost reluat cand a fost ales valer dorneanu in CC, deci se poate.

          tipa pdl-ul ca au votat pentru dar cand sunt intrebati de reluarea votului.... nu vor ca a fost corect....

          deci are dreptate ponta de data asta
  • +25 (27 voturi)    
    Si cum a facut asta? (Joi, 16 decembrie 2010, 13:47)

    denvarel [utilizator]

    Prin SMS-uri mov?
  • +36 (40 voturi)    
    O alta idee "stralucita" a titanului Ponta (Joi, 16 decembrie 2010, 13:48)

    Idealistu [utilizator]

    Este irecuperabil baiatu asta !
    • +29 (31 voturi)    
      l-au intarcat prea devreme, mititelul (Joi, 16 decembrie 2010, 13:53)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      el mai are nevoie sa suga...
  • +20 (24 voturi)    
    O alta idee "stralucita" a titanului Ponta (Joi, 16 decembrie 2010, 13:48)

    Idealistu [utilizator]

    Este irecuperabil baiatu asta !
  • +37 (41 voturi)    
    PONTA (Joi, 16 decembrie 2010, 13:48)

    Gelu [anonim]

    Omul devine penibil,face spume la gura,se musca de mana .Daca ii arati o poza cu Basescu nusca .
    Omul este in delir total crede ca Basescu este vinovat ca Nastase a privatizat Petrom si a ajuns romanul sa si cumpere propria benzina de la austrieci. Ponta , daca ai probe dute la DNA daca nu ai taci din gura .Nu mai calomnia .Nu mai raspindii ura .Stapanii tai se joaca cu tine dar tu o sa platesti politic .O sa devii nimeni .Cosmin Gusa a declarat ca esti vulnerabil ....fara foc nu iese fum...
    • +14 (16 voturi)    
      ponta (Joi, 16 decembrie 2010, 14:10)

      zuperman [utilizator] i-a raspuns lui Gelu

      Ai dreptate cu raspanditul urii.
      E deranjant cand cineva iti livreaza supozitii cu titlu de adevar. Sunt curios daca el crede in ele.
      • +15 (17 voturi)    
        Nu crede, (Joi, 16 decembrie 2010, 14:33)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui zuperman

        da are imunitate parlamentara si sub umbrela asta poate debita orice ineptie. Asta e deja infantilism politic. Ma-ntreb cat vor mai tolera greii partidului, sau poate vor sa-l lase sa-si rupa gatul ?
        • +7 (9 voturi)    
          Greii nu mai au valoare in PSD ! (Joi, 16 decembrie 2010, 15:05)

          vamaiot [anonim] i-a raspuns lui c.mike

          Chiar nu observa nimeni ca PSD-ul s-a dus pe pluta ?

          - Iliescu asteapta pensia cu coasa
          - Nastase a inceput sa cheleasca din cauza stresului
          - Vanghele a ramas fara dosare
          - Geoana e accidentat 6 etape

          PSD nu are lideri din motive intemeiate:

          Cei cu credibiliate nu renuntau la ea pt alaturarea sistemului mafiot post-revolutionar, iar cei care ar fi putut fi sustinuti valoreaza 2 lei in fata poporului chiar daca pentru partid erau manjiti total si maxim de compromisi!

          PSD nu a gasit lichele de valoare carora sa le predea cheile unui partid, din care vom observa ca vor iesi doar sarind din mers direct in groapa !

          PSD a functionat mult timp prin impunerea fricii si prin poftele lacomiei membrilor de partid !

          P artidul
          Se
          D esfiinteaza

          ma rog sa traiasca si gurul comunist acest moment, abia atunci se termina revolutia inceputa in 1989 !
          • +6 (8 voturi)    
            PSD, la cat de corupt este, (Joi, 16 decembrie 2010, 16:12)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui vamaiot

            nici pe corupti nu-i mai atrage. Hotii au nevoie de partide corecte pentru a se camufla eficient. Nu m-as mira ca peste vreo cinci ani PSD sa aiba in componenta cei mai putin hoti dintre toate partidele romanesti.
            • 0 (0 voturi)    
              Cei mai putini hoti la PSD? (Vineri, 17 decembrie 2010, 10:37)

              vamaiot [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              Asa va fi, vreo 30 de hoti cu un numar total de 1000 de mebri dintre care 450 sunt '' Asociatia nevazatorilor din Romania'' cei care pun stampila tinuti de mana !

