​Maria Grapini, despre referendum: Dacă nu se susține familia tradițională nu pot apărea copiii

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 16:25 Actualitate | Politic


Maria Grapini
Foto: Agerpres
Europarlamentarul Maria Grapini va răspunde afirmativ întrebării de la referendumul privind redefinirea familiei, explicând, sâmbătă, că România nu stă bine din punct de vedere democrafic, iar dacă nu va fi susținută familia tradițională - căsătoria dintre o femeie și un bărbat - nu pot apărea copiii.

Întrebată sâmbătă, într-o conferință de presă la Cluj-Napoca, cum se poziționează față de referedumul din 6-7 octombrie, privind redefinirea familiei, Maria Grapini a spus că nu se opune parteneriatelor dintre doi bărbați sau dintre două femei, dar familia tradițională trebuie să însemne căsătoria dintre o femeie și un bărbat, relatează Mediafax.

"Noi, PPU, avem în doctrină familia tradițională, conservarea valorilor tradițiilor. Eu voi vota <da> la referendum, îmi pare rău că nu este foarte explicită întrebarea, era bine să fie o formulare mult mai precisă. Vreau să explic și de ce are legătură susținerea familiei tradiționale cu securitatea statului. Din punct de vedere demografic, România nu stă bine și, dacă noi nu vom susține familia tradițională, căsătoria dintre o femeie și un bărbat, nu pot apărea copiii. Nu mă opun parteneriatelor, dar vreau această definiție ca să facem distincție între parteneriate. Deci nu discriminez pe nimeni, pot să fie doi parteneri, două partenere, parteneri micști, care nu se căsătoresc, să le numim parteneriate, însă familia tradițională să fie rezultatul căsătoriei dintre o femeie și un bărbat", a spus Grapini, europarlamentar din partea Partidului Mișcării Umaniste (PPU).


Citeste mai multe despre   


















2589 vizualizari

  • +36 (46 voturi)    
    Madam scartz (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 16:31)

    tirolez [utilizator]

    Daca v-ar durea atat de copii si familiile lor n-ar invata in anumite sate toti copiii din sat intr-o clasa. Altii nici nu mai au scoala in sat. Altii n-au lemne cat sa treaca iarna.
  • +20 (28 voturi)    
    avea cineva pretentii ? (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 16:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    incetati sa mai dati stiri cu referendumul antigay ca nu ajuta pe nimeni
  • +22 (32 voturi)    
    prostie cat cuprinde (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 16:48)

    torna_fratre [utilizator]

    in mileniul in care se fac inginerii genetice,fertilizare in vitro sau planuri de calatorie in jurul Lunii baba asta ne spune ca trebuie sa fie un Adam si Eva care sa nasca pui vii....
    Sa-mi raspunda baba daca un cuplu(el si ea) nu pot avea copii din diferite motive medicale inseamna ca nu este o familie traditionala?
    Pentru ca in in cazul in care se modifica constitutia se va intelege ca familie sunt doar cei care au copii.Dar cei care nu au?Nu sunt familie?Nu vor avea aceleasi drepturi ca familiile cu copii?
    Eu cred ca ne cam cam cream singuri dureri de cap...
    • +8 (12 voturi)    
      Chiar da si peste margini (Duminică, 23 septembrie 2018, 1:20)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Pana acum, cu actuala definitie a familiei, care de fapt e traditionala, de unde au aparut copiii?

      Romania sta rau demografic deoarece oamenii pleaca sa scape de hotii si prostii care o conduc. Mai pui si dogmele bisericesti in constitutie si mai adaugi un alt motiv de plecare.
  • +32 (42 voturi)    
    Ministra analfabeta loveste din nou (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 16:54)

    mimiloi [utilizator]

    Oare cita prostie poate ascunde o cutie craniana? Se pare ca la unele persoane tinde spre infinit.
  • +20 (26 voturi)    
    . (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 17:04)

    AlterEgo21 [utilizator]

    Ce rationament absurd. Nu-i ca si cum comunitatea LGBTQ sta astazi in calea procrearii "traditionalistilor". Oamenii decid sa nu faca multi copii astazi datorita situatiei sociale si economice, nu fiindca s-ar putea casatori intr-un viitor apropiat persoanele homosexuale.
    • +8 (8 voturi)    
      Stiu (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 22:26)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui AlterEgo21

      Stiu cateva cazuri intre cunoscuti care amana sa faca copii ca vor sa plece din tara ,... sau in mintea acestei Baba Yoaga tot comunitatea LGTB e de vina

