Emil Boc: Voi fi garantul sperantei romanilor ca anul 2009 nu va fi asa de rau

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Joi, 1 ianuarie 2009, 11:39 Actualitate | Politic


Premierul Emil Boc a declarat, la Cluj Napoca, la trecerea dintre ani, ca va fi garantul sperantei romanilor ca anul 2009 va fi unul care va fi trecut cu bine, iar romanii vor fi solidari si vor da dovada de responsabilitate, potrivit Mediafax.

Boc a declarat, in mesajul de Anul Nou adresat clujenilor de pe scena amplasata in Piata Avram Iancu din municipiu, ca romanii care se simt vulnerabili din cauza crizei economice nu vor fi uitati de guvernanti.

"Vreau sa fiu un garant al sperantei romanilor ca anul 2009 nu va fi asa de rau cum se anunta in lume si va fi un an pe care impreuna, solidari, cu responsabilitate, il vom trece cu bine. Voi fi garantul ca aceasta speranta a romanilor sa nu moara", a spus Boc.

Primul ministru a urcat pe scena si s-a adresat clujenilor si romanilor cu cinci minute inainte de miezul noptii, dupa care a numarat cu acestia ultimele secunde ale anului 2008.

Boc le-a transmis ca "cele bune sa se adune si cele rele sa se spele", atragand atentia ca anul 2009 va fi un an poate putin mai dificil decat cei de pana acum.

"Stiu ca foarte multi dintre dumneavoastra aveti ingrijorari, dar si foarte multe sperante. Va ingrijoreaza poate locurile de munca, poate creditul pe care nu-l puteti plati sau ca firmele unde lucrati nu au comenzi ca anul trecut. Vreau sa va asigur ca in Romania, in acest moment, exista guvernanti responsabili, iar ei trebuie sa fie garantia sperantei romanilor ca putem duce si iesi si in 2009 cu aceste greutati economice care se anunta", a afirmat Emil Boc.

Premierul a dat asigurari ca actualul Executiv va incerca sa mentina locurile de munca existente si sa creeze altele noi, o alta prioritate fiind atragerea fondurilor europene, in valoare de circa 30 de miliarde de euro.

"Prin responsabilitate, solidaritate si intelegere vom depasi acest moment mai dificil care ne asteapta", a spus Boc.

In finalul mesajului sau, primul ministru a multumit clujenilor si a promis ca nu va uita orasul unde a fost primar, afirmand ca nu ar fi ajuns unde este astazi fara sprijinul lor.

"Nu va voi uita niciodata. Clujul va fi printre prioritatile mele si va ramane mereu in sufletul meu", a spus Boc.

Dupa intrarea in noul an, premierul, insotit de liderii PD-L Cluj si de alte oficialitati locale, a asistat la un foc de artificii care a durat 15 minute, urmat de concertul sustinut de cantareata britanica Samantha Fox.

In jurul orei 00:30, premierul a parasit Piata Avram Iancu, alaturi de sotia sa, Oana, si de fiicele lor, Cezara si Patricia.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2355 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    Bla bla bla (Joi, 1 ianuarie 2009, 11:52)

    Fritz [utilizator]

    Acu 2 luni spunea ca el e garantul maririlor de salarii si de pensii, ca asa e legea......azi e garantul altor lucruri......doar pana maine, si tot asa.......
    • -1 (5 voturi)    
      garantul sperantelor... (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:21)

      vallya [anonim] i-a raspuns lui Fritz

      Mai Fritz,
      Pe vremea cand spunea asa ceva, economia lui Tariceanu "duduia" asa ca era normal sa sustina o crestere de salarii si pensii. Acum cand aceiasi economie s-a dovedit ca "fasaie" trebuie sa fie realist si sa ia masurile necesare pentru redresare...Nu esti critic cu cine trebuie!
      • +3 (3 voturi)    
        ei nah (Joi, 1 ianuarie 2009, 19:39)

        donache [anonim] i-a raspuns lui vallya

        de parca nu stiau si ei ce "bine" duduie economia lui Tariceanu. numai gura de toti....
    • +4 (4 voturi)    
      He-hei (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:42)

      Adolf [anonim] i-a raspuns lui Fritz

      Stai bland mai Fritz. N-a zis omul ca are nevoie sa socoteasca pana-n 15.01. cat are si cat poate sa dea. Am inteles si sper ca da pensie de minim 200 lei (de 40 de ori fata de 5 lei cat avea guvernul lui Iuda Tariceanu). La pensii de pana la 5000 va da cate 100 mii (10,9,8...2 %) iar peste 5000 lei eu sper sa le mai scada ca prea nu le merita. Au pensii de peste 5000 lei fosti judecatori, procurori, generali securisti ai lui Ceasca. In perioada 1990-2008 astia n-au miscat cum trebuie sa mai atenueze mizeria romanilor ci doar i-a aparat pe oamenii lui Ilici bolsevicul sa se imbogateasca fara nici un pic de rusine. Iar Ilici si oamenii lui le-au dat salarii si pensii sa le manjeasca constiinta tarata in mocirla coruptiei.
      O sa dea si salarii cum s-a promis dar vor s-o faca cu dreptate nu la cei cu 20000 roni sa le dea inca 100000 roni iar la cei cu 500 roni sa le dea cu acelasi procent 50 %, adica 750 roni. Cinstit e sa fie un procent proportional, 50 % la salarii mici (pana la 2000 roni), vreo 30 % pentru 2000-3000 roni, vreo 20 % mai incolo si tot asa.
      • -1 (1 vot)    
        lege (Joi, 1 ianuarie 2009, 19:42)

        donache [anonim] i-a raspuns lui Adolf

        pai daca au incalcat legea, sa fie judecati si inchisi si anulate drepturile banesti. daca nu ... pensia e conform cu contributia si legile tarii, cum sa o limitezi la o anumita suma?!? suna a socialism curat
        • +1 (1 vot)    
          ei (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:00)