              Tradarea Partidului Comunist a fost totala, dupa ''revolutie'' nu a mai avut nici macar 1 membru si pot sa prevad ca si PSD-ul va avea aceeasi soarta dupa un anumit moment !

              Nu stiu care va fi acela, probabil arestarea cuiva si/sau desecretizarea unui dosar !
  • +32 (36 voturi)    
    se pare... (Joi, 16 decembrie 2010, 13:50)

    adrian [anonim]

    ca baietasul asta a facut o fixatie vis-a-vis de Traian Basescu, fixatie care ar trebui explicata de un psiholog. Alo, unde sunt psihologii televiziunilor prietene ?
    • -15 (21 voturi)    
      Adriene ... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:15)

      nety [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ... cred ca, in neghioa.ba ta opinie, toti am facut o fixatie pt Basescu: il credem vinovat de minciuna, de taierea salariilor, de obsesia de a diminua pensiile, de furtul flotei, de casa din Mihaileanu, de rapoartele de la Anvers, de lipsa autostrazilor, de venituri din vanzari anterioare pt apartamentul Ioanei, de ascensiunea dsoarei EBA. Il credem noi, dar el saracutul e nevinovat, e imaculat.
      • +17 (21 voturi)    
        Fixatie in prostie (Joi, 16 decembrie 2010, 14:45)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui nety

        1. Tu n-ai mintit niciodata?
        2. Taierea salariilor ar fi facut-o oricine era la putere. Pensiile trebuie scazute, si vor fi scazute intr-un fel sau altul. Daca studiezi executia bugetara pe 2009, tot ce s-a colectat la buget s-a dus pe salarii, pensii, ajutoare sociale.
        3. Furtul flotei n-ar trebui si dovedit cumva? Nu cumva mare parte din nave s-au vindut pe vremea lui Vacaroiu?
        4. Rapoartele de la Anvers?
        5. In 2006-2008 la putere a fost PNL. Citi Km de autostrada au terminat in 3 ani de boom economic?
        6. E vinovat de casa din Mihaileanu, poate si de casa Ioanei si de ascensionea D-rei Eba.
        7. Inainte sa-l acuzi pe Basescu ca n-avem autostrazi, ia nitel cartulia aia numita constitutie si vezi ce drepturi/obligatii are presedintele.
        8. Prin postarea asta arati cit de bine functioneaza spalarea pe creier facuta de iRTV&A3.
        9. Ai mare noroc ca prostia nu doare.
    • +11 (13 voturi)    
      psihologii televiziunilor? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:18)

      kairos [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ăia sunt şi mai sonaţi!
  • -22 (26 voturi)    
    Are dreptate Pontache (Joi, 16 decembrie 2010, 13:51)

    eu [anonim]

    Nu imi este simpatic Ponta, ba chiar antipatic, dar de data asta are dreptate.
    Am vazut acum adevarata fatza a pdl-ului, hotie, minciuna, aroganta... imi aminteste de psd-ul anului 2004.
    • +16 (18 voturi)    
      Si ce ziceai tovarase? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:26)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui eu

      Ca nu-ti "este simpatic Ponta"? Hai nu ma innebuni!!! Zau asa? Sunt doua variante:
      1. ori esti fan Cretin Antonescu;
      2. ori esti fan Che Ponta dar iti este rusine s-o recunosti...
      Pe de alta parte in afara de povesti, vorbe goale si afirmatii aberante ai cumva vreo dovada ca idolul Ponta "are dreptate"???? Ca el sigur n-are. Tu ai tovarase "eu"? Lamureste-ne si pe noi astia care nu stim atat de multe lucruri pe cate stie Che Ponta si tu. Iar daca ai du-te cu probele in justitie, Altfel esti doar alt gaunos frustrat care arunca cu vorbe goale.
      • +11 (13 voturi)    
        Penstru comunisti nu-i nevoie de dovezi (Joi, 16 decembrie 2010, 14:50)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