      Cata prostie in tara asta !
  • +15 (21 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 17:05)

    tirolez [utilizator]

    Sa nu uit, de milioanele de euro cheltuite le asigurati copiilor de la tara conditii sa invete.
  • +20 (30 voturi)    
    tocmai de asta nu voi merge la acest referendum (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 17:13)

    qwerasdf [utilizator]

    pentru ca e o diversiunea mizerabila de-a psd-ului

    psd-ul ridica o problema falsa, psd-ul are impresia ca din cauza faptului ca lipseste din constitutie "familia traditionala din barbat si femeie" nu se mai nasc copii... argument irelevant, dupa ce ani la rand partidul psd care a guvernat (in cele mai multe cazuri) a avut grija sa-si bata joc de sistemul educational, sistemul de sanatate si de sentimentul de siguranta al oamenilor. Familiile tinere sunt mai reticente in a face copii in aceste conditii. Iar eu fac parte din acest grup. Nu vreau sa-mi las copiii pe mana partidului comunist roman - PSD! Mai bine ii fac in alta tara decat sa-i stiu aici.

    99% dintre cei care nu vor merge sa votam aceasta șarada, suntem oameni cu orientari normale (culmea, nu!?). Stim foarte bine ce reprezinta familia si nu avem nevoie de un astfel de referendum initiat de 2 ticalosi care au avut impreuna 7 neveste, dintre care una careia d-abia i-au cazut dintii de lapte.

    Dar daca mi-ar sta in putinta sa aleg pentru un orfan: in a ramane in orferlinatele astea groaznice si posibilitatea de a fi adoptat de catre un cuplu* format din 2 barbati gay, as alege fara sa stau pe ganduri sa fie adoptat. Majoritatea copiiilor iesiti din orfelinate la 18 ani, au grave probleme de integrare sociala, sunt abuzati fizic si psihic, multi ajung sa comita infractiuni si etc.

    Haideti sa nu ne mai comportam fata de acesti oameni ca niste vanatori de vrajitoare din evul mediu! Am cunoscut mult oameni gay si pot sa zic ca dpdv social sunt perfect normali ca si noi ceilalti. Faptul ca au alte preferinte in pat, e problema lor si cat timp nu au programe de recrutare de noi persoane care sa devina gay, chiar nu am nicio problema cu ei. Fiecare individ trebuie sa aiba libertatea de a-si alege orientarea sexuala.

    *acest cuplu ar trebui testat la fel ca un cuplu hetero, sa indeplineasca anumite conditii

    sictir psd / alde / pmp / pnl cu refendumul vostru!
    • -8 (22 voturi)    
      eu unul (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 18:46)

      Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      eu unul as avea uriase reticente in a lasa un copil in grija unui cuplu gay. URIASE. n-am nimic sa se casatoreasca, ba din contra, asa s-ar stii care sunt. Dar...faptul ca nu au voie sa se casatoreasca daca trece referendumul (nici acum nu au) nu ii impiedica sa adopte. De ce? pt ca in fata legi sunt persoane singure, iar persoanele singure au dreptul de a adopta. Cum homosexualii sunt in general discreti, nu prea ii stie nimeni, nimeni n-ar putea sa spuna angajatului d ela protectia copilui *vezi ca e gay*. Si odata adoptat...nu exista temeiul legal ca adoptia sa fie desfacuta pt ca unul din parinti se dovedeste a fi gay.
      Deci...in opinia mea ar trebui lasati sa se casatoreasca, interzis sa adopte (macar aia care au apucat sa se casatoreasca nu ar mai putea apoi lua in calcul adoptia)
      • +4 (10 voturi)    
        Ai dreptul sa ai reticente (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 22:35)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

        Insa reticentele tale sunt bazate pe prejudecata nu pe logica. Iata de ce:
        Un pedofil casatorit sau nu, poate adopta copii fara probleme atat timp cat nu se declara homosexual. Nu l-ar supravegea nimeni dupa adoptie.
        Doi homosexuali, daca adopta, vor fi super supravegheati de autoritati si vecinii suspiciosi.
        Practil abuzul ar fi imposibil de ascuns intr-o asemenea situatie.
    • +1 (9 voturi)    
      Uhm (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 22:29)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Parerea mea este sa mergi la vot, pt ca PSD-ul a modificat legea in asa fel incat referendumul nu mai necesita 51% din masa electorala ci doar 30%. Deci daca tu nu votezi or sa voteze alde tuta asta si restul crestinopatilor de la Coalitia pt Familie si restul ONG-urilor marca BOR, gen Asociatia Parintilor pt ora de religie.
  • +13 (19 voturi)    
    Are dreptate (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 17:44)

    ipolitic [utilizator]

