Cum s-a decis demiterea lui Vlad Voiculescu. Culisele discuțiilor Cîțu-Barna și variantele luate în calcul de USR-PLUS

Miercuri, 14 aprilie 2021, 12:55 Actualitate | Politic


Florin Citu
Foto: Guvernul Romaniei
​​Premierul Florin Cîțu luase decizia demiterii ministrului Sănătății, Vlad Voiculescu, înainte de a se întâlni miercuri dimineață cu Dan Barna, la Guvern, au declarat pentru HotNews.ro surse politice convergente. Potrivit acestora, decizia anunțată de premier a avut acordul președintelui Klaus Iohannis.

Florin Cîțu și Dan Barna stabiliseră de marți seară să se întâlnească pentru a tranșa situația de la Ministerul Sănătății, după ce tensiunea a crescut odată cu ordinul semnat de secretarul de stat Andreea Moldovan privind noile criterii de carantinare.

Dan Barna a plecat, miercuri dimineață, spre Palatul Victoria cu un mandat în două puncte. Liderul USR-PLUS avea ca primă propunere tragerea pe linie moartă a Andreei Moldovan. În condițiile în care această variantă nu era acceptată, Barna era de acord cu demiterea secretarului de stat din Ministerul Sănătății.

La masa discuțiilor, Florin Cîțu i-a spus lui Barna că vrea demiterea lui Vlad Voiculescu și nu a cedat în timpul negocierilor, informându-l pe liderul USR-PLUS că a trimis cererea de remaniere președintelui Klaus Iohannis.

Dan Barna, susțin sursele citate, l-a avertizat pe premier că este un risc pe care și-l asumă exclusiv.

Aceleași surse susțin că vicepremierul a refuzat interimatul de la Sănătate.

Cele trei variante ale USR-PLUS

După anunțul demiterii lui Vlad Voiculescu, tensiunea a crescut în tabăra USR-PLUS. Întruniți în ședință de urgență, aceștia discută despre pașii de urmat.

Supărarea, susțin sursele citate, nu este pe Coaliție, ci pe Florin Cîțu, liderii partidului întrebându-se dacă se mai justifică susținerea acestuia în funcția de premier.

USR-PLUS are în acest moment trei variante de discuție:

1. Rămânerea la guvernare în Coaliția cu PNL și UDMR, însă fără Cîțu premier.
2. Ieșirea de la guvernare.
3. Renunțarea la Ministerul Sănătății în favoarea PNL.

Cioloș: Cîțu a acționat inacceptabil

Înainte de sedința aliantei, copreședintele USR-PLUS, Dacian Cioloș, l-a acuzat pe premierul Florin Cîțu că a procedat „absolut inacceptabil” înaintând președintelui Klaus Iohannis cererea de demitere a lui Vlad Voiculescu fără consultarea conducerii Alianței.

„Modul în care a procedat Florin Cîțu, înaintând președintelui Klaus Iohannis cererea de demitere a lui Vlad Voiculescu fără consultarea conducerii Alianței USR PLUS și a Coaliției, este absolut inacceptabil. Din păcate, în aceste zile sunt în recuperare medicală și nu pot interveni public”, a scris Dacian Cioloș pe Facebook.

Vlad Voiculescu a fost demis de la Ministerul Sănătății, informația fiind confirmată oficial de Guvern. Premierul Florin Cîțu s-a întâlnit în această dimineață cu vicepremierul Dan Barna, fiind extrem de nemulțumit de scandalurile în lanț din jurul Ministerului Sănătății. Voiculescu este al treilea ministru al Sănătății schimbat din funcție de la debutul pandemiei COVID-19 în România.