        Ne arata iRTV o poza cu un sms semnat Traian Basescu, in care cerea continuarea anchetei (sms pe care pot sa-l scriu si eu pe telefonul meu si sa-l fotografiez).
        Dupa aia se discuta 2 zile despre faptul ca Basescu a vrut sa influenteze votul parlamentului
        Si dupa inca 3 zile, Basescu a coordonat votul fortind necontinuarea procesului.
        Si chestia asta repetata de 100 de ori devine adevar pentru prostime. Cam asta e gindirea tipic comunista a personajelor gen "eu"
      • -7 (7 voturi)    
        te prefaci sau chiar esti ...? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:53)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

        A zis cineva ca nu a fost un vot fraudat ?? A zis presedintele Basescu asa ceva ? A zis macar Anastase asa ceva ??? A dat-o la intors ca mai era si un chestor liberal si ca si ala e de vina. Deci FRAUDA a fost mai clara ca "pixelul albastru", ok?
        Si ce anume te socheaza in faptul ca niste marionete, cum e Anastase, executa intocmai si la timp ce le zice Basescu? E un soc pentru tine, postacule? Vrei dovezi ? Mergi la un doctor, fa-ti un control si poate vei avea dovezi...
  • +16 (18 voturi)    
    e clar (Joi, 16 decembrie 2010, 13:59)

    io [anonim]

    Victoras tata, esti dus cu Ponta !
    obsesia lui Bombo pentru Base e floare la ureche pe langa ce flori de mucigai dezvoltasi mataluta.
    Aveti vreun psiholog pe la partid?
    O vizita mai ampla ti-ar prinde bine.
  • +19 (21 voturi)    
    Ponta este dezechilibrat psihic (Joi, 16 decembrie 2010, 14:04)

    George [anonim]

    Iar crizele se manifesta periodic. Ultima dintre aceste crize de paranoia s-a manifestat astazi. Individul asta trebuie internat degraba la balamuc. Impreuna cu toti cei din PSD. Astfel am avea parte de mult mai multa sanatate mentala in Romania.
  • +20 (22 voturi)    
    vot (Joi, 16 decembrie 2010, 14:06)

    Catalin [anonim]

    PSD are peste 100 de parlamentari in camera deputatilor... Ponta e penibil....
  • +17 (19 voturi)    
    favorizarea infractorului (Joi, 16 decembrie 2010, 14:06)

    dna [anonim]

    ponta (n-am avut litere mai mici), face afirmatii cu grad de adevar absolut = ponta are probe

    Concluzie, arestati-l pe ponta (ca pe vantu) pentru tainuirea de probe si favorizarea infractorului.
  • +12 (14 voturi)    
    da? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:07)

    delia [anonim]

    oofof si daca ar fi asa l-a apucat pe ponta corectitudinea asa incat rupe toate legaturile cu basescu!!
  • +18 (20 voturi)    
    Incep sa-l regret pe Geoana... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:09)

    Gimmy [anonim]

    Nu stiu ce-i cu baiatul asta!?..
    Hai ca derapajele de limbaj le mai poti cumva intelege/motiva (cand ai electorat de tip vangheloid, ce sa faci!?), dar ce nu pot pricepe in ruptul capului sunt derapajele de logica!
  • +18 (20 voturi)    
    Si inca ceva... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:09)

    George [anonim]