    Am citit si re-citit toata Constitutia, si nu are nici-un pasaj edificator despre acest subiect. Din acest punct de vedere nu poate concura cu Decameronul lui Bocaccio sau macar cu Rascoala lui Rebreanu. Sper ca doamna Grapini, cunoscuta pentru talentele sale literare, va concepe un text de lege despre procedura de facut copii.
  • +15 (23 voturi)    
    ridicola fara granite (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 18:33)

    Dizidentul [utilizator]

    inca nu stie poporul ce se ascunde in spatele dorintei lui Dragnea de a organiza Referendumul,doamna Grapini nu scapa nicio ocazie ca sa nu se faca de ris. Dupa Referendum dupa spusele doamnei se vor naste copii mult mai multi datorita votului afirmativ, cuplurile erau timorate pentru ca nu este specificat in Constitutie( intre un barbat si o femeie)
  • +8 (12 voturi)    
    mai multe rinduri pentru Grapini (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 19:12)

    Dizidentul [utilizator]

    de atitia ani in CE si nu observa ce se petrece in lume, aveti in programul vostru de conducere a Romaniei scris cu litere mari POPORUL TREBUIE TINUT IN INTUNERIC(INAPOIAT POLITIC SI CU FRICA DE BISERICA) sinodul Bisericii ortodoxe v-a traseaza liniile de 2000 de ani biserica nu a vrut sa creasca in popor cultura si stiinta de frica ca nu mai este ascultata .Biserica catolica si protenstanta au facut citiva pasi inainte in privinta asta,oficialitatile din west intocmesc acte de casatorie intre solicitanti de accelasi sex. In Germania (unde locuiesc ) fost Ministru de externe,fostul primar al Berlinului,Ministru mediului, actualul Ministru al sanatatii au avut parteneri si s-au casatorit cu persoane de accelasi gen. IN Danemarca, Suedia,Franta acceasi situatie nu este nimeni DISCRIMINAT fiecare cu orientarea lui. Numai biserica Ortodoxa este inca in urma cu200 de ani. In alta ordine de idei stie doamna foarte bine acolo unde ar trebui sa interesele Romaniei ca in urma cu2 saptamini presedintele Cubei a aprobat acceste casatorii,chiar in America, in India sint aprobate astfel de casatorii.
  • +10 (14 voturi)    
    D-na Grapini, sunteți o idioată! (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 19:15)

    Typhon [utilizator]

    Cât de imbecilă trebuie să fie Madamme Grapini ca să creadă că printr-un referendum oprește persoanele gay de la a mai fi gay?
    Trăim în anul 2018 și încă pe noi, heterosexualii, ne mai f..e grija despre cine cu cine se f..e.?
    Ce se întâmplă însă în următoarea situație:
    -Un gay și o lesbi se căsătoresc fictiv și înfiază doi copii. Ascund acest lucru și de autorități, și de copii. Trec cei doi ani de test și apoi fiecare-și vede de viața lui, divorțând și decizând de comun acord ca fiecare să păstreze un copil. Apoi se vor stabili în Germania, unde se vor căsători cu partenerul real, că deh, nemții sunt "idioți" și permit acest lucru!
    Va veni cineva să le ia copiii, dacă acest lucru se va întâmpla?
  • +13 (13 voturi)    
    Daca nu mai votati PSD (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 19:23)

    banel [utilizator]

    Vor disparea si prostii din parlament.
  • +8 (10 voturi)    
    multi zic ca e o capcana (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 20:14)

    Mistrelutz [utilizator]

    si intrebarea e aceasta cu un scop..ca vor incerca sa introduca si alte modificari pe langa aceasta cu ''familia traditionala''..ar fi posibil ?
    In rest..foarte multa manipulare..adica..cand un preot zice'' mergeti si votati da,noi nu vrem sa casatorim oameni de acelasi gen in fata altarului'' clar se face ca e prost si nu intelege..
  • +10 (10 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 20:51)

    Lake123 [utilizator]

    Da, dacă la referendum ar fi întrebare directă pentru familie, dar nu pentru constituție. Cine știe de șopârle ați băgat voi acolo? Că vă țineți numai de găinării.
  • +13 (15 voturi)    
    Pasmenterie de la tuta cu panglici pe creier (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 21:12)

    Plagarus [utilizator]

    Un " deliciu " al educatiei bine sifonate la aceasta cocoana,ce ne lasa bouche bee de asemenea rumegatoare de bani publici.
  • +10 (14 voturi)    
    Nu prea are logica ce spune. (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 21:46)

