Reglarile de conturi de la Brasov: Garda veche din PDL se aliaza cu parlamentarii si scapa de reformisti; in PNL, Antonescu si-a batut in cuie data alegerilor interne enervandu-l pe Tariceanu

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Duminică, 31 ianuarie 2010, 23:31 Actualitate | Politic


Reglarile de conturi de la Brasov
Foto: Colaj foto
In sedinta din Poiana, triada Blaga-Videanu-Berceanu i-a pus la zid pe reformatorii Cristian Preda, Monica Macovei si Sever Voinescu. Dupa ce le-au promis parlamentarilor accesul la putere, conducerea PD-L a respins cu usurinta solicitarile celor 3 reformatori. In aceeasi zona geografica, Crin Antonescu s-a impus in fata lui Calin Popescu Tariceanu si a stabilit congresul PNL in martie. Invinsul intalnirii de la Brasov pare sa fie Ludovic Orban, care a fost sfidat de Ilie Morega si, la congresul PNL, risca sa ramana fara functia de prim-vicepresedinte.  

Nemultumirile parlamentarilor la adresa conducerii PD-L s-au transformat peste noapte in osanale si laude la adresa acestora. Senatorii si deputatii care sustineau propunerile  reformistilor Cristian Preda, Monica Macovei si Sever Voinescu s-au predat triadei Blaga-Videanu-Berceanu.  

Parlamentarii i-au tradat pe reformisti

Parlamentarii au avut o singura doleanta: sa aiba acces la putere. Acestia au propus ca filialele de partid sa se reorganizeze pe colegii, astfel incat senatorii si deputatii dintr-un judet sa aiba un presedinte ales, membru in Biroul Judetean. Astfel, parlamentarii ar putea participa la luarea deciziilor din partid si ar fi membri in Colegiul Director National.

Surse participante la sedinta PD-L au declarat pentru Hotnews.ro ca solicitarea senatorilor si deputatilor a fost acceptata. Presedintele PD-L Emil Boc, aprobat de Blaga, Videanu si Berceanu, le-a promis ca solicitarea va fi introdusa in noul statut al partidului.  

Odata cu atragerea parlamentarilor de catre conducerea PD-L, cei trei reformisti au fost pusi cu spatele la zid. Aceleasi surse sustin ca, in sedinta de la Brasov, greii partidului au reusit, inca o data, sa-si impuna punctul de vedere.

Monica Macovei a luat cuvantul la sedinta si a atras din nou atentia asupra modului in care se fac numirile in functiile de stat. Fostul ministru al Justitiei a propus conducerii PD-L o noua politica de resurse umane, care sa prevada ca numirile sa se faca pe baza criteriilor profesionale.  

Problema  ridicata de Macovei a declansat o dezbatere in interiorul PD-L, presedintele Emil Boc fiind de acord cu fostul ministru. Sursele Hotnews.ro sustin ca Boc ar fi promis ca, la numirile in functii, se va lua in considerare activitatea profesionala, experienta si vechimea ca membru de partid.  

In schimb, triada Blaga-Videanu -Berceanu nu este de acord cu Emil Boc. Blaga a atacat-o voalat pe Macovei: "Cei care fac astfel de afirmatii trebuie sa se gandeasca cum au ajuns ei, la un moment dat, ministri".  Adriean Videanu l-a completat pe Blaga: "Vin foarte rar pe la partid cei care spun acest lucru".

Macovei si Voinescu, exclusi de fidelii lui Berceanu si Blaga

Cristian Preda si Monica Macovei
Cristian Preda si Monica Macovei
Foto: Agerpres
Un alt moment tensionat intre reformisti si triada a fost nominalizarea membrilor comsiei de statut. Potrivit hotararii Biroului Politic, din comisia de statut fac parte si doi europarlamentari. La Brasov trebuiau nominalizate persoanele. Atat Cristian Preda cat si Monica Macovei si-au exprimat public intentia de a candida. In spatele usilor inchise, candidatura acestora a starnit controverse si nemultumiri.  

Sursele Hotnews.ro sustin ca europarlamentarul Jean Marian Marinescu si-a impus candidatura pe motiv ca a fost presedintele comisiei de statut si "prezenta sa se impune". "Marinescu este considerat un apropiat al lui Radu Berceanu si revendicarea functiei de membru in comisia de statut a fost acceptata de toata lumea", au declarat sursele citate.

Ca sa calmeze spiritele, Boc a propus ca, pe langa Marinescu,  sa faca parte din comisia respectiva Preda si Macovei. In final propunerea lui Boc nu a fost votata iar prezenta in comisie a reformistilor nu a fost batuta in cuie.  

Si Sever Voinescu a pierdut lupta cu greii PD-L. Voinescu a candidat din partea deputatilor pentru un post in comisie dar nu a intrunit numarul de voturi necesare.  

"Prin promisiunea facuta parlamentarilor de catre conducerea PD-L ca vor fi presedinti de colegii, Preda, Macovei si Voinescu si-au pierdut toata sustinerea de care beneficiau din partea parlamentarilor. Triada a stiut cum sa-si joace cartea. Ce este mai amuzant este ca la dezbateri s-a decretat ca PD-L este partidul cu portile deschise si dispus sa asculte toate opinile", au declarat sursele Hotnews.ro.  