    Procurorul esuat Ponta ar trebui sa stie ca nimeni nu este vinovat pana ce justitia nu dovedeste contrariul. N-am auzit, de exemplu, ca Roberta Anastase, Sulfina Barbu, Raluca Turcan si Elena Udrea sa fi comis fapte penale. Iar Monica Ridzi urmeaza sa raspunda in justitie pentru faptele sale. Cred ca e momentul ca Ponta sa raspundea penal pentru calomnie. Prea-si permite sa jigneasca si sa acuze pe toata lumea fara nici un dram de discernamant.
  • +13 (17 voturi)    
    Ponta a decazut rau de tot... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:17)

    Cataleya [utilizator]

    Cred ca individul asta nu mai apuca vara viitoare la sefia PSD.
  • +11 (17 voturi)    
    ponta tembelu :) (Joi, 16 decembrie 2010, 14:20)

    suca [anonim]

    "Voi propune conducerii PSD incetarea relatiilor institutionale cu seful statului "
    pai ce ma, psd sau conducerea psd este institutie? :))

    du-te mah si te plimba ca au votat si psd-isti de-ai tai. nu numai pdl-isti.
  • +13 (17 voturi)    
    Esti suparat, ponta? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:23)

    alegator [anonim]

    Ia-ti jucariile si du-te acasa!
  • +10 (14 voturi)    
    Care relatii ? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:23)

    dorin bretan [anonim]

    O fi avut ei niste relatii ascunse de ochii nostri ! Inca ne mai crede in prostii . Uneori ma intreb daca Ponta exista in realitate sau e o suma de cuvinte aruncate aiurea care par a fi cineva.
  • +15 (17 voturi)    
    copil cu cas la gura (Joi, 16 decembrie 2010, 14:36)

    GoPo [anonim]

    Copilul acesta e handicapat, se vede si dupa figura, figura ce nu indica ca ar avea idei, solutii, viziune. Nu are decat obsesii, o singura obsesie, de parca dupa disparitia lui Basescu PSD-ul va fi mai popular si mai putin frecventat de comunisti. Se inseala, PSD-ul e acelasi partid imbuibat de comunisti ce nu vor decat sa imparta saracia la toti in mod egal .... e o prostie si el si partidul sau.
  • +8 (10 voturi)    
    E clar ca... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:40)

    Ronin [utilizator]

    ...Ponta s-a ticnit de tot! Face aceste afirmatii fiind acoperit de faptul ca votul a fost secret si nu putem afla (inca) cati PSD-isti au votat in favoarea lui Ritzi. "Normal" ca Basescu a orchestrat votu` ba mai mult: se pare ca el e vinovat si de atentatele din Suedia. Aviz lu` Rosca Stanescu, poate gaseste niscaiva legaturi de rudenie intre nevasta atentatorului si vre-o vecina a lu` Basescu! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca nici asasinarea lui JFK nu e tocma` clara.........
  • +8 (10 voturi)    
    Concurs de prostii intre Poanta si Crin! (Joi, 16 decembrie 2010, 14:41)

    martin [anonim]

    Pentru alimentarea sondajelor manipulatoare ale alegerilor din 2012;2014;2016;2019 etc. spre infinit , tinerii competitori Poanta Draiverul Mongoloid ,cavaler de Cioca-Boca si Crin Ochi de Peste Dublul Repetent Mare Betiv de Niculitel, se intrec in emitere de calomnii ,insanitati, pe scurt prostii. Sunt asa de buni si performanti, incat vor starni invidia unor Becali, Dan Diaconescu si chiar W.C.Tudor, ca si astia sunt buni la prostii!
  • +3 (5 voturi)    
    OAIA RATACITA (Joi, 16 decembrie 2010, 14:45)

    Crina [anonim]

    Baiatul asta este obsedat de putere, sau posedat de satana? Mai repede a doua varianta . Rusine mai baiatule, macar in postul Craciunului lasa rautatea si invidia deoparte. Iarta-l Doamne ca nu stie ce zice. Poporul asta are nevoie de idei sa iasa din criza, nu de barfe si cancanuri , Apropo , nu sunt PDL -ista , NU am votat si NU tin cu nici-un partid, asa ca ....no comment puilor de comunisti.
  • +11 (13 voturi)    
    E clar, domnule procuror? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:46)

    CezarN [utilizator]

    -------------------
    E clar ca Traian Basescu a coordonat votul din Parlament de protectie a Monicai Ridzi.....
    -------------------

    Chestii de-astea cu "E clar ca ...." ne mai permitem noi, chibitii intr-ale politicii.
    Dar de la un PROCUROR ai mai multe pretentii atunci cand face afirmatii gratuite gen "E clar ca X a coordonat...". Macar o bruma de dovezi sa prezinte si el.