De asemenea, de la Ministerul Sănătății pleacă și secretarul de stat Andreea Moldovan. Interimatul la MS ar fi urmat să fie preluat de Dan Barna.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















49989 vizualizari

  • +38 (74 voturi)    
    o intrbare (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:01)

    AM1981 [utilizator]

    Nu poate fi propus tot Vlad Voiculescu? Din cate îmi amintesc si la premier a fost un precedent destul de curând.
    • -19 (29 voturi)    
      Nu, ptr ca el a fost destituit de propriul partid. (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:27)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

      La premier s-au dus partidele cu o propunere de premier, Johannis a refuzat, apoi partidele au venit cu aceiasi propunere.
      Aici lucrurile stau putin diferit ptr ca partidul si-a dat jos propriul om, ar fi ca si cum coalitia PNL-USR ar scuipa si apoi ar pupa in acelasi loc.
      • +13 (21 voturi)    
        Lol (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:56)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Boss, Voiculescu e de la USR (ma rog, Plus), nu de la PNL.
        • +3 (19 voturi)    
          de ce sa-l demiti pe voiculescu! (Miercuri, 14 aprilie 2021, 17:22)

          wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui HP

          de ce sa-l demiti pe voiculescu?! ce i se reproseaza? ca ce?
          -ca nu merge vacinarea si suntem pe locul 26 in europa ?! pai de asta se ocupa catzu si specialul ghirghita!
          -ca scandalul de la Foisor?! pai ala are manger care tine de peimarie nu de vioculescu si managerul si arafata s-au ocupat de asta!
          -ca mortii erau badjocoriti si aruncati ingroapa in saci?! pai asta nu voiculescu a decis ci arafat si tataru!
          -ca nu sunt spitale noi si la i-au foc, pai cine a fost la guvernare 30 de ani nu USL-istii?!
          -ca ce sa-l demiti pe voiculescu?! dora din motive 'de USL' il poti demite! si mai ales cine sa-l demita o marionaeta de premier, care nu este in satre sa faca reforme adevrate!
    • +24 (44 voturi)    
      Trebuie propus unul care e anti MAFIA din sanatate (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:07)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

      Vaccinarea apartine de MAPN condusa de Gheorghita (PNL prin ministrul Ciuca)

      spitalele din Bucuresti sunt majoritatea in subordinea primariei Bucurersti, condusa de Nicusor Dan (PNL)

      SMURD, ISU, DSU sunt conduse de Arafat care e la Ministerul de Interne (PNL)

      Dar intotdeauna de vina a fost Voiculescu de la USR
  • +50 (84 voturi)    
    Adevarul (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:06)

    Costi888 [utilizator]

    E ca n ai cum sa stai la guvernare cu PNL daca esti impotriva a tot ceea ce a insemnat PSD :))
    Din pacate la impartirea din parlament.. nu prea ai variante, din pacate
  • +3 (37 voturi)    
    varianta 3 mi se pare cea mai ok (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:06)

    Alin Delin [utilizator]

    Varianta 3 mi se pare cea mai ok.
    Un shimb sanatate vs ministerul de interne.
    Dar nu cred ca accepta PNL asa ceva.
    • +11 (17 voturi)    
      Citu (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:07)

      Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

      la Ministerul Sanatatii!
    • +21 (33 voturi)    
      Oriunde incep reformele, vor face la fel (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:13)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

      Daca pun un ministru de interne de la PLUS, peste 2-3 luni va fi fix aceeasi poveste - cum se apuca sa faca un pic de curatenie, il vor demite.
  • -42 (68 voturi)    
    Florin Catu + Marcel Ciolacu + Dan Barna (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:13)

    galeo [utilizator]

    Florin Catu + Marcel Ciolacu + Dan Barna = Love = Servicii secrete

    Ar fi interesant cine și de ce i-au propulsat pe ăștia 3 în fruntea principalelor partide din Romania.

