Recomandat de PNL

Primarii PNL au transformat orașele prin bani europeni. Timișoara a atras 500 milioane euro fonduri europene. GALERIE FOTO

de     HotNews.ro
Miercuri, 19 august 2020, 14:08 Actualitate | Politic


Timișoara
Foto: PNL
​Ce poate fi mai plicticos, veți zice, decât un articol despre fonduri europene. Mai ales că ați auzit și văzut adesea că atâtea șanse au fost irosite, proiecte întârziate și bani nerambursabili nefolosiți. Și totuși, ceva s-a schimbat în bine, an de an, la nivel local. La început au fost primari destoinici care au învățat singuri cum se scriu proiecte europene. Unii dintre ei și-au format echipe care s-au calificat din mers și au avut primele succese. Fenomenul s-a extins și rezultatele au devenit vizibile. În anii de guvernare PSD, ministerul fondurilor europene a existat cu adevărat doar la nivel local, acolo unde tot mai mulți primari, majoritatea covârșitoare liberali, au realizat o veritabilă școală a dezvoltării cu fonduri europene. Succesul acestor primari ține atât de viziunea liberală de dezvoltare bazată pe investiții și susținerea sectorului privat, cât și de tehnică: atragerea fondurilor europene pentru finanțarea investițiilor masive în infrastructură.

500 milioane euro fonduri europene atrase în Timișoara

Timișoara va fi Capitală Europeană a Culturii, Cluj-Napoca se bate cu Viena pentru titlul de Capitală Europeană a Inovării. Fondurile europene au accelerat dezvoltarea și au grăbit accesul acestor două capitale regionale în topul marilor orașe ale Europei. Timișoara și Cluj-Napoca sunt primele orașe din România în privința calității vieții, arată raportul Centrului Numbeo de la mijlocul acestui an (raportul face comparații între 247 de capitale și mari orașe din lume).

În cele două mandate, primarul Nicolae Robu a atras 500 milioane euro fonduri europene pentru modernizarea Timișoarei. În ciuda rezistenței guvernărilor PSD, printr-un proiect european, Bega a fost transformată într-un adevărat „coridor verde” al localității: Timișoara este singurul oraș din România care are și călătoria pe apă, cu vaporașele, în oferta transportului public, iar amenajarea malurilor Begăi a adăugat noi alei pietonale și piste de bicicliști. Prin alte două proiecte europene, primarul liberal al Timișoarei a realizat 4 pasaje și a transformat 27 de străzi, 4 piețe, 2 piațete în cea mai extinsă zonă pietonală din țară. Pe noul exercițiu financiar, Timișoara are cel mai mare număr de proiecte depuse, iar pe vechiul exercițiu, încheiat în 2016, a avut 35 mari proiecte.

Tehnica finanțării cu fonduri europene a modelului liberal bazat pe investiții a fost rezumată sugestiv de primarul Clujului, Emil Boc: „la fiecare leu plătit de clujeni prin taxe și impozite locale, administrația locală reușește să aducă 2,5 lei din fonduri europene”.


Orașe întregi, salvate de la zeci de ani de stagnare

În cazul orașelor ceva mai mici, socotelile sunt mai simple. Pentru ele fondurile europene au fost mană cerească. Banii europeni au completat serios bugetele locale și le-au ferit de ani buni de îngheț economic.

Cu un colectiv de 18 specialiști din primărie, Ilie Bolojan a reușit să acceseze fonduri comunitare în valoare de 250 de milioane de euro și este pe cale de a aduce în Oradea alte 300 de milioane de euro. Este un nivel care i-a permis orașului Oradea să își tripleze volumul de investiții. Proiectele realizate de Oradea cu bani europeni în primii 10 ani de la intrarea în UE ar fi necesitat 50 de ani dacă erau făcute doar cu bani din bugetul local.

53 de ani i-ar fi trebuit Reșiței dacă ar fi finanțat doar de la bugetul local proiectele derulate acum cu fonduri europene de 160 de milioane de euro, constată Ioan Popa, primarul liberal al acestui oraș reînsuflețit în ultimii patru ani.

La Alba Iulia, oraș campion în valorificarea banilor europeni, primarul liberal Paul Voicu face același tip de comparații și calcule: proiectele europene în derulare atrag în oraș circa 140 de milioane de euro, ceea ce însemnă de cinci ori valoarea bugetului local pe un an de zile.