    Dar probabil ca asa cum este ca si politician -ratat-, Ponta a fost si ca procuror.
  • 0 (2 voturi)    
    pentru numele lui D-zeu (Joi, 16 decembrie 2010, 14:50)

    emily [anonim]

    revenim again and again la coana justitie nu numai corupta dar si total neprofesionista.....
    @d-na procuror general de ce dracu mai cer procurorii dvs.avizul parlamentului pentru extinderea unei cercetari penale aprobata anterior ? Legea si statutul parlamentarilor si demnitarilor spune clar ca acestia au IMUNITATE numai pentru DECLARATII POLITICE,in cazul in care se acuza savarsirea unor fapte PENALE ei sunt cercetati ca orice muritor....ce nu este clar d-na Kovesj ? sau vreti sa demonstrati ca si parlamentarii/politicienii Ro sunt corupti ? OK sunt corupti si analfabeti stim asta,...dar dvs.trebuie sa faceti ordine si sa-i traininguiti pe procurori sa fie profesionisti nu corupti sau neghiobi....ca iata au dreptate unii parlamentari mai isteti sa puna intrevarea,de ce au venit procurorii din nou la parlament ?nu mai era nevoie....trebuiau sa cerceteze cat vor si sa judece cu dreptate pe baza probelor,noi am avizat o data favorabil ptr.ca justitia sa-si faca treaba...
    • +3 (3 voturi)    
      Raspunsul este simplu (Joi, 16 decembrie 2010, 16:53)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui emily

      Pt ca asa prevede actuala Constitutie a Romaniei, Constitutie mosita si nasita de stimatii Iliescu si nastase.
      Au avut grija sa isi protejeze privilegiile pana in cel mai mic detaliu!
  • +6 (8 voturi)    
    Mai (Joi, 16 decembrie 2010, 15:01)

    miki [anonim]

    Am ramas impresionat pina la lacrimi de clarviziunea si grija celor multi a dlui Ponta.Asa sunt eu mai sensibil,scriu si pling pling si scriu tulburat fiind de grija nestinsa ce o poarta dl Ponta celor multi si napastuiti.Animat in fiece clipa de aflarea adevarului,ca orice procuror adevarat,sensibilul domn a uitat ca ,noi
    cei multi ,nu sintem nici prosti nici fraieri sa credem ca
    in cei 110 au fost doar oameni lui Basescu.In consecinta:Te iubim si te stimam,Dar nu vrem sa te votam!
  • +5 (7 voturi)    
    Micul Titulescu devine micul Vadim (Joi, 16 decembrie 2010, 15:01)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dl. Ponta, imi lasati impresia ca stapanul zice si cainele face. Si cum in PSD sunt mai multi stapani, cam alergati in toate directiile si cateodata in jurul cozii chiar.

    Sfat sincer: Daca simtiti ca nu puteti sa ii stapaniti, plecati...ca aveti potential
  • +7 (9 voturi)    
    . (Joi, 16 decembrie 2010, 15:03)

    David [anonim]

    Cred ca e limpede acum pentru toata lumea ( inclusiv pentru sustinatorii PSD) ca pe langa Ponta asta prostanacul de Geoana e doctor docent in politica.
    Si cand te gandesti ca nulitatea asta microcefala se viseaza premier sau chiar presedinte al Romaniei .
    • -1 (5 voturi)    
      Presedinte (Joi, 16 decembrie 2010, 15:19)

      zuperman [utilizator] i-a raspuns lui David

      Probabil chiar el este urmatorul presedinte :(
  • +8 (10 voturi)    
    Aoleu, domnu Ponta.. (Joi, 16 decembrie 2010, 15:11)

    ion [anonim]

    Sunteti mai prost chiar si decat domnul Geoana..