    AUR a fost atât de mult contestat tocmai că nu fac parte din acest joc politic al sistemului
    • +7 (27 voturi)    
      hAUR (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:51)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      hAUR e unealta PSD si a rusilor, dar tu continua sa traiesti in bula ta.
  • +9 (33 voturi)    
    au omis principala solutie (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:15)

    dm602s3 [utilizator]

    sa propuna la MS tot din USR+
    Daca ies de la guvernare inseamna sa revenim la USL, ceea ce au promis ca nu se va intampla in aceasta legslatura.
    Ideea de a-l schimba pe Catu este nerealizabila, sunt foarte mici sanse ca un alt guvern liberal sa primeasca vot de incredere in parlament, Catu a fost la limita chiar daca este cea mai buna oferta pe care o pot face lberalii.
    Premier din USR+ e imposibil, judecand dupa rezultatul alegerilor, deci ar trebui sa ia in calcul fix ce au omis din acea lista.
    • +16 (26 voturi)    
      gresit (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:20)

      Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui dm602s3

      Asa de fiecare data cand un ministru nu va face ce vrea PNL va di demis. PNL trebuie sa inteleaga un lucru: astfel de actiuni aduc si consecinte: Priemierul pierde sprijinul USR. Altfel toti oamenii USR sunt la mana premierului.
      Daca USR vrea sa aiba un cuvant de spus in guvernarea asta nu mai continua cu Citu. Astfel urmatorul premier va stii ca nu face ce il taie capul sau ce il impinge partidul. Altfel USR e de decor
      • +2 (20 voturi)    
        Miuta pe banii romanilor (Miercuri, 14 aprilie 2021, 15:31)

        EuConstat [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

        Deci, daca iese USR de la guvernare pica toata sandramaua. PNL si UDMR nu intrunesc 50% si nu mai pot forma un guver. Cum UDMR nu accepta sa nu fie la guvernare, va sari imediat inapoi in barca PSD. Si ghici ce se va intampla?

        1. Uniune Nationala - PSD, UDMR, AUR (vai de noi) si USR. Impreuna strang 59%. Dar dupa miscarea asta, USR se dizolva.
        2. Haos in tara pe urmatorii 3 ani si guvern minoritar (PNL singur, guverneaza prin ordonante, este trantit la fiecare pas).
        3. Anarhie - guverneaza PSD (poate cu UDMR) insa fara majoritate. AUR si USR voteaza contra sau haotic. Jos masca si Rezist devin principalele lozinci.
        4. USL. Game Over. Dimensiunile furturilor vor fi astronomice si ne vom transforma la propriu in republica bananiera. Covid-ul face zeci de decese zilnic, dar nu ii mai numara nimeni.
        • +8 (18 voturi)    
          alternativa (Miercuri, 14 aprilie 2021, 15:36)

          Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui EuConstat

          Si daca guverneaza de fapt PNL singur, sub amenintarea ca orcine nu face ce vrea PNL e demis unde ne indreptam?
          Mai exista si alta varianta, in afara de cele emise de tine. PNL gaseste alt om in locul lui Citu, coalitia se reface pe principii sanatoase, nu pe atitudini dictatoriale. Singura varianta optima. Altfel oricum e rau. Un USR de forma in guvern nu ajuta la nimic
        • 0 (0 voturi)    
          cred ca USRPLUS (Vineri, 16 aprilie 2021, 6:47)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui EuConstat

          a fost prea ambitios cand si-a alocat niste ministere.

          VV facea bine daca ramanea VicePrimar, sa colaboreze cu Primarul DN si sa ridice Bucuesti-ul

          Problema este clara USRPLUS nu are oameni

          La fel cum nici PNL-ul nu are oameni si nu se ocupa de treaba asta - ceea ce mai are acum sunt oameni de stransua, slabi, pusi pe pile, in marea lor majoritate, incapabili sa se descurce pe cont propriu.

          Un singur interval de timp a existat cand un partid s-a ocupat de cresterea esursei umane si nu va spun cine a fost tartorul sef dar se poate deduce. Atunci a progresat RO.

          In rest ramane sa se tareasca ca nu ai cu cine
  • -26 (96 voturi)    
    Prima infrangere politica pt stanga progresista (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:16)

    animatron [utilizator]

    Huliganii useristi primesc o lovitura de la un premier liberal, subestimat se pare, care s-a saturat de santajul si aroganta stangistilor.