La Mediaș, primarul Gheorghe Roman spune că numai proiectul european de modernizare a transportului public (extinderea liniilor și cumpărarea de noi troleibuze) este de 10 milioane euro, aproape jumătate din bugetul pe un an întreg. O situație similară poate fi la Călărași unde administrația PNL a orașului, condusă de Daniel Drăgulin, are un portofoliu de 22 proiecte europene în implementare în valoare de peste 42 milioane euro - de două ori mai mult decât bugetul anual al municipiului. La Botoșani, administrația locală PNL a investit fonduri europene de peste 80 de milioane de euro, o sumă dublă față de cea a bugetului local, în proiecte care au schimbat fața orașului. Administrația liberală a Devei, condusă de Florin Oancea, a aplicat aceeași strategie și a reușit să atragă cea mai mare sumă extra-bugetară din istoria orașului, 100 de milioane de euro, dintre care 70,5 de milioane de euro sunt fonduri europene.


Miza pe termen lung: dezvoltare solidă prin investiții

Accesarea fondurilor europene este instrumentul, ține de partea tehnică. Viziunea modelului liberal este dezvoltarea făcută prin investiții în toate tipurile de infrastructură. Modernizarea infrastructurii atrage investiții private, adică alți bani la buget. De aceea, administrațiile locale liberale au făcut pasul al doilea, în paralel cu derularea proiectelor cu finanțare europeană – mărirea consistentă a bugetelor de investiții.

Orașul Măgurele (Ilfov) condus de primarul PNL Narcis Constantin, aflat la primul său mandat, alocă în 2020 o proporție impresionantă investițiilor și dezvoltării – 60 % din bugetul local. Alocările bugetare pentru lista obiectivelor de investiții ating un nivel record în pentru Măgurele: 61 de milioane de lei, din care 18,4 milioane sunt finanțări externe nerambursabile, iar 20 milioane credite bancare. Suceava a urmat aceeași politică a investițiilor masive. Administrația liberală a Sucevei a alocat 54% din bugetul pe 2020 pentru dezvoltare, cel mai mare nivel din istoria municipalității. Două treimi din acești bani sunt fonduri europene, cei mai mulți pentru modernizarea transportului public și cumpărarea a 50 de autobuze electrice.

Sinaia a redevenit perla turismului montan din România. Acolo, politica investițiilor masive și eficiente cu fonduri europene a schimbat complet în bine orașul. Primarul PNL Vlad Oprea a alocat investițiilor peste două treimi din buget și a reușit să atragă un volum record de fonduri comnitare - 4000 de euro pentru fiecare localnic. Primăria are în derulare zece proiecte europene, între care un nou sistem de iluminat public inteligent, înlocuirea autobuzelor cu unele hibrid, o parcare supraterană și realizarea de pasarele, dotarea spitalului aflat în construcție, reabilitarea și extinderea celor două școli din oraș.

Oradea a stabilit un standard și în planul multiplicării investițiilor stimulate cu fonduri europene și politici de atragere a capitalului privat. Accesarea fondurilor europene a permis Oradei să-și tripleze volumul de investiții. Infrastructura de transport a orașului este astăzi printre cele mai moderne și eficiente din România. Banii europeni au făcut din Oradea un oraș atractiv atât pentru oameni cât și pentru companii. Zonele industriale de la marginea orașului au adus, în 11 ani, investiții de 400 de milioane de euro și au creat peste 7000 de locuri de muncă

Galerie foto:


Canalul Bega:



Cluj:




Oradea:



Orașul Măgurele:






Sinaia:



Suceava:



Timișoara:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11525 vizualizari

  • +34 (44 voturi)    
    Informatii deformate in articol (Miercuri, 19 august 2020, 14:22)

    Mike72 [utilizator]

    Sunt timisorean si vreau ca restul tarii sa afle ca informatiile sunt manipulate.

    Administratia PNL in Timisoara e dezastruoasa iar primarul are probleme penale (cautati pe Google).

    Spatiul verde a fost macelarit atroce, vechile bulevarde cu trotuare largi si spatiu verde au fost remodelate cu benzi in plus.

    Pistele de biciclete sunt niste dungi trase pe trotuar. In unele locuri, latimea lor e de sub 70cm pentru ambele sensuri (cautati iar pe Google piste biciclete Timisoara).

