ULTIMA ORA Crin Antonescu: Mircea Geoana n-a avut curajul sa vina la dezbatere fara Vadim si Becali

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:35 Actualitate | Politic


"Mircea Geoana nu a avut curajul sa vina fara Vadim si Becali", a declarat candidatul liberal la alegerile prezidentiale, Crin Antonescu. Politicianul liberal a spus ca a decis sa nu mai participe la dezbaterea ce trebuia sa aiba loc miercuri seara la TVR, dupa ce directorul institutiiei, Alexandru Sassu, a hotarat sa schimbe formatul emisiunii, de la cinci la sapte candidati. In cursul dupa-amiezii, staff-ul de campanie al lui Antonescu i-a notificat, in scris, presedintelui - director general al SRTV, Alexandru Sassu, ca nu este de acord sa renunte la timpul de antena atribuit initial liderului liberal, in favoarea unei dezbateri in formula de sapte candidati, a declarat, miercuri, directorul Departamentului de strategie si comunicare al PNL, Dan Mihalache, citat de Agerpres.

Mihalache a mai spus ca "staff-urile de campanie au pierdut vremea, pentru ca strategia dezbaterii publice este stabilita la dictarea lui Hrebenciuc, care a redescoperit valentele electorale ale creatiilor sale mai vechi, Corneliu Vadim Tudor si George Becali" si ca "nu este de acceptat maniera abuziva in care Sassu trateaza de fraieri echipele de campanie".

"PNL nu face cadouri gratuite pentru prietenii lui Viorel Hrebenciuc, George Becali si Vadim Tudor", a incheiat Mihalache.

Si staff-ul de campanie al lui Traian Basescu anuntase miercuri dupa-amiaza ca presedintele nu va participa la dezbaterea de la TVR, acuzind, de asemenea, conducerea televiziunii publice ca ar fi pactizat cu Mircea Geoana.

Iata cele mai importante declaratii facute de Crin Antonescu:
  • vreau sa precizez motivele pentru care confruntarea nu a mai avut loc
  • am spus mereu ca TVR trebuie sa organizeze o astfel de dezbatere. Televiziunea Publica nu a actionat in acest sens decat in momentul in care s-a aflat sub presiunea evenimentelor
  • astazi s-a ajuns la o dezbatere cu un format in cinci. Ulterior, cand toate conditiile puse de Viorel Hrebenciuc fusesera indeplinite, probabil la ordinul lui Hrebenciuc, directorul TVR, Alexandru Sassu, a venit brusc cu formatul de sapte.
  • acest lucru este inacceptabil. TVR nu este a domnului Hrebenciuc si a domnului Geoana
  • Mircea Geoana nu a avut curajul sa vina fara domnii Vadim si Becali, pe care i-a adaugat ulterior
  • daca domnii Vanghelie, Hrebenciuc si cei care-i ajuta pot pune mana in gat tuturor, cu sondaje false, si pot sa-si scoata manechinul presedinte, eu ma indoiesc
  • Traian Basescu este principalul meu adversar
  • in momentul in care va indrazni sa devina candidat, il astept pe Geoana in orice conditii, in orice formula
  • nu putem fi de acord cu aceasta bataie de joc care se petrece cu institutia televiziunii publice
  • nu inteleg de ce Mircea Geoana nu se mai prezinta.
  • datoria TVR era sa organizeze inca de la inceput o astfel de dezbatere.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5974 vizualizari

  • +32 (38 voturi)    
    sah! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:37)

    zaboo [utilizator]

    acum chiar vreau sa vad ce urmeaza!!!!
    • +45 (47 voturi)    
      TVR+PSD = 20 de ani de Manipulare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:13)

      desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      De 20 de ani suntem manipulati cu televizorul. In '90 am votat 85% cu Iliescu fara sa stim ca el era criminalul de la revolutie.
      In provincie nu se stia decat ca niste golani demonstreaza in Piata Universitatii. Ne-am bucurat cand au venit minerii, i-au batut si au plantat flori.
      Am crezut ce ni s-a spus la televizor. Mult timp nu am inteles cum sunt folosite grupurile sindicale in ajutorul PSD.
      Mineriadele anti-golani sau mineriada anti-CDR, folosite sa discrediteze taberele adverse lui Iliescu.
      Acum sindicatele protesteaza in masa fix in campania electorala doar ca intre timp am aflat ca liderii lor sunt membri PSD si administratori la Realitatea TV.
      Ne mai desteptam... unii in 5 ani altii in 15 iar altii poate in 30 de ani de la revolutie...
      • +24 (28 voturi)    
        sa desfiintam TVR (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:26)

        tuap [anonim] i-a raspuns lui desteptarea

        de ce sa platim taxe ptr ceva ce nu vrem? pt ceva ce nu ne trebuie?
        • +7 (13 voturi)    
          Rau necesar (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:38)