    Masura luata e in atributiile exclusive ale premierului si se suprapune perfect cu asteptarile unei largi majoritati de electori.

    Dl Voiculescu nu a avut doar "ghinion, maica" (zice dl Istodor), a avut multe erori si e clar ca nu e pregatit sa conduca vreun minister mai dificil, mai ales unul ca cel de la Sanatate in timp de pandemie.

    Gloata userista poate zbiera cat o tin bojocii inrositi de isterie anti-liberala (ei sunt anti la orice nu e USR), dar batalia politica si de imagine a ministrului Voiculescu e deja clar pierduta.

    Vor sa iasa de la guvernare, cei de la USR-PLUS?!

    Nu cred, vor obtine cu siguranta un scor mai mic decat cel anterior, publicul s-a lamurit ca la guvernare USR face erori "de guvernare" inevitabile, e un partid ca oricare altul.

    Sper sa ramana in guvern pt ca Romania are nevoie de stabilitate, USR are nevoie sa isi rodeze oamenii si munca concreta in administratia centrala, iar unii ministri USR (Drula?!) sunt activi si isi fac treaba corect.
    • +5 (43 voturi)    
      USR de stânga? (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:36)

      Teg [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Tu ai văzut ce au propus ei în programul de guvernare? Primiseră critici că au măsuri prea de dreapta.
      • +1 (27 voturi)    
        Lol (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:09)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Teg

        Stanga si dreapta se pot referi la masuri economice sau la cele sociale.

        Un partid poate fi de dreapta pe partea economica si de stanga pe cea sociala (drepturi pentru minoritati sexuale, anti-avort, anti-biserica, etc.)

        Dar e ok, oricum USR e o varza ideologica, deci se accepta.
      • 0 (20 voturi)    
        nu prea (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:55)

        martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Teg

        stii ce insemana stanga azi, si in special stanga progresista...si usr e chiar spre extrema stanga progresista
    • +10 (38 voturi)    
      Proprietatea termenilor (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:41)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Stânga progresista, e ca și cum ai spune democrația stalinista.
    • +2 (12 voturi)    
      din pacate va contrazic (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:46)

      Remarque [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Masura de a-l demite pe Vlad Voiculescu nu apartine lui Catu, ci lui Johannis. Catu este doar un executant in acest caz.
      • +2 (4 voturi)    
        Chiar daca (Miercuri, 14 aprilie 2021, 20:30)

        Ben-Zen [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

        este asa cum spuneti, Johanis trebuie sa stie ca nu poate sa se joace cum vrea el. Pana la alegeri m-a astenizat de cate ori repeta ca PSD face si drege.. acum e la butoane si ? Ce facem ? Inlocuim comportamentul PSD "Noaptea ca hotii" cu "Talharie ziua in amiaza mare" ???
        • 0 (0 voturi)    
          johannis (Vineri, 16 aprilie 2021, 6:53)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ben-Zen

          Slab ca presedinte - este un produs extern afisat cu mare ostentatie - este ascultator dar nu ma intereseaza daca asculta, mult mai important este sa inteleaga ce se intampla in jurul sau, sa actioneze in consecinta si parol este depasit si dupa cativa ani in care a stat la Cotroceni.

          Nu poti sa ceri mai mult - nu ai de la cine.
    • +2 (12 voturi)    
      "Huligani useristi", "gloata userista" (Miercuri, 14 aprilie 2021, 16:23)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      a votat USR iar in final USR isi serveste, cum e normal peste tot pe aceia care i-au dat votul !

      Interesanta speranta asta ca ministri USR vor sprijini la nesfarsit un partid (PNL) care-i dispretuieste pe ei si pe votantii lor !