    Barcile circula rar pentru cu sunt prea late pentru canalul Bega.

    Orasul a fost impanzit cu semafoare nesincronizate iar timpii in trafic sunt oribili (cautati Semaforisoara).

    Primarul blocheaza pe FB pe oricine il critica. Intrati pe profil din curiozitate si cititi cateva postari. Va veti cruci!

    Siteul primariei e in inca in anii 90. Ghiseele unice sau declaratiile online sunt un vis. Vizitati din curiozitate siteul primariei.
    • +17 (27 voturi)    
      De necrezut (Miercuri, 19 august 2020, 16:05)

      SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui Mike72

      Te sperii cand citesti articolul. Pai Domnul Primar Inginer Doctor Rector Robu inca se lauda cu restaurarea centrului si pasajul de 50m de la Michelangelo, ambele proiecte pentru care s-a obtinut finantarea inca de pe vremea lui Ciuhandu. Ca sa nu mentionam ca pasajul era un proiect de 6 luni ce a durat 2 ani.
      Iar vaporasele cumparate sunt o rusine, efectiv arata ca un container plutitor cu Aer conditionat de apartament si geamuri termopan ce arata de parca au fost luate de la un magazin non stop de cartier.
      In rest vise de fantani cantatoare are domnul.
      Ca sa nu mai mentionam "pistele de bicicleta" facute cu o galeata de vopsea pe trotuar, care te trimit direct in stalp.
      Timisoara a stat mult pe loc (daca e sa ne raportam la secolul in care traim) si caracatita din Primarie e greu de dat jos, vedem intr-o luna daca ies mai mult de 25% din alegatori la vot, altfel iar iese Lae cu 18% si se lauda ca l-a votat majoritatea ...
      • -10 (18 voturi)    
        Altu (Miercuri, 19 august 2020, 19:12)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

        La care nu-i plac barcile. Si nici pasajele. Apropo despre asta e vorba: https://www.startupcafe.ro/bani-europeni/pasaj-michelangelo-timisoara-fonduri-europene-trafic.htm
        • +9 (13 voturi)    
          Chiar deloc (Miercuri, 19 august 2020, 23:05)

          SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          Imi plac barcile, doar nu cele comandate la "plezneala". In cazul in care ai uitat cum arata: https://i2.wp.com/www.opiniatimisoarei.ro/wp-content/uploads/2018/10/vaporase-2-1.jpg

          Ma gandesc ca te incadrezi in categoria "macar a facut ceva" si esti multimit de orice lucru, indiferent daca e facut bine sau nu.
          Pretentile de altfel sunt ca si tara ...
          • -9 (11 voturi)    
            Chiar m-am plimbat cu ele (Joi, 20 august 2020, 11:19)

            JohnR [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

            Mie personal imi plac. Pretentiile sunt OK si tara e frumoasa. Poate ar trebui sa inveti sa mai si apreciezi. Problema majora a Romaniei e ca toata lumea comenteaza, denigreaza, dar nimeni nu face nimic. Referitor la asteptari, au ajuns strainii sa ne laude tara (Printul Charles) si traditiile.
            • +2 (6 voturi)    
              Incurci lucrurile iar (Joi, 20 august 2020, 14:16)

              SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

              John, nu am zis ca tara nu e frumoasa, ba din contra, avem munti, lacuri, rauri foarte frumoase, si as zice ca atunci cand a laudat tara, la ele s-a referit si printul.
              Nu la strazile aglomerate, lipsa spatilor verzi adecvate si poluare.

              "Intamplator" am locuit in 2 tari, pe langa Romania asa ca am termen de comparatie destul de lucru facut bine.
              Cand zici ca "nimeni nu face nimic" la ce te referi mai exact? Sa ne punem noi sa scriem site-ul primariei sau al altor institutii de stat? Am putea, dar cumva contractele tot la firme de casa ajung. Sa facem parcari supraetajate cu ciment adus de acasa? (in cate luni au facut Iulius Mall si ISHO parcarile? De cati ani se tot "chinuie" primaria sa faca acelasi lucru?)

              E ok sa ai pareri diferite, dar te rog, sa nu facem confuzie intre a critica administratia si a critica tara/politicienii.

