VIDEO Klaus Iohannis l-a numit premier interimar pe Sorin Cimpeanu, actual ministru al Educatiei. Propunerea lui Ponta, refuzata

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 5 noiembrie 2015, 11:31 Actualitate | Politic


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Presedintele Klaus Iohannis a acceptat miercuri demisia lui Victor Ponta si a decis sa il numeasca in functia de premier interimar pe ministrul Educatiei, Sorin Cimpeanu. De remarcat ca Iohannis a refuzat propunerea facuta de fostul premier, care l-a sustinut pe ministrul Apararii, Mircea Dusa, pentru functia de premier interimar.

Sorin Cimpeanu va ocupa functia de premier interimar pana cand un nou premier, propus de presedinte dupa consultarile cu partidele, va fi votat de Parlament. Puterile premierului interimar sunt limitate; el nu poate face uz de Ordonante de Urgenta, de exemplu.

Presedintele Iohannis a anunta ca a decis sa convoace, in premiera, un nou actor la consultarile de la Palatul Cotroceni: societatea civila, fara a preciza insa cine va reprezenta aceasta societate.

Victor Ponta anuntase ieri ca il va propune presedintelui pe Mircea Dusa, ministrul Apararii, drept premier interimar.

Declaratiile presedintelui Klaus Iohannis:

"Buna ziua! Am acceptat demisia Prim-ministrului Ponta. Am decis, astazi, sa numesc in pozitia de Prim-ministru interimar pe domnul Ministru Sorin Campeanu. Am semnat acum, inainte de conferinta de presa, ambele decrete.

Am urmarit aseara, cu mare atentie, manifestatiile de strada. Sunt foarte multumit ca au fost manifestatii fara violente, fara exagerari si am un mesaj important pentru toti cei care au fost si aseara si alaltaieri in strada: V-am vazut, v-am auzit, voi tine cont de solicitarile voastre!

Am decis ca in continuarea consultarilor cu partidele politice, pe care le-am planificat pentru astazi si pentru maine, sa consult in premiera un nou actor: societatea civila. Voi convoca pentru vineri dupa¬amiaza un grup care reprezinta atat societatea civila, cat si ceea ce se numeste strada. Este important pentru mine si doresc sa le cunosc parerile si optiunile. In acest fel voi cunoaste, atunci cand voi lua o decizie, si optiunile partidelor politice, dar, si acest lucru mi se pare important, optiunile societatii civile.

Va multumesc!"

In vederea desemnarii candidatului pentru functia de Prim-ministru, am decis sa consult nu doar partidele politice, ci si societatea civila. Este important pentru mine sa aud parerile si optiunile oamenilor si aici, la Palatul Cotroceni. Am un mesaj important pentru toti cei care ati fost in strada: v-am vazut, v-am auzit, voi tine cont de solicitarile voastre!

Posted by Klaus Iohannis on Thursday, November 5, 2015






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


24116 vizualizari

  • +9 (47 voturi)    
    Da..sigur ca ati auzit !!?? (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:40)

    Je__ [utilizator]

    La fel ca si in cazul lui Mihalache !
    • +5 (19 voturi)    
      NU A AUZIT NIMIC ! (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:00)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      "V-am vazut, v-am auzit, voi tine cont de solicitarile voastre."

      nu ai inteles nimic!! cum sa il pui pe asta Prim Ministru?

      asta care l-a girat pe Ponta si schimbarile legii educatiei, care a spus ca e de acord ca un doctor sa isi retraga singur titulatura?!

      Huă!
      • +1 (5 voturi)    
        e bine ca a respins propunerea lui Ponta (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:47)

        Ionescu [anonim] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Campeanu e un om linistit, sper sa faca treaba.
        • +4 (4 voturi)    
          a facut treaba... (Joi, 5 noiembrie 2015, 14:10)

          boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Ionescu

          a promovat o hotarare de OUG prin care le permite plagiatorilor sa se albeasca singuri...
      • +4 (8 voturi)    
        nu intelegi atributiile presedintelui... (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:48)

        axismundi [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        ...atat. Prim ministrul interimar trebuie sa fie membru al guvernului demisionar. Acum alege tu...
        • +6 (6 voturi)    
          ba da (Joi, 5 noiembrie 2015, 14:08)

          boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

          are balta peste:

          http://gov.ro/ro/guvernul/cabinetul-de-ministri

          de ce nu Aurescu?
          pana la urma si Szabo

          oricine nu are diplome de la Academia Nationala de Informatii, si care nu au avut mainile patate de decizii dubioase pana acum
      • +1 (7 voturi)    
        Poate n-a inteles mesajul nostru din strada! (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:52)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Noi am cerut un premier tehnocrat, nu inregimentat politic, chiar si in perioada de tranzitie. Avea ca solutie pe Aurescu sau Cazanciuc In schimb, ni-l ofera pe Sorin Campeanu, venit de la Partidul Conservator al lui Dan Voiculescu, care a intrat in ALDE-le lui Tariceanu, alta cazatura politica a tranzitiei. Iohannis, daca nu poti sa intelegi, iti desenez!
        • +2 (10 voturi)    
          Ba! (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:56)

          roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Voi sunteti orbi sau dusi cu pluta?
          Cf Constitutiei daca PM-ul dispare din peisaj Pres-ul e obligat sa numeasca intermar unul din minstrii existenti
        • +2 (6 voturi)    
          pentru (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:19)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          a trata prostia, trebuie sa citesti => ai fi stiut ca presedintele e obligat sa aleaga un p.m. interimar din guvernul demisionar.
      • +3 (5 voturi)    
        Pai pe cine sa puna? (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:24)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Din cite stiu tre sa fie cineva dintre ministrii actuali.
        • +7 (7 voturi)    
          da, corect (Joi, 5 noiembrie 2015, 14:13)

          boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          si are alte alternative:
          http://gov.ro/ro/guvernul/cabinetul-de-ministri

          pentru timpul limitat putea sa il numeasca pe Aurescu de exemplu.