          Adolf [anonim] i-a raspuns lui donache

          Pai social-democratia este acum la guvernare, conform dorintei electoratului. Trebuiesc schimbate si legile. Ei nu spun sa le egalizeze pensiile dar sa nu fie asa de mari la unele categorii in detrimentul altor categorii sociale care traiesc sub limita de saracie.
          In tarile UE nu este asa mare discrepanta intre pensiile slujbasilor statului. Prima corectura ar trebui facuta la cei de jos, fara nici o marire la ceilalti. Legile de pensionare ale parlamentarilor si le-au dat ei insisi, cu Vacaroiu in frunte. Cine sa se bage peste ei !? Un parlamentar are acum 3.200 roni pentru o legislatura si creste la fiecare marire a lefurilor parlamentarilor. La 4 legislaturi, cum au unii, au de patru ori mai mult. Un inginer are vreo 1.200 roni.
          Nu e normal sa ne blocam in fata legilor ca la bariera. Daca nu sunt corecte trebuiesc schimbate. Toata ziua se schimba aceste legi iar sindicatele ar trebui sa lupte mai bine pentru interesele noastre. Noi putem insa sa dam si sa dezbatem idei.
          Sa fie judecati, zici matale. Pai uite cum cazuri evidente precum vila Zambaccian a lui Tamara Nastase sau Loteria lui Dan Voiculescu nu pot fi judecate din cauza calitatii justitiei noastre, calitate atacata si de catre UE ! Daca UE spune ca este o justitie execrabila, de ce vii matale si sustii ca trebuie s-o ascultam orbeste !? Legile le fac oamenii iar cei care au comemorat revolutia la 22.12 si l-au scuipat pe Iliescu au stiut de ce, pentru aceste legi mafiote. Si hitleristii am avut niste legi dar dupa 1945 le-au schimbat de nu ne-am vazut.. A trebuit sa fugim prin Argentina si alte colturi ale lumii ca am aplicat niste legi al caror spirit matale acum le aperi.
  • +6 (6 voturi)    
    cat a costat Vanghelionul, oameni buni? (Joi, 1 ianuarie 2009, 12:18)

    sempere [anonim]

    I-am vazut acolo pe Enrique Iglesias, Smile, Andreea Balan, Mandinga, Simplu. Primaria Sectorului 5 nu are buget de criza?
    Nu zice nimeni ca distractia nu e buna, dar pe masura bugetului.
    • 0 (0 voturi)    
      750 000 euro (Vineri, 2 ianuarie 2009, 5:50)

      vanghelita [anonim] i-a raspuns lui sempere

      sa traiti ...bine!
  • 0 (6 voturi)    
    qqq (Joi, 1 ianuarie 2009, 12:59)

    wera [anonim]

    Pensiile nu vor fi majorate de la 1 ianuarie ,scumpiri, taxe, concedieri, afaceri pe banii statului, minciuni pe fata...................multumim, responsabilitate,ban public, traiasca
    • +2 (8 voturi)    
      Care-i responsabiltatea ta?Manipulare,frustrare? (Joi, 1 ianuarie 2009, 14:33)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui wera

      Am impresia ca traiesti intr-un colt in Ro.cu internet si TV,dar am si impresia ca nu ai depasit scala de-a vedea si auzi numai ce-ti sufla un anumit pseoudo jurnalist,analist,
      moderator roman.
      In intreaga lume se sisteaza orice fel de majorari,se concediaza pe termen lung zeci de mi de angajati,se inchid firme din cauza lipsei de comenzi,miile de masini,tehnologie comandate sunt anulate,(in cazul meu vorbesc despre un stat puternic,cu o econimie inca puternica-Germania unde se plateste un TVA de 19,iar impozite pana la 50%)si nimeni nu se ambaleaza ca tine tipand ca sunt numai minciuni.Fiecare om civilizat vede adevarul si spera sa treaca mai nevatamat prin aceasta criza!
      Nu este timpul potrivit ptr.orgolii ranite(de penalisti)ci este timpul solidaritatii!
      Cine astazi cere mariri de salarii si pensii din nimicul existent este un egoist si un analfabet!
      Nu-i vorba ca cineva nu se tine de cuvant,este vorba de:este obligat de situatie sa nu se tina de cuvant!
      In iunie au fost bani ptr.pensii,dar in realitate erau bani inexistenti!
      Tariceanu a mintit,a aratat date ireale si de acea ar trebui sa fie tras la raspundere!
      S-a trezit cu funia la gat si s-a opus mariri salarilor,dar in iunie cand la 5 milioane de pensionari li se mareau pensiile electoral de unde veneau banii?Este bugetul unei tari si nu al casei Citroen!Asa de repede un gol?Haidede!
      Lasati-i sa munceasca si dupa patru ani veti vedea daca merita sa fie alesi din nou sau nu!
      Dar romanul nostru:vrea totul astazi acum,sa devina miliardar peste noapte!
      De acea nu va da dumnezeul mai mult,ptr.ca unii dintre voi sunteti niste egoisti si lacomi!
      La multi ani!
      • 0 (10 voturi)    
        Pentru lacheii latrai (Joi, 1 ianuarie 2009, 15:53)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Bai bine stimabile, atunci explica-mi si mie cine l-a pus pe derbedeu sa semneze legea de majorare a salariilor profesorilor ?
        Cumva satana whisky sau mintea lui bolnava ?

        Poate pui maina si te informezi sa vezi cite salarii/beneficii/indemnizatii cresc de la 1 ianuarie 2009 si pentru ce categorii, atunci poate ai fi ceva mai credibil si ai depasi mentalitatea de lacheu latrau.

        Ma opresc din scris si iti fac o urare, in spiritul noii coalitii PDL + PSD = FSN - vechii comunisti.