              Deci nu, problema majora nu e ca lumea comenteaza, problema majora e ca lumea alege aceasi clasa politica dupa 30 ani de rateuri. Si dupa atata timp de dezamagiri normal ca se agata de ORICE lucru facut. Ca doar numai la noi am vazut "inaugurari " de cativa km de strada cu fanfara...
            • +2 (4 voturi)    
              Tine cont de doua chestii (Joi, 20 august 2020, 19:16)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

              Ca sa capete banii pentru respectivele vaporase, a mintit sfruntat in documentatie - vaporasele alea nici peste o suta de ani (daca n-or fi rugina pana atunci) n-o sa transporte zecile de mii de pasgeri zilnic pe care preconiza Robu ca o sa le transporte.

              A doua, ca sa puna cutiile alea de tabla pe Bega, pe care prea putini timisoreni le folosesc, a impins pana aproape de desfiintare clubul de canotaj din Timisoara, vechi de peste 150 de ani, si-a distrus o zona de agrement pe care puteai sa te dai cu barca pe Bega. Mai ales avand in vedere gradul de utilizare si ocupare al cutiilor de tabla, multi timisoreni ar fi preferat pastrarea barcilor si-a clubului de canotaj.
    • -11 (23 voturi)    
      Sa critici e usor (Miercuri, 19 august 2020, 19:07)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Mike72

      Aia cu barcile care sunt prea late m-a convins.
    • -3 (11 voturi)    
      memorie scurta... (Joi, 20 august 2020, 10:38)

      Capac1947 [anonim] i-a raspuns lui Mike72

      Cum aratau strazile, trotuarele si traficul inainte de Robu si cum arata acum?
      Va e dor de kilometrii de cozi pe Popa Sapca, Michelangelo, Jiul, Martirilor...?
      Va e dor de garajele pline de gunoaie dintre blocuri?
      Va e dor de namoalele din Complexul Studentesc?
      Va e dor de panza de paianjan de cabluri pe toti stalpii din oras?

      O administratie buna trebuie sa asigure o infrastructura buna pentru toti cetatenii... nu pomeni si ajutoare pentru anumite grupuri de persoane...
      • +3 (3 voturi)    
        Daaaa, si marmota ... (Joi, 20 august 2020, 19:35)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

        Ia sa vedem, la ce memorie ai, de cate ori a fost reasfaltata Ripensia? Cati pomi au fost taiati? Care-i starea benzilor de biciclete acuma, fata de cum era acu' opt ani?

        O infrastructura buna inseamna una care face viata cetatenilor mai usoara si mai buna. Ciuhandu a refacut uzina de apa, a reconstruit in asa hal incat nici acuma n-au nevoie de reparatii toate liniile de tramvai intens circulate din oras, si a facut primele piste de biciclete din Timisoara, asta asa, din memorie, ca a facut mult mai multe. Robu in schimb a taiat mii de pomi, a distrus Libertatii, a tinut trei ani in santier Unirii ca dupa ce-a terminat-o sa arate exact ca inainte de renovare, cu un ditamai paralelipipedul ruginit in mijlocul zonei pietonale. Si-a facut din Unirii parcare, si-a inchiriat muzeul de arta pentru un chef particular.

        Multi zic ca Robu a reparat strazi. Astia-s oameni cu memorie scurta, care nu mai tin minte de la ce-a plecat Timisoara in '89, cand pe unele strazi si cu masina de teren aveai probleme. Dupa Robu, tot ce mai aveau nevoie strazile era intretinere cu regularitate. Intretinerea aia Robu a facut-o execrabil - o strada reparata in vremea lu' Robu nu ramane cu asfaltul intreg trei ani, in unele locuri munca e atat de prost facuta ca dupa o singura iarna apar gropi, ba chiar am gasit o groapa cu ditamai golul sub asfalt formata la nici o luna dupa reasfaltare.