          omul ala se bucura de incredere din partea societatii civile si nu este patat politic cu smenuri si afaceri dubioase.

          oricum in perioada asta Guvernul avea atributii limitate... oricum nu o sa dureze mult, si cred ca facea fata acel domn , inclusiv sa joace la doua capete (MAE / Guvern)
          • 0 (0 voturi)    
            Pai cam Aurescu ar fi fost singura varianta (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:13)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

            In rest nu vad pe nimeni care sa merite.
            Poate l-o fi intrebat pe aurescu si ala o fi zis thanks but no thanks. Nu m-a mira, ca omul e diplomat de cariera si poate nu vrea mai mult.
            • 0 (0 voturi)    
              macar de (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:41)

              boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              si daca a facut-o , sa arate populatiei ca are ceva in cap si a incercat cu unul mai bun inainte

              mi s-ar parea normal sa explice ce face si cum a ajuns la acea propunere

              dupa cum am comentat mai sus, avand in vedere si limitarile guvernului si timpul scurt pana la desemnarea unui nou prim-ministru, putea sa o numeasca si pe Szabo
              • 0 (0 voturi)    
                Aici ai dreptate, putea sa vina cu o explicatie (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:18)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

                de acord
    • -14 (18 voturi)    
      ce e cu Mihalache? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:14)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      care e cazul? ca nu il vor cativa? 7,4 milioane nu l-au mai vrut pe Basescu. si s-a intamplat ceva?
      • +6 (10 voturi)    
        E grav (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:48)

        roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        S-au dus dracului departamentele de "creatie" pentru postaci. Chiar mi-e mila uneori de unii ca voi, ma gandesc ca poate nu sunteti toti chiar niste moluste. De ce mi-e mila? Pentru ca trebuie sa postati cam alea 3-4 chestii pe care le-ati primit pe hartiuta si in schimb sunteti luati la misto / injurati in noi si noi moduri :D
        • -2 (8 voturi)    
          esti pe langa (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:52)

          freestyle [utilizator] i-a raspuns lui roadrunner2n

          dar nu conteaza. si eu pot sa spun despre tine ca esti postac. dar asta e treaba ta. am spus ceva gresit? iar ca unu care l-a votat pe Basescu in 2004 si care mi-am exprimat regretul ca am facut-o, cred ca pot sa continui sa spun despre ipochimen ca a fost, este si va ramane cel mai mare escroc din politica romanesca postdecembrista. parerea mea. poti sa nu fi de acord, dar asta e tot treaba ta. cat despre cei care injura, pentru ca altceva nu stiu sau nu pot... tu ai adus vorba despre moluste.
  • -40 (58 voturi)    
    Doamne ! (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:40)

    tot [anonim]

    Johannis , demisia baiete !
    • +23 (41 voturi)    
      trompeto (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:48)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui tot

      azi maine vei fi inlocuit cu un robot.

      atat poti sa spui?! demisia?!
      • -5 (9 voturi)    
        raspuns (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:53)

        tot [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Da ! E esentialul !
        • +2 (4 voturi)    
          esential (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:21)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui tot

          trebuia sa stii ca presedintele e obligat sa numeasca un p.m. interimar din guvernul demisionar.
          altfel dai dovada de prostie.
  • -19 (49 voturi)    
    Klaus, mă dezamăgeşti !!! (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:49)

    spirit colectiv [anonim]

    Cum dracu’ să pui prim-ministru, măcar şi pentru o zi, pe unul care l-a susţinut pe Ponta?
    • +11 (17 voturi)    
      trebuie sa te informezi mai bine (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:56)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

      despre ce poate si ce nu poate face presedintele.
    • +10 (16 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:56)

      [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

    • +9 (15 voturi)    
      Constitutia (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:58)

      Uwe [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

      ...prevede ca trebuie pus "alt membru al Guvernului ca prim-ministru interimar" - deci n-are incotro!
    • +8 (14 voturi)    
      calm (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:59)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui spirit colectiv

      Este interimar, si nu putea fi decat din interiorul guvernului.
      Nu e timp ptr cineva din afara, pana se acomodeaza expira interimatul.
    • +5 (9 voturi)    
      Legea (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:00)

      VaxXXL [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

      trebuie respectată. Cum altfel?
      După părerea ta, te rog.
    • +13 (13 voturi)    
      Pe mine nu. (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:01)

      RantCasey [utilizator] i-a raspuns lui spirit colectiv

      Si pe cine ai fi vazut din actualul guvern? Pe Dusa, pe Orlando, sau pe ceilalti dubiosi? Singura alternativa ar mai fi fost Bogdan Aurescu. Impreuna cu Campeanu sunt singurii neinregimentati politic.