        Sa traiesti bine, mai animalule !

        P.S. Si crede-ma, urarea vine dintr-un suflet curat si nu unul plin de minciuna pe care foarte des o pomenesti, probabil stai toata ziua cu ea in gura.
        • 0 (6 voturi)    
          Nu stiu care dintre noi minte! (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:52)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Nu incerc sa cobor la nivelul tau si sa duc o conversatie fara un dram de educatie si civilizatie!
          Eu nu am mintit,eu nu sufar de vreo maladie cronica,care s-ar putea numi:ura!
          Cu toate ca as avea un drept si motive de ajuns.Mie comunistii genului Iliescu,mi-au facut mai rau decat tie.Dar de unde sa stii tu asta?Tu nu esti decat un sclav al mentalitatii tale primitive si al celor pe care vrei sa-i slavesti(asta da lacheu!)
          Din intregul meu comentar nu stiu cum ai reusit sa deduci ca as fi un lacheu al cuiva!
          Eu cred ca am redat niste realitati care sunt actuale in tara in care traiesc,dar nu am adus ode cuiva!
          Cred ca o conversatie se poate duce si pe un alt ton,decat cel al unui scapat dintr-o oarecare turma!
          Veze-ti tu de treaba ta,ca de-a mea am eu grija!Si daca ti-ar place fairplay-ul(ceeace nu cred)mai vorbim peste un an!
          • +1 (5 voturi)    
            Minciuni rosii in 2009 (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:36)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Victor

            Un om care a avut un minim contact cu aparatul opresiv al regimului Ceausescu nu ar gindi ca tine.
            Doar daca a facut compromisuri dupa acest prim contact.
            Vorbim peste un an cind nu va mai exista actualul guvern Boc.
            Sa traiesti bine, mai animalule !
        • +1 (3 voturi)    
          animal planet (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:59)

          Un suflet curat ca lacrima [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Urarea cu mai animalule ai copiat-o de la dictronarul tau Ilici bolsevicul. Nici n-a murit omul si deja ii copiezi operele.
          Pana amu o fost PNL + PSD pe ascuns. Amu s-o schimbat PDL + PSD ca asa or votat romanii. Nici PDL n-or vrut si nici PSD dar asa s-a intamplat pentra anul ista.
          Domnul presedinte al tarii, mult prea stimabilul Traian Basescu, a votat legea fiindca asa i-au dat-o parlamentul lui peste, cu liberalii din el cu tot, si n-a gasit ceva neconstitutional in ea ca s-o dea inapoi. A avut si un precedent cu marirea pensiilor cand a returnat legea iar Ilici bolsevicul, pretinul tau, l-a blagoslovit cu injurii de mai mare dragul (precum vorbesti si matale, colegi de doctrina).
          Nu credeam ca o sa mai spuna cineva mai animalule vreo 50 de ani de acum incolo. Cine zice, ala e, spune o vorba inteleapta din poporul nostru al romanilor nebolsevici.
          • 0 (2 voturi)    
            Presedintele nu voteaza legi (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:38)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui Un suflet curat ca lacrima

            "Domnul presedinte al tarii, mult prea stimabilul Traian Basescu, a votat legea [...]"

            Poate a promulgat-o. Parlamentul voteaza legile, presedintele o poate aproba (=promulga) sau retrimite la camere/senat pentru revizuire (cred ca trebuie si o motivatie in cazul asta).
            Parlament (bicameral): senat+camera deputatilor ==> legislator
            Guvern: "aplicator" (sic)

            Presedintele e mai mult un moderator si, pe alocuri, un fel de garant. Cel mult desemneaza primul ministru, asta isi alege cabinetul etc. - dar legea este votata de parlamentari.
            • +2 (2 voturi)    
              Asta a si dorit sa spuna (Joi, 1 ianuarie 2009, 19:45)

              .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui ac

              Ca sa exprimat gresit, unii corecteaza forma altii fondul :)
            • 0 (0 voturi)    
              da (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:04)

              ac [anonim] i-a raspuns lui ac

              Mii de scuze. Aveti dreptate, n-am fost atent la exprimare.
          • +1 (3 voturi)    
            Frumos (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:43)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui Un suflet curat ca lacrima

            De ce ii tii partea unui mincinos ?
            Legea putea sa nu o semneze invocind conditii exceptionale generate de criza economica.
            Sint sigur ca de aceste conditii exceptionale va tine cont guvernarea rosie atunci cind va acorda contracte fara licitatie publica.
            Cunosti vorba aceea cu scuipatul si cu linsul.
            • 0 (0 voturi)    
              Un suflet curat ca lacrima (Joi, 1 ianuarie 2009, 19:56)

              @Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Alex, eu cred ca Boc ar face oarece economie daca le-ar taia indemnizatiile celor care au pseudonimul de Victor, vallaya etc si i-ar pune sa faca o munca cu adevarat utila.
              • +1 (1 vot)    
                De acord (Joi, 1 ianuarie 2009, 20:54)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui @Alex

                Apreciez ce face Boc, chiar daca este de la PDL. Insa ma nemultumeste influenta derbedeului si excesul de servilism al ministrilor.
                Astept sa citesc in Monitorul Oficial cele anuntate de Boc si apoi voi vedea daca merita sau nu aprecierea.
                Insa are antecedente in minciuna si acest individ - una preda studentilor despre constitutie si alta vorbeste.
                Voi fi circumspect in continuare.
                Lacheii sint sustinatori PDL din prostie sau din interes.
                Gindeste-te ca si la ora actuala sint multi indivizi in tara asta care regreta comunismul la fel cum sint de multi cei care il sustin pe derbedeu din prostie. Vorba aia veche, prosti, dar multi.
                Dupa o mica adunare a celor doua categorii aflam procentul de votanti ai PSD + PDL.
            • -1 (1 vot)    
              asta e (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:47)