Din comisia de statut vor face parte Emil Boc, Vasile Blaga, Radu Berceanu, Gheorghe Flutur,Valeriu Stoica, Roberta Anastase, Sorin Funzaverde, Anca Boagiu, Traian Igas, Sulfina Barbu, Marian Avram, Nicusor Paduraru,  Gheorghe Falca, Florin Popescu, Jean Marian Marinescu si posibil Cristian Preda.  

Comisia de statut va analiza propunerile care vizeaza modificarea structurii si regulilor interne ale partidului. Surse democrat-liberale sustin ca nu vor fi modificari spectaculoase la statut pentru ca triada a reusit sa detina controlul prin membrii nominalizati in acest for. 

Sigla PD-L, motiv de glumite

De asemenea, in spatele usilor inchise s-a discutat mai mult in gluma decat serios despre viitoarea sigla a partidului. Vicepresedintele PD-L Sorin Frunzaverde a propus ca sigla o busola. Propunerea a starnit imaginatia colegilor de partid care au propus in gluma "ca sigla sa fie categoric din domeniul navigatiei". Au urmat rand pe rand propuneri privind semnul: timona, nodul marinaresc sau chiar o sirena.  

Pe agenda intalnirii de la Poina Brasov erau trecute si stabilirea datei Conventiei Nationale, cazul primarului de la Valcea, Mircea Gutau si stabilirea unui candidat pentru alegerile pentru fotoliul de deputat din colegiul 19. Nici unul dintre cele trei subiecte nu a fost luat in discutie, conform surselor participante la sedinta.  

Antonescu a batut in cuie data congresului PNL 
Crin Antonescu si Ludovic Orban
Crin Antonescu si Ludovic Orban
Foto: Ager Press

Liberalii au stabilit, peste week-end, in Delegatia Permanenta a PNL tinuta tot la Poaia Brasov, organizarea Congresului in perioada 5-7 martie, la Bucuresti, acceptand astfel propunerea presedintelui PNL Crin Antonescu. Propunerea a fost aprobata cu 85 de voturi pentru, 4 impotrivi, si 26 abtineri. De asemenea, s-a hotarat infiintarea unei comisii care va primi propunerile de modificare a statutului PNL.

Deciziile validate de catre liberali sunt o victorie pentru Antonescu in fata lui Calin Popescu Tariceanu si Ludovic Orban.  

"Organizarea congresului in primele zile ale lunii martie i-au micsorat sansele lui Tariceanu de a castiga sustinatori pentru candidatura sa la sefia PNL. Pe de alta parte, infiintarea comisiei de statut este o bila negra pentru Ludovic Orban, care ar putea sa piarda functia de prim-vicepresedinte", au declarat surse din interiroul PNL.  

In cadrul sedintei, s-a vorbit si de introducerea in statut a alegerii conducerii partidului pe baza de lista, adica presedintele PNL sa fie ales impreuna cu echipa sa, nu separat. De asemenea, mai multi vicepresedinti intentioneaza sa introduca in statut eliminarea functiei de prim-vicepresedinte, pentru a intari atributiile si puterea lui Crin Antonescu.  

Adversarul lui Antonescu, Calin Popescu Tariceanu a declarat public ca nu este de acord cu deciziile luate la Brasov. "Sunt total devaforabil unei astfel de propuneri, in acest fel in loc sa avem mai multa democratie in partid, vom avea mai putina democratie. Sistemul de lista favorizeaza accederea in structuri de conducere a unor persoane care nu sunt validate prin votul membrilor intr-un congres si au singura calitate ca sunt intr-o relatie buna, prieteneasca sau nu stiu de ce natura cu seful.  (...)statutul nu se schimba la fiecare congres dupa cum bate vantul. Trebuie sa reglam aceasta chestiune in interiorul congresului si la nivelul conducerii si sa gasim o formula de statut care sa dureze mai mult pentru a da o stabilitate politica si partidului", a declarat Traiceanu, citat de agentia Newsin.  

In ceea ce priveste pozitia lui Ludovic Orban privind eliminarea functiei de prim-vicepresedinte, acesta sustine ca "s-a generat o dezbatere care are mai mult savoarea unei dezbateri mediatice, dar nu are consistenta in interiorul partidului".

Sursele Hotnews.ro sustin ca pana la congresul partidului "se pot schimba multe sau nimic". In cazul in care Orban va simti ca va fi eliminat de la conducerea PNL, e posibil sa sistam la o schimbare de optiuni si sa treaca cu arme si bagaje in tabara lui Tariceanu".

Ludovic Orban a pierdut in fata lui Morega  

Orban si Morega
Orban si Morega
Foto: AGERPRES
Delegatia Permanenta a PNL a respins propunerea lui Ludovic Orban de a-l demite de la sefia filialei PNL Gorj pe Ilie Morega. Liderul de la Gorj a vrut sa faca un parteneriat cu PD-L la nivel local fara consultarea partidului.  

Surse liberale sustin ca Morega si-a pledat foarte bine cauza la sedinta Delegatiei Permanente si a scapat doar cu un avertisment. Morega ar fi invocat in apararea sa o circulara data de partid in care se preciza ca parteneriatele la nivel local "se fac in functie de conjunctura si dupa posibilitati".   