      Invitatia catre societatea civila este laudabila; tot ce sper este sa nu se infilttreze acolo tot felul de impostori, Craciun sa mai stiu eu cine. Este insa foarte complicat sa ai o opinie unitara a strazii, o parte vor guvern de tehnocrati pana la alegeri, cealalta alegeri anticipate.
      • +3 (3 voturi)    
        mmm (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:26)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui RantCasey

        Eu l-ash fi pus pe Aurescu, ala e macar diplomat de cariera si n-a comis-o flagrant pina acum.
    • +6 (12 voturi)    
      ca asa zice legea (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:01)

      adi [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

      trebuie sa aleaga din membri actuali. postacilor!
    • +5 (11 voturi)    
      Pentru ca asa zice leagea ... (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:05)

      _sandu_ [utilizator] i-a raspuns lui spirit colectiv

      "preşedintele României va desemna un alt membru al Guvernului ca prim-ministru interimar, pentru a îndeplini atribuţiile primului-ministru, până la formarea noului Guvern".
    • +6 (12 voturi)    
      Este obligat de lege. (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:06)

      Danzyn [utilizator] i-a raspuns lui spirit colectiv

      TREBUIE să numească un premier INTERIMAR, un ministru din ACTUALUL cabinet.
    • +3 (9 voturi)    
      Din pacate... (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:07)

      Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui spirit colectiv

      ... legea spune ca premierul interimar trebuie numit din randul ministrilor cabinetului demisionar.
      Cu alte cuvinte nu ai cu cine sa defilezi si alegi raul cel mai mic.
      Sa vedem pe cine numeste ca viitor prim ministru!!!
    • +6 (12 voturi)    
      mai bine te abtii de la comentarii (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:08)

      boghar [utilizator] i-a raspuns lui spirit colectiv

      Acum Iohannis a ales primul ministru INTERIMAR, iar acesta se alege dintre ministrii care au facut parte din vechiul guvern.
      Daca nu cunosti legile mai bine te abtii de la comentarii si ai putea in timpul asta sa te documentezi mai bine, asa poate o sa reusesti sa votezi in mai multa cunostiinta de cauza!
    • +9 (15 voturi)    
      interimar , domnule (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:14)

      Alex Valahul [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

      interimar , domnule....prim-ministru in-te-ri-mar.
      intre plecarea lui ponta, si desemnarea unui nou prim-ministru (care va trebui sa fie propus de presedinte si votat de parlament) trebuie pus unul interimar dintre membrii guvernului.
    • +6 (12 voturi)    
      inerimat (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:31)

      event [anonim] i-a raspuns lui spirit colectiv

      Iohannis este obligat prin lege sa numeasca ca prim ministru interimar pe cineva dintre ministrii guvernului Ponta. Deci nu are de unde alege. Interimatul dureaza maxim 45 de zile. Daca parlamentul se misca atunci saptmana viitoare putem avea un nou guvern, deci va sta o saptamana.

      Faptul ca in premiera va consulta strada si societatea civila arata ca este primul presedinte caruia ii pasa.
      • +2 (2 voturi)    
        Ii pasa de cine si de ce? (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:38)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui event

        E mai prost decat toti presedintii Romaniei la un loc.
  • -1 (9 voturi)    
    vag (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:51)

    Bolovanul [utilizator]

    ce inseamna de fapt "societate civila" ?

    inainte de '89 se vorbea de diferite activitati facute la "cererea oamenilor muncii".

    asadar, concret, cine o fi societatea asta civila?
    • +2 (2 voturi)    
      zecile (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:25)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      de mii de oameni care au protestat pana acum, in strada. si chiar si dvs., sau eu.
      • +2 (2 voturi)    
        mneah! (Joi, 5 noiembrie 2015, 14:53)

        Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        prietene, cand un politician vorbeste vag trebuie sa fii vigilent. foarte vigilent!

        tot societatea civila a fost consultata si de Tariceanu cand a iesit panarama de lege electorala care a dat parlamentul actual.

        tot din societatea civila a emanat si FSN ul lui Iliescu.

        stiu foarte bine cateva organizatii ale societatii civile. unii de acolo sunt valorosi. cei din strada nu sunt insa in acele asociatii ale societatii civile. sunt doar curios cum are de gand sa inceapa un dialog cu cei din strada.

        multi politicieni au spus ca se consultau cu societatea civila... si ieseau niste enormitati.

        indemnul meu este sa cerem raspunsuri concrete si lamuriri.

        intrebarile de baza sunt:

        Cine? ( cu nume si prenume, ca alfel e abureala )

        Ce? Cand? ( zi, luna, an ) UNde? ( coordonate clare de localizare : localitate, strada, numar ba chiar si latitudine si longitudine ).

        ps: multumesc pentru minusuri si pentru raspunsuri.
    • +1 (3 voturi)    
      ONG-uri recunoscute in afara (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:57)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Societatea Timisoar, Grupul pentru Dialog Social, Centrul Roman de Politici Europene, Institutul pentru Politici Publice, Freedom House, Societatea Academica din Romania, SoJust, Alianta Civica si Active Watch - Agentia de Monitorizare a Presei.
      • +1 (1 vot)    
        hmmm (Joi, 5 noiembrie 2015, 15:02)

        Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        cine le plateste?

        un ONG reprezinta pe cel care ii asigura fondurile. poate face si o treaba buna, de acord.


        cei din strada nu sunt reperezentati de nici un ONG. in asta consta forta lor.

        din pacate istoria moderna a Romaniei arata ca din consultarile cu poporul politiicenii au luat ceea ce le-a marit lor influenta.

        chiar daca mi-ai dat minus, apreciez ca mi-ai scris cateva randuri si iti dau si eu o recomandare: ochii cat cepele pe ceea ce unii numesc societatea civila. cand un politician vorbeste vag.. atunci e mai bine sa fii vigilent. poate are intentii bune.. insa nu ai garantii.
        • 0 (0 voturi)    
          pai erau si unii si altii (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:19)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

          Socieltatea civila e formata din ONG-uri, asta e forma de organizare a societatii civile. iar cei din strada trebuie sa-si aleaga si ei niste reprezentanti care sa-si spuna pozitia.

          Si apropos, nu ti-am dat eu minus, nu ma ocup cu de astea. Ti-am dat acu plus drept dovada.

          Mai departe, ochii cit cepele trebuie tot timpul, nimic nu e sigur si vesnic pe lumea asta. Pe de alta parte alta societate civila inafara de ong-uri nu prea stiu sa existe, nu poate merge Johannis din poarta-n poarta sa intrebe pe fiecare ce vrea.

          Probabil varianta cea mai buna ar fi un guvern de tehnocrati care sa gestioneze treburile tarii pin la alegeri.
  • -2 (8 voturi)    
    senzatia de auz (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:52)

    gebeleizis2020 [utilizator]

    cred ca domnu' presedinte are doar senzatia ca a auzit ceva. in realitate nu e asa;

    jumatate dintre romani s-au saturat de politicile comuniste ale psd, pc, unpr , de frana economica, de furturi masive din bugetul de stat, de spagi, de mizeria din spitale etc
    cealalta jumatate s-a saturat de politicile 'de dreapta' (vezi PNL, PDL si altii), alea cu furturile din buget sub forma de contracte cu statul, de salarii mizere, de saracie crunta, de scolile si spitalele care stau sa cada

    domnu' presedinte crede ca strada ii da lui un mandat si nu e asa; i-a dat un mandat acum un an si a dormit in papuci tot acest timp, pastorind in stil iliescian aceeasi mafie; nu intentionat asa cum a facut-o iliescu ci prin totala durere in fund...

    daca nu a vrut sa conduca el ostilitatile dar oamenii s-au saturat si cand s-or retrage corporatistii de pe strazi or sa iasa muritorii de foame
    • 0 (0 voturi)    
      tu ai idee ce atributii are presedintele? (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:21)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui gebeleizis2020

      Dupa cum scrii pari din ala care crede ca presedintele e un fel de tatuc responsabil de tot si toate. In ce fel a pastorit Johannis mafia? Ce putea sa faca si n-a facut? Concret, nu lozinci.
  • +6 (8 voturi)    
    PUTETI VENI IN PIATA. (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:53)

    Johanis [utilizator]

    De ce nu? Va asteptam in p-ta Universitatii.
  • 0 (6 voturi)    
    "sa cunosc parerile si optiunile strazii"?! (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:53)

    lili [anonim]

    Sa deducem de aici ca Presedintele Romaniei NU a inteles "parerile si optiunile strazii"?!
    E SIMPLU, dle Presedinte: fara corupti, oameni competenti, profesionisti, care au FACUT ceva intr-un domeniu, nu absolventi de facultati de la fabricile de diplome, asa cum sunt toti cei din politica azi, adica oameni care vor sa fie in slujba cetateanului si nu a interesului personal!
    SIMPLU!
    Cum naiba nu intelegeti, voi politicienii nostri?!
    Cum?!
    Intelegeti, dar NU va pasa, iar Johannis sa face ca lucreaza si el, mai ceva ca ceilalti!
    NU strada trebuie sa decida cine sa conduca Romania, strada decide la vot, acum Dvs aveti RESPONSABILITATEA sa gasiti SOLUTII!
    Dar, este evident ca nu sunteti omul potrivit, adica competent sa reuseasca asa ceva... e greu, sunteti din acelasi aluat, vorbe goale...
    Sorin Campeanu asta este cel care l-a aparat cu dintii pe Ponta de acuzatiile de plagiat... cata incredere aveti dvs in acest om de l-ati numit PM interimar?!
    Oare ce va zice STRADA?!
  • 0 (6 voturi)    
    Sunt curios (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:54)

    Alex [anonim]

    Sunt foarte curios de unde ea el grupul ala ce "reprezinta strada".

    Cam penibila declaratia asta. Intre timp PNL este pregatit sa sara pe ciolan. Pleaca unii, vin altii, aceeasi mizerie.