          Geolgau [anonim] i-a raspuns lui tuap

          Ma bucur ca ti-ai luat atatea plusuri dar, din pacate, televiziunea nationala e un rau necesar. Campania electorala vine si trece, vremurile insorite ... la fel. Sa zicem e ceva ce tine de strategia nationala, institutii ale statului, raspuns in situatii de criza samd. Cum arata televiziunea nationala si ce face ea in acest moment... asta e o alta discutie.
          • +1 (1 vot)    
            Terminologie manipulativa (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:41)

            Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Geolgau

            Cuvantul "dezbatere" este folosit in mod abuziv. Toata mass-media a preluat aceasta aberatie si o repeta cu insistenta.

            Este o enormitate sa spui ca golanii care candideaza la functia de presedinte pot avea o "dezbatere".

            Oligarhiile nu dezbat!
    • +16 (16 voturi)    
      candidakul prostanak aka Geoana _KGB, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:55)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Tribunul dela Balaceanca si Bek Ali infatuatul mosier,care vrea justitie proprie ca are bani si isi permite,au incercat manaraia cu dezbaterea la TVR-Sassu PSD!
      Au furato !sa vedeti ragete si ragaieli pessedisste acum !
    • +9 (9 voturi)    
      urmeaza ...srs (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:47)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      si b.chireac. ;ei sunt ' experti ' in trucaje !
      Asa-i cand la butoane sunt alde hrebe si vanghele
    • 0 (4 voturi)    
      Rocada mare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:07)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Cat de plauzibil credeti ca ar fi urmatorul scenariu:
      Basescu + Antoine in turul 2. Basescu face intelegere cu Antoine sa-l puna PM (vezi Putin) si il lasa pe asta la presedentie? PNL + PDL majoritate.
      • +3 (3 voturi)    
        antonescu nu intra in turul II (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:18)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        nu are cum sa faca mai mult decat dublul scorului partidului care il sustine! e prea plapand! in schimb, daca ii mai da la gioale lui Base, s-ar putea sa scapam de geoana - dar asta abia in turul II! oricum, mai e putin si scapam de presupuneri! mai vedem dupa... dar cu Base si geoana in turul II o sa avem preview la "armaghedon" - varianta romaneasca!
      • 0 (0 voturi)    
        e clar (Joi, 19 noiembrie 2009, 9:33)

        ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        ca jocurile (inclusiv uluitoarele prostii ale lui geoana) sunt facute ca sa intre antonescu cu basescu in turul doi si sa poate concentra toate voturile "anti-baselu".

        dar la o intelegere, desi e cel mai de bun simt lucru care l-ar putea face, ma indoiesc sa ajunga, nu ei doi ci cei care sunt in spatele lor ... pentru ca de fapt lupta este intre "moguli" si sustinatorii economici ai actualului presedinte ...
  • +40 (44 voturi)    
    bravo antonescu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:39)

    dex [anonim]

    bravo antonescu - trebuie aratat clar lu sasu ca nu este televisiunea lui si a psd-ului. ca nu poate face ce doreste el si geoana - si ca geoana nu poate sa se sechiveze asa de la dezbateri.
    • +35 (37 voturi)    
      Prostanacu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:14)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui dex

      vrea sa joace dar cu 2 portari si cu arbitru PSD.
      Eu votez piratu' dar Crin are un mare plus de la mine
      la faza asta.
      • +8 (10 voturi)    
        me too (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:57)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui ciupi 2

        poate peste 5 ani
    • +6 (24 voturi)    
      nu cred in intentile bune ale lui Antonescu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:30)

      desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui dex

      Cred ca Antonescu doar vrea sa profite de reclama facuta dezbaterii si sa ia el ratingul de la ora respectiva. L-am vazut in intalnirea cu Basescu si mi se pare ca tot ce are in cap este sa-l injure pe Basescu. Are program politic tot atat cat are prezente in parlament.
      • +10 (12 voturi)    
        dar are mai mult de castigat... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:43)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui desteptarea