    In Camera Deputatilor sunt 333 de deputati. La vot au participat 222 de deputati!!

    PSD-ul a lipsit masiv, peste 60 de deputati lipsa la apel. Ponta insusi a lipsit de la vot, pentru ca avea cica "o actiune" la Ploiesti.

    Pai nu arati ca prostul satului, dupa ce tu si partidul tau nici macar nu iti misti corpul sa votezi, sa anunti ca de vina este ... Basescu!!!

    Daca PSD se mobiliza, cererea se aproba. 109+60=169 de voturi, mai mult decat 167 de voturi cat este jumatate plus unu. Si cererea era aprobata.

    Ati preferat sa va ascuncdeti de la vot, ca nu se stie, maine o sa fie unul de la voi..

    Ponta, eu ziceam ca esti a mai tare combinatie a PSD-ului: mai populist decat Iliescu si mai arogant decat Nastase. Ia uite ca esti chiar si mai prost decat Geoana.

    P.S. Asta nu scuza votul majoritatii, care a votat cam 50% pentru si 50% contra. Nu ai voie sa faci asta, odata ce te bati cu caramida in piept ca esti altfel decat PSD-ul. Rusine!
  • +4 (6 voturi)    
    Declaratii PONTA (Joi, 16 decembrie 2010, 15:15)

    Alexandru [anonim]

    Ca este un procuror ratat este la fel de evident, asa cum a invatat el de la Nastase sa spuna, fara probe, dar ca sef de partid am crezut ca este potrivit si demn. Vise desarte ! Zicea bine Vadim ca nu este nimic altceva decat un "cimpanzeu" fara creier ! Si asta este o jignire la adresa cimpanzeilor, au creier mai mult decat banuim.
    Ar fi interesant de aflat cine-l determina sa spuna ceea ce spune zilnic: Nastase, Tata-socru, Ilici ?!
    Un om fara minte si fara caracter, si-a parasit sotia si copilul pentru functii si averi (mostenitoarea Daciana), un om de nimic, sper sa ramana in functie pana la desfiintarea PSD, care nu poate fi prea departe !
  • +3 (5 voturi)    
    Cred ca altul e motivul lui Ponta (Joi, 16 decembrie 2010, 15:17)

    oki [anonim]

    Vorba cantecului. ' Mi-e foame de bani, mi-e foame de bani, mi-e foame de bani baaaa ' . Sunt secatuiti si nu stiu ce sa mai scorneasca . De suspendare n-a zis nimic ?
  • +3 (5 voturi)    
    asta-i opozitia in Romania? (Joi, 16 decembrie 2010, 15:29)

    mamasitatarusu1211377215 [utilizator]

    Sintem blestemati !E clar !Gaunosi,infantili,avizi de putere,ilogici in dorinta de a arata "mentorilor"ca-l urasc pe Basescu cel putin cit ei.Ce nu inteleg baietii astia e ca Basescu este de fapt cel care gindeste ca mine.Daca ar fi un pic mai mintosi,ar face ceva care sa ma faca sa-i plac mai mult decit pe Basescu.In loc de asta ei se imbata cu apa rece si-l improasca cu noroi de parca pe mine ma intereseaza Basescu-omul !
  • +4 (6 voturi)    
    Poanta persevreaza cu tampeniile sale. (Joi, 16 decembrie 2010, 15:30)

    Andrei [anonim]

    Draga Ponta, te poti supara pe tac'tu, pe socru, etc. dar sa declari razboi presedintelui statului mi se pare nu numai o obraznicie ci un gest penal.
    Se numeste subminarea autoritatilor statului. Sau ai uitat ca trebuie sa faci ceva si pentru tara nu doar sa faci circ.