      PS. Animatron, tot asa ar judeca daca PNL ar fi in locul USR ?
    • +1 (7 voturi)    
      Fara ciuma rosie (Miercuri, 14 aprilie 2021, 17:43)

      Gargara3 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Nu te grabi sa te bucuri trolache al ciumei rosii. dracnea nu a iesit din puscarie si veorica este inca la recuperere cu neuronii ei stigheri
    • -5 (7 voturi)    
      aha.. (Miercuri, 14 aprilie 2021, 19:27)

      YamamotoIsoroku [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Daca te iei dupa urletele lui Trump tot ce este impotriva coruptiei este de stanga.
      Pana la urma care sunt legile "de stanga" promovate de USR ?
  • +26 (56 voturi)    
    Ce nu înțeleg eu: (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:16)

    mr_mojo [utilizator]

    Când propuneți niște oameni nu discutați dinainte cu ei? Cum poți schimba oamenii in 2-3 luni?
    Pai hai sa facem o paralelă cu oamenii normali: in 2-3 luni la un job nou abia știi unde e toaleta; la un minister presupun ca nici nu știi unde sunt toate toaletele.
    Pare că cei ce decid oameni in funcții sunt surprinși de deciziile acestora; păi nu aveți agreat un sistem de lucru, un proces? Cum poți să nu fii de acord cu ce fac oamenii tăi când tu i-ai pus acolo și tu discuți cu ei?
    Prea ușor remaniem; ar trebui ca la câțiva miniștri sa plece și primul ministru; doar el îi coordonează.
    Suntem singura țară unde miniștrii au durata medie de viață de câteva luni; poate și de aici lipsa oricăror rezultate.
    • -5 (21 voturi)    
      S-a facut evaluarea mult promisa (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:22)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Tu nu stii ca ordinele nu se discuta? Se arata muschii insa calul troian e barna care e pe posta de pacalici.
    • -12 (30 voturi)    
      si la job te trimite la plimbare (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:34)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      SI la un job te trimite destul de repede la plimbare daca ai erori pe banda rulanta.
      Daca mai faci si pe grozavul si enervezi la culme un manager treaba ii clara.
    • +1 (9 voturi)    
      Nu iti amintesti (Miercuri, 14 aprilie 2021, 15:41)

      Ibit [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      De propunerea lui Ciolos cu " super specialista " Cristina Guseth la Justitie ?
      Pe aia cine a propus-o ?
    • -3 (13 voturi)    
      Tocmai din aceste motive (Miercuri, 14 aprilie 2021, 15:52)

      nu.conteaza [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      VV nu era potrivit la MS. Daca iti ia 3 luni sa afli unde e buda, in mod cert nu esti capabil sa conduci un Minister.
  • +2 (32 voturi)    
    Bucuresti ora 11:00 : (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:18)

    Susufler0 [utilizator]

    Furtuna la Guvern ! "Coafura rezista" !

    PS. Pardon, "Coalitia rezista" !

    PPS. Dar PNL va sangera pt fiecare decizie pe care o va lua de acum in cadrul Coalitiei de la Putere !
  • +11 (21 voturi)    
    Sistemul a ordonat, (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:22)

    TudoracheCopilulDeDiamant [utilizator]

    PNL-Citu-aripa "reformista" a servit !
  • +15 (47 voturi)    
    Ceea ce a făcut Catu azi (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:23)

    galeo [utilizator]

    Seamănă cu ce face mafia in general, mai asasinează cate un judecător sa arate cine e șeful în oraș.
  • +3 (21 voturi)    
    eu sunt de acord cu toate 3 variantele (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:29)

    liviu_ [utilizator]

    dar varianta 3 este cea mai corecta pentru romania si pentru USR!

    singurul lucru pe care nu-l poate face USR e sa accepte derapajul GRETZOS al pnl!
  • +8 (30 voturi)    
    Afacerea TIR (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:38)

    excursionist [utilizator]

    Unul din motivele demiterii: sa iasa arafat basma curata
    • 0 (0 voturi)    
      o sa vezi in curand (Vineri, 16 aprilie 2021, 6:57)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui excursionist

      Sa nu uitam ca PM a cerut ancheta in cazul TIR-ului si l-a scos la inaintare pe Arafat.