        daca se detaseaza de Prostanac....si-a dat seama cam tarziu....PSD-ul i-a furat premierul ,apoi a aruncat niste sondaje in care il dadea ca fara sanse pe Antonescu - raportandu-se la el mereu de sus....a pierdut chiar si din electoratul traditional alaturandu-se prostanacului iar acum pe ultima suta de metrii s-a trezit si vrea sa mai recupereze cat mai poate....
      • +1 (5 voturi)    
        Antoine (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:56)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui desteptarea

        Cat de bine ai punctat fratica! Antonescu a mirosit ca daca face tabara comuna cu Basescu impotriva lui Geoana-coate-goate-mate-fripte o sa ia din voturile amandoura si spera sa ajunga in turul 2, ceea ce este foarte probabil ca o sa se si intample, singurul avantaj al lui Geoana a mai ramas mediul Rural.
    • +1 (5 voturi)    
      dar de ce (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:42)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui dex

      nu a sarit cand si-a bagat tariceanu pilele in tvr in 2007?
    • +2 (2 voturi)    
      aduceti un parapsiholog, bre (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:27)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui dex

      sa il convinga de la distanta pe geoana sa accepte =))
  • +24 (34 voturi)    
    Inteligenta miscare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:40)

    gigi [anonim]

    Si in plus arata ca nu-i e frica!
    Spre deosebire de altul/altii!
  • +20 (22 voturi)    
    Corect! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:40)

    cmister [anonim]

    Mi se pare corect din punct de vedere al tuturor candidatilor ... O sa fie turnu babes in 7 ...
  • +27 (29 voturi)    
    Corectie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:43)

    MickeyD [utilizator]

    dezbaterea nu va mai fi de sapte candidati, ca cel putin 3 nu mai participa, dupa ce Geoana i-a sunat pe tzutzerii Vadim si Becali, iar Hrebenciuc, disperat ca ceilalti au acceptat formula lui de 5, l-a pus pe Sassu sa faca alta cu 7 cu 3 ore inainte de dezbatere.
  • +14 (40 voturi)    
    Pana la urma, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:43)

    maolina [utilizator]

    Antonescu chiar imi place.In definitiv cu Basescu am mai votat.Hotarat,in turul I votez cu Antonescu(Basescu oricum ajunge in turul II), si poate scapam de Geoana.Pe urma, mai vad. Bafta, Crin!
    • +21 (27 voturi)    
      Subscriu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:53)

      Mihai2009 [utilizator] i-a raspuns lui maolina

      Aia-i. Daca ajunge Geoana in 2 mi-ar fi greu sa nu-l votez pe Basescu.
      • +23 (27 voturi)    
        Idem (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:19)

        bgd [anonim] i-a raspuns lui Mihai2009

        Geoana nu trebuie sa ajunga Presedinte. Iar daca asta inseamna sa votez cu Basescu in turul 2...o sa votez cu el. Totusi sper sa votez cu Antonescu...
        • +16 (16 voturi)    
          Ura PSD! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:04)

          moroes [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Ce aveti mai cu Geoana? Voi nu va dati seama de capacitatile acestui om! El din 2 lei castigati cheltuie 4 si mai face si economii. Pai va dati seama daca ii iese faza asta si cu bugetul tarii? Abia astept sa le dam cu tifla alora de la FNI.
    • +20 (32 voturi)    
      nuuuu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:01)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui maolina

      doar base are o sansa sa iasa din primul tur. asta e lovitura decisiva contra psd.

      asta si majoritatea absoluta in parlament.

      e pacat ca impartim voturile.
      • +5 (19 voturi)    
        subscriu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:14)

        dor de duca [utilizator] i-a raspuns lui ekek

        E intr-adevar pacat sa impartim voturile.
      • +8 (26 voturi)    
        Base n-are absolut nici o sansa... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:29)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui ekek

        ...sa iasa din turul I .
        Puteti sa-mi dati minusuri....insa va mintiti singuri. Practic e o aberatie asta...
        Da...din turul 2 are cele mai mari sanse...insa din primul tur...niciodata.
        Hai sa coboram cu picioaele pe pamant.
        • +10 (10 voturi)    
          cu parere de rau (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:45)

          ekek [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          ceva s a intamplat. s a schimbat vceva. din pacate, consider ca antonescu a "aparut in schema" la un moment total nepotrivit.

          geoana e terminat. base e cum il stiam. daca era lupta intre astia 2, era castig din turul 1 pt Basescu.
          Dar a aparut Antonescu, sa imparta cei de dreapta voturile.