Orban a declarat public ca la intalnirea de la Brasov va cere demiterea acestuia din functia de presedinte PNL Gorj.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8465 vizualizari

  • -5 (15 voturi)    
    INTR-UN MOMENT IN CARE PESTE 1 MILION DE OAMENI UR (Luni, 1 februarie 2010, 1:41)

    ALBERTO RODRIGUEZ [anonim]

    Urmeaza sa isi piarda locul de munca politiceni se intelnesc pentru cu totul alte interese
    • +1 (9 voturi)    
      Partidele devin profesioniste (Luni, 1 februarie 2010, 7:58)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ALBERTO RODRIGUEZ

      Eu asta vad in articolul de mai sus.

      La o intalnire de partid este normal sa se discute problemele si solutiile politice ale acelui partid.

      Actul guvernarii e ceva separat, si problemele cu somerii trebuie sa se discute in guvern si nu intr-o reuniune de partid.

      In cazul PDL-ului delimitarea intre guvern si partid este greu de facut daca te uiti numai la oameni. Insa, ca responsabilitati, una insemana activitatea de partid si alta insemana guvernarea.
      • +2 (4 voturi)    
        unde e problema? (Luni, 1 februarie 2010, 10:43)

        maya [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Eu nu vad de ce disputele din PDL sunt privite ca niste scandaluri de proportii. E perfect normal sa existe discutii in contradictoriu. Si tocmai rezolvarea lor este motivul pentru care au loc acest fel de intalniri.
      • -1 (1 vot)    
        Adevarul e undeva la mijloc (Luni, 1 februarie 2010, 10:44)

        Zak [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Oamenii politici au in primul rand datoria sa convinga masele de o anumita politica de partid, ceea ce nu implica automat o expertiza avansata intr-un anumit domeniu a unei persoane din conducerea de partid.

        Binenteles insa oamenii care au realizat ceva in viata, intr-un anumit domeniu, ceea ce implica intr-adevar o anumita pregatire profesionala si expertiza, sunt mult mai credibili.

        Deci este in interesul PD-L sa faca tot ceea ce este necesar pentru a fi inspirati politic si eficienti astfel putand deveni si credibili. Dupa 2 ani de guvarenare, noi alegatorii vom da verdictul.
        • +1 (1 vot)    
          da, sa faca totu'! (Miercuri, 3 februarie 2010, 7:15)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Zak

          stiu sintagma, ca mi-a strepezit urechile in copilarie si-n tinerete! tu stii cine-o zicea? sau ai luat-o de la altii? cat priveste "verdictul", vezi sa mai apuci alegeri libere!
      • -1 (1 vot)    
        Oricum cati oameni atatea pareri! (Luni, 1 februarie 2010, 10:52)

        clarinita [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Si cam asta ii streseaza pe unii: daca s-a ras sau nu in sedinat PD-L, daca s-au facut glumite sau situatia a fost dominata de o atmosfera serioasa...pacat! Nu mai cred mare lucru din ceea ce se scrie in presa! Dupa o saptamana in care si asa s-au facut destule supozitii cu referire la sigla si numele nou al PDL-ului, dupa ce s-au facut multe "pariuri" pe confruntarea din noua si vechea generatie, acum s-a gasit momentul perfect de a trage o linie! Totalul insa i-a surprins pe multi!
      • 0 (0 voturi)    
        obiectivitatea unde e? (Luni, 1 februarie 2010, 13:18)

        clarinita [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Nu pot sa inteleg unde s-a spun vreodata ca PDL scapa de reformisti! Ca si cum s-ar discuta aici de holera sau ciuma rosie! mai lasati intrigile astea absurde pentru ca in Romania se mai si gandeste!prea multe afirmatii derizorii cu tinta sigura catre politicienii romani, in special catre cei de la putere!
    • +7 (11 voturi)    
      ma bucura ceva (Luni, 1 februarie 2010, 9:23)

      optimist [anonim] i-a raspuns lui ALBERTO RODRIGUEZ

      Mi se pare ca PDL e primul partid din Romania care a inteles rolul uninominalui. Organizarea partidului in jurul colegiilor (adica in jurul alegatorilor) cred ca recunoaste primatul electoratuliui in fata partidului. Deputatii dintr-o zona "agricola" vor sustine mai bine legi cu acest profil, "contra" deputatilor din zone "industriale".
      • -1 (1 vot)    
        V-am dat un plus (Luni, 1 februarie 2010, 10:39)

        sabertooth [utilizator] i-a raspuns lui optimist

        Pentru ca mi-ati inseninat ziua. Dupa un articol vesel despre "reformatorii" din interiorul partidelor politice, in acest caz PD-L, comentariul dumneavoastra pica la fix.

        Semnat

        Grupul pentru o Balaceanca Libera si Democrata.
    • 0 (2 voturi)    
      Sigla (Luni, 1 februarie 2010, 10:21)

      nea caisa [anonim] i-a raspuns lui ALBERTO RODRIGUEZ

      M-am saturat de cata incultura si incompetenta manifesta "alesii boborului".

      SÍGLĂ, sigle, s.f. Prescurtare convențională formată din litera inițială sau din grupul de litere inițiale folosite în inscripții, în manuscrise etc. pentru a evita cuvintele sau titlurile prea lungi. – Din fr. sigle, lat. sigla.

      Din pacate, dupa cum ne-am obisnuit, astept mutarea Academiei Romane care se va adapta la vocabularul maselor (politicienilor natarai) in acest caz si va modifica DEX-ul in conformitatea cu talentul acestora.