    Trebuie sa ne facem singuri dreptate.
  • -1 (7 voturi)    
    Unica oferta (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:54)

    Alex [anonim]

    ce tre sa le-o faca Klaus la partide este:
    Sa stabileasca data si ora cind isi dau toti demisia din parlament.
    Toti..pnl, psd, unpr, udmr, si care mai is acolo,
    Toti 540 sau 600 sau citi sunt.
    Toti pina la unul sa primeasca un termen clar si precis in care sa isi dea demisia din parlament.
    Apoi facem alegeri anticipate.
    Klaus..daca nu faci chestia asta, esti la fel ca ei.
  • +1 (1 vot)    
    mda (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:55)

    vlad_tepes [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18833256-cine-este-sorin-campeanu-propus-ocupe-functia-ministru-educatiei-guvernul-ponta-4.htm
  • +2 (6 voturi)    
    Rusine (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:56)

    Exvpa [anonim]

    conform hotnews 2014
    "Rectorul Sorin Mihai Campeanu l-a sustinut public pe Victor Ponta in campania pentru alegerile prezidentiale, dupa cum o arata imaginile de pe site-ul lui Ponta, dar si un comunicat al PSD."

    Aceeasi marie cu alta palarie. Trebuie sa ne intoarcem in strada!
    • -1 (3 voturi)    
      aoleoooo (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:16)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Exvpa

      mai informeaza-te si tu ca e pacat de manifistatie. e obligat sa numeasca unul din actualii ministri. si cum sunt toti praf....
      insa e INTERIMAR si nu poate da OUG. deci nu e mare scula de functia aia in clipa asta. deci calmeaza-te si informeaza-te. ce vrei, sa incalce Iohannis legea? pai ar fi ca demisii in clipa aia.
  • +4 (4 voturi)    
    societatea civila, adica? (Joi, 5 noiembrie 2015, 11:59)

    Lucian Gavril [anonim]

    sunt foarte curios sa vad la cine anume se refera presedintele prin "societatea civila". presupun ca are deja o lista de asociatii/ONG-uri pe care le va invita. sau poate vine in strada si ne invita personal?
  • +3 (3 voturi)    
    societatea civila, adica? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:00)

    Lucian Gavril [anonim]

    sunt foarte curios sa vad la cine anume se refera presedintele prin "societatea civila". presupun ca are deja o lista de asociatii/ONG-uri pe care le va invita. sau poate vine in strada si ne invita personal?
  • +1 (5 voturi)    
    pentru ca asa zice legea.... (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:01)

    natbl73 [utilizator]

    PM interimar este unul din ministrii fostului guvern...
  • +4 (8 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:01)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Felicitari, Domnule Presedinte!Am aplaudat interventia dumneavoastra!Pentru criticii de serviciu:
    1. Constitutia obliga alegerea unui premier interimar dintre ministrii cabinetului demisionar;nu vad alt ministru mai potrivit.
    2. Referinta la manifestanti este neccesara, invitarea unor reprezentanti ai societatii civile si strazii-o confirmare a respectului pentru acestia si o palma data partidelor politice, binemeritata!
  • +4 (4 voturi)    
    Singura solutie (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:02)

    danicriss [utilizator]

    Singura soluție ca să nu mai fim la mâna lor și să nu depindem de voturile unor parlamentari putrezi, singura soluție ca să nu fie pe liste doar gunoaie care vor să își vadă de afacerile lor este să din noi pe liste. Și asta se poate doar cu un partid în care deciziile să se ia de toți. De noi. Pe Internet. Se poate în Germania cu Partidul Piraților, se poate în Argentina cu Pia Mancini, se poate și la noi. Avem nevoie doar să ne creăm o platformă care să funcționeze. Și asta a fost posibil cu Wikipedia sau Stackoverflow, o să fie posibil și acum și aici.
  • -3 (7 voturi)    
    Altul mai prost n-a gasit? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:03)

    emil bobu [utilizator]

    Si cine din societatea civila l-a cerut pe Campeanu???

    Bai Iohannis...
    • -1 (3 voturi)    
      Citeste legea (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:48)

      Carcalete [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Asa zice legea, trebuie sa aleaga din membri actuali.
      E obligat sa numeasca un interimar din membrii fostului guvern.
    • -1 (3 voturi)    
      interimat (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:55)

      event [anonim] i-a raspuns lui emil bobu

      Nu inteleg de ce nu va informati mai intai. Iohannis nu are voie PRIN LEGE sa numeasca ca si interimar decat pe cineva din guvernul Ponta!!! Abia dupa ce va numi un nou prim ministru si un nou guvern, adica in zilele urmatoare, va putea tine cont si de societatea civila!!! Pentru ca in acel caz legea ii permite sa numeasca pe cine vrea! Interimatul poate dura maxim 45 de zile. Insa Iohannis poate numi un nou prim ministru si saptamana viitoare luni!!!
      • +1 (1 vot)    
        ok ok (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:22)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui event

        Am inteles. Realmente n-avea pe cine, dintre nomenclaturistii P$D.
  • -1 (7 voturi)    
    din lac in put (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:05)

    dachin [anonim]

    Si domnu' Iohanis e la fel de rupt de realitate ca si Ponta&co. Cum sa-l pui pe unul care e bot in bot cu bor incercand pe toate caile sa incalce decizia CCR vis a vis de ora de religie in scoli?! Oamenii astia sunt in cu totul alt film.
  • +5 (5 voturi)    
    statul (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:06)

    george [anonim]

    Statul suntem noi. Cetatenii si societatea civila trebuie consultate in permanenta de catre presedinte, de catre parlament, prin reprezentantii fiecarei circumscriptii electorale. Si asta in permanenta, nu in momente de criza, sau inainte de alegeri. STATUL SUNTEM NOI .
  • +5 (5 voturi)    
    societatea civila (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:07)