    Liv0007 [utilizator]

    Eu sunt casatorit doar din motive legale (mostenire, impozitare scazuta etc) dar copii nu am si nici nu am de gand sa aduc pe lumea asta. Sunt o gramada de cupluri casatorite care nu vor sa aiba copii, iar foarte multi au copii in afara casatoriei. Deci ce legatura are casatoria cu copiii?
    Casatoriile au fost inventate tocmai din motive politice si economice, acu` 200 ani cred ca nici 5% din casatorii nu aveau vreo treaba cu dragostea.
  • +14 (16 voturi)    
    priviti pe cine (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 22:03)

    trandafil [utilizator]

    a trimis Romania in Parlamentul european! Suntem noi o natie de oameni zdraveni la minte?
  • +11 (13 voturi)    
    bun argument :))) (Sâmbătă, 22 septembrie 2018, 23:27)

    Mateiul [utilizator]

    Asa e doamna. Doar atat asteapta astia, sa dispara familia traditionala, ca sa poate trece la homosexuali si sa scape de povara de a mai face copii. Aveti perfecta dreptate, si eu stiam la fel ca doar o femeie si un barbat pot face copii. Astia daca ii lasa pe homosexuali sa se casatoreasca, pai s-a terminat cu noi. Majoritatea o sa treaca la gay si dupaia cine mai face copii? Nu mai are cine! Ramane tara fara populatie. Va rog pe aceasta cale doamna Grapini sa luptati pt familia traditionala ca altfel eu nu mai fac nici un copil sa stiti.
  • +9 (11 voturi)    
    mare pacat ca ai aparut tu grapini maria! (Duminică, 23 septembrie 2018, 0:09)

    gatsby [utilizator]

    ...
  • +9 (13 voturi)    
    hmm (Duminică, 23 septembrie 2018, 2:00)

    ioanadoe [utilizator]

    Din 89 pana acum romanii au avut patru familii prezidentiale, doua cu copii si doua fara copii. Unu din ei a avut si gagica cat a fost la Cotroceni (super traditional).
    Sa inteleg ca familiile Iliescu si Johannis nu sunt traditionale? Si totusi, romanii i-au ales, si nu pt modelul lor de familie.
    De fapt pe majoritatea politicienilor romani ii doare in dos de romani in general, indiferent de cat de "traditionali" sunt. Daca LGBT ar fi un procent mai mare din populatie, pro-vot, sa vezi ce pro LGBT ar fi si PSD.
    Grapini, noi nu suntem chiar asa de prosti cum crezi tu, si o sa te trezesti trimisa acasa prin vot.
  • +4 (6 voturi)    
    problemele Romaniei (Duminică, 23 septembrie 2018, 5:25)

    Petrache [utilizator]

    Din cate citesc eu in presa, cele mai mari probleme pe care le are Romania sunt cuplurile gay si refugiatii sirieni. In rest toate bune si frumoase. (Iti sta mintea cu ce pot fi prostiti oamenii!)
  • +5 (9 voturi)    
    next step (Duminică, 23 septembrie 2018, 8:48)

    fl0rin [utilizator]

    Probabil urmeaza referendumul pentru interzicerea cardurilor, deoarece cuvantul citit invers iese "drac".
    • +3 (3 voturi)    
      HA..ha (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:11)

      marius67 [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

      Da, si poate PSD merge mai departe si interzice vaccinurile pentru ca Soros vrea sa ucida copilasii romani cu autism :) Prostia e mare la aceasta duduie.
  • +4 (4 voturi)    
    !!! (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:31)

    nlln [utilizator]

    Grapini..cum deschide gura cum auzi o tampenie.

    Pe langa faptul ca acest referendum este de domeniul evului mediu.... completeaza mai sus numita persoana, Grapini, .."iar dacă nu va fi susținută familia tradițională - căsătoria dintre o femeie și un bărbat - nu pot apărea copiii".
    Sa inteleg ca in conceptia acestei persoane , europarlamentar( dar de pe malurile Dambovitei), trebuie sa te casatoresti ca sa ai copii.
    Ce faceti cu cei care aleg sau au ales sa aiba copii fara a se casatori....

    Sunteti nu de toata jena, sunteti de toata prostia.
  • +2 (2 voturi)    
    hm! (Duminică, 23 septembrie 2018, 19:05)

    revo [utilizator]

    tu esti rezultatul nefericit al unei familii traditionale, numai lucruri asta singur si ar trebui sa ne puna pe toti pe ganduri...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version