          Iti dau dreptate referitor la revenirea cu picioarele pe pamant. Nu pot sa sper decat turul 2 Base - Antonescu.

          Poate intelege si PSD ceva din asta.... Nu ca mi ar pasa ce inteleg ei, atata vreme cat noi tinem minte ce trebuie.
          • +10 (12 voturi)    
            Ce castig din turul 1, amice...? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:23)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui ekek

            Tu subestimezi masina electorala PSD-ista.O subestimezi tare... Trebuie sa vedem realitatea asa cum e...fie ca ne convine sau nu.
            PSD-ul trebuia sa dispara din 2004, odata cu Nastase....dar nu a disparut. Din contra...a ramas cam la acelasi nivel. In 2008 ai observat cat au luat? La numarul de voturi au depasit PDL-ul... Indiferent de unde ia Antonescu voturi...PSD-ul si Geoana tot acolo raman.
            Singurul mod prin care putem scapa de PSD e ca PDL-ul si PNL-ul sa se alieze din nou si sa nu se mai certe...macar vreo 10 ani.
            Cat despre Antonescu... multi oameni "de dreapta" nu sunt multumiti de Basescu (inclusiv eu) iar alternativa pare ok. Nu le poti cere sa voteze cu Basescu in primul tur din moment ce pot alege altceva....insa cu siguranta minim 90% dintre ei (inclusiv eu) vor vota Basescu in turul doi daca nu intra Antonescu.
            Si eu sper la un tur 2 normal...insa tare mi-e frica... Forcing-ul asta pe ultima suta de metri a lui Crin este de salutat...insa nu stiu daca-i va fi de ajuns. Ramane de vazut....
            Oricum...Go Crin !!! :)
            • 0 (2 voturi)    
              Antonescu (Joi, 19 noiembrie 2009, 10:16)

              zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              s-a trezit in sfarsit, si a realizat ca adversarul lui in primul tur e Geoana. Din pacate, s-ar putea sa fie prea tarziu. Daca de la inceputul campaniei era mai echilibrat, cu mai multe atacuri la Geoana si fara faze de genul "il voi sustine si pe Vadim in turul 2 daca intra cu Basescu", acum poate era inaintea lui Geoana in sondaje.
    • +27 (29 voturi)    
      Aha (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:05)

      BiBy [anonim] i-a raspuns lui maolina

      Si eu oscilez intre Basescu si Crin, acum inclin spre Basescu dar astept sa-i mai vad fata in fata.. Oricum, voi vota in asa fel incat, orice ar fi, Geoana si hrebenciuc sa nu pupe cotroceniul..
    • +9 (19 voturi)    
      Nu te grabi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:14)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui maolina

      Cu doar putin timp in urma se plezneau pe burta..E binevenita o astfel de atitudine corecta, dar nu e credibila deocamdata. In cel mai bun caz si-a dat seama de greseala imensa de a se alinia cu PSD-ul. In cel mai rau incearca o mica diversiune
    • +12 (14 voturi)    
      chiar asa... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:25)

      baubau [anonim] i-a raspuns lui maolina

      Si eu sint votant de-al lui Basescu dar chiar ma gindeam ca in primul tur sa votez cu Antonescu. Macar sa elimin din primul tur raul cel mai mare (Geoala). Sa-i aplicam metoda Iliescu din 2000 cind psd-istii au votat in masa cu Vadim ca sa iasa in turul 2.
  • +29 (29 voturi)    
    Incredibil - dupa 20 ani e nevoie iar de revolutie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:44)

    dex [anonim]

    dupa fix 20 de ani - trebuie iar sa luam televiziunea din mana comunistilor - strigator la cel - ce bucuresteni se vor trezi acum sa recastige televiziunea publica - TVR pentru binele poporului?
    • +24 (24 voturi)    
      pai da (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:53)

      mormaila [anonim] i-a raspuns lui dex

      nu se trezeste nici un bucurestean daca nu incep aia din timisoara...
    • +16 (18 voturi)    
      Suntem in plina Revolutie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:56)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui dex