              Unul [anonim] i-a raspuns lui Alex

              1. A oprit marsul pesedeilor corupti in 2004.
              2. A pornit justitia la treaba si i-am vazut in corzi pe Ilici bolsevicul, Tamara Nastase, Felix diabolicul, Mitrea, DIP, Tender, Patriciu. Normal ca astia toti sunt turbati pe el. Dar matale ce-oi fi avand !? A avut opozitie mare si n-a putut s-o duca pana la capat si din cauza noastra ca nu l-am sustinut destul si a matale care-l tot injuri. Mata esti vinovatul principal care a oprit in loc justitia.
              3. Nu s-a lasat uns de alde Patriciu (biletelul) sau a altor gasti mafiote.
              4. Este singura speranta in dorinta de curmare a coruptiei, a faradelegilor care domnesc acum in Romania.
              Spune matale o alta persoana.

              Acum poti fi cu Basescu sau cu mafia oligarhica. Inteleg ca esti de partea raului, a intunericului, a diavolului. De ce oare ?! Explica cu cine trebuie sa fie un om cinstit si muncitor.
      • +1 (3 voturi)    
        raspuns.. (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:28)

        vallya [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Apreciez foarte mult ceea ce scrieti . Poate le deschideti ochii si acestor contestatari ai noului guvern chiar daca acest guvern nu a avut inca timp nici sa rasufle decum sa ia niste masuri...Toti au uitat ca economia lui Tariceanu "DUDUIA"
      • +1 (3 voturi)    
        lupii (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:12)

        iorgu de-la sadagura [anonim] i-a raspuns lui Victor

        mai andrei pe la noi pri ardeal cind scoti asa ceva din gura esti numit prostalau vorbesti fara sa gindesti sau asa ca prin regat te arunci ca gaina la muci.nu vreau sa te jignesc dar gindestete citi pensionari mor zilnic tine cineva evidenta ?intreaba laINS si te vei cutremura, marirea de 6 sau 7% este un nimic, dar acel nimic pt. pensionari era o speranta pe care au furat-o.Dle. Victor nu intimplator au aminat marirea si ei stiu de ce .poate daca citesti aceste rinduri o sa-ti dai seama /Toata fiinta mea se revolta de un asa cinism barbar.Scuze pt.cuvintele tari.
        • 0 (2 voturi)    
          Servus,daca esti un ardelean! (Joi, 1 ianuarie 2009, 18:19)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui iorgu de-la sadagura

          D-nule Iorgu,ardelenii au un caracter si limbaj mult mai cizelat decat al dumneavoastra,dar indiferent,in cazul nostru discutam despre situatii economice si sociale si nu de provenienta cuiva.
          Vorbind asa de la om la om si nu de la "specialisti"economici la specialisti..
          Daca nu sunt fonduri,de unde sa se mareasca?Daca nu se produce de unde sa existe fonduri?
          Daca se maresc in nestire salariile,pensiile,atunci va creste inflatia,iar prin cresterea inflatiei,acei o suta de lei ce-i vei primi in portofel ti se va lua triplat inapoi!
          Deci ce vrem deocamdata:bani fara valoare,sau mentinerea ptr.o anumita perioada a situatiei actuale?
          Nascut,sunt dobrogean,iar la noi pensionarilor le merge mai mizerabil decat voua ardelenilori.Voi mai aveti fonduri,dar dobrogenii-l au pe Mazare,care face totul:aduce investitori,reface infrastructura,ne baga taxe peste taxe,.ne umple gurile ptr.cateva zile,etc.
          Tu vorbesti de pensionari ca muritori de foame,dar uiti de tineretul si copii muritori de foame!
          De ce?Acesti tineri platesc pana-n nestire in fondurile de pensii,ca sa le mearga pensionarilor bine(banii ptr.pensiile platite de dumneata intreaba-l pe Iliescu,vacaroiu
          Voiculescu unde au ramas).
          Problema este ca voi cereti incontiunuu ceva ptr.voi,dar nu va ganditi la nepotii si copii vostrii!
          Si eu sunt un pensionar,care a platit peste 500 Euro din salariu plus firma mea,si astazi ma multumesc cu ce primesc(sau mai bine zis:atat am platit atat primesc).
      • +2 (2 voturi)    
        Toata stima pentru mesajul tau (Joi, 1 ianuarie 2009, 19:41)

        .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        de mult asteptam sa mai vad o parere pintre cele multe ale comentatorilor, asa cum ai avut-o tu. Ai identificat bine problemele romanilor care ii tin pe loc: 1. NU sunt solidari; 2. Vorbesc, actioneaza si pe urma gandesc;3. Vor marea cu sarea fara sa depuna vreun efort
        • -1 (1 vot)    
          mai .marius... (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 13:55)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui .Marius.

          ...tu nu esti victor cumva? :))
          iti aduci singur osanale? :)) brava!
      • 0 (0 voturi)    
        nedumeriri (Vineri, 2 ianuarie 2009, 9:51)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Victor