        Cat despre proiecte: in afara celor mostenite de la Ciuhandu, gata aprobate spre finantare, foarte putine dintre proiectele facute de Robu au fost aprobate spre finantare, si si din alea putine aprobate, o parte s-au oprit pe parcurs din motive de DNA. Robu, pe langa ca e atat de prost incat si sa vrea sa respecte legea, n-o respecta din principiu. Asta merge cu PNL sau PSD la guvernare, nu merge insa la UE.
  • +5 (9 voturi)    
    de ce (Miercuri, 19 august 2020, 14:33)

    zigot [utilizator]

    nu aratati si de la Ploiesti care are tot primar pnl;
    deci omul e cheia.
    • +13 (17 voturi)    
      Si in Iasi este primar PNL (Miercuri, 19 august 2020, 18:05)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      MIHAI CHIRICA este primar PNL la Iasi chiar daca a fost in PSD, acum este si Președintele PNL IASI, toți liberalii sunt la cheremul lui chiar dacă a venit de la ciuma roșie.
  • +19 (25 voturi)    
    Timisoara (Miercuri, 19 august 2020, 14:51)

    levierul [utilizator]

    primarul clown al Timisoarei sa il luati in echipa de fotbal FC Jilava
  • +17 (23 voturi)    
    semaforisoara (Miercuri, 19 august 2020, 15:07)

    levierul [utilizator]

    Probabil ca 490 de milioane de euro au costat doar semafoarele alea din anii '60, fara vreun sistem de sincronizare. Cladirea care initial avea destinatie, controlul traficului este acum o cladire a Politiei Romane.

    Prosti mai suntem, pentru ca clownul asta e primar.
    • 0 (4 voturi)    
      Sisteme de management al traficului (Joi, 20 august 2020, 11:26)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Eu zic ca sistemul de management al traficului e printre cele mai avansate din tara. Si am si dovezi: https://www.youtube.com/watch?time_continue=200&v=dHJPumZEyRU
      • +1 (3 voturi)    
        semafoarele sunt invechite (Joi, 20 august 2020, 16:31)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        sunt o licenta din anii 70 din USA facute in Ro, pe bani multi rau. Adica ar trebui sa va fugareasca OLAF-ul
      • 0 (2 voturi)    
        Clipul ala nu e dovezi (Joi, 20 august 2020, 20:08)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        E reclama.

        Daca vrei dovezi, tre' sa cauti niste statistici care sa demonstreze ca s-a imbunatatit calitatea traficului in Timisoara de cand e sistemul in functiune. Sunt relativ convins ca n-o sa gasesti, pentru ca in fapt traficul e la fel de congestionat, acolo unde chiar conteaza.

        Pe partea de recunoastere a numerelor si a amenzilor de circulatie sistemul e fix degeaba, pentru ca in Romania nu exista legislatia necesara.

        Pe partea de trafic, nu prea ajuta largirea unor strazi mai spre periferie, cata vreme traficul prin centrul orasului e ;a fel de gatuit ca-ntotdeauna, si rute ocolitoare nu-s. Cred ca dintre orasele mari din Romania Timisoara e singurul care inca n-are centura completa. Cata vreme la punctele cardinale tot stai de ti se acreste la semafoare, faptul ca circuli ceva mai usor pe sub tren pe Popa Sapca nu te-ajuta mare lucru.

        Singura chestie desteapta facuta in ultimii ani e pasajul de la mall, de pe Aradului spre Popa Sapca. Da' ala pe de-o parte nu-i cine stie cat de spectaculos, ca nici ruta ocolitoare nu-i foarte rea (ceea ce se vede si din cantitatea de trafic preluata de fiecare ruta), pe de alta parte e rezultat din investitie privata, acolo n-are Robu nici un merit.
        • 0 (0 voturi)    
          Asa e (Joi, 20 august 2020, 22:30)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          E reclama. La cata prostie e in Romania.
      • 0 (4 voturi)    
        In plus, ... (Joi, 20 august 2020, 20:12)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        ..., e o chestie pe care orase mult mai mari ca Timisoara, din toata lumea, au constatat-o. Sa largesti strazile nu ajuta la accelerarea si fluidizarea traficului. Largirea strazilor, acolo unde se poate, duce la o crestere liniara a capacitatii de trafic. Cresterea proportionala a orasului, in schimb, duce la o crestere macar patratica a necesarului de trafic. Daca vrei sa fluidizezi traficul, trebuie sa reduci numarul de masini care circula. Aia se poate doar oferind mijloace de transport alternative, care sa fie si atractive, comparat cu masina. In privinta aia Robu n-a facut mai nimic. Nu poti sa te-astepti sa circule mai multa lume cu bicicleta cata vreme tu dai amenzi biciclistilor in loc sa le faci piste, nici nu poti sa te-astepti sa creasca numarul clientilor pe transportul in comun cata vreme timpii de asteptare la ore de varf sunt de zeci de minute, pe anumite linii, si calitatea serviciului e execrabila. Calitatea serviciului, la transportul in comun, nu e data de cateva tramvaie vitrina, ci de frecventa si viteza de parcurs. Abia dupa aia vin chestii gen curatenia din masini si climatizarea si incalzirea. In plus, cand tai pomi inainte de-a planta si creste altii care sa le ia locul, cand desfiintezi zebre ca sa treaca masinile mai repede, pana si mersul pe jos il descurajezi, si traficul devine si mai congestionat.
  • +8 (22 voturi)    
    Mai lasati-ne cu baronii penele (Miercuri, 19 august 2020, 16:59)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Care nu sunt cu nimic mai prejos decat cei de la psd.
    Da' tu ca ,,presa'', e greu sa fii obiectiva cand ti-au intrat in cont o parte din cei 40.000.000 de euro.
  • -3 (11 voturi)    
    Asa da (Miercuri, 19 august 2020, 19:16)