    Ignat Eugenia [anonim]

    Societatea civila ar putea fi reprezentata de oameni destoinici din fiecare judet, care s-a dovedit ca sunt capabili, gospodari, cu initiativa si care lucreaza in slujba cetateanului (ex. Ilie Marian de la Luncavita, Tulcea, care a obtinut fonduri europene pentru localnici si primaria, relizand multe proiecte importante; primarul comunei Pestera, Constanta care are realizari considerabile, etc.) Astfel de oameni sa formeze Guvernul iar Parlamentul sa fie format din 300 de reprezentati nu 600 de politruci.
    • +6 (6 voturi)    
      eh, stai linistit (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:39)

      vaslie [anonim] i-a raspuns lui Ignat Eugenia

      apar "emanatii" strazii in curand, pe modelul Ilescu/brucan/roman..
  • -5 (9 voturi)    
    Neinspirat președintele nostru (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:07)

    ploiesteanu [utilizator]

    îl pune pe Câmpeanu în loc să-l numească pe Băsescu premier.
  • +10 (10 voturi)    
    Strada vrea : (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:08)

    falcoind [utilizator]

    Prima faza

    1: guvern de tehnocratic , care sa implementeze
    a) parlament cu maxim 300 de reprezentați
    b) vot electronic, vot prin corespondenta pentru toți cetățeni tari indiferent unde se găsesc pe mapamond.
    c) votarea unui buget în care sănătatea are undeva la 10% și educația 6%
    2: Toate voturile în parlament la vedere sa știm și noi cine cum votează
    3: Imunitate doar pentru declarații politice
    4: Corupția pedepsita exemplar la toate nivelele

    Faza doi

    1: Reforma în toate instituțiile statului, re angajări pe criteriu de meritocrație nu pe nepotisme toți cei din sistemul bugetar
    2: creșteri de salarii pe baza de meritocrație nu la toți dam 25%
    3: Eliminarea corupției la toate nivelele cu pedepse exemplare la cei prinși
    4:recuperarea prejudiciilor produse statului cu penalizare de minim 100% la cei condamnați

    și lista e deschisa strada sa mai complecteze
    • +2 (2 voturi)    
      Mda (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:08)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Doar daca as putea sa iti dau mai multe +uri

      Cu printat ar trebuie sa iasa toti cei care ies la manifestatii.
    • +1 (1 vot)    
      Ar mai fi de adaugat si (Joi, 5 noiembrie 2015, 15:37)

      Imparatul 666 [anonim] i-a raspuns lui falcoind

      inlocuirea cotei de impozitare de 16% cu impozitarea in functie de venit.
  • 0 (4 voturi)    
    Domnule Presedinte, (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:10)

    Anna O. [utilizator]

    ...cu riscul de a ma repeta, va reamintesc ca acum un an v-am votat in carje. Acum, ce-i drept, am mai imbatranit, nu mai am carje, dar cred ca am nevoie de un consult oftalmologic. Cred ca ochii imi joaca feste. Stiti ce am citit pe stiri? Ca l-ati numit premier interimar pe Sorin Campeanu! Azi chiar o sa-mi fac programare sa vad ce se intampla cu ochii mei.
    Dar, indiferent de rezultat, va transmit, totusi, ca ati ajuns sa calcati pe o gheata foarte subtire! Nu de alta, da' sa stiti ca e nasol in carje...
  • +7 (7 voturi)    
    Societatea civila (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:10)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Presedintele ar trebui sa se consulte si cu personalitati de necontestat ce s-au afirmat in diverse domenii de activitate. Iata cateva nume: Liiceanu, Plesu, Patapievici...
  • +3 (7 voturi)    
    calm si analize (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:11)

    mariaeva [utilizator]

    Din guvernul de nulitati si hoti condus de Ponta - nu prea avea ce sa aleaga. Deci pentru o functie de 45 zile , S. Campeanu e bine ales. Sper ca media va avea pregatite CV-urile reale ale viitorilor ministri.
    • +2 (2 voturi)    
      si declaratii de avere (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:18)

      Wildschwein_007 [utilizator] i-a raspuns lui mariaeva

      .
  • +4 (8 voturi)    
    A auzit? Ce a auzit? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:11)

    Razvan [anonim]

    Sorin Campeanu, desi este un om articulat, cu o vorbire moderata si rationala, un om cu educatie, a patronat in calitate de ministru albirea plagiatorilor Ponta si Oprea. Comisiile din subordinea lui au ajuns la concluzia ca "nu se sustin acuzatiile de plagiat".