        1. PD-L si PSD au facut promisiuni electorale fara sa se informeze "la sange" in privinta starii economiei? daca da, sunt niste incompetenti, inconstienti, etc
        2. PD-L si PSD au facut acele promisiuni electorale stiind care este starea reala a economiei? daca da, alegerile au fost castigate prin frauda grosolana si merita anulate
        3. cu asta am spus totul.
        • 0 (0 voturi)    
          poate (Vineri, 2 ianuarie 2009, 11:54)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Nu cred!Asa ceva se intampla si la case mari!Noi suntem prea mici ca sa cunoastem jocurile din spatele cortinei,noi nu avem de unde sa stim realitatile cifrelor.
          Dupa cate vezi in intreaga lume se minte cu cifrele si de ce chiar Guvernul Tariceanu sa se fi jucat cu cifre reale!
          Crezi ca li se permitea inainte sa vada cifrele reale?Nu fi naiv!
          Eu fac parte din electoratul german si vreau sa spun ca de 20 de ani ca alegator activ,inca nu am intalnit(in afara faptului ca Merkel ne-a spus de la bun inceput:voi mari TVA)un politicean,care una a spus si dupa acea s-a tinut de cuvant!
          Ptr.ca intre hartiile fostilori si promisiunile electorale a noilor sunt discrepante enorme:cei vechi ascund cifre,in speranta ca vor casiga din nou.La noi in asemenea cazuri se rastoarna casa(nu cunosc sinonimul roman:Kassensturz)si atunci iese adevarul bugetului la fata!
        • +1 (1 vot)    
          daca (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:56)

          brasovean [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Si daca se tin de promisiuni !? Dai o mie de euro ? Eu pun la bataie ca se tin. Nu mi se pare greu daca vor face niste corectii absolut necesare. Eu consider ca nu mai trebuie sa mareasca salarii si pensii la cei care au acum cu mult peste valoarea prestatiilor lor, cam cum e in Suedia, Elvetia si alte tari mai destepte. Iuda Tariceanu a marit cu 20 %, adica cu 2000 roni la pretinii lui miliardari si cu 50 roni la amarasteni. A marit si mai mult prapastia intre cetateni, unii mafioti iar ceilalti caraghiosi.
      • 0 (0 voturi)    
        Garantarea sperantei (Vineri, 2 ianuarie 2009, 12:56)

        Natafletz [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Zici tu "Cine astazi cere mariri de salarii si pensii din nimicul existent este un egoist si un analfabet!Nu-i vorba ca cineva nu se tine de cuvant,este vorba de:este obligat de situatie sa nu se tina de cuvant!"

        Poftim? Dar cine cerea ieri si GARANTA ca o sa le dea cand vine la putere cum e??? Tu stii sensul verbului "a garanta"? Cum po sa'mi garanteze mie cineva sperantele? Cum adica obligat sa nu se tina de cuvant??? Dar tu cand promiti ceva, promiti fara sa stii ca poti??? Cum se cheama un astfel de om? nu cumva IRESPONSABIL???
    • +2 (4 voturi)    
      diversionistii (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:45)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui wera

      Mai asteapta fa pana-n 15.01. cum a promis. Ardeleanul sta intai si judeca si apoi taie in mod cinstit la fiecare dupa ce a facut. La noi in Ardeal sunt oameni cinstiti, nu te duc cu presul precum miticii sau oltenii.
      • 0 (0 voturi)    
        Cu ardelenii ai dreptate (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:14)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Problema e ca Base nu e ardelean!
        • +1 (1 vot)    
          de (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:30)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Era vorba de Boc, ce naiba.
  • +5 (7 voturi)    
    unu (Joi, 1 ianuarie 2009, 13:37)

    unu [anonim]

    bok e cel mai bun premier.
    votati, baieti!
    • -1 (3 voturi)    
      unu (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:45)

      unu [anonim] i-a raspuns lui unu

      hai mai c-am glumit.
      voi nu vedeti ca nu e decat un papagal demagog?
      si basescu, la fel.
      votati, baieti!
      • +2 (2 voturi)    
        Plin de botanisti la PDL (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:43)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui unu

        Imi place reactia lacheilor.
        • 0 (0 voturi)    
          lacheii (Vineri, 2 ianuarie 2009, 19:03)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Fiecare cu stapanii lor. Voi cu oligarhia mafiota a lui Patriciu, Felix diabolicul, Ilici bolsevicul, Tamara Nastase, DIP, noi cu saracimea si dorinta lor de dreptate, cinste. Voi cu coruptia, cu trecutul mafiot, noi cu speranta in mai bine. Nu visam, doar speram. In unii poti spera, in altii nu mai e nici o nadejde de indreptare.
  • +4 (6 voturi)    
    ai uitat sa spui cu ce garantezi.. (Joi, 1 ianuarie 2009, 13:54)

    tsunami [utilizator]

    cu slujba?
    si cum sa masoara speranta?

    doar vorbe.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu a spus , (Joi, 1 ianuarie 2009, 15:04)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui tsunami

      , pt ca se stie ca are legatura directa cu " al de sus ".
      Garanteaza ca are o slujba pe 4 ani.
      ( daca Aroganteanu a rezistat atit ... )
    • -2 (2 voturi)    
      garant (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:10)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui tsunami

      Garanteaza cu originea sa din popor, ridicat dintre gospodarii satului, prin munca. Nu e fiu de general sau nomenclaturist precum conducerile anterioare. E de-ai nostri adica si trebuie sa-l credem pe cuvant ca nu va intra in clica oligarhiei mafiote. Intre noi putem avea incredere.
      • +2 (2 voturi)    
        M-ai distrus cu logica ta comunista (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:49)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Prietene, talpa tarii este mai usor de manipulat, mai ales atunci cind este constienta de unde a plecat si unde a ajuns.
        Nu este vorba ca un fiu de general, de securist sau de fost mosier ar fi mai bun sau mai rau, ci doar de logica ta.
        Caracterul unui om se formeaza in familie si in mediul in care isi desfasoara viata, Boc ar avea toate sansele sa fie bun, dar are mentalitate si comportament de lacheu.
        Sta drepti si cu capul putin plecat domnul profesor universitar in fata derbedeului.
        • 0 (0 voturi)    
          oare (Vineri, 2 ianuarie 2009, 19:20)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Adica cine nu e oligarh mafiot este comunist !? Incoruptibilii din SUA care luptau cu mafia erau comunisti ?
          Eu nu sunt comunist dar cand ii vad pe bogatanii care s-au infruptat din averile tarii (familia Paunescu, Felix Voiculescu, Patriciu, Tariceanu, Tamara Nastase, Miki spaga, DIP, imi vine un dor de haiducie, sa-i prindem pe cate unul pe rand si sa le taiem barbatiile ca prea au fost caini si haini cu noi.
      • 0 (0 voturi)    
        Aha (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:16)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        S-a ridicat prin UTC de fapt!
        Ce texte comuniste frumoase mai scria UTC-istul Boc inainte de '89.
        • 0 (0 voturi)    
          e-hei (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:36)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Le-ai vazut matale ? Comunistii erau ai naibii, ii atrageau pe toti cei mai luminati in sacul lor, sa-i vada si sa-i domine. E o treaba clara. In tot cazul nu se compara saracul cu textele lui Ilici bolsevicul, Tamara Nastase, Hrebe, WC Tudor, Paunescu, care o faceau din tot sufletul, nu la comanda.
  • +2 (6 voturi)    
    Rusine !!!!! (Joi, 1 ianuarie 2009, 13:56)