      Cu sigurnata se pregateste ceva si pentu arogantul ala
  • -2 (28 voturi)    
    Adio Dan Barna (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:39)

    sorin3 [utilizator]

    Sper ca USR-Plus sa gaseasca resursele sa scape de Dan B. si sa continue proiectul luptei cu PNL
  • +23 (35 voturi)    
    CNAS (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:39)

    Carcalete [utilizator]

    Liber la praduiala CNAS!!!
    Urmeaza alegerile de presedinte CNAS si au scapat de un ghimpe in coaste....
  • +15 (33 voturi)    
    cu ce dreaq (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:42)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    îi are arahat la mână că nu-l atinge nimeni?
    e cel mai mare pervers din sănătate,e vinovatul nr 1 pt morți în cluburi și ati!
    romania= corupție endemică!
  • +1 (27 voturi)    
    Alooo,domnilor/doamnelor (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:43)

    takada [utilizator]

    Nu trebuie sa plece si nu iese nimeni de la guvernare.
    Vreti sa vina pesedeul sa toace aia 40-80 mld euroi de la UE?

    Un Guvern si o Tara nu sta intr-un singur om,ci trebuie sa stea intr-un grup de oameni cu mintea limpede si harnici.
    Traim vremuri de restriste,grupul de oameni cu mintea limpede trebuie sa faca diferenta.
    • +5 (13 voturi)    
      Pai la pnl se pare ca nu au (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:05)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui takada

      asa ceva. Pe ei ii deranjeaza orice reforma reala din orice domeniu. Ei nu pot (poate nici nu vor) dar nici pe altii nu-i lasa sa faca. Cam asta e situatia.
    • +1 (9 voturi)    
      Singura problemă (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:09)

      Verama [utilizator] i-a raspuns lui takada

      care mai rămâne de rezolvat este să facem acordul dintre subiect (Un Guvern și o Tară) și predicat (nu stă).
    • 0 (0 voturi)    
      pls (Vineri, 16 aprilie 2021, 6:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui takada

      Numiti 10 persoane cu mintea limpede

      Danke- thanks!
  • -9 (29 voturi)    
    mesaj pentru hastag (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:44)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Plangeti aici;
    (____________________________)
  • 0 (38 voturi)    
    Of Vlade ! Si cerul plange azi .... (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:45)

    Brownie [utilizator]

    Stati asa sa-mi suflu nasul ... Of Vlade, cui ne lasi ?!!!!!
  • +1 (19 voturi)    
    or sa ramana la varianta a treia (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:50)

    nash pandelica [utilizator]

    si'l vom vedea iar menistru pe dr. tataru !
    e baiat bun, de la vaslui. si a cooperat bine cu raied al rafhat. deci, vom fi pregatiti pt. valul patru si ce'o mai veni...oms nu doarme !
  • -5 (9 voturi)    
    Aceasta strutocamila numita guvernareapnl-usr udmr (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:53)

    credinciosul [utilizator]

    va ajunge unde ii e locul,in tomberonul istoriei posdecembriste!
    cu rezultatele economice la 2 luni si cu deficitul imens de cont curent trebuie ejectati urgent de acolo,si pusi profesionisti fara mama si tata,ca situatia e chiar albastra!
    Werner,fa curatenie la guvern,impozitati urgent pensiile si salariile speciale,fara exceptii,fara mama,fara tata,ca de ducem iar la 7-8 l% deficit,fara sa faci mare lucru in tara!
  • +11 (19 voturi)    
    Procesul a fost mult mai simplu (Miercuri, 14 aprilie 2021, 13:57)

    sorin3 [utilizator]

    Voiculescu a decis sa taie furturile din sanatate si a inceput organizara concursurilor pentru Casele de Sanatate, PNL a decis ca furatul banilor publici e mai important decit viitorul Romaniei.
    Cam asta e pe scurt ce s-a intimplat.