      Este o revolutie a gandirii care va ridica Romania din starea de amortire a ultimilor 20 de ani.
      • +6 (6 voturi)    
        revolutie ar fi (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:29)

        lupa [anonim] i-a raspuns lui Marian

        sa traiasca si aia ce am trait noi ultimii 20 ani. ar trebui sa le fie frica si de umbra lor....sa avem grija de asta si de copiii nostri.
  • +20 (22 voturi)    
    Prostanul se teme de o intalnire cu Basescu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:50)

    mady [anonim]

    Prostanacul fuge de orice dezbatere!!! TVR apartine PSD-ului asa ca nu stiu de ce trebuie sa platim din buzunarele noastre aceasta televiziune care ii face lui Geoana campanie si care este condusa de hrebenciuc in spatele marionetei alexandru sassu!!! Rusine TVR!!!
  • +18 (24 voturi)    
    Geoana este penibil (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:50)

    Paul [anonim]

    din toata povestea evident ca "prostanacul" scade din puncte si in schimb creste Crin ; nu-i exclus ca Geoana sa nu intre in turul 2 si atunci finala (fireasca)se va da intre Crin si Basescu; bineinteles cistigatorul final fiind Basescu
  • +8 (20 voturi)    
    Genial (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:51)

    Gigel77 [utilizator]

    Gata, am stabilit. Votez Crin Antonescu.
  • +3 (25 voturi)    
    cugetare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:53)

    palamida [anonim]

    Domnu' Crin trage cu dintii sa prinda functia si e de inteles, n-are nici un haz sa redevina muzeograf. Fara furaciuni el nu e in stare nici sa supravietuiasca pe cont propriu. Ce lichea!
    Dupa ce ca au scufundat partidul liberal traditional l-au transformat in PSD-PCR 2.
    • 0 (18 voturi)    
      Zau (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:15)

      G [anonim] i-a raspuns lui palamida

      Si afirmatiile tale pe ce se bazeaza?
      • 0 (10 voturi)    
        Pe rautate... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:31)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui G

        Evident.
    • -2 (12 voturi)    
      Sula si prefectura (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:23)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui palamida

      Ai postat si tu, ca sa arati ca stii sa scrii.in rest...nici base nu vrea sa ramana fara presedentie. Ce sa faca, sa redevina marinar? Pai, pe care flota?
      Hi-hi!
    • +7 (9 voturi)    
      Mi se pare normal (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:28)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui palamida

      Ca un candidat la presedentie ROMANIEI sa faca tot posibilul ca sa ajunga acolo.Este o mare cinste.Deci daca Antonescu isi doreste foarte mult chestia asta, trebuie sa munceasca pentru ea,sa fie inventiv,si destept
  • +9 (27 voturi)    
    Antonescu, Broscoiul Hrebenciuc si pestii (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:57)

    Andrei [anonim]

    iar copiaza Antonescu pe Basescu si lumea il aplauda ca si cum el e initiatotul.
    Antonescule, pata aliantei cu PSD nu se poate sterge. Mergi inapoi la balta!
    • +5 (11 voturi)    
      da' de la PDL se sterge? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:28)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Hai sa fim putin corecti si sa nu uitam ca in iarna trecuta si PDL se alia cu PSD. E inghesuiala mare la aliante cu PSD-ul, deja nu mai e un criteriu ... din pacate.
      • +3 (5 voturi)    
        Alianta PSD (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:52)

        pistea [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Pai s-a facut alianta cu PSD pentru ca asa a votat poporu. Base era obligat de constitutie sa procedeze asa.
  • +10 (20 voturi)    
    Antonescu stie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:58)

    Clip [anonim]

    Crin Antonescu (sau echipa sa) stie cine ii este adevaratul adversar in tutul I: Geoana. Basescu oricum ajunge in turul 2, prin uramre tinta lui in turul I trebuie sa fie Geoana; este sansa lui de a ajunge in turul II. Si oricum in turul II, Crin ar fi un adversar mai dificil pt Basescu decat Geoana!
  • +6 (24 voturi)    
    Un plus pentru Antonescu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:04)

    marinaru [utilizator]