    Am crezut acum cateva zile ca ai fost beat. Ce sa mai cred?
    Ne cam deranjezi.
  • +5 (5 voturi)    
    poanta = o gluma proasta (Joi, 16 decembrie 2010, 15:50)

    rocitizen [utilizator]

    ma ingrozesc cand vad ce politicieni avem...parca toate nulitatile din tara asta s-au facut politicieni. Oameni de 2 bani. Si cand vad cat are PSD'ul in sondaje iar ma ingrozesc. Romania ar trebui condusa 30-50 de ani de un partid de dreapta integru ca sa creasca nivelul de trai consistent. Orice alta varianta ne ingroapa si mai tare in saracie si mizerie.
  • +5 (5 voturi)    
    nimic (Joi, 16 decembrie 2010, 16:35)

    doina [anonim]

    psd l de mult nu mai reprezinta nimic, doar o adunatura de barbati isterici care se comporta ca o femeie needucata la ciclu, lasi, iresponsabili, gaunosi, intr un cuvant shit, iar ponta doamne, ma ingrozesc cand il vad e ca un zoobie desfigurat de ura, neputinta si prostie
  • +4 (4 voturi)    
    Bai baiete... (Joi, 16 decembrie 2010, 17:01)

    Claudiu [anonim]

    .... tu nu esti sanatos la cap! Pe bune!
  • +7 (7 voturi)    
    penibil (Joi, 16 decembrie 2010, 17:01)

    petre [anonim]

    Nu pierde acest domn,ca sa zic asa,nici o ocazie de a-si comfirma statutul de infantil a politicii romanesti.
  • +1 (3 voturi)    
    ba daca a base a zis ca pentru dna (Joi, 16 decembrie 2010, 17:23)

    warchild [anonim]

    de ce nu exclud din partid pana i se lamureste situatia? daca a zis da pentru dna de ce a mai ajuns cazul asta pe mana parlamentarilor?
  • +2 (2 voturi)    
    Daca PDL-istii erau smecheri (Joi, 16 decembrie 2010, 18:08)

    Cataleya [utilizator]

    S-ar fi prezentant in parlament doar vreo 20 si ar fi lasat Opozitia sa voteze )))
  • +3 (3 voturi)    
    Iliescu nu apara pe nimeni. (Joi, 16 decembrie 2010, 18:18)

    mircea [anonim]

    Ponta nu a inteles nimic.Nici el nici ceilalti ciraci care fac zid in jurul lui Iliescu nu inteleg ca Iliescu este in stare sa-i omoare cu mana lui,daca interesul i-o cere si dupa aceia sa spuna ca sau sinucis(de rusine).Vedeti cazul lui Geoana care a fost dat cu curul de pamant,cand Iliescu a considerat ca nu mai are nevoie de el.Pai Ponta pare mai prost decat Geoana si cred ca va fi tavalit mai rau.E inconstient Ponta.Sunt curios daca apuca vara lui 2011 in fruntea PSD.
  • -2 (2 voturi)    
    Un proverb spune ca... (Joi, 16 decembrie 2010, 22:28)

    Vigilante [anonim]

    ..."Cui pe cui se scoate"... Unul din "cuie" este Basescu, celalalt "cui" se profileaza a fi V.Ponta. Mie imi place curajul d-lui Ponta si sper sa dea roade la nivelul PSD cat si la alegerile viitoare. In ciuda gafelor de incepator pe care le face constat ca V.Ponta nu se teme de Basescu; probabil ca nu este santajabil ca ceilalti mahari din PSD, PDL, UDMR, sau celelalte institutii sau organizatii politice sau de alta natura.
    Ar fi sanatos pentru tara sa apara cat mai multzi tineri politicieni mai radicali care sa curete scena politica de duplicitari, fosti colaboratori ai serviciilor secrete, interlopi si personaje imorale santajabile...
    Fiind de formatie procuror, V.Ponta poate avea calitatile si informatiile necesare care sa-l ajute sa faca curatzenie in PSD si, dupa aceea sa indeparteze "cuiul" cel rau al societatii romanesti reprezentat de Basescu si gasca lui de coruptzi si incompetentzi.
    • +2 (2 voturi)    
      ponta nu se teme de Dl Presedinte spui si (Joi, 16 decembrie 2010, 23:09)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui Vigilante