    Interesant e ca in aceste momente oamenii isi arata adevarata valoare, Voiculescu - un idealist ce nu poate fi corupt, Catu omul obedient sistemului, Johannis - fara rost, Arafat - las, Barna - ? inca mai are timp sa se defineasca prin raspunsul la mizeria asta.
  • +7 (11 voturi)    
    O magarie (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:04)

    Eu the first [utilizator]

    Asta nu-i coalitie, cand demiti un ministru din partidul cu care te-ai aliat inainte ca macar sa te fi consultat cu partenerii de coalitie.
    • 0 (0 voturi)    
      doar atat (Vineri, 16 aprilie 2021, 7:04)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

      Citu - pragmatic - atat timp cat nu se manjeste ei cu mizeriile pentru care vor raspunde altii corabia merge mai departe.

      Pana la urma Citu trebuie sa dea satisfactie unei mari majoritati a PNL-ului, da el in sine este un performer cu oaece aroganta.
  • +7 (17 voturi)    
    ... (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:14)

    mihai_mi [utilizator]

    Catule, cand Bode Girofar "dormea" chipurile pe bancheta din spate in timpul serviciului a prods accidentul rutier cata incredere a creat in instituei??? Pe ala de ce nu l-ai dat afara? Pe Arafat in urma colectiv, apuseni de ce nu l-ai dat afara??? Bullshit! Pentru ca erau ai vostri. Ai mafiei voastre. Voiculescu v-a desconspirat mafia. L-ati inlaturat. Daca user plus iese de la guvernare sigur faceti alianta cu psd si aur si dati la lumina usl-ul.
    • -3 (13 voturi)    
      Trezirea (Miercuri, 14 aprilie 2021, 16:06)

      ManeTekelFares [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      Domnule, la Colectiv, prim ministru era Ponta. Apoi a venit Ciolos si i-a placut cu Arafat. Incidentul Apuseni a fost tt in timpul guvernarii PSD. Iar povestea gretosa cu BODE a fost in timpul guvernului Orban. Voiculescu e un papa lapte pus la inaintare de servicii, care au patinat pe orgoliul lui nemasurat de om prost. Iar Barna e si mai tembel daca bate din picior. A fost ok ca Voiculescu si Moldovan sa ia decizii importante privind conditiile de carantinare fara sa consulte sau informeze primul ministru, dar e nenorocire daca PM Catu il trimite acasa pe papagal. Am votat USR, mi-a inghetat curul in Piata VIctoriei la meetingurile lor, dar acum vad amploare manipularii. USR PLus sunt un Machiavelli institutional.
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Joi, 15 aprilie 2021, 11:13)

        mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui ManeTekelFares

        Se schimba prim ministrul se reseteaza faptele ministrilor si secretarilor? Trezirea!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          numirea unui ministru (Vineri, 16 aprilie 2021, 7:07)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

          oricat ar parea de ciudat nu a depins de Citu...DE aceea si avertismentul lui Citu ca cine nu va performa - OUT>

          Numirile din guvernul Citu in mare parte au depins de negocierele dinte partide si in parte de minunatul partid numit PNL in frunte cu marea sa steluta cazatoare Orban Ludovic - un fel de VV dar mai inclinat spre spagareala...
  • +7 (17 voturi)    
    aștept cu interes (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:26)

    hdd [utilizator]

    explicații suculente despre jocurile interne.
    HN nici nu zgârie mușamaua cu articolul ăsta.

    E un joc politic clasic, în care actorii se încordează pe un subiect ce nu poate fi spus public de nicio parte.
    Doar dacă ajunge câte unul la bulău dă totul pe față.

    Nu e nimeni aici care știe care e povestea reală?
    Înainte aveam acces la bursa de zvonuri, dar acum am plecat din țară.

    E o copie la indigo a scandalului Băsescu - Tăriceanu. Care atunci se certaseră pe băieții deștepți din energie (Dan Ioan Popescu, Buzăianu, Hidroelectrica).

    Ce e clar e că Cîțu execută disciplinat ordinele lui Iohannis, care are un conflict de interese cu Voiculescu.