      Busola nu are ce cauta intr-o sigla, ca imagine, din moment ce imaginea busolei nu este o litera sau grup de litere.

      Sunt posturi de "tembeliziune" care au discutat pe marginea siglei pana la supra-saturatie si nici un "deontolog" nu a sesizat comicul situatiei.
  • +6 (6 voturi)    
    jalnic (Luni, 1 februarie 2010, 6:25)

    arletty [anonim]

    ce se intimpla prin "partidele"romanesti. Am ultima"dilema veche" sub nas si stau sa ma gindesc foarte serios daca nu ar fi cazul sa plec de tot de aici si cit mai departe. (Desi pierd puncte pretioase la faza cu virsta...) Criterii de performanta in Romanica ??? Meritocratie ?!? Mai degraba se inverseaza sensul rotatiei pamintului decit sa se accepte asa o "nerozie" pe plaiurile mioritice. Si nu doar in zona politicului.
    • 0 (0 voturi)    
      confuzie? (Luni, 1 februarie 2010, 9:27)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui arletty

      cred ca incurcam administratia (unde trebuie meritocratie) cu politica. Sunt (in istorie) sefi de partide care electrizau multimile si obtineau voturi si care dupa criteriul meritului ar fi fost dati afara din partid. Sunt curios, de altfel, ce merite a avut Obama in INTERIORUL partidului democrat?
    • 0 (2 voturi)    
      Mafia comunisto-securista (Luni, 1 februarie 2010, 10:12)

      andreuta [anonim] i-a raspuns lui arletty

      Mafia comunisto-securista a pus mana pe conducerea celor 3 partide si nu va pierde avantajele in schimbul reformarii partidelor si implicit a Romaniei. Formata din indivizi cu "origine sanatoasa" (rebuturi sociale) au distrus si continua sa distruga elitele Romaniei. Criteriile de competenta pentru ei sunt banii si marsavia candidatilor, ce nu pot avea atuuri de in reformarea mafiei. Fortele din est si vest privesc interesate cum mafia produce implozia Romaniei.
      • 0 (0 voturi)    
        Comunistii si securistii (Luni, 1 februarie 2010, 10:37)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui andreuta

        Numai oameni cu adevarat exceptionali sunt in stare sa sparga bariera politica formata de comunisti si securisti. Si tocmai aceasta bariera va da nastere unei clase politice romanesti de exceptie.
      • 0 (0 voturi)    
        de acord (Marţi, 2 februarie 2010, 14:36)

        luci [anonim] i-a raspuns lui andreuta

        cu tine, cu o singura precizare, fortele din vest sprijina mafia, chiar au nevoie de o astfel de situatie, asta au facut de 20 de ani si vor mai face mult timp...
        suntem vasali, daca mai stiti ce inseamna asta...
  • 0 (8 voturi)    
    Ce chestie... (Luni, 1 februarie 2010, 8:37)

    Pantera Roz [utilizator]

    Cand apare cate un articol despre discutziile sau contradictziile din PSD sau PNL,toata armata de postaci portocalii comenteaza furibund si da lectzii si sentintze.Cand apare ceva legat de Partidul Pur si Simplu de Necriticat-linishte,tata...Pai bagatzi mare acum,sa vedem si noi cum vretzi sa va reformatzi.Sau suntetzi totzi ocupatzi numai cu reformarea Statului?!De asta se ocupa Basescu si Boc,asa ca dormitzi linistitzi...
  • +2 (4 voturi)    
    PDL (Luni, 1 februarie 2010, 8:44)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Dacă domnii Preda, Macovei, Voinescu nu fac parte din comisia de statut; PDL nu se reformează. Nici nu mai vedeţi votul meu, vă asigur!
    • -4 (6 voturi)    
      D-na,sincer (Luni, 1 februarie 2010, 9:20)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

      imi pare rau...Ce drama traitzi...Dar,tot sincer,nu va asteptatzi la asa ceva?!Daca nu,e o problema pe undeva...
    • -1 (1 vot)    
      Pdl se va moderniza (Luni, 1 februarie 2010, 10:46)

      teodor [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

      Ana, PDLul se va reforma. Crede-ma ca nu sunt un mare fan Blaga-Berceanu, dar asta nu inseamna ca numai unii iau decizii si restul doar le accepta. Este normal sa existe dispute, neintelegeri. Asta se intampla in cadrul oricarui partid politic.
  • +4 (6 voturi)    
    Triadele URMARE (Luni, 1 februarie 2010, 9:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    Traian Basescu, asa cum a afirmat, dupa incheierea acestui mandat va avea comportamentul fostilor presedinti ai Americii. Nu se va mai lupta pentru posturi de conducere, nu va mai sta pe la usile vreunui partid. El va fi, pur si simplu, "un fost presedinte al Romaniei".
    Inteligent cum este si nebantuit de obsesia de a fi mereu in frunte, el nu va face greselile lui Iliescu si ale lui Emil Constantinescu, de a se anina de poalele puterii.
    Ca atare PD-L nu se va mai bucura de garantia protectiei "Traian Basescu" (nu va mai fi "Garantat Traian Basescu"). Partidul va trebui sa traiasca exclusiv pe propriile picioare, pe umerii "pilonilor lui". Pilonii trebue sa preia, de pe acum, intreaga raspundere de conducere si gospodarire a intregii familii (partidul), sa o consolideze, sa o inoveze structural si doctrinar, cu adoptarea unui statut corespunzator si cu promovarea celor mai valorosi "contribuabili" la sustinerea sa (teoretic si practic). Stitm bine ca "teoria, ca teoria dar practica ne omoara".
    Adolescentii familiei nu trebue sa se descurajeze daca parintii lor nu le preiau instantaneu toate sugestiile, sa fie si ei mai concesivi.
    Cu trecerea anilor, actualii adolescenti vor deveni si ei parinti si vor avea atunci o mentalitate de parinti, vor avea si ei sa discearna dintre sugestiile ce le vor fi facute de catre adolescentii familiilor lor.
    Se spune :"Toate, la randul lor".
    Cand esti adolescent, oricat de bine-intentionat ai fi, nu stii ce nu stii despre complexitatea de ansamblu a vietii reale.
    Sa le dorim o convietuire armoniasa a familiei de "piloni" si de "novatori", din toate partidele, nu numai din PD-L.
    • +1 (3 voturi)    
      ? (Luni, 1 februarie 2010, 9:44)