    Dan [anonim]

    Tot ceea ce au promis in campanie a fost uitat acum. De fiecare data suntem fraieriti.
  • -2 (6 voturi)    
    Boc, in loc de la multi ani, o minciuna (Joi, 1 ianuarie 2009, 14:13)

    Alex [anonim]

    Acceptam garantia faptului ca una spui si alta faci.
    Garantia faptului ca minti.
    Sa traiesti bine, mai animalule !
  • +1 (5 voturi)    
    msg (Joi, 1 ianuarie 2009, 14:53)

    darth_vader [anonim]

    Garantu' lu' peste!
  • +1 (5 voturi)    
    Nerusinare MAXIMA !!! (Joi, 1 ianuarie 2009, 14:59)

    poloboc [anonim]

    piticania are sanse mari sa ia titlul de prostanac nesimtit de la geoana.
    • 0 (2 voturi)    
      bunul simt (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:15)

      Nichipercea [anonim] i-a raspuns lui poloboc

      Esti cumva din trupa mafiota si ti-e teama ca-ti taie facilitatile pe linie de coruptie, talharie la drumul mare !?
  • 0 (4 voturi)    
    garantul a ce ? (Joi, 1 ianuarie 2009, 15:37)

    Duiliu [anonim]

    Ce garantati Dle Prim ministru ? Ca cu o clipa inainte de alegeri cand ne-ati promis marea cu sarea, acum ne taiati noua romanilor si ultima speranta ? Ati spus ceva in campanie despre pensii, indemnizatii, restituirea banilor pt calatoriile CFR neutilizate, despre tichetele de masa, iar acum aratati altceva. Ati spus cuiva ca celor din ghetoul Drumul Taberei ii veti obliga sa petreaca Craciunul si Revelionul cu canadiana in spate si patura pe genunchi ? Nu. Ne intoarceti in 1989 Dle Prim Ministru !
  • 0 (4 voturi)    
    Neincredere (Joi, 1 ianuarie 2009, 15:40)

    Votant [anonim]

    Nu mai incredere in angajamentele politicienilor. Este pe aici o vorba: A promite este o onoare...a te tine de cuvant este...o prostie. Nu cred ca vom mai trai "mai bine". Nu cred ca Basescu acumuland intreaga putere din stat va reusi ceva mai bun si pentru populatie. Faceti un sondaj si cred ca multi au aceiasi neincredere in politicieni. In Romania a murit chiar si speranta. Usor, ne intoarcem cu cativa zeci de ani in urma.
    • +2 (4 voturi)    
      nu (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:04)

      Nichipercea [anonim] i-a raspuns lui Votant

      Nu-ti fa griji ca va avea Basescu toata puterea. Ilici bolsevicul, Tamara Nastase, Felix diabolicul au pus deja tunurile pe el. L-au scos de la naftalina si pe Ciorbea si latra catelul cu toata rabufnirea tinuta atatia ani de cand i-au dat un sut in fund de bleg prim ministru ce era.
      • 0 (0 voturi)    
        Fugi repede (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:19)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Nichipercea

        Si pupa-i undeva pe Basel si pe Boc. Ai grija insa sa nu gresesti ordinea, neaparat intai pe Basel! ;-)
        • 0 (0 voturi)    
          marlanul (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:41)

          Scaraotchi [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Asa ai invatat sa vorbesti la tine acasa, in cotet ?! Primii sapte ani nu i-ai petrecut acasa ?! Crezi ca toata lumea face cum faci tu cu Ilici bolsevicul, Felix diabolicul sau cu alti mafioti oligarhi !?
    • 0 (4 voturi)    
      Nici-o speranta (Joi, 1 ianuarie 2009, 17:05)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Votant

      Inainte de 1989 era speranta ca daca pica Ceausescu vom trai mai bine. Acum am vazut cu totii ca cizmarul analfabet era doar o momaie scoasa in fata de aparatul de profitori. Acelasi aparat care conduce Romania si azi in scopul de sporire a averilor de pe urma noastra. Personal nu mai am de ani multi nici-o speranta.
  • +1 (3 voturi)    
    CRIZA VA FI PENTRU FIECARE ,,,,, (Joi, 1 ianuarie 2009, 15:50)

    pede-list din bihor [anonim]

    Ce este in fond criza decat niste factori perturbatori
    efect al unor greseli mai mult sau mai putin macroeconomice.
    Efectele crizei indeobste negative vor fi resimtite mai mult si se manifesta acolo de unde ea a fost generata
    adica la varful manipularii finantelor mondiale fara nici o acoperire sau partial acoperire a tranzactiilor de miliarde de dolari.
    De la cine nu are ,sau altfel spus din zero pierderile nu pot fi decat zeri.
    Criza va fi pentru fiecare dupa cum isi va asterne ,
    adica dupa cum isi va corija afacerea ,viata ,la noile conditii.
    Pe fondul globalizarii ,maririi productivitatii muncii si a cresterii productiei de orice fel necontrolat ,liberalismul ,liberul arbitrar pe criterii clasice de economie de piata scartie.
    Daca acum chemam statul sa gestioneze criza atunci sa-implicam si sa o preintampine pe viitor .
    • -2 (2 voturi)    
      Tu sigur esti de la PDL (Joi, 1 ianuarie 2009, 16:53)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui pede-list din bihor