    Hai, cineva? Detalii?

    :)
    • 0 (0 voturi)    
      Nope (Vineri, 16 aprilie 2021, 7:10)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      asta micu si ambitios Citu a innebunit de nervi cand il vedea pe pafaristul de VV


      Aaa, ca cineva poate sa ii ia caii lui Citu - da, dar deocamdata este in marja de eroare si este sustinut.

      Stay tuned ca mai urmeaza unul greu de tot!
  • -7 (7 voturi)    
    Iohannis temporizeaza emiterea decretului (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:32)

    Dilematic [utilizator]

    de revocare a ministrului Sanatatii Vlad Voiculescu, in speranta solutionari amiabile a remanierii intre premier si liderii USR-PLUS.
    Potrivit constitutiei, in caz de remaniere guvernamentala Presedintele numeste, la propunerea prim-ministrului, noul ministru la Sanatate sau va desemna un alt membru al guvernului ca interimar pe post.
    In caz de iesire de la guvernare a USR-PLUS, guvernul Catu poate functiona in continuare prin schimbarea compozitiei politice minoritare PNL-UDMR, noile numiri pe functii guvernamentale putand fi efectuate cu aprobarea Parlamentului.
    O varianta ar fi si fortarea alegerilor parlamentare anticipate, putin probabil insa in actualul context.
    Exclud in acest moment formarea unei coalitii cu participarea PSD sau AUR.
  • +1 (3 voturi)    
    varianta 3?? (Miercuri, 14 aprilie 2021, 14:36)

    programatoru [utilizator]

    asta e chiar o prostie , nu stiu cine a gandit-o dar e clar ca nu are creier
    3 - nu exista
    3 alt ministru de la sanatate
    • +5 (9 voturi)    
      Proşti ar fi (Miercuri, 14 aprilie 2021, 15:05)

      Mart [utilizator] i-a raspuns lui programatoru

      să numească alt ministru tot din USRPlus la Sănătate-au varianta Adrian Wiener, care e medic, a manageriat spitalul judeţean din Arad, dar...îl cheamă Wiener, nu Popescu, Ionescu sau Voiculescu.Apoi, omul ar continua ce a început Vlad Voiculescu, cu aceleaşi consecinţe: defecte ale aparaturii , cu victime, alte incendii, reportaje din spitale cu wc-uri insalubre, etc., deci în trei luni, am tot unde suntem acum. Ar trebui numit Rafila de la psd , atunci nici incendii nu vor fi, şi totul va fi roz
    • 0 (0 voturi)    
      a fost pusa la deruta (Vineri, 16 aprilie 2021, 7:13)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui programatoru

      pentu ca sunt niste consecinte majore daca ne dispare USRPLUS de la MS...

      Acolo mai sus cineva stie mai multe
  • -2 (16 voturi)    
    Barna (Miercuri, 14 aprilie 2021, 15:34)

    Ibit [utilizator]

    Trebuie sa-si vada barna din ochii lui , mai intai , adica de dosarul de frauda cu fonduri europene .
    Daca un guvern sta la mana lui Barna sau Ciolos , 2 % , inseamna ca suntem pe duca .
  • -2 (12 voturi)    
    cata nerusinare dupa ce USR si-a arat fata (Miercuri, 14 aprilie 2021, 16:48)

    LucS_M [utilizator]

    Sub Voiculescu s-au intamplat cele mai multe probleme la Sanatate. Daca era pesede la guvernare, toti #rezist erau de mult in strada ca sa-l demita pe Ponta, iar presedintele iesea la presa de doua ori pe zi ca sa demita guvernul.
    Terminati cu prostiile si nu mai aparati un habarnist, fara nici o pregatire in domeniul medical, ca doar continuati sa va faceti de rusine si voi, asa cum a facut VV de rusine USR-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    Competenta (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 6:17)

    clujanu [utilizator]

    Rezultatele au demonstrat ca nu este performant. Problemele au fost prea coplicate pentru Voiculescu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by