    Un alt pas in divortul de PSD ?
    • +15 (19 voturi)    
      cum vine asta (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:13)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui marinaru

      vorbesti de divort cu psd. deci a fost o "casatorie".
      cu toate astea, dau un plus lui Antonescu.
      pai de ce uita romanul asa usor?
      de ce crezi ca dupa ce se vede cu sacii in caruta nu se intoarce la vechile metehne?
  • +18 (22 voturi)    
    geoana-hrebenciuc...eterna mizerie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:04)

    lucian [anonim]

    Geoana demonstreaza inca o data ca e manipulat de un grup de interese foarte periculos iar capacitatea lui de a dialoga cu Antonescu sau Basescu e nula.
    • +12 (14 voturi)    
      capaciatea lui geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:21)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Capacitate care se poate observa ori de cate ori deschide Geoana gura.
  • +15 (21 voturi)    
    bravo crinule ! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:09)

    cucuvaia [anonim]

    jos palaria, domnule antonescu !
    >>spre o aliantza de dreapta !
    jos iliescu !
  • +10 (18 voturi)    
    Steaua Rosie (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:15)

    lgl99911 [anonim]

    Trebuie sa le punem in frunte bulina rosie in forma de stea cu cinci colturi , sa-i vada lumea de departe si sa-i ocoleasca.
  • +14 (14 voturi)    
    Era evident o plasa intinsa! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:28)

    toma [anonim]

    O vreme am crezut ca staf-ul de camanie al lui Base nu este profesionist sau ca mai rau, Base a cazut nervos. Dar iata ca m-am inselat! Daca astia sunt securistii de ieri (Hrebe, Sassu (caci il stiu de Electrecord si ca un student repetent in Politehnica) nu ma mira unde am ajuns astazi. Ei chiar ii credeau fraieri pe Base si Crin sa cada in plasa intinsa? Adica un Vadim cu spume la gura, un Becali cioban si cu Hrebe la butoane!!! Pai ti s-ar intoarce stomacul pe jos de jegurile lor de vorbe. Lasa-i acum sa-l injure pe Geoana. Dar ma tem ca facand parte din "liga" lui Geoana vor pleaca sa bea o bere toti impreuna. Si uite asa, maria sa Geoana poate fi depasit si de Crin si va fi lasat sa joace in liga "prostanacilor". Baietii sunt in fibrilatie...
  • +13 (15 voturi)    
    bravo (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:30)

    Leo [anonim]

    Bravo Antonescu, bine Basescu
  • +8 (8 voturi)    
    Pentru ca e las (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:48)

    maolina [utilizator]

    Geoana nu merita turul II.Hai sa nu mai aruncam voturile pentru presedinti cu "inlocuitori".(Votam Geoana, si ne trezim cu Gusa si Hrebenciuc).Hai sa votam macar oameni curajosi si destepti.Hai sa dam sondajele peste cap, si Geoana sa aiba un meritat loc pe podium (adica 3).
    • +5 (5 voturi)    
      foarte de acord , PSD ar merita o lectie... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:56)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui maolina

      PSD ca partid are procente sub PDL iar Geoana este cotat sub partid cu mult mai mult decat ne arata sondajele facute la comanda....
      Un turul doi cu Basescu si Crin le-ar da lovitura de gratie comunistilor din PSD....iar Crin daca intra in turul doi ar avea mai multe sanse ca si Geoana ....
  • +6 (6 voturi)    
    TVR again (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 18:59)

    Marianul [anonim]

    Daca la alegerile din noiembrie anul trecut poporul i-a dat cu flit la vadimi si bekali, TVR tine cu orice pret sa-i bage in disputa electorala. Pacalicii astia 2 trebuie sa dispara din viata [politica a Romaniei.
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo Crin, la urma urmei sa cedeze Pinochio (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:15)

    Lorenzo Monkson [anonim]

    De ce nu cedeaza Pinochio din timpul lui de antena ca se intelege el cu cartita aia de Sasu.
  • +5 (5 voturi)    
    Disperati dupa o schimbare..... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:22)

    dan [anonim]