      Total de acord cu tine, dar nu cred ca esti PDL-ist.
  • 0 (2 voturi)    
    O sa traim mai bine (Joi, 1 ianuarie 2009, 21:38)

    Cristina [anonim]

    Mai bine decat daca ar fi gestionat criza Tariceanu, Vozganian, chiar Stolojan pentru ca nu era in miezul coalitiei. Singura solutie este spunerea adevarului. 5% deficit bugetar inseamna ca in ultimele 3 luni nu au venit la buget 3,78 miliarde. Cu 30% mai putin decat se dorea. Asta in conditiile in care firmele mai au cash din profitul pe anul asta. Consumul va scadea si o data cu el incasarile din TVA.
    Culmea e ca in martie-aprilie va exploda criza inca o data dar nu din cauze romanesti. O fi ceva cu industria de automobile din SUA ?
    • +1 (1 vot)    
      castigau alegerile daca spuneau asta? (Vineri, 2 ianuarie 2009, 10:00)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      pai bai frate, astia au ajuns la putere spunand ca sunt bani dar nu vrea Tariceanu sa-i dea, ca altfel dracu ii vota! acuma sa faca bine si sa dea banii promisi, nu sa-mi vina cu criza si greaua mostenire! ma intereseaza strict daca isi tin promisiunile, nu accept nici o scuza! n-am simpatii pentru fesenisti, nu am avut decat de pierdut de pe urma mafiei rosii, si inainte si dupa 90, detest slugoii si amatorii de dictatura, deci daca au castigat alegerile cu niste promisiuni, faca bine si sa le onoreze, e problema lor cum! doresc sa-i vad rupti de efort in sluba mea, altfel le iau gatitzele, lor si propagandistilor lor! panimaiesi?
  • -1 (1 vot)    
    Ajutate singur , nu astepta pomana politicii ! (Vineri, 2 ianuarie 2009, 10:59)

    Stefan A. [anonim]

    Fratilor, An Nou Fericit ! Sa lamurim citeva probleme!
    Criza = economia nu mai duduie si deci , in 2009, vom avea o crestea PIB mai mica de 3,5 %. (in cel mai bun caz).
    Recesiune = PIB scade sub 0%. NU este cazul Romaniei ! Este problema economiilor din vest si SUA!
    Cu o crestere modesta a PIB, intra mai putini bani la stat si inevitabil, nu se pot mari pensiile si salariile cu procente mari (tip 50%). Mariri de venit se pot face doar pentru cine cistiga putin si nimic pentru cine cistiga mult ! Daca insistam cu cresteri mari la toti , cu gramada, mergem direct la cersit bani la FMI sau aiurea ! Cum am fost dati inapoi la rating (am ajuns la nivelul chemat popular- pericol ), noi imprumuturi vor avea super dobinzi si vor secatui rezervele in valuta de la BNR ! In rest ,de aici de unde stau eu, (tara dezvoltata din vest), treburile se imputesc tot mai mult si sa nu credeti ca problemele nu ajung si in Romania ! Paza buna trece primejdia rea ! Leul nostru va pierde din valoare si va fi inflatie serioasa ! Economisiti mai cit puteti,stringeti bani albi pentru zile negre ! Va salut pe toti si va pup pe toate !
    • 0 (0 voturi)    
      Prostii (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:34)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Stefan A.

      Permite-mi sa te citez:
      1.
      "Recesiune = PIB scade sub 0%"

      Incorect! (cum naiba sa fie PIB-ul, adica o marime cu o valoare absoluta, sub 0%???).

      Intrarea in recesiune se defineste prin scaderea cresterii economice in trei trimestre consecutive.

      2.
      "Cu o crestere modesta a PIB, intra mai putini bani la stat..."

      O crestere chiar si infima este tot o crestere si deci vor intra mai multi bani in visteria statului.

      3.
      "Mariri de venit se pot face doar pentru cine cistiga putin si nimic pentru cine cistiga mult !"

      Mariri de trebuiesc facute celor care produc mai mult, fara masuri comuniste de gen da la saraci si luam de la bogati!

      4.
      "In rest ,de aici de unde stau eu, (tara dezvoltata din vest), treburile se imputesc tot mai mult si sa nu credeti ca problemele nu ajung si in Romania !"

      Depinde, aici unde stau eu in vestul Europei lucrurile nu prea se imputesc ca la tine.

      5.
      "Paza buna trece primejdia rea ! Leul nostru va pierde din valoare si va fi inflatie serioasa ! Economisiti mai cit puteti,stringeti bani albi pentru zile negre ! Va salut pe toti si va pup pe toate !"