      zerty [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Si cum va reusi Traian Basescu sa faca ceva fara sprijin politic?!...

      Vorbeati de "adolescenti"... Hai, sa nu fim asa ingaduitori... Acesti falsi adolescenti is ahtiati de putere si uita pentru ce i-am votat. Asta se sanctioneaza!
    • 0 (2 voturi)    
      Propaganda de partid... (Luni, 1 februarie 2010, 10:37)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ...jenant acest post din toate punctele de vedere.

      Propun ca "pilon" fundamental in PDL pe Ridzi...
    • -1 (1 vot)    
      tare mi'e ca parintzii (Luni, 1 februarie 2010, 10:47)

      junele cu parul alb [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      au studiat la fane dela coada calului.
      adica, ce zici matale e ca, acesti elefantzi dela varul pedele sunt unsi cu toate alifiiile, stiu toata sulfanareala politiceasca de dumbovitza.
      de asta nu ma'ndoi o clipa !
      ce nu pot ei pricepe in anchilozarea lor ...aaa..idiologica, este ca romania trebuie sa duca o politica europeana, nu una de troc si piatza matache.
      toate partidele, nu numai pedeleul, au nevoie de modernizare, de europenizare.
      cu videanu--vino viorica sa'tzi numar voturile--nu se ajunge prea departe. ceafa groasa dela me -a -i, e mai ardelean ca boc. boc tot mai arata ceva deschidere. probabil ca neuronii lui nu's inca imbibatzi de grasimea conturilor in banca....
      cat de berceanu, o fi bun om de afaceri, dar e si el imbatranit in rele. caci, ar fi pacat sa uitam ca acesti parintzi nu's ei chiar fondatori, ca s'au rupt si ei de undeva.... si uita mai greu unde au supt laptele politicii. :-))
      fesene va spune ceva ? ilici, petre roman ?!
      pedeleul tre'sa se hotarasca daca ramane
      fesenist sau popular european. asta e !
    • -2 (2 voturi)    
      Eu nu-l cred (Luni, 1 februarie 2010, 10:59)

      Mihaita III [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Basescu este un Securist si fost Nomenclaturist. Asta nu inseamna mare lucru, deoarece toti conducatorii (si nu ma refer numai la panaramele care apar la tv) Romaniei de pana acum au fost la fel. Ce ma doare este ca Basescu este un mitocan, si toata tara incepe sa se comporte ca el - este cel mai mare rau facut natiunii in ultimii 20 ani - am compromis doua generatii de Romani.

      Din punct de vedere al "reformelor", nu cred ca e nici o mare reforma. Sunt niste caini care se vor manca unii pe altii. Basescu este un oportunist. Tot acest circ este menit sa distraga atentia despre modul in care economia Romaniei intra intr-un dezastru.
    • 0 (0 voturi)    
      tineri-batrani (Luni, 1 februarie 2010, 13:00)

      parafaragaramus [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Nu exista diferente intra tineri si batrani, altele decat cele fizice.
      Care parinti, omule bun? Honorius, E Udrea, Boc?
  • -2 (6 voturi)    
    data viitoare nu voi mai vota PDL! (Luni, 1 februarie 2010, 9:30)

    zerty [anonim]

    asta este tot... N-am votat o triada ci un partid care sa fie capabil sa depaseasca lupta pentru os. M-am inselat!...
    • -1 (7 voturi)    
      Am vagi indoieli... (Luni, 1 februarie 2010, 9:47)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui zerty

      Odata ce ati votat PDL prin Base....In 2014 o sa votatzi Udrea presedinte.Si iar o sa va inselatzi...Asta-i viatza.Cruda.Din data viitoare in data viitoare spre prabusirea finala.E simplu.
    • +3 (5 voturi)    
      Lupta pentru os (Luni, 1 februarie 2010, 10:13)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui zerty

      In orice democratiei ai vota vei vota accesul unuia la ciolan.