    Deci, d-le Iohanis, ce ati auzit dvs. din strada, si - mai ales - ce ati inteles?
  • +5 (9 voturi)    
    N-a inteles nimic! (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:11)

    triciupa [utilizator]

    A numit premier interimar un slugoi al lui andronescu, un aparator al plagiatorilor, un politruc marunt al pesedeului. Macar pentru a da un semnal ca a priceput mesajul societatii ar fi putut sa numeasca pe cineva mai frecventabil (desi e greu sa gasesti un astfel de personaj in cloaca aia de penali), bunaoara pe Aurescu.
    Astia continua sa nu inteleaga ce se intampla!
  • 0 (2 voturi)    
    ORGANIZARE ! (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:12)

    rockerul [utilizator]

    Degeaba facem alegeri anticipate maine , vor castiga democratic tot ei ! Stiu , PSD e ciuma rosie ! Dar vad ce calitate morala are si PNL , cu miss Tecuci si mister Bulldog care abia asteapta sa profite .... nu au fost in stare sa o faca singuri , pt ca nu-s credibili , iar acum vor ei puterea ! Daca facem acum ( in 1-2 luni ) alegeri , tot gastile astea 2 de smecheri ajung la putere si NU AM FACUT NIMIC ! Presiune stradala puternica pe ei , organizare rapida si cu cap , iar alegerile ar putea fi castigate de " noi " , altfel nu avem sanse . In plus , mare atentie la agitatori , daca lucrurile vor degenera in violente , am ratat tot....
    • +1 (1 vot)    
      si ce propui? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:40)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui rockerul

      sa mai ramana un an aceiasi 588 ? acum e un suflu revolutionar si scapam macar in parte de ei.
  • -3 (5 voturi)    
    Cine a promulgat legea antiromânească? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:15)

    Un cititor [utilizator]

    Îl cunoașteți cumva, dle Iohanis?
  • +4 (6 voturi)    
    voce taraganata (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:15)

    Semiramidul [utilizator]

    Sunt momente cand si cei ce au vocea taraganata si bleaga isi ies din sarite, vibreaza si ridica glasul, sunt emotivi...

    cand tara fierbe parca este aiurea sa tot auzi vocea taraganata: da (pauza), va aud (ca si cum se indoia lumea de simtul auzului). voi tine cont (de parca vorbeste cu innerself-ul)...
    haide tati, iesi din papuci si vorbeste cu oameni ca OM, nu ca potentat vremelnic...
  • +3 (5 voturi)    
    atat pot aduga (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:15)

    #SCHIMBARE [utilizator]

    cumva acest Campeanu e cel care este ministrul Educatiei... [pentru ca este prima generatie l;a care progrma scoalara s-a schimbat RADICAl. incepand cu clasa pregatitoare (prima generatie) in clasa 1 NU au avut abecedare, anul trecut copilul meu de clasa a 2-a a primit manualele in MARTIE (a tb sa cumparam noi parintii manuale conform programei)..si anul acesta in clasa a 3-a manualele NU au venit inca si se preconizzeaza ianuarie (parintii iar AU TREBUIT sa ia manuale pt copii)...ACEST MINISTRU A FOST PUS INTERMAR??? .. probabil cu cat esti MAI INCOPETENT cu atat ai sanse marite de a ajunge mai sus....SI PENTRU ASTA A INTELES "presedintele" CA IESIM NOI IN STRADA?....acelasi campeanu nu are nici o legatura cu comisii de evaluari doctorate desfintate de altii si pe care le uita sa le refaca?? cu jegul in care se misca copiii nostrii prin scoli de atata timp...cu instalarea si promovarea in scoli a directorilor "nostrii" adica niste nulitati ,sotii/cunostinte de lideri locali pentru care a fi director e doar ca sa se laude la prieteni pentru ca implicare si putinta AU dar foarte putini...cu inspectorate care cred ca munca lor consta in bautul de cafele si "protocoale si atentii" primite de la saracii profesori cand vin sa ii controleze....EL nu are legatura cu comisiile pt definitivat care vin de la bucuresti in orasele de provincie si cer de la bietul amarat de profesor sa le plateasca cazarea/masa si "protocol" si in in functie de asta incep sa puna si la notare??..DE ASTEA MINISTRUL EDUCATIEI NU STIE???...SAU SI EL ESTE ACOLO PUS doar ca sa aiba cu ce sa se laude??/..ASTA E "NOUL" prim ministru PUS DE STRADA??? IESIM IN CONTINUARE cei care ies sic ei care NU POT iesi..GANDIM LA FEL despre EI...NU NE POT MINTII pe noi pentru nca noi avem ceva ce lor LE E FRICA: NOI STIM si NU UITAM
  • +4 (4 voturi)    
    Si cine va reprezenta societatea civila? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:17)

    sieu [anonim]

    Din cate stiu ... nu exista un lider ...
    Cum ati identificat acel grup al societatii civile?
    • +1 (1 vot)    
      Simplu (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:24)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui sieu

      Nu e o gluma, ar putea face un poll pe Facebook, "Cine doriti sa fie Prim-Ministru?"
  • 0 (6 voturi)    
    Gluma macabra ??? (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:22)

    BEBE [anonim]

    Daca s-a dorit a fi o gluma, e macabra rau....Intelegeam sa fie un economist de valoare reala (daca exista asa ceva ???!!!), cineva care sa asigure stabilitate pe sfarsit de an, sau poate in caz fortuit cineva cunoscut pentru echidistanta la ambele tabere. Punem, seful profesorilor, sa stea geana pe situatie, in momentele astea ? Seriosi suntem ???
    Nu stiu cine este D-l in cauza , si nu ma intereseaza, dar, cu siguranta exista o solutie mai buna. Sa ne uitam la rezultatele de la BAC, violenta din scoli, lucrari neterminate, exact in tarlaua de responsabilitate a sa. Apoi sa ne intrebam, ce ne dorim....Ce naiba, nea Klaus, o luaram razna ???
    • +3 (3 voturi)    
      Citeste legea (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:47)