    JohnR [utilizator]

    Mult mai bine decat precedentul.
  • +14 (20 voturi)    
    LOL (Miercuri, 19 august 2020, 20:10)

    bogdans [utilizator]

    Deci, din cele 4 pasaje ale lui Robu, 2 au fost facute din bani de la bugetul local, 1 a fost facut pe finantare europeana obtinuta de Chiuhandu si 1 a fost facut de Iulius Mall si donat orasului..
    De vapoare, cum zicea cineva mai sus, cutii de termopane cu AC de apartament. Nu umbla nimeni cu ele si oricum nu functioneaza in regim de transport in comun. Bicicletele folosite pt transport in comun sunt DHS, iar panourile de comanda din statiile de biciclete au cele mai proaste touch screen-uri posibile. Pietele si piatetele alea cu care se lauda in articol, tot asa, finantare obtinuta de Ciuhanda. Robu nu a gasit nici muncitori sa puna pavajul in ele pt ca "au plecat la cosit".
  • +15 (21 voturi)    
    Discreditat de fapte, in ciuda vorbelor (Miercuri, 19 august 2020, 21:29)

    BjornTuroque [utilizator]

    Timisoara NU e un exemplu de administratie competenta si eficienta. Sigur nu la atragerea de fonduri europene si implementarea proiectelor. Se gasesc in toata presa articole despre proiecte ratate, proiecte facute prost, licitatii anulate si ras anulate, sumele corecte atrase de primaria timisoara in ultimii ani etc etc.

    Votantii lui Robu sunt in general angajati si rude ale angajatilor din primarie si societatile din subordinea primariei, inclusiv politia locala - oameni care nu fac mare lucru si nu vor sa fie deranjati in vreun fel in anii urmatori. Mai sunt si angajati ai diverselor firme care au contract cu primaria si ofera servicii de rahat (inclusiv curatenie), mai sunt afaceristi dubiosi si mai sunt tot felul de persoane care vin din orase secundare si sunt extaziati cand se asfalteaza un trotuar si se planteaza o panseluta pe undeva.
  • -5 (17 voturi)    
    Locuiesc in Timisoara... (Joi, 20 august 2020, 10:29)

    Capac1947 [anonim]

    Orasul e schimbat complet in comparatie cu acum 8 ani... imi doresc sa am on candidat mai bun la primaria Timisoara... dar in acest moment nu este inlocuitor pentru Robu...

    P.S. Cu cateva exceptii... nu exista strazi mai bune in alte orase din tara...
    • +3 (5 voturi)    
      Matale ... (Joi, 20 august 2020, 20:17)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Capac1947

      ... ai nevoie de lecitina. Face bine la memorie.

      In urma cu cativa ani mi-am luat trotineta sa ma duc la lucru. Am renuntat dupa doar un drum. Trotuarele sunt pe multe bucati de drum impracticabile cu roti mici. Pe strada pe care stau, reparata de Robu de mai multe ori in doar trei ani, prietenii evita sa intre cu masina, ca si-o strica.
  • +2 (2 voturi)    
    Campanie electorala (Vineri, 21 august 2020, 11:11)

    oradeanbh [utilizator]

    Pentru cei neatenti, in partea de sus scrie clar "recomandat de PNL". Asadar suntem in campanie electorlala si trebuie scoase in evidenta doar realiizarile, mai putin prostiile facute de acesti primari.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by