      Pentru a vota conform dorintelor tale, trebuie in primul rand sa accepti lupta pentru putere (ciolan), sa-ti infrangi dezgustul si sa alegi oamenii care te vor reprezinta cel mai bine.
  • +1 (3 voturi)    
    da (Luni, 1 februarie 2010, 9:31)

    omu [anonim]

    antonescu + gioana = love = neocomunism
  • +1 (1 vot)    
    politicieni?hmmmmm (Luni, 1 februarie 2010, 9:48)

    nicu68 [utilizator]

    Ceea ce are nevoie ţara asta, sunt mai mulţi politicieni fără loc de muncă.
    Edward Langley
    • 0 (0 voturi)    
      Implica-te! (Luni, 1 februarie 2010, 10:25)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui nicu68

      Consideri ca actualii politicieni nu sunt buni de nimic? Ai dreptate, intra in politica!; ai sanse mari, la ce clasa politica avem, de a avansa rapid si ai lasa fara obiectul muncii.
  • +1 (1 vot)    
    glume de ignorantzi (Luni, 1 februarie 2010, 9:55)

    OTAN [anonim]

    frunzalata a zis'o bine. busola e si emblema oratanizatziei tratatului atlanticului de nord.
    asta ar arata clar optziunea euroatlantica.
    nivelul de educatzie si gandire al acelor "oameni de frunte" se vede. cu ceafa groasa, trotal si dl. autostrada pedeleul risca sa cada pe locul trei in 2012. glumitze cu marinari sunt de prost gust. fara capitan, pedeleul e kaka maka la oraka.
    base a fost locomotiva care i'a tras de par. cat de putere data la palavrementari, asta arata ca aia vor sa fie alesi pe veci.
    cu ce ia acum la varfurile politichiei de dumbovitza, romania are sanse mari sa ajunga prima tzara exUE.
    romanul e imbrobodit cu cancanuri politice locale, de rahat, dar aproape deloc informat despre uniune.
    vocatzia pentru izolare, mostenita dela "al batran", este bine inradacinata in neuronii dela putere....
  • +3 (3 voturi)    
    Triadele PRIMA PARTE (inceputul) (Luni, 1 februarie 2010, 10:07)

    hotnewsfil [utilizator]

    Exista in PD-L o "triada-pilonilor" (Blaga-Videanu-Berceanu) si o "triada-novatorilor manifesti" (Preda-Macovei-Voinescu).
    "Triada pilonilor" a inovat permanent PD-L (doctrinar si structural), de-a-lungul anilor, impreuna cu Traian Basescu si cu ceilalti piloni bine-cunoscuti ai acestui partid.
    In cadrul masurilor de inovare a partidului, Traian Basescu si pilonii au promovat in functii de raspundere nu numai membrii de partid, ci si teoreticieni si activisti de vaza din societatea civila, pe cei care s-au remarcat in activitatea de promovare a democratiei, intre acestia si pe cei ce alcatuesc acum "triada novatorilor manifesti".
    "Pilonii" sunt "parintii partidului". Novatorii sunt, inca, adolescentii partidului.
    Parintii trebue sa asculte cu atentie si respect sugestiile novatoare facute de adolescenti, in pas cu vremurile prezente si, mai ales viitoare, dar ei, parintii au raspunderea preluarii numai a acelor sugestii care nu slabesc temelia partidului, in prezent. Parintii duc lupta cu viata reala, de multe ori mocirloasa, ei stiu sa infranga greutatile de zi-cu-zi, acelea care macina viata omului. Ei trebue sa fie prudenti, protectivi pentru intreaga familie, sa fie buni gospodari, sa nu fie "incremeniti in proiect", sa asculte propunerile adolescentilor dar sa fie constienti ca eventualul esec al punerii in practica a ideilor novatoare emise de adolescentii familiei revine integral parintilor.
    Adolescentii novatori au fost sprijiniti exemplar de catre parintii partidului, ca dovada a recunoasterii meritelor lor.
    Pe de alta parte, este falsa ideea ca "triada novatoare" ar reprezenta interesele lui Traian Basescu in PD-L.
    • -2 (2 voturi)    
      Ce triade,ce piloni ? (Luni, 1 februarie 2010, 10:31)

      ixulescovici [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      În acest partid o gaşcă se luptă cu o altă gaşcă şi atât !!! Novatori ? UNDE ???
  • -1 (1 vot)    
    INCONDTIENTA SI IRESPONSABILITATE (Luni, 1 februarie 2010, 10:25)

    ALBERTO RODRIGUEZ [anonim]

    intrun moment in care peste 1 milion de oameni sunt amenintati cu concediere are fi trebuit sa va intelniti sa gasiti alternativa de a rezolva in timp aceasta problema
    Cum se poate evita concedirea a celor peste 1 milion de oameni?
    PENTRU A EVITA CONCEDIEREA CELOR PESTE UN MILION DE OAMENI GUVERNUL TREBUIE SA-SI CONCENTREZE ATENTIA ASUPRA UNOR ANUMITE RAMURI ECONOMICE
    In celelalte directii de insanatosire a economiei ,si anume atragerea de venituri si in special cele externe.In acest sens exact cum face un pedagog cu un invatacel in ceea ce urmeaza voi prezenta la fel cum am facut si in anul 2009 dupa ce s-a prezentat bugetul respectiv si care nu avea nici o treba cu realitatea de atunci .
    PRINCIPALELE SURSE VIABILE DE VENITURI EXTERNE SUNT :
    1) Turismul
    2) Investitiile directe
    3) Fondurile de la Uniunea Europeana
    4) Banii trimisi de catre romanii care lucreaza in strainatate
    5) Banii obtinuti din exporturi