      si asta iti place.
      Eu stiu ca doar prostii nu au frica si asta imi place si mai mult :)
      Cui ii mai place?Cui pe cui, ha?Esti irecuperabil, amice...
    • 0 (0 voturi)    
      Esti sigur? (Vineri, 17 decembrie 2010, 7:54)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui Vigilante

      1 "Liderul social-democrat Victor Ponta l-a acuzat, joi, pe seful statului ca ar fi coordonat votul dat..."

      2 "ruperea relatiilor cu Traian Basescu, inclusiv a celor institutionale"

      Dupa ce i-ai facut un laudatio de proasta calitate acestui Mircea Badea (aluia i se permite sa aibe iesiri necontrolate), ne indemni sa vedem viitorul curat al PSd-ului!
      Ai mai multe probleme.
      1. Comentariul NU este la subiect.
      2. Ai aceeasi obsesie impotriva presedintelui, banala, ieftina si fara continut.
      3.Nu pricepi ca Ponta TREBUIE sa se lupte cu argumente nu cu paraciuni.
      4. Pricepi ca lumea vrea salarii si pensii mari?
      Iti spun numai tie: PSD a jefuit tara, a distrus tot ce era de distrus, industrie, agricultura, etc. unde oamenii aveau locuri de munca, si, implicit salarii.
      Acum care este SOLUTIA lui Ponta'l tau? Urlete si tipete?
      La Congresul psd ati ratat ocazia sa puneti in fruntea partidului un OM, C. Diaconescu.
      Multumesc ca ai venit p'acilea . Felicitari.
      • 0 (0 voturi)    
        Chibitzule basestinos... (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:24)

        Vigilante [anonim] i-a raspuns lui Petre

        ...Basescu a avut ocazia sa faca ceva in Romanica vreo 20 de pe timpul lui ceasca (pe cand isi turna colegii la Secu) si alti 21 ani, din care 6 ca presedinte, dupa ce a fost adus de la Anvers unde pitula banii Securitatii.
        De ce nu-i lasati pe de-alde Ponta, Sova, Antonescu si altii ca ei sa arate ce pot? Voi. postacii care-l aparati pe Basescu si sleahta lui de semidocti, sunteti mai fanatici decat talibanii. Chiar nu vreti sa aveti un viitor in tara aia in care sunteti calcati in picioare de analfabetii EBA, Udrea, Boc, si ceilalti portocalii?
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate, fiule ! (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:11)

          mos gherila [anonim] i-a raspuns lui Vigilante

          ar cam fi timpul sa'i conduca doctzii si cacademicienii: marean van ghellu, dna. auto vasile, dna olgutza dragutza, rio che mazare, oprisan, dragnea, zgornea, dr. molar, robert gagamitza...tot unul si unul.
          ca sa nu uitam mamutul pecerist, secretzarul general al peneleului, pe madam cimpeanu, un monument de oratorie, organ muzicalul...
          baieti de baieti, plus colaboratorii, guse, lavinia, tanase bibisi si poeitul lovirutionar, ontele dinescul de cetate. lista luga, prosti destui.

          la multi ani, in devalmasie !
  • 0 (0 voturi)    
    Probe? (Vineri, 17 decembrie 2010, 9:36)

    Mitică [anonim]

    Acuma, îmi este "drag" Băsescu, de mor, dar aş vrea şi eu să văd nişte dovezi în sprijinul acestor afirmaţii, altfel aş putea să cred că e o problemă personală.

    Aştept de decenii ca acuzaţiile publice să fie urmate şi de dovezi...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version