      Carcalete [utilizator] i-a raspuns lui BEBE

      Asa zice legea, trebuie sa aleaga din membri actuali.
      E obligat sa numeasca un interimar din membrii fostului guvern.
      • +1 (1 vot)    
        Erata la Gluma macabra (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:13)

        BEBE [anonim] i-a raspuns lui Carcalete

        Ai dreptate matale nea Carcalete, tot respectul !!! Corect ce zice la lege, dar repet : Speram o solutie mai buna...Bun si asta la o adica, daca suntem asa stramtorati, si nu mai avem altul !!! Numa sa nu regretam', ca ne-o luam urat !!!
        1) Ieconomia este derapata rau, si-n gard accidentata
        2) Moralul este cazut rau - si sunt toate motivele
        3) Saracie , cat cuprinde, unde mai pui ca vine final de an
        4) Situatia internationala e naspa...
        Am uitat ceva ? Daca da, sa-i aduca aminte nemtoteiul de la Cucuveni, cand ii da portofeliul de prim-sinistru....
  • +3 (7 voturi)    
    Campeanu (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:23)

    Soljenitin [utilizator]

    Sorin Campeanu este unul dintre cei ce au aprobat plagiatul lui Ponta si l-au sustinut public pe acesta.

    Pica!
  • +4 (6 voturi)    
    bun, invita strada (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:28)

    freestyle [utilizator]

    si pe cine de pe strada? ce societate civila invita? care sunt aia de formeaza societate civila? pe cine reprezinta? si eu am optiuni si vreau sa mi le exprim. se poate guvern fara fesenisti sau colaboratori ai fesenistilor? se striga, vrem spitale , nu catedrale. eu vreau si spitale si catedrale si autostrazi. de ce nu se poate? de ce se maresc salariile profesorilor de-a valma? se compara un profesor de la Sf. Sava, Mihai Viteazul sau Tudor Vianu, cu unul de la cele 57 de licee unde promovarea la bacalaureat a fost 0?
  • +2 (4 voturi)    
    Bolovanilor (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:43)

    Carcalete [utilizator]

    Asa zice legea, trebuie sa aleaga din membri actuali.
    E OBLIGAT sa numeasca un interimar din membrii fostului guvern.

    Cititi legea inainte de a posta aiureli.
    • +3 (3 voturi)    
      corect dar... (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:02)

      #SCHIMBARE [utilizator] i-a raspuns lui Carcalete

      era cel putin la prima strigare unu care nu putea fi hulit asha tare AURESCU...de ce nu l-a numit pe el?...macar Aurescu A FACUT CEVA pentru Romania...in timp ce astialati IAU ceva de la Romania cu fiecare zi de mandat pe care il duc mai departe
  • +1 (3 voturi)    
    interimat (Joi, 5 noiembrie 2015, 12:59)

    event [anonim]

    Nu inteleg de ce lumea nu se informeaza sa afle ca in ceea ce il priveste pe prim ministrul interimar LEGEA il obliga pe Iohannis sa numeasca pe cineva dintre ministrii guvernului Ponta! Ori fiind pusi de Ponta toti ministrii lui Ponta au probleme. Iohannis nu are voie sa numeasca pe altcineva!

    Nu confundati interimatul cu numirea primului ministru real si a unui nou guvern. In acel caz, pentru care Iohannis spunea ca va consulta societatea civila, presedintele poate numi pe cine vrea el. Doar in acel caz poate fi blamat sau nu! Interimatul poate dura max 45 de zile dar Iohannis poate numi noul prim ministru si luni saptamana viitoare!
    • +1 (3 voturi)    
      pt ca era altul putin controversat (Joi, 5 noiembrie 2015, 13:40)

      #SCHIMBARE [utilizator] i-a raspuns lui event

      AURESCU ....ficusul nu a a vut lista in fata?
  • +1 (1 vot)    
    Unde? (Joi, 5 noiembrie 2015, 19:37)

    busymind [anonim]

    Unde este opozitia ? Daca as fi fost in opozitie ceea ce se intampla acum ar fi mana cereasca. Buldogul e din acelasi aluat. Chiar nu mai exista opozitie in Romania? La ce bun alegeri acum? Dupa atatia ani in care s-au filtrat toti competentii am ramas cu zatzul. Mno sa alegem fericiti.
  • -1 (1 vot)    
    slab (Joi, 5 noiembrie 2015, 21:24)

    santa klaus [anonim]

    Klaus Johannis poarta o caciula prea mare pentru el. Romanii l-au simpatizat, il pot tolera, dar el nu se ridica la inaltimea asteptarilor. "Strada" e poporul, prietene, daca nu ai inteles! Daca poporul sufla, tu zbori ca o pana! da-ti si tu demisia sa vina altul mai bun!
  • 0 (0 voturi)    
    premier interimar (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:30)

    ciri [anonim]

    iohanis nu a inteles nici ca devenit presedinte si nici ce rost are el acolo la cotroceni putea foarte bine sa il numeasca pe bogdsn aurescu . in ceia ce priveste invocarea constitutiei va recomand sa cititi ce scria nicolae balcescu despre constitutie citez ''constitutiile nu sint petru vesnicie , ele trebue schimbate caci socetatea se schimba si ea in functie de vremi


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by