    Nu inteleg inca de ce ne veselim la greu cu cei 2 principali potential candidati de opozitie, cand daca te gandesti logic, cu toti s-au perindat pe la carma tarii si nici macar unul nu a reusit sa aduca o schimbare (nici macar actualul). Cu alte cuvinte, daca am un robinet prost la baie, o sa-l inlocuiesc cu cel vechi si ce bucuros o sa fiu ca macar l-am schimbat. De la unii, de la altii din cei care sunt da-ti fara sansa, ceva mi-a atras atentia! Un candidat avea in program doua lucruri care mi s-au parut super: 1. Gruparea pe clase de votare a celor cu drept de vot. Cu alte cuvinte, votul unui intelectual, profesor universitar sa valoreze mai mult decat votul unuia fara studii. Clasificarea NU se face pe nivel de bani, ci pe nivel intelectual. S-ar spune imediat ca cel din clasa de jos nu mai poate sa-si exercite drepturile. Gresit!! Nimeni nu-l impiedica sa puna mana pe o carte si sa ajunga la un nivel la care votul lui sa devina mai puternic in societate!!! Ce de multi analfabeti am scapa, oameni care au ajuns acolo sus pe voturile prostimii. Cati dintre ei nu au gasit prostia ca usa de scapare sa intre din nou in parlament. Cati au avut curaj sa candideze pe Bucuresti sau in orasele mari? S-au dus si au candidat de la sate unde cu o branza si-au cumparat voturile, pt ca fiecare vot conteaza, indiferent de la ce fraier vine. Nu cred ca poti compara votul unui profesor universitar cu cel al unul hot de masini, sau a unuia care sapa santuri. Asta ar ajuta si la cresterea inteligentei fiecaruia. 2: Procesele sa se execute cu Jurati. Sistem american care da persoanelor din societate dreptul de a da verdicte. Ma gandesc ca asa, poate ca multe din cazurile de coruptie nu s-ar termina doar cu ani de inchisoare cu suspendare. Multi de sus cred ca s-ar speria de masura aceasta!! Parca am da si noi un tun financiar, daca am avea ocazia, numai daca am stii ca tot ce s-ar intampla la final e cu suspendare. Sa vedem cum punem robinetul vechi inapoi,...depinde mult de prostim
  • +8 (8 voturi)    
    A blufat. (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 19:55)

    Angela Similea [utilizator]

    A reusit si de data asta sa scape de dezbatere Geoana...A blufat cand si-a provocat adversarii la o dezbatere si acum nu stie pe ce parte s-o mai ia sa scape...Ar fi bine ca dupa prezidentiale macar Geoana sa se retraga in locul lui si sa inceteze sa se mai faca atat de mult de ras...
  • +1 (5 voturi)    
    Postacii de serviciu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 20:59)

    sln [utilizator]

    Citeam astazi un reportaj in Romania Libera despre postacii PNL-ului si felul cum primesc ideile principale pe care sa pedaleze.
    Uitandu-ma la comentariile anterioare, disting ultimul racnet in materie de idei de postaci. E ceva de genul "Eu sunt pentru Basescu, dar o sa votez Antonescu in primul tur, ca sa nu intre Geoana". Acum... de ce ar vota cineva Crinuletz daca il doreste pe Basescu? Se invoca teama ca Geoana sa intre in turul al doilea. Si de ce asta ar trebui sa produca frisoane, avand in vedere calitatea personajului???
    E un joc (nu total stupid, recunosc) pentru a mai atrage niste voturi dinspre Basescu. M-as mira sa nu vedem ideea asta revenind intr-o veselie zilele urmatoare.
  • -5 (5 voturi)    
    Mircea Geoana nu fuge de dezbatere ! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:06)

    Alex [anonim]

    Mircea Geoana nu fuge de dezbatere cum fac ceilalti...Bravo Mircea Geoana !
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:23)

    m.s. [anonim]

    Ce-i Geoană? Nu te lasă bunicuţa Iliescu să vii la dezbatere cu Basescu?‎
  • -2 (2 voturi)    
    ... scena politica (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:26)

    dodi [anonim]