      Te contrazici singur.
      Toate valutele pierd din valoare si exista inflatie in toate tarile.
      De ce sa economisesti daca banul isi pierde valoarea?!
      Tinand banii la saltea nu te ajuta cu nimic. daca vrem sa trecem peste criza cu bine trebuie sa investim banii pentru a ajuta economia creeand locuri de munca si contribuind astfel la cresterea veniturilor la stat!
      • 0 (0 voturi)    
        Mai pe inteles ! (Vineri, 2 ianuarie 2009, 19:45)

        Stefan A. [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Cind PIB in loc sa creasca cu 0,2 % scade cu 2 %, comparat cu anul anterior ,este recesiune !
        Multe tari au deja doua trimeste de recesiune, urmeaza datele din ultimul trimestru incheiat in 31.12.2008 si atunci poate o sa pricepeti ca recesiunea este in curs.
        Daca PIB national creste cu 2% in loc de 3,5 % cum se prevede, sau in loc de 6 % cum prevedea Tariceanu, intrarile le buget sint mai mari decit anul precedent dar mai mici decit prevazut la buget. Cum cheltuielile se fac in baza previziunilor , uite ca nu avem bani destui sa platim angajamentele facute si ne trezim ca si fostul guvern ca nu are bani sa plateasca nici salariile sau pensile din Decembrie.
        Din partea mea, poti sa cheltuiesti cit vrei ,poti sa faci si datorii ca sa sustii economia . Un om care reuseste sa economiseasca ceva bani este mai bine aparat impotriva devalorizarii monedei sau impotriva inflatiei sau impotriva ratelor bancare care cresc. Valuta euro nu a pierdut nimic din valoare , inflatia in CE zona euro a fost cam 3% care este nimic comparat cu 10 % din Romania . Unde stau eu, numarul de someri si falimente creste saptaminal !
  • 0 (0 voturi)    
    PIATA LIBERA CONTROLATA (Vineri, 2 ianuarie 2009, 11:08)

    pede-list de bihor [anonim]

    Piata libera arbitrara aparent dar sub influente de
    grup ,..... trebuie controlata cu regret o spun de
    stat ,cei drept cel mai prost gestionar al banului dar cel mai birocrat aparat in ceea ce priveste
    reglementarea.
    Ori de ce avem nevoie acum din pacate decat de o intoarcere secventiala fara a distruge principiile adevarate ale democratiei decat la controlul statului cu rol si de finantator responsabil.
    Sa nu produca oricine dar nu orice si oricat si cu
    orice pret .Calitatea biologica la produse alimentare ,mentenanta (durata de viata ) a produselor materiale ,circuitul ambalajelor si a rezidurilor .
    Raportul intre un produs finit ,alimentar sau material si rezidul pe care il contine la finalul
    utilizarii. Absurditati de genul : produsul are finit
    1 kg iar dupa consumarea lui rezulta 50% reziduri
    din care nu se recircula nimic.
    .........................................................
    Nu sunt comunist ,am vazut comunismul cu ochii
    mei si nu vreau intoarcerea la el .Dar nici sa produci anual mai multe unitati de automobile si ca sa le vinzi bagi banii cu forta in buzunarele oamenilor si apoi daca nu platesc dai faliment si cer statului sa-ti acopere pierderea .Si acesta este doar un caz.
    ............................................................................................
    • +1 (1 vot)    
      O mica rectificare (Vineri, 2 ianuarie 2009, 12:30)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui pede-list de bihor

      Statul trebuie doar sa reglementeze pietele. Atit.
      Firmele isi pot face atunci previziuni si bugete pe termen lung.
      La noi va fi mai greu, datorita unui derbedeu care tipa in gura mare ca justitia este strimba.
      • 0 (0 voturi)    
        Ce-i si mai rau (Vineri, 2 ianuarie 2009, 18:37)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        E ca derbedeul doar tipa, in rest nu face nimic ca sa ajute acest popor.
        De fapt e doar un circar care face circ ieftin pentru fraieri.
      • 0 (0 voturi)    
        da (Vineri, 2 ianuarie 2009, 19:11)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Si, cand colo, asa si e.
        Dar mai face si altele multe.
        Esti bolnav si-ti trebuie un antidot ca sa nu-ti mai terorizeze gandurile, insomniile, nelinistile. In aceste cazuri trebuie sa-ti impui sa-l iubesti. Cat de mult il iubesti ! Si-ti va trece.
        Sau sa-ti iei o alta saga, o pisica, un catel, Gigi Becali, sa-ti reversi toate nerealizarile pe ei.
  • 0 (0 voturi)    
    tare faza (Vineri, 2 ianuarie 2009, 19:56)

    bogdan [anonim]

    Desi nu are mult timp de la investire boc ma dezamageste total.De ce?Cum sa garantezi ca va fi bine?Are cumva vreo 85 de ani ,e trecut prin asa ceva?Demagog ca si Basescu. Eu nu-i pot garanta nevestei mele ca ajung acasa seara de seara din cauza acolitilor acestui sistem.In schimb el este garant pentru romani.In acest caz ma consider de alta nationalitate.
    • 0 (0 voturi)    
      mai clar (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:44)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Nu ajungi seara de seara acasa din cauza acolitilor sau a aloolicilor acestui sistem !? Sau mai sunt si aloolice si acolite !?
  • 0 (0 voturi)    
    Boc nu e om de cuvant (Vineri, 2 ianuarie 2009, 21:37)

    relu [anonim]

    1.Pana acum a mintit tot timpul. Nu trebuie crezut un minut.
    2.Coalitia stanga dreapta din Germania a dat gres. Economia Germaniei a intrat in recesiune inainte de a intra lumea in criza.
  • 0 (0 voturi)    
    utecistule! (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 16:03)

    morocanel [anonim]

    Cand erai "mic...utecist", mai boc visai tu ca vei ajunge prim-ministru?Noroc ca s-a dus comunismul ,cu aia nu aveai sanse!Ramai nenica la Cluj, fa-te cosas, iti statea bine in satul tau!
  • 0 (0 voturi)    
    a (Sâmbătă, 3 ianuarie 2009, 16:43)

    s [anonim]

    nu mi-a placut nici Tariceanu ,dar parca preferam un prim ministru mai cu 'coloana vertebrala' decit molusca asta ,care se intoarce cu fundu' de cite ori ise scoala la Basescu
  • 0 (0 voturi)    
    Boc Boc (Luni, 5 ianuarie 2009, 8:28)

    je [anonim]

    Cert e ca nu precupetesti niciun efort in incercarea ta de a baga "criza" in toate casele romanilor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by