    ASA CUM PUTETI VEDEA NU AM INCLUS IMPRUMUTURILE EXTERNE IN LISTA
    Deoarece un guvern care in perioada de criza se impromuta este exact ca o familia care are posibilitati sa munceasca sa castiga bani insa prefera sa stea la gura sobei la povesti si sa il sun pe un camatar sa aduca un sac de bani fara sa mai gandeasca ce inseamna dobanzile intr-o astfel de perioda .
    DACA APELEZ LA IMPROMUTURI EXTERNE INAINTA SA INCERCI SA OBTII BANI
    Prin dinamizare fiecare din acele surse de venituri externe inseamna ca dai dovada de incompetenta si iresponsabilitate
    DIN TOATE SURSELE DE VENITURI PREZENTATE MAI SUS DACA ANALIZATI PE FIECARE IN PARTE
    Si faceti urmatoarele intrebari care din sursele respective imi poate aduce bani intr-un timp cat mai scurt ?Care din sursele respective au adus in Romania mai multi bani in ani anteriori.
    Va urma
    • 0 (0 voturi)    
      nota bene (Marţi, 2 februarie 2010, 14:46)

      luci [anonim] i-a raspuns lui ALBERTO RODRIGUEZ

      asta da lectie de economie!
      sper ca nu te-ai specializat la spiru haret!
      apropo, ti-ai platit taxele si impozitele, sau esti scutit?( o sursa viabila de venituri)
  • 0 (0 voturi)    
    partide , partide (Luni, 1 februarie 2010, 10:25)

    marga gigi [anonim]

    toti o apa si-um pamint. lupta pt. ciolan sau pt. pastrarea ciolanului , toti ft. ft competenti deoarece doar pt. aceasta au fost pusi in functiile unde se afla .... SCIRBA fata de o sleahta de fosti activisti pe vremea lui nea Nicu care sau capatuit acuma . Cine o mai vota , ca ori cu aia ori cu ailalti tot aia. gasca de profitori fara nici un pic de pregatire , '' analfabeti'' cu diplome pe la facultatile din Teleorman.
  • 0 (0 voturi)    
    PENTRU A EVITA CONCEDIERE CELE PESTE 1 MILION DE O (Luni, 1 februarie 2010, 10:27)

    ALBERTO RODRIGUEZ [anonim]

    multe dintre probleme pe care Romania trebuie sa le resolve urgente cere infintare unei
    AUTORITATE PENTRU AFACERI EUROPENE

    ( Scopul) :
    1) sa informeze si sa constientizeze pe romanii din strainatate ca pot face o afacere care sa fie cofinantata de catre Uniunea Europeana
    2) sa se ocupe de tot ceea ce este necesar ca romanii care lucreaza in strainatate sa obtina cofinatare pentru afacerea care va dori sa o deschida in Romania
    3) sa puna in practica o anumita strategie care sa sensibilizeze pe romanii care deja au castigat foarte multi bani si se pregatesca sa-i investesca in tara de adoptie ,sa se poate intoarce in Romania
    4) sa puna in practica un plan strategic cu un scop de branding de natiune bine stabilit
    5) sa conceapa si sa implementeze o serie de actiuni capabile de a sensibiliza opinia publica Europeana in asa fel incat in timp sa schimba aceasta perceptie pe care o au despre Romania si poporul sau ;
    6) sa puna in practica o anumita strategie cu scopul de a ajuta pe romanii care lucreaza in strainatate, sa se adapteze din ce in ce mai bine in tarile unde lucreaza in asa fel incit sa ajunga sa obtina locul de munca mai bine platit ceea ce inseamna ca va trimite mai multi bani in Romania
    7) sa concepe si sa implementeze o serie de actiuni avand drept scop sa obtine stiririle pozitiva capabile sa contracareze pe cele negative
    8) sa dezvolta in randul comunitatii un proiect media cu suport virtual avand un scop de marketing de tara bine stabilit
    9) sa dezvolte un concept in care sa poata trimite o persoana publica de preferinta daca se poate un fel de Andreea Marin de ale lor in Romania si sa se creeze conditii ca ei sa petreaca in cele mai frumoase locatii de la munte la mare ,sa se plimbe printre sute de masini de lux de la Mamaia si apoi sa arate toate aceste lucruri intr-o forma disimulata in cadrul emisiunii lor,avand intodeauna un scenariu de baza care sa nu lasa
  • -1 (1 vot)    
    MASURI CE TREBUIE LUAT (Luni, 1 februarie 2010, 10:29)

    ALBERTO RODRIGUEZ [anonim]

    Din ce domenii excedentare a pietei muncii se pot recruta angajati in vederea infintarii unei Autoritati pt Afacere Europena
    LA ACEASTA AUTORITATE PENTRU AFACERE EUROPEANA
    Vor putea fi angajati subsemnatul in calitate de consilier ,dar fara salariu, adica ma ofer voluntar sa ajut la implementarea acestui proiect dar cu conditia sa se concedieze cel putin 100 de consilieri care in mod normal ar trebui sa se ocupe exact de cea ce va spun,insa nu fac nimic
    CA DE EXEMPLU DOAMNA MINISTRU DE LA TURISMU ARE 63 DE ASTFEL DE CONSILIERI
    Ca sa puteti sa va dea seama ca stau pe degeba si nu fac nimic,o sa va rog sa comparati concepte de proiecte din cele pe care le-am facut publice,cu ceea ce au facut doi ani de cand sunt pe langa doamna Ministru
    CEI CARE AU CONDUS ROMANIA PANA ACUM AU DEMONSTRAT CA SUNT INCAPABIL DE A FACE ACESTE LUCRURILE
    Ar trebuie sa lasa unor tineri care lucreaza in acest moment in diverse companie multinationale si alte firme private de anvergura care prin natura meserie si nevoile ai companiile respective au fost nevoiti sa prinde exercitiul pentru creatie ,inovatie etc ei ar trebuie sa fac un pas in fata acestor indivizi care paraziteaza acest statutul de politiceni ei trebuie sa preia control asupra situatiei pentru ca sunt capabil de a face acest lucru mai ales in cea ce priveste
    1) comunicare si Branding de Natiune
    2) ,actiuni de buzzmarketing aplicat in turismul ,
    3) Creare unor oferte turistice capabila sa atraga in Romania turisti care stiu sa cheltuiasca bani
    4) ,concepere si realizare o serie de proiecte cu scop de a contrabalanza avalanse de stiri negative care apare despre Romania
    5) Realizare unor evenimente in principale capitale europene cu scopul de a face Romania sa castiga cit mai mult stiri positive
    6) Punere in practica unor planuri care sa ajuta pe Romani din strainatate sa se adapteaza citm mai bine in tarile unde lucreaza sa fiu priviti cu simpatia in asa fel incit sa gaseasca locuri de
  • 0 (0 voturi)    
    orbu (Luni, 1 februarie 2010, 10:36)

    paul [anonim]

    De ce este așa de nesuferit Orban ăsta? Era așa blând după ce a făcut accidentul ăla . Mai țineți minte cum tremura în zăpadă?
    • 0 (0 voturi)    
      da prietene ai dreptate (Luni, 1 februarie 2010, 11:18)

      victor [anonim] i-a raspuns lui paul

      vorbea asa frumos de parca tocmai lovise un inger si tremura de emotie, oare ce se mai stie de copilul lovit, este vreo ancheta in curs? am boala pe orban, parca nu am pe nici unu ca pe asta
  • 0 (0 voturi)    
    Preda-Macovei-Voinescu (Luni, 1 februarie 2010, 11:02)

    rasta [anonim]

    Ceea ce fac dansii reprezinta un foarte mare pas inainte:
    - e pt. prima oara in ultimii 20 de ani cand niste persoane cu influenta initiaza un astfel de demers intr-un partid aflat la putere, riscand, poate, excluderea si pierderea pozitiilor influente in partid

    In cazul lor, notorietatea si pozitiile influente in societate au fost atinse prin MERITE castigate inainte de a deveni membri de partid - deci fara ajutorul partidului

    E unic in istoria recenta ca astfel de personalitati sa-si puna prestigiul personal in lupta pentru a reforma un partid aflat la putere

    Acest fapt ridica stacheta (standardul) foarte sus pentru TOATE celelalte partide - de aceea activistii din toate partidele au devenit brusc dusmanii acestor oameni, indiferent din ce partid fac parte

    NB: A existat o initiativa asemanatoare de reformare a PNL aparuta in anii 2004-2005, careia nimeni in PNL nu i-a dat curs, nici la putere nici in opozitie.
  • 0 (0 voturi)    
    Pas cu pas (Luni, 1 februarie 2010, 11:08)

    miky [anonim]

    Eu cred ca totul ar trebuie sa se intample pas cuu pas, deoarece cei 3 reformisti prea si-ar fi luat miste intrebuintari care poate nu le-ar fi convenit. Ca si reformist e bine sa-ti spui cuvantul, ideea, dar nu sa incerci sa te impui cu forta, ca vei fi dat la o parte. Pas cu pas se ridica o echipa unita si gata sa infrunte probleme mai importante.
  • -2 (2 voturi)    
    tariceanu (Luni, 1 februarie 2010, 11:10)

    dinu [anonim]

    a devenit prea bogat ca sa mai fie ascultator.
    partidul are nevoie da un om sarac si curat (aplauze !) care sa fie dependent financiar de dl. godfather.
    crin si organ, organ si crin, interschimbabili si corespunzatori. asa vom asigura roatazia cadrelor.
    tarliceanu si moriega sa faca ciocu' mic !
  • 0 (0 voturi)    
    Pe masura proiectului (Luni, 1 februarie 2010, 11:25)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Toata discutia asta despre reforma partidelor este simpla flecareala! Cand pleci la o treaba iti trebuie unelte si oameni ! Daca vidanjezi o hazana iti trebuie o galeata si o lopata! Daca vrei sa faci o tara mare iti trebuie masinarii performante si oameni de calitate! Deocamdata, uneltele si oamenii sunt pe masura proiectului! Deocamdata politica romaneasca se ocupa de vidanjeri!
  • +1 (1 vot)    
    dizidente in pdl? (Miercuri, 3 februarie 2010, 7:08)

    eeeuuuu [utilizator]

    varianta portocalie a scrisorii celor 6(66)? ptiu! ptiu! intarata-i drace! apropo, sigla cea mai potrivita ar fi ancora din flori, ca se arunca pe apa, de ziua marinei, intru vesnica pomenire a celor dusi... cu pluta! in rest, se pare ca spanchiul este mai ocupat sa dea cu maturoiul prin ograzile adversarilor decat sa rânească balegarul din propriu-i hogeac. aferim reforma!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by