    e clar ca lui Geoana i-a fost frica de o confruntare directa cu Basescu si Antonescu, ar fi fost o confruntare 2:1 .... Antonescu trage din greu sa ajunga in turul 2 (Basescu e cu siguranta unul dintre finalisti), si dupa cum s-a vazut din asa zisa "confruntare" de la Cluj, intre A si B exista in acest moment un pact de neagresiune (o coalitie ad-hoc daca vreti) cu intentia de a-l scoate pe Geoana din carti ....
    Base se fereste de Vadim pentru ca probabil securistii astuia din urma au mai scormonit cate ceva despre primul securist/marinar al tarii si n-ar fi dat bine cu 4 zile inainte de scrutin, si asa are destule explicatii de dat (ma refer acum doar la clarificarile pe diverse teme pe care le promite de luni de zile)
    .... totul e un teatru ieftin ... ieftin ... ieftin .... nici unul nu e mai breaz decat celalalt ... ti se face scarba .... pe care dintre parazitii astia sa-i votezi ?
    pe Basescu? ... lol ... daca ma angajeaza Luxten pe salariul lui EBA cu jumatate de norma si daca imi da cadou un apt la Popoviciu in Baneasa
    pe Crin? ... acum cativa ani era regalist convins, acum se viseaza presedinte ... prefer totusi o republica (PARLAMENTARA daca se poate si nicidecum prezidentiala)
    pe Geoana? ... girat de Iliescu sau alti rosii pana in maduva oaselor

    ar mai fi de spus cate ceva si despre ceilalti, numai ca in economia scrutinului de duminica nu conteaza niciunul, adica pierdere de vreme
    Dilema !!!
    pardon! ... o sa ma duc sa votez cu NU la referendum .... 300 de parlamentari inseamna ca romanii din HARCOV nu vor avea reprezentant in parlament, iar cum eu am trait acolo stiu ce inseamna sa nu fii reprezentat
  • -2 (2 voturi)    
    jos base (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:34)

    armido5 [anonim]

    De ce Mircea Geoană?
    • Este singurul candidat care îl poate învinge pe Traian Băsescu.
    o Popularitatea lui Mircea Geoană a crescut cu 15% din aprilie, în timp ce Traian Băsescu a scăzut aproape 30%.
    o În acest moment, există doar doi candidaţi care contează în cursa pentru Cotroceni: Mircea Geoană şi Traian Băsescu. Oamenii trebuie să aleagă raţional şi să voteze candidatul cu cele mai mari şanse de a-l învinge pe Traian Băsescu.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce lider e Geoana? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 21:41)

    katrina [anonim]

    Ce lider este Geoana daca nu poate sa fie barbat si sa se avante in lupta? Prefera sa lupte colegii de partid pt el, ba mai mult, vine cu pretentii si cu alti lideri de partid. singur nu este in stare sa apara in fata oamenilor si sa il infrunte pe Basescu.
    singura teama a lui Geoana este ca va fi invins cu propriile arme, de catre Antonescu, asa cum s-a intamplat cu Basescu.
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo Antonescu (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:04)

    Un roman anonim [anonim]

    De ce nu ai actionat de la inceput asa? Il faceai praf pe Mirciulica de la distanta.
  • +3 (3 voturi)    
    ghh (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:05)

    amalia21 [anonim]

    Geoana e un inapt, o gaina lasa, un chior in tara orbilor. Nu suport PSD-ul ca partid. Anul trecut am lucrat in presa locala si pot spune ca psd-isti nu mi-au placut deloc. Nci ca oameni si nici ca membri ai unui partid. Sunt niste comunisti si ipocriti.
  • +1 (1 vot)    
    ro se scufunda fara base (Joi, 19 noiembrie 2009, 10:46)

    ale [anonim]

    Crin intra in turu 2,se aliaza cu Geona si iese presedinte.Geoana vrea prim ministru.Base se intoarce cu vaporul personal pe insula.Romania se scufunda(de tot).E singura combinatie castigatoare pentru toti candidatii cu sanse.
  • 0 (0 voturi)    
    nota (Joi, 19 noiembrie 2009, 19:58)

    EUGEN [anonim]

    Nu conteaza cu cine si cand,pt ca la orice ora Crin ii face praf intr'o dezbatere libera...Deci >?
  • 0 (0 voturi)    
    ba intra in turul II (Joi, 19 noiembrie 2009, 22:04)

    eugen [anonim]

    CRIN e prea domn sa se coboare la mintea circarilor (vadim si becali)... el trebuie sa se lupte cu Geoana pt pozitia 2 din clasament ca apoi locul 1 de la sine ... iesiti fratilor la vot si scapati-va de traiul asta de 2 bani pe care il traim cu totii, scapti-va de comunistii astia care inca mai traiesc ... daca nu i bagam noi in pamant ne